www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 április 21, 20:51:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920256 Hozzaszólás 218 Témában írta 1607 Felhasználó
Legújabb tag: tohotom
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10652306 alkalommal)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79217 Dátum: 2019 Május 05, 09:28:27 »

Tekerd ki, ha ráadod a gyújtást, akkor behúzza a dugót a végénél. Ha van régi rossz darabot, akkor azon lecsípheted a dugót, így visszatekerve kvázi mindig nyitva lesz az alapjárat (gondot nem nagyon okoz, felmelegedett rendszernél akadályozza meg a becsöpögést).
A pict 3 külön alapjárati rendszeres, van egy naagy csavar, az szabályozza a levegőt alapjáraton. Ha azt betekered, akkor áll le...
köszönöm,de sajna elírtam.
Solex 30 pict-1

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79216 Dátum: 2019 Május 05, 08:52:53 »

Elkészült? Nem is mondtad!
Dehogy készült el! Még mindig várakozó álláspont van kárpitozás ügyileg. Lips Sealed Egyszer majd csak az következik és utána 1-2 nap munkám lesz vele, aztán futómű beállítás, műszaki vizsga.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #79215 Dátum: 2019 Május 05, 08:42:17 »

Sziasztok! HELP!
Segítségre volna szükségem motor ügyben!!
Olyan gondom van, hogy nem indult a motorom az alvázra felrakva.
Szikra volt. gyújtás jó helyen volt. Benzint szépen felszedte az új ac.

Előzmények: Úgy kaptam a motort, hogy körbe forgott. Működni nem hallottam. Kinn volt a motor a szabadban. Nem tömtem be minden lyukat ronggyal, ezért valami rovar beköltözött a dugó és a hengerfej közé. A motor nem forgott körbe, mert a sárból készült fészket nem tudta tömöríteni.


Szétszedtem, kikapartam a sárfészket. Összeraktam. Nem húztam le nyomatékkal a hengerfejeket. Csak úgy, ahogy érzéssel gondoltam, nem megtépve a csavarokat. DE!! Mégis kijött az 1-2-esnél a felső 2 belső tőcsavar. Sebaj, Menetfürás, Loctite, várakozás.


Összerakás után nem indult. Gondoltam akkor szelephézagot állítok. Mivel régen csináltam, ezért először nem is jó fele forgattam a főtengelyt.

De már az első próbálkozásomnál feltűnt, hogy az 1-es hengernél nem tudtam alátenni a hézagállító csavar alá a lemezt a kipuff szelepnél. Azóta többször próbálkoztam, de a többinél is hasonlóképpen jártam.


Az ékszíjtárcsán lévő jelet a blokk középhez igazítva, a gyújtáselosztó pipáját a jelre igazítva kezdtem. Majd 180 fokot balra forgatva 1-2-3-4- sorrendben próbáltam. Nem tudtam állítani semmit. A csavar állító külső része hamarabb felfeküdt, mint hogy az állító csavarral rátudtam volna állni a szelep végére, és alátenni a hézag állító lemezt.


Mi lehet a gond szerintetek?
Minden hasznos tanácsot szívesen fogadok! Ha valami kérdés van szívesen válaszolok, mert már indítanám a motort.




Üdv!
Pont ilyen sárdugós volt az első verseny motorunk.

A gyújtási sorrend rajta van a dinamó talpon 1-4-3-2, sürítő ütemben a felső holtponton az 1-es re mutat a rotor, ennek megfelelően jobbra forgatva meg lesz a jó sorrend.

A szelephézag:
van olyan himbategely ami alatt hézagoló alátét van, annó az én motorom is ilyen volt 2 mm-es alátét volt alatta.... (elsőre ki felejtettem és így jártam én is)... különben nem lehet hézagot állítani,
Most a versenyre össze rakott motorban 1.7 mm-es volt,... repedtek voltak a fejek amivel kapuk, a hengerfejek cseréj után ki kellet cserélni 2.5 re mert nem tudtam állítani, kb a hézagoló 0.1 emelés, a csavar menetben kb 1 mm-es növekedés
Az állításnál a lényeg, hogy sürítési ütemben legyen a felső holtponton amit éppen állítasz, én be jelöltem alkoholos filccel a 180'-t a tárcsán, így aztán könnyű meg találni a pontos helyét, az olajpumpa alatt is látszik a blokkfél illesztés

Ja bocsi még egyszer elolvastam a gyújtásal nincs is gond. Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 05, 09:11:26 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13945


30-347-1939

« Hozzászólás #79214 Dátum: 2019 Május 05, 08:15:18 »

Csak ötlet:
Esetleg nem raktál hengertalp vagy hengerfej tömítést összerakásnál be,mert az változtathatja a vezérlést.
Nem tettem semmit. Csak lehúztam a jobb oldali hengerfejet, majd vissza.
Lehet kopott már a szelepülés vagy a szeleptányér?

Van valakinél hézagoló feleslegben?
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 05, 09:35:44 írta sparkafer »

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3505


« Hozzászólás #79213 Dátum: 2019 Május 05, 07:21:04 »

Bakker! Akkor mi elkapkodtuk, alig 4-5 év maradt ki.
Elkészült? Nem is mondtad!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79212 Dátum: 2019 Május 05, 07:15:45 »

Gratula neki!
Akkor még ráérek. Én 12 évnél tartok. Smiley
Bakker! Akkor mi elkapkodtuk, alig 4-5 év maradt ki.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79211 Dátum: 2019 Május 05, 07:14:42 »

hogy legyen valami érdekesebb is..
egy kedves ismerös 14 év sajátkezü munkával újra útra tette....
ez tényleg SZMB
Shocked Ez igen!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5780


redgear.hu

« Hozzászólás #79210 Dátum: 2019 Május 04, 23:24:59 »




Mi lehet a gond szerintetek?





nem értek hozzá ☺ de szelephézag ha nem pontos még beindulna... csak csattogna, szarul járna mittudomén

itt valami egyéb elnézés van, szakembert hívnák a helyszínre , ne legyen drága a kísérletezés
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79209 Dátum: 2019 Május 04, 23:11:45 »

Sziasztok! HELP!
Segítségre volna szükségem motor ügyben!!
Olyan gondom van, hogy nem indult a motorom az alvázra felrakva.
Szikra volt. gyújtás jó helyen volt. Benzint szépen felszedte az új ac.

Előzmények: Úgy kaptam a motort, hogy körbe forgott. Működni nem hallottam. Kinn volt a motor a szabadban. Nem tömtem be minden lyukat ronggyal, ezért valami rovar beköltözött a dugó és a hengerfej közé. A motor nem forgott körbe, mert a sárból készült fészket nem tudta tömöríteni.


Szétszedtem, kikapartam a sárfészket. Összeraktam. Nem húztam le nyomatékkal a hengerfejeket. Csak úgy, ahogy érzéssel gondoltam, nem megtépve a csavarokat. DE!! Mégis kijött az 1-2-esnél a felső 2 belső tőcsavar. Sebaj, Menetfürás, Loctite, várakozás.


Összerakás után nem indult. Gondoltam akkor szelephézagot állítok. Mivel régen csináltam, ezért először nem is jó fele forgattam a főtengelyt.

De már az első próbálkozásomnál feltűnt, hogy az 1-es hengernél nem tudtam alátenni a hézagállító csavar alá a lemezt a kipuff szelepnél. Azóta többször próbálkoztam, de a többinél is hasonlóképpen jártam.


Az ékszíjtárcsán lévő jelet a blokk középhez igazítva, a gyújtáselosztó pipáját a jelre igazítva kezdtem. Majd 180 fokot balra forgatva 1-2-3-4- sorrendben próbáltam. Nem tudtam állítani semmit. A csavar állító külső része hamarabb felfeküdt, mint hogy az állító csavarral rátudtam volna állni a szelep végére, és alátenni a hézag állító lemezt.


Mi lehet a gond szerintetek?
Minden hasznos tanácsot szívesen fogadok! Ha valami kérdés van szívesen válaszolok, mert már indítanám a motort.




Csak ötlet:
Esetleg nem raktál hengertalp vagy hengerfej tömítést összerakásnál be,mert az változtathatja a vezérlést.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13945


30-347-1939

« Hozzászólás #79208 Dátum: 2019 Május 04, 22:25:27 »

Sziasztok! HELP!
Segítségre volna szükségem motor ügyben!!
Olyan gondom van, hogy nem indult a motorom az alvázra felrakva.
Szikra volt. gyújtás jó helyen volt. Benzint szépen felszedte az új ac.

Előzmények: Úgy kaptam a motort, hogy körbe forgott. Működni nem hallottam. Kinn volt a motor a szabadban. Nem tömtem be minden lyukat ronggyal, ezért valami rovar beköltözött a dugó és a hengerfej közé. A motor nem forgott körbe, mert a sárból készült fészket nem tudta tömöríteni.


Szétszedtem, kikapartam a sárfészket. Összeraktam. Nem húztam le nyomatékkal a hengerfejeket. Csak úgy, ahogy érzéssel gondoltam, nem megtépve a csavarokat. DE!! Mégis kijött az 1-2-esnél a felső 2 belső tőcsavar. Sebaj, Menetfürás, Loctite, várakozás.


Összerakás után nem indult. Gondoltam akkor szelephézagot állítok. Mivel régen csináltam, ezért először nem is jó fele forgattam a főtengelyt.

De már az első próbálkozásomnál feltűnt, hogy az 1-es hengernél nem tudtam alátenni a hézagállító csavar alá a lemezt a kipuff szelepnél. Azóta többször próbálkoztam, de a többinél is hasonlóképpen jártam.


Az ékszíjtárcsán lévő jelet a blokk középhez igazítva, a gyújtáselosztó pipáját a jelre igazítva kezdtem. Majd 180 fokot balra forgatva 1-2-3-4- sorrendben próbáltam. Nem tudtam állítani semmit. A csavar állító külső része hamarabb felfeküdt, mint hogy az állító csavarral rátudtam volna állni a szelep végére, és alátenni a hézag állító lemezt.


Mi lehet a gond szerintetek?
Minden hasznos tanácsot szívesen fogadok! Ha valami kérdés van szívesen válaszolok, mert már indítanám a motort.




Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79207 Dátum: 2019 Május 04, 21:02:44 »

Kivétel,ha nem müködik a mágnes szelep. Mert akkor zárva van. Az a baj,hogy kiszedtem,és le ellenőriztem.kattanik.
De volt egy régi fajta másik szelepem,az is kattan. Pedig azt valamiért lecseréltem kb.10 éve.
Tekerd ki, ha ráadod a gyújtást, akkor behúzza a dugót a végénél. Ha van régi rossz darabot, akkor azon lecsípheted a dugót, így visszatekerve kvázi mindig nyitva lesz az alapjárat (gondot nem nagyon okoz, felmelegedett rendszernél akadályozza meg a becsöpögést).
A pict 3 külön alapjárati rendszeres, van egy naagy csavar, az szabályozza a levegőt alapjáraton. Ha azt betekered, akkor áll le...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13945


30-347-1939

« Hozzászólás #79206 Dátum: 2019 Május 04, 20:56:15 »

hogy legyen valami érdekesebb is..
egy kedves ismerös 14 év sajátkezü munkával újra útra tette....
ez tényleg SZMB
Gratula neki!
Akkor még ráérek. Én 12 évnél tartok. Smiley

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2155


« Hozzászólás #79205 Dátum: 2019 Május 04, 18:03:37 »

hogy legyen valami érdekesebb is..
egy kedves ismerös 14 év sajátkezü munkával újra útra tette....
ez tényleg SZMB
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79204 Dátum: 2019 Május 04, 11:46:35 »

A mágnes szelep a gyújtás ráadásától a gyújtás levételéig az alapjárati rendszert nyitva tartja.

https://www.youtube.com/watch?v=XOxxS1EMphU
https://www.youtube.com/watch?v=KWdZSr7x81w
Kivétel,ha nem müködik a mágnes szelep. Mert akkor zárva van. Az a baj,hogy kiszedtem,és le ellenőriztem.kattanik.
De volt egy régi fajta másik szelepem,az is kattan. Pedig azt valamiért lecseréltem kb.10 éve.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14847

« Hozzászólás #79203 Dátum: 2019 Május 04, 10:55:11 »

Ennek nincs külön alapjárati rendszere? Vagyis ha betekered a levegő csavart, akkor nem áll le mert ott a megkerülő rendszer is? Ezt csak kérdezem mástól is, hátha.

A mágnes szelepnek viszont szerintem ehhez nincs köze, az csak bezár ha nincs gyújtás, nem? Ha van gyújtás nem csinál semmit. Vagy rosszul tudom? Egyszerűen adj gyújtást, és ott hátul húzd le a mágnesszelepről a vezetéket. Hallanod kell a kattanást. Ha járó motornál csinálod akkor meg tényleg le kéne állnia szerintem
A mágnes szelep a gyújtás ráadásától a gyújtás levételéig az alapjárati rendszert nyitva tartja.

https://www.youtube.com/watch?v=XOxxS1EMphU
https://www.youtube.com/watch?v=KWdZSr7x81w
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18403


1969

« Hozzászólás #79202 Dátum: 2019 Május 04, 09:55:59 »

köszi az alátámasztást. Akkor le ellenőrzöm,mert nem rémlik.
Még mindig nincs alapjáratom.
Pict 3 karbin a mágnes szelep alatti O gyürüt kicseréltem,mert elnyílott,tetején egyik csavart mert elment a menete múltkori tisztításkor de megcsináltam,talpánál egyik lefogató töcsavart kicseréltem szintén menethiba miatt.
Aztán a csúszó saru eltörött,de a zsugorcsö tartotta a trafón ami a karbira megy. Ezért volt olyan érzésem,mint ha picsán rugdosnának.Eztóbbi lehet kinyirta mágnes szelepem.Mert alapjáratom még mindig nincs.Karbi kipucolva,gyújtás és megszakító beállítva.
Szépen megy az autó amúgy.
Ja és ha betekerem a levegő csavart tövig,akkor sem áll le a motor. Természetesen megérek hátra futni egyedül hogy ne álljon le. A gázkart húzódva és próbálkozva levegő csavarral állítani. 3x360 fokon áll most. Érzékeli az állítást,de mondom ha betekerem sem áll le. Lehet nem jó a mágnes szelep.
Ennek nincs külön alapjárati rendszere? Vagyis ha betekered a levegő csavart, akkor nem áll le mert ott a megkerülő rendszer is? Ezt csak kérdezem mástól is, hátha.

A mágnes szelepnek viszont szerintem ehhez nincs köze, az csak bezár ha nincs gyújtás, nem? Ha van gyújtás nem csinál semmit. Vagy rosszul tudom? Egyszerűen adj gyújtást, és ott hátul húzd le a mágnesszelepről a vezetéket. Hallanod kell a kattanást. Ha járó motornál csinálod akkor meg tényleg le kéne állnia szerintem
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14847

« Hozzászólás #79201 Dátum: 2019 Május 04, 09:42:26 »

köszi az alátámasztást. Akkor le ellenőrzöm,mert nem rémlik.
Még mindig nincs alapjáratom.
Pict 3 karbin a mágnes szelep alatti O gyürüt kicseréltem,mert elnyílott,tetején egyik csavart mert elment a menete múltkori tisztításkor de megcsináltam,talpánál egyik lefogató töcsavart kicseréltem szintén menethiba miatt.
Aztán a csúszó saru eltörött,de a zsugorcsö tartotta a trafón ami a karbira megy. Ezért volt olyan érzésem,mint ha picsán rugdosnának.Eztóbbi lehet kinyirta mágnes szelepem.Mert alapjáratom még mindig nincs.Karbi kipucolva,gyújtás és megszakító beállítva.
Szépen megy az autó amúgy.
Ja és ha betekerem a levegő csavart tövig,akkor sem áll le a motor. Természetesen megérek hátra futni egyedül hogy ne álljon le. A gázkart húzódva és próbálkozva levegő csavarral állítani. 3x360 fokon áll most. Érzékeli az állítást,de mondom ha betekerem sem áll le. Lehet nem jó a mágnes szelep.
Hú. Itt sok mindentől vérzett a karbi.
Féktisztítóval falslevegőt csekkold. Karbitalp, pillangószelep tengelye, szívató tengely.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79200 Dátum: 2019 Május 04, 07:51:08 »

Igen.
Na hát nekem nem kattanik semmi.
Remélhetőleg ezért nincs alapjáraton.

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79199 Dátum: 2019 Május 04, 06:37:47 »

Stone!
Okosnak nyissuk újra az anyázóst és zárjuk is be oda egyesével elkülönítve! Közfelkiáltással szavazzunk az elsőről XD

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79198 Dátum: 2019 Május 04, 06:09:07 »

Igen.
köszi az alátámasztást. Akkor le ellenőrzöm,mert nem rémlik.
Még mindig nincs alapjáratom.
Pict 3 karbin a mágnes szelep alatti O gyürüt kicseréltem,mert elnyílott,tetején egyik csavart mert elment a menete múltkori tisztításkor de megcsináltam,talpánál egyik lefogató töcsavart kicseréltem szintén menethiba miatt.
Aztán a csúszó saru eltörött,de a zsugorcsö tartotta a trafón ami a karbira megy. Ezért volt olyan érzésem,mint ha picsán rugdosnának.Eztóbbi lehet kinyirta mágnes szelepem.Mert alapjáratom még mindig nincs.Karbi kipucolva,gyújtás és megszakító beállítva.
Szépen megy az autó amúgy.
Ja és ha betekerem a levegő csavart tövig,akkor sem áll le a motor. Természetesen megérek hátra futni egyedül hogy ne álljon le. A gázkart húzódva és próbálkozva levegő csavarral állítani. 3x360 fokon áll most. Érzékeli az állítást,de mondom ha betekerem sem áll le. Lehet nem jó a mágnes szelep.
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 04, 06:15:14 írta bruno »

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3505


« Hozzászólás #79197 Dátum: 2019 Május 04, 05:25:07 »

Mert akkor nem lesz meg az alkatrészen a 45% haszna.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3505


« Hozzászólás #79196 Dátum: 2019 Május 04, 05:14:20 »

Ugye jól emlékszem, hogy a mágnesszelepnek kattanó hangját kellene hallanom ha gyújtást kapcsolok
Igen.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79195 Dátum: 2019 Május 03, 22:11:40 »

Ugye jól emlékszem, hogy a mágnesszelepnek kattanó hangját kellene hallanom ha gyújtást kapcsolok

RNIE
« Hozzászólás #79194 Dátum: 2019 Május 03, 21:24:11 »

és ha én viszem az alkatrészt miért drágább a munkadíj/ad? ,más tudást igényel a beépítése? Segítsél már nekem csóró borsodinak mert nem értem Grin
Mert akkor nem lesz meg az alkatrészen a 45% haszna.
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79193 Dátum: 2019 Május 03, 19:07:29 »

Úgy állítsd be,hogy beakasztod a rugot a zsalu tengelyére. Azután a Bowden külső részét rögzited úgy,hogy kb 3/4 részig zárodjon a zsalu. Azért eddig,mert hőmérséklet függő. Tehát addig told vagy húzd a külső részét fogv,míg 3/4 részig zár. Azután rögzisd.
A Bowden belső szálán azért van Rugó,mert ha lezár a zsalu,de feszít a Bowden,akkor a rugó nyúlik.
Rendben,köszi,holnap beállítom.

DO IT YOURSELF
1303LS
« Hozzászólás #79192 Dátum: 2019 Május 03, 16:09:20 »

és ha én viszem az alkatrészt miért drágább a munkadíj/ad? ,más tudást igényel a beépítése? Segítsél már nekem csóró borsodinak mert nem értem Grin
Mert ha ócska szart viszel amit beépít azt majd neki kell megmagyarázni neked, hogy dehát nem a beépítés volt a szar hanem a hozott alkatrész. Persze ezt a legtöbb kuncsaft nem érti meg hanem a szerelőt fogja fikázni. Tiszta logika.
1303LS
« Hozzászólás #79191 Dátum: 2019 Május 03, 16:06:22 »

Márka minőség terén:
Hallottál már hamisított alkatrészekről?
Lehet olyan felállás, hogy a MEOn elbukott SKF alkatrész Meyleként jobb minőség, mint egy dzsunkán faragott kínai cimkével SKFesített cucc.
Teccikérteni?
1303LS
« Hozzászólás #79190 Dátum: 2019 Május 03, 16:00:55 »

Még hiszel a mesékben???
Pont most igazoltad Pecek teóriáját.
AMi nem ment át a MEOn valami miatt, de még használható azt ti felirattalanítottátok és mehetett a piacra Másodvonalbelinek, az új tulaj meg büszkén mutogatja a fészbúkon, hogy "dehátugyanottkészültcsakfeleannyibakerültmindenkihülye"
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3505


« Hozzászólás #79189 Dátum: 2019 Május 03, 15:48:12 »

minek hívjuk az a sok vásárlás utáni kedvezmény amihez a kuntcsafnak semmi köze ha régi az üf.akkor kap .

de szerintem felejtő a téma mindenki más szemszögből nézi.
és ha én viszem az alkatrészt miért drágább a munkadíj/ad? ,más tudást igényel a beépítése? Segítsél már nekem csóró borsodinak mert nem értem Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79188 Dátum: 2019 Május 03, 15:29:11 »

A kérdésem még mindig ua.: ezt minek hívják/hívod? ,nálad így megy? ,mindenhol? NA-NEE Grin (egyébként honnan tudod ,hogy mennyiből úszom meg??? ,természetesen nem nálad Tongue )
minek hívjuk az a sok vásárlás utáni kedvezmény amihez a kuntcsafnak semmi köze ha régi az üf.akkor kap .

de szerintem felejtő a téma mindenki más szemszögből nézi.

« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 03, 15:33:11 írta pecek »
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3505


« Hozzászólás #79187 Dátum: 2019 Május 03, 15:01:45 »

hozott alkatrészre X az óradíj ,ha én szerzem be akkor Y. az X a több az Y a kevesebb.
mert  az alkatrészen kedvezmény.magyarul ha te veszed akkor se fogod sokkal olcsóbban megúszni mert mindenhol hozott alkatrészre emelt óradíjat számolnak.
gondolom érthető Cheesy
A kérdésem még mindig ua.: ezt minek hívják/hívod? ,nálad így megy? ,mindenhol? NA-NEE Grin (egyébként honnan tudod ,hogy mennyiből úszom meg??? ,természetesen nem nálad Tongue )

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79186 Dátum: 2019 Május 03, 14:40:39 »

Az lehet.Ennek a bowdennek a végén egy kis rugó van,majd holnap megnézem.Köszi
Úgy állítsd be,hogy beakasztod a rugot a zsalu tengelyére. Azután a Bowden külső részét rögzited úgy,hogy kb 3/4 részig zárodjon a zsalu. Azért eddig,mert hőmérséklet függő. Tehát addig told vagy húzd a külső részét fogv,míg 3/4 részig zár. Azután rögzisd.
A Bowden belső szálán azért van Rugó,mert ha lezár a zsalu,de feszít a Bowden,akkor a rugó nyúlik.

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79185 Dátum: 2019 Május 03, 14:33:44 »

Szerintem hagyjuk a témát. De azt még hozzáteszem,hogy a márka sem bírta sokáig enyémben. Minden márkát hamisitanak. Ennyi.!


Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79184 Dátum: 2019 Május 03, 14:20:45 »


hozott alkatrészre X az óradíj ,ha én szerzem be akkor Y. az X a több az Y a kevesebb.

mert  az alkatrészen kedvezmény.magyarul ha te veszed akkor se fogod sokkal olcsóbban megúszni mert mindenhol hozott alkatrészre emelt óradíjat számolnak.
gondolom érthető Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 03, 14:24:32 írta pecek »
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3505


« Hozzászólás #79183 Dátum: 2019 Május 03, 14:02:44 »

..........inkább a másik oldalon amikor hozzák a nem oda való alkatrészt a kuncsaftok na az a szarrágás

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79182 Dátum: 2019 Május 03, 13:58:59 »

Márka minőség terén:[offtopic]

 a minőségen múlik minden. ma hívtak ,hogy vállajak el egy bogarat/ még gondolkodom/ a tulaj mindent meghoz német országból a vastag padlólemeztől kezdve mindent mert tudja amit itt lehet kapni az eléggé silány .majd meglátom. Wink
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3505


« Hozzászólás #79181 Dátum: 2019 Május 03, 13:43:34 »

nem hiszek a mesékben, de a 43 év autójavítás után láttam már ép eleget alkatrész és ügyfelek........
Márka minőség terén:

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79180 Dátum: 2019 Május 03, 13:37:05 »

Szarrágás a cégeknél van Undecided  ,43év alatt picit  Grin változott a vwilág Embarrassed

Nagyon sok cégnek javítok,  nincs szarrágás inkább a másik oldalon amikor hozzák a nem oda való alkatrészt a kuncsaftok na az a szarrágás.
van olyan szerelő viheted az alkatrészt de ha nem jó akkor c vágányra kerül az autó.és az előjegyzés szerint folytatja és kivárod a sorod.
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 03, 13:47:03 írta pecek »
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79179 Dátum: 2019 Május 03, 13:33:39 »

Értem ezt az álláspontot is.

De! Sok esetben Pl. Unixos cuccok tudom, hogy ugyanott ugyanúgy készülnek csak a felirat más.
A nagy név se garancia a minőségre. Ezek az idők elmúltak.
Névtelen külső fesszabályzómat évek óta nagy megelégedéssel használom.

Zsozsy majd mesél ha akar. ;-)

Hál istennek még nem vagyok nyugdíjas .miből gondolod ,hogy vállalkozás mellett ráérek vitatkozni emellett én már megéltem ezt a kort de te még nem. ez a válasz az offra.

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3505


« Hozzászólás #79178 Dátum: 2019 Május 03, 13:02:59 »

nem hiszek a mesékben, de a 43 év autójavítás után láttam már ép eleget alkatrész és ügyfelek /tisztelet a kivételnek/ szempontjából ,hogy ilyet írjak.amikor megy a sz.rágás az alkatrészen.azóta nem újítok fel bogarakat és nyugalom van.
Szarrágás a cégeknél van Undecided  ,43év alatt picit  Grin változott a vwilág Embarrassed

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Oldalak: 1 ... 29 30 31 32 33 [34] 35 36 37 38 39 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.