www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Szeptember 14, 23:53:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Nyári Rajzás
Yacht Camping
2024. június 14-16.
920530 Hozzaszólás 218 Témában írta 1609 Felhasználó
Legújabb tag: migab67
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 11106869 alkalommal)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79149 Dátum: 2019 április 29, 20:53:55 »

Help!
Töltés lámpám világít!!.akksiba 13,2 volt van. 13,8 a töltés emelt fordulaton. Világítással 13,3 kb ugyan azon az emelt fordulaton.
Ha leveszem a sarukat az akksit mérve 13,2 volt.viszont ha egyszerre a levett sarukhoz érintem a multimétert  9,5 voltrol csökken lefelé 0,45-ig. Ez utóbbi normális?


viszont ezeket az értékeket nem értem. Nem járó motornál veszem le a sarukat,annyira ismerem a szabályokat.😉

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79148 Dátum: 2019 április 29, 20:52:37 »

Generátoros vagy dinamós?

Járó motornál sarut nem veszünk le. Jó eséllyel kinyírod a feszültség szabályzót. Rosszabb esetben a generátort is.
Belső feszültség szabályzos generátor.1000 km-t megtett új feszültség szabályozóval.réz színük kábelsarukkal,az óránál is. Gondolom test is így meg van.
Néha tudok vele menni 20-30 km-t,aztán parázsló,világítással kisüti a szememet a töltés jelző. Változó ahogy világít,vagy éppen nem világít.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14892

« Hozzászólás #79147 Dátum: 2019 április 29, 20:30:46 »

Help!
Töltés lámpám világít!!.akksiba 13,2 volt van. 13,8 a töltés emelt fordulaton. Világítással 13,3 kb ugyan azon az emelt fordulaton.
Ha leveszem a sarukat az akksit mérve 13,2 volt.viszont ha egyszerre a levett sarukhoz érintem a multimétert  9,5 voltrol csökken lefelé 0,45-ig. Ez utóbbi normális?
Generátoros vagy dinamós?

Járó motornál sarut nem veszünk le. Jó eséllyel kinyírod a feszültség szabályzót. Rosszabb esetben a generátort is.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79146 Dátum: 2019 április 29, 20:06:36 »

Help!
Töltés lámpám világít!!.akksiba 13,2 volt van. 13,8 a töltés emelt fordulaton. Világítással 13,3 kb ugyan azon az emelt fordulaton.
Ha leveszem a sarukat az akksit mérve 13,2 volt.viszont ha egyszerre a levett sarukhoz érintem a multimétert  9,5 voltrol csökken lefelé 0,45-ig. Ez utóbbi normális?


Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #79145 Dátum: 2019 április 29, 18:39:42 »

Köszönöm! Smiley
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3540


« Hozzászólás #79144 Dátum: 2019 április 29, 18:03:05 »

t3-as buszokban levő váltókód, áttétel érdekelne..
Tessék: https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi92am81vXhAhVSs4sKHTnlAtcQFjAHegQIARAC&url=https%3A%2F%2Fwww.t3-infos.de%2Fimages%2FT3-Getriebe.pdf&usg=AOvVaw1Ys9pF9gps3uYmKvdjxcUU

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #79143 Dátum: 2019 április 29, 12:13:07 »

Konkrétabban?
t3-as buszokban levő váltókód, áttétel érdekelne..
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #79142 Dátum: 2019 április 29, 12:11:25 »

Mi a f@szt csinálsz már? Tongue
Titok Cheesy
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8597


« Hozzászólás #79141 Dátum: 2019 április 29, 11:31:36 »

Hai

Busz váltókódokat hol találok? melyik évjárat milyen motor..stb?
Köszönöm.
Mi a f@szt csinálsz már? Tongue
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3540


« Hozzászólás #79140 Dátum: 2019 április 29, 09:33:53 »

Busz váltókódokat hol találok? melyik évjárat milyen motor..stb?
Köszönöm.
Konkrétabban?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18424


1969

« Hozzászólás #79139 Dátum: 2019 április 29, 09:13:45 »

Hai

Busz váltókódokat hol találok? melyik évjárat milyen motor..stb?
Köszönöm.
itt csak a 67 előttiek vannak:
https://www.thesamba.com/vw/archives/info/50_67_bus_gear_ratios.php
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #79138 Dátum: 2019 április 29, 08:55:46 »

Hai

Busz váltókódokat hol találok? melyik évjárat milyen motor..stb?
Köszönöm.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79137 Dátum: 2019 április 29, 06:14:56 »

Semilyen csövet ne dugózz le,ha a fűtésbowdent kicseréled alul a karokat megnézed mozognak e.De ha nincs még kicserélve akkor aluról letudod zárni a meleglevegő beáramlását a fütésdobon lévő karral.
Rendben,köszi,igazatok van.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79136 Dátum: 2019 április 27, 21:55:33 »

Ne kösd le, a kallantyúkat drótozd ki amíg veszel rendes bovdent.
Egyrészt hűti a hőcserélőket, másrészt ha lekötöd a motorra kevesebb levegő fog menni.
Rendben,köszi,igazatok van.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79135 Dátum: 2019 április 27, 19:36:11 »

Hadd kérdezzem meg,ha a turbinaházról a két 50mm vastag fűtésboxra menő jobbos-balos flexicsövet leveszem így nyári időszakra,azzal nem teszek kárt?Csak mert a hátsó ülés lábteréhez jön be a meleg levegő,valószínűleg nem zár a fűtésbox jól.
Vagy leszokták dugózni ilyen esetben ezt a két csövet.
Most a napokban volt egy 120km-es bakonyi kirándulás a bogival,ami nagyon jól sikerült.
Köszi

Semilyen csövet ne dugózz le,ha a fűtésbowdent kicseréled alul a karokat megnézed mozognak e.De ha nincs még kicserélve akkor aluról letudod zárni a meleglevegő beáramlását a fütésdobon lévő karral.
1303LS
« Hozzászólás #79134 Dátum: 2019 április 27, 19:31:07 »

Hadd kérdezzem meg,ha a turbinaházról a két 50mm vastag fűtésboxra menő jobbos-balos flexicsövet leveszem így nyári időszakra,azzal nem teszek kárt?Csak mert a hátsó ülés lábteréhez jön be a meleg levegő,valószínűleg nem zár a fűtésbox jól.
Vagy leszokták dugózni ilyen esetben ezt a két csövet.
Most a napokban volt egy 120km-es bakonyi kirándulás a bogival,ami nagyon jól sikerült.
Köszi
Ne kösd le, a kallantyúkat drótozd ki amíg veszel rendes bovdent.
Egyrészt hűti a hőcserélőket, másrészt ha lekötöd a motorra kevesebb levegő fog menni.
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79133 Dátum: 2019 április 27, 19:06:20 »

Shocked Pedig csak beírtam a jobb felső sarokba hogy mit keresek és egyből ki is adta. Amúgy tényleg nem a legideálisabb. Egyébként ha még délelőtt felhívod őket és leadod a megrendelést, akkor a legközelebbi munkanapon már hozza is a postás a cuccot.
Hadd kérdezzem meg,ha a turbinaházról a két 50mm vastag fűtésboxra menő jobbos-balos flexicsövet leveszem így nyári időszakra,azzal nem teszek kárt?Csak mert a hátsó ülés lábteréhez jön be a meleg levegő,valószínűleg nem zár a fűtésbox jól.
Vagy leszokták dugózni ilyen esetben ezt a két csövet.
Most a napokban volt egy 120km-es bakonyi kirándulás a bogival,ami nagyon jól sikerült.
Köszi

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79132 Dátum: 2019 április 27, 18:57:06 »

a fékbowden nem oda való mert sodrott, merev acél szál a  fütésbowden.!
Igen,már én is látom.
Egy kicsit megviccelt ez a jobbos féltengely gumiharang.Amikor kint volt a motor és várakoztam az alkatrészekre,észrevettem,hogy a jobb oldali gumiharang folyat.Valószínűleg,ahogy a kocsi hátulja vagy 1m magasan volt,a nem túl fiatal gumiharang alja nyomódott az alvázhoz,és elfáradt.Könnyű volt kicserélni,természetesen párban cseréltem....
De amikor motor helyére került,autó lábra enged....valami folyik.....Csupa olaj a jobbos gumiharang.Egyből arra gondoltam,hogy elcsíptem.
Aztán egy közelebbi szemlélet után rájöttem,hogy a fűtésbowden alagút vagy csatorna telefolyt váltóolajjal és leeresztésnél visszacsorog.
 Cheesy

DO IT YOURSELF
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79131 Dátum: 2019 április 25, 17:07:19 »

Sziasztok,gondoltam bejelentkezek,már túl vagyok a bejáratás 200- ik km-én.Olajfogyasztás nulla,nagyon szép hangja van a motornak és minden száraz,sehol semmi olaj.
Remélem több meglepi nem lesz.Időközben az alváz is le lett kezelve.Még a fűtésbovdenek cseréje van vissza.Kaptam új állítókarokat.
Gondolom sima kerékpárboltban kapható fékbovden is megteszi a fűtés állítókhoz.
Benzin betöltőcsőnél benzinszag megszűntetve,ezt még tesztelni kell,majd egy következő tankoláskor.

az olajfogyasztást majd 1000-km után fogod látni.
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79130 Dátum: 2019 április 25, 09:12:33 »

Sziasztok,gondoltam bejelentkezek,már túl vagyok a bejáratás 200- ik km-én.Olajfogyasztás nulla,nagyon szép hangja van a motornak és minden száraz,sehol semmi olaj.
Remélem több meglepi nem lesz.Időközben az alváz is le lett kezelve.Még a fűtésbovdenek cseréje van vissza.Kaptam új állítókarokat.
Gondolom sima kerékpárboltban kapható fékbovden is megteszi a fűtés állítókhoz.
Benzin betöltőcsőnél benzinszag megszűntetve,ezt még tesztelni kell,majd egy következő tankoláskor.
a fékbowden nem oda való mert sodrott, merev acél szál a  fütésbowden.!
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79129 Dátum: 2019 április 25, 08:09:34 »

Köszi,én nem találtam meg,de ez kell nekem.Nem túl jó a keresője a bugpartsnak,pedig jó oldalnak tűnik.Még körülnézek hátha kell valami,és megrendelem.
Shocked Pedig csak beírtam a jobb felső sarokba hogy mit keresek és egyből ki is adta. Amúgy tényleg nem a legideálisabb. Egyébként ha még délelőtt felhívod őket és leadod a megrendelést, akkor a legközelebbi munkanapon már hozza is a postás a cuccot.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79128 Dátum: 2019 április 25, 07:01:44 »

Hát, nem tudom? Ha feltétlenül kínlódni akarsz a megfelelő rögzítéssel akkor persze, de ez meg készen van és nem kell hozzá OTP hitelt felvenni: https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/0930-110/futesbowden--1342-mm-1303-08-74-

Köszi,én nem találtam meg,de ez kell nekem.Nem túl jó a keresője a bugpartsnak,pedig jó oldalnak tűnik.Még körülnézek hátha kell valami,és megrendelem.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79127 Dátum: 2019 április 25, 06:20:48 »

Még a fűtésbovdenek cseréje van vissza.Kaptam új állítókarokat.
Gondolom sima kerékpárboltban kapható fékbovden is megteszi a fűtés állítókhoz.
Hát, nem tudom? Ha feltétlenül kínlódni akarsz a megfelelő rögzítéssel akkor persze, de ez meg készen van és nem kell hozzá OTP hitelt felvenni: https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/0930-110/futesbowden--1342-mm-1303-08-74-

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79126 Dátum: 2019 április 24, 21:54:43 »

Sziasztok,gondoltam bejelentkezek,már túl vagyok a bejáratás 200- ik km-én.Olajfogyasztás nulla,nagyon szép hangja van a motornak és minden száraz,sehol semmi olaj.
Remélem több meglepi nem lesz.Időközben az alváz is le lett kezelve.Még a fűtésbovdenek cseréje van vissza.Kaptam új állítókarokat.
Gondolom sima kerékpárboltban kapható fékbovden is megteszi a fűtés állítókhoz.
Benzin betöltőcsőnél benzinszag megszűntetve,ezt még tesztelni kell,majd egy következő tankoláskor.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79125 Dátum: 2019 április 23, 05:45:57 »

Még nincs, de ha így haladok akkor lecserélem a B1L-t erre.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3540


« Hozzászólás #79124 Dátum: 2019 április 22, 21:27:37 »

Undecided Végül is a koccintás sörrel elmaradt. Két milis cső volt itthon azzal beszűkítettem a pumpától a kályháig a benzin útját. Ezzel csak annyit értem el, hogy a buhogás maradt, de legalább be se indult rendesen. Pontosabban hosszabb kísérletezés után leállította a kályha saját magát.  Lips Sealed Visszaszereltem az eddigi benzincsövet és várom a csodát, hogy valaki megfejtse mi a bánat nem stimmel! Huh
Vegyél mán egy normális cuccot:  https://www.ebay.com/itm/12V-5KW-Air-Diesel-Heater-10L-Tank-LCD-Switch-Remote-For-Trucks-Boat-Car-new/233187434882?hash=item364b0de182:g:PdEAAOSwtglcbWPv    Cool

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14892

« Hozzászólás #79123 Dátum: 2019 április 22, 19:33:41 »

Grin
Kertben talált egy V1-es roncsot.  Shocked
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27060


« Hozzászólás #79122 Dátum: 2019 április 22, 19:27:45 »

Undecided Végül is a koccintás sörrel elmaradt. Két milis cső volt itthon azzal beszűkítettem a pumpától a kályháig a benzin útját. Ezzel csak annyit értem el, hogy a buhogás maradt, de legalább be se indult rendesen. Pontosabban hosszabb kísérletezés után leállította a kályha saját magát.  Lips Sealed Visszaszereltem az eddigi benzincsövet és várom a csodát, hogy valaki megfejtse mi a bánat nem stimmel! Huh

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79121 Dátum: 2019 április 22, 18:21:17 »

Cheesy
Undecided Végül is a koccintás sörrel elmaradt. Két milis cső volt itthon azzal beszűkítettem a pumpától a kályháig a benzin útját. Ezzel csak annyit értem el, hogy a buhogás maradt, de legalább be se indult rendesen. Pontosabban hosszabb kísérletezés után leállította a kályha saját magát.  Lips Sealed Visszaszereltem az eddigi benzincsövet és várom a csodát, hogy valaki megfejtse mi a bánat nem stimmel! Huh

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79120 Dátum: 2019 április 22, 08:34:52 »

a tetőre ragasztott szigetelés nem fog elengedni a nyári nagy forróságban?

én tennék néhány plusz keresztpántot akár hasonlót mint az eredeti acél, akár lapos rugalmas műanyagcsíkokat
Egyszer majdcsak visszakerülnek az eredeti tetőkárpit pálcái az új kárpitanyaggal. Azt nem tudom, hogy elengedi-e, de bizakodó vagyok, hogy nem, mert pont ilyen célra kifejlesztett autós szigetelő, zajcsillapító anyagról van szó.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5784


redgear.hu

« Hozzászólás #79119 Dátum: 2019 április 22, 08:30:15 »

Amíg várakozó állásponton vagyunk tetőkárpitozás ügyben, legalább elkészültek az új cipellők.
a tetőre ragasztott szigetelés nem fog elengedni a nyári nagy forróságban?

én tennék néhány plusz keresztpántot akár hasonlót mint az eredeti acél, akár lapos rugalmas műanyagcsíkokat
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13375


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #79118 Dátum: 2019 április 22, 07:53:49 »

Cheesy

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79117 Dátum: 2019 április 21, 22:28:39 »

 Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79116 Dátum: 2019 április 21, 22:27:55 »

Amíg várakozó állásponton vagyunk tetőkárpitozás ügyben, legalább elkészültek az új cipellők.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79115 Dátum: 2019 április 21, 22:16:12 »

Azt hittem ez alap.  Kiss
Az. Ennyi még megy.  Cool

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #79114 Dátum: 2019 április 21, 21:52:47 »

Üdv!
Valaki találkozott már olyan problémával, hogy nem folyik az olaj az olajpumpára?
Illetve miért nem tud oda folyni?
« Utoljára szerkesztve: 2019 április 21, 21:56:18 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14892

« Hozzászólás #79113 Dátum: 2019 április 21, 21:39:27 »

Nem kevés nyomozással kiderítettem
Azt hittem ez alap.  Kiss
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79112 Dátum: 2019 április 21, 21:36:35 »

Holnap megpróbálom az enyémet lefotózni. Ha jól emlékszem van egy kis méretű luk rajta. Lehet az számít?
Van egy zajcsökkentőm, de azt csak próbára tudom odaadni.
Nem kevés nyomozással kiderítettem (vagyis találtam jó leírást), ami a szerelési méretezést jelzi, pontosabban a csövek max hosszát, belső átmérőt. Találtam is eltérést, én az üzemanyagpumpa toló oldali csonkját egyetlen benzincsővel hosszabbítottam meg a kályháig. Ez természetesen passzol a csonk külső átmérőjéhez ami 3,5 mm. (Lehet az én csövem 4, de a bilincsek tökéletesen rászorítják a végeit a csonkokra) A leírásban, illetve robbantott ábrákon viszont az összes beszerelési módon a pumpa és a kályha közé be van iktatva egy 1,5 mm belső átmérőjű cső. Gondolom akkor ez valami kötelező szűkítés lehet amivel befolyásolják a kályhába jutó benzin mennyiségét. Ez a szűkítő nekem hiányzik, eddig azt se tudtam hogy ilyennek lenni kéne. Ennek tudatában akkor azt gondolom, hogy túl lett etetve eddig a kályhám és azért buhogott, vélhetően nem tudta megfelelően elégetni a sok üzemanyagot. Na ez holnap húsvét alkalmából kiderül.  Cheesy Ha ez így van, akkor én nagyon okos, ügyes vagyok, no meg szép és szerény is.  Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14892

« Hozzászólás #79111 Dátum: 2019 április 21, 21:13:20 »

Semmi gond, sejtettem. Smiley Amúgy nem jól emlékeztem, a szívóoldalon van az a hurka-gyurka cső, a kipufogóé egészen sima belsejű. Hallottam már olyan véleményt, hogy a csövek hossza is számít(hat). A keresztmetszet elméletileg jó, mert a kályhán lévő csonkokra éppen felmenő csöveket használtam, tehát se szűkítésről, se indokolatlan átmérő növekedésről nem beszélhetünk. Valaki elárulhatná mi a titok nyitja.
Holnap megpróbálom az enyémet lefotózni. Ha jól emlékszem van egy kis méretű luk rajta. Lehet az számít?
Van egy zajcsökkentőm, de azt csak próbára tudom odaadni.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79110 Dátum: 2019 április 21, 20:54:21 »

Nem tudtam felvenni.
Holnap délután jó lehet. Addig tömény családi programok.
Semmi gond, sejtettem. Smiley Amúgy nem jól emlékeztem, a szívóoldalon van az a hurka-gyurka cső, a kipufogóé egészen sima belsejű. Hallottam már olyan véleményt, hogy a csövek hossza is számít(hat). A keresztmetszet elméletileg jó, mert a kályhán lévő csonkokra éppen felmenő csöveket használtam, tehát se szűkítésről, se indokolatlan átmérő növekedésről nem beszélhetünk. Valaki elárulhatná mi a titok nyitja.
« Utoljára szerkesztve: 2019 április 21, 20:58:27 írta VW T2b »

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Oldalak: 1 ... 31 32 33 34 35 [36] 37 38 39 40 41 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.