www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 április 21, 20:16:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920256 Hozzaszólás 218 Témában írta 1607 Felhasználó
Legújabb tag: tohotom
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10652224 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14847

« Hozzászólás #79177 Dátum: 2019 Május 03, 13:00:21 »

ezzel nem osztom a véleményedet,de ha nektek nem a minőség számít hanem a pénz akkor sajnálom.
erre szoktuk mondani mindenki olyan autót vegyen amit fenn tud tartani. tisztelet a kivételnek.
Értem ezt az álláspontot is.

De! Sok esetben Pl. Unixos cuccok tudom, hogy ugyanott ugyanúgy készülnek csak a felirat más.
A nagy név se garancia a minőségre. Ezek az idők elmúltak.
Névtelen külső fesszabályzómat évek óta nagy megelégedéssel használom.

Zsozsy majd mesél ha akar. ;-)

...43 év...
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 03, 13:02:51 írta abes »
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79176 Dátum: 2019 Május 03, 12:57:55 »

Szóval ami nem fosch vagy hella az mind gagyi? Jezusom ...

nem hiszek a mesékben, de a 43 év autójavítás után láttam már ép eleget alkatrész és ügyfelek /tisztelet a kivételnek/ szempontjából ,hogy ilyet írjak.amikor megy a sz.rágás az alkatrészen.amióta nem újítok fel bogarakat  nyugalom van. 
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 03, 12:59:40 írta pecek »
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3505


« Hozzászólás #79175 Dátum: 2019 Május 03, 12:41:13 »

elötte milyen tipus volt benne/ a generátor gyártóra gondolok bosch vagy hella/ nem valami gagyira?
Szóval ami nem fosch vagy hella az mind gagyi? Jezusom ...

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3505


« Hozzászólás #79174 Dátum: 2019 Május 03, 12:33:28 »

ezzel nem osztom a véleményedet,de ha nektek.........
Még hiszel a mesékben???

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79173 Dátum: 2019 Május 03, 10:45:44 »

Ami pont ugyanott készül csak, nem nyomtatnak rá semmit. :-D

ezzel nem osztom a véleményedet,de ha nektek nem a minőség számít hanem a pénz akkor sajnálom.
erre szoktuk mondani mindenki olyan autót vegyen amit fenn tud tartani. tisztelet a kivételnek.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14847

« Hozzászólás #79172 Dátum: 2019 Május 03, 10:02:43 »

elötte milyen tipus volt benne/ a generátor gyártóra gondolok bosch vagy hella/ nem valami gagyira?mert a képen egy neve nincs szabályzó van
Ami pont ugyanott készül csak, nem nyomtatnak rá semmit. :-D
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79171 Dátum: 2019 Május 03, 08:20:39 »

Ez működhet?

elötte milyen tipus volt benne/ a generátor gyártóra gondolok bosch vagy hella/ nem valami gagyira?mert a képen egy neve nincs szabályzó van
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 03, 08:22:49 írta pecek »
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79170 Dátum: 2019 Május 02, 23:32:04 »

Ez működhet?
Ez szénkefetartóval egybeépített fesszabályzó?
Én nemrég cseréltem szénkeféket.Megoldotta a töltéshibát.Valamint a gerjesztőszálnál volt szerintem kontakthibám.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79169 Dátum: 2019 Május 02, 23:28:54 »

Akkor nem jól van beállítva a bowdened.
Nekem tökéletesen müködik
Az lehet.Ennek a bowdennek a végén egy kis rugó van,majd holnap megnézem.Köszi

DO IT YOURSELF
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79168 Dátum: 2019 Május 02, 23:26:35 »

Ez működhet?

Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79167 Dátum: 2019 Május 02, 23:25:44 »

Jobb sarokkal gázfröccs. Wink
Igen,azt gyakorlom.A bakonyban lakom,itt sok a domb.Nem az első régi autóm.Egy offos autónál a fékrásegítő dob miatt ment el az alapjárat,de hát a bogáron ilyen nincs.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79166 Dátum: 2019 Május 02, 23:25:36 »

Szia,
olajtükrös légszűrőm van.Állandóan hideg levegőt kap,tehát nem az előmelegítettet a gégecsövön keresztül,mert az a rugós klapni mindig nyitva van.
Mellesleg van egy bowden,ami rásegít ennek a működésére,ez a termosztáttól jön,de semmi nem változik.A rugó elég erősen nyitva tartja a légszűrőházat.
Akkor nem jól van beállítva a bowdened.
Nekem tökéletesen müködik

Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79165 Dátum: 2019 Május 02, 23:22:59 »

Szia!
A szivócső fűtés működik/nem dugult-e, illetve ha papírfilteres a légszűrőház, akkor a vákuum membrán épp-e?


Szia,
olajtükrös légszűrőm van.Állandóan hideg levegőt kap,tehát nem az előmelegítettet a gégecsövön keresztül,mert az a rugós klapni mindig nyitva van.
Mellesleg van egy bowden,ami rásegít ennek a működésére,ez a termosztáttól jön,de semmi nem változik.A rugó elég erősen nyitva tartja a légszűrőházat.

DO IT YOURSELF
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14847

« Hozzászólás #79164 Dátum: 2019 Május 02, 22:12:59 »

Sokat vacakoltunk ezzel már elég sokan. Volt már: alacsony benzinszint az úszóházban, jegesedés, és egyéb csoda dolgok. Nekem pl. sosem javult meg. (gáz jobb sarokkal) Szóval készülj fel varázspálcával, kígyóhájjal, stb. Smiley

Új karbi oldotta meg.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27022


« Hozzászólás #79163 Dátum: 2019 Május 02, 22:06:12 »

Sokat vacakoltunk ezzel már elég sokan. Volt már: alacsony benzinszint az úszóházban, jegesedés, és egyéb csoda dolgok. Nekem pl. sosem javult meg. (gáz jobb sarokkal) Szóval készülj fel varázspálcával, kígyóhájjal, stb. Smiley


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11536

« Hozzászólás #79162 Dátum: 2019 Május 02, 21:55:22 »

Sokat vacakoltunk ezzel már elég sokan. Volt már: alacsony benzinszint az úszóházban, jegesedés, és egyéb csoda dolgok. Nekem pl. sosem javult meg. (gáz jobb sarokkal) Szóval készülj fel varázspálcával, kígyóhájjal, stb. Smiley

Sziasztok!
Had köszönjem meg az eddigi tanácsokat,hasznosak voltak.Nem vagyok autószerelő,csak autószerető....Egy kis bátorsággal,kevés rutinnal,de sok információval innen mindent meg lehet oldani.
Viszont most újra lenne egy kérdésem.Olyan probléma van,hogy hidegen,amikor még rajt az autómata szivató teljesen jó az alapjárat,de,amikor lejtőn fékezek,leesik a fordulat,és leáll a motor.Egyébként álló helyzetben a fékpedál nyomkodására semmi változás az alapjáraton.
A karbi szivatótesten már korábban állítottam,azaz fordítottam azon a fűtőszálas 3csavarral lefogatott szivatóházon,így később kapcsol ki a szivató.A hidegüzemi alapjáratom stabil,talán egy kicsit magas is.
Pict3 as karbi van fennt.A leírtak szerint állítottam be.Egyébként,ha már üzemmeleg a motor nem csinál ilyent.
Talán benzinszint?
Köszi

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13945


30-347-1939

« Hozzászólás #79161 Dátum: 2019 Május 02, 21:46:49 »

Jobb sarokkal gázfröccs. Wink
Huhh! Ezt meg kellett tanulnunk!
Azt mondtam régen: aki a bogáron megtanul, tud vezetni, annak a többi már nem lesz gond!

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79160 Dátum: 2019 Május 02, 21:11:44 »

Sziasztok!
Had köszönjem meg az eddigi tanácsokat,hasznosak voltak.Nem vagyok autószerelő,csak autószerető....Egy kis bátorsággal,kevés rutinnal,de sok információval innen mindent meg lehet oldani.
Viszont most újra lenne egy kérdésem.Olyan probléma van,hogy hidegen,amikor még rajt az autómata szivató teljesen jó az alapjárat,de,amikor lejtőn fékezek,leesik a fordulat,és leáll a motor.Egyébként álló helyzetben a fékpedál nyomkodására semmi változás az alapjáraton.
A karbi szivatótesten már korábban állítottam,azaz fordítottam azon a fűtőszálas 3csavarral lefogatott szivatóházon,így később kapcsol ki a szivató.A hidegüzemi alapjáratom stabil,talán egy kicsit magas is.
Pict3 as karbi van fennt.A leírtak szerint állítottam be.Egyébként,ha már üzemmeleg a motor nem csinál ilyent.
Talán benzinszint?
Köszi

Jobb sarokkal gázfröccs. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2961


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79159 Dátum: 2019 Május 02, 21:03:54 »

Sziasztok!
Had köszönjem meg az eddigi tanácsokat,hasznosak voltak.Nem vagyok autószerelő,csak autószerető....Egy kis bátorsággal,kevés rutinnal,de sok információval innen mindent meg lehet oldani.
Viszont most újra lenne egy kérdésem.Olyan probléma van,hogy hidegen,amikor még rajt az autómata szivató teljesen jó az alapjárat,de,amikor lejtőn fékezek,leesik a fordulat,és leáll a motor.Egyébként álló helyzetben a fékpedál nyomkodására semmi változás az alapjáraton.
A karbi szivatótesten már korábban állítottam,azaz fordítottam azon a fűtőszálas 3csavarral lefogatott szivatóházon,így később kapcsol ki a szivató.A hidegüzemi alapjáratom stabil,talán egy kicsit magas is.
Pict3 as karbi van fennt.A leírtak szerint állítottam be.Egyébként,ha már üzemmeleg a motor nem csinál ilyent.
Talán benzinszint?
Köszi

Szia!
A szivócső fűtés működik/nem dugult-e, illetve ha papírfilteres a légszűrőház, akkor a vákuum membrán épp-e?


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető antpeter
Hozzászólások: 169


« Hozzászólás #79158 Dátum: 2019 Május 02, 20:28:42 »

Sziasztok!
Had köszönjem meg az eddigi tanácsokat,hasznosak voltak.Nem vagyok autószerelő,csak autószerető....Egy kis bátorsággal,kevés rutinnal,de sok információval innen mindent meg lehet oldani.
Viszont most újra lenne egy kérdésem.Olyan probléma van,hogy hidegen,amikor még rajt az autómata szivató teljesen jó az alapjárat,de,amikor lejtőn fékezek,leesik a fordulat,és leáll a motor.Egyébként álló helyzetben a fékpedál nyomkodására semmi változás az alapjáraton.
A karbi szivatótesten már korábban állítottam,azaz fordítottam azon a fűtőszálas 3csavarral lefogatott szivatóházon,így később kapcsol ki a szivató.A hidegüzemi alapjáratom stabil,talán egy kicsit magas is.
Pict3 as karbi van fennt.A leírtak szerint állítottam be.Egyébként,ha már üzemmeleg a motor nem csinál ilyent.
Talán benzinszint?
Köszi

DO IT YOURSELF
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18403


1969

« Hozzászólás #79157 Dátum: 2019 Május 02, 08:09:38 »

hétvégén rá fogok érni és megnézem. Majd írok. Köszi mindenkinek a távgyógyítást. Egy kapcsolási rajzot linket küldjön valaki 1300-as 72-es évjáratra.
Nekem most az asztali gépem a felújítás miatt darabokban,nem tudom megnézni rajta.
Köszike.
Üdvw!
ez talán jó lesz:
https://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiring/bug_std_super_72.jpg

vagy itt a többi:
https://www.thesamba.com/vw/archives/info/wiringt1.php
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79156 Dátum: 2019 Május 01, 23:15:03 »

Az órában jó a test? Tehát a visszajelző izzónál?
hétvégén rá fogok érni és megnézem. Majd írok. Köszi mindenkinek a távgyógyítást. Egy kapcsolási rajzot linket küldjön valaki 1300-as 72-es évjáratra.
Nekem most az asztali gépem a felújítás miatt darabokban,nem tudom megnézni rajta.
Köszike.
Üdvw!

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #79155 Dátum: 2019 Május 01, 19:36:52 »

Belső feszültség szabályzos generátor.1000 km-t megtett új feszültség szabályozóval.réz színük kábelsarukkal,az óránál is. Gondolom test is így meg van.
Néha tudok vele menni 20-30 km-t,aztán parázsló,világítással kisüti a szememet a töltés jelző. Változó ahogy világít,vagy éppen nem világít.
Az órában jó a test? Tehát a visszajelző izzónál?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79154 Dátum: 2019 Május 01, 08:47:28 »

Az ,hogy új a fesszabályzó nem jelent semmit.Attól még lehet hibás, vagy genárátor szét /szénkefék meg egyebek pl kommutátor felszabályozás és újra forrasztás/
« Utoljára szerkesztve: 2019 Május 01, 08:49:46 írta pecek »
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79153 Dátum: 2019 április 30, 23:06:03 »

diódasor megadta magát.
nem volt valamikor hegesztés úgy ,hogy az akksi saru nem volt lekötve?
soha nem hegesztek úgy!!

Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79152 Dátum: 2019 április 30, 13:39:09 »

Belső feszültség szabályzos generátor.1000 km-t megtett új feszültség szabályozóval.réz színük kábelsarukkal,az óránál is. Gondolom test is így meg van.
Néha tudok vele menni 20-30 km-t,aztán parázsló,világítással kisüti a szememet a töltés jelző. Változó ahogy világít,vagy éppen nem világít.

diódasor megadta magát.
nem volt valamikor hegesztés úgy ,hogy az akksi saru nem volt lekötve?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3505


« Hozzászólás #79151 Dátum: 2019 április 30, 05:15:30 »

Ha leveszem a sarukat az akksit mérve 13,2 volt.viszont ha egyszerre a levett sarukhoz érintem a multimétert  9,5 voltrol csökken lefelé 0,45-ig. Ez utóbbi normális?
Hubammeg de reggel van......... Akár ja! Pl.:kondi

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3505


« Hozzászólás #79150 Dátum: 2019 április 30, 05:06:30 »

Köszönöm! Smiley
Szívwesen!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79149 Dátum: 2019 április 29, 20:53:55 »

Help!
Töltés lámpám világít!!.akksiba 13,2 volt van. 13,8 a töltés emelt fordulaton. Világítással 13,3 kb ugyan azon az emelt fordulaton.
Ha leveszem a sarukat az akksit mérve 13,2 volt.viszont ha egyszerre a levett sarukhoz érintem a multimétert  9,5 voltrol csökken lefelé 0,45-ig. Ez utóbbi normális?


viszont ezeket az értékeket nem értem. Nem járó motornál veszem le a sarukat,annyira ismerem a szabályokat.😉

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79148 Dátum: 2019 április 29, 20:52:37 »

Generátoros vagy dinamós?

Járó motornál sarut nem veszünk le. Jó eséllyel kinyírod a feszültség szabályzót. Rosszabb esetben a generátort is.
Belső feszültség szabályzos generátor.1000 km-t megtett új feszültség szabályozóval.réz színük kábelsarukkal,az óránál is. Gondolom test is így meg van.
Néha tudok vele menni 20-30 km-t,aztán parázsló,világítással kisüti a szememet a töltés jelző. Változó ahogy világít,vagy éppen nem világít.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14847

« Hozzászólás #79147 Dátum: 2019 április 29, 20:30:46 »

Help!
Töltés lámpám világít!!.akksiba 13,2 volt van. 13,8 a töltés emelt fordulaton. Világítással 13,3 kb ugyan azon az emelt fordulaton.
Ha leveszem a sarukat az akksit mérve 13,2 volt.viszont ha egyszerre a levett sarukhoz érintem a multimétert  9,5 voltrol csökken lefelé 0,45-ig. Ez utóbbi normális?
Generátoros vagy dinamós?

Járó motornál sarut nem veszünk le. Jó eséllyel kinyírod a feszültség szabályzót. Rosszabb esetben a generátort is.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #79146 Dátum: 2019 április 29, 20:06:36 »

Help!
Töltés lámpám világít!!.akksiba 13,2 volt van. 13,8 a töltés emelt fordulaton. Világítással 13,3 kb ugyan azon az emelt fordulaton.
Ha leveszem a sarukat az akksit mérve 13,2 volt.viszont ha egyszerre a levett sarukhoz érintem a multimétert  9,5 voltrol csökken lefelé 0,45-ig. Ez utóbbi normális?


Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #79145 Dátum: 2019 április 29, 18:39:42 »

Köszönöm! Smiley
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3505


« Hozzászólás #79144 Dátum: 2019 április 29, 18:03:05 »

t3-as buszokban levő váltókód, áttétel érdekelne..
Tessék: https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=8&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwi92am81vXhAhVSs4sKHTnlAtcQFjAHegQIARAC&url=https%3A%2F%2Fwww.t3-infos.de%2Fimages%2FT3-Getriebe.pdf&usg=AOvVaw1Ys9pF9gps3uYmKvdjxcUU

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #79143 Dátum: 2019 április 29, 12:13:07 »

Konkrétabban?
t3-as buszokban levő váltókód, áttétel érdekelne..
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #79142 Dátum: 2019 április 29, 12:11:25 »

Mi a f@szt csinálsz már? Tongue
Titok Cheesy
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8593


« Hozzászólás #79141 Dátum: 2019 április 29, 11:31:36 »

Hai

Busz váltókódokat hol találok? melyik évjárat milyen motor..stb?
Köszönöm.
Mi a f@szt csinálsz már? Tongue
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3505


« Hozzászólás #79140 Dátum: 2019 április 29, 09:33:53 »

Busz váltókódokat hol találok? melyik évjárat milyen motor..stb?
Köszönöm.
Konkrétabban?

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18403


1969

« Hozzászólás #79139 Dátum: 2019 április 29, 09:13:45 »

Hai

Busz váltókódokat hol találok? melyik évjárat milyen motor..stb?
Köszönöm.
itt csak a 67 előttiek vannak:
https://www.thesamba.com/vw/archives/info/50_67_bus_gear_ratios.php
Nem elérhető nagybub
Hozzászólások: 155


« Hozzászólás #79138 Dátum: 2019 április 29, 08:55:46 »

Hai

Busz váltókódokat hol találok? melyik évjárat milyen motor..stb?
Köszönöm.
Oldalak: 1 ... 30 31 32 33 34 [35] 36 37 38 39 40 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.143 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.