www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Június 21, 21:44:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Nyári Rajzás
Yacht Camping
2024. június 14-16.
920388 Hozzaszólás 218 Témában írta 1607 Felhasználó
Legújabb tag: tohotom
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10838031 alkalommal)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79305 Dátum: 2019 Június 21, 13:58:13 »

Nekem tetszik ez a túltolt szigetelés.
De, nagyon nagy figyelmet firdítanék a helyedben a kicsapódó páráknak. Alapból tocsogósra fújnám az ereszcsatorna belső felét. Vajon mennyire szívják, tartják magukban ezek a lapok a nedvességet? Szóval csak okosan.
Ez nem olyan szivacs mint amit a fürdőszobában szokás használni, nem issza a vizet. És az az alufóliás kátrányszerű anyag se, szóval emiatt nem parázok.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27040


« Hozzászólás #79304 Dátum: 2019 Június 21, 09:24:31 »

Én meg úgy látom én leszek a másik véglet!
Se nem erdeti, se nem tuning, csak a puritán bogár. Minimális extrával csak.  Smiley
Olyan befejezetlen lesz, mint nálam általában minden. Sad

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #79303 Dátum: 2019 Június 21, 07:48:47 »

Nincs itt semmi gond, egyszerűen nem vagyunk egyformák. Kinek a szőke tetszik, kinek a barna. Te pl. az eredetiségre törekszel én meg némi modernizálásra a mindennapos használat miatt. Ha pedig boxermotor hangot akarok hallgatni, majd leengedem az ablakot. Wink
Nekem tetszik ez a túltolt szigetelés.
De, nagyon nagy figyelmet firdítanék a helyedben a kicsapódó páráknak. Alapból tocsogósra fújnám az ereszcsatorna belső felét. Vajon mennyire szívják, tartják magukban ezek a lapok a nedvességet? Szóval csak okosan.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79302 Dátum: 2019 Június 21, 07:37:23 »

Nem akarlak bántani,sem kötekedni,tudod,tisztellek,becsüllek,haver Vagy,de szerintem ebbe a hő és hangszigetelésbe,egy kicsit Te túl sokat gondoltál bele,egy kicsit elborult az agyad.Bocsi Lajos,hogy így "mondom",tök szép ez az autó,tök jó volt eddig az összes munka is,de tényleg nem értem,hogy egy ötven éves veterán autóban,mi indokolja ezt a túlzott,nem is korabeli,nem is korhű,nem is gyári (sőt a régi bogár fílinget,szép kis duruzsoló boxerhangot,a kaszni nyekergését,nyöszörszégét,szelepek csilingelését,a kipuffogósípok sípolását...)mind-mind elfojtó,elnyomó hangszigetelő anyagok ennyire eltúlzott beépítését?!

Csináltam már én is pár etalon autót,szépek voltak,mindenki elismerte őket,pénzes külföldiek elutaztak értük,elégedetten kifizették érte a pénzüket,sőt elvitték üzleti szemmel,és még odahaza is továbbadták őket,kerestek velük,de megvettem rájuk a négy taposóra árult,bogár kátrányt,ami a padlólemezről veszi le egy kicsit a lemezhangot,a motortérbe megvettem körbe a hármas szettet,és ennyi.Ez ennyiről szól.

Tényleg nem értelek.És ezt nem bántásból írtam.Csak kimondtam.
Nincs itt semmi gond, egyszerűen nem vagyunk egyformák. Kinek a szőke tetszik, kinek a barna. Te pl. az eredetiségre törekszel én meg némi modernizálásra a mindennapos használat miatt. Ha pedig boxermotor hangot akarok hallgatni, majd leengedem az ablakot. Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79301 Dátum: 2019 Június 21, 07:32:14 »

Én meg úgy látom én leszek a másik véglet!
Se nem erdeti, se nem tuning, csak a puritán bogár. Minimális extrával csak.  Smiley
Olyan befejezetlen lesz, mint nálam általában minden. Sad
Cheesy

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13954


30-347-1939

« Hozzászólás #79300 Dátum: 2019 Június 20, 21:59:19 »

Te az eredetiségre törekszel vagy a tuningnál esel át a lónak a másik oldalára.

Úgy látom itt egy modernizált bogár készül. Zajcsökkentőből pedig sosem elég. :-)
Én meg úgy látom én leszek a másik véglet!
Se nem erdeti, se nem tuning, csak a puritán bogár. Minimális extrával csak.  Smiley
Olyan befejezetlen lesz, mint nálam általában minden. Sad

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14862

« Hozzászólás #79299 Dátum: 2019 Június 20, 20:40:21 »

Csak kimondtam.
Te az eredetiségre törekszel vagy a tuningnál esel át a lónak a másik oldalára.

Úgy látom itt egy modernizált bogár készül. Zajcsökkentőből pedig sosem elég. :-)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3517


« Hozzászólás #79298 Dátum: 2019 Június 20, 20:18:50 »

Nem akarlak bántani,sem kötekedni,tudod,tisztellek,becsüllek,haver Vagy,de szerintem ebbe a hő és hangszigetelésbe,egy kicsit Te túl sokat gondoltál bele,egy kicsit elborult az agyad.Bocsi Lajos,hogy így "mondom",tök szép ez az autó,tök jó volt eddig az összes munka is,de tényleg nem értem,hogy egy ötven éves veterán autóban,mi indokolja ezt a túlzott,nem is korabeli,nem is korhű,nem is gyári (sőt a régi bogár fílinget,szép kis duruzsoló boxerhangot,a kaszni nyekergését,nyöszörszégét,szelepek csilingelését,a kipuffogósípok sípolását....................................

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8911


« Hozzászólás #79297 Dátum: 2019 Június 20, 20:02:03 »

Letelt egy kis kényszer szünet, úgy 70 nap és máris haladhattunk tovább egy kicsit. Egy kis szivacsozás a kárpit alá sosem árt.
Nem akarlak bántani,sem kötekedni,tudod,tisztellek,becsüllek,haver Vagy,de szerintem ebbe a hő és hangszigetelésbe,egy kicsit Te túl sokat gondoltál bele,egy kicsit elborult az agyad.Bocsi Lajos,hogy így "mondom",tök szép ez az autó,tök jó volt eddig az összes munka is,de tényleg nem értem,hogy egy ötven éves veterán autóban,mi indokolja ezt a túlzott,nem is korabeli,nem is korhű,nem is gyári (sőt a régi bogár fílinget,szép kis duruzsoló boxerhangot,a kaszni nyekergését,nyöszörszégét,szelepek csilingelését,a kipuffogósípok sípolását...)mind-mind elfojtó,elnyomó hangszigetelő anyagok ennyire eltúlzott beépítését?!

Csináltam már én is pár etalon autót,szépek voltak,mindenki elismerte őket,pénzes külföldiek elutaztak értük,elégedetten kifizették érte a pénzüket,sőt elvitték üzleti szemmel,és még odahaza is továbbadták őket,kerestek velük,de megvettem rájuk a négy taposóra árult,bogár kátrányt,ami a padlólemezről veszi le egy kicsit a lemezhangot,a motortérbe megvettem körbe a hármas szettet,és ennyi.Ez ennyiről szól.

Tényleg nem értelek.És ezt nem bántásból írtam.Csak kimondtam.
Nem elérhető pecek
Hozzászólások: 70

« Hozzászólás #79296 Dátum: 2019 Június 19, 18:58:41 »

köszi a leírást,képen nem látom mintha a széle le lenne gömbölyítve(?)
vagy az alap kasztnilemezre idomul az ívesedik?

ami izgalmas nekem☺ hogy hogyan fog majd a kárpitanyag egységes ívesre feszülni
tud-e majd ez az anyag besimulni és ott-olyan marad-e? mert hogy a gyári az ilyen kenderkócszerü formázható és nem visszarúgós anyag
remélem alaptalan a félelmem.... szurkolok☺


filcnek hívják,és az nem öregszik/ porlik/ mint a szivacs.
« Utoljára szerkesztve: 2019 Június 19, 19:00:31 írta pecek »
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79295 Dátum: 2019 Június 19, 18:45:48 »

...ez hogyan, honnan, milyen anyag, írhatnál róla (2 sör között)☺
Eltévesztettem, nem 2, hanem 3 mm vastag. A többi stimmel. 

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5782


redgear.hu

« Hozzászólás #79294 Dátum: 2019 Június 19, 15:39:53 »

innen
köszi
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79293 Dátum: 2019 Június 19, 14:25:42 »

....majd az anyag beszerzési forrását szeretném
.... azért érdeklődöm az infók után
https://www.google.com/search?ei=YygKXduBOfKIrwTDzIHYAQ&q=aut%C3%B3l%C3%A9der+kft&oq=aut%C3%B3l%C3%A9der+&gs_l=psy-ab.1.0.0i30.42101.42101..44263...0.0..0.116.116.0j1......0....1..gws-wiz.......0i71.Kq-21JX_uQY
Gabi évek óta innen szokta beszerezni ezt az öntapadós szivacsot (is). Többféle a szivacs keménysége és vastagsága, mindig az igénynek megfelelőt választja. Az árat nem tudta megmondani, mert nem csak egyfélét vásárol ha időnként arra jár, de emlékei szerint valahol 2.000 Ft körül van métere.
« Utoljára szerkesztve: 2019 Június 19, 14:30:07 írta VW T2b »

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79292 Dátum: 2019 Június 19, 09:59:09 »

ok szuper
 képeket készíts majd(és tedd is fel ide☺)
Kárpitosunk csütörtökön Erdélybe utazik, nem valószínű hogy addig befejeződik a munka, de a jövőhét első felében azért már nagyon remélem. Kiböjtöltük már rendesen. Lesznek majd képek.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5782


redgear.hu

« Hozzászólás #79291 Dátum: 2019 Június 19, 09:55:08 »

Használta persze. Nem kell azzal az általad kenderkócszerűnek nevezett anyaggal vacakolni. Mindenhol egységes a vastagsága, a kész kárpitozott rész nem fémesen kemény, de kellően feszes, tapintása kellemes komfortérzetet biztosít.
ok szuper
 képeket készíts majd(és tedd is fel ide☺)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79290 Dátum: 2019 Június 19, 09:35:16 »

esetleg használta már ezt az aláburkolást?
majd az anyag beszerzési forrását szeretném
egyszer eljutok én is ide remélem.... azért érdeklődöm az infók után
Használta persze. Nem kell azzal az általad kenderkócszerűnek nevezett anyaggal vacakolni. Mindenhol egységes a vastagsága, a kész kárpitozott rész nem fémesen kemény, de kellően feszes, tapintása kellemes komfortérzetet biztosít.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5782


redgear.hu

« Hozzászólás #79289 Dátum: 2019 Június 19, 09:20:44 »

Bizakodom én is. Ha a szakinak szépen sikerültek;D[/offtopic]
esetleg használta már ezt az aláburkolást?
majd az anyag beszerzési forrását szeretném
egyszer eljutok én is ide remélem.... azért érdeklődöm az infók után
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79288 Dátum: 2019 Június 19, 09:16:46 »

köszi a leírást,képen nem látom mintha a széle le lenne gömbölyítve(?)
vagy az alap kasztnilemezre idomul az ívesedik?
ami izgalmas nekem☺ hogy hogyan fog majd a kárpitanyag egységes ívesre feszülni
tud-e majd ez az anyag besimulni és ott-olyan marad-e? mert hogy a gyári az ilyen kenderkócszerü formázható és nem visszarúgós anyag
remélem alaptalan a félelmem.... szurkolok☺
Bizakodom én is. Ha a szakinak szépen sikerültek az eddigi Karmannok, Porschek, SL és egyéb régebbi Mercedesek, VW Bogarak, stb., akkor szerintem ez is fog menni neki. Nincs lekerekítve a szivacs széle, mert elég vékony és majd a kárpitanyag a megfeszítéskor kellően "lenyomja". A mester meg látni fogja hogy hol kell esetleg egy kicsit alakítani a szivacson az éppen készülő szakaszon és majd módosít rajta ahogy eddig is tette.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5782


redgear.hu

« Hozzászólás #79287 Dátum: 2019 Június 19, 08:10:34 »

Este a sörök megvoltak, szóval ez a feketeség egy viszonylag kemény szivacs, 2 mm vastag, öntapadós.
köszi a leírást,képen nem látom mintha a széle le lenne gömbölyítve(?)
vagy az alap kasztnilemezre idomul az ívesedik?

ami izgalmas nekem☺ hogy hogyan fog majd a kárpitanyag egységes ívesre feszülni
tud-e majd ez az anyag besimulni és ott-olyan marad-e? mert hogy a gyári az ilyen kenderkócszerü formázható és nem visszarúgós anyag
remélem alaptalan a félelmem.... szurkolok☺

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79286 Dátum: 2019 Június 19, 06:22:01 »

jól néz ki
ez hogyan, honnan, milyen anyag, írhatnál róla (2 sör között)☺
Este a sörök megvoltak, szóval ez a feketeség egy viszonylag kemény szivacs, 2 mm vastag, öntapadós. A nevét majd kitudakolom a kárpitostól, mert tőle van. Ember a hátoldali fóliára rárajzolja az éppen aktuális formát, ollóval kivágás, majd ragasztás. Elméletileg könnyű feladat, de a bogár minden irányból is íves, ferde, görbe részeire kitalálni a megfelelő méretet na az sok idő. Én több helyen sima csomagolópapírból alkottam meg előbb a formát és az alapján lettek meg a szivacsdarabok. Általában úgy, hogy a papírmintát 3-4-szer módosítottam, illesztettem. Nagyon erősen ragad, szóval ha belekezdünk akkor már nincs sok választásunk. pontosabban a frissen felrakott darab ha még nincs rányomkodva a lemezre akkor kis szerencsével még leszedhető, de nem ez a jellemző. A ragacs már marad a felületen, a szivacs meg esélyes hogy szakad. Összességében teCCős anyag. Ami feketeség látható a képeken az egy 8 órás műszak eredménye.
« Utoljára szerkesztve: 2019 Június 19, 06:30:50 írta VW T2b »

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79285 Dátum: 2019 Június 19, 06:19:56 »


1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3517


« Hozzászólás #79284 Dátum: 2019 Június 18, 21:05:14 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5782


redgear.hu

« Hozzászólás #79283 Dátum: 2019 Június 18, 20:10:34 »

Egy kis szivacsozás a kárpit alá sosem árt.
jól néz ki
ez hogyan, honnan, milyen anyag, írhatnál róla (2 sör között)☺
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79282 Dátum: 2019 Június 18, 17:13:59 »

Letelt egy kis kényszer szünet, úgy 70 nap és máris haladhattunk tovább egy kicsit. Egy kis szivacsozás a kárpit alá sosem árt.
És még. Nem bánnám ha már készen lenne.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3047


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #79281 Dátum: 2019 Június 18, 17:12:02 »

Letelt egy kis kényszer szünet, úgy 70 nap és máris haladhattunk tovább egy kicsit. Egy kis szivacsozás a kárpit alá sosem árt.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
1999 Citroën Saxo 1.1
IFA HP 401
SKIF M1
Nem elérhető Gerzsong
Hozzászólások: 11

« Hozzászólás #79280 Dátum: 2019 Június 18, 10:11:49 »


Ok, most már képben vagyok! És mit lehet tenni ha már lötyögős a forgórész? Csak cserélni lehet a komplett pillangó zárat?Vagy trükkösen megoldható?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #79279 Dátum: 2019 Június 17, 22:08:30 »

Csőszerű, igen de fel van sliccelve. Rugósstift.
hasított hüvely https://www.szerszamstore.hu/_upload//images/catalog/028586/600x/hasitott_huvely.jpg

Nem elérhető Gerzsong
Hozzászólások: 11

« Hozzászólás #79278 Dátum: 2019 Június 17, 14:29:26 »

Csőszerű, igen de fel van sliccelve. Rugósstift.

Értem, reméljük kijön, köszönöm!
1303LS
« Hozzászólás #79277 Dátum: 2019 Június 17, 14:17:10 »

Köszönöm! Pont így néz ki ahogy a képen. Csőszerű a stift, mintha réz lenne, nem tömör, mert át lehet látni rajta !
Csőszerű, igen de fel van sliccelve. Rugósstift.
Nem elérhető Gerzsong
Hozzászólások: 11

« Hozzászólás #79276 Dátum: 2019 Június 17, 14:12:08 »

Nem vagyok benne biztos, de szerintem ezt csak így egyben lehet cserélni.
<beszúrt kép törölve>

A fekete kerek gombosnál van egy kis stift, amit ki lehet ütni.

Köszönöm! Pont így néz ki ahogy a képen. Csőszerű a stift, mintha réz lenne, nem tömör, mert át lehet látni rajta !
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17242


« Hozzászólás #79275 Dátum: 2019 Június 17, 14:07:42 »

Nem vagyok benne biztos, de szerintem ezt csak így egyben lehet cserélni.


A fekete kerek gombosnál van egy kis stift, amit ki lehet ütni.
1303LS
« Hozzászólás #79274 Dátum: 2019 Június 17, 14:05:44 »

Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni,hogyan szedjem le a egy 61-es évjáratú 1200-es Bogár pillangó ablak zárjának a forgó részét? A forgó részen úgy látom van egy lyuk amiben egy stift, ezt kiütve lejön? Vagy az nem stift? Köszi előre is!
Igen, azt a stiftet kell kiütni.
Nem elérhető Gerzsong
Hozzászólások: 11

« Hozzászólás #79273 Dátum: 2019 Június 17, 13:03:37 »

Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni,hogyan szedjem le a egy 61-es évjáratú 1200-es Bogár pillangó ablak zárjának a forgó részét? A forgó részen úgy látom van egy lyuk amiben egy stift, ezt kiütve lejön? Vagy az nem stift? Köszi előre is!
Nem elérhető asterix6
Hozzászólások: 4

« Hozzászólás #79272 Dátum: 2019 Június 17, 08:32:57 »

azért kevesebb a kiosztás mert a generátornál nem kell lekapcsolni az áramfejlesztő kört mint a dinamónál ott ugyan is hanincs forgatva  akkor villanymotorként fogyasztaná az áramot ezért le kell kapcsolni a rendszerről.
 ha le szerelted a a dinamó feszültség szabályzóját akkor a vastag piros vezetékeket  kell összekötni  leforrasztani.
a következő lépés attól függ milyen fesszabályzód van a generátorhoz .

Szia!
Köszi a tanácsot! Amennyire értek az elektronikához (rádió bekötés stb... megyeget) észrevettem, hogy a D+, D-, DF generátor kiosztáshoz tartozó vezetékek mennek rá a fesszabályozó hasonló kiosztásaira, csak az "elölről", és a "hátulról" jövő piros vastag vezetékekkel nem tudtam mit kezdeni... Azt márkisilabizáltam, hogy a generátor D+ piros vezetékére megy rá a kék töltésjelző lámpa vezetéke... Tiszta sikerélmény ez a mai nap...  Cheesy
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #79271 Dátum: 2019 Június 16, 22:51:32 »

Üdv!
Dinamósról generátorosra alakulna a bogár, van valakinek rajza, hogy a fesszabályozónál mit mivel kell összekötni?  A generátorfesszabályozónak kissé kevesebb a vezetékkiosztása...

azért kevesebb a kiosztás mert a generátornál nem kell lekapcsolni az áramfejlesztő kört mint a dinamónál ott ugyan is hanincs forgatva  akkor villanymotorként fogyasztaná az áramot ezért le kell kapcsolni a rendszerről.
 ha le szerelted a a dinamó feszültség szabályzóját akkor a vastag piros vezetékeket  kell összekötni  leforrasztani.
a következő lépés attól függ milyen fesszabályzód van a generátorhoz .

Nem elérhető asterix6
Hozzászólások: 4

« Hozzászólás #79270 Dátum: 2019 Június 15, 08:55:13 »

Szia!
Igen, az Indexről!
Tudnál fotót készíteni az ülés alatti fesszabályzód kábelezéséről?


Az előbbi generátoros képen azt vettem észre, hogy a gerjesztőkábel (vastag piros) kivételével furán (számomra) vannak a vezetékek bekötve. A D- csatinál a fotódon a negatív testkábel van rádugva, ez rendben is van. A DF-re eddig mindenhol a zöld kábelt írták csatlakoztatni, nálad a kábelköteg barna kábele lett rácsúsztatva. Lehet, hogy ez váltja fel a generátoros kábelezés piros vezetékét?

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2968


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79269 Dátum: 2019 Június 14, 23:19:05 »

Biztos. :-)

Akkor már nem fotózom.

 Grin
« Utoljára szerkesztve: 2019 Június 14, 23:21:13 írta Imrüs »

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14862

« Hozzászólás #79268 Dátum: 2019 Június 14, 23:13:19 »

Szia!
Esetleg "A-Ascona" az Indexről?
A két bekötés között egy plusz vezeték van.
Ha "muszáj" akkor testelés esetleg kiváltható ...
Biztos. :-)

Akkor már nem fotózom.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2968


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #79267 Dátum: 2019 Június 14, 23:12:21 »

Üdv!
Dinamósról generátorosra alakulna a bogár, van valakinek rajza, hogy a fesszabályozónál mit mivel kell összekötni?  A generátorfesszabályozónak kissé kevesebb a vezetékkiosztása...


Szia!
Esetleg "A-Ascona" az Indexről?
A két bekötés között egy plusz vezeték van.
Ha "muszáj" akkor testelés esetleg kiváltható ...

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető asterix6
Hozzászólások: 4

« Hozzászólás #79266 Dátum: 2019 Június 14, 22:31:17 »

Üdv!
Dinamósról generátorosra alakulna a bogár, van valakinek rajza, hogy a fesszabályozónál mit mivel kell összekötni?  A generátorfesszabályozónak kissé kevesebb a vezetékkiosztása...
Oldalak: 1 ... 27 28 29 30 31 [32] 33 34 35 36 37 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.