www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 04, 08:11:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921265 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 347 348 349 350 351 [352] 353 354 355 356 357 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13875741 alkalommal)
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #66562 Dátum: 2013 Március 19, 21:33:49 »

Nem emlekszem pontosan, hogy hogy van, de nem egy femszalaggal van rogzitve a kesztyutarto doboza ? Azt talan csak a csomagtarto felol kozelitve is le lehet onnan szerelni, nem ?

A csomagtartod meg nyithato kivulrol is, nem? ;-)
Nem is tudom,ez nálam vicces lenne,mert a kesztyűtartóból kellene nyitnom a csomagtérajtó zárját. De a kartont is műanyagot is egy csavar rögzíti. Bár az én csomagtér fedelemet le sem lehet csukni kettőre,mivel a gumi nem engedi

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #66561 Dátum: 2013 Március 19, 21:31:29 »

Legények! Anyuka bogarantyújában (1970 márciusi 1.300-as) nagy a kormány holtjáték, van vagy 12 cm. A kormányművön állítottam egy kicsit, de nem igazán javult a helyzet, csak szorosabb lett a kormány. Gondolom valami kopás lehet az oka és ezt orvosolnám. Mi a tapasztalat, mit kell majd javítani/cserélni/beállítani a kormányműben? Újat egyenlőre nem vennék sok 10 ezer Ft-ért, bízok benne, hogy van valami olcsó, megbízható, jó megoldás.  Huh

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #66560 Dátum: 2013 Március 19, 20:36:00 »

Ugyanúgy az az egy csavar tarja, mint a papírt...
De: Ha semmiképpen nem megy, egy erőteljes csavarintás minden mindegy alapon elfordítja a komplett zárat, és szabad az út...
a csavarást próbáltam, nem voltam elég erős  Grin
tényleg, jó hogy mondjátok, tényleg a csomitartó felől le lehet majd szedni. kössz
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #66559 Dátum: 2013 Március 19, 20:17:44 »

Különböző métertű gumidugókat (kaszniba) hol lehet beszerezni?
Autósbolt. van 1000féle fajta

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #66558 Dátum: 2013 Március 19, 20:08:23 »

Különböző métertű gumidugókat (kaszniba) hol lehet beszerezni?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66557 Dátum: 2013 Március 19, 17:21:26 »

őőő a műanyag cuccot szerintem ki tudod bontani a csomitartó felől... vagy az csak a régebbieknél volt így??
Ugyanúgy az az egy csavar tarja, mint a papírt...
De: Ha semmiképpen nem megy, egy erőteljes csavarintás minden mindegy alapon elfordítja a komplett zárat, és szabad az út...
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 19, 17:23:00 írta ABF-932 »

Bácsi Győző
Sompi
« Hozzászólás #66556 Dátum: 2013 Március 19, 17:11:26 »

kulcsos kesztyűtartó fedelem van, de csak dísznek, nem is volt hozzá kulcs.
most viszont nem nyílik a kesztyűtartó Undecided
a gombot el tudom fordítani (mint normálisan), de úgy látszik nem húzza vissza a zárnyelvet, így nem nyílik..
hátulról meg újszerű műanyag háta van, az sem akarnám tönkretenni.
hogy nyissam ki?

őőő a műanyag cuccot szerintem ki tudod bontani a csomitartó felől... vagy az csak a régebbieknél volt így??
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66555 Dátum: 2013 Március 19, 17:10:55 »

kulcsos kesztyűtartó fedelem van, de csak dísznek, nem is volt hozzá kulcs.
most viszont nem nyílik a kesztyűtartó Undecided
a gombot el tudom fordítani (mint normálisan), de úgy látszik nem húzza vissza a zárnyelvet, így nem nyílik..
hátulról meg újszerű műanyag háta van, az sem akarnám tönkretenni.
hogy nyissam ki?

kérdés, hogy lakatoltani akarsz vagy egy új kesztyűtartó belet.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66554 Dátum: 2013 Március 19, 17:10:46 »

hátulról meg újszerű műanyag háta van, az sem akarnám tönkretenni.
Nem emlekszem pontosan, hogy hogy van, de nem egy femszalaggal van rogzitve a kesztyutarto doboza ? Azt talan csak a csomagtarto felol kozelitve is le lehet onnan szerelni, nem ?
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 20, 00:34:49 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #66553 Dátum: 2013 Március 19, 16:52:40 »

kulcsos kesztyűtartó fedelem van, de csak dísznek, nem is volt hozzá kulcs.
most viszont nem nyílik a kesztyűtartó Undecided
a gombot el tudom fordítani (mint normálisan), de úgy látszik nem húzza vissza a zárnyelvet, így nem nyílik..
hátulról meg újszerű műanyag háta van, az sem akarnám tönkretenni.
hogy nyissam ki?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66552 Dátum: 2013 Március 19, 06:16:36 »




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #66551 Dátum: 2013 Március 18, 20:42:57 »

Köszönöm az agyalást mindenkinek, leközelebb, ha a műhelyben járok, megnézem még egyszer. Furcsa, mert a bugparts is írja minden tetőhöz, kivétel 1303. Szólok, ha rájöttem a megfejtésre.
Minden régebbi típusú, egyenes szélvédőshöz (tehát 02-höz is) való a szivacs, a 03-ashoz nem kell, az tök más.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #66550 Dátum: 2013 Március 18, 20:41:21 »

Köszönöm az agyalást mindenkinek, leközelebb, ha a műhelyben járok, megnézem még egyszer. Furcsa, mert a bugparts is írja minden tetőhöz, kivétel 1303. Szólok, ha rájöttem a megfejtésre.
Szerintem enélkül is tökéletes. Ez csak valami rezgést csillapít vagy hasonló. Mint az ajtókban a nyitópálca filce felragasztva.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #66549 Dátum: 2013 Március 18, 20:36:18 »

Igen mocsok szar szivacs szerű anyag, én 03-asban láttam ilyet. 72 korai. A Te linked alján a PDFben írja, hogy 1303  -07.72, na ezt értelmezni sem tudom, de ott van. Gondolom ott láttad a PDF-t.
Talán arra való, hogy kitartja a rezgő, mozgó bowdent, vagy az alsóbb dolgokat védi a lepotyogó koszmorzsáktól. Másra szerintem sem jó. Azért szélesebb, mert túl kell, hogy nyúljon a lukon. Ha sokkal szélesebb, (már fogtad a kezedbe) akkor az azért van mert az a tető kisebb, mint amibe ez való.

Köszönöm az agyalást mindenkinek, leközelebb, ha a műhelyben járok, megnézem még egyszer. Furcsa, mert a bugparts is írja minden tetőhöz, kivétel 1303. Szólok, ha rájöttem a megfejtésre.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #66548 Dátum: 2013 Március 18, 20:33:00 »

Ha nem tudnám hogy létezik ilyen, boldogan nem raknám sehova, de most, hgoy megvettem, már érdekel hova nem rakom be  Grin

 Grin Grin Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66547 Dátum: 2013 Március 18, 20:29:20 »

Vili arra próbál kilyukadni, hogy az 1303ast '72 augusztustól gyártották Grin
Tudom, koszonom.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #66546 Dátum: 2013 Március 18, 20:17:09 »

Segitek: "1972. juliusig gyartott 1303-ashoz valo".
Grin
Vili arra próbál kilyukadni, hogy az 1303ast '72 augusztustól gyártották Grin
1303LS
« Hozzászólás #66545 Dátum: 2013 Március 18, 18:24:19 »

Egy forditast mellekeljel ma' kerlek, mert a brokkoli-panirozason kivul semmit nem ertek belole!

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66544 Dátum: 2013 Március 18, 18:03:51 »

Köszönöm.  Cheesy

"Der VW 1303 kommt im August 1972 auf den Markt. Er ist leicht an der weit nach vorne gewölbten Windschutzscheibe und den großen Dreikammer-Rückleuchten (Elefantenfüße) zu erkennen, die auf leicht geänderten Kotflügeln montiert sind."

 Grin
Egy forditast mellekeljel ma' kerlek, mert a brokkoli-panirozason kivul semmit nem ertek belole!



Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #66543 Dátum: 2013 Március 18, 17:59:21 »

Segitek: "1972. juliusig gyartott 1303-ashoz valo".
Köszönöm.  Cheesy

"Der VW 1303 kommt im August 1972 auf den Markt. Er ist leicht an der weit nach vorne gewölbten Windschutzscheibe und den großen Dreikammer-Rückleuchten (Elefantenfüße) zu erkennen, die auf leicht geänderten Kotflügeln montiert sind."

 Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66542 Dátum: 2013 Március 18, 17:56:42 »

A Te linked alján a PDFben írja, hogy 1303  -07.72, na ezt értelmezni sem tudom, de ott van.
Segitek: "1972. juliusig gyartott 1303-ashoz valo".


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #66541 Dátum: 2013 Március 18, 17:46:18 »

Hova lemez alá??
03 tetőt közelről még nem láttam, a többi úgy tudom egyforma!
a sárgában biztos nem volt ilyen, és ebben a tetőben sem, mikor megvettem az tuti. Az egész cucc szilikon/szivacs szerű anyag, biztos nem megy benne semmi. Csak a tekerőhöz tudok viszonyítani, de ott felül nincs helye, a kárpit alá meg semmi értelmét nem látom, csúnyán megtörne rajta. Ráadásul vagy 10 cm-rel szélesebb, mint a luk...Ha nem tudnám hogy létezik ilyen, boldogan nem raknám sehova, de most, hgoy megvettem, már érdekel hova nem rakom be  Grin
Igen mocsok szar szivacs szerű anyag, én 03-asban láttam ilyet. 72 korai. A Te linked alján a PDFben írja, hogy 1303  -07.72, na ezt értelmezni sem tudom, de ott van. Gondolom ott láttad a PDF-t.
Talán arra való, hogy kitartja a rezgő, mozgó bowdent, vagy az alsóbb dolgokat védi a lepotyogó koszmorzsáktól. Másra szerintem sem jó. Azért szélesebb, mert túl kell, hogy nyúljon a lukon. Ha sokkal szélesebb, (már fogtad a kezedbe) akkor az azért van mert az a tető kisebb, mint amibe ez való.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66540 Dátum: 2013 Március 18, 17:43:49 »

csakhogy ez annál szélesebb és oda nem fér be Undecided
Mert talán buszé...

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66539 Dátum: 2013 Március 18, 17:23:47 »

csakhogy ez annál szélesebb és oda nem fér be Undecided
valószínűleg a ritkább, szélesebb fajtához való :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #66538 Dátum: 2013 Március 18, 17:12:22 »

Jol lathatoan az I alkatresz folott kozvetlenul.  Cool

csakhogy ez annál szélesebb és oda nem fér be Undecided

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66537 Dátum: 2013 Március 18, 17:06:24 »

melyik lenne az?
Jol lathatoan az I alkatresz folott kozvetlenul.  Cool


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #66536 Dátum: 2013 Március 18, 16:59:55 »

<beszúrt kép törölve>

melyik lenne az?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #66535 Dátum: 2013 Március 18, 16:55:42 »

tényleg senki?? Huh


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #66534 Dátum: 2013 Március 18, 16:49:31 »

Belülre megy a lemez alá. Igen átmegy rajta a tekerő és jobbra balra a bogden. Ilyen csak a 303-asokban van. 302-es mechanikája hasonló, mint a simabogár, de a méret más. Ezért is mondtam nemrég, hogy 3 féle SSD van legalább.
Most látom, hogy nagy a kavar tényleg, mert végig írja a 302-est. Shocked
Hova lemez alá??
03 tetőt közelről még nem láttam, a többi úgy tudom egyforma!
a sárgában biztos nem volt ilyen, és ebben a tetőben sem, mikor megvettem az tuti. Az egész cucc szilikon/szivacs szerű anyag, biztos nem megy benne semmi. Csak a tekerőhöz tudok viszonyítani, de ott felül nincs helye, a kárpit alá meg semmi értelmét nem látom, csúnyán megtörne rajta. Ráadásul vagy 10 cm-rel szélesebb, mint a luk...Ha nem tudnám hogy létezik ilyen, boldogan nem raknám sehova, de most, hgoy megvettem, már érdekel hova nem rakom be  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 18, 16:52:19 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
1303LS
« Hozzászólás #66533 Dátum: 2013 Március 18, 16:41:44 »

tényleg senki?? Huh
Belülre megy a lemez alá. Igen átmegy rajta a tekerő és jobbra balra a bogden. Ilyen csak a 303-asokban van. 302-es mechanikája hasonló, mint a simabogár, de a méret más. Ezért is mondtam nemrég, hogy 3 féle SSD van legalább.
Most látom, hogy nagy a kavar tényleg, mert végig írja a 302-est. Shocked
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 18, 16:45:28 írta 1303LS »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66532 Dátum: 2013 Március 18, 16:36:20 »

Alváznál lévő alátéteknél körbe a kocsi alján hova kerültek az ivesek és hova az egyenesek??? Vagy semmi értelme az ívesnek elfér mindenhol az egyenes???
A fűtőcsatorna alján nem fér el az egyenes. Elöl igen.
Ha jól emlékszem.

Bácsi Győző
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #66531 Dátum: 2013 Március 18, 16:30:36 »

Alváznál lévő alátéteknél körbe a kocsi alján hova kerültek az ivesek és hova az egyenesek??? Vagy semmi értelme az ívesnek elfér mindenhol az egyenes???

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66530 Dátum: 2013 Március 18, 16:30:22 »

tényleg senki?? Huh
Ha nem lenne szélesebb, mint a tető, azt mondanám, hogy ebben megy a spirál, illetve így is azt mondom, de ennek bele kellene illeni a tetőbe..

Bácsi Győző
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #66529 Dátum: 2013 Március 18, 16:21:06 »

tényleg senki?? Huh

Lövésem sincs.... Nem láttam még ilyet sehol  Grin mi célt szolgál??

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #66528 Dátum: 2013 Március 18, 16:18:18 »

tudja valaki, hogy ez pontosan hova való? 1300/1302 tetőről beszélünk, de írják is, hogy a 1303 kivételével mindenhez. Mivel egy jó 10cm-re szélesebb a tetőnél, és a tekerő foglalatának helye van a közepén, egyedül arra tudok gondolni, hogy belülre a kárpit alá?? Akkor viszont egy olyan kocsit sem láttam még, amiben ez megvolt, vagy nagyon rossz a memóriám 

http://en.hoffmann-speedster.com/beetle/interior-accessories/pieces-for-sliding-rag-top/7156/rubber-pad-front-sliding-steel-sunroof-8.63-except-03

tényleg senki?? Huh

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #66527 Dátum: 2013 Március 17, 15:51:44 »

tudja valaki, hogy ez pontosan hova való? 1300/1302 tetőről beszélünk, de írják is, hogy a 1303 kivételével mindenhez. Mivel egy jó 10cm-re szélesebb a tetőnél, és a tekerő foglalatának helye van a közepén, egyedül arra tudok gondolni, hogy belülre a kárpit alá?? Akkor viszont egy olyan kocsit sem láttam még, amiben ez megvolt, vagy nagyon rossz a memóriám 

http://en.hoffmann-speedster.com/beetle/interior-accessories/pieces-for-sliding-rag-top/7156/rubber-pad-front-sliding-steel-sunroof-8.63-except-03

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #66526 Dátum: 2013 Március 15, 15:07:32 »

Egy másik alternatíva a tisztításra:

http://callook.freeblog.hu/archives/2009/04/

Illetve blokk tisztításakor hasznos lehet kifúrni a megmunkálási dugókat. Még a teljesen kimosott, megtisztított blokkoknál is találni a dugók mögött megkövült olajsarat, aminek a felső puha rétegébe bele tud tapadni ez+az. Volt, hogy átmosott, kompresszorral átfújt blokk olajjárataiban is találtunk fémforgácsot a dugók kifúrása után. Sajnos több furat végén "zsák" van, ahonnan nehéz kimosni a dolgokat.

http://www.huelsmann.us/bugman/FilterTech.html

MatroX és callok! Köszi szépen a építő hozzászólást!
Én is megcsináltatom... 

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #66525 Dátum: 2013 Március 15, 14:59:10 »

én hármat vettem eddig ki , egyik se folyik ( ráadásul volt ahová nem menetes hanem sima dugót raktam vissza)

akkor nem szóltam  Wink

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66524 Dátum: 2013 Március 15, 14:50:19 »

Jó tisztítási módszer ez is meg nincs is annyi munka vele az biztos csak nem annyira elterjedt még. Akinek meg van ilyen ultrahangos mosó annak általában nem ipari méretű kád van hozzá. Ezek a dugók kifúrásnál nekem csak annyi jön egyből hogy hány olajfolyás hibaforrás lehet ezekből, de biztos nem hülyeség.
én hármat vettem eddig ki , egyik se folyik ( ráadásul volt ahová nem menetes hanem sima dugót raktam vissza)

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #66523 Dátum: 2013 Március 15, 14:43:26 »

Egy másik alternatíva a tisztításra:

http://callook.freeblog.hu/archives/2009/04/

Illetve blokk tisztításakor hasznos lehet kifúrni a megmunkálási dugókat. Még a teljesen kimosott, megtisztított blokkoknál is találni a dugók mögött megkövült olajsarat, aminek a felső puha rétegébe bele tud tapadni ez+az. Volt, hogy átmosott, kompresszorral átfújt blokk olajjárataiban is találtunk fémforgácsot a dugók kifúrása után. Sajnos több furat végén "zsák" van, ahonnan nehéz kimosni a dolgokat.

http://www.huelsmann.us/bugman/FilterTech.html


Jó tisztítási módszer ez is meg nincs is annyi munka vele az biztos csak nem annyira elterjedt még. Akinek meg van ilyen ultrahangos mosó annak általában nem ipari méretű kád van hozzá. Ezek a dugók kifúrásnál nekem csak annyi jön egyből hogy hány olajfolyás hibaforrás lehet ezekből, de biztos nem hülyeség.

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Oldalak: 1 ... 347 348 349 350 351 [352] 353 354 355 356 357 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.495 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.