www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 01:03:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 345 346 347 348 349 [350] 351 352 353 354 355 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13904628 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #66642 Dátum: 2013 Március 23, 14:51:33 »

nálam tapasztaltabb, okosabb, hozzáértőbb szakemberek
1303LS
« Hozzászólás #66641 Dátum: 2013 Március 23, 13:56:50 »

Tudjuk, nálad minden tökéletes. De most nem rólad van szó! Smiley

Nem minden.
Nálam is hólyagosodik a lámpa körül, viszont azt azért, mert nem úgy csináltam ahogy az okosabbak mondták.
Az ereszt viszont úgy csináltam ahogy a nálam tapasztaltabb, okosabb, hozzáértőbb szakemberek javasolták. Az hibátlan is lett
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #66640 Dátum: 2013 Március 23, 13:48:06 »

Tudjuk, nálad minden tökéletes. De most nem rólad van szó! Smiley

A ma kapható közepes anyagok is fényévekkel jobbak, mint a 40 éve használtak.
Bár sosem fogjuk megtudni, de látom esélyét.
Kívülről a ma kapható festékek tökéletesen zárnak, rugalmasak hidegben, melegben, az üregvédő ott bent (nekem) 7 év után ugyanolyan állagú, mint mikor belefújtam. Már csak 33 év van hátra.  Grin
Nem elérhető Bugris
Hozzászólások: 383


« Hozzászólás #66639 Dátum: 2013 Március 23, 12:55:38 »

A ma kapható közepes anyagok is fényévekkel jobbak, mint a 40 éve használtak.
Bár sosem fogjuk megtudni, de látom esélyét.
Kívülről a ma kapható festékek tökéletesen zárnak, rugalmasak hidegben, melegben, az üregvédő ott bent (nekem) 7 év után ugyanolyan állagú, mint mikor belefújtam. Már csak 33 év van hátra.  Grin

nekem 8 v 9 éves a festésem és most az eresznél és a lámpa környékén felhólyagosodott a festék Embarrassed
nem lett homokszórva...  Embarrassed
1303LS
« Hozzászólás #66638 Dátum: 2013 Március 23, 09:59:59 »

Ábránd és álom a 40 év.

A ma kapható közepes anyagok is fényévekkel jobbak, mint a 40 éve használtak.
Bár sosem fogjuk megtudni, de látom esélyét.
Kívülről a ma kapható festékek tökéletesen zárnak, rugalmasak hidegben, melegben, az üregvédő ott bent (nekem) 7 év után ugyanolyan állagú, mint mikor belefújtam. Már csak 33 év van hátra.  Grin
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #66637 Dátum: 2013 Március 23, 09:19:15 »

Ábránd és álom a 40 év.

Belülről a kasztniból ki kell fújni üregelővel, így biztos az újabb 40 év. Cheesy
Ha valaki tud jobbat írja ide.
1303LS
« Hozzászólás #66636 Dátum: 2013 Március 23, 07:50:37 »

Ezeket a karosszéria hibákat hogyan szokták javítani?
A csomagtartó fedél alatt, illetve az A oszlop alsó részénél - doblemeznél lévő kis csatorna.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Az esőcsatorna az sajnos gyárilag egy egymásra hajtogatott 2 lemez.
Értsd úgy, hogy ott 3 réteg lemez van, ami törvényszerű, hogy 40 évesen javíthatatlan.
Lakatos levágja úgy, hogy csak két lemez találkozzon, az élét elhegeszti. Belülről a kasztniból ki kell fújni üregelővel, így biztos az újabb 40 év. Cheesy
Ha valaki tud jobbat írja ide.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #66635 Dátum: 2013 Március 23, 02:43:15 »

Gratulalok, a "hulye vagyok, ussetek!" dijat megnyerted.

Azokat a reszeket meg lehet venni javitoelemkent es fel ora alatt ki lehet cserelni (flexeles + javitoelem odahegesztes).
reggel megyek hozzád egy fél órára  Cool sz.pni fogsz   Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66634 Dátum: 2013 Március 23, 02:37:59 »

kend be rozsdaemulgátorral
Gratulalok, a "hulye vagyok, ussetek!" dijat megnyerted.

Azokat a reszeket meg lehet venni javitoelemkent es fel ora alatt ki lehet cserelni (flexeles + javitoelem odahegesztes).


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #66633 Dátum: 2013 Március 23, 02:37:45 »

Nincs is annal jobb mint amikor egyik napra a masikra az egyik kabel letestel es fogalmad sincs h melyik.. Hetvegen kabelezunk apuval..
nincs is annál jobb ,mint amikor lenyomsz 24órát és ablaktörlő nélkül jössz haza a reggeli csúcsban...
ja és igen esett a hét elején rendesen  Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #66632 Dátum: 2013 Március 23, 01:40:35 »

Nincs is annal jobb mint amikor egyik napra a masikra az egyik kabel letestel es fogalmad sincs h melyik.. Hetvegen kabelezunk apuval..
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #66631 Dátum: 2013 Március 23, 00:04:33 »

Ezeket a karosszéria hibákat hogyan szokták javítani?
A csomagtartó fedél alatt, illetve az A oszlop alsó részénél - doblemeznél lévő kis csatorna.
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
kend be rozsdaemulgátorral és érezd a szánsájnt!

el ne ked kicsiszolni a azokat a kis pöttyöket !  el ne kezd csiszolni ....

én szóltam  Cool Grin pusmogas Jezusom ...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66630 Dátum: 2013 Március 22, 23:58:22 »

Ezeket a karosszéria hibákat hogyan szokták javítani?
A csomagtartó fedél alatt, illetve az A oszlop alsó részénél - doblemeznél lévő kis csatorna.


Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #66629 Dátum: 2013 Március 22, 07:48:34 »

Éppen felnit festek. RO55 már megdolgozta, vízzel leöblítettem. Most várom a meleg napsütéses idő beköszöntét a festéshez.  Undecided
én is télen festettem,de kályha segítségével. Meg melegítettem a felnit,kivittem és fújtam. Hamar száradt,ennek 2 éve és hibátlan. Másik autóm felnijét drótozás után a Ro 55 átalakítót vizzel mostam le,színtén kályha szárítás és festés. Na azon a rozsda megmutatkozott egy év alatt. Eddig a Konvert rozsdaátalakítót találtam jónak a kipróbáltak közül

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66628 Dátum: 2013 Március 21, 16:05:52 »

Ahamm... Víz után pedig már egy halvány rozsdaréteg, ha nem törlöd ki mindenhonnan (márpedig nem tudod...), pl. felni.
Nem ertek veled egyet, tokeletesen meg lehet szaritani. Ahogy ezt a teljes fenyezesi folyamat soran tobbszor meg is teszik.
(Ha nem akar az ember hosszabb szaritasi idovel vagy meleggel szaritani, akkor gyorsan es tokeletesen mukodik az acetonos szaritas.)
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 21, 16:20:07 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #66627 Dátum: 2013 Március 21, 16:01:44 »

Ezeket a rozsda átalakítókat én vízzel szoktam lemosni, nem nitróval. Vizes alapú egyébként is mind, és a víz ebben az esetben jobb oldószer, mint a nitro. Persze ti tudjátok.
Ahamm... Víz után pedig már egy halvány rozsdaréteg, ha nem törlöd ki mindenhonnan (márpedig nem tudod...), pl. felni.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #66626 Dátum: 2013 Március 21, 12:52:24 »

A hajómotorba is ugyanezt az olajat használják, mint az órások Smiley

Ami jó egy hídnak, az szerkezeti és anyag szinten az autónak is jó kell legyen.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #66625 Dátum: 2013 Március 21, 12:45:21 »

Korant témához.

Az elkészült 1973-as Taunusom felujításánál én Korantot használtam.
Fura lilás és fekete színe volt, és ott is megmutatta magát, ahol nem is láttunk rozsdát.
Erre a korant rétegre passziválás után alapozó és belülre is PPG 2K festék került. Ez volt kb
10-12 éve. Azóta tudtommal semmi jele pattogzásnak, rozsdának(persze csak a korant kezelte felületen  Undecided Undecided),
és tökéletesen szépen lehetett rá dolgozni.
anno én azért választottam ezt a szert, mert akkor még ipari acélszerkezetek kezeléséhez használták csak,
és én is kéz alól szereztem. Ami jó egy hídnak, az szerkezeti és anyag szinten az autónak is jó kell legyen.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #66624 Dátum: 2013 Március 21, 11:42:25 »

Még ipari tanuló koromban...

Amúgy asszem Korantot Varázsló használt már.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 21, 11:51:42 írta tazoli49 »
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #66623 Dátum: 2013 Március 21, 11:27:56 »

a korrant kb 1000ft literje
és ugyan ott töltik Grin Grin Grin
A hír csak félig igaz mert a 0.5l 969 Huf és ajánlja hogy 2x kell lekenni. Wink De az igaz hogy olcsóbb.Viszont én nagyon félek az olcsóbb árútól.
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 21, 11:29:37 írta batorit »

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #66622 Dátum: 2013 Március 21, 11:12:50 »

Ezeket a rozsda átalakítókat én vízzel szoktam lemosni, nem nitróval. Vizes alapú egyébként is mind, és a víz ebben az esetben jobb oldószer, mint a nitro. Persze ti tudjátok.
Éppen felnit festek. RO55 már megdolgozta, vízzel leöblítettem. Most várom a meleg napsütéses idő beköszöntét a festéshez.  Undecided
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #66621 Dátum: 2013 Március 21, 11:09:56 »

Ez pl.9700 Huf 1l bőven elég 1 autóra
http://www.carcolor.hu/index.php?page=shop.product_details&product_id=1202&flypage=flypage.tpl&pop=0&option=com_virtuemart&Itemid=1
Amit az előbb kifelejtettem az rettenetesen fontos: Portalanítás ,zsírtalanítás.

a korrant kb 1000ft literje
és ugyan ott töltik Grin Grin Grin
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #66620 Dátum: 2013 Március 21, 10:59:10 »

és végül sztem a korrant második kategória
a rozsda felületét kémiailag átalakítják és elzárják a felületet a levegő elől ezzel  további oxidációt megakadályozzák.
 csak a márkát nem fizeted meg.
Ez pl.9700 Huf 1l bőven elég 1 autóra
http://www.carcolor.hu/index.php?page=shop.product_details&product_id=1202&flypage=flypage.tpl&pop=0&option=com_virtuemart&Itemid=1
Amit az előbb kifelejtettem az rettenetesen fontos: Portalanítás ,zsírtalanítás.

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #66619 Dátum: 2013 Március 21, 10:39:16 »

Ezeket a rozsda átalakítókat én vízzel szoktam lemosni, nem nitróval. Vizes alapú egyébként is mind, és a víz ebben az esetben jobb oldószer, mint a nitro. Persze ti tudjátok.

Én nem tudtam, hogy jobb, de megjegyzem, köszi a tippet. (Úgyis leég a festék, akkor majd kipróbálom ezt a módszert  Grin)
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66618 Dátum: 2013 Március 21, 10:28:14 »

víz ebben az esetben jobb oldószer, mint a nitro.
Hasonloan gondolom, csak en lusta voltam beleszolni vallasi vitakba. ;-)
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 21, 10:54:05 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #66617 Dátum: 2013 Március 21, 10:18:06 »

Ezeket a rozsda átalakítókat én vízzel szoktam lemosni, nem nitróval. Vizes alapú egyébként is mind, és a víz ebben az esetben jobb oldószer, mint a nitro. Persze ti tudjátok.
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #66616 Dátum: 2013 Március 21, 10:15:16 »

Az új kipuffokon csak egy rozsda elleni védelem van a tárolás idejére. Kb. 1000 km alatt nagyjából le is ég.

A használt kipufogón csak egy rozsda elleni védőfestést csináltam a tárolás idejére.  Grin Wink Nem akartam tárolni, de nem volt még idő feltenni.
Nem elérhető HyPerion
Hozzászólások: 386


« Hozzászólás #66615 Dátum: 2013 Március 21, 10:10:13 »

És ha nem távolítod el maradéktalanul ezt a savas,maró anyagot a kipuffogóról,lebassza majd a festéket mint a szart!

A festék alatt dolgozni fog,és lejön a festék mint a rétestészta.

Én személy szerint ezeket a rozsdamaró és átalakító szereket (RO 55,CR stb) nagyon utálom,el az autótól,még egy cseppet sem a közelükbe!
Én szeretem túlzásba vinni a dolgokat,és régebben épp a nagy tenniakarásban kipróbáltam ezeket a szereket,és a saját tapasztalat az,hogy sokkal többet ártanak mint használnak!

Most már garázsajtóra sem raknák ilyet.

Szeptember lehetett talán, amikor csináltam ezt a kipufogót. Még fel akartam tenni akkor, de azóta is a pincében áll. Kb. háromszor mentem rajta végig ezzel a rozsdamaró/átalakítóval, aztán kétszer jól átmostam nitro hígítóval. Vettem hozzá valami spec. hőálló festéket (azt hiszem még meg van a doboza, majd megnézem) és lefújtam, hogy legalább kívülről ne rozsdásodjon tovább. Semmi puklisodás nincs, nem dobta le a festéket, pedig lassan fél éve, hogy lefújtam. Valószínűnek tartom, hogy leég majd róla, de legalább a felkerüléséig nem eszi tovább a rozsda.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #66614 Dátum: 2013 Március 21, 10:03:51 »

A RO 55 és a hozzá hasonló anyagokkal az a baj hogy nem marja le a rozsdát a fémig mert ha ujra megcsiszolod alatta még piros rozsda lesz.Ráadásul porrózus a bevonat ami átengedi a levegő nedvesség tartalmát és a rozsdásodás folytatódik ráadásul még a rajta maradt só is aktivizálódik .A würt és a loctite valamint a hozzá hasonló anyagok azért jobbak mert a rozsda felületét kémiailag átalakítják és elzárják a felületet a levegő elől ezzel  további oxidációt megakadályozzák.Ha a karosszériára ezek után epoxi alapozó kerül és arra a 2k fedő festék a jelenlegi tudásunk és a technikai lehetőségeink szerint várhatóan a leghosszabb ideig élvezheted a fényezést az autódon.Az összes autó restaurátor így csinálja.A kipuffogónál más a helyzet, mivel a kondenzvíz miatt belülről még erőteljesebben rozsdásodik,ezen csak a rozsdamantes kipú segít ,de az sem örök élet.
Na azt hiszem eddig ez volt a leghosszabb hozzászólásom Wink
és végül sztem a korrant második kategória
a rozsda felületét kémiailag átalakítják és elzárják a felületet a levegő elől ezzel  további oxidációt megakadályozzák.
 csak a márkát nem fizeted meg.
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #66613 Dátum: 2013 Március 21, 07:55:36 »

A RO 55 és a hozzá hasonló anyagokkal az a baj hogy nem marja le a rozsdát a fémig mert ha ujra megcsiszolod alatta még piros rozsda lesz.Ráadásul porrózus a bevonat ami átengedi a levegő nedvesség tartalmát és a rozsdásodás folytatódik ráadásul még a rajta maradt só is aktivizálódik .A würt és a loctite valamint a hozzá hasonló anyagok azért jobbak mert a rozsda felületét kémiailag átalakítják és elzárják a felületet a levegő elől ezzel  további oxidációt megakadályozzák.Ha a karosszériára ezek után epoxi alapozó kerül és arra a 2k fedő festék a jelenlegi tudásunk és a technikai lehetőségeink szerint várhatóan a leghosszabb ideig élvezheted a fényezést az autódon.Az összes autó restaurátor így csinálja.A kipuffogónál más a helyzet, mivel a kondenzvíz miatt belülről még erőteljesebben rozsdásodik,ezen csak a rozsdamantes kipú segít ,de az sem örök élet.
Na azt hiszem eddig ez volt a leghosszabb hozzászólásom Wink

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66612 Dátum: 2013 Március 21, 01:01:51 »

Ilyen nálunk akkor volt, amikor az általam emlegetett nitrohigítós mosás lemaradt... Befoltosodik a festés, mint amikor penészedik, vagy salétromos a fal... Kicsit sántít a hasonlat, de legjobban így szemléltetném...
Pár éve,még a lakótelepen,nem mai gyerek,hivatásos festő,támasztós alulétrán álldogált,és egy első emeleti erkélykorlátot kenegetett szorgalmasan ezzel a szerrel.Próbáltam neki elmagyarázni a dolgot,hogy mossa le,semlegesítse stb,de annyira buta volt szegény,hogy többszöri elmondásra sem kapta el,hogy miről is beszélek,inkább ráhagytam,gondoltam rövid időn belül,tapsztalatból majd rájönnek miről is beszéltem.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66611 Dátum: 2013 Március 21, 00:56:43 »

Ilyen nálunk akkor volt, amikor az általam emlegetett nitrohigítós mosás lemaradt... Befoltosodik a festés, mint amikor penészedik, vagy salétromos a fal... Kicsit sántít a hasonlat, de legjobban így szemléltetném...
Igen,jól leírtad,pont így volt a garázsajtón! Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #66610 Dátum: 2013 Március 21, 00:55:02 »

De gondolom az algútat nem fested ki belülről? Wink

Én valahogy a festékkel való összeférhetetlenségét kérdőjelezem meg ezeknek a szereknek.Mert az ok,hogy a rozsdának tényleg nekimennek.
Ilyen nálunk akkor volt, amikor az általam emlegetett nitrohigítós mosás lemaradt... Befoltosodik a festés, mint amikor penészedik, vagy salétromos a fal... Kicsit sántít a hasonlat, de legjobban így szemléltetném...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66609 Dátum: 2013 Március 21, 00:52:02 »

Khm....
Én is ezt vallom, de az alagútba nem fértm be a flex-szel... Cool

De gondolom az algútat nem fested ki belülről? Wink

Én valahogy a festékkel való összeférhetetlenségét kérdőjelezem meg ezeknek a szereknek.Mert az ok,hogy a rozsdának tényleg nekimennek.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66608 Dátum: 2013 Március 21, 00:45:12 »



 tanuló koromban, villanyszerelő gyakorlaton. A gyárban valami miatt,leégett egy teljes üzemcsarnok,

Khm....

Idézet
Szerintem a rozsdát eltűntetni a legjobban úgy lehet,hogy bármilyen kézi vagy gépi csiszolással,homokszórással vagy egyéb más eljárással a felületet teljesen fémtisztára letisztítjuk,és rögtön utána valamilyen jó minőségű alapozó,mint pl ezek az epoxy korróziógátló tulajdonságokkal rendelkező alapozók.
És az ilyen hókuszpókusz rozsdamarókat pedig ki kell hagyni.
Én is ezt vallom, de az alagútba nem fértm be a flex-szel... Cool

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66607 Dátum: 2013 Március 21, 00:32:49 »

Ha már tényleg rozsdamarót kéne használnom,akkor már Batorit által ajánlott,Loctite Super Rost Killer vagy,hogy hívják a terméket,abban azért már meg lehet bízni.
De már két elkészült autóm van,és még egyik sem látott egy csepp ilyen rozsdamarót sem.

Én inkább mindenkit lebeszélnék az ilyen szerekről!

Még ipari tanuló koromban,a Soproni Szőnyeggyárban voltam,villanyszerelő gyakorlaton.1990-et írtunk.A gyárban valami miatt,leégett egy teljes üzemcsarnok,ami annyira megrongálódott,hogy lebontásra került.Ami fém dolog volt a helyiségben,legyen az bármi,olyan hőt kapott,hogy pillanatokon belül,teljesen lerozsdásodott.Ebben a leégett helyiségben,volt egy rakat villamos elosztódoboz,kapcsolótábla stb,akkoriban tokozatnak vagy tokozottnak hívták ezeket,ezek is úgy néztek ki mint Binci "Rozsdája",de a vezetőség úgy döntött,hogy azokat kár kidobni,meg lehet őket szépre csinálni.És kik kapták a munkát,mi tanulók (szerintük inasok).Hármunknak az volt hónapokig a szakmai gyakorlat,hogy drótkefével,smirglivel,és RO55-ös rozsdamaróval,tényleg szépen becsületesen,fémtisztára ledolgoztuk mindet.Utána kétszer mindet le is festettük,és szépen el lettek rakva,teljesen száraz raktárba.Kb egy fél év múlva,mind lebaszta a festéket,nagy darokban mint a levelestészta mázlottak le.
Ekkor csalódtam először az RO55-ben,kicsit el is gondolkodtam azon,hogy jó dolog-e festésnek aládolgozni vele.

Később a fém garázsajtót kentem át ilyen RO55-el,festés előtt.Na utána lett olyan ronda festés,hogy jobb lett volna,ha inkább hozzá sem nyúlok!Matt volt,ronda,kráteres,és állandóan kifehéredett,az amúgy fekete festés.Állandóan át kellett festeni,hogy ezeket a kifehéredéseket,és átmaródásokat eltüntessük.Később meg már azért volt ronda a felület,mert már olyan sok és olyan vastag réteg festék volt rajta,hogy talán már fél centi is.De sosem fénylett.Az egészet le kellett volna már hőfúvózni meg lespaklizni,de annyira feleslegesnek tarottam,hogy sosem fogtam hozzá.

Szerintem a rozsdát eltűntetni a legjobban úgy lehet,hogy bármilyen kézi vagy gépi csiszolással,homokszórással vagy egyéb más eljárással a felületet teljesen fémtisztára letisztítjuk,és rögtön utána valamilyen jó minőségű alapozó,mint pl ezek az epoxy korróziógátló tulajdonságokkal rendelkező alapozók.
És az ilyen hókuszpókusz rozsdamarókat pedig ki kell hagyni.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66606 Dátum: 2013 Március 21, 00:04:45 »

Ha már tényleg rozsdamarót kéne használnom,akkor már Batorit által ajánlott,Loctite Super Rost Killer vagy,hogy hívják a terméket,abban azért már meg lehet bízni.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66605 Dátum: 2013 Március 20, 23:55:32 »

Nekem valahogy lett ilyen.
Nem fehéredik, nem porlik a felület utána. A leírás szerint festhető mindenféle semlegesítés nélkül. És tényleg. Joghurt-szerű fehér cucc.

« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 20, 23:58:46 írta Zoli »

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66604 Dátum: 2013 Március 20, 23:51:55 »

Az új kipuffokon csak egy rozsda elleni védelem van a tárolás idejére. Kb. 1000 km alatt nagyjából le is ég.
Koszonom, azt sejtem. Ezt Abestol vettem alig hasznaltan, aki rozsdamarozta es festette, mielott felkerult a bogira. :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66603 Dátum: 2013 Március 20, 23:51:38 »

Az új kipuffokon csak egy rozsda elleni védelem van a tárolás idejére. Kb. 1000 km alatt nagyjából le is ég.
Ez tényleg így van.
Oldalak: 1 ... 345 346 347 348 349 [350] 351 352 353 354 355 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.191 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.