www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 07, 10:41:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921275 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1269 1270 1271 1272 1273 [1274] 1275 1276 1277 1278 1279 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13929639 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #29682 Dátum: 2008 Július 18, 15:55:59 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: most csináltak a család bogarán motorgenerált, főtengely csapágyazás, gyuruzés, szelepcsere, .... A szerelő ismerős aki csinálta azt mondta a benzin mennyiséget visszavette mig nem fut 1000 km a bogár nehogy túlmelegedjen és a gyuruk beszoruljanak, Igy a tellyesítmény elég gagyi Sad 1-2 seb. szinte padlógázzal kell közlekedni hogy menjen az autó. Nem volt még bejáratos motorom így kicsit furcsállom ezt a benzin mennyiség visszavételét. Nem elég csak nyugisan nem eröltetve közlekedni míg összekopnak az alkatrészek? Lehet hogy átverés áldozata vagyok?
Szia.
A "benzinmennyiség elvétele" nem olyan egyszerű dolog.
Vagyis ha elveszi, akkor szegény lesz a keverék, dadog, prüszköl, bakkecskézik, sőt bejáratós motornál pont nagyon káros is mert a hűtése sem tökéletes ilyenkor.
Amit a "bácsi" megejthetett az max a gázbovden hosszúra hagyása, szóval padlógázon is csak félig nyit a pillangószeleped. Ezt egy segítővel ami lehet egy tégla is könnyen ellenőrizheted. Találd ki hogyan.  Grin Evil
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #29681 Dátum: 2008 Július 18, 15:55:09 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: most csináltak a család bogarán motorgenerált, főtengely csapágyazás, gyuruzés, szelepcsere, .... A szerelő ismerős aki csinálta azt mondta a benzin mennyiséget visszavette mig nem fut 1000 km a bogár nehogy túlmelegedjen és a gyuruk beszoruljanak, Igy a tellyesítmény elég gagyi Sad 1-2 seb. szinte padlógázzal kell közlekedni hogy menjen az autó. Nem volt még bejáratos motorom így kicsit furcsállom ezt a benzin mennyiség visszavételét. Nem elég csak nyugisan nem eröltetve közlekedni míg összekopnak az alkatrészek? Lehet hogy átverés áldozata vagyok?
háát nemtudom..
nekem most lesz kész szintén, de nem merném padlógázon használni.
az első 500km után ajánlott olajat cserélni és mindenképp beállítani a szelephézagokat.
nekem azt tanácsolták még, a bejáratás alatt ne terheljem teljesen, ne a legnagyobb melegbe menjek ha lehet, és igyekezzek változatos fordulatszámon használni, mondjuk városi közlekedében. persze nem dugóban araszolva, és nem a lámpától lámpáig gyorsulgatva, csak ne mondjuk 80al egyforma gázon egyszerre 20km-t..
Nem elérhető redapple
Hozzászólások: 109


« Hozzászólás #29680 Dátum: 2008 Július 18, 15:45:14 »

Sziasztok!
Lenne egy kérdésem: most csináltak a család bogarán motorgenerált, főtengely csapágyazás, gyuruzés, szelepcsere, .... A szerelő ismerős aki csinálta azt mondta a benzin mennyiséget visszavette mig nem fut 1000 km a bogár nehogy túlmelegedjen és a gyuruk beszoruljanak, Igy a tellyesítmény elég gagyi Sad 1-2 seb. szinte padlógázzal kell közlekedni hogy menjen az autó. Nem volt még bejáratos motorom így kicsit furcsállom ezt a benzin mennyiség visszavételét. Nem elég csak nyugisan nem eröltetve közlekedni míg összekopnak az alkatrészek? Lehet hogy átverés áldozata vagyok?

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #29679 Dátum: 2008 Július 18, 10:01:06 »

igy van

Mégegyszer kösz összeállt a kép

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29678 Dátum: 2008 Július 18, 09:58:25 »

Akkor gyakorlatlag az orra más de esetleg komplett orrésszel az is javítható, mert azon rajta van a pótkerékzseb is és ez a rész is.
Kösz
igy van

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #29677 Dátum: 2008 Július 18, 09:07:59 »

lökháritó tartó konzol helye is más

Akkor gyakorlatlag az orra más de esetleg komplett orrésszel az is javítható, mert azon rajta van a pótkerékzseb is és ez a rész is.
Kösz

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #29676 Dátum: 2008 Július 18, 09:01:21 »

Az after és pre doblemezek menyire külömböznek?(elöl) Egyfélét lehet kapni és képekről nekem nem tűnt fel külömnbség(leszámítva a tankajtó helyét)  Huh
lökháritó tartó konzol helye is más

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #29675 Dátum: 2008 Július 18, 08:35:05 »

Az after és pre doblemezek menyire külömböznek?(elöl) Egyfélét lehet kapni és képekről nekem nem tűnt fel külömnbség(leszámítva a tankajtó helyét)  Huh

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
1303LS
« Hozzászólás #29674 Dátum: 2008 Július 18, 07:49:59 »

Nekem a lakatosom úgy szokott ilyet javítani, hogy a vágásnál lapolja a két lemezt.Az új elem van kívül, és a régi van anyagvastagságnyival alatta.
élbe kell hegeszteni különben sok lesz a vakolás a festék alatt.
Viszont a Süsü féle  módszerrel akár még 20 év múlva is lemez ott a lemez.  Cool
matchbox
« Hozzászólás #29673 Dátum: 2008 Július 18, 06:59:33 »

nézd megnincs-e elhajolva az alsó tengely dinamó/generátor felöli oldalán az állító bizbasz mert az hozzáérheta karbihoz vagy valamihez és szorulhat szemre nem látszik elsöre a hiba.
Nem lett lecserélve a dinamó generátorra? A gyorsítószivattyú-karja (jobb oldalt) megakadhat benne.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #29672 Dátum: 2008 Július 18, 06:39:22 »

Mit kell ahhoz valakinek csinalnia, hogy megsusse a motorjat? Szoktak mondani az "erdi emelkedon megpakolva padlogazzal" dolgot, de egyreszt ez nem tudom mit jelent (rengeteg benzin megy a motorba, de visszaesik a fordulat alapjarat kozelebe/ala ? Vagy marad magas a fordulatszam?) masreszt nem tudom, hogy mi tortenik ilyenkor a motorban...

Johetnek a hasonlo tapasztalatok is ... ;-)
A jelenséghez nem kell érdi emelkedő, vedd le az ékszíjat, és az udvaron állva alapjáraton is elkészítheted a motorpecsenyét... Tongue
Hűtés nélkül a legjobb motor is megfő egyszer, Prolong ide vagy oda Evil
Az olaj felforr, kenés megszűnik, fémalkatrészek tágulnak, egymáshoz súrlódnak, de nem élvezik, ezért elkenődnek, szakadnak, de mi ebbn Neked a jó?

Bácsi Győző
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #29671 Dátum: 2008 Július 18, 06:39:07 »

Mit kell ahhoz valakinek csinalnia, hogy megsusse a motorjat? Szoktak mondani az "erdi emelkedon megpakolva padlogazzal" dolgot, de egyreszt ez nem tudom mit jelent (rengeteg benzin megy a motorba, de visszaesik a fordulat alapjarat kozelebe/ala ? Vagy marad magas a fordulatszam?) masreszt nem tudom, hogy mi tortenik ilyenkor a motorban...

Johetnek a hasonlo tapasztalatok is ... ;-)

....és mondjuk nem árt melléje, ha ráadásul kevés az olaj benne.... Evil Cool

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #29670 Dátum: 2008 Július 18, 05:49:28 »

Mit kell ahhoz valakinek csinalnia, hogy megsusse a motorjat? Szoktak mondani az "erdi emelkedon megpakolva padlogazzal" dolgot, de egyreszt ez nem tudom mit jelent (rengeteg benzin megy a motorba, de visszaesik a fordulat alapjarat kozelebe/ala ? Vagy marad magas a fordulatszam?) masreszt nem tudom, hogy mi tortenik ilyenkor a motorban...

Johetnek a hasonlo tapasztalatok is ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #29669 Dátum: 2008 Július 18, 00:15:51 »

Azt vettem észre, hogy "szorul" a karbi - gázadásnál egy rövid ideig szépen lehet nyomni, majd hirtelen "elakad" a gázpedál, és csak viszonylag nagy erővel való nyomásra megy lejjebb.
Nem a bowden szorul, hanem valami a karbiban - nyitott motortérnél a karbit nyomogatva is határozottan érződik, hogy akad - mintha szorulna a tengely.
Érdemes szétszedni, vagy inkább rögtön keressek egy bontottat? Solex 31 Pict 3.
nézd megnincs-e elhajolva az alsó tengely dinamó/generátor felöli oldalán az állító bizbasz mert az hozzáérheta karbihoz vagy valamihez és szorulhat szemre nem látszik elsöre a hiba.

06208005898
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #29668 Dátum: 2008 Július 18, 00:12:59 »

viszont kivanom a kovetkezo 66 osra , remelehetoleg a standard minimum olyan legyen mint nalam volt csinalva Wink
ki lesz lakatolva (küszöbök, küszöbvégek, hátsó oldalpanelek alja, két padlót), de jelenleg FULL gyári (korához képest) jó állapotban szépen bemattulva itt-ott rozsdás, a belseje mondható újszerűnek. Szerkezetileg új lesz, de kap egy kis matt lakkozást, sok krómot, néhány vaskeresztet és patkány lesz. Amúgy egy 66os 1300as amerikai dologról van szó.


                             GNX-967
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13997


30-347-1939

« Hozzászólás #29667 Dátum: 2008 Július 18, 00:03:35 »

lehet, de nem mindig célszerű. Mivel a peremezés mentén ponthegesztések előtt ki kell furkálni a felső lemezt. és ez esetben (pl oszlopnál) nem tudja odanyomni rendesen és nem is bizos hogy meg fogja a hegesztés. Azaz olyan helyen ez működik ahol kétoldalról hozzáférhető a dolog (mondjuk oldalpanel javítónál vagy hátsó lökös tartónál).
OK,Köszi.
Csak segéd szoktam lenni!

Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #29666 Dátum: 2008 Július 18, 00:00:52 »

hajrá
viszont kivanom a kovetkezo 66 osra , remelehetoleg a standard minimum olyan legyen mint nalam volt csinalva Wink

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #29665 Dátum: 2008 Július 17, 23:59:29 »

Ez igaz!Nem tudom akkor. De esetleg lehet a még nem behegesztett új darabot peremelni?
lehet, de nem mindig célszerű. Mivel a peremezés mentén ponthegesztések előtt ki kell furkálni a felső lemezt. és ez esetben (pl oszlopnál) nem tudja odanyomni rendesen és nem is bizos hogy meg fogja a hegesztés. Azaz olyan helyen ez működik ahol kétoldalról hozzáférhető a dolog (mondjuk oldalpanel javítónál vagy hátsó lökös tartónál).


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #29664 Dátum: 2008 Július 17, 23:54:21 »

hajrá


                             GNX-967
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13997


30-347-1939

« Hozzászólás #29663 Dátum: 2008 Július 17, 23:53:52 »

csak az a baj hogy a peremező fogóval sok helyre nem lehet oda férni.
Ez igaz!Nem tudom akkor. De esetleg lehet a még nem behegesztett új darabot peremelni?

Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #29662 Dátum: 2008 Július 17, 23:50:45 »

látom aktívan szemlélődsz. Wink Mi újság az indítóval?
koszi kerdesedet Cheesy
 egyelore kifingott a hoszuvalto teszek masik valtot.
van most ket oninditom egy itt masik debrecenbe.
holnap kotyvalunk osze valtot inditot lendkereket kuplung szerkezetet. oszt lasam mi lesz belole.

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #29661 Dátum: 2008 Július 17, 23:48:02 »

látom aktívan szemlélődsz. Wink Mi újság az indítóval? Nem akarom lelőni a poént, de hamarosan kezdődik egy másik 66os project.


                             GNX-967
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #29660 Dátum: 2008 Július 17, 23:46:58 »

Nekem a lakatosom úgy szokott ilyet javítani, hogy a vágásnál lapolja a két lemezt.Az új elem van kívül, és a régi van anyagvastagságnyival alatta.
csak az a baj hogy a peremező fogóval sok helyre nem lehet oda férni.


                             GNX-967
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #29659 Dátum: 2008 Július 17, 23:44:45 »

Szóval megmondja valaki,aki már csinált,  (esetleg saját kárán nem akar másnak rosszat),  hogyan kell feltenni az ajtóoszlopjavítót? Huh Roll Eyes
Rátehetem valamennyit a régi oszlopra,vagy vágjam egybe a hosszát ,hogy egybe fussanak az élek.A képen még csak oda van helyezve,hogy egyértelműbb legyen a kérdésem.Hajrá SZMB.

http://picasaweb.google.com/EPE66VW/MyBugyInTheWorkShop
 Wink

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #29658 Dátum: 2008 Július 17, 23:26:49 »

Azt vettem észre, hogy "szorul" a karbi - gázadásnál egy rövid ideig szépen lehet nyomni, majd hirtelen "elakad" a gázpedál, és csak viszonylag nagy erővel való nyomásra megy lejjebb.
Nem a bowden szorul, hanem valami a karbiban - nyitott motortérnél a karbit nyomogatva is határozottan érződik, hogy akad - mintha szorulna a tengely.
Érdemes szétszedni, vagy inkább rögtön keressek egy bontottat? Solex 31 Pict 3.
a bovdent nézed miközben nyomkodod a kart ?
mert visszafele is lő a puska !
szval lehet hogy a bovdent nyomogatod a motortérben is

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13997


30-347-1939

« Hozzászólás #29657 Dátum: 2008 Július 17, 23:23:56 »

élbe kell hegeszteni különben sok lesz a vakolás a festék alatt.
Nekem a lakatosom úgy szokott ilyet javítani, hogy a vágásnál lapolja a két lemezt.Az új elem van kívül, és a régi van anyagvastagságnyival alatta.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 17, 23:28:31 írta sparkafer »

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #29656 Dátum: 2008 Július 17, 23:15:49 »

Szóval megmondja valaki,aki már csinált,  (esetleg saját kárán nem akar másnak rosszat),  hogyan kell feltenni az ajtóoszlopjavítót? Huh Roll Eyes
Rátehetem valamennyit a régi oszlopra,vagy vágjam egybe a hosszát ,hogy egybe fussanak az élek.A képen még csak oda van helyezve,hogy egyértelműbb legyen a kérdésem.Hajrá SZMB.

élbe kell hegeszteni különben sok lesz a vakolás a festék alatt.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 17, 23:20:37 írta Süsü »


                             GNX-967
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #29655 Dátum: 2008 Július 17, 22:40:37 »

Azt vettem észre, hogy "szorul" a karbi - gázadásnál egy rövid ideig szépen lehet nyomni, majd hirtelen "elakad" a gázpedál, és csak viszonylag nagy erővel való nyomásra megy lejjebb.
Nem a bowden szorul, hanem valami a karbiban - nyitott motortérnél a karbit nyomogatva is határozottan érződik, hogy akad - mintha szorulna a tengely.
Érdemes szétszedni, vagy inkább rögtön keressek egy bontottat? Solex 31 Pict 3.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #29654 Dátum: 2008 Július 17, 22:24:09 »

Szóval megmondja valaki,aki már csinált,  (esetleg saját kárán nem akar másnak rosszat),  hogyan kell feltenni az ajtóoszlopjavítót? Huh Roll Eyes
Rátehetem valamennyit a régi oszlopra,vagy vágjam egybe a hosszát ,hogy egybe fussanak az élek.A képen még csak oda van helyezve,hogy egyértelműbb legyen a kérdésem.Hajrá SZMB.


[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #29653 Dátum: 2008 Július 17, 22:20:16 »

Ű

Ez engem is érdekel.
Kaptál már választ? Mert én még nem Grin :???:Halló valaki?

1303LS
« Hozzászólás #29652 Dátum: 2008 Július 17, 20:48:04 »

SZvsz kevesen álltak volna nekiegy after71 ilyen mértékű felújításának! Ez tiszteletre méltó! Az ilyen embereknek hála lesznek még sokáig bogik az utakon.
Nagyon jól beszélsz.  Cheesy
matchbox
« Hozzászólás #29651 Dátum: 2008 Július 17, 20:02:17 »

http://picasaweb.google.com/simonjandzso

Ezen az oldalon találtok felujításról képeket. Wink jó nézegetést Shocked
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29650 Dátum: 2008 Július 17, 18:04:36 »

ez olyan, jó, mint a "hol  székelsz ?" Cheesy

hát megköszönném. dunakeszi. az adatlapod alapján tőled nagyon messze Sad
Húha akkor ténlyeg nagyon messze lakolsz... Undecided Lips Sealed

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29649 Dátum: 2008 Július 17, 18:01:23 »

Akkor kell seggítség? hol lakolsz?

ez olyan, jó, mint a "hol  székelsz ?" Cheesy

hát megköszönném. dunakeszi. az adatlapod alapján tőled nagyon messze Sad
« Utoljára szerkesztve: 2008 Július 17, 18:03:08 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #29648 Dátum: 2008 Július 17, 18:00:47 »

vagy erről? Grin

KÉrek segítségetD:
Ű

Ez engem is érdekel.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #29647 Dátum: 2008 Július 17, 17:57:02 »

Az after és pre doblemezek menyire külömböznek?(elöl) Egyfélét lehet kapni és képekről nekem nem tűnt fel külömnbség(leszámítva a tankajtó helyét)

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető oldfield
Hozzászólások: 7281

« Hozzászólás #29646 Dátum: 2008 Július 17, 17:56:06 »

http://picasaweb.google.com/simonjandzso

Ezen az oldalon találtok felujításról képeket. Wink jó nézegetést Shocked
Szép munka grat!! A "Bruno" nevet is a bogitól kaptad? (tök jó)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #29645 Dátum: 2008 Július 17, 17:45:45 »

mégsem, egy félreértés volt.
Akkor kell seggítség? hol lakolsz?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #29644 Dátum: 2008 Július 17, 17:28:54 »

hihi, jó lenne Smiley jönnek később délután, aztán behekkeljük.

mégsem, egy félreértés volt.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #29643 Dátum: 2008 Július 17, 17:27:45 »

http://picasaweb.google.com/simonjandzso

Ezen az oldalon találtok felujításról képeket. Wink jó nézegetést Shocked
Kezfogas

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 1269 1270 1271 1272 1273 [1274] 1275 1276 1277 1278 1279 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.216 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.