www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 00:18:19

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1889 1890 1891 1892 1893 [1894] 1895 1896 1897 1898 1899 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14781890 alkalommal)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4891 Dátum: 2006 Június 29, 15:42:49 »

és a szétszedés?

Ma rendeltem gömbfejet az egyik autosboltban, holnapra itt is lesz  2200 Ft-ért.

Partizán egyébként tud egy olcsó szerelőt. 1500 -é megcsinálja, bármiből. Csak messze van. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #4890 Dátum: 2006 Június 29, 14:41:35 »

ha van otthon satud, meg egy pár csöved, már meg is van oldva a bepréselés

és a szétszedés?

Ma rendeltem gömbfejet az egyik autosboltban, holnapra itt is lesz  2200 Ft-ért.

'81 Hecho en México
1303LS
« Hozzászólás #4889 Dátum: 2006 Június 29, 13:45:23 »

Bejártam a környék autosboltjait meg ESZ kolléga rákérdezett Bugparts-éknál.... Undecided


Hudákot kérdezd.
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4888 Dátum: 2006 Június 29, 13:38:57 »

Köszi,felhívom  Wink
Most telefonálgatok tovább  Undecided
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4887 Dátum: 2006 Június 29, 13:32:15 »

Akkor marad a baditz... hasznos címek, bakács tér. ha neki sincsen, akkor passz.

Bejártam a környék autosboltjait meg ESZ kolléga rákérdezett Bugparts-éknál.... Undecided

Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4886 Dátum: 2006 Június 29, 13:30:35 »

Hol nézted?


Bejártam a környék autosboltjait meg ESZ kolléga rákérdezett Bugparts-éknál.... Undecided
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4885 Dátum: 2006 Június 29, 13:29:31 »

Hol nézted?

Napot  Cool

Lenne egy nagyon nagy problémám, nincs vkinek gömbfejre való por védő gumiharang????
Kéne nekem 4 darab sürgösen de sehol nem lehet kapni  Cry 
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #4884 Dátum: 2006 Június 29, 13:24:33 »

Napot  Cool

Lenne egy nagyon nagy problémám, nincs vkinek gömbfejre való por védő gumiharang????
Kéne nekem 4 darab sürgösen de sehol nem lehet kapni  Cry 
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4883 Dátum: 2006 Június 29, 08:33:33 »

egyszerűen pálmatex.
annál jobbat nem találtak ki.
én is pálmatexet használtam a busznál, mikor láttam, hogy lóg a kárpit, fel sem tűnik és tart rendesen. cska úgy kell használni,ahogy le van írva, nem , mint a technokolt Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4882 Dátum: 2006 Június 29, 07:59:14 »

sajnos szmb-ben elég nehéz besajtolni egy gömbfejet abba az öntvénybe.... :-))
ha van otthon satud, meg egy pár csöved, már meg is van oldva a bepréselés

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4881 Dátum: 2006 Június 29, 06:20:21 »

Először nézd meg a rudazatot, hogy nem csúszott-e szét. A hátsó ülés alatt középen leveszed a szerelőablakot, aztán megnézed, mizu. Ha ott minden okés, jó eséllyel jöhet a váltócsere, vagy elöl csúszott szét a kulisszánál valami.

No a q... mindenségit ma elszállt a sebválltóm :-( (teljesen  először csak nagy nehezen tudtam 2/4 et kapcsolni néha 1 et 3 nál inkább egy félkörre hasonlító ív volt amit találtam, majd a végén teljesen elszállt minden sebességem  szerencsére már otthon. Amit tudni a váltó rúd at elől (kar alatt mozgatni lehet de hátul valahol első ülés alatt valami kolompol, (eddig ugye elég nehezen erőltetve vette be főleg 1/2 őt. Szerintetek mi lehet?? (Nálam ugye nem megvezetett kinyomócsapágy találkozik olyan tárcsával aminek megvezetett kellene. Lehet hogy a rúd ami hátramegy tört volna el???
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4880 Dátum: 2006 Június 28, 22:14:45 »

ezzel azért kétségeim vannak. de majd tesztelek elötte.
az képes a fémre felragadni egyáltalán?

Felragad az mindenre, aztán ha le akarod szedni, jön a fényezés, meg minden... Az áttetsző sziloplaszt is jó. Erről jut eszembe, agyamra megy a ragasztómánia. Szerencsétlen autómban, azt hittem, csak az elülső szőnyegezést ragasztották be, hát nem! Ma kioperáltam az ajtótömítéseket, valaki nagyon hülye 5 cm-ként alányomott valami ragasztót, dobhatom a p****ba!

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4879 Dátum: 2006 Június 28, 22:10:04 »

egyszerűen pálmatex.
annál jobbat nem találtak ki.
ezzel azért kétségeim vannak. de majd tesztelek elötte.
az képes a fémre felragadni egyáltalán?
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4878 Dátum: 2006 Június 28, 22:08:40 »

No a q... mindenségit ma elszállt a sebválltóm :-( (teljesen  először csak nagy nehezen tudtam 2/4 et kapcsolni néha 1 et 3 nál inkább egy félkörre hasonlító ív volt amit találtam, majd a végén teljesen elszállt minden sebességem  szerencsére már otthon. Amit tudni a váltó rúd at elől (kar alatt mozgatni lehet de hátul valahol első ülés alatt valami kolompol, (eddig ugye elég nehezen erőltetve vette be főleg 1/2 őt. Szerintetek mi lehet?? (Nálam ugye nem megvezetett kinyomócsapágy találkozik olyan tárcsával aminek megvezetett kellene. Lehet hogy a rúd ami hátramegy tört volna el???
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4877 Dátum: 2006 Június 28, 22:04:27 »

Tudtok valami ragasztóanyagot javasolni kárpit felragasztáshoz?
egy hete tűnt fel hogy lóg a tetőről a kárpit (nem a gyári van ott már)
szerintem a meleg miatt az előző elengedett.. szerencsére még csak a hátsó ülés felett baldachinos Grin

egyszerűen pálmatex.
annál jobbat nem találtak ki.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4876 Dátum: 2006 Június 28, 21:59:01 »

Tudtok valami ragasztóanyagot javasolni kárpit felragasztáshoz?
egy hete tűnt fel hogy lóg a tetőről a kárpit (nem a gyári van ott már)
szerintem a meleg miatt az előző elengedett.. szerencsére még csak a hátsó ülés felett baldachinos Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4875 Dátum: 2006 Június 28, 21:26:15 »

sejtettem.. akkor meg kell látogatnom a helyi mestert Smiley

sajnos szmb-ben elég nehéz besajtolni egy gömbfejet abba az öntvénybe.... :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4874 Dátum: 2006 Június 28, 21:25:33 »

Központi duplakarbi?

hümmmm....
ilyen értelmezés nem jutott eszembe, de logikus.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #4873 Dátum: 2006 Június 28, 21:17:38 »

...
ez esetben szerezned kell egy gömbfej-kinyomót, másképpen szétszopod az agyadat.
annak a cseréjét sem tudom. Sad

 sejtettem.. akkor meg kell látogatnom a helyi mestert Smiley

'81 Hecho en México
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4872 Dátum: 2006 Június 28, 21:16:52 »

kettő
Központi duplakarbi?

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4871 Dátum: 2006 Június 28, 21:14:45 »

Hát kell egy másik szívócső...

kettő



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #4870 Dátum: 2006 Június 28, 21:10:43 »

hogy lehet 1,6-os szimplaszivosra duplakarbit rakni Huh
Hát kell egy másik szívócső...

Bácsi Győző
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #4869 Dátum: 2006 Június 28, 21:02:27 »

hogy lehet 1,6-os szimplaszivosra duplakarbit rakni Huh

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4868 Dátum: 2006 Június 28, 21:00:57 »

Köszkösz. Ennyi nekem bőven elég!  Grin Grin Grin
Ha minden jól megy, holnap örömteli bejelentést teszek...

előlegezd meg!
tegyél MA egy örömteli bejelentést!! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4867 Dátum: 2006 Június 28, 21:00:16 »

a felső gömbcsukló az = a kormányösszekötővel?
ha igen, akkor letekered róla a muttert, aztán kalapáccsal durván megdolgozod.
kitekered, visszatekered az újat, lehetőleg szerelőspray-vel, hogy legközelebb ne szopd szét az agyad, aztán már mehetsz is a futóműveshez beállíásra, mert tuti, hogy az összetartás meg a terpesztés el fog mászni.
ennyi.

gömbcsuklók 2x2000 ft
futóműves 3000-6000 ft

közben rájöttem, hogy az nem a kormányösszekötő.
ez esetben szerezned kell egy gömbfej-kinyomót, másképpen szétszopod az agyadat.
annak a cseréjét sem tudom. Sad



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4866 Dátum: 2006 Június 28, 20:58:44 »

HELP!

Az elmúlt  napokban végeztem egy mellsőtengely cserét, mellé egy "kis" alvázfej felújítás is befigyelt. Ma éppen a tartókarokat tettem vissza sikeresen amikor észrevettem hogy ha elforgatom a kereket (mintha kormányoznék) jobbra-balra akkor a tartokarok egy picit fel-le mozognak. De csak az egyik oldalon történt ez. A másik oldal alapos szemrevételezése után észrevettem hogy a felső tartó gömbcsukló kotyog (a többi kb. 2 éve cserélve volt, ez nem...). Valószínüleg emiatt nincs fel/le játéka. Szóval az lenne a kérdés hogy speckó szerszám nélkül kivitelezhető-e a csere (felsö gömbcsukló) és ha igen akkor hogyan?

ui.: Mennyibe kerül egy felső tartó gömbcsukló mostanában?   Smiley


a felső gömbcsukló az = a kormányösszekötővel?
ha igen, akkor letekered róla a muttert, aztán kalapáccsal durván megdolgozod.
kitekered, visszatekered az újat, lehetőleg szerelőspray-vel, hogy legközelebb ne szopd szét az agyad, aztán már mehetsz is a futóműveshez beállíásra, mert tuti, hogy az összetartás meg a terpesztés el fog mászni.
ennyi.

gömbcsuklók 2x2000 ft
futóműves 3000-6000 ft



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #4865 Dátum: 2006 Június 28, 20:26:58 »

itt nézd ha 67 elötti érdekel:
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/bugchassisdating.php
ha jól látom 65 decemberi bogba való

itt a T1eseké is:
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/chassisdating.php
Köszkösz. Ennyi nekem bőven elég!  Grin Grin Grin
Ha minden jól megy, holnap örömteli bejelentést teszek...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4864 Dátum: 2006 Június 28, 20:21:13 »

De az szinte tuti, hogy T1-be nem raktak ilyet gyárilag?
itt nézd ha 67 elötti érdekel:
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/bugchassisdating.php
ha jól látom 65 decemberi bogba való

itt a T1eseké is:
http://www.thesamba.com/vw/archives/info/chassisdating.php
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #4863 Dátum: 2006 Június 28, 20:13:13 »

1. nemtudom biztosan, de azt hiszem igen
2. igen, csak nemtudom, hogy hol van motorszámos táblázat (talán a váciak oldalán) mgvac.sulinet.hu
De az szinte tuti, hogy T1-be nem raktak ilyet gyárilag?
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #4862 Dátum: 2006 Június 28, 20:11:36 »

HELP!

Az elmúlt  napokban végeztem egy mellsőtengely cserét, mellé egy "kis" alvázfej felújítás is befigyelt. Ma éppen a tartókarokat tettem vissza sikeresen amikor észrevettem hogy ha elforgatom a kereket (mintha kormányoznék) jobbra-balra akkor a tartokarok egy picit fel-le mozognak. De csak az egyik oldalon történt ez. A másik oldal alapos szemrevételezése után észrevettem hogy a felső tartó gömbcsukló kotyog (a többi kb. 2 éve cserélve volt, ez nem...). Valószínüleg emiatt nincs fel/le játéka. Szóval az lenne a kérdés hogy speckó szerszám nélkül kivitelezhető-e a csere (felsö gömbcsukló) és ha igen akkor hogyan?

ui.: Mennyibe kerül egy felső tartó gömbcsukló mostanában?   Smiley

'81 Hecho en México
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4861 Dátum: 2006 Június 28, 20:00:14 »

Ezt csak bogárba rakták gyárilag? Évjáratra lehet belőle következtetni?

1. nemtudom biztosan, de azt hiszem igen
2. igen, csak nemtudom, hogy hol van motorszámos táblázat (talán a váciak oldalán) mgvac.sulinet.hu



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #4860 Dátum: 2006 Június 28, 19:34:06 »

1.3-as, szimplaszívós.
Ezt csak bogárba rakták gyárilag? Évjáratra lehet belőle következtetni?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4859 Dátum: 2006 Június 28, 19:30:00 »

Ez milyen motor ez? F 049 32 32

1.3-as, szimplaszívós.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #4858 Dátum: 2006 Június 28, 19:29:00 »

Ez milyen motor ez? F 049 32 32
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4857 Dátum: 2006 Június 28, 18:10:18 »

menyibe kerülnek a kormányösszekötő gömbfejek mostanában?  Huh Huh

bizony belekerülnek vagy 2 ezer forintba / darab.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4856 Dátum: 2006 Június 28, 12:58:33 »

És hány litért evett? konkrétan?
(Nekem 1200 van, és amúgy sem eszik, ha nem nyomom (6,5l), ha taposom, akkor meg igen(7,5-8l). Szóval engem sajna nem érint, de kíváncsi vagyok nagyon!)

10 et. most 9 körül.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4855 Dátum: 2006 Június 28, 12:57:26 »

ok , a listába a neve mellé lécci midenki írja be, hogy milyen karbija van (28-30-34). lénygében csak a 34 es érdekes, abba akkor naygobb gyűrű kell.

a kellemtlen rész ( nektek Smiley : az ára 4500 forint magában, kitt jellegben még nem tudom , azt kikalkulálom pontosan (tehát tömítések, szűrő, hosszabb tőcsavarok, cső, minden), nem akarok hülyeséget mindenki, mert tényleg nem tudom az árakat Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4854 Dátum: 2006 Június 27, 22:29:08 »

menyibe kerülnek a kormányösszekötő gömbfejek mostanában?  Huh Huh

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #4853 Dátum: 2006 Június 27, 22:01:45 »

A lényege, hogy szabályozott falslevegőt ad a motónak, így kompenzálja a fordulaton történő dúsulást, javítja a keveredeést, és a légáramot.

SZVSZ egy jól beállított jó karban lévő karbi megfelelő féklevegő fúvókával nem fog fordulaton túldúsulni.
Viszont a keveredést (porlasztott cseppek nagyságát) kedvezően fogja befojásolni.
Ugye ezt zsigulira találták ki és ott remek eredményeket produkál.
Viszont -megint csak a saját elméletem- a zsiguli szívócsöve teljesen másként működik mint a bogáré.
Rövid és -a progresszív miatt- a karbi után rögtön kiszélesedik, itt viszont a légsebesség a szélesedés miatt lelessul és ezáltal romlik a porlasztás minősége.Itt sokat tud a cucc.
AZt hogy a bogár szívócsövében (ott más dolgok is végbe mennek mint a zsigáéban)hogy viselkedi a mellékelt tapasztalatok tudják bizonyítani, a 10% fogyasztás csökkenés azért jónak mondható.
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4852 Dátum: 2006 Június 27, 21:47:17 »

Ilyen nincs véletlen a weberen alapból (vagy rosszul emlékszem?)
Oldalak: 1 ... 1889 1890 1891 1892 1893 [1894] 1895 1896 1897 1898 1899 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.103 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.