www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 18:02:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1905 1906 1907 1908 1909 [1910] 1911 1912 1913 1914 1915 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14761054 alkalommal)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #4251 Dátum: 2006 Június 05, 17:23:55 »

régebben beszéltetek itt különböző , olajcserélvel egybekötött motorkipucoló módszerekről, pl fékolajjal hígított olajjal járatni rövid ideig ma motort, meg hasonlók. szóval mit ajánlotok? a fórum keresőmotor meg nem igen dob ki értelmes találatot, vayg csak nem tudom kezelni Smiley
Én pl. kérdeztem erről a szerelőbácsimat olajcsere alkalmával és azt mondta, hogy nem ajánlja, mert egy régi összekopott motornál nem biztos, hogy jó az, ha kimosunk mindent. Vélemény?

1963 VW1200 DeLuxe
matchbox
« Hozzászólás #4250 Dátum: 2006 Június 05, 17:23:01 »

valami rugó-összehúzó szerkezetet fabrikálhatnál.
vagy ha összenyomott állapotban dráúttal összefogod az sem lehet rossz.


Hi boy,
A dreotos megoldas frankon  bevalt - az emlitett konnyueletu holgy esetleg izgalmasabba tette volna a muveletet, de semmikeppen sem rovidebbe...
Kosz az 5letet!
 Wink
dt
« Hozzászólás #4249 Dátum: 2006 Június 05, 17:00:28 »

hali!

régebben beszéltetek itt különböző , olajcserélvel egybekötött motorkipucoló módszerekről, pl fékolajjal hígított olajjal járatni rövid ideig ma motort, meg hasonlók. szóval mit ajánlotok? a fórum keresőmotor meg nem igen dob ki értelmes találatot, vayg csak nem tudom kezelni Smiley


ja akkor 15w 40 azjóó? vagy láttam most akciósan 20w 50 est. az nem hígul fel annyira nyáron, de télen mi lesz vele? nem akarom lehelni a motort Smiley)

 kösz.


ezen rovat #3362 és környéke  Wink
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4248 Dátum: 2006 Június 05, 16:35:57 »

hali!

régebben beszéltetek itt különböző , olajcserélvel egybekötött motorkipucoló módszerekről, pl fékolajjal hígított olajjal járatni rövid ideig ma motort, meg hasonlók. szóval mit ajánlotok? a fórum keresőmotor meg nem igen dob ki értelmes találatot, vayg csak nem tudom kezelni Smiley


ja akkor 15w 40 azjóó? vagy láttam most akciósan 20w 50 est. az nem hígul fel annyira nyáron, de télen mi lesz vele? nem akarom lehelni a motort Smiley)

 kösz.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4247 Dátum: 2006 Június 05, 16:27:12 »

hja, meg dupla fogyasztás is...

van lóvé... :-))
góffal nem is járok, úgyhogy ráérek a cserével.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #4246 Dátum: 2006 Június 05, 15:57:50 »

lustaság, fél egészség :-))
hja, meg dupla fogyasztás is...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4245 Dátum: 2006 Június 05, 15:37:25 »

ismerős, én rajzás óta képtelen vagyok karbicserére rászánni magam  Undecided

lustaság, fél egészség :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #4244 Dátum: 2006 Június 05, 14:07:50 »

valami rugó-összehúzó szerkezetet fabrikálhatnál.
vagy ha összenyomott állapotban dráúttal összefogod az sem lehet rossz.

kéne gófot szerelnem, fesszabályzó+karbi+elosztó csere, csak rohadtul nincs kedvem hozzá.
ki akarja megcsinálni helyettem? (az illető hozhat sört is nekem) :-)))
ismerős, én rajzás óta képtelen vagyok karbicserére rászánni magam  Undecided

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
dt
« Hozzászólás #4243 Dátum: 2006 Június 05, 10:49:39 »

Lehet hogy OFF de SZMB ha a "B" Babettát jelent

Tegnap meggyűrűztem a kismotort mivel már szinte nem is akart menni.
A két gyűrűből az egyik szinte átesett a hengeren annyira kopott volt meg elgyengült, a másik gyűrű meg törött volt.
Most a két új gyűrűvel száll mint a szél.  Grin
Csapszeg tűgörgői meg nem görgős kosár hanem telegörgős.KB nyócccor esett szét mire belevarázsoltam a csapszeget összerakáskor.
Rafinált célszerszámot csináltam az segített.

ON

OFF
"anyámmal élek, Babettával járok, macskám van, és ne legyek kemény?" by Csoki bácsi  Grin
ON
1303LS
« Hozzászólás #4242 Dátum: 2006 Június 05, 10:33:26 »

Lehet hogy OFF de SZMB ha a "B" Babettát jelent

Tegnap meggyűrűztem a kismotort mivel már szinte nem is akart menni.
A két gyűrűből az egyik szinte átesett a hengeren annyira kopott volt meg elgyengült, a másik gyűrű meg törött volt.
Most a két új gyűrűvel száll mint a szél.  Grin
Csapszeg tűgörgői meg nem görgős kosár hanem telegörgős.KB nyócccor esett szét mire belevarázsoltam a csapszeget összerakáskor.
Rafinált célszerszámot csináltam az segített.

ON
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4241 Dátum: 2006 Június 05, 10:13:35 »

...meg egy kubai qrvát, akit Te szerlhetsz közben  Wink

húúú, ezt elfelejtettem.
köszönöm, hogy szóltál :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
dt
« Hozzászólás #4240 Dátum: 2006 Június 05, 09:59:49 »

valami rugó-összehúzó szerkezetet fabrikálhatnál.
vagy ha összenyomott állapotban dráúttal összefogod az sem lehet rossz.

kéne gófot szerelnem, fesszabályzó+karbi+elosztó csere, csak rohadtul nincs kedvem hozzá.
ki akarja megcsinálni helyettem? (az illető hozhat sört is nekem) :-)))

...meg egy kubai qrvát, akit Te szerelhetsz közben  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2006 Június 05, 10:13:40 írta dt »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4239 Dátum: 2006 Június 05, 09:44:19 »

Szep Punkosd hetfot kivanok!

Az autobahn-szaggatomba helyreallitanam a rugos csomagtarto-emelo szerkezetet. Akarhogy is erolkodok, baromai nehez osszenoymni ugy a rugot, hogy az ne ugorjon ki vmelyik oldlara...

Ez minimum 2 emberes munka vagy van valami csalafintasag?

Elore is koszonom!
 Huh

valami rugó-összehúzó szerkezetet fabrikálhatnál.
vagy ha összenyomott állapotban dráúttal összefogod az sem lehet rossz.

kéne gófot szerelnem, fesszabályzó+karbi+elosztó csere, csak rohadtul nincs kedvem hozzá.
ki akarja megcsinálni helyettem? (az illető hozhat sört is nekem) :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
matchbox
« Hozzászólás #4238 Dátum: 2006 Június 05, 08:43:57 »

Szep Punkosd hetfot kivanok!

Az autobahn-szaggatomba helyreallitanam a rugos csomagtarto-emelo szerkezetet. Akarhogy is erolkodok, baromai nehez osszenoymni ugy a rugot, hogy az ne ugorjon ki vmelyik oldlara...

Ez minimum 2 emberes munka vagy van valami csalafintasag?

Elore is koszonom!
 Huh
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4237 Dátum: 2006 Június 05, 01:08:50 »

 Smiley
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #4236 Dátum: 2006 Június 04, 21:35:16 »

és még egy olyan kérdésem lenen hogyan lehet km órát nullázni?

En szetszednem. 140-el tekerve is elegge lassan megy a dolog. (persze ha nem 99000-nel jart az orad). Kicsi tengely egyik vege visszaegynesit, tengely visszanyom, szamlalo beallit 00000-ra, majd tengely vissza, visszahajlit es kesz is van  Grin

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #4235 Dátum: 2006 Június 04, 21:13:50 »

Ha szétszedi, előbb végez. Persze ha össze is tudja rakni... :-)))

na, azért ha 90ezernél áll, akkor nem. ha 50-nél, akkor előre, hátra ugyanannyit kell tekerni Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4234 Dátum: 2006 Június 04, 21:09:05 »

Ha szétszedi, előbb végez. Persze ha össze is tudja rakni... :-)))

fogod a fúrógépet, belefogod a spirál kerék felőli végét és kitartóan tolod neki. mondjuk fordszámszabályozós fúró és a skála vége előttig pörgetve, nehogy kiakadjon. szét is szedhetnéd, fogaskerekek kiakaszt és kézzel nulláz, de fúróval hamarabb végzel szerintem Smiley
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #4233 Dátum: 2006 Június 04, 21:06:15 »

abloktörlö szerkezetet lhet esetleg müszerfal kivétele nélkül cserélni? és még egy olyan kérdésem lenen hogyan lehet km órát nullázni?

fogod a fúrógépet, belefogod a spirál kerék felőli végét és kitartóan tolod neki. mondjuk fordszámszabályozós fúró és a skála vége előttig pörgetve, nehogy kiakadjon. szét is szedhetnéd, fogaskerekek kiakaszt és kézzel nulláz, de fúróval hamarabb végzel szerintem Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #4232 Dátum: 2006 Június 04, 20:57:14 »

abloktörlö szerkezetet lhet esetleg müszerfal kivétele nélkül cserélni? és még egy olyan kérdésem lenen hogyan lehet km órát nullázni?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #4231 Dátum: 2006 Június 04, 20:51:06 »

Papper már nincsen. Rengeteget ajánlgattam itt a fórumon, végül lasso csapott le rá.
A kormány közepén audi felirat díszelgett.
Engem a vunderbaumok ihlettek fotóra... :-))))
Amúgy tényleg üt a piros hátterű óra. Komolyan fontolgatom, hogy beteszem az autóba. Napi számlálós, és nagyon gyárinak (nem kókánynak) tűnik.
hja, láttam, csak most beszéltem egy emberkével és mondta, hogy neki van egy gépe, csak papír nincs hozzá, azért köszi

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4230 Dátum: 2006 Június 04, 14:34:13 »

Papper már nincsen. Rengeteget ajánlgattam itt a fórumon, végül lasso csapott le rá.
A kormány közepén audi felirat díszelgett.
Engem a vunderbaumok ihlettek fotóra... :-))))
Amúgy tényleg üt a piros hátterű óra. Komolyan fontolgatom, hogy beteszem az autóba. Napi számlálós, és nagyon gyárinak (nem kókánynak) tűnik.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #4229 Dátum: 2006 Június 04, 12:14:05 »

Typ3 variant bontás képek

a kormányban a kürtgombon milyen emléma van...ha farkasos vagy esetleg porsches akkor lehet érdekelne?
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #4228 Dátum: 2006 Június 04, 12:08:32 »

tud valaki segitenih hogy t2 ben  ablaktörlö motor, szerkezet cserénél ki kell szedni a müszerfalat vagy meg lehet valahogy oldalni e nélkül?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #4227 Dátum: 2006 Június 04, 12:02:16 »

Typ3 variant bontás képek
papírok megvannak esetleg? nem lehetetlen, hogy van rá vevő!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4226 Dátum: 2006 Június 04, 09:26:03 »

Typ3 variant bontás képek

az a kormány meg a piros keretes órák ütnek :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4225 Dátum: 2006 Június 04, 08:15:50 »

Typ3 variant bontás képek

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4224 Dátum: 2006 Június 03, 21:57:30 »

Ha valaki szeretné megreparálni az óráját a typ3-ban, kattintson ide:
http://www.aircooledtech.com/vdo_repair/
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #4223 Dátum: 2006 Június 03, 18:24:54 »

Bakker! Ma majdnem pórul jártam... Repesztettem haza, Szőnybe és egy Citroen Berlingó "üldözése" közben elfogyott egy kicsit az erő, Öcsisajtból.....
Nemrég hoztam ugye el, a Szabó Mikitől....Bácsi Győzőéknél megtekintés..... lecsavarodott az 1-es henger gyújtógyertyájáról az a kis alu kupak, így a gyertyapipa ott pihent mellette... de még így is szép tempót ment....de, ha sejtettem volna.... FFFenébe!!
Mindegy! Meg SZMB-ztük!! És....... megy mint a golyó!  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4222 Dátum: 2006 Június 02, 21:20:11 »

Nem tudom pontossan mert az ember nincs itthon.
Vasárnap tudok választadni, hogy meg van még vagy sem.

láttam a Szepesen hogy hirdeted,ha beleillik a projektbe és meg lesz még akkor érdekelne

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4221 Dátum: 2006 Június 02, 21:18:06 »

Nem tudom pontossan mert az ember nincs itthon.
Vasárnap tudok választadni, hogy meg van még vagy sem.

Porsche óracsoport meg van még?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4220 Dátum: 2006 Június 02, 21:13:10 »

csak csináld!  Wink

Porsche óracsoport meg van még?

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4219 Dátum: 2006 Június 02, 21:08:30 »

csak csináld!  Wink

aza baj hogy nincs mindenkinek esztergagépe otthon Smiley amúgy képet méreteket tudok betenni a szerszámról

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4218 Dátum: 2006 Június 02, 20:05:21 »

Sztem nem lenne hülyeség csinálni egy listát az ilyen házilag készített célszerszámokról. Egyel több lehetőség, hogy segítsünk egymáson.
aza baj hogy nincs mindenkinek esztergagépe otthon Smiley amúgy képet méreteket tudok betenni a szerszámról

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4217 Dátum: 2006 Június 02, 20:03:02 »

Ez érdekelne!
Meg a kép is, jöhet minden info.
A közeljövőben tervezem a műtétet.

én azért voltam könnyebb helyzetben mert átalakitom ültethetőre a futóművet, elöször kiszedtem a szerszámmal a csapágyat,utánna láttam meg a bakelit gyürüt, nekem azt is ki kellett szednem,mert a diót is ki kell venni mert átesik egy kis átalakításon, és kitoltam a dióval a bakelit gyürüt.

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #4216 Dátum: 2006 Június 02, 19:58:41 »

Ez érdekelne!
Meg a kép is, jöhet minden info.
A közeljövőben tervezem a műtétet.

Sztem nem lenne hülyeség csinálni egy listát az ilyen házilag készített célszerszámokról. Egyel több lehetőség, hogy segítsünk egymáson.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4215 Dátum: 2006 Június 02, 19:53:58 »

Ez érdekelne!
Meg a kép is, jöhet minden info.
A közeljövőben tervezem a műtétet.

... én egy kihúzószerszámot fabrikáltam és azzal kijött a csapágy

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4214 Dátum: 2006 Június 02, 19:48:39 »

aza rossz hogy a belső csapágy  és a futómű csöve között van egy bakelit gyürü amit megsérteni nem jó, ha belülröl kifelé próbálod ütni a perselyt akkor könnyen eltörhet a bakelit ,az pl cumi, én egy kihúzószerszámot fabrikáltam és azzal kijött a csapágy

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4213 Dátum: 2006 Június 02, 19:43:51 »

Nagyon nagy?
A kiszedés folyamata érdekelne!

oda visza, speckó szerszám kell hozzá ,mikor akarod csinálni mert holnap rakhatok fel képet hogy néz ki a belsö csapágy,hogy megkönnyitsem a dolgod, van egy szétvágott futómúvem amin jól látszik

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4212 Dátum: 2006 Június 02, 19:39:53 »

Nagyon nagy?
A kiszedés folyamata érdekelne!

nagy szivás Evil most van folyamatban

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1905 1906 1907 1908 1909 [1910] 1911 1912 1913 1914 1915 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.