www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 18:08:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1903 1904 1905 1906 1907 [1908] 1909 1910 1911 1912 1913 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14761153 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4331 Dátum: 2006 Június 06, 21:10:10 »

Majd előkerítem, és lefotózom. A két szelep között szakadt át a gát.


Nem az maradt ott a hengerfejesnél? Amikor mondta, hogy gondoljuk meg, hogy foglalkozunk-e vele, mert mindkettőt 2-2 helyen kell hegeszteni... Én úgy emlékszem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4330 Dátum: 2006 Június 06, 21:06:26 »

Stunt!
Itten van a beteg henger hajtókarcsapágya. Mindjárt tolok egy képet a dugóról is.
Röviden a szelepfedél levétele után a himbatengely a beteg oldalon le volt lazulva. Az egyik szelep hiányzott, majd a hengerfej levétele után látszott, hogy belül szépen szétverte a cuccot. Látszólag a dugón és a hengerfejen kívül másnak nincs baja.

Azért ehhez menni kellett, meg kopognia kellett, hogy a dugót így kikészítse...
Ami pedig a csapágycsészét illeti, látszik, hogy ment, látszik, hogy kopott és már az alsó bronzréteg is kilátszik a terhelt oldalon de nem biztos, hogy ezzel foglalkozni kellett volna. Persze ha széthúztátok a blokkot akkor én már gépmunka nélkül nem tenném össze, mert a csapágyak szoros illesztése a blokkban csak úgy biztosított.

Olyankor szokott így szétakadni a szelep, ha egy, nagyon öreg, kettő, gyengül már a szeleprugó, vagy beszorul a szelep a szelepvezetőbe (koksz vagy túlmelegedés) és a dugó alulról eléri, meglöki és a szelepéket kiakasztja, rugó leugrik és a szelep belesik az égéstérbe és a dugfó pofozza. Nem kis hangja van.

Szerintem itt a szeleptányér szakadt le és beesett, az vert lyukat a dugóba. Szelepdarabok?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4329 Dátum: 2006 Június 06, 21:05:17 »

Bár az tény, hogy méretezéskor adott nyomáson szükséges minimális szállításra terveznek - ez egy és ugyanaz.
Az, hogy a pumpa adott nyomáson többet szállít vagy hogy adott szállításnál nagyobb nyomást tud felépíteni az pusztán nyelvtani kérdés.

ja. ugye adott keresztmetszeten nagyobb mennyiséget átküldeni nagyobb nyomást jelent, és fordítva ;-)
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #4328 Dátum: 2006 Június 06, 21:03:46 »

Bár az tény, hogy méretezéskor adott nyomáson szükséges minimális szállításra terveznek - ez egy és ugyanaz.
Az, hogy a pumpa adott nyomáson többet szállít vagy hogy adott szállításnál nagyobb nyomást tud felépíteni az pusztán nyelvtani kérdés.



A nagynyomású pumpa helyesen emelt szállítású.




Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4327 Dátum: 2006 Június 06, 20:56:18 »

1-2oldali kipuff szelep nem???

rendszerint, de láttam már szívószelep felé is repedést...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4326 Dátum: 2006 Június 06, 20:51:39 »

na olyat még én se láttam, csak duplaszívóst, a gyertya és a szelep között, de az meg nem nagy cucc
1-2oldali kipuff szelep nem???

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4325 Dátum: 2006 Június 06, 20:38:46 »

Majd előkerítem, és lefotózom. A két szelep között szakadt át a gát.


na olyat még én se láttam, csak duplaszívóst, a gyertya és a szelep között, de az meg nem nagy cucc
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #4324 Dátum: 2006 Június 06, 20:34:43 »

Meg talán valahol a gyertya felé is, de mostanság annyi hengerfejet láttam, hogy nem vagyok benne biztos...


Nem semmi. Pedig ezek a hengerfejek nem szoktak átrepedni. Mindig tanul valamit az ember
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4323 Dátum: 2006 Június 06, 20:31:52 »

Meg talán valahol a gyertya felé is, de mostanság annyi hengerfejet láttam, hogy nem vagyok benne biztos...

Majd előkerítem, és lefotózom. A két szelep között szakadt át a gát.

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4322 Dátum: 2006 Június 06, 20:31:10 »

Majd előkerítem, és lefotózom. A két szelep között szakadt át a gát.

Te Stone, most már csak a kiváncsiság kedvéért, nincs egy fotód az 1500-as hengerfejről? Mi repedt ott meg?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #4321 Dátum: 2006 Június 06, 20:29:25 »

A hengerfej és a dugó

Te Stone, most már csak a kiváncsiság kedvéért, nincs egy fotód az 1500-as hengerfejről? Mi repedt ott meg?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4320 Dátum: 2006 Június 06, 20:15:54 »

A hengerfej és a dugó

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4319 Dátum: 2006 Június 06, 20:12:49 »

Stunt!
Itten van a beteg henger hajtókarcsapágya. Mindjárt tolok egy képet a dugóról is.
Röviden a szelepfedél levétele után a himbatengely a beteg oldalon le volt lazulva. Az egyik szelep hiányzott, majd a hengerfej levétele után látszott, hogy belül szépen szétverte a cuccot. Látszólag a dugón és a hengerfejen kívül másnak nincs baja.

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4318 Dátum: 2006 Június 06, 19:11:58 »

Köszönöm Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4317 Dátum: 2006 Június 06, 18:53:11 »

Márkát tudnál mondani, amelyikben van ilyen?

Motul 4100 Power 20W50

Vagy vegyél ilyet: Motul 300 V COMPETITION 15W-50

http://www.motul.hu/term/termek2.php?id=c30015w50

Ebből 5 liter annyiba kerül, mint egy motorfelújítás.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4316 Dátum: 2006 Június 06, 18:48:55 »

Ja és köszönöm a helpet:-)
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4315 Dátum: 2006 Június 06, 18:48:38 »

Mondjuk az is jó lenne.

Egyébként az olaj viszkozitását (SAE 10W40, 15W40, 15W50 vagy 20W50 stb.) elsősorban az határozza meg, hogy a motorban milyen illesztéseket alkalmaztak. A viszkozitás a siklócsapágyak működésénél fontos, egy rosszul választott viszkozitás hamar tönkreteheti a csapágyakat vagy fel sem épül az olajnyomás. Viszont másrészről a csapágy illesztési hézag a kor előrehaladtával változik, azaz a csapágy kopik, nő a hézag. Ilyenkor a gyárilag ajánlott viszkozitástól néha érdemes sűrűbbet berakni (mondjuk a 10W40-es helyett 20W50-st) hogy a megnövekedett csapágyhézagot is "kitöltse" és a csapágyban megfelelő vastagságú és terhelhetőségű olajfim ki tudjon alakulni.
Mindig a gyári adattól kell indulni, aztán a motor kopottságának függvényében esetleg módosítani, azaz sűrűbbet választani.

Az alapolaj milyensége, hogy asványi vagy szintetikus nem lényeges, egy régi, "szakik" által hangoztatott nézet az, hogy öreg motorba csak ásványit, ugyanis a kezdetek kezdetén szintetikus olaj csak kis viszkozitású volt (mert ilyen kis viszkozitást nem tudtak ásványiból csinálni) és ezek a híg olajok nem voltak jók a régi motorokba.
Ma már van szintetikus 15W50-es, sőt 20W60-as is, ami elég sűrű szinte bárhova, ennél sehova nem kell sűrűbb.

Márkát tudnál mondani, amelyikben van ilyen?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4314 Dátum: 2006 Június 06, 18:45:57 »

Akkor ha jól veszem ki egy 20W50 es szintetikus lenne a legjobb (csak az drága)

Mondjuk az is jó lenne.

Egyébként az olaj viszkozitását (SAE 10W40, 15W40, 15W50 vagy 20W50 stb.) elsősorban az határozza meg, hogy a motorban milyen illesztéseket alkalmaztak. A viszkozitás a siklócsapágyak működésénél fontos, egy rosszul választott viszkozitás hamar tönkreteheti a csapágyakat vagy fel sem épül az olajnyomás. Viszont másrészről a csapágy illesztési hézag a kor előrehaladtával változik, azaz a csapágy kopik, nő a hézag. Ilyenkor a gyárilag ajánlott viszkozitástól néha érdemes sűrűbbet berakni (mondjuk a 10W40-es helyett 20W50-st) hogy a megnövekedett csapágyhézagot is "kitöltse" és a csapágyban megfelelő vastagságú és terhelhetőségű olajfim ki tudjon alakulni.
Mindig a gyári adattól kell indulni, aztán a motor kopottságának függvényében esetleg módosítani, azaz sűrűbbet választani.

Az alapolaj milyensége, hogy asványi vagy szintetikus nem lényeges, egy régi, "szakik" által hangoztatott nézet az, hogy öreg motorba csak ásványit, ugyanis a kezdetek kezdetén szintetikus olaj csak kis viszkozitású volt (mert ilyen kis viszkozitást nem tudtak ásványiból csinálni) és ezek a híg olajok nem voltak jók a régi motorokba.
Ma már van szintetikus 15W50-es, sőt 20W60-as is, ami elég sűrű szinte bárhova, ennél sehova nem kell sűrűbb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4313 Dátum: 2006 Június 06, 18:37:06 »

Hidegoldali viszkozitása legyen legalább 10W-s, melegoldali meg legalább 40-es, innen csak a pénztárca szab határt. A gyári minimum követelménynek még a mai étolaj is megfelel :-).

Jó a szintetikus is, nyilván előnyei megjelennek (nagyobb termikus stabilitás, jobb kenés, stb.) de ezen előnyök csak nagyon hajtva jönnek ki, egyébként egy tisztességes és olcsó 15W40-es ásványiolaj teljesen jó.
Vagy egy részszintetikus SAE10W40-es, annyi van belőlük, hogy Dunát lehet velük rekeszteni.

Akkor ha jól veszem ki egy 20W50 es szintetikus lenne a legjobb (csak az drága)
1303LS
« Hozzászólás #4312 Dátum: 2006 Június 06, 18:29:11 »

Hiába gúnyolódsz, helyesen így van. A nyomást a rugós szelep állítja be, nem a pumpa. Az már más kérdés, ha van fél milliméteres csapágyhézagod, akkor a normál pumpával nem lesz olajnyomásod, az emelt szállítású 30 mm-es kerekűvel meg igen... Ez a legfőbb előnye, valamint az, hogy a csapágyhőmérsékletet a nagyobb térfogatáram miatt alacsonyabban tartja.

Most mér mondod hogy gúnyolódtam.
Nem gúnyolódok.
Én tudom hogy hogy van meg hogy miért is.
Csak az a baj hogy sokan nem tudják.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4311 Dátum: 2006 Június 06, 18:18:25 »

Olajoknál tartva

a typ4 be mit mondtok (ha egy kicsit meg van piszkálva a motor, pl pörög néha 7-8e-t)

????

Köszönöm a segítséget előre is :-)

Hidegoldali viszkozitása legyen legalább 10W-s, melegoldali meg legalább 40-es, innen csak a pénztárca szab határt. A gyári minimum követelménynek még a mai étolaj is megfelel :-).

Jó a szintetikus is, nyilván előnyei megjelennek (nagyobb termikus stabilitás, jobb kenés, stb.) de ezen előnyök csak nagyon hajtva jönnek ki, egyébként egy tisztességes és olcsó 15W40-es ásványiolaj teljesen jó.
Vagy egy részszintetikus SAE10W40-es, annyi van belőlük, hogy Dunát lehet velük rekeszteni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #4310 Dátum: 2006 Június 06, 18:12:24 »

Olajoknál tartva

a typ4 be mit mondtok (ha egy kicsit meg van piszkálva a motor, pl pörög néha 7-8e-t)

????

Köszönöm a segítséget előre is :-)
Én ugyanazt raknám bele, mint a bogiba, de én nem értek hozzá Smiley

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4309 Dátum: 2006 Június 06, 17:59:57 »

Olajoknál tartva

a typ4 be mit mondtok (ha egy kicsit meg van piszkálva a motor, pl pörög néha 7-8e-t)

????

Köszönöm a segítséget előre is :-)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4308 Dátum: 2006 Június 06, 17:08:39 »

ha nem drága, vagy ha nem ez az alapja?

A viszkozitási osztály nem mindig utal az alapolajra, csak ennyi. Pl. Motul gyárt 15W50 -est félszintetikusban (van mondjuk ára).
Amúgy nekem nagyon jó tapasztalatom volt félszintetikussal a gépben (nyilván sokkal jobb a hőtűrése pl.), de pénz kérdése az egész. Én Bogárban inkább gyakrabban cserélném, de mint te is írtad, ízlés kérdése. Nomeg Stunt is megjegyzett ilyesmit, hogy akár a maradék pénzt sörre/lakatolásra lehet elverni. Mondjuk a betett 4e -s olaj nem olyan egetverően drága (sőt!), ha valakinek kedve van, kísérletezzen. Én is szeretek ezzel foglalkozni, elmélkedni róla, amellett, hogy nem tanultam, és csak utánaolvasok itt-ott (nem is biztos, hogy a legjobb helyeken).

VW Beetle - the original since 1938
dt
« Hozzászólás #4307 Dátum: 2006 Június 06, 15:59:34 »

Kivéve ha nem...

ha nem drága, vagy ha nem ez az alapja?
dt
« Hozzászólás #4306 Dátum: 2006 Június 06, 15:58:27 »

ez félszintetikus?

+ezen rovat #3362 és környéke erről szól  Wink
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4305 Dátum: 2006 Június 06, 15:58:10 »

0 és 5w szintetikus (ezért olyan qrva drága), 10w félszintetikus, 15w és ettől fölfelé ásványi alapú

köszi. maradjunk természetes alapúak Smiley akkor 15w 40 lesz.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4304 Dátum: 2006 Június 06, 15:57:52 »

0 és 5w szintetikus (ezért olyan qrva drága), 10w félszintetikus, 15w és ettől fölfelé ásványi alapú
Kivéve ha nem...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4303 Dátum: 2006 Június 06, 15:56:39 »

Bocsi az ár lemaradt, mert az képként volt benne a hírben:
1000,- Ft/kg!!

megmértem a volkswagen '68-tól szervízkönyvet... 60 dkg, de bogaras könyv úgysem lesz akcióban... Undecided

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
dt
« Hozzászólás #4302 Dátum: 2006 Június 06, 15:55:49 »

ez félszintetikus?

0 és 5w szintetikus (ezért olyan qrva drága), 10w félszintetikus, 15w és ettől fölfelé ásványi alapú
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4301 Dátum: 2006 Június 06, 15:54:57 »

Bocsi az ár lemaradt, mert az képként volt benne a hírben:
1000,- Ft/kg!!

na így már más...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4300 Dátum: 2006 Június 06, 15:54:33 »





de ha 10ezer 1 kiló könyv, akkor nem biztos, hogy jó biznic.... Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #4299 Dátum: 2006 Június 06, 15:53:50 »

Bocsi az ár lemaradt, mert az képként volt benne a hírben:
1000,- Ft/kg!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #4298 Dátum: 2006 Június 06, 15:52:49 »

Hátha van itt olyan, akit érdkelhet a dolog:
Tisztelt Ügyfelünk!

Örömmel értesítjük, hogy könyvkereskedésünk kilós könyvvásárt rendez.
KILÓS KÖNYVVÁSÁR!
Javítási-szerelési és egyéb könyveket
árusítunk ki kilós áron!
Helyszín:
Maróti Könyvkereskedés Kft.
1205 Budapest, Nagykőrösi út 91.
(Udvar, fedett garázs)

Időpont:
2006. június 8., csütörtök
8.30-tól 17.00-ig
 
Látogassa meg üzletünket, ahol ugyanezen a napon

- minden, a Maróti Kiadó által kiadott könyv 30%-os,
- minden, a boltban található hazai és külföldi kiadó által
kiadott könyv 20%-os kedvezménnyel kapható!

Sok szeretettel várjuk!

Tisztelettel:

Markovits Lídia
Maróti Könyvkereskedés Kft.
1205 Budapest, Nagykőrösi út 91.
Tel./fax: 285-6608


Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4297 Dátum: 2006 Június 06, 15:52:43 »

az árakkal nem vagyok tisztában.
de minek egy félszintetikus motorolaj, ha 30-40éve ásványi alapúval megy.
ahogy már korábban elhangzott:
GUSZTUS DOLGA

olcsónak viszonylag olcsó mindenesetre Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4296 Dátum: 2006 Június 06, 15:52:24 »

az árakkal nem vagyok tisztában.
de minek egy félszintetikus motorolaj, ha 30-40éve ásványi alapúval megy.
ahogy már korábban elhangzott:
GUSZTUS DOLGA

ez félszintetikus?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
dt
« Hozzászólás #4295 Dátum: 2006 Június 06, 15:49:39 »

az olajshop.hu n van fent carlube formula 1  (régi autókhoz való) 10w-40 es olaj, 4000 körül az 5 liter. mit gondoltok ?

az árakkal nem vagyok tisztában.
de minek egy félszintetikus motorolaj, ha 30-40éve ásványi alapúval megy.
ahogy már korábban elhangzott:
GUSZTUS DOLGA
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4294 Dátum: 2006 Június 06, 15:43:49 »

az olajshop.hu n van fent carlube formula 1  (régi autókhoz való) 10w-40 es olaj, 4000 körül az 5 liter. mit gondoltok ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4293 Dátum: 2006 Június 06, 15:21:40 »

A nagynyomású pumpa helyesen emelt szállítású.


Hiába gúnyolódsz, helyesen így van. A nyomást a rugós szelep állítja be, nem a pumpa. Az már más kérdés, ha van fél milliméteres csapágyhézagod, akkor a normál pumpával nem lesz olajnyomásod, az emelt szállítású 30 mm-es kerekűvel meg igen... Ez a legfőbb előnye, valamint az, hogy a csapágyhőmérsékletet a nagyobb térfogatáram miatt alacsonyabban tartja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #4292 Dátum: 2006 Június 06, 12:31:31 »

Szep Punkosd hetfot kivanok!

Az autobahn-szaggatomba helyreallitanam a rugos csomagtarto-emelo szerkezetet. Akarhogy is erolkodok, baromai nehez osszenoymni ugy a rugot, hogy az ne ugorjon ki vmelyik oldlara...

Ez minimum 2 emberes munka vagy van valami csalafintasag?

Elore is koszonom!
 Huh

Rakjál rá pvc csőből borítást!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Oldalak: 1 ... 1903 1904 1905 1906 1907 [1908] 1909 1910 1911 1912 1913 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.129 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.