www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 18:06:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1904 1905 1906 1907 1908 [1909] 1910 1911 1912 1913 1914 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14761120 alkalommal)
1303LS
« Hozzászólás #4291 Dátum: 2006 Június 06, 12:30:52 »

nagy nyomású olajpumpa mire is jó-?

jobban hűti az olajat???

A nagynyomású pumpa helyesen emelt szállítású.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #4290 Dátum: 2006 Június 06, 11:23:37 »

Elméletileg igen..... én udvaron szereltem, de kellett azért hozzá némi segítség, hogy amikor hátil befűzöd és rögzíted a karnál, akkor le ne essen elől, a pedálnál....
Ha az szakadt el, akkor a régi kifűz, új be a vezetőcsőbe, alul, végigkísérni, majd be a rögzítőbe... ehhez azért nem árt kicsit megemelni a járgányt...
Asszem baloldalt hátul ejthető meg... Gondolom busz esetén is...
De lehet, hogy lesz itt, hozzáértőbb is....

nálam meg némi flex kellet mer előző tulaj egy állat volt mindig leakadhatott neki a pedálsorrol hát jól odpöttyözte heggesztővel így már nem lehetett leakasztani azon végén
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4289 Dátum: 2006 Június 06, 11:20:06 »

Na ezt ki is nyomtatom magamnak. Látod Martin!! ilyen ha valakinek ez a szakmája! Nem csak úgy beleugat, hanem elmagyarázza Smiley))

koszi AZS.

Mi az a hosztartó??bleistüszni??

1. nagy darab vas, ami az autó elejében hosszában van ;-)
2. kis darab, rafináltan hajlított fémlemezke ;-)

mindkettőt meglátod, ha majd odáig érsz
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #4288 Dátum: 2006 Június 06, 11:08:40 »

Na ezt ki is nyomtatom magamnak. Látod Martin!! ilyen ha valakinek ez a szakmája! Nem csak úgy beleugat, hanem elmagyarázza Smiley))

koszi AZS.

Mi az a hosztartó??bleistüszni??
ha látod, egyből megértesz mindent, ne parázz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #4287 Dátum: 2006 Június 06, 11:07:37 »

1. ahova a kulungpedál becsatlakozik, ott egy fedelet le kell csavarozni a hossztartóról, és akkor kibukik az első vége.
2. itt egy bleistüszni fogja össze a pedál vasát a bowdennel, ez lepattintható, nem elveszteni.
3. a régi bowden mentén meg kell nézni, hogy hol is volt elvezetve a hossztartóban, meg utána hol kezdődik a vezetőcső, mert utólag megtalálni szinte lehetetlen...
4. a váltó oldalára két csavarral van rácsinálva egy görbe vezetőcső, ezt le kell szedni, különben nem megy át rajta a bowden.
5. ha a bowden legvégén szakadt el, akkor fog kelleni egy új szárnyasanya is, mert a régi vszeg elgurult.
6. emelni nem igazán kell, bár a legvégén a szárnyasanya meghúzása igazán úgy kényelmes csak, ha az ember átöleli a váltót.

kb. ennyi a lényeg, a többi adja magát. egy embernek kb. 20 perc, némi anyázással.

Na ezt ki is nyomtatom magamnak. Látod Martin!! ilyen ha valakinek ez a szakmája! Nem csak úgy beleugat, hanem elmagyarázza Smiley))

koszi AZS.

Mi az a hosztartó??bleistüszni??

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #4286 Dátum: 2006 Június 06, 10:54:32 »

pontosabban szárnyasanyázással  Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4285 Dátum: 2006 Június 06, 10:03:35 »

1. ahova a kulungpedál becsatlakozik, ott egy fedelet le kell csavarozni a hossztartóról, és akkor kibukik az első vége.
2. itt egy bleistüszni fogja össze a pedál vasát a bowdennel, ez lepattintható, nem elveszteni.
3. a régi bowden mentén meg kell nézni, hogy hol is volt elvezetve a hossztartóban, meg utána hol kezdődik a vezetőcső, mert utólag megtalálni szinte lehetetlen...
4. a váltó oldalára két csavarral van rácsinálva egy görbe vezetőcső, ezt le kell szedni, különben nem megy át rajta a bowden.
5. ha a bowden legvégén szakadt el, akkor fog kelleni egy új szárnyasanya is, mert a régi vszeg elgurult.
6. emelni nem igazán kell, bár a legvégén a szárnyasanya meghúzása igazán úgy kényelmes csak, ha az ember átöleli a váltót.

kb. ennyi a lényeg, a többi adja magát. egy embernek kb. 20 perc, némi anyázással.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #4284 Dátum: 2006 Június 06, 09:43:28 »

busznál felesleges, ha én elfértem a busz alatt, akkor az IQ háromszor is elfér

Na a Te buszod alatt még lehet, hogy én is elférnék....  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #4283 Dátum: 2006 Június 06, 09:42:47 »

cserélhetö emelni nem kell

Köszönöm értékes soraidat.Nagy segítségemre voltak!  Te mivel foglalkozol? cukrász vagy? hogy ennyire értesz a kuplungbowdenekhez?

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4282 Dátum: 2006 Június 06, 09:39:17 »

Jaja. csak nem akarom szétcseszni az önidítót, meg a hozzákapcsolódó szerkezeteket. HUMÁNUSABB megoldást keresek Smiley
cserélhetö emelni nem kell

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #4281 Dátum: 2006 Június 06, 09:38:31 »

bezony, emelni nem kell, egy ember + egy segédnek és fél óra. nekem kurvamód gányolva volt hátul, meg szarrá volt törve a kezem, ezért nemigen tudtam sokat segíteni, de ha a vezetőház fasza, akkor semmi gond nem lehet vele. ja és minden szakkönyvem azt írja, hogyha baj van a kuplung környékén, akkor szinte kizárt, hogy a bowden a rossz Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4280 Dátum: 2006 Június 06, 09:36:55 »

Én csak azért írtam az emeleést, mert úgy könnyebben elférsz alatta, sőt én még a bal hátsó kereket is leszedtem a szerelés idejére a Bogárról,, hogy jobban hozzáférjek, de Busznál lehet, hogy nem is kell...

busznál felesleges, ha én elfértem a busz alatt, akkor az IQ háromszor is elfér

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #4279 Dátum: 2006 Június 06, 09:35:27 »

Húúú. bonyolultnak hangzik!Emelni is kell? hmmm...hmmm.  Ez is ilyen kampós horgos dolog, vagy csavarozni kell a karhoz? vagy mi? nem volt időm reggel aláfeküdni, mert jöttem dolgozni. ráadásul elég szar helyen állok a rakparton, ahol a halyók indulnak. a nemzetközi részen a Szabadság és az Erzsébet híd között!

Én csak azért írtam az emeleést, mert úgy könnyebben elférsz alatta, sőt én még a bal hátsó kereket is leszedtem a szerelés idejére a Bogárról,, hogy jobban hozzáférjek, de Busznál lehet, hogy nem is kell...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #4278 Dátum: 2006 Június 06, 09:29:42 »

Emelni nem fontos, mi sem emeltük.
Viszont elég spéci bowden kell, nem elég egy rőf derót.
Az egyik végin van egy hangvillaszerű cucc, az megy a pedálokhoz. a másik végin meg egy böszme csavar van, az megy a váltóhoz.
ja, a hossza se mindegy!!
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #4277 Dátum: 2006 Június 06, 09:28:55 »

Ha a bowden szakadt el, akkor beesik a pedál. A cseréje nem egy bonyolult művelet egyébkét, de végig kell mászni a busz alatt természetesen.
Egyébként, ha nem belvárosi részen vagy, akkor kettesbe rakod, indítózol és akkor szépen elindul. Pár perc alatt belejön az ember, hogy hogyan váltson kuplung nélkül.
Kicsit ki kell prögetni a motort, mert túl alacsony fordulatnál nem veszi be a sebességeket (túl magasnál sem). A visszaváltás gázosabb egy kicsit, de tényleg csak pár perc gyakrolás kell hozzá.
A ciki a megállás-elindulás, ezért belvárosban inkább keress egy parkolót gyorsan.

Jaja. csak nem akarom szétcseszni az önidítót, meg a hozzákapcsolódó szerkezeteket. HUMÁNUSABB megoldást keresek Smiley

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #4276 Dátum: 2006 Június 06, 09:27:45 »

halyók Rossz!!  hajók JÓ!

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #4275 Dátum: 2006 Június 06, 09:26:29 »

Elméletileg igen..... én udvaron szereltem, de kellett azért hozzá némi segítség, hogy amikor hátil befűzöd és rögzíted a karnál, akkor le ne essen elől, a pedálnál....
Ha az szakadt el, akkor a régi kifűz, új be a vezetőcsőbe, alul, végigkísérni, majd be a rögzítőbe... ehhez azért nem árt kicsit megemelni a járgányt...
Asszem baloldalt hátul ejthető meg... Gondolom busz esetén is...
De lehet, hogy lesz itt, hozzáértőbb is....

Húúú. bonyolultnak hangzik!Emelni is kell? hmmm...hmmm.  Ez is ilyen kampós horgos dolog, vagy csavarozni kell a karhoz? vagy mi? nem volt időm reggel aláfeküdni, mert jöttem dolgozni. ráadásul elég szar helyen állok a rakparton, ahol a halyók indulnak. a nemzetközi részen a Szabadság és az Erzsébet híd között!

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4274 Dátum: 2006 Június 06, 09:24:03 »

Elszakadt a kuplung bowdenem!!  Helpdesk?  ez szerelhető uccán?! Legalább is szerintem ez szakadt el, me nemtok kuplungolni!!

Ha a bowden szakadt el, akkor beesik a pedál. A cseréje nem egy bonyolult művelet egyébkét, de végig kell mászni a busz alatt természetesen.
Egyébként, ha nem belvárosi részen vagy, akkor kettesbe rakod, indítózol és akkor szépen elindul. Pár perc alatt belejön az ember, hogy hogyan váltson kuplung nélkül.
Kicsit ki kell prögetni a motort, mert túl alacsony fordulatnál nem veszi be a sebességeket (túl magasnál sem). A visszaváltás gázosabb egy kicsit, de tényleg csak pár perc gyakrolás kell hozzá.
A ciki a megállás-elindulás, ezért belvárosban inkább keress egy parkolót gyorsan.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #4273 Dátum: 2006 Június 06, 09:23:55 »

Elszakadt a kuplung bowdenem!! Helpdesk? ez szerelhető uccán?! Legalább is szerintem ez szakadt el, me nemtok kuplungolni!!

Ja, szerelhető, ha már egyszer ott szakadt el :-))

Junior épp Egerben járt így: vettem az Unixnál bowdent, a helyszínen aláfeküdtünk, majd jött egy bogaras, aki hívta a haverját, aki már csinált ilyet.
Le kellett kapni a pedálsort, fészkelődni alul egy keveset, majd vissza. Egyszerű, így utólag...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #4272 Dátum: 2006 Június 06, 09:20:50 »

Elszakadt a kuplung bowdenem!!  Helpdesk?  ez szerelhető uccán?! Legalább is szerintem ez szakadt el, me nemtok kuplungolni!!

Elméletileg igen..... én udvaron szereltem, de kellett azért hozzá némi segítség, hogy amikor hátil befűzöd és rögzíted a karnál, akkor le ne essen elől, a pedálnál....
Ha az szakadt el, akkor a régi kifűz, új be a vezetőcsőbe, alul, végigkísérni, majd be a rögzítőbe... ehhez azért nem árt kicsit megemelni a járgányt...
Asszem baloldalt hátul ejthető meg... Gondolom busz esetén is...
De lehet, hogy lesz itt, hozzáértőbb is....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #4271 Dátum: 2006 Június 06, 09:14:33 »

Hejhó.
Az csomagtérfedelem igen furcsán áll, konkrétan, mintha nem lenne lecsukva - jó egy centi hézag van körben, ahiol kibejár a szél - de le van. Lehet valahogy szabályozni a tető magasságát? Mármint, hogy mennyire "feküdjön" rá a kasznira.
igen, a csomagtérfedélen lévő gombával. én egyszer megpróbáltam állítani rajta: az lett a vége, hogy nem tudtam utána kinyitni a csomagtartót.  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #4270 Dátum: 2006 Június 06, 09:11:27 »

Elszakadt a kuplung bowdenem!!  Helpdesk?  ez szerelhető uccán?! Legalább is szerintem ez szakadt el, me nemtok kuplungolni!!

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4269 Dátum: 2006 Június 06, 09:10:08 »

Hejhó.
Az csomagtérfedelem igen furcsán áll, konkrétan, mintha nem lenne lecsukva - jó egy centi hézag van körben, ahiol kibejár a szél - de le van. Lehet valahogy szabályozni a tető magasságát? Mármint, hogy mennyire "feküdjön" rá a kasznira.

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4268 Dátum: 2006 Június 05, 23:38:55 »

köszi.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4267 Dátum: 2006 Június 05, 22:22:58 »

Akkor megnézem hátha egy madzag rá van kötve ami letestel (akkor ugye létrejöhet ez?)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4266 Dátum: 2006 Június 05, 21:49:30 »

140 es órán bal oldalt a tompított visszajelzője alatt van egy másik visszajelző, ami nagyon ritkán kb 1ms re vagy még kevesebb szokott jelezni (sárga).

Minek a visszajelzője? És mit akar velem tudatni???

a 160-as órában ott a hátsóablak fűtés lámpája van.
azzt, hogy neked miért pillog, az egy jó kérdés...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4265 Dátum: 2006 Június 05, 21:43:08 »

Olyanom nincs sajna :-(

akkor meg azé !  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4264 Dátum: 2006 Június 05, 21:42:22 »

bogárban 4 visszajelzőre van szükség... olaj, töltés, refi, index... a többi nem számit.  Cool

nem lehet, hogy a hátsóablak fűtése?
Olyanom nincs sajna :-(
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #4263 Dátum: 2006 Június 05, 21:40:31 »

140 es órán bal oldalt a tompított visszajelzője alatt van egy másik visszajelző, ami nagyon ritkán kb 1ms re vagy még kevesebb szokott jelezni (sárga).

Minek a visszajelzője? És mit akar velem tudatni???

bogárban 4 visszajelzőre van szükség... olaj, töltés, refi, index... a többi nem számit.  Cool

nem lehet, hogy a hátsóablak fűtése?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4262 Dátum: 2006 Június 05, 21:35:11 »

140 es órán bal oldalt a tompított visszajelzője alatt van egy másik visszajelző, ami nagyon ritkán kb 1ms re vagy még kevesebb szokott jelezni (sárga).

Minek a visszajelzője? És mit akar velem tudatni???
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4261 Dátum: 2006 Június 05, 20:05:46 »

Hi boy,
A dreotos megoldas frankon  bevalt - az emlitett konnyueletu holgy esetleg izgalmasabba tette volna a muveletet, de semmikeppen sem rovidebbe...
Kosz az 5letet!
 Wink

örvendek, hogy sikeredett :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
matchbox
« Hozzászólás #4260 Dátum: 2006 Június 05, 19:39:55 »

Én pl. kérdeztem erről a szerelőbácsimat olajcsere alkalmával és azt mondta, hogy nem ajánlja, mert egy régi összekopott motornál nem biztos, hogy jó az, ha kimosunk mindent. Vélemény?
sok-sok hozzaszolassal es egy messzi-messzi galaxisban azt modtak a gonosz kereskedelmi szovetsegiek, hogy mossuk ki.
A koztarsasagpartiak (nem gyurcsanyi) viszont azt tanacsoltak, hogy legfeljebb a Nabu bolygo saraval, a MOL Botond oreg-auto olajaval menjuk 15-20 fenyevnyit, majd csere egy jobb Castrol High Mileage-re (15W40) - vagy hyperugrasra is kepes inetragalaktikus jarmuvekbe ajanlott minosegu olajra - max 5000 km-es csereperiodussal.
 Wink
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4259 Dátum: 2006 Június 05, 19:13:18 »

aha, aztán a nagynyomású szétbassza az eredetit, mert ugye az nem bírja és a darabkáit kipuffogja a motor Wink
legalábbis elég logikusnak tűnik nekem, hogy ki kell cserélni, mert a gyári nem arra van kitalálva

 nagynyomású olajpumpa  plusz nagynyomású hűtő (akkor így együtt a kettő?)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #4258 Dátum: 2006 Június 05, 19:09:06 »

no alapból sima olajpumpa van és kész, és ehhez szoktak tenni hozzá nagynyomású pumpát és külön hűtőt???
aha, aztán a nagynyomású szétbassza az eredetit, mert ugye az nem bírja és a darabkáit kipuffogja a motor Wink
legalábbis elég logikusnak tűnik nekem, hogy ki kell cserélni, mert a gyári nem arra van kitalálva

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4257 Dátum: 2006 Június 05, 19:03:38 »

hát persze. a nagynyomású olajpumpa az hűti az olajat, az oaljhűtő meg növeli a nyomását.

az egy dolog, hogy a műszaki egyetemre jársz, de hogy még magyarul se tudsz???

Műszaki és Gazdaságtudományi :-)

és sok mindent ott (főleg ilyet nem tanultunk, sajna)

jelentem nyelvtanból sajna szinte mindig 2 es voltam ... :-(


DE szerencsére az évek alatt tőletek sok mindent megtanulok :-)

igaz olajhűtő :-)

és akkor még egyet kérdezek :-) ha nem nyírsz ki :-)

no alapból sima olajpumpa van és kész, és ehhez szoktak tenni hozzá nagynyomású pumpát és külön hűtőt???
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4256 Dátum: 2006 Június 05, 18:58:04 »


jó van na :-)


Ahogy én gondolom, az olaj túlmelegedését segíti megelőzni, s így a motorét, csak nem vagyok ebben 100%

Akkor?


hát persze. a nagynyomású olajpumpa az hűti az olajat, az oaljhűtő meg növeli a nyomását.

az egy dolog, hogy a műszaki egyetemre jársz, de hogy még magyarul se tudsz???
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4255 Dátum: 2006 Június 05, 18:32:07 »

most a szmájliroham helyett a hülye kérdések órája van?


jó van na :-)


Ahogy én gondolom, az olaj túlmelegedését segíti megelőzni, s így a motorét, csak nem vagyok ebben 100%

Akkor?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4254 Dátum: 2006 Június 05, 18:29:33 »

nagy nyomású olajpumpa mire is jó-?

jobban hűti az olajat???

most a szmájliroham helyett a hülye kérdések órája van?
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4253 Dátum: 2006 Június 05, 17:59:45 »

nagy nyomású olajpumpa mire is jó-?

jobban hűti az olajat???
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4252 Dátum: 2006 Június 05, 17:24:00 »

typ 4 be  melyik olaj is megy??
Oldalak: 1 ... 1904 1905 1906 1907 1908 [1909] 1910 1911 1912 1913 1914 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.