www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 18:42:53
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Oldalak:
1
...
1761
1762
1763
1764
1765
[
1766
]
1767
1768
1769
1770
1771
...
2016
Szerző
Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt... (Megtekintve 14042092 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10002 Dátum:
2006 November 19, 10:51:46 »
Idézetet írta: tati - 2006 November 19, 10:12:11
de van de van
a dinamó szénkeféjén dzsalnak a nagy amperek meg a fesszabályzóján is ez igénybeveszi szegénylét nagyon,
a generátornál meg csak a gerjesztés megyen ezeken ezt egy vízvezeték szerelő mongya
Hangsúlyoztam, hogy "ha nincs sok extra fogyasztó az autóban", magyarul arra amire tervezték a dinamót, arra tökéletes, misem bizonyítja ezt jobban, hogy némelyik 30 év elteltével is hibátlan, semmi baja, még a szénkeféket sem kell cserélni gyakran.
Amikor megjelent a bogáron a hátsóablakfűtés és számoltak azzal, hogy egyéb nagyobb fogyasztók is helyet kaphatnak (ködlámpa, stb.) akkor már generátort tettek rá, ami a megnövekedett igényeket jobban kielégíti, gykorlatilag nem igényel hűtést, stb.
A typ3-as dinamója, pl. hűtve van a motor ventillártora által és nagyobb teljesítményű, mint a bogár dinamó. (30/35 A)
Nem azt akartam mondani, hogy a dinamó jobb, mint a generátor, hanem, hogy a bogár dinamója, ha minden rendben van vele hibátlanul működik 20-30 évig is akár. A csapágyai pl. simán bírnak 30 évet. Egy-egy dinamót csak egyszer kell felújítani, és simán túléli az autót, néha még sajnos a tulajdonost is. Most akkor miért rossz?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10001 Dátum:
2006 November 19, 10:12:11 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 November 19, 07:54:31
Úgy érzem tévedsz abban, hogy a gyári BOSCH fémházas mechanikus feszültségszabályzó megbízhatatlan. Nyilván 25-30 év után elképzelhető, hogy elromlik, de akkor nem szarakodni kell vele, hanem kidobni és venni egy újat, esetleg egy működő jobb állapotút.
Én még azokkal az állításokkal sem értek egyet, hogy a generátor mennyivel jobb... Nyilván újabb, nyilván nagyobb teljesítményű, de nem egy rossz dinamót kell hasonlítani egy jó generátorhoz.
A jó dinamó és jó generátor között, ha nincs sok extra fogyasztó az autóban gyakorlatilag nincs különbség.
de van de van
a dinamó szénkeféjén dzsalnak a nagy amperek meg a fesszabályzóján is ez igénybeveszi szegénylét nagyon,
a generátornál meg csak a gerjesztés megyen ezeken ezt egy vízvezeték szerelő mongya
«
Utoljára szerkesztve: 2006 November 19, 10:20:53 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #10000 Dátum:
2006 November 19, 07:54:31 »
Idézetet írta: Skodi - 2006 November 18, 22:54:49
....de mint hallom másoké is/, meguntam az állandó sasolását az ampermérőnek, meg a töltéslámpának, úgyhogy én mihamarabb csinálok egy elektronikus verziót, amit beépítek egy eredeti fesszab dobozába, és ezzel lerendezem ezt a dolgot örökre....
Úgy érzem tévedsz abban, hogy a gyári BOSCH fémházas mechanikus feszültségszabályzó megbízhatatlan. Nyilván 25-30 év után elképzelhető, hogy elromlik, de akkor nem szarakodni kell vele, hanem kidobni és venni egy újat, esetleg egy működő jobb állapotút.
Én még azokkal az állításokkal sem értek egyet, hogy a generátor mennyivel jobb... Nyilván újabb, nyilván nagyobb teljesítményű, de nem egy rossz dinamót kell hasonlítani egy jó generátorhoz.
A jó dinamó és jó generátor között, ha nincs sok extra fogyasztó az autóban gyakorlatilag nincs különbség.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9999 Dátum:
2006 November 19, 07:52:43 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 November 19, 07:47:46
Egyelőre csak elméletben.
Egy 100 lóerő körüli motorhoz, ami tud 170-180 Nm nyomatékot 3000 környékén a széri váltó már rövid. Igaz, hogy jól gyorsulna vele, még negyedikben is nagyon rugalmas lenne, de a célom inkább egy jó utazó autó, nem egy dragster... Nekem az kellene, hogy 140-et tudjak relatíve kis fordulaton folyamatosan menni...és a motor ezt lehetővé is tenné, de egy rövid váltó agyonvágja, mert nem lehet folyamatosan 4500-on utazni.
Úgyhogy most erre keresek megoldást, ha kell, gyártatok 3. és 4. fogaskerék párokat hosszabbat, vagy végáttételt. Venni is lehet fogaskerék párokat, de drága. Gyártatni sem lesz olcsó...
A theSamba, mint elsődleges info forrás sok helyen taglalja, hogy a brazil bogarakhoz gyártott 3.88-as, ékpályás rögzítésű 4. fokozatos végáttétel (kúp és tányérkerék) nagyon gyenge a nagyobb lökettérfogatú motorokhoz, pláne buszban vagy typ3-ban, nagyjából (vezetési stílustól függően) 10.000-50.000 mérföldet bír.
ez elég csekély
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9998 Dátum:
2006 November 19, 07:47:46 »
Idézetet írta: stonemen - 2006 November 18, 20:16:55
Ma ezzel foglalkoztál?
Egyelőre csak elméletben.
Egy 100 lóerő körüli motorhoz, ami tud 170-180 Nm nyomatékot 3000 környékén a széri váltó már rövid. Igaz, hogy jól gyorsulna vele, még negyedikben is nagyon rugalmas lenne, de a célom inkább egy jó utazó autó, nem egy dragster... Nekem az kellene, hogy 140-et tudjak relatíve kis fordulaton folyamatosan menni...és a motor ezt lehetővé is tenné, de egy rövid váltó agyonvágja, mert nem lehet folyamatosan 4500-on utazni.
Úgyhogy most erre keresek megoldást, ha kell, gyártatok 3. és 4. fogaskerék párokat hosszabbat, vagy végáttételt. Venni is lehet fogaskerék párokat, de drága. Gyártatni sem lesz olcsó...
A theSamba, mint elsődleges info forrás sok helyen taglalja, hogy a brazil bogarakhoz gyártott 3.88-as, ékpályás rögzítésű 4. fokozatos végáttétel (kúp és tányérkerék) nagyon gyenge a nagyobb lökettérfogatú motorokhoz, pláne buszban vagy typ3-ban, nagyjából (vezetési stílustól függően) 10.000-50.000 mérföldet bír.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9997 Dátum:
2006 November 18, 23:06:19 »
Idézetet írta: Skodi - 2006 November 18, 23:02:19
Amúgy azt a 3 váltótartó gumibakot könnyű cserélni? Ki kell hozzá pakolni a mocit?
Valszeg azok lesznek a bűnösök a rángatás miatt, mert a váltókart is "húzogatja" rendesen adott esetben. Meg 4.ikben "tökölős" menetben is érezni, hogy kicsit mozog, rángatózik a berendezés alul.
Nem vészes még annyira, de ha könnyű megcsinálni, akkor miért ne. Ha viszont körülményes, akkor marad még jóideig így
a két alsónak a csavarja a lendkerék harangba van az szopás motor ki
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9996 Dátum:
2006 November 18, 23:04:01 »
Idézetet írta: Skodi - 2006 November 18, 22:54:49
Szerintem az van, hogy szar a feszszabod.
Én is ezzel szívok amióta megvan a kocsi...3 napja tök jól megcsináltam, de már megint nem az igazi,bizonytalankodik, de még jó:)
Van benne két szaros, a megszakítóhoz hasonló kapcsoló, a hátsó kapcsolja rá, ill.le a dinamót a rendszerre, attól függően, hogy több vagy kevesebb feszültséget termel, mint az akksiban van. Az elülső kapcsoló meg arra hivatott, hogy a forgó dinamót lekapcsolja, ha túl sok ampert akarunk belőle kiszívni, megvédve őt a leégéstől. Namármost ezeket a lapkás-rugós kapcsolókat egyrészt a tekercsükön átfolyó vellany vezérli, akárcsak egy relé, MÁSRÉSZT pedig a lapkarúgó ereje......na itt szokott a bibi lenni, legalábbis az enyémben.40 év alatt kilágyulnak... Nomeg ugye még ráadásul be is szeretnek égni ezek a kapcsolók, akárcsak egy megszakító.
A tiedben, ha álló helyzetben lemerült az akksi, meg amúgyis baszakszik a töltéslámpa, akkor szerintem tuti, hogy a hátsó érintkezőpárral lesz a bibi. Ezt akár kézzel is lehet kapcsolgatni, ha leveszed a feszszab fedelét. Megpöccinted, akkor behúz, és úgyis marad, az akksit szépen rákapcsolja az álló dinamóra, ami jól leszívja, vagy még talán le is ég....
Elég szar ez a mechanikus feszszab/legalábbis az enyém, de mint hallom másoké is/, meguntam az állandó sasolását az ampermérőnek, meg a töltéslámpának, úgyhogy én mihamarabb csinálok egy elektronikus verziót, amit beépítek egy eredeti fesszab dobozába, és ezzel lerendezem ezt a dolgot örökre....
dehogy rendezed le márciusig baszakszol aztán GENERÁTOR
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Skodi
Hozzászólások: 1196
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9995 Dátum:
2006 November 18, 23:02:19 »
Amúgy azt a 3 váltótartó gumibakot könnyű cserélni? Ki kell hozzá pakolni a mocit?
Valszeg azok lesznek a bűnösök a rángatás miatt, mert a váltókart is "húzogatja" rendesen adott esetben. Meg 4.ikben "tökölős" menetben is érezni, hogy kicsit mozog, rángatózik a berendezés alul.
Nem vészes még annyira, de ha könnyű megcsinálni, akkor miért ne. Ha viszont körülményes, akkor marad még jóideig így
VW 1200 de luxe 1961/1965 Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Skodi
Hozzászólások: 1196
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9994 Dátum:
2006 November 18, 22:54:49 »
Idézetet írta: Mákos - 2006 November 18, 18:43:42
faszom.
már tényleg elviszem villamossági műhelybe a kocsit
magas fordulaton kezd pislákolni a töltéslámpa. ok, üt a dinamoó, szonekfe nem érintkezik, stb. de. feszszab. kattogásakor is kivillan a lámpa. ja és eddig egy hétig állt az autó, tegnap mentem vele, aztán ma reggel is elmentem aváros másik végébe, ott hagytam (reggel 8 körül állítottam le). negyed 4 re valami leszívta az akksit, nem indult be, bikázni kellett. mi a fasz van ?
:d egy hétig áll. aztán eg yéjszakát. semmi gond. aztán 6 óra alatt valami leszívja az akkumulátort.
Szerintem az van, hogy szar a feszszabod.
Én is ezzel szívok amióta megvan a kocsi...3 napja tök jól megcsináltam, de már megint nem az igazi,bizonytalankodik, de még jó:)
Van benne két szaros, a megszakítóhoz hasonló kapcsoló, a hátsó kapcsolja rá, ill.le a dinamót a rendszerre, attól függően, hogy több vagy kevesebb feszültséget termel, mint az akksiban van. Az elülső kapcsoló meg arra hivatott, hogy a forgó dinamót lekapcsolja, ha túl sok ampert akarunk belőle kiszívni, megvédve őt a leégéstől. Namármost ezeket a lapkás-rugós kapcsolókat egyrészt a tekercsükön átfolyó vellany vezérli, akárcsak egy relé, MÁSRÉSZT pedig a lapkarúgó ereje......na itt szokott a bibi lenni, legalábbis az enyémben.40 év alatt kilágyulnak... Nomeg ugye még ráadásul be is szeretnek égni ezek a kapcsolók, akárcsak egy megszakító.
A tiedben, ha álló helyzetben lemerült az akksi, meg amúgyis baszakszik a töltéslámpa, akkor szerintem tuti, hogy a hátsó érintkezőpárral lesz a bibi. Ezt akár kézzel is lehet kapcsolgatni, ha leveszed a feszszab fedelét. Megpöccinted, akkor behúz, és úgyis marad, az akksit szépen rákapcsolja az álló dinamóra, ami jól leszívja, vagy még talán le is ég....
Elég szar ez a mechanikus feszszab/legalábbis az enyém, de mint hallom másoké is/, meguntam az állandó sasolását az ampermérőnek, meg a töltéslámpának, úgyhogy én mihamarabb csinálok egy elektronikus verziót, amit beépítek egy eredeti fesszab dobozába, és ezzel lerendezem ezt a dolgot örökre....
VW 1200 de luxe 1961/1965 Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9993 Dátum:
2006 November 18, 20:16:55 »
Ma ezzel foglalkoztál?
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 November 18, 20:15:17
Kéne nekem egy kis segítség.
A kérdés az lenne, hogy mikortól volt a 4. fokozat fogaskereke az erősebb bordáskötéssel a kúpkerék tengelyén? A régi váltóknál ez ékpályás volt, de aztán rájöttek, hogy a buszoknál ez elnyíródik és a typ3-asban is már a bordáskötéses volt (4.125 végáttétel)...na de igenám, de hosszú végáttételt nem lehet ehhez kapni, minden 3.88-as kúp/tányérkerék ékpályás 4.-hez van, az ékpályás negyedik meg nem 0.89-es, hanem 0.93-as...
Hogy párosítsam össze a bordás 0.89-es negyediket az ékpályás 3.88-es kúpkerékkel?
Kis gépmunka?
Remélem nem vagyok túl bonyolult, a helyzet az, hogy aki már szedte szét, hasonlította össze az tudja mi a helyzet, egyszerű.
Maresz említette, hogy Doxa már sz*pott ezzel, talán őt kéne hívnom?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9992 Dátum:
2006 November 18, 20:16:40 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 November 18, 20:15:17
Kéne nekem egy kis segítség.
A kérdés az lenne, hogy mikortól volt a 4. fokozat fogaskereke az erősebb bordáskötéssel a kúpkerék tengelyén? A régi váltóknál ez ékpályás volt, de aztán rájöttek, hogy a buszoknál ez elnyíródik és a typ3-asban is már a bordáskötéses volt (4.125 végáttétel)...na de igenám, de hosszú végáttételt nem lehet ehhez kapni, minden 3.88-as kúp/tányérkerék ékpályás 4.-hez van, az ékpályás negyedik meg nem 0.89-es, hanem 0.93-as...
Hogy párosítsam össze a bordás 0.89-es negyediket az ékpályás 3.88-es kúpkerékkel?
Kis gépmunka?
Remélem nem vagyok túl bonyolult, a helyzet az, hogy aki már szedte szét, hasonlította össze az tudja mi a helyzet, egyszerű.
Maresz említette, hogy Doxa már sz*pott ezzel, talán őt kéne hívnom?
ö sem jutott dülöre!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9991 Dátum:
2006 November 18, 20:15:17 »
Kéne nekem egy kis segítség.
A kérdés az lenne, hogy mikortól volt a 4. fokozat fogaskereke az erősebb bordáskötéssel a kúpkerék tengelyén? A régi váltóknál ez ékpályás volt, de aztán rájöttek, hogy a buszoknál ez elnyíródik és a typ3-asban is már a bordáskötéses volt (4.125 végáttétel)...na de igenám, de hosszú végáttételt nem lehet ehhez kapni, minden 3.88-as kúp/tányérkerék ékpályás 4.-hez van, az ékpályás negyedik meg nem 0.89-es, hanem 0.93-as...
Hogy párosítsam össze a bordás 0.89-es negyediket az ékpályás 3.88-es kúpkerékkel?
Kis gépmunka?
Remélem nem vagyok túl bonyolult, a helyzet az, hogy aki már szedte szét, hasonlította össze az tudja mi a helyzet, egyszerű.
Maresz említette, hogy Doxa már sz*pott ezzel, talán őt kéne hívnom?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9990 Dátum:
2006 November 18, 20:02:11 »
Buzik vagytok.
Volt olyan pillangóablak, ami annyira be volt rohadva, hogy sehogy nem bírtuk kivenni. Flex játszott volna, de inkább egyben megy az ajtóval, aminek ki lehet látni az alján. .-)
A hátsó kerék fölött a sárvédő gittből volt felépítve, kb 15cm magasan. Voltak nyalánkságok...
Idézetet írta: KIZS - 2006 November 18, 19:59:03
Meddig?
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9989 Dátum:
2006 November 18, 19:59:50 »
Idézetet írta: KIZS - 2006 November 18, 19:59:03
Meddig?
ezen a héten ;-)
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9988 Dátum:
2006 November 18, 19:59:03 »
Idézetet írta: stonemen - 2006 November 18, 19:47:00
...
Ünnepélyesen bejelentem, hogy többet semmilyen romot nem veszek. Elég volt.
Meddig?
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
BlackP
Hozzászólások: 27154
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9987 Dátum:
2006 November 18, 19:55:20 »
Idézetet írta: stonemen - 2006 November 18, 19:53:12
Milyen szempontból? Ez is por volt, meg hamu. Ja, és felsőindexes homlokfal volt rajta, a felső indexek gondosan lefalazva. .-)
nemtom, ennek kiesett a tolóajtaja, nem volt fenéklemez az utastérben(sem), stb stb. viszont ahol nem volt elrohadva, ott bonthatatlan volt. asszen bá ott szokott rá a felxre
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9986 Dátum:
2006 November 18, 19:53:12 »
Milyen szempontból? Ez is por volt, meg hamu. Ja, és felsőindexes homlokfal volt rajta, a felső indexek gondosan lefalazva. .-)
Idézetet írta: BlackP - 2006 November 18, 19:51:44
azért a nálam lévő narancs csak rosszabb volt, nem?
BlackP
Hozzászólások: 27154
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9985 Dátum:
2006 November 18, 19:51:44 »
Idézetet írta: stonemen - 2006 November 18, 19:47:00
Ma vágtuk szét a kiccsabi Buszát. A Qzmáé ahhoz képest patika állapot. A szeda majd tesz fel képeket, ha lesz kedve és elég kegyetlen. 10 órát melóztunk és szoptunk egyfolytában.
Ünnepélyesen bejelentem, hogy többet semmilyen romot nem veszek. Elég volt.
azért a nálam lévő narancs csak rosszabb volt, nem?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9984 Dátum:
2006 November 18, 19:47:00 »
Ma vágtuk szét a kiccsabi Buszát. A Qzmáé ahhoz képest patika állapot. A szeda majd tesz fel képeket, ha lesz kedve és elég kegyetlen. 10 órát melóztunk és szoptunk egyfolytában.
Ünnepélyesen bejelentem, hogy többet semmilyen romot nem veszek. Elég volt.
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9983 Dátum:
2006 November 18, 19:09:18 »
erre szokták az mondani, hogy: aztaqrva
Idézetet írta: Qzma - 2006 November 18, 13:23:36
Boci a lakatosnál
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9982 Dátum:
2006 November 18, 18:46:18 »
Idézetet írta: Mákos - 2006 November 18, 18:44:05
nem hagytam felkepcsolva a lámpát
akkor a rádió volt
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9981 Dátum:
2006 November 18, 18:44:05 »
nem hagytam felkepcsolva a lámpát
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9980 Dátum:
2006 November 18, 18:43:42 »
faszom.
már tényleg elviszem villamossági műhelybe a kocsit
magas fordulaton kezd pislákolni a töltéslámpa. ok, üt a dinamoó, szonekfe nem érintkezik, stb. de. feszszab. kattogásakor is kivillan a lámpa. ja és eddig egy hétig állt az autó, tegnap mentem vele, aztán ma reggel is elmentem aváros másik végébe, ott hagytam (reggel 8 körül állítottam le). negyed 4 re valami leszívta az akksit, nem indult be, bikázni kellett. mi a fasz van ?
:d egy hétig áll. aztán eg yéjszakát. semmi gond. aztán 6 óra alatt valami leszívja az akkumulátort.
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9979 Dátum:
2006 November 18, 17:48:14 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 November 18, 13:33:20
lakatos vagy bontó?
ilyet a bontós nem vesz be sztem
viszont még az elemes flex is könnyen viszi
www.tatinson.hu
www.kck.hu
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9978 Dátum:
2006 November 18, 16:24:13 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 November 18, 12:55:31
nagyszakállú, te otthon vagy a typ4-ek világában.
mit kell fűrészelni ahhoz, hogy egy bogárba (ulrich) bepajszeroljak egy typ4 motort?
a bogi hátulját szanaszét...
BlackP
Hozzászólások: 27154
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9977 Dátum:
2006 November 18, 13:33:20 »
Idézetet írta: Qzma - 2006 November 18, 13:23:36
Boci a lakatosnál
lakatos vagy bontó?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
BlackPsenior
Hozzászólások: 19078
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9976 Dátum:
2006 November 18, 13:28:49 »
Idézetet írta: Qzma - 2006 November 18, 13:22:29
63as
azoknak felfelé nyílt az ajtajuk???
és traktorkerékkel adták őket???
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9975 Dátum:
2006 November 18, 13:23:36 »
Boci a lakatosnál
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9974 Dátum:
2006 November 18, 13:22:29 »
Idézetet írta: tati - 2006 November 18, 13:10:17
na okosok ez hanyas
63as
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9973 Dátum:
2006 November 18, 13:16:11 »
Idézetet írta: tati - 2006 November 18, 13:10:17
na okosok ez hanyas
gecc, tetszik a dizájn...
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9972 Dátum:
2006 November 18, 13:12:41 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 November 18, 12:40:38
megfogod a régi hengerfejet, eldobod a 'csába,
Ha lehet felém dobd.
Kössz.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9971 Dátum:
2006 November 18, 13:10:17 »
na okosok ez hanyas
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9970 Dátum:
2006 November 18, 13:06:20 »
Idézetet írta: maxi - 2006 November 18, 12:43:10
miert is?
nem lenne vele jobb?
szerintem nem ráadásul én szimplaszívósat még nem láttam gátrepedésest duplát most dobtam ki 5dbot
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9969 Dátum:
2006 November 18, 12:55:31 »
Idézetet írta: AZS - 2006 November 18, 12:45:27
de csak óvatikusan, különben megkarcolja a tető fényezését
nagyszakállú, te otthon vagy a typ4-ek világában.
mit kell fűrészelni ahhoz, hogy egy bogárba (ulrich) bepajszeroljak egy typ4 motort?
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9968 Dátum:
2006 November 18, 12:45:27 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 November 18, 12:40:38
fogsz egy duplaszívósat és ráteszed
de csak óvatikusan, különben megkarcolja a tető fényezését
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9967 Dátum:
2006 November 18, 12:43:10 »
Idézetet írta: tati - 2006 November 18, 12:35:08
én nem tennék
miert is?
nem lenne vele jobb?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9966 Dátum:
2006 November 18, 12:40:38 »
Idézetet írta: maxi - 2006 November 18, 12:28:26
Az 1,2-esmre akkarok duplaszivos hengerfejet. erre milyen megoldasok vannak?
megfogod a régi hengerfejet, eldobod a 'csába, aztán fogsz egy duplaszívósat és ráteszed (mondjuk egy AB-s motorról valót).
egyéb kérdés?
alacsony fordulaton szarabb lesz a nyoaték, arra készülj rá.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9965 Dátum:
2006 November 18, 12:35:08 »
Idézetet írta: maxi - 2006 November 18, 12:28:26
Az 1,2-esmre akkarok duplaszivos hengerfejet. erre milyen megoldasok vannak?
én nem tennék
www.tatinson.hu
www.kck.hu
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9964 Dátum:
2006 November 18, 12:28:26 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 November 18, 09:15:02
ha 1.3 F hengerfejet akartál írni, akkor a válasz: igen
Az 1,2-esmre akkarok duplaszivos hengerfejet. erre milyen megoldasok vannak?
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: SZMB a ház előtt...
«
Hozzászólás #9963 Dátum:
2006 November 18, 12:26:28 »
Idézetet írta: Typ117 - 2006 November 18, 11:41:57
mivel nem teljesen értem a karbi működését ezért próbáltam tőletek egy jelenségre magyarázatot kapni és kicsit jobban megérteni. (hogy ezekszerint kevés benzint kap?)
ami továbbra is teljesen sötét elöttem, hogy mitől jön benzin -tartósan egy állásban álló gázpedál mellett- a karbiból. mert akkor azt hiszem semmi sem pumpál neki. ezt komolyan kérdezem. Az AC pumpa nyomást csinálna a karbiban? (nem hiszem, mert az a kis golyós szelep megállítja ha tele az úszóház)
A másik tippem, hogy a beáramló levegő "szívja" ki a fúvókán keresztül?
gratulálok a2. tipp nyert azt hiszem álltalános iskola 7osztályban tanítják csak ott valami parfüm szóróval mutatták.
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Oldalak:
1
...
1761
1762
1763
1764
1765
[
1766
]
1767
1768
1769
1770
1771
...
2016
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...