www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 18:42:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1761 1762 1763 1764 1765 [1766] 1767 1768 1769 1770 1771 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14042083 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10002 Dátum: 2006 November 19, 10:51:46 »

   de van de van Tongue a dinamó szénkeféjén dzsalnak a nagy amperek meg a fesszabályzóján is ez igénybeveszi szegénylét nagyon, a generátornál meg csak a gerjesztés megyen ezeken ezt egy vízvezeték szerelő mongya

Hangsúlyoztam, hogy "ha nincs sok extra fogyasztó az autóban", magyarul arra amire tervezték a dinamót, arra tökéletes, misem bizonyítja ezt jobban, hogy némelyik 30 év elteltével is hibátlan, semmi baja, még a szénkeféket sem kell cserélni gyakran.

Amikor megjelent a bogáron a hátsóablakfűtés és számoltak azzal, hogy egyéb nagyobb fogyasztók is helyet kaphatnak (ködlámpa, stb.) akkor már generátort tettek rá, ami a megnövekedett igényeket jobban kielégíti, gykorlatilag nem igényel hűtést, stb.

A typ3-as dinamója, pl. hűtve van a motor ventillártora által és nagyobb teljesítményű, mint a bogár dinamó. (30/35 A)

Nem azt akartam mondani, hogy a dinamó jobb, mint a generátor, hanem, hogy a bogár dinamója, ha minden rendben van vele hibátlanul működik 20-30 évig is akár. A csapágyai pl. simán bírnak 30 évet. Egy-egy dinamót csak egyszer kell felújítani, és simán túléli az autót, néha még sajnos a tulajdonost is. Most akkor miért rossz?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #10001 Dátum: 2006 November 19, 10:12:11 »

Úgy érzem tévedsz abban, hogy a gyári BOSCH fémházas mechanikus feszültségszabályzó megbízhatatlan. Nyilván 25-30 év után elképzelhető, hogy elromlik, de akkor nem szarakodni kell vele, hanem kidobni és venni egy újat, esetleg egy működő jobb állapotút.

Én még azokkal az állításokkal sem értek egyet, hogy a generátor mennyivel jobb... Nyilván újabb, nyilván nagyobb teljesítményű, de nem egy rossz dinamót kell hasonlítani egy jó generátorhoz.
A jó dinamó és jó generátor között, ha nincs sok extra fogyasztó az autóban gyakorlatilag nincs különbség.

   de van de van Tongue a dinamó szénkeféjén dzsalnak a nagy amperek meg a fesszabályzóján is ez igénybeveszi szegénylét nagyon, a generátornál meg csak a gerjesztés megyen ezeken ezt egy vízvezeték szerelő mongya
« Utoljára szerkesztve: 2006 November 19, 10:20:53 írta tati »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #10000 Dátum: 2006 November 19, 07:54:31 »

....de mint hallom másoké is/, meguntam az állandó sasolását az ampermérőnek, meg a töltéslámpának, úgyhogy én mihamarabb csinálok egy elektronikus verziót, amit beépítek egy eredeti fesszab dobozába, és ezzel lerendezem ezt a dolgot örökre....

Úgy érzem tévedsz abban, hogy a gyári BOSCH fémházas mechanikus feszültségszabályzó megbízhatatlan. Nyilván 25-30 év után elképzelhető, hogy elromlik, de akkor nem szarakodni kell vele, hanem kidobni és venni egy újat, esetleg egy működő jobb állapotút.

Én még azokkal az állításokkal sem értek egyet, hogy a generátor mennyivel jobb... Nyilván újabb, nyilván nagyobb teljesítményű, de nem egy rossz dinamót kell hasonlítani egy jó generátorhoz.
A jó dinamó és jó generátor között, ha nincs sok extra fogyasztó az autóban gyakorlatilag nincs különbség.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9999 Dátum: 2006 November 19, 07:52:43 »

Egyelőre csak elméletben.
Egy 100 lóerő körüli motorhoz, ami tud 170-180 Nm nyomatékot 3000 környékén a széri váltó már rövid. Igaz, hogy jól gyorsulna vele, még negyedikben is nagyon rugalmas lenne, de a célom inkább egy jó utazó autó, nem egy dragster... Nekem az kellene, hogy 140-et tudjak relatíve kis fordulaton folyamatosan menni...és a motor ezt lehetővé is tenné, de egy rövid váltó agyonvágja, mert nem lehet folyamatosan 4500-on utazni.

Úgyhogy most erre keresek megoldást, ha kell, gyártatok 3. és 4. fogaskerék párokat hosszabbat, vagy végáttételt. Venni is lehet fogaskerék párokat, de drága. Gyártatni sem lesz olcsó...

A theSamba, mint elsődleges info forrás sok helyen taglalja, hogy a brazil bogarakhoz gyártott 3.88-as, ékpályás rögzítésű 4. fokozatos végáttétel (kúp és tányérkerék) nagyon gyenge a nagyobb lökettérfogatú motorokhoz, pláne buszban vagy typ3-ban, nagyjából (vezetési stílustól függően) 10.000-50.000 mérföldet bír.
ez elég csekély

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9998 Dátum: 2006 November 19, 07:47:46 »

Ma ezzel foglalkoztál?


Egyelőre csak elméletben.
Egy 100 lóerő körüli motorhoz, ami tud 170-180 Nm nyomatékot 3000 környékén a széri váltó már rövid. Igaz, hogy jól gyorsulna vele, még negyedikben is nagyon rugalmas lenne, de a célom inkább egy jó utazó autó, nem egy dragster... Nekem az kellene, hogy 140-et tudjak relatíve kis fordulaton folyamatosan menni...és a motor ezt lehetővé is tenné, de egy rövid váltó agyonvágja, mert nem lehet folyamatosan 4500-on utazni.

Úgyhogy most erre keresek megoldást, ha kell, gyártatok 3. és 4. fogaskerék párokat hosszabbat, vagy végáttételt. Venni is lehet fogaskerék párokat, de drága. Gyártatni sem lesz olcsó...

A theSamba, mint elsődleges info forrás sok helyen taglalja, hogy a brazil bogarakhoz gyártott 3.88-as, ékpályás rögzítésű 4. fokozatos végáttétel (kúp és tányérkerék) nagyon gyenge a nagyobb lökettérfogatú motorokhoz, pláne buszban vagy typ3-ban, nagyjából (vezetési stílustól függően) 10.000-50.000 mérföldet bír.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9997 Dátum: 2006 November 18, 23:06:19 »

Amúgy azt a 3 váltótartó gumibakot könnyű cserélni? Ki kell hozzá pakolni a mocit?

Valszeg azok lesznek a bűnösök a rángatás miatt, mert a váltókart is "húzogatja" rendesen adott esetben. Meg 4.ikben "tökölős" menetben is érezni, hogy kicsit mozog, rángatózik a berendezés alul.

Nem vészes még annyira, de ha könnyű megcsinálni, akkor miért ne. Ha viszont körülményes, akkor marad még jóideig így Cool
  a két alsónak a csavarja a lendkerék harangba van az szopás motor ki Grin

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9996 Dátum: 2006 November 18, 23:04:01 »

Szerintem az van, hogy szar a feszszabod.
Én is ezzel szívok amióta megvan a kocsi...3 napja tök jól megcsináltam, de már megint nem az igazi,bizonytalankodik, de még jó:)
Van benne két szaros, a megszakítóhoz hasonló kapcsoló, a hátsó kapcsolja rá, ill.le a dinamót a rendszerre, attól függően, hogy több vagy kevesebb feszültséget termel, mint az akksiban van. Az elülső kapcsoló meg arra hivatott, hogy a forgó dinamót lekapcsolja, ha túl sok ampert akarunk belőle kiszívni, megvédve őt a leégéstől. Namármost ezeket a lapkás-rugós kapcsolókat egyrészt a tekercsükön átfolyó vellany vezérli, akárcsak egy relé, MÁSRÉSZT pedig a lapkarúgó ereje......na itt szokott a bibi lenni, legalábbis az enyémben.40 év alatt kilágyulnak... Nomeg ugye még ráadásul be is szeretnek égni ezek a kapcsolók, akárcsak egy megszakító.

A tiedben, ha álló helyzetben lemerült az akksi, meg amúgyis baszakszik a töltéslámpa, akkor szerintem tuti, hogy a hátsó érintkezőpárral lesz a bibi. Ezt akár kézzel is lehet kapcsolgatni, ha leveszed a feszszab fedelét. Megpöccinted, akkor behúz, és úgyis marad, az akksit szépen rákapcsolja az álló dinamóra, ami jól leszívja, vagy még talán le is ég....
Elég szar ez a mechanikus feszszab/legalábbis az enyém, de mint hallom másoké is/, meguntam az állandó sasolását az ampermérőnek, meg a töltéslámpának, úgyhogy én mihamarabb csinálok egy elektronikus verziót, amit beépítek egy eredeti fesszab dobozába, és ezzel lerendezem ezt a dolgot örökre....
     dehogy rendezed le márciusig baszakszol aztán GENERÁTOR Grin

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #9995 Dátum: 2006 November 18, 23:02:19 »

Amúgy azt a 3 váltótartó gumibakot könnyű cserélni? Ki kell hozzá pakolni a mocit?

Valszeg azok lesznek a bűnösök a rángatás miatt, mert a váltókart is "húzogatja" rendesen adott esetben. Meg 4.ikben "tökölős" menetben is érezni, hogy kicsit mozog, rángatózik a berendezés alul.

Nem vészes még annyira, de ha könnyű megcsinálni, akkor miért ne. Ha viszont körülményes, akkor marad még jóideig így Cool

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #9994 Dátum: 2006 November 18, 22:54:49 »

faszom.

már tényleg elviszem villamossági műhelybe a kocsit Cheesy magas fordulaton kezd pislákolni a töltéslámpa. ok, üt a dinamoó, szonekfe nem érintkezik, stb. de. feszszab. kattogásakor is kivillan a lámpa. ja és eddig egy hétig állt az autó, tegnap mentem vele, aztán ma reggel is elmentem aváros másik végébe, ott hagytam (reggel 8 körül állítottam le). negyed 4 re valami leszívta az akksit, nem indult be, bikázni kellett.  mi a fasz van ?  Huh :d egy hétig áll. aztán eg yéjszakát. semmi gond. aztán 6 óra alatt valami leszívja az akkumulátort.

Szerintem az van, hogy szar a feszszabod.
Én is ezzel szívok amióta megvan a kocsi...3 napja tök jól megcsináltam, de már megint nem az igazi,bizonytalankodik, de még jó:)
Van benne két szaros, a megszakítóhoz hasonló kapcsoló, a hátsó kapcsolja rá, ill.le a dinamót a rendszerre, attól függően, hogy több vagy kevesebb feszültséget termel, mint az akksiban van. Az elülső kapcsoló meg arra hivatott, hogy a forgó dinamót lekapcsolja, ha túl sok ampert akarunk belőle kiszívni, megvédve őt a leégéstől. Namármost ezeket a lapkás-rugós kapcsolókat egyrészt a tekercsükön átfolyó vellany vezérli, akárcsak egy relé, MÁSRÉSZT pedig a lapkarúgó ereje......na itt szokott a bibi lenni, legalábbis az enyémben.40 év alatt kilágyulnak... Nomeg ugye még ráadásul be is szeretnek égni ezek a kapcsolók, akárcsak egy megszakító.

A tiedben, ha álló helyzetben lemerült az akksi, meg amúgyis baszakszik a töltéslámpa, akkor szerintem tuti, hogy a hátsó érintkezőpárral lesz a bibi. Ezt akár kézzel is lehet kapcsolgatni, ha leveszed a feszszab fedelét. Megpöccinted, akkor behúz, és úgyis marad, az akksit szépen rákapcsolja az álló dinamóra, ami jól leszívja, vagy még talán le is ég....
Elég szar ez a mechanikus feszszab/legalábbis az enyém, de mint hallom másoké is/, meguntam az állandó sasolását az ampermérőnek, meg a töltéslámpának, úgyhogy én mihamarabb csinálok egy elektronikus verziót, amit beépítek egy eredeti fesszab dobozába, és ezzel lerendezem ezt a dolgot örökre....

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9993 Dátum: 2006 November 18, 20:16:55 »

Ma ezzel foglalkoztál?

Kéne nekem egy kis segítség.
A kérdés az lenne, hogy mikortól volt a 4. fokozat fogaskereke az erősebb bordáskötéssel a kúpkerék tengelyén? A régi váltóknál ez ékpályás volt, de aztán rájöttek, hogy a buszoknál ez elnyíródik és a typ3-asban is már a bordáskötéses volt (4.125 végáttétel)...na de igenám, de hosszú végáttételt nem lehet ehhez kapni, minden 3.88-as kúp/tányérkerék ékpályás 4.-hez van, az ékpályás negyedik meg nem 0.89-es, hanem 0.93-as...
Hogy párosítsam össze a bordás 0.89-es negyediket az ékpályás 3.88-es kúpkerékkel?
Kis gépmunka?

Remélem nem vagyok túl bonyolult, a helyzet az, hogy aki már szedte szét, hasonlította össze az tudja mi a helyzet, egyszerű.

Maresz említette, hogy Doxa már sz*pott ezzel, talán őt kéne hívnom?



Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9992 Dátum: 2006 November 18, 20:16:40 »

Kéne nekem egy kis segítség.
A kérdés az lenne, hogy mikortól volt a 4. fokozat fogaskereke az erősebb bordáskötéssel a kúpkerék tengelyén? A régi váltóknál ez ékpályás volt, de aztán rájöttek, hogy a buszoknál ez elnyíródik és a typ3-asban is már a bordáskötéses volt (4.125 végáttétel)...na de igenám, de hosszú végáttételt nem lehet ehhez kapni, minden 3.88-as kúp/tányérkerék ékpályás 4.-hez van, az ékpályás negyedik meg nem 0.89-es, hanem 0.93-as...
Hogy párosítsam össze a bordás 0.89-es negyediket az ékpályás 3.88-es kúpkerékkel?
Kis gépmunka?

Remélem nem vagyok túl bonyolult, a helyzet az, hogy aki már szedte szét, hasonlította össze az tudja mi a helyzet, egyszerű.

Maresz említette, hogy Doxa már sz*pott ezzel, talán őt kéne hívnom?



ö sem jutott dülöre!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9991 Dátum: 2006 November 18, 20:15:17 »

Kéne nekem egy kis segítség.
A kérdés az lenne, hogy mikortól volt a 4. fokozat fogaskereke az erősebb bordáskötéssel a kúpkerék tengelyén? A régi váltóknál ez ékpályás volt, de aztán rájöttek, hogy a buszoknál ez elnyíródik és a typ3-asban is már a bordáskötéses volt (4.125 végáttétel)...na de igenám, de hosszú végáttételt nem lehet ehhez kapni, minden 3.88-as kúp/tányérkerék ékpályás 4.-hez van, az ékpályás negyedik meg nem 0.89-es, hanem 0.93-as...
Hogy párosítsam össze a bordás 0.89-es negyediket az ékpályás 3.88-es kúpkerékkel?
Kis gépmunka?

Remélem nem vagyok túl bonyolult, a helyzet az, hogy aki már szedte szét, hasonlította össze az tudja mi a helyzet, egyszerű.

Maresz említette, hogy Doxa már sz*pott ezzel, talán őt kéne hívnom?



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9990 Dátum: 2006 November 18, 20:02:11 »

Buzik vagytok.
Volt olyan pillangóablak, ami annyira be volt rohadva, hogy sehogy nem bírtuk kivenni. Flex játszott volna, de inkább egyben megy az ajtóval, aminek ki lehet látni az alján. .-)
A hátsó kerék fölött a sárvédő gittből volt felépítve, kb 15cm magasan. Voltak nyalánkságok...

Meddig?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #9989 Dátum: 2006 November 18, 19:59:50 »

Meddig?

ezen a héten ;-)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #9988 Dátum: 2006 November 18, 19:59:03 »

...
Ünnepélyesen bejelentem, hogy többet semmilyen romot nem veszek. Elég volt.

Meddig?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #9987 Dátum: 2006 November 18, 19:55:20 »

Milyen szempontból? Ez is por volt, meg hamu. Ja, és felsőindexes homlokfal volt rajta, a felső indexek gondosan lefalazva. .-)

nemtom, ennek kiesett a tolóajtaja, nem volt fenéklemez az utastérben(sem), stb stb. viszont ahol nem volt elrohadva, ott bonthatatlan volt. asszen bá ott szokott rá a felxre  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9986 Dátum: 2006 November 18, 19:53:12 »

Milyen szempontból? Ez is por volt, meg hamu. Ja, és felsőindexes homlokfal volt rajta, a felső indexek gondosan lefalazva. .-)

azért a nálam lévő narancs csak rosszabb volt, nem?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #9985 Dátum: 2006 November 18, 19:51:44 »

Ma vágtuk szét a kiccsabi Buszát. A Qzmáé ahhoz képest patika állapot. A szeda majd tesz fel képeket, ha lesz kedve és elég kegyetlen. 10 órát melóztunk és szoptunk egyfolytában.
Ünnepélyesen bejelentem, hogy többet semmilyen romot nem veszek. Elég volt.
azért a nálam lévő narancs csak rosszabb volt, nem?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #9984 Dátum: 2006 November 18, 19:47:00 »

Ma vágtuk szét a kiccsabi Buszát. A Qzmáé ahhoz képest patika állapot. A szeda majd tesz fel képeket, ha lesz kedve és elég kegyetlen. 10 órát melóztunk és szoptunk egyfolytában.
Ünnepélyesen bejelentem, hogy többet semmilyen romot nem veszek. Elég volt.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9983 Dátum: 2006 November 18, 19:09:18 »

erre szokták az mondani, hogy: aztaqrva

Boci a lakatosnál 

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9982 Dátum: 2006 November 18, 18:46:18 »

nem hagytam felkepcsolva a lámpát Cheesy

akkor a rádió volt  Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9981 Dátum: 2006 November 18, 18:44:05 »

nem hagytam felkepcsolva a lámpát Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #9980 Dátum: 2006 November 18, 18:43:42 »

faszom.

már tényleg elviszem villamossági műhelybe a kocsit Cheesy magas fordulaton kezd pislákolni a töltéslámpa. ok, üt a dinamoó, szonekfe nem érintkezik, stb. de. feszszab. kattogásakor is kivillan a lámpa. ja és eddig egy hétig állt az autó, tegnap mentem vele, aztán ma reggel is elmentem aváros másik végébe, ott hagytam (reggel 8 körül állítottam le). negyed 4 re valami leszívta az akksit, nem indult be, bikázni kellett.  mi a fasz van ?  Huh :d egy hétig áll. aztán eg yéjszakát. semmi gond. aztán 6 óra alatt valami leszívja az akkumulátort.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9979 Dátum: 2006 November 18, 17:48:14 »

lakatos vagy bontó?  Grin
  ilyet a bontós nem vesz be sztem Grin viszont még az elemes flex is könnyen viszi Grin

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #9978 Dátum: 2006 November 18, 16:24:13 »

nagyszakállú, te otthon vagy a typ4-ek világában.
mit kell fűrészelni ahhoz, hogy egy bogárba (ulrich) bepajszeroljak egy typ4 motort?

a bogi hátulját szanaszét...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #9977 Dátum: 2006 November 18, 13:33:20 »

Boci a lakatosnál 
lakatos vagy bontó?  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #9976 Dátum: 2006 November 18, 13:28:49 »

63as

azoknak felfelé nyílt az ajtajuk???

és traktorkerékkel adták őket???

 Shocked Shocked Shocked Huh
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9975 Dátum: 2006 November 18, 13:23:36 »

Boci a lakatosnál 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9974 Dátum: 2006 November 18, 13:22:29 »

  na okosok ez hanyas  Shocked

63as 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9973 Dátum: 2006 November 18, 13:16:11 »

  na okosok ez hanyas  Shocked

gecc, tetszik a dizájn...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #9972 Dátum: 2006 November 18, 13:12:41 »

megfogod a régi hengerfejet, eldobod a 'csába,

Ha lehet felém dobd.
Kössz.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9971 Dátum: 2006 November 18, 13:10:17 »

  na okosok ez hanyas  Shocked

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9970 Dátum: 2006 November 18, 13:06:20 »

miert is?
nem lenne vele jobb?
  szerintem nem ráadásul én szimplaszívósat még nem láttam gátrepedésest duplát most dobtam ki 5dbot

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9969 Dátum: 2006 November 18, 12:55:31 »

de csak óvatikusan, különben megkarcolja a tető fényezését

nagyszakállú, te otthon vagy a typ4-ek világában.
mit kell fűrészelni ahhoz, hogy egy bogárba (ulrich) bepajszeroljak egy typ4 motort?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #9968 Dátum: 2006 November 18, 12:45:27 »


fogsz egy duplaszívósat és ráteszed


de csak óvatikusan, különben megkarcolja a tető fényezését
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #9967 Dátum: 2006 November 18, 12:43:10 »

  én nem tennék Roll Eyes
miert is?
nem lenne vele jobb?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9966 Dátum: 2006 November 18, 12:40:38 »

Az 1,2-esmre akkarok duplaszivos hengerfejet. erre milyen megoldasok vannak?

megfogod a régi hengerfejet, eldobod a 'csába, aztán fogsz egy duplaszívósat és ráteszed (mondjuk egy AB-s motorról valót).
egyéb kérdés?

alacsony fordulaton szarabb lesz a nyoaték, arra készülj rá.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9965 Dátum: 2006 November 18, 12:35:08 »

Az 1,2-esmre akkarok duplaszivos hengerfejet. erre milyen megoldasok vannak?
  én nem tennék Roll Eyes

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #9964 Dátum: 2006 November 18, 12:28:26 »

ha 1.3 F hengerfejet akartál írni, akkor a válasz: igen
Az 1,2-esmre akkarok duplaszivos hengerfejet. erre milyen megoldasok vannak?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #9963 Dátum: 2006 November 18, 12:26:28 »

mivel nem teljesen értem a karbi működését ezért próbáltam tőletek egy jelenségre magyarázatot kapni és kicsit jobban megérteni. (hogy ezekszerint kevés benzint kap?)


ami továbbra is teljesen sötét elöttem, hogy mitől jön benzin -tartósan egy állásban álló gázpedál mellett- a karbiból. mert akkor azt hiszem semmi sem pumpál neki. ezt komolyan kérdezem.  Az AC pumpa nyomást csinálna a karbiban? (nem hiszem, mert az a kis golyós szelep megállítja ha tele az úszóház)
A másik tippem, hogy a beáramló levegő "szívja" ki a fúvókán keresztül?
 gratulálok a2. tipp nyert azt hiszem álltalános iskola 7osztályban tanítják csak ott valami parfüm szóróval mutatták.

Oldalak: 1 ... 1761 1762 1763 1764 1765 [1766] 1767 1768 1769 1770 1771 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.