www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 16:50:01

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1978 1979 1980 1981 1982 [1983] 1984 1985 1986 1987 1988 ... 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10564444 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1247 Dátum: 2006 Február 28, 18:32:55 »

előre 1300as bogárhoz mennit kostál egy pár lengéscsilla?

fradidani.
mondjuk 5 pénzért adok egy PÁR faszályosat.
vagy amennyit acc érte.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #1246 Dátum: 2006 Február 28, 18:19:09 »

Cry Cry Cry Cry nem akar ez összejönni nagyon nem és a másik része:Tongue esetleg péntek az jobb lenne:?  Undecided Huh Cry

hol van az a műhely? én nem értek hozzá, de lelkesen tudom adogatni a szerszámokat Cheesy

és rdekel is a motorcsere mert nekem is kéne csinálni egyet ha jó idő lesz
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1245 Dátum: 2006 Február 28, 18:18:28 »

És ha Komárom felé jársz, nézz be, van egy féltengelyem, amit a váltóval együtt hoztak, előkeresem! Tataléknak biztos jó lesz...:-))

köszönöm szépen! buszhoz kell neked buszé van? t2a szétszedetem 7főn vagy legalábbis megnézetem aztán lehet élnék vele
Megtaláltam a féltengelyt, ha érdekel, csak szólj!

Bácsi Győző
Nem elérhető FREKVENCIA
Hozzászólások: 46

« Hozzászólás #1244 Dátum: 2006 Február 28, 18:10:14 »

 Cry Cry Cry Cry nem akar ez összejönni nagyon nem és a másik része:Tongue esetleg péntek az jobb lenne:?  Undecided Huh Cry
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #1243 Dátum: 2006 Február 28, 18:08:21 »

Szombaton a csapat nagyrésze Partizán esküvőjén vesz részt... :-)

Sziasztóóók :! Roll Eyes jeee mondtam hogy szerzek valmi szerelő helyet nnaaa kaptam egy autószerelőműhelyet a sebészeti beavatkozáshoz kérdem én hogy pofátlanul szombaton ki tudna nekem segíteni ezt meg tenni mert akko egyeztetek a  műhely lefoglalásának időpontjáról a tulajjal Pityubáá te mi jót csinálsz szombaton  Roll Eyes Huh Grin
 Pls HElp me Tongue Smiley
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #1242 Dátum: 2006 Február 28, 18:00:14 »

gondolom az anyák szétQrták a szelepeket, ezért azok nem gátolták a töltéscserét.  Tongue
elég tudományos volt?  Grin
Az anyákat felkente a dugó a henger falára, a dongás kopás eltűnt, mintha szél fújta volna el, a kompresszió helyreállt... Amúgy a két tökorrút nem bírom, nekem azért több kell annál, hogy lám-lám, ez se igaz, meg az se igaz..

Bácsi Győző
Nem elérhető FREKVENCIA
Hozzászólások: 46

« Hozzászólás #1241 Dátum: 2006 Február 28, 17:52:45 »

Sziasztóóók :! Roll Eyes jeee mondtam hogy szerzek valmi szerelő helyet nnaaa kaptam egy autószerelőműhelyet a sebészeti beavatkozáshoz kérdem én hogy pofátlanul szombaton ki tudna nekem segíteni ezt meg tenni mert akko egyeztetek a  műhely lefoglalásának időpontjáról a tulajjal Pityubáá te mi jót csinálsz szombaton  Roll Eyes Huh Grin
 Pls HElp me Tongue Smiley
1303LS
« Hozzászólás #1240 Dátum: 2006 Február 28, 14:51:21 »

Motorkiállításra készülünk, standot építünk stb.

Hogy lesz ebből rajzásra ilyen hang:

http://bogarhatu.hu/sounds/vwbogar.mp3
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #1239 Dátum: 2006 Február 28, 12:58:05 »

Szerintem 5000-8000/db, de a Greg-nek van egy pár Monroe eladó...
A monró francia, nem? idióta vok tudom, de ha lehet nem veszek f. cuccokat... 
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1238 Dátum: 2006 Február 28, 12:54:51 »

...
előre 1300as bogárhoz mennit kostál egy pár lengéscsilla?
Szerintem 5000-8000/db, de a Greg-nek van egy pár Monroe eladó...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #1237 Dátum: 2006 Február 28, 12:49:05 »

Megoldódott a futóműgond:

A csapágyon vagy mi a fenén kellett húzni picit,
meg persze lengéscsillapító halál volt... gumiszilent kiesett és a fém a fémen kotyogott...
lengéscsillapítót pedig kézzel is tudtam adjusztálni...  Grin
előre 1300as bogárhoz mennit kostál egy pár lengéscsilla?
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #1236 Dátum: 2006 Február 28, 12:21:22 »

Hmmmm Ez a farolás komoly ... te csináltad Smiley ez is egy 1.6 os motor nem de bár:D

az csak Photoshop! Ne dőlj be!   Evil

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #1235 Dátum: 2006 Február 28, 11:27:48 »

Motorkiállításra készülünk, standot építünk stb. nem vagyok gépközelben.

Én is kíváncsi vagyok mi zörög, de leginkább arra, hogy az engle W120-as, 294-es és 0.435" emelésű vezérműtengelyt lehet-e a széria 28 mm-es kalapos szelepemelőkkel (tőkékkel) használni, mert hanem, akkor szét kell szednem a blokkot megint.

Előtte ellenőrzöm a szelephézagokat, stb. nem esek azért neki, mint süket a csengőnek.
nekem is 296-os tengelyem van,és a gyári szelepemelők vannak benne.és nincs azzal gondom.nekem a 2 weber összehangolás miatt nem jóó még a gép.amúgy szép hangja van,csak durrog mint a barom,meg nincs alapjárat.most nézi át 1 szaki a karbikat.aztán visszakerűlnek,és csak jó lesz már.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #1234 Dátum: 2006 Február 28, 08:27:02 »

Stunt sehol?
Baromira kíváncsi vagyok mi a f*sz zörög a motorjában.

Motorkiállításra készülünk, standot építünk stb. nem vagyok gépközelben.

Én is kíváncsi vagyok mi zörög, de leginkább arra, hogy az engle W120-as, 294-es és 0.435" emelésű vezérműtengelyt lehet-e a széria 28 mm-es kalapos szelepemelőkkel (tőkékkel) használni, mert hanem, akkor szét kell szednem a blokkot megint.

Előtte ellenőrzöm a szelephézagokat, stb. nem esek azért neki, mint süket a csengőnek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1233 Dátum: 2006 Február 28, 07:47:36 »

az 6-os anya. Roll Eyes
persze,a levegöszűrő fedélé az 6-os,de ami lefogja a házat a karbihoz az 4-es,és ezt könnyebb beleejteni Wink

Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #1232 Dátum: 2006 Február 27, 22:30:29 »

Utolsó infóm szerint 2m2es tábla, vtg 1mm, 14000.-
köszönöm.igazából nekem az üléshez kéne.a gyári ülés szerkezetére lettek még annó feltéve a recaro ülések.és azt szeretném eltakarni.csak eddig mindig elmaradt valamiért.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #1231 Dátum: 2006 Február 27, 21:54:25 »

a diszkóveri csenelen van a 2 tökorrú, nem tudom mi a műsor címe.
ők is próbáltak megölni egy v8 blokkot ilyen 6osanya meg egyéb dolgokkal, de nem sikerült.
sőt, miután beledobálták a sok szart, jobban ment, mint előtte.

állítólag - mythbusters

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1230 Dátum: 2006 Február 27, 21:53:01 »

Az utolsó sorra egy tudományos alapokon nyugvó magyarázatot szívesen meghallgatnék. Grin

gondolom az anyák szétQrták a szelepeket, ezért azok nem gátolták a töltéscserét.  Tongue
elég tudományos volt?  Grin



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #1229 Dátum: 2006 Február 27, 21:50:50 »

Ugye-ugye? És mennyivel olcsóbb, mint a Prolong és egyéb ilyen szarok.
1303LS
« Hozzászólás #1228 Dátum: 2006 Február 27, 21:50:29 »


ők is próbáltak megölni egy v8 blokkot ilyen 6osanya meg egyéb dolgokkal, de nem sikerült.
sőt, miután beledobálták a sok szart, jobban ment, mint előtte.
Az utolsó sorra egy tudományos alapokon nyugvó magyarázatot szívesen meghallgatnék. Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1227 Dátum: 2006 Február 27, 21:47:48 »

Beesett, de pár másodperc alatt "eldolgozta". Mi 4est dobtunk.

a diszkóveri csenelen van a 2 tökorrú, nem tudom mi a műsor címe.
ők is próbáltak megölni egy v8 blokkot ilyen 6osanya meg egyéb dolgokkal, de nem sikerült.
sőt, miután beledobálták a sok szart, jobban ment, mint előtte.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #1226 Dátum: 2006 Február 27, 21:32:31 »

saválló lemezt kb mennyiért lehet kapni,méretre vágva,esetleg táblába??
Utolsó infóm szerint 2m2es tábla, vtg 1mm, 14000.-
Nem elérhető lacabug
Hozzászólások: 810


« Hozzászólás #1225 Dátum: 2006 Február 27, 21:28:25 »

saválló lemezt kb mennyiért lehet kapni,méretre vágva,esetleg táblába??
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #1224 Dátum: 2006 Február 27, 21:25:18 »

tipikus baleset Ladánán,légszűröházlevételnél,legalább fennakadt, vagy beleesett a szívócsonkba?
Beesett, de pár másodperc alatt "eldolgozta". Mi 4est dobtunk.
1303LS
« Hozzászólás #1223 Dátum: 2006 Február 27, 21:24:14 »

tipikus baleset Ladánán,légszűröházlevételnél,legalább fennakadt, vagy beleesett a szívócsonkba?
az 6-os anya. Roll Eyes
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #1222 Dátum: 2006 Február 27, 21:22:14 »

SiD, ez jó ötlet, köszi!
Megcsinálom.

Én is így akartam, de elöbb bepróbáltam milyen. elsőre úgy beszorult a kárpit közé, hogy azóta bent van és meg se mozdul. egy bilinccsel azért odaszorítottam a kormányoszlophoz.
Kössz SiD :-)
Nem elérhető amato
Hozzászólások: 167


Results are all that matters.

« Hozzászólás #1221 Dátum: 2006 Február 27, 21:13:25 »

Ha roncsolásmentesen szeretnéd beszerelni,...

SiD, ez jó ötlet, köszi!
Megcsinálom.

Üdv,
amato
 
ELMO
1968 ELM220 VW1300
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1220 Dátum: 2006 Február 27, 21:04:33 »

Mi 4es anyát dobtunk a lada karbiba. Grin
tipikus baleset Ladánán,légszűröházlevételnél,legalább fennakadt, vagy beleesett a szívócsonkba?

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #1219 Dátum: 2006 Február 27, 21:01:49 »

Mi 4es anyát dobtunk a lada karbiba. Grin
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1218 Dátum: 2006 Február 27, 20:50:26 »

bebasz Smiley
gondolhatod, hengerfej visszabont dugó tetején ott vigyorog a kúcs,mi meg vele szemben vigyorogtunk Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1217 Dátum: 2006 Február 27, 20:45:58 »

ez a motorbabennehagyós dolog régi emlékeket hozott elő.Gyakszin a suliba IFA mocikon is gyakoroltuk a szerelés elsajátitását.Hárman voltunk egy mocira ,mindenki más részt szerelt a motoron .Gyakorlat végén jött a szerszámok leltározása.nem volt meg a 10-es csillagkulcs. Grin

bebasz Smiley



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1216 Dátum: 2006 Február 27, 20:40:45 »

nem meri elmondani, hogy beleejtett egy 10-es anyát a blokkba  Evil Evil Evil
ez a motorbabennehagyós dolog régi emlékeket hozott elő.Gyakszin a suliba IFA mocikon is gyakoroltuk a szerelés elsajátitását.Hárman voltunk egy mocira ,mindenki más részt szerelt a motoron .Gyakorlat végén jött a szerszámok leltározása.nem volt meg a 10-es csillagkulcs. Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #1215 Dátum: 2006 Február 27, 20:38:16 »

Hmm ha netán valki tud majd nekem segateni akko kérlek irjatok sms-t vagy csörizzetek meg a 06703658860 számon

ha kell a motor csere én 20alatt megcsinálom 1 nap ugy szint!(ha itt mind a 2 kocsi)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #1214 Dátum: 2006 Február 27, 20:35:41 »

nem meri elmondani, hogy beleejtett egy 10-es anyát a blokkba  Evil Evil Evil

Hehe és még azt mondja nem komoly hang. Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1213 Dátum: 2006 Február 27, 20:34:21 »

Stunt sehol?
Baromira kíváncsi vagyok mi a f*sz zörög a motorjában.

nem meri elmondani, hogy beleejtett egy 10-es anyát a blokkba  Evil Evil Evil



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #1212 Dátum: 2006 Február 27, 20:26:06 »

Stunt sehol?
Baromira kíváncsi vagyok mi a f*sz zörög a motorjában.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1211 Dátum: 2006 Február 27, 19:58:45 »

Többek közt.Ez azért elég durva hogy egy frissen összerakott motort kapásból így meg kell kínozni: 15 percen keresztül 2500-4000 fordulat közt kell járatni. Mondjuk azt írja azért kell 2500 fölé vinni mert ez alatt nem jut elég olaj a vezérműtengely bütykeire meg a szelepemelőkre (amit a hajtókar "olajoz") azaz a normál üzemhez elég lenne csak az 'összejáratódáshoz' nem...
És érdekes az is hogy ezután sem szabad "kímélni" a motort - bár azt nem írja meddig. Termosztát hiánya(!) ilyenkor pl hiba. Ahol nem járatták be így a motort ott egyet lehet tenni: fel egy hegyre teljes gázzal kis terhelésű fokozatban. És ezt néhány alkalommal megismételni!
Mondjuk szerintem megfőzni se okos ötlet a motort már az elején( Ezért is OFF KERESEK VDO olajhőfokmérő jeladót ON Smiley ). Nekem azt tanácsolták hogy bejáratásnál max sebesség 4-ben 50-60 rövid váltóval, és hogy még véletlenül se lehessen túlpörgetni a gépet a gázbauden (télleg bowden vagy bauden?) zsinór egy kicsit lazára véve...

hidegen sem jó a túl alacsony fordulat. (1000-1500)
olyankor lófasz olajozás van.
miért ne lenne ez másképpen bejáratáskor?

a céges autókról tudok nyilatkozni:
1. amit mi kaptunk, az kapja az ívet rendesen, de egy szabály van: hidegen nem forgatjuk 3000 fölé, egyébként meg 4-4500 alatt nem váltunk fel
2. a női részlegé, akik óvatosan birizgálják. hidegen, melegen 2000-3000 között.

múltkor mentem a 2-es számú járművel, ég és föld...
a motor azért van, hogy pörögjön, wazze! 



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #1210 Dátum: 2006 Február 27, 19:45:08 »

arra gondolsz hogy 2500 fordulat vagy annál feljebb??? Igen a sportvezérműtengelyes meg egyéb nyalánkságokkal megáldott gépeknél így kell.

Többek közt.Ez azért elég durva hogy egy frissen összerakott motort kapásból így meg kell kínozni: 15 percen keresztül 2500-4000 fordulat közt kell járatni. Mondjuk azt írja azért kell 2500 fölé vinni mert ez alatt nem jut elég olaj a vezérműtengely bütykeire meg a szelepemelőkre (amit a hajtókar "olajoz") azaz a normál üzemhez elég lenne csak az 'összejáratódáshoz' nem...
És érdekes az is hogy ezután sem szabad "kímélni" a motort - bár azt nem írja meddig. Termosztát hiánya(!) ilyenkor pl hiba. Ahol nem járatták be így a motort ott egyet lehet tenni: fel egy hegyre teljes gázzal kis terhelésű fokozatban. És ezt néhány alkalommal megismételni!
Mondjuk szerintem megfőzni se okos ötlet a motort már az elején( Ezért is OFF KERESEK VDO olajhőfokmérő jeladót ON Smiley ). Nekem azt tanácsolták hogy bejáratásnál max sebesség 4-ben 50-60 rövid váltóval, és hogy még véletlenül se lehessen túlpörgetni a gépet a gázbauden (télleg bowden vagy bauden?) zsinór egy kicsit lazára véve...


'81 Hecho en México
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #1209 Dátum: 2006 Február 27, 19:43:31 »

Hmm ha netán valki tud majd nekem segateni akko kérlek irjatok sms-t vagy csörizzetek meg a 06703658860 számon



Szia, nekem 10 kHUF-ért volt tavaly ősszel a motorcsere, 1 nap alatt. Ha gondolod elküldöm a szerelő számát.
Nem elérhető FREKVENCIA
Hozzászólások: 46

« Hozzászólás #1208 Dátum: 2006 Február 27, 19:32:48 »

Hmm ha netán valki tud majd nekem segateni akko kérlek irjatok sms-t vagy csörizzetek meg a 06703658860 számon
Oldalak: 1 ... 1978 1979 1980 1981 1982 [1983] 1984 1985 1986 1987 1988 ... 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.