www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 16:31:50

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1985 1986 1987 1988 1989 [1990] 1991 1992 1993 1994 1995 ... 2015
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 12942267 alkalommal)
Sompi
« Hozzászólás #1017 Dátum: 2006 Február 23, 21:14:26 »

"How to Rebuild Your Vokswagen Air-Cooled Engine" könyv valakinek?
Hogyéééé agggyák??
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #1016 Dátum: 2006 Február 23, 21:14:09 »

"How to Rebuild Your Vokswagen Air-Cooled Engine" könyv valakinek?

ahamm, köcce
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #1015 Dátum: 2006 Február 23, 21:12:05 »

Ha leültetem a T2-t, törvényszerű, hogy befelé dőlnek a hátsó kerekek? Vagy mit lehet tenni ellene?

nekem egyik sincs ültetve, de az egyiknek bedőlnek a hátsói, a másik kettőnek nem
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #1014 Dátum: 2006 Február 23, 21:11:21 »

"How to Rebuild Your Vokswagen Air-Cooled Engine" könyv valakinek?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27138


« Hozzászólás #1013 Dátum: 2006 Február 23, 21:02:15 »

Üdvw.

Ha leültetem a T2-t, törvényszerű, hogy befelé dőlnek a hátsó kerekek? Vagy mit lehet tenni ellene?

 Huh

nem kell leültetni. amúgy az a dolguk, hogy bedőljenek

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #1012 Dátum: 2006 Február 23, 20:40:25 »

Üdvw.

Ha leültetem a T2-t, törvényszerű, hogy befelé dőlnek a hátsó kerekek? Vagy mit lehet tenni ellene?

 Huh
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #1011 Dátum: 2006 Február 23, 19:59:46 »

sajna melegszik. Mikor Dobogókőre mentünk, mire felértünk túllépte a 100at, pedig jó hideg volt kint. Sad

120-ig jó.
majd ha fölé csúszik, akkor aggódhatsz



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1010 Dátum: 2006 Február 23, 19:35:13 »



nem bírta a magas hegyi levegőt... légszomja volt a motornak beztos... Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #1009 Dátum: 2006 Február 23, 19:31:08 »


sajna melegszik. Mikor Dobogókőre mentünk, mire felértünk túllépte a 100at, pedig jó hideg volt kint. Sad

De azóta nem volt ilyen magas, még meleg időben sem ment 90fölé a városban. hosszab útra még nem mentünk.

a múszer jól műxik Cheesy
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #1008 Dátum: 2006 Február 23, 19:25:19 »

Én drótkorongal teljesen lecsiszoltam a vasat, aztán RO55 (rozsdamaró, gátló, átalakító, foszfátozó vegyszer) -tel le ecseteltem, Utána 3 réteg alapozó... holnap majd lefújom fekete sprével...

szerintem ezek után nem bátorkodik a rozsda, hogy újra felüsse a fejét...  Evil
attol függ milyen alapozót használtál,nállam a művelet ugyanaz csak én pl az alvázat AUTOBODY-cinkromátos alapozóval fújtam le amin eddig még szine se jelent meg a rozsdának

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1007 Dátum: 2006 Február 23, 19:21:20 »



Én drótkorongal teljesen lecsiszoltam a vasat, aztán RO55 (rozsdamaró, gátló, átalakító, foszfátozó vegyszer) -tel le ecseteltem, Utána 3 réteg alapozó... holnap majd lefújom fekete sprével...

szerintem ezek után nem bátorkodik a rozsda, hogy újra felüsse a fejét...  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #1006 Dátum: 2006 Február 23, 19:14:15 »



itt szerintem lehet : http://www.oldtimerperfekt.hu/

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #1005 Dátum: 2006 Február 23, 18:57:13 »

valaki ismeri a POR-15 rozsdagátló alapozót? (usás bogaras oldalakon/fórumokon rendszeresen említik)
lehet ezt itthon kapni?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #1004 Dátum: 2006 Február 23, 18:56:55 »

akkor nemtom miért mondják itt egyesek, hogy gixer van a gépemmel, mert 120 a vége.
ha 1303 S -nek 129, akkor szerintem minden rendben van a gépemmel!

1303LS
Neked hogy megy a gép?
vagy valaki aknek 1303 S vagy LS gépből való váltója van 1.6 motorral.


Voltam ma Tsigánál!
Épp a lánya gépét bütykölgette. Nemsemmi jószág! Pörög mint disznó, meg az a hang ... 
alig fér annyi gép van most nálla.
Jobbos ablakemelő szerkezetért menetm hozzá, van is neki épp egy olyan, amit most cserél le vadi újra, pedig műxik. Nemtom miért cseréli. 2500 ért adná. reális? Ajánlottam neki, hogya dok érte jó balost! jövőhéten felhozom, addigra kibontja.


Nekem F-es 1300-asom van. Úgy megy óra szerint 140-et mint a szél.Ha azt számolom hogy 10%-ot csal az akkor is 126km/h.Asszem ennél rövidebb váltó nem volt mint az enyém tehát valami tutira nem okés nálad!!

Lehet szarból várat csinálni!
Leon 1303
« Hozzászólás #1003 Dátum: 2006 Február 23, 18:06:35 »

A 129 az hosszúváltó, pl. egy 1303S-ből.

akkor nemtom miért mondják itt egyesek, hogy gixer van a gépemmel, mert 120 a vége.
ha 1303 S -nek 129, akkor szerintem minden rendben van a gépemmel!

1303LS
Neked hogy megy a gép?
vagy valaki aknek 1303 S vagy LS gépből való váltója van 1.6 motorral.


Voltam ma Tsigánál!
Épp a lánya gépét bütykölgette. Nemsemmi jószág! Pörög mint disznó, meg az a hang ... 
alig fér annyi gép van most nálla.
Jobbos ablakemelő szerkezetért menetm hozzá, van is neki épp egy olyan, amit most cserél le vadi újra, pedig műxik. Nemtom miért cseréli. 2500 ért adná. reális? Ajánlottam neki, hogya dok érte jó balost! jövőhéten felhozom, addigra kibontja.
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #1002 Dátum: 2006 Február 23, 17:15:31 »

Ez egy speciális szintetikus zsír, amely azért van, hogy az első fordulatoknál a csapágyak és főleg a vezérműtengely bütykök rendesen bekopjanak, összeálljanak. Ezt a zsírt az olaj könnyedén elmossa, nem olyan konzisztenciájú, mint egy csapágyzsír.

Ezen a képen egyébként az érdekesség a lakk, amivel a két blokkfelet összeragasztják, szigetelik.

Mi összerakásnál először csak önindítóval forgattuk jó 2 percig hogy eljusson mindenhová az olaj.Az nem jó?
Nem sok magyarnál láttam eddig hogy kenegetnének ilyet

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #1001 Dátum: 2006 Február 23, 17:13:31 »

Hát terveim azok nekem is vannak.
Egyenlőre a (most már eldőlt ) mexikóira egy olyan 1.5 körüli motor lesz.
Ez könnyen kivitelezhető, de ez is max a jövő tavaszra fog összeállni.
Addig örülök ha az 1.2-sel kavaroghatok.Hiányzik már a bogár.Több éve nem mentem bogárral vagy busszal.
Későbbi terveimben már gondolkodtam egy 69-nél hosszabb löketű motoron de az iszonyat drágának tűnik egyenlőre.Nálam a lélektani határ olyan 1000€-nál van a fűzött blokkig de ez ebbe messze nem fér bele.Szóval ez is csak olyan terv aminek kétes a megvalósulása.Bár ki tudja.


De jó neked hogy ennyi a lélektani határod.ez az az összeg ahol inkább komplett autót veszek.Motorra ennyit soha nem akarok költeni.tunning ide vagy oda

Lehet szarból várat csinálni!
1303LS
« Hozzászólás #1000 Dátum: 2006 Február 23, 16:57:14 »




Egyébként még vannak terveim, de nem szeretem ezeket ide leírni, mert megint jön egy ember, aki a fejemhez vágja, hogy nem tettem le semmit az asztalra, csak beszélek. Sajnos sok terv nem valósul meg egyéb okok (idő, pénz, egyéb jobb prodzsektek vagy lendületvesztés miatt) miatt...és mint tudjuk, minden ötlet annyit ér, mint a megvalósítása...

Hát terveim azok nekem is vannak.
Egyenlőre a (most már eldőlt ) mexikóira egy olyan 1.5 körüli motor lesz.
Ez könnyen kivitelezhető, de ez is max a jövő tavaszra fog összeállni.
Addig örülök ha az 1.2-sel kavaroghatok.Hiányzik már a bogár.Több éve nem mentem bogárral vagy busszal.
Későbbi terveimben már gondolkodtam egy 69-nél hosszabb löketű motoron de az iszonyat drágának tűnik egyenlőre.Nálam a lélektani határ olyan 1000€-nál van a fűzött blokkig de ez ebbe messze nem fér bele.Szóval ez is csak olyan terv aminek kétes a megvalósulása.Bár ki tudja.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #999 Dátum: 2006 Február 23, 16:44:45 »

It ezen a képen: http://www.funkenblitz.com/images/AS20.jpg mi az a bordó cucc a csapágyaknál? Bezsírozzák? Én azt hallottam hogy azt nem lehet mert eltömíti az olajjáratokat

Ez egy speciális szintetikus zsír, amely azért van, hogy az első fordulatoknál a csapágyak és főleg a vezérműtengely bütykök rendesen bekopjanak, összeálljanak. Ezt a zsírt az olaj könnyedén elmossa, nem olyan konzisztenciájú, mint egy csapágyzsír.

Ezen a képen egyébként az érdekesség a lakk, amivel a két blokkfelet összeragasztják, szigetelik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #998 Dátum: 2006 Február 23, 16:41:56 »

Megmondom az őszintét, beszéltem vele, de az már volt bogárban, nyilván kifúrták a pálcát és olajgombát is, valamint azt biztosra tudom, hogy valami számot is "kapott", ott, ahol nem kellene, hogy szám legyen rajta. Ez alapvetően egy átlagembernek nem baj, én azonban bolond vagyok és egyrészt nekem az alap az új blokk (esetleg egy CB Performance Super case vagy Universal case) vagy egy makulátlan typ3-as blokk, mindenképpen alapméretes csapágyfészkekkel, mert abban egy új főtengely fog forogni. Bizonytalant nem veszek meg, mégha nagyon olcsó is.

Úgy képzelem, hogy van egy másik hátsó csomagtérfedelem, azon nyitok szellőzőket egy lakatossal és a typ3-as blokkot álló hűtésesre építem át, valamint a dupla weber is elfér a csomagtérben, a tuningmotorra nem lesz fedél téve vagy egy másik, vágott fedél. Ez is már otthon figyel.
Valahogy így: http://www.funkenblitz.com/images/455.jpg


Egyébként még vannak terveim, de nem szeretem ezeket ide leírni, mert megint jön egy ember, aki a fejemhez vágja, hogy nem tettem le semmit az asztalra, csak beszélek. Sajnos sok terv nem valósul meg egyéb okok (idő, pénz, egyéb jobb prodzsektek vagy lendületvesztés miatt) miatt...és mint tudjuk, minden ötlet annyit ér, mint a megvalósítása...

It ezen a képen: http://www.funkenblitz.com/images/AS20.jpg mi az a bordó cucc a csapágyaknál? Bezsírozzák? Én azt hallottam hogy azt nem lehet mert eltömíti az olajjáratokat

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #997 Dátum: 2006 Február 23, 16:28:06 »

Most jut eszembe.

Maresz a multkor ajánlgatott valami 1.6 motort typ3 blokkban 10000-ért asszem?
Kérdezz rá.

Megmondom az őszintét, beszéltem vele, de az már volt bogárban, nyilván kifúrták a pálcát és olajgombát is, valamint azt biztosra tudom, hogy valami számot is "kapott", ott, ahol nem kellene, hogy szám legyen rajta. Ez alapvetően egy átlagembernek nem baj, én azonban bolond vagyok és egyrészt nekem az alap az új blokk (esetleg egy CB Performance Super case vagy Universal case) vagy egy makulátlan typ3-as blokk, mindenképpen alapméretes csapágyfészkekkel, mert abban egy új főtengely fog forogni. Bizonytalant nem veszek meg, mégha nagyon olcsó is.

Úgy képzelem, hogy van egy másik hátsó csomagtérfedelem, azon nyitok szellőzőket egy lakatossal és a typ3-as blokkot álló hűtésesre építem át, valamint a dupla weber is elfér a csomagtérben, a tuningmotorra nem lesz fedél téve vagy egy másik, vágott fedél. Ez is már otthon figyel.
Valahogy így: http://www.funkenblitz.com/images/455.jpg


Egyébként még vannak terveim, de nem szeretem ezeket ide leírni, mert megint jön egy ember, aki a fejemhez vágja, hogy nem tettem le semmit az asztalra, csak beszélek. Sajnos sok terv nem valósul meg egyéb okok (idő, pénz, egyéb jobb prodzsektek vagy lendületvesztés miatt) miatt...és mint tudjuk, minden ötlet annyit ér, mint a megvalósítása...
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 23, 16:36:45 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #996 Dátum: 2006 Február 23, 16:21:24 »

Persze hogy hátultartós.Meg persze hogy felesleges.Meg nincs rajta nívópálcahely.Meg mittudomén.
"AS" motor AS41-es? milyen tőcsavaros?
Egy hasonló állapotúra elcserélném ha az előző kérdésekre a válasz kielégítő. Wink
De asszem nem.

Ja tényleg, nívópálcahelyen is ügyeskedni kell.

Az AS motorszámú motor elég új és azt hiszem, hogy az AS41-es öntvényű.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 23, 16:24:31 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #995 Dátum: 2006 Február 23, 16:19:02 »

Shocked  Orvos látott már?????? Cry

Most jut eszembe.

Maresz a multkor ajánlgatott valami 1.6 motort typ3 blokkban 10000-ért asszem?
Kérdezz rá.
1303LS
« Hozzászólás #994 Dátum: 2006 Február 23, 16:13:23 »

A typ3-as blokk (és a buszmotor is asszem) hátul tartós, és a három tőcsavar helye okosan valami helicoil-szerű dologgal van megerősítve, hogy meg lehessen húzni 50-nel anélkül, hogy kivenné a menetet a blokköntvényből. És nincs belefúrva a fő olajjáratba, tehát nem kell rézalátét, o gyűrű, füttyfene, semmi, csak a csavar.

Neked ez teljesen felesleges, de olajgombát fúrnod kell.

Nekem azért kell egy másik AS41-es blokk, mert szépen lassan, de pontosan, szépen belekezdek egy igazi ütős motor építésébe, ami nem egy-két hónap, hanem inkább egy-két év alatt fog elkészülni, de ütős lesz.

Egyébként az enyém is ilyen, de azt meghagyom mostani állapotában, remélem rendben lesz.
Persze hogy hátultartós.Meg persze hogy felesleges.Meg nincs rajta nívópálcahely.Meg mittudomén.
"AS" motor AS41-es? milyen tőcsavaros?
Egy hasonló állapotúra elcserélném ha az előző kérdésekre a válasz kielégítő. Wink
De asszem nem.
1303LS
« Hozzászólás #993 Dátum: 2006 Február 23, 16:09:36 »

Shocked  Orvos látott már?????? Cry

Pontosan nem emlékszem, de lehet hogy odaadtam egy itteni bogaras szerelőnek.
Bár nagyobb az eséje hogy nem. Sad
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #992 Dátum: 2006 Február 23, 16:05:25 »

Ha még tudnád hogy azokat a hülye burkoltait meg különböző kellékei egy gyenge pillanatomban kidobtam.
De nem tudod meg mert nem mondom el.
Meg egy vonóhorog is volt coupera

Shocked  Orvos látott már?????? Cry

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #991 Dátum: 2006 Február 23, 16:04:05 »

Mééé a tied nem ilyen?

A typ3-as blokk (és a buszmotor is asszem) hátul tartós, és a három tőcsavar helye okosan valami helicoil-szerű dologgal van megerősítve, hogy meg lehessen húzni 50-nel anélkül, hogy kivenné a menetet a blokköntvényből. És nincs belefúrva a fő olajjáratba, tehát nem kell rézalátét, o gyűrű, füttyfene, semmi, csak a csavar.

Neked ez teljesen felesleges, de olajgombát fúrnod kell.

Nekem azért kell egy másik AS41-es blokk, mert szépen lassan, de pontosan, szépen belekezdek egy igazi ütős motor építésébe, ami nem egy-két hónap, hanem inkább egy-két év alatt fog elkészülni, de ütős lesz.

Egyébként az enyém is ilyen, de azt meghagyom mostani állapotában, remélem rendben lesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #990 Dátum: 2006 Február 23, 16:00:50 »

Add el nekem! Mindenki jól jár, főleg én.  Wink
Ha még tudnád hogy azokat a hülye burkoltait meg különböző kellékei egy gyenge pillanatomban kidobtam.
De nem tudod meg mert nem mondom el.
Meg egy vonóhorog is volt coupera
1303LS
« Hozzászólás #989 Dátum: 2006 Február 23, 15:55:17 »

Add el nekem! Mindenki jól jár, főleg én.  Wink

Mééé a tied nem ilyen?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #988 Dátum: 2006 Február 23, 15:54:22 »

Na.
Tényfeltárást végeztem a pincében:

TYP3 blokk:
motorszám T0971***
AS41 öntvény, beleöntve a megfelelő helyen
Olajszívócső (a szűrőnél) :külső18mm belső 16mm
Olajcsatornák a pumpánál(helyesen szivattyú)16/12mm
Olajcsatorna a vezérmű tengelynél középen 12mm
Tőcsavarok 12mm

Ebből lesz a nagyobb motorom eldöntöttem.
Tőkék nagyon szépen néznek ki, csapágy fészkekben nem láttam benyomódást.

Add el nekem! Mindenki jól jár, főleg én.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #987 Dátum: 2006 Február 23, 15:22:33 »

Én is utoljára 7 éves koromban Warsóztam apám autójában, azóta bogár a pálya - immáron 28 éve...
Azért nem semmi motor volt benne: hosszú löketű, 2500-as négyhengeres, mélyről húzós, a harmadik (utolsó) sebességi fokozatban 40-től királyul húzott 110-ig, itt konyec. Nameg az az egybe ülés elöl - hááá... Cool
Akkor ez biztos ismerös. Cheesy

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #986 Dátum: 2006 Február 23, 15:21:36 »

Na.
Tényfeltárást végeztem a pincében:

TYP3 blokk:
motorszám T0971***
AS41 öntvénybe öntve a megfelelő helyen
Olajszívócső (a szűrőnél) :külső18mm belső 16mm
Olajcsatornák a pumpánál(helyesen szivattyú)16/12mm
Olajcsatorna a vezérmű tengelynél középen 12mm
Tőcsavarok 12mm

Ebből lesz a nagyobb motorom eldöntöttem.
Tőkék nagyon szépen néznek ki, csapágy fészkekben nem láttam benyomódást.

A mexikóit most ha nem haragszotok nem borítom szét a méricskélés miatt.
Pedig kíváncsi vagyok.
1303LS
« Hozzászólás #985 Dátum: 2006 Február 23, 15:19:29 »

Na.
Tényfeltárást végeztem a pincében:

TYP3 blokk:
motorszám T0971***
AS41 öntvény, beleöntve a megfelelő helyen
Olajszívócső (a szűrőnél) :külső18mm belső 16mm
Olajcsatornák a pumpánál(helyesen szivattyú)16/12mm
Olajcsatorna a vezérmű tengelynél középen 12mm
Tőcsavarok 12mm

Ebből lesz a nagyobb motorom eldöntöttem.
Tőkék nagyon szépen néznek ki, csapágy fészkekben nem láttam benyomódást.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 23, 15:26:18 írta 1303LS »
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #984 Dátum: 2006 Február 23, 15:17:06 »

Na olyannal sajnos nem jártam de ZUKal igen. Grin

Én is utoljára 7 éves koromban Warsóztam apám autójában, azóta bogár a pálya - immáron 28 éve...
Azért nem semmi motor volt benne: hosszú löketű, 2500-as négyhengeres, mélyről húzós, a harmadik (utolsó) sebességi fokozatban 40-től királyul húzott 110-ig, itt konyec. Nameg az az egybe ülés elöl - hááá... Cool

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #983 Dátum: 2006 Február 23, 15:12:46 »

Különbözők vagyunk, nekem nem ingyombingyom, tutujka, meg bogárka, hanem csapágyhézag, kenőanyag, előgyújtás fordulat és mennie kell. Niylván nem versenyzem új autókkal, mert a seggükből kirántanak ilyen teljesítményt, de mennie kell és bírnia.

Na, azért én se ilyen gyógyegér szinten viszonyulok a kocsimhoz...
Csakhogy értsétek: ezek a dolgok (mint pl. a bogaram, a Pancsám, a régi Doxa órám, az öreg Bosch hűtőszekrényem, meg miegyebek...) annál értékesebbek, emberközelibb világot idézők ahhoz, hogy tönkreverjem őket. A most kapható műszaki cikkek tömkelege számomra személytelen, jellegtelen semmitmondó - pontosan a rutinszerű törődést nélkülöző arctalan dolog.
És én sem a tutujgatással pótolom a szakszerű törődést, inkább költök olajra, mint autósamponra...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
matchbox
« Hozzászólás #982 Dátum: 2006 Február 23, 13:54:45 »

Koszonom a jotanacsokat - viszem is Merkihez!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #981 Dátum: 2006 Február 23, 13:39:23 »

Dehogy akarom én széthajtani!!
De tudni akarom mi az objektív meglátás arról hogy meddig jó neki. Fülre meg érzésre én is tudom, csak mivel most szokom a bogarat, és ez az első, kell valami viszonyítási alap
Písz Smiley

4000-nél már elég hangos a bogárka, úgyhogy tuti nem fogod széthajszolni.
olalyhőfokmérő mutat neked rendesen?
nem melexik túl a motorod?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18489


1969

« Hozzászólás #980 Dátum: 2006 Február 23, 13:34:33 »


Dehogy akarom én széthajtani!!
De tudni akarom mi az objektív meglátás arról hogy meddig jó neki. Fülre meg érzésre én is tudom, csak mivel most szokom a bogarat, és ez az első, kell valami viszonyítási alap
Písz Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #979 Dátum: 2006 Február 23, 13:22:47 »

na itt az igazság.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #978 Dátum: 2006 Február 23, 12:44:05 »

Bocs, hogy belekontárkodok: muszályj azt a gépet, ami 30-35 évet kibírt, most széthajtani?
Részemről én jobban tisztelem az autóm korát, mintsem a szemét nyomjam ki...
Meg nem biztos, hogy aszfaltrakétát vettünk a bogarunk személyében...
Ez semmilyen személyes támadásnak nem minősülő megjegyzés volt - a békesség kedvéért...

Különbözők vagyunk, nekem nem ingyombingyom, tutujka, meg bogárka, hanem csapágyhézag, kenőanyag, előgyújtás fordulat és mennie kell. Niylván nem versenyzem új autókkal, mert a seggükből kirántanak ilyen teljesítményt, de mennie kell és bírnia.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1985 1986 1987 1988 1989 [1990] 1991 1992 1993 1994 1995 ... 2015
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 5.721 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.