www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 24, 20:08:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921344 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1951 1952 1953 1954 1955 [1956] 1957 1958 1959 1960 1961 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14681115 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2411 Dátum: 2006 Március 30, 10:23:03 »

Drótkoronggal kb 10-15 perc alatt fémtiszta, de nem a puha rézdrótos hanem annál erősebb kicsit.Sima festékboltban vettem a kisebb 600valamennyi a nagyobb 1000valamennyi.
Alapozás nélkül a problámák.
1.nem takar tisztességesen a színréteg.kurva sok drága festék kell.
2.hamar rozsdásodni fog.(kb első sós téli utad.)

Szóval fémtiszta felület után rozsda passziválás (lehet evipass ezzel az a gond hogy a kromofághoz hasonlóan illek utána maradéktalanul eltávolítani, ez nehéz. lehet egy rozsdaátalakító alapozó én most ezt favorizálom)
majd a szín szépen fújva.
Alapozózás nélkül ne fess mert nem véletlen vannak a rendszerek kitalálva.

Persze ez az én véleményem ettől bárkié bármiben eltérhet.Nme vagyok szakképzett festőmester de a dobozokat el szoktam olvasni ésmegpróbálok tanulni belőlük.


Az én tapasztalatom az, hogy a keréktárcsa ezüstök nagyon jó festékek, sokban különböznek a sima ezüst festéktől. Én azok alá soha nem szoktam alapozni és nem egy telet kibírt már felnim. A lényeg, hogy amikor fémtiszta, akkor ne legyen alatta oxidréteg semmiylen formában, mert az a festék alatt is dolgozni fog. Evipassal vagy ferropassit-tal lekenni nem butaság, de ezt csak akkor csinálom, ha a fém nem teljesen oxidmentes és nem tudom, vagy nem akarom azzá tenni, mert nem akarok annyit korongozni, csiszolni...

Egy jó minőségű tárcsafesték, 3 vékony rétegben, rendesen aládolgozva (tisztítva) nagyon tart.

Aliu felnit azt speckó alu alapozóval szoktam alapozni, ezt az alumínium oxidációja miatt ajánlják az értők. Acélt nem szoktam.

Ez az én tapasztalatom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #2410 Dátum: 2006 Március 30, 09:19:30 »

Örülök h jól áll akkor Smiley
festés lesz vagy matrica? a piros-fekete alapszín marad?
Még fogalmam sincs, hogy milyen technikával, de a piros-fekete valószínűleg marad. Smiley
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #2409 Dátum: 2006 Március 30, 08:31:46 »

Gyuszkó:
én elöre 1.6-vagy1.8-at szoktam,
hátra meg 2.0 vagy 2.2-öt.


ESZ:
ezt pirellis dolgot honnan is vetted?
10 éve forgazmazok pirellit és soha nem volt ilyen probléma ezzel a fajtával.
1 garanciális cserém volt ezen idö alatt szóval ezt megkontráznám!!

üdvw
Jó de nem 4 év garanciát vállalsz,ez pl egy 35000km-es gumi ebböl 2 vásznas lett és nem azé mer sokat padkázok meg nem kerülöm ki a gödröket,a VW szalonban ezzel adták ki a kocsit 2001-ben,  most Marangoni van a másik kocsin de ezzel is volt már tapasztalatom,kva sokat bir ki,régebbi OFF ótón volt ilyen 40000 volt benne és még beletettünk vagy 60-at piacoztunk és nagyon meg vala elégadve vele,ja és nem ököráron lehet kapni  13-14forint darabja

1303LS
« Hozzászólás #2408 Dátum: 2006 Március 30, 07:26:44 »

3-4 réteg festék szépen finom rétegekkel egymásra + vagy 2 réteg lakk.
Ez mé rozsdálna?


Ha a fém és az első réteg festék között van egy kis szmötyi akkor onnan fog indulni a rágcsa és akárhány réteg festéket le fog túrni.
Ezért fontosabb mindenféle előmunkálat mint maga a színre fújás.
Ha nem jól tudom javítson ki valaki.
1303LS
« Hozzászólás #2407 Dátum: 2006 Március 30, 07:22:27 »

Ja, és marózni sem árt több lépcsőben: száradás után drótkorong, utána csiszolópapír, majd újra rozsdamaró - ezt ismételni a kívánt minőség eléréséig.
Rozsdaátalakító: én a WÜRTH-öt próbáltam, hát nem vágtam magam hanyatt tőle... azután is jött a rozsda...

Amit nem pucolsz le mechanikusan rendesen, azon nem áll meg a festés hosszú ideig. Ráadásul qwa drágák ezek az átalakító-alapozók.

Én mezei supralux konvert(2000valamennyiFt) nevezetűt használok.
Színtelen, a fémen és a finoman rozsdált felületen szépen látható ahogy megköti a rozsdát mivel átlátszó.
Hosszútávú tapasztalatom nincs vele, de bizalom az igen.Viszont egy réteg srpay keréktárcsa szürke(999Ft) szépen lefedi.Nem lakkozom.Minek?
Szóval a négy kerékre elég egy doboz rozsdaalapozó és szerintem két flakon fedőfesték.Ennél a kromofágos megoldás tuti hogy drágább.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #2406 Dátum: 2006 Március 30, 07:06:14 »

Na az időmérőóra OPELé.
Lukra futottam,de azért köszi az infót mindenkinek.

Nekem meg valamilyen BMW-s van ugyonda bepattintva, ahol a gyári van... elvan ott, de egy gyári jobb lenne, vagy a gyári takarólemez, mert van 3-as műszerfalcsoportom, amiben van VDO óra is, a magnó helyére....csak be kén eszerelni, vezetékezni, a magnót meg elrakni valahova...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető ecneB
Hozzászólások: 238


« Hozzászólás #2405 Dátum: 2006 Március 30, 01:07:24 »

azzal az autóval nem volt semmi gond eddig. nem hinném, hogy egyik napról a másikra megcsavarodna a kasztni.

Köszi    Grin

ez igymegnyugtato.. de akkor - tette fel a kérdést Watson - mi okozhatja az erős emelkedést?!


Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #2404 Dátum: 2006 Március 29, 23:44:53 »

Rozsdamaró felesleget, kromofágot csak nitrohigító mossa le! Címfestő szakival beszélgettem, ő erre esküszik...
Ha ezek nincsenek a felületről tökéletesen lemosva, akkor lepereg a festés!

Ja, és marózni sem árt több lépcsőben: száradás után drótkorong, utána csiszolópapír, majd újra rozsdamaró - ezt ismételni a kívánt minőség eléréséig.
Rozsdaátalakító: én a WÜRTH-öt próbáltam, hát nem vágtam magam hanyatt tőle... azután is jött a rozsda...

Amit nem pucolsz le mechanikusan rendesen, azon nem áll meg a festés hosszú ideig. Ráadásul qwa drágák ezek az átalakító-alapozók.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #2403 Dátum: 2006 Március 29, 23:41:22 »

Drótkoronggal kb 10-15 perc alatt fémtiszta, de nem a puha rézdrótos hanem annál erősebb kicsit.Sima festékboltban vettem a kisebb 600valamennyi a nagyobb 1000valamennyi.
Alapozás nélkül a problámák.
1.nem takar tisztességesen a színréteg.kurva sok drága festék kell.
2.hamar rozsdásodni fog.(kb első sós téli utad.)

Szóval fémtiszta felület után rozsda passziválás (lehet evipass ezzel az a gond hogy a kromofághoz hasonlóan illek utána maradéktalanul eltávolítani, ez nehéz. lehet egy rozsdaátalakító alapozó én most ezt favorizálom)
majd a szín szépen fújva.
Alapozózás nélkül ne fess mert nem véletlen vannak a rendszerek kitalálva.

Persze ez az én véleményem ettől bárkié bármiben eltérhet.Nme vagyok szakképzett festőmester de a dobozokat el szoktam olvasni ésmegpróbálok tanulni belőlük.


Rozsdamaró felesleget, kromofágot csak nitrohigító mossa le! Címfestő szakival beszélgettem, ő erre esküszik...
Ha ezek nincsenek a felületről tökéletesen lemosva, akkor lepereg a festés!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #2402 Dátum: 2006 Március 29, 22:17:30 »

http://sebeetles.com/


pl ez! 64 ből! http://sebeetles.com/mach1.htm

<beszúrt kép törölve>
http://sebeetles.com/mach1.htm -engem pont ez erdekelne. lehet ilyet szettet  meg szerezni, vagy forgalmazzak meg, Nagyon kiraly lenne Grin Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #2401 Dátum: 2006 Március 29, 21:59:53 »

http://sebeetles.com/


pl ez! 64 ből! http://sebeetles.com/mach1.htm


http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2400 Dátum: 2006 Március 29, 21:57:00 »

Ugytudom volt gyari tuning az 1,2-eseknek (valai duplakarbis megoldas) Errol milyen infotok van? minden erdekel!! Grin
az ovál korszakban volt két divatos "tuning" kit: az okrasa és a judson. az előbbi duplakarbik, tuning hengerfejek, olajszűrő, az utóbbi pedig egy ékszíjhajtásos feltöltős rendszer. más széles körben népszerű 1.2-es tuningot nem ismerek.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #2399 Dátum: 2006 Március 29, 21:48:22 »

GUMIBOGI!

ESZ szerint:
Te ezt - mint szakember - hogy látod?
Milyen guminyomást javasolsz?

Gyuszkó:
én elöre 1.6-vagy1.8-at szoktam,
hátra meg 2.0 vagy 2.2-öt.


ESZ:
ezt pirellis dolgot honnan is vetted?
10 éve forgazmazok pirellit és soha nem volt ilyen probléma ezzel a fajtával.
1 garanciális cserém volt ezen idö alatt szóval ezt megkontráznám!!

üdvw

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #2398 Dátum: 2006 Március 29, 21:27:04 »

Ugytudom volt gyari tuning az 1,2-eseknek (valai duplakarbis megoldas) Errol milyen infotok van? minden erdekel!! Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Leon 1303
« Hozzászólás #2397 Dátum: 2006 Március 29, 21:10:09 »



Kromofág ->mosás + Rozsdamaró (ha kell + egy kis csiszolás csiszolópapírral)-> mosás, szárítás + 3-4 réteg festék szépen finom rétegekkel egymásra + vagy 2 réteg lakk.
Ez mé rozsdálna?
Ha meg kirozsdásodik, akkor elviszem egy év múlva és szakemberrel megcsináltatom jópénzért!
Most erre van időm, meg pénzem.
Sompi
« Hozzászólás #2396 Dátum: 2006 Március 29, 20:34:44 »

Köszi a biztatást  Wink
Akkor folytatom a harcot tovább
bokonon!! Nem te szoktál "duhajkodni" a Fehérvári úton a bogiddal mostanában??
Ilyen kék járgány mint a tiéd mangelsekkel....  Grin
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #2395 Dátum: 2006 Március 29, 20:33:22 »

GUMIBOGI!

ESZ szerint:
Pirellivel vigyázni!! a futófelület  nagyon sokáig bírja ,de az oldala egyhamar vásznas lesz,kb 4 évet bír ki az oldala

Te ezt - mint szakember - hogy látod?
Milyen guminyomást javasolsz?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
1303LS
« Hozzászólás #2394 Dátum: 2006 Március 29, 20:23:57 »

Drótkoronggal kb 10-15 perc alatt fémtiszta, de nem a puha rézdrótos hanem annál erősebb kicsit.Sima festékboltban vettem a kisebb 600valamennyi a nagyobb 1000valamennyi.
Alapozás nélkül a problámák.
1.nem takar tisztességesen a színréteg.kurva sok drága festék kell.
2.hamar rozsdásodni fog.(kb első sós téli utad.)

Szóval fémtiszta felület után rozsda passziválás (lehet evipass ezzel az a gond hogy a kromofághoz hasonlóan illek utána maradéktalanul eltávolítani, ez nehéz. lehet egy rozsdaátalakító alapozó én most ezt favorizálom)
majd a szín szépen fújva.
Alapozózás nélkül ne fess mert nem véletlen vannak a rendszerek kitalálva.

Persze ez az én véleményem ettől bárkié bármiben eltérhet.Nme vagyok szakképzett festőmester de a dobozokat el szoktam olvasni ésmegpróbálok tanulni belőlük.
Leon 1303
« Hozzászólás #2393 Dátum: 2006 Március 29, 19:16:20 »

Hát, nemtudom, jó-e, ha rászárad. Olyanom nekem még nem volt. Egyébként én se komolyan alapoztam, csak egy leheletnyi szórógitt azt kész. De tényleg alig. Aztán erre a festék. És a márkajelzés kitapintható.
akkor kenegetem, aztán ha elfogyott, akkor leslagolom, meg átmosom.
nem merem magas nyomásúval, mert az úgy fröcsköl, tiszta kromofág lennék.
Sajna vegyvédelmis hacukám kölcsönbe van...
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2392 Dátum: 2006 Március 29, 19:06:06 »

Hát, nemtudom, jó-e, ha rászárad. Olyanom nekem még nem volt. Egyébként én se komolyan alapoztam, csak egy leheletnyi szórógitt azt kész. De tényleg alig. Aztán erre a festék. És a márkajelzés kitapintható.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Leon 1303
« Hozzászólás #2391 Dátum: 2006 Március 29, 19:02:49 »

Én puha bronz drótkorongot használtam, azzal nem volt semmi gond. Festés előtt meg úgyis alapozol. De amúgysem látszik meg.

nem alapozok!
Kromofág, aztán rozsdamaró, aztán festék!
Leon 1303
« Hozzászólás #2390 Dátum: 2006 Március 29, 19:01:40 »

Hát jó fél napot elszórakoztam vele. Egyébként nem kell aggódni, a fémnek csodák csodájára fémszíne van! Cool
akkor majd holnap reggel mosom le. addig meg rákenegetem ami még maradt.
Vagy inkább még ma?
ha rászárad nem baj?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2389 Dátum: 2006 Március 29, 19:00:38 »

Én puha bronz drótkorongot használtam, azzal nem volt semmi gond. Festés előtt meg úgyis alapozol. De amúgysem látszik meg.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2388 Dátum: 2006 Március 29, 18:59:42 »

Hát jó fél napot elszórakoztam vele. Egyébként nem kell aggódni, a fémnek csodák csodájára fémszíne van! Cool

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Leon 1303
« Hozzászólás #2387 Dátum: 2006 Március 29, 18:59:00 »


Drótkorongozni meg nemakarom, féltem azt a szép felületet, meg azt a szééép márkajelzést, ami bele van vésve  Grin
Leon 1303
« Hozzászólás #2386 Dátum: 2006 Március 29, 18:57:36 »

Sajna nekem is volt ilyen kromofágos problémám, amikor a felnijeimet festettem. Volt rajta vagy 3 réteg festék, + alul a gyári. Hát, 2 üveg kromofágom (!) elment a négy felnire, de ez is kevés volt, be kellett avatkoznom drótkoronggal is. Evil A legalsó gyári réteg na, az nagyon nehezen jött le! 

És utánna milyen színű lett?
Én nemtom, hogy az még a gyári festék, vagy a fém.
De szerintem még a gyári jóó tartós réteg még úgyahogy rajta van.
Mennyi idő alatt marta le???
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #2385 Dátum: 2006 Március 29, 18:47:22 »

Sajna nekem is volt ilyen kromofágos problémám, amikor a felnijeimet festettem. Volt rajta vagy 3 réteg festék, + alul a gyári. Hát, 2 üveg kromofágom (!) elment a négy felnire, de ez is kevés volt, be kellett avatkoznom drótkoronggal is. Evil A legalsó gyári réteg na, az nagyon nehezen jött le! 

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Leon 1303
« Hozzászólás #2384 Dátum: 2006 Március 29, 18:43:24 »

Még egyszer átkentem, de van olyan rész, ahol nem akarja lehozni a fekete színt...
Várok, meg kenegetek...
Kromofág fogyóban sajna.
Leon 1303
« Hozzászólás #2383 Dátum: 2006 Március 29, 18:16:21 »

Az nem tragédia,ha éti az esö!
Utána ugyis mososzeres,szappanos vizzel közömbösiteni kell a kromofágot.
Akkor kezd szürkülni,mikor elkezd "harapni" a szer, Wink

Akkor jó!
G*ci mód esik...
De megyek, átkenem mégeccer.
Biztos ami biztos.
Leon 1303
« Hozzászólás #2382 Dátum: 2006 Március 29, 18:15:00 »

várj, kitalálom: az 50ezres aprónetes Fuchs garnitúrát kromofágozod!  Grin Grin Grin
AZT!
A polír küllők már szép szürkék!
 Grin
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2381 Dátum: 2006 Március 29, 18:10:01 »

Nem!
Azok maradnak ahogy vannak!
A többi TOP SICRET!
várj, kitalálom: az 50ezres aprónetes Fuchs garnitúrát kromofágozod!  Grin Grin Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #2380 Dátum: 2006 Március 29, 18:09:48 »

Lekentem a felniket 3 x kromofággal, most dógozik az anyag, de közben meg zuhog az eső, remélem nem csap nagyon a leerestő alá.
A legelső felninek egyből leszedte a fekete részét, a többinek meg még nem. Meg olyan söét szürke lett az egész...
Kiványcsi vagyok mi lesz belőle...
Az nem tragédia,ha éti az esö!
Utána ugyis mososzeres,szappanos vizzel közömbösiteni kell a kromofágot.
Akkor kezd szürkülni,mikor elkezd "harapni" a szer, Wink

Tóth Zoltán
Leon 1303
« Hozzászólás #2379 Dátum: 2006 Március 29, 18:07:09 »

jeeee, átfested a csúnya fekete felniket? helyes! ezüst lesz?

Nem!
Azok maradnak ahogy vannak!
A többi TOP SICRET!
Leon 1303
« Hozzászólás #2378 Dátum: 2006 Március 29, 18:04:26 »

Most vegestem a az elso valtotarto gumiban cserevel. Probalt szivatni a gep de en volt az erosebb. Most mar nem urgal a motor valto elindulasokor Grin

Még jó hogy rajzás előtt...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2377 Dátum: 2006 Március 29, 18:03:01 »

Lekentem a felniket 3 x kromofággal, most dógozik az anyag, de közben meg zuhog az eső, remélem nem csap nagyon a leerestő alá.
A legelső felninek egyből leszedte a fekete részét, a többinek meg még nem. Meg olyan söét szürke lett az egész...
Kiványcsi vagyok mi lesz belőle...
jeeee, átfested a csúnya fekete felniket? helyes! ezüst lesz?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2376 Dátum: 2006 Március 29, 18:01:39 »

Megvan tekeredve a kasztni. A Kamilla is így volt egy korábbi puff miatt, ami nem láccott a szétszedésig.
azzal az autóval nem volt semmi gond eddig. nem hinném, hogy egyik napról a másikra megcsavarodna a kasztni. nem beszélve arról, hogy ecneB autója egy full felújított gép, nincs elgyengülve a kasztnija.

1963 VW1200 DeLuxe
1303LS
« Hozzászólás #2375 Dátum: 2006 Március 29, 18:00:11 »

Na az időmérőóra OPELé.
Lukra futottam,de azért köszi az infót mindenkinek.
Leon 1303
« Hozzászólás #2374 Dátum: 2006 Március 29, 17:58:46 »

Lekentem a felniket 3 x kromofággal, most dógozik az anyag, de közben meg zuhog az eső, remélem nem csap nagyon a leerestő alá.
A legelső felninek egyből leszedte a fekete részét, a többinek meg még nem. Meg olyan söét szürke lett az egész...
Kiványcsi vagyok mi lesz belőle...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29093


Road Force One

« Hozzászólás #2373 Dátum: 2006 Március 29, 17:58:02 »

Jóvanmá naaa! Nekem csak sima 1303-as feliratom van, de papíron 1303 S.
Gondoltam, hogy a következő lépcsőfok az L, és logikusan az S után jön.
Tévedtem  Embarrassed

TéVWedni emberi dolog..... de isteni érzés!!  Grin Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Leon 1303
« Hozzászólás #2372 Dátum: 2006 Március 29, 17:56:48 »

Nem SL hanem LS 
Nem szutyuki ez. Grin

Jóvanmá naaa! Nekem csak sima 1303-as feliratom van, de papíron 1303 S.
Gondoltam, hogy a következő lépcsőfok az L, és logikusan az S után jön.
Tévedtem  Embarrassed
Oldalak: 1 ... 1951 1952 1953 1954 1955 [1956] 1957 1958 1959 1960 1961 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.126 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.