www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2024 Március 28, 18:34:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Tawaszi Rallye
Budapest
2024. május 11.
920121 Hozzaszólás 218 Témában írta 1606 Felhasználó
Legújabb tag: Stoye
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2004 2005 2006 2007 2008 [2009] 2010 2011 2012 2013 2014
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 10564653 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #207 Dátum: 2006 Február 05, 14:55:37 »

NGA!

Az 1868937 mikori motorszám?
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #206 Dátum: 2006 Február 05, 12:08:24 »




flex? 

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7186


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #205 Dátum: 2006 Február 05, 12:06:56 »




mit csinálnak rajta ? tavaszra nem lesz kész ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #204 Dátum: 2006 Február 05, 11:47:43 »

1.beleprobálsz több vw kulcsot ha koptt a zárad kinyilik máséval is!!
2.aztán vékony csavrahuzoval behatolsz a pillangó ablak melet!és kinyitod a pillango kalantyuját vele!
3.antánával v drottal vastagabbal a vizlehuzó melet lematatsz

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #203 Dátum: 2006 Február 05, 11:39:03 »

én ! Shocked

és ehhez valami speckó szerszám is kell vagy csak tudás?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #202 Dátum: 2006 Február 05, 11:26:16 »

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Ki tud bogit feltörni? (roncsolásmentesen)

Be van zárva a vezetőoldal és a gombot nem lehet felhúzni. mozdul 2 mm-t aztán megakad.
már leszedtem a kárpitot is, de nem lehet igazán hozzáférni.
azt a fém lapot is próbáltam lehúzni, ami a zár ajtón belüli része. annak kéne lefelé elmozdulni hogy nyíljon, és az együtt mozog a gombbal 2mm-t de többet nem!

így csukott állapotban az ablakot sem fogom tudni kiszedni, hogy a szerkezet kibontásával legalább lássam hol a gubanc!

Mi a f@szt lehet itt csinálni??

nem tűnik jó mókának hogy ezentúl csak a mitfárer felől jussak be Undecided\
én ! Shocked

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #201 Dátum: 2006 Február 05, 11:14:59 »

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ

Ki tud bogit feltörni? (roncsolásmentesen)

Be van zárva a vezetőoldal és a gombot nem lehet felhúzni. mozdul 2 mm-t aztán megakad.
már leszedtem a kárpitot is, de nem lehet igazán hozzáférni.
azt a fém lapot is próbáltam lehúzni, ami a zár ajtón belüli része. annak kéne lefelé elmozdulni hogy nyíljon, és az együtt mozog a gombbal 2mm-t de többet nem!

így csukott állapotban az ablakot sem fogom tudni kiszedni, hogy a szerkezet kibontásával legalább lássam hol a gubanc!

Mi a f@szt lehet itt csinálni??

nem tűnik jó mókának hogy ezentúl csak a mitfárer felől jussak be Undecided\
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #200 Dátum: 2006 Február 04, 21:36:21 »


a meglátogattam Kamillát. A héten, ha igaz, elkészül az orra.

Bácsi Győző
1303LS
« Hozzászólás #199 Dátum: 2006 Február 04, 21:32:48 »

Lazly!

Mi van a kuplunggal?
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #198 Dátum: 2006 Február 04, 21:29:45 »

találtam egy pár képet de még nem tudtam rájönni a működésére ,hátha valaki okosabb Huh

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #197 Dátum: 2006 Február 04, 19:49:57 »

én kitéptem a másik 200 méterrel együtt

jééé, egy funk. Smiley

rég írtál, a bogivásárlásról szóló írásod azóta is legendaként kering.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17217


« Hozzászólás #196 Dátum: 2006 Február 04, 18:37:01 »

Ha átvezetékezték a kocsit, akkor jó eséllyel minden vezeték piros. Vagy fekete. :-)
PéZsé
« Hozzászólás #195 Dátum: 2006 Február 04, 18:27:44 »

PLÍÍÍÍZ SEGÍTSETEK!!

Már vagy egy féléve rossz a belső világításom, és most nekiálltam megcsinálni.
Most ott tartok, hogy már világít, de nem akar elaludni.
Kivettem az A oszlopban lévő ajtó nyitás érzékelőt, és ott elég érdekes dolgokat láttam:
2 vezeték megy egy véghez, és az egyik vezetékről levan égve a műanyag!
sajna csak vagy 5 cm-ert tudom kintebb húzni, szóval még csak javítani sem tom innen.
Lett belerakva egy elalvás késleletető, azt meg azt se tom, hogy hol van benne.

MIT CSINÁLJAK???

LÉCCCÍÍÍÍÍÍÍÍ
SÜRGŐS

3 kanóc megy a lámpához,egy piros vezetéken állandó 12v-ot kap,van egy barna(test) és egy barna-fehér(ajtókapcsolón keresztül érkező test)!
Próbalámpa egyik vége a karosszéria bármely test részére  a másik a pirosra,ha kigyullad az áram elmegy a lámpáig.Ha nem a biztositéktáblán keressd meg a kiégett biztositékot.
Ha kap áramot,a barna vezeték folyamatos test,ebben az esetben a lámpa egyik kapcsolóállásnál már világit.
A barna-fehér az ajtókapcsolótol megy ha a lámpára dugod és az ajtókapcsolóról érkező vezetéket a kasznihoz érinted meg kell gyulladnia.Ez esetben a kapcsoló oxidos(oxid eltávolitás kapcsoló vissza).
Eltudom még képzelni,hogy repedt a lámpa és az 3állású kapcsoló nem kapcsol,de ezt vizuálisan is ellenőrizheted!
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2438


« Hozzászólás #194 Dátum: 2006 Február 04, 18:13:23 »

ez olyas lehet mint az én hátsó ablak fűtésem.egyszer igen,másszor nem.vagy a vonó horgom.azt felraktam,de a csatija bent van a motortérben,ha vonok,akkor a fedél alatt kidugom.vizsgán a fasz villanyos rátekerte a kipuffra,lassan szétolvadt,elment minden fény.apránként.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #193 Dátum: 2006 Február 04, 18:10:57 »

mikor hazahoztam, sikerült bekötnöm a kapcsolási rajz alapján a belső világítást. működött is szépen.
de mostanra nekem se kapcsol le ajtócsukásra.
nálam el van repedve a belső lámpa. én arra gyanakszom hogy amikor bepaitintottam, összeérnek a vezetékek, vagy valahol földet kap, ezért hatástalan az ajtó kapcsolója..

mikor szétkaptam a kapcsolót(nekem nem kapcsolt be) láttam, hogy mocskos mint a disznó meg nehezen jár, de a csúszórészét kicsit vékonyan bezsíroztam, most fasza minden..viszont berakásnál elég szűk volt a hely, hogy szikrázzon, szóval elég óvatosan kellett betennem a helyére

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2438


« Hozzászólás #192 Dátum: 2006 Február 04, 18:08:37 »

én kitéptem a másik 200 méterrel együtt
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #191 Dátum: 2006 Február 04, 18:08:10 »


mikor hazahoztam, sikerült bekötnöm a kapcsolási rajz alapján a belső világítást. működött is szépen.
de mostanra nekem se kapcsol le ajtócsukásra.
nálam el van repedve a belső lámpa. én arra gyanakszom hogy amikor bepaitintottam, összeérnek a vezetékek, vagy valahol földet kap, ezért hatástalan az ajtó kapcsolója..
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27018


« Hozzászólás #190 Dátum: 2006 Február 04, 18:07:19 »

a késleltető mi lehet? egy kondi? na mindegy, szerintem kövesd a drótot ott, ahol hozzáférhető, gondolom oda tették a késleltetőt.

amúgy lehetett az az égés oka, hogy néha áthúz..talán..és a bizti kibírja ezt is...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Leon 1303
« Hozzászólás #189 Dátum: 2006 Február 04, 17:54:01 »

PLÍÍÍÍZ SEGÍTSETEK!!

Már vagy egy féléve rossz a belső világításom, és most nekiálltam megcsinálni.
Most ott tartok, hogy már világít, de nem akar elaludni.
Kivettem az A oszlopban lévő ajtó nyitás érzékelőt, és ott elég érdekes dolgokat láttam:
2 vezeték megy egy véghez, és az egyik vezetékről levan égve a műanyag!
sajna csak vagy 5 cm-ert tudom kintebb húzni, szóval még csak javítani sem tom innen.
Lett belerakva egy elalvás késleletető, azt meg azt se tom, hogy hol van benne.

MIT CSINÁLJAK???

LÉCCCÍÍÍÍÍÍÍÍ
SÜRGŐS
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10122


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #188 Dátum: 2006 Február 04, 11:23:04 »

Akkor most nem is emel ki és meg is csúszik menet közben?
Jól értem?
Mert akkor az szerkezet hiba nagyvalószínűséggel (törött rugó).
De nem akarlak ijesztgetni.
Ha csak az első jelenség van akkor az állítási gond, de mivel eddig jó volt (és használat közben pont a másik irányba kopik ugye)inkább bovden szakadás előjele lehet még.
Eladó komplett 215-ös kuplung/szerkezet, nyomólap, tárcsa!

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #187 Dátum: 2006 Február 03, 16:01:41 »

Köszi!

már meg is vettem a csövet. 2150.- a pár

és hétfőn Megyóval kicseréljük.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #186 Dátum: 2006 Február 03, 15:51:58 »

DOT 3 de rosszat már nem kapsz.
Légtelenítésnél meg majd jól fojasd ki a régit hagy cserélődjön.
Két flakon elég kell hogy legyen.Ha meg marad az sem baj.
ÉS nehogy a fényezésre menjen... Meg ami kifolyt, ha tiszta sem illik felhasználni. De a légtelenítéshez két ember kell. Ja és két évenként érdemes cserélni a fékfolyadékot, úh. ha megmarad, az tényleg nem baj (csak ne érintkezzen levegővel).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #185 Dátum: 2006 Február 03, 15:24:22 »

tárcsaféknél ugyanolyan fékvezeték kell oda mint a dobfékeshez??

igen, a "flexibilis fékcső" (így kérjed a bótban) ugyanolyan



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #184 Dátum: 2006 Február 03, 13:39:24 »

a könyv azt írja, SAE 70 R3.
ma is ez a jelölés az érvényes?

DOT 3 de rosszat már nem kapsz.
Légtelenítésnél meg majd jól fojasd ki a régit hagy cserélődjön.
Két flakon elég kell hogy legyen.Ha meg marad az sem baj.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #183 Dátum: 2006 Február 03, 13:29:12 »



a könyv azt írja, SAE 70 R3.
ma is ez a jelölés az érvényes?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #182 Dátum: 2006 Február 03, 13:24:54 »

Kérdés még, hogy milyen fékfolyadékot kell beletenni?

valaki, pliiz
1303LS
« Hozzászólás #181 Dátum: 2006 Február 03, 13:16:00 »


Kezifek ki, egyesbe, kuplung be... Inditas, bogar megugrik...


Persze motorikussan is lehet gaz, de ez mindenkep erdekes, es meg el is tudom kepzelni hogy csinal ilyet hogy nem gyorsul rendessen (ha a kuplung nem adja at a nyomatekot...)



Akkor most nem is emel ki és meg is csúszik menet közben?
Jól értem?
Mert akkor az szerkezet hiba nagyvalószínűséggel (törött rugó).
De nem akarlak ijesztgetni.
Ha csak az első jelenség van akkor az állítási gond, de mivel eddig jó volt (és használat közben pont a másik irányba kopik ugye)inkább bovden szakadás előjele lehet még.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18387


1969

« Hozzászólás #180 Dátum: 2006 Február 03, 13:12:00 »


Lenne egy gyors kérdésem: bogiba, hány liter fékfolyadék kell??

ereszt a vezetékem bal elöl. csak egyedül vagyok itthon, nem tudom egyszerre nyomni a pedált és nézni. de szerintem a fém és a gumicső csatlakozásánál fáradt el a gumicsövön lévő csatlakozó fej (ha azt lehet igy hívni)

tárcsaféknél ugyanolyan fékvezeték kell oda mint a dobfékeshez??
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #179 Dátum: 2006 Február 03, 12:58:20 »

Hogy nezem meg???
Menet kozbe nincs vele gondom... Akkor gondolom az rendben van...

Hat igen, en is erossen ezen gondolkoztam az elejetol kezdve...  Undecided
Csak nincs penzem. No majd lesz ez is valahogy.

Koszi a segitseget!! Udv!

Első körben nézzed meg, van -e holtjáték a pedálon. Hátul a váltónál bal oldalon, kerék levétele után lehet állítani eredetileg szárnyas anyával rajta. Lehet, hogy kiemel annyira, amennyire még elég menet közben. De ez csak tipp. Mareszt kérdezzed meg sztem, hogy mennyiért nézné meg neked.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #178 Dátum: 2006 Február 03, 12:44:21 »

Kuplungholtjátékot nézzed meg. Ha nem az, akkor szerintem egy szerelő ránézhetne. Kinyomott kuplunggal nem kellene megindulnia.

Hogy nezem meg???
Menet kozbe nincs vele gondom... Akkor gondolom az rendben van...

Hat igen, en is erossen ezen gondolkoztam az elejetol kezdve...  Undecided
Csak nincs penzem. No majd lesz ez is valahogy.

Koszi a segitseget!! Udv!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #177 Dátum: 2006 Február 03, 12:25:02 »


Kuplungholtjátékot nézzed meg. Ha nem az, akkor szerintem egy szerelő ránézhetne. Kinyomott kuplunggal nem kellene megindulnia.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Lazly
Hozzászólások: 904

« Hozzászólás #176 Dátum: 2006 Február 03, 12:20:52 »

Lazly: gyújtásod jó? Túl kicsi előgyújtás (esetleg utógyújtás) képes ilyenre, hogy melegen még elviszi, de hidegen nagyon nehezen megy. Kis gázadással is leáll? Vákumdoboz szabályoz?

No ma is mentem vele. Inditas a szokasos, csak kiprobaltam valakit (pont nem alt elottem senki...)
Kezifek ki, egyesbe, kuplung be... Inditas, bogar megugrik... Szal valami gaz van a kuplungal... Vagy ez normal? Es akkor maris megvan, miert nem lehet inditani.... Azert mert a kezifek fogja, hogy ne tudjon megindulni...

AHHHH

Szoval nekem igy alt ossze a kep.

Persze motorikussan is lehet gaz, de ez mindenkep erdekes, es meg el is tudom kepzelni hogy csinal ilyet hogy nem gyorsul rendessen (ha a kuplung nem adja at a nyomatekot...)

Mesterek, reagaljatok!! Wink

Udv!
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 03, 12:43:01 írta Lazly »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #175 Dátum: 2006 Február 03, 10:14:51 »

Ez a kedvencem. Érdemes figyelni mennyi hely maradt a két szelep között:
(szelepek:44/37.5) : http://www.funkenblitz.com/images/640.jpg
vajon mennyit bírnak ki ezek a fejek?

Ezek általában nem széria fej átalakítások, hanem egy másik, jobb anyagból készített és más öntvényforma fejek. A "sima" Magnum 44-es fejnek is az égéstér körül vasatgabb a "húsa", a szelepgátnál is máshogy van kialakítva.

A széria fejbe nem is érdemes pl 42-nél nagyobb szívószelepet tenni, mert a szívócsatormát nem bírod felnagyobbítani semmiképpen hozzá, ahhoz speciális fej kell, mint pl. a Street Eliminator.

A széria szívócsatornához meg egy 37-es szelep is elég lenne. Ilyen megfontolásból hagytam a 35.5-ös szelepet én is benne, mert nem állok neki felmarni a szívócsatornát úgysem.

Ráadásul aki már csinált ilyet és van vele tapasztalata az meg úgy ül az információn, mint kotlós a tojásán, mintha az élete függne tőle és semmit nem árul el.

Majd egyszer nekiállok és megcsinálok, vagy megcsináltatok egy fejet és tesztelem és közreadom a tapasztalatokat.

Jelenleg olyan autót építek, amivel (Airculttal közösen) nyáron be tudjuk vontatni Spa-ba az útközben lerobbant tuning nagyágyúkat. Félnék olyan autóval nekivágni amibe 130-nál belehullik a szelepfészek mert megreped a hengerfej... Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4260


Zeitwagen...

« Hozzászólás #174 Dátum: 2006 Február 03, 10:05:36 »

Igen, benyomott kuplung, es uresbe
Lazly: gyújtásod jó? Túl kicsi előgyújtás (esetleg utógyújtás) képes ilyenre, hogy melegen még elviszi, de hidegen nagyon nehezen megy. Kis gázadással is leáll? Vákumdoboz szabályoz?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető San7
Hozzászólások: 1028


« Hozzászólás #173 Dátum: 2006 Február 03, 10:00:11 »

Sziasztok!

Nem tudja valaki,hogy ki és mennyiért csinál kabrióra ponyvát? :???
« Utoljára szerkesztve: 2006 Február 03, 10:02:58 írta San7 »
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #172 Dátum: 2006 Február 03, 09:46:43 »

SZVSZ ez így van jól. Nézd meg a geometriáját! Ezek nagy kiemelésű himbák, jellemzően így néznek ki Smiley

Persze, tudom...
itt van a többi kép is: http://www.funkenblitz.com/engines.shtml
(2443 cm3 -es motor összeszerelés)
itt meg mégtöbb kép (az autóról is amibe belekerült:http://www.funkenblitz.com/andrews.shtml

Ez a kedvencem. Érdemes figyelni mennyi hely maradt a két szelep között:
(szelepek:44/37.5) : http://www.funkenblitz.com/images/640.jpg
vajon mennyit bírnak ki ezek a fejek?

'81 Hecho en México
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #171 Dátum: 2006 Február 03, 09:07:12 »

A szűrő azért volt száraz, mert előtte régen nem indítottam be. Viszont hosszan indítóztam, ami alatt azért el kéne kezdenie szívni a benzint. Behúzás után nem volt semmi gond  az alapjárattal.
Mindegy, majd nekiesek és szétkapom. Ha attól se működik akkor keresgélek tovább Smiley

Üdv!
it még az egyik nagy baj nem tul erös motor és 6v irtozatosan nagy forgató ereje! Tongue

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető dunkelheit
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #170 Dátum: 2006 Február 03, 08:21:58 »

én nem szedném szét első körben
inkább behúzatnám és járnék vele egy kicsit, hogy bemelegedjen és mindent átáztasson a benzin aminek át kell áznia
aztán megnézném, hogy hogyan indul meleg motorral

ha ekkor sem indul, akkor kezdenék el gondolkodni egy jó kis szétszedésben


Akkor ez lesz Smiley. Remélem csak ennyi baja van szegénykének. (Reménykedni mindig lehet...)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7961


« Hozzászólás #169 Dátum: 2006 Február 03, 08:13:54 »

A szűrő azért volt száraz, mert előtte régen nem indítottam be. Viszont hosszan indítóztam, ami alatt azért el kéne kezdenie szívni a benzint. Behúzás után nem volt semmi gond  az alapjárattal.
Mindegy, majd nekiesek és szétkapom. Ha attól se működik akkor keresgélek tovább Smiley

Üdv!

én nem szedném szét első körben
inkább behúzatnám és járnék vele egy kicsit, hogy bemelegedjen és mindent átáztasson a benzin aminek át kell áznia
aztán megnézném, hogy hogyan indul meleg motorral

ha ekkor sem indul, akkor kezdenék el gondolkodni egy jó kis szétszedésben

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető dunkelheit
Hozzászólások: 8

« Hozzászólás #168 Dátum: 2006 Február 03, 08:10:10 »

ha behúzás után jár a motor, akkor valszeg a pumpa jó (mert mitől járna egyébként)?
bár akkor meg mitől maradt száraz a szűrő?

nem lehet egyébként, hogy az alapjárati mágnesszeleped szar?
behúzás után volt alapjárat?

A szűrő azért volt száraz, mert előtte régen nem indítottam be. Viszont hosszan indítóztam, ami alatt azért el kéne kezdenie szívni a benzint. Behúzás után nem volt semmi gond  az alapjárattal.
Mindegy, majd nekiesek és szétkapom. Ha attól se működik akkor keresgélek tovább Smiley

Üdv!
Oldalak: 1 ... 2004 2005 2006 2007 2008 [2009] 2010 2011 2012 2013 2014
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.118 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.