www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 22:58:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1909 1910 1911 1912 1913 [1914] 1915 1916 1917 1918 1919 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14764578 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4091 Dátum: 2006 Május 27, 08:48:09 »

Ez butaság, mert a gyári méret mondjuk 165 15-ös, akkor olyan gumi már nem fér alá, hogy azzal a rövid váltó olyan legyen, mintha hosszú lenne... Ha a hosszú váltóhoz felteszel egy 185/50-es gumit akkor valami ballonos a rövid váltón majdnem olyan lesz...de ki kellene számolni pontosan.

meg lehetne emelni a hátsó rugókat, úgy már befér a böhöm gumi is.
igaz, hogy kopni fog, mint az állat, mert a kerékdőlés köszönő viszonyban sem lesz a gyárival, de ennyi áldozat belefér...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4090 Dátum: 2006 Május 27, 08:21:38 »

Milyenre erdemes cserelni a hatso gumikat hogy az attetel megfeleljen egy hosszu valtonak?

Ez butaság, mert a gyári méret mondjuk 165 15-ös, akkor olyan gumi már nem fér alá, hogy azzal a rövid váltó olyan legyen, mintha hosszú lenne... Ha a hosszú váltóhoz felteszel egy 185/50-es gumit akkor valami ballonos a rövid váltón majdnem olyan lesz...de ki kellene számolni pontosan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #4089 Dátum: 2006 Május 27, 06:31:25 »

Milyenre erdemes cserelni a hatso gumikat hogy az attetel megfeleljen egy hosszu valtonak?

http://www.audiklub.hu/gumi.htm
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #4088 Dátum: 2006 Május 26, 22:48:36 »

Milyenre erdemes cserelni a hatso gumikat hogy az attetel megfeleljen egy hosszu valtonak?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4087 Dátum: 2006 Május 26, 19:15:03 »

De a lendkerék fogaskoszorú blokkolás profi!
nem is viccnek szántam a képet Wink

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4086 Dátum: 2006 Május 26, 10:18:36 »

sok  mindent  nem lehet csinálni lehet rossz a felnid  et je!
pl:petesternek jubival ugyan igy van krom kerékkel semmi
Evil Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4085 Dátum: 2006 Május 26, 09:56:09 »

na ez is érdekes, bárki belelszaladhat ilyenbe

Mint ahogy én is beleszaladtam, már minden meg volt csinálva, homokolás, festés és hoztam eladni, amikor észrevettem, hogy három egyforma és a negyedik különböző és így volt a bogáron, amit vettem.
Mondtam is a vevőnek...és mivel egy rendes srác volt  Wink megvette így is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #4084 Dátum: 2006 Május 26, 09:48:46 »

Volt többféle VW felni, amit a köznyelv "bogárfelni"-nek nevez. Nekem is van vagy 3 féle, látszólag azonos, de mégsem.
na ez is érdekes, bárki belelszaladhat ilyenbe

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4083 Dátum: 2006 Május 26, 09:48:29 »

Megnéztem a futóművet.
Az alsó talpasgömbfej köti az alsó keresztlengőkart a csonkállványhoz. A keresztlengőkarba megy bele a stabilizátorrúd egy szilenttel. A keresztlengőkar belső felfogatása excenteres, ezzel lehet dőlést állítani. De akárhová csavarod, a talpasgömbfej bekötési pontja a csonkállványon nem fog változni, hiszen a gömbfej fixen van a tengelycsonkban.
Ha a gömbfej csavarjához az egyik felni közelebb van, akkor én i9s csak ismételéni tudom a többieket, egyik felnid 4 collos a másik meg 4.5-ös, a fél col az meg majdnem másfél centi... meg az ET is más...stb. Volt többféle VW felni, amit a köznyelv "bogárfelni"-nek nevez. Nekem is van vagy 3 féle, látszólag azonos, de mégsem.

Na, hát ezért fogok én felhasadni a szerelőmhöz, azt rommáméricskélni az autót.
Mindenkinek köszönök mindent, ha ez az ötlet bejön, akkor anyagi csőd lesz a vége a sörök miatt....De nem bánom! Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4082 Dátum: 2006 Május 26, 09:39:24 »

jól megerősitették ezt a kis motorszerelő állványt

De a lendkerék fogaskoszorú blokkolás profi!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4081 Dátum: 2006 Május 26, 09:28:52 »

Jó, akkor kerék parából elegem van, ma etse felzúzok a Szepihez, és tolómérővel szarrá mérem a kocsit.
" Jáj tésó, nagyon veszélyes ótó, tesókkal alámásztunk, oszt főpiszkáltuk..."


Megnéztem a futóművet.
Az alsó talpasgömbfej köti az alsó keresztlengőkart a csonkállványhoz. A keresztlengőkarba megy bele a stabilizátorrúd egy szilenttel. A keresztlengőkar belső felfogatása excenteres, ezzel lehet dőlést állítani. De akárhová csavarod, a talpasgömbfej bekötési pontja a csonkállványon nem fog változni, hiszen a gömbfej fixen van a tengelycsonkban.
Ha a gömbfej csavarjához az egyik felni közelebb van, akkor én i9s csak ismételéni tudom a többieket, egyik felnid 4 collos a másik meg 4.5-ös, a fél col az meg majdnem másfél centi... meg az ET is más...stb. Volt többféle VW felni, amit a köznyelv "bogárfelni"-nek nevez. Nekem is van vagy 3 féle, látszólag azonos, de mégsem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4080 Dátum: 2006 Május 26, 08:38:06 »

Jó, akkor kerék parából elegem van, ma etse felzúzok a Szepihez, és tolómérővel szarrá mérem a kocsit.
" Jáj tésó, nagyon veszélyes ótó, tesókkal alámásztunk, oszt főpiszkáltuk..."

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #4079 Dátum: 2006 Május 25, 21:28:22 »

jól megerősitették ezt a kis motorszerelő állványt

[melléklet törölve a rendszer által]

matchbox
« Hozzászólás #4078 Dátum: 2006 Május 25, 21:23:41 »

És ugye a diagnózis is helyes volt... :-))))

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4077 Dátum: 2006 Május 25, 21:15:56 »

És ugye a diagnózis is helyes volt... :-))))

Most hivott Merki, hogy mar kesz is van a kocsi: a tolteshianyt a dinamoban elkopott szenkefek okoztak.
Tegnap de. bejelentkezek hibaval (okat nem tudom), du. ott a kocsi, ma este meg mar menetkesz.
KELL-E ENNEL JOBB MARKASZERVIZ?
 Wink
matchbox
« Hozzászólás #4076 Dátum: 2006 Május 25, 20:51:41 »

Matchbox kollégának már telefonon mondtam apám módszerét (ő Műszaki Egyetem Közlekedési Kara előtt megszerezte az autóvillamossági műszerész szakmát).

Lényeg, hogy a dinamós gépemnél ha szarozik a rendszer minden előjel nélkül - töltésjelző égve marad - , akkor ülés alatt a feszszabályzót le kell szikráztatni álló motornál. Most így hirtelen ne kérdezd, melyik két sarut kell rövidre zárni, azt holnap megnézem, aztán leírom, mert azt nekem is látni kell.
Nem tudom, miféle voodoo varázslat ez - ezt faterom magyarázta... - de működik. Wink


Ezek szerint megiscsak jo a feszszabalyzom az ules alatt, mert tultoltesnel az leszikraztatja magat - onmukodoen...
Azert engem is erdekelnenek a reszletek!
 
matchbox
« Hozzászólás #4075 Dátum: 2006 Május 25, 20:47:33 »

TUDOM TUDOM!
Csak sztem már lassan 1 hónapja várok!
Holnap azért felhívom  Smiley

Most hivott Merki, hogy mar kesz is van a kocsi: a tolteshianyt a dinamoban elkopott szenkefek okoztak.
Tegnap de. bejelentkezek hibaval (okat nem tudom), du. ott a kocsi, ma este meg mar menetkesz.
KELL-E ENNEL JOBB MARKASZERVIZ?
 Wink
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #4074 Dátum: 2006 Május 25, 20:02:53 »

Ma bontottunk. Sokat. Láttunk gyönyörű házi megoldásokat. Ebből némelyik igen nagyot üt.
A kedvencem a piros háttérrel rendelkező műszercsoport (napiszámlálós kilóméterórával :-)), mellé befaragva egy motométer 5cm-es fordulatszámmérő, körben piros peremmel. Amúgy nem röhögni, tök igényesen nézett ki, csak hát... :-)))))
A másik kedvenc a házi tuning pótféklámpa, a renszámtábla világítás tetejére aplikálva. Annyira jól sikerült, hogy egyesek mindenféle amerikai verziót véltek felfedezni a gépjárműben... :-)
Képeket majd tolok, ha lesz pici időm.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Május 25, 21:15:20 írta stonemen »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4073 Dátum: 2006 Május 25, 19:46:15 »

másmilyen a 2 fenid süllyesztése, vagy a 2 tengelycsonk másmilyen.
gázolaj, gyufa... próbáld ki ezt a módszert :-)))
nem rossz modszer lehet elgondolkozom h alkalmazlak... Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #4072 Dátum: 2006 Május 25, 19:40:51 »

Ühüm. Az mondjuk kizárt, hogy az egyik oldalon nagyobb kerék legyen....Én is ebből indultam ki, hogy meg lett zúzva, de a futóműves azt mondta, nem volt, meg a kasznyis is, hogy nemnemdehogy. Szét lett lapátolva az egész, másik gólya ment bele, akkor is ilyen volt. A fél centis szélesítő is gáz? Az már elég lenne...
Ez előtt 30 évig egy tulaja volt, aki a sógorom papája, és nem volt vele balesete soha. Szerintem szólok Szkálinak, meg Murdelnak, mert ez már paranormális jelenség.....
Mind1, akit érdekel, Kanizsán megtekinthető az ufó-bogár..... Grin

másmilyen a 2 fenid süllyesztése, vagy a 2 tengelycsonk másmilyen.
gázolaj, gyufa... próbáld ki ezt a módszert :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #4071 Dátum: 2006 Május 25, 19:00:50 »

Ühüm. Az mondjuk kizárt, hogy az egyik oldalon nagyobb kerék legyen....Én is ebből indultam ki, hogy meg lett zúzva, de a futóműves azt mondta, nem volt, meg a kasznyis is, hogy nemnemdehogy. Szét lett lapátolva az egész, másik gólya ment bele, akkor is ilyen volt. A fél centis szélesítő is gáz? Az már elég lenne...
Ez előtt 30 évig egy tulaja volt, aki a sógorom papája, és nem volt vele balesete soha. Szerintem szólok Szkálinak, meg Murdelnak, mert ez már paranormális jelenség.....
Mind1, akit érdekel, Kanizsán megtekinthető az ufó-bogár..... Grin
sok  mindent  nem lehet csinálni lehet rossz a felnid  et je!
pl:petesternek jubival ugyan igy van krom kerékkel semmi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #4070 Dátum: 2006 Május 25, 17:25:38 »

esetleg gyárihibás az egyész és csak egy ilyen van Smiley
De még mindig nem tudjuk melyik fajta. 
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #4069 Dátum: 2006 Május 25, 17:24:23 »

esetleg gyárihibás az egyész és csak egy ilyen van Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4068 Dátum: 2006 Május 25, 16:28:07 »

Ühüm. Az mondjuk kizárt, hogy az egyik oldalon nagyobb kerék legyen....Én is ebből indultam ki, hogy meg lett zúzva, de a futóműves azt mondta, nem volt, meg a kasznyis is, hogy nemnemdehogy. Szét lett lapátolva az egész, másik gólya ment bele, akkor is ilyen volt. A fél centis szélesítő is gáz? Az már elég lenne...
Ez előtt 30 évig egy tulaja volt, aki a sógorom papája, és nem volt vele balesete soha. Szerintem szólok Szkálinak, meg Murdelnak, mert ez már paranormális jelenség.....
Mind1, akit érdekel, Kanizsán megtekinthető az ufó-bogár..... Grin
« Utoljára szerkesztve: 2006 Május 25, 16:32:15 írta CCZ 547 Dograbbit »

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
1303LS
« Hozzászólás #4067 Dátum: 2006 Május 25, 16:24:28 »

Hát elég kevés vagyok még a ti tudásotokhoz.....meg nem mondtam volna.  Aszem erre még gyúrnom kell..
A gömb nem ér bele, az alján lévő csavar, meg a menetes rész ér bele. Mi a gondd a nyomtáávszélesítővel? 5mm az egész....

Most akkor melyik tipus is?

Nyomtávszélesítővel nem oldassz meg semmit.Hiba ott marad ahol most van.Nem megoldás.
Olyan mint ha bezsíroznád az összeérő részeket akkor sincs már olyan csúnya hangja. Grin
Szerintem nézesd meg valakivel és ne hagyd hogy lerázzon, olyan nincs hogy minden jó és így áll.
Nem akarom az ördögöt a falra festeni d elehet hogy ami most görbe az repedt is és egyszer csak kifordul a kereked.
A futómű nem játék.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #4066 Dátum: 2006 Május 25, 16:21:12 »

Hát elég kevés vagyok még a ti tudásotokhoz.....meg nem mondtam volna.  Aszem erre még gyúrnom kell..
A gömb nem ér bele, az alján lévő csavar, meg a menetes rész ér bele. Mi a gondd a nyomtáávszélesítővel? 5mm az egész....
hát, előszöris ha vlaami beleér a kerékbe, aminek nem kéne, ott csúnya deformálódás van. tehát ez csak olyan, mintha fosáshoz pelenkát vennél fel, ettől még fosni fogsz. meg a futómű sem szélesebb nyomtávra lett kitalálva, erről már volt szó korábban is, hogy nem tesz jót neki. aztán egy szarul kiegyensúlyozott szélesítőtől még rázkódni is fog, stb

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4065 Dátum: 2006 Május 25, 16:18:45 »

Ez a 74' utáni futómű(golf tipusú)

<beszúrt kép törölve>




Hát elég kevés vagyok még a ti tudásotokhoz.....meg nem mondtam volna.  Aszem erre még gyúrnom kell..
A gömb nem ér bele, az alján lévő csavar, meg a menetes rész ér bele. Mi a gondd a nyomtáávszélesítővel? 5mm az egész....

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #4064 Dátum: 2006 Május 25, 16:16:40 »

http://www.szepes.hu/site/index.php?id=2_KER
No, itt van egy rajz gólylábról.
Sajna a talpas gömbfej....hát nincs előttem.....
Én is csodélkozom, mert logikusan nem lehetne közelebb, mert a méret adott ugye, meg minden.....Azt találtuk ki,. hogy kap két nyomtávszélesítőt, és akkor nem ér majd bele. De ettől még bosszant.
A gömbcsulkó meg nincs egyforma távolságra, mert a csavar sincs egyformára. Kábé úgy néz ki, mintha egyik oldalra szélesebb felnit tennél fel, szélesítő nélkül.
szerintem a nyomtávszélesítő több szempontból sem jó megoldás

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #4063 Dátum: 2006 Május 25, 16:16:27 »

A lengőkarok végét egy-egy excenteres csavar tartja, ha elfordítod, elméletileg tudod szabályozni a lengőkart, illetve a kerékdőlést.

Ez így van de attól kint a keréknél szinte semmi nem változik aminek a beleéréshez köze van.
Meg már nem is értem mi is ér bele hová. 
Ha a tengelycsonkod el is görbült volna akkor sem tud beleérni a gömb sehová.

Ja és melyik futóműved is van akkor?
« Utoljára szerkesztve: 2006 Május 25, 16:18:26 írta 1303LS »
1303LS
« Hozzászólás #4062 Dátum: 2006 Május 25, 16:11:54 »

Ez a 74' utáni futómű(golf tipusú)




Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4061 Dátum: 2006 Május 25, 16:09:25 »

Na itt nincs excenter.
Mit terveztél csavargatni?
A lengőkarok végét egy-egy excenteres csavar tartja, ha elfordítod, elméletileg tudod szabályozni a lengőkart, illetve a kerékdőlést.
Egyébként a kilencessel jelzett anya az, ami súrolgatja ja felnimet.Meg a menetes rész, ami káll belüle.
Király ábra vaz!
« Utoljára szerkesztve: 2006 Május 25, 16:14:08 írta CCZ 547 Dograbbit »

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4060 Dátum: 2006 Május 25, 16:07:18 »

A gólyaláb alján a talpas gömbfej van, az hogy lehet közelebb a kerékhez (felni peremhez???) az egyik oldalon jobban? Vagy te a segédirányító karon lévő kormányösszekötő gömbfejre gondolsz?

Nincs most előttem a 03-as futóműve, de a Golf I-est elég jól ismerem.


http://www.szepes.hu/site/index.php?id=2_KER
No, itt van egy rajz gólylábról.
Sajna a talpas gömbfej....hát nincs előttem.....
Én is csodélkozom, mert logikusan nem lehetne közelebb, mert a méret adott ugye, meg minden.....Azt találtuk ki,. hogy kap két nyomtávszélesítőt, és akkor nem ér majd bele. De ettől még bosszant.
A gömbcsulkó meg nincs egyforma távolságra, mert a csavar sincs egyformára. Kábé úgy néz ki, mintha egyik oldalra szélesebb felnit tennél fel, szélesítő nélkül.

 
 

 


" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
1303LS
« Hozzászólás #4059 Dátum: 2006 Május 25, 15:59:41 »

<beszúrt kép törölve>

Na itt nincs excenter.
Mit terveztél csavargatni?
1303LS
« Hozzászólás #4058 Dátum: 2006 Május 25, 15:58:08 »

1303LS
« Hozzászólás #4057 Dátum: 2006 Május 25, 15:56:01 »

Kicsivel lejjebb leírtam. Az a lényeg, hogy  gólyaláb alján lévő gömbcsukló alján lévő csavar - huh - az egyik kerekemnél közelebb van a felnihez, mint a másik oldalon alapból is,  és erős jobbkanyarnál beleér a felnibe. Erős jobbkanyar amikor fullra alászedem.
Azaz a kis bizbasz karcolja a kerekemet.  Smiley
Bocs félreolvastalak.
Én más bizbaszra godoltam. Sad
Viszont amit írsz abból valami nem OK(mindjárt az első hibaleírásodnál).
Vagy nem áll minden úgy ahogy kell vagy törött volt.Mást nemtudok elképzelni.
A gömcsukló tengelyközepe egyforma távol van a kerék peremétől?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4056 Dátum: 2006 Május 25, 15:51:31 »

Kicsivel lejjebb leírtam. Az a lényeg, hogy  gólyaláb alján lévő gömbcsukló alján lévő csavar - huh - az egyik kerekemnél közelebb van a felnihez, mint a másik oldalon alapból is,  és erős jobbkanyarnál beleér a felnibe. Erős jobbkanyar amikor fullra alászedem.
Azaz a kis bizbasz karcolja a kerekemet.  Smiley

A gólyaláb alján a talpas gömbfej van, az hogy lehet közelebb a kerékhez (felni peremhez???) az egyik oldalon jobban? Vagy te a segédirányító karon lévő kormányösszekötő gömbfejre gondolsz?

Nincs most előttem a 03-as futóműve, de a Golf I-est elég jól ismerem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4055 Dátum: 2006 Május 25, 15:46:31 »

Nem nagyon értettem, hogy mi van mitől kevesebb centire, mert nem túl szabatos a megfogalmazásod, bizbasz, pöcök, vacak...  Smiley

Kicsivel lejjebb leírtam. Az a lényeg, hogy  gólyaláb alján lévő gömbcsukló alján lévő csavar - huh - az egyik kerekemnél közelebb van a felnihez, mint a másik oldalon alapból is,  és erős jobbkanyarnál beleér a felnibe. Erős jobbkanyar amikor fullra alászedem.
Azaz a kis bizbasz karcolja a kerekemet.  Smiley

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4054 Dátum: 2006 Május 25, 15:41:27 »

Hm. Igazság szerint tök egyformát fordult. Az a baj, hogy a bizbasz helyből közelebb van, mint a másik oldalon, és ahogy én láttam, a keréktől való távolságát az befolyásolja, hogy mekkora a lengőkar hossza. Talán az excenteres anya segít rajta.

Nem nagyon értettem, hogy mi van mitől kevesebb centire, mert nem túl szabatos a megfogalmazásod, bizbasz, pöcök, vacak...  Smiley

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #4053 Dátum: 2006 Május 25, 15:37:19 »

Hm. Igazság szerint tök egyformát fordult. Az a baj, hogy a bizbasz helyből közelebb van, mint a másik oldalon, és ahogy én láttam, a keréktől való távolságát az befolyásolja, hogy mekkora a lengőkar hossza. Talán az excenteres anya segít rajta. azokat is megnéztem, szerintem forgatok rajta.....nem fogja elb***ni a dolgokat? Mert ránézésre beljebb kellene húznia a bizbaszt.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Május 25, 15:43:17 írta CCZ 547 Dograbbit »

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #4052 Dátum: 2006 Május 25, 15:33:27 »

Pék? Grin Grin Grin
Neeeeem, hentes.

Szepiék szakértették meg, de akkor kimegyek, megforgatom, és megszámolom.

 Úgy lesz, hogy egyik irányban 3 a másikban meg 5, hanem az egyik irányban 15-20 fokkal kevesebb...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1909 1910 1911 1912 1913 [1914] 1915 1916 1917 1918 1919 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.