www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 14:44:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1132 1133 1134 1135 1136 [1137] 1138 1139 1140 1141 1142 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14036640 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #35162 Dátum: 2009 Március 19, 22:51:04 »

Segitettél köszi
Csak probáltam fogoval is megtekerni de nem akart.Aztán láttam h a váltóház aljából kivan flexelve egy darab ami arra utalhat, hogy megakarták forgatni beépitett állapotban.Szerinted?

jajmáááááá
4-esben megfogod az egyik féltengelyt, a másikat meg forgatod, és nézed, hogy a nyelestengely forog-e
ugyanott vagy, csak meg is tudod csinálni

a flexelés meg attól van, hogy egyszer egy nagyobb lendkerékkel próbálta összehozni valaki
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #35161 Dátum: 2009 Március 19, 22:37:16 »

Segitettél köszi
Csak probáltam fogoval is megtekerni de nem akart.Aztán láttam h a váltóház aljából kivan flexelve egy darab ami arra utalhat, hogy megakarták forgatni beépitett állapotban.Szerinted?
Lehet nem sokat értek hozzá,de majd kijavítanak.Parasztlogika szerint,Átforgathatónak kell lennie,még 4.-be is.Viszont ha kézzel forgatod,mert ugyebár el kell tudnod forgatni,akkor 1-be könnyű,aztán minélllfeljebb pakolod a sebbességet,annál nehezebb az áttétel miatt.Viszont kézzel 4.-be nem hiszem hogy megforgatod.Csak a holtjátékot engedi,koppanásig. Wink

Remélem segítettem.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #35160 Dátum: 2009 Március 19, 22:33:08 »

Üdv!
egy kérdés:
A váltó kiszedett állapotban átforgatható kell, hogy legyen miden sebességben a bordástengelynél forgatva?
4ikben koppannak a fogaskerekek mindkét irányban mozgatva, 1-2mm-t mozdul, de semmi több!
Fontos lenne, mert holnap akartam cserélni, de asszem kilöve!
Köszönöm!!
Lehet nem sokat értek hozzá,de majd kijavítanak.Parasztlogika szerint,Átforgathatónak kell lennie,még 4.-be is.Viszont ha kézzel forgatod,mert ugyebár el kell tudnod forgatni,akkor 1-be könnyű,aztán minélllfeljebb pakolod a sebbességet,annál nehezebb az áttétel miatt.Viszont kézzel 4.-be nem hiszem hogy megforgatod.Csak a holtjátékot engedi,koppanásig. Wink

Remélem segítettem.

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35159 Dátum: 2009 Március 19, 21:58:11 »

Köszönöm szépen!!
Az a helyzet, hogy még várok egyet, talán a közeljövöben meg is érkezik, de jobb lenne egy saját, ami müködik is.
ha kell jelkezz
és szivesen adom
 Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #35158 Dátum: 2009 Március 19, 21:57:32 »

egykishomok egykismész kőmívesnek nem kő ész

Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #35157 Dátum: 2009 Március 19, 21:54:34 »

Köszönöm szépen!!
Az a helyzet, hogy még várok egyet, talán a közeljövöben meg is érkezik, de jobb lenne egy saját, ami müködik is.
kölcsönváltóval ki tudlak segíteni
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35156 Dátum: 2009 Március 19, 21:47:52 »

a két rettenthetetlen

"Hová lépünk nem nő fű, kardunk borotva élűhühűűű."
egykishomok egykismész kőmívesnek nem kő ész

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35155 Dátum: 2009 Március 19, 21:47:00 »

holnap reggel csáposon lesz a buszom, 4 órám van
fűtéskör az elsődleges ami miatt felhúzomsillapítókat
aztán a zsírzás (azzal nem lesz gond)
és a lengéscsillapítókat is kicserélem

aki hasznos tanácsokkal ellát megköszönöm neki

tippek trükkök és ,hogy mire figyeljek

előre is köszi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8612


« Hozzászólás #35154 Dátum: 2009 Március 19, 21:44:52 »

A kétkezi kőfaragómunkások! Cool

a két rettenthetetlen

"Hová lépünk nem nő fű, kardunk borotva élűhühűűű."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #35153 Dátum: 2009 Március 19, 21:38:49 »

Üdv!
egy kérdés:
A váltó kiszedett állapotban átforgatható kell, hogy legyen miden sebességben a bordástengelynél forgatva?
4ikben koppannak a fogaskerekek mindkét irányban mozgatva, 1-2mm-t mozdul, de semmi több!
Fontos lenne, mert holnap akartam cserélni, de asszem kilöve!
Köszönöm!!
kölcsönváltóval ki tudlak segíteni

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető atesbus
Hozzászólások: 175


« Hozzászólás #35152 Dátum: 2009 Március 19, 20:54:28 »

Üdv!
egy kérdés:
A váltó kiszedett állapotban átforgatható kell, hogy legyen miden sebességben a bordástengelynél forgatva?
4ikben koppannak a fogaskerekek mindkét irányban mozgatva, 1-2mm-t mozdul, de semmi több!
Fontos lenne, mert holnap akartam cserélni, de asszem kilöve!
Köszönöm!!
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #35151 Dátum: 2009 Március 19, 19:08:49 »

igaza van Gyuszkónak, ott a sárvédőn belül rossz helyen van. nekem 3 év alatt a második döglött meg, mert vizet kap. (már ha használod esőben is)

nekem vagy 3 döglött be 6 év alatt, pedig esőben nem nagyon használom.....lehet túl sokat mosok kocsit?  Grin Grin
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #35150 Dátum: 2009 Március 19, 16:09:17 »

de a kérdés arra irányult, hogy gyárilag hol van a duda.  Roll Eyes
igaza van Gyuszkónak, ott a sárvédőn belül rossz helyen van. nekem 3 év alatt a második döglött meg, mert vizet kap. (már ha használod esőben is)

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #35149 Dátum: 2009 Március 19, 16:08:06 »

hol tudok olyan kis rugót szerezni ami a duda félkörét tartja el az after kormánytól, a duda csavar és a kormány között van

Egy másik kormányból...

Bácsi Győző
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #35148 Dátum: 2009 Március 19, 15:55:18 »

kösz az infót
sajnos sejtettem, mert ott van beletörve egy csavar a kasztniba, gondoltam hogy ha valami ninc a helyén akkor annak oka is van , a lényeg hogy szívjak mint a t....
igaza van Gyuszkónak, ott a sárvédőn belül rossz helyen van. nekem 3 év alatt a második döglött meg, mert vizet kap. (már ha használod esőben is)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #35147 Dátum: 2009 Március 19, 00:07:39 »

a bal első kerékdobban.
a lökhárító tartócsavarja fogja.
És onnan célszerű kiszedni, és egy konzollal a lökös mögé bevarázsolni a lököstartóhoz csavarozva. Ennél szarabb helyet akarva sem találhattak volna neki Güntherrék.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #35146 Dátum: 2009 Március 18, 21:49:52 »

a bal első kerékdobban.
a lökhárító tartócsavarja fogja.
kösz az infót
sajnos sejtettem, mert ott van beletörve egy csavar a kasztniba, gondoltam hogy ha valami ninc a helyén akkor annak oka is van , a lényeg hogy szívjak mint a t....
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35145 Dátum: 2009 Március 18, 21:35:50 »

és aftereken ('71) hol van a duda gyárilag? mer nekem most az elős lökösre van csavarozva

a bal első kerékdobban.
a lökhárító tartócsavarja fogja.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #35144 Dátum: 2009 Március 18, 21:12:36 »

A kétkezi kőfaragómunkások! Cool


[a csatolmányt egy admin törölte]


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #35143 Dátum: 2009 Március 18, 21:07:16 »

tökölön már láthatjuk? Cheesy

áhh, lehetetlen Sad , érettségizem is az idén, meg faternek is van sok munkája, szerintem nem fogunk elkészülni nyár közepénél előbb,
tökölre megpróbálok lejutni, ha mást nem T4-el

itt van még pár kép:
http://kep.tar.hu/lovasb/50629800?o=0#2
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 18, 21:11:29 írta LovasBotond »

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #35142 Dátum: 2009 Március 18, 21:04:54 »

nem hinném  Wink, az apróságokkal fogunk sokat szívni úgy érzem Lips Sealed
Hjaaaaa. Tudnék mesélni......... Sad Lips Sealed Undecided Cry  Smiley

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #35141 Dátum: 2009 Március 18, 21:04:40 »

nem hinném  Wink, az apróságokkal fogunk sokat szívni úgy érzem Lips Sealed
tökölön már láthatjuk? Cheesy
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #35140 Dátum: 2009 Március 18, 21:03:19 »

Na nehogymán előbb elkészülj mint én.............................. Shocked Wink

nem hinném  Wink, az apróságokkal fogunk sokat szívni úgy érzem Lips Sealed

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #35139 Dátum: 2009 Március 18, 20:56:28 »

alakul a vas Wink
talán két hét múlva el tudjuk hozni, addigra talán meg lesz az ülések kárpitozása is
a motor még darabokban van
lassan,de biztosan készül Smiley
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Na nehogymán előbb elkészülj mint én.............................. Shocked Wink

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #35138 Dátum: 2009 Március 18, 20:05:27 »

szép Smiley
ez gyári szín?

nem sikerült olyat találni a gyári színek között mint amilyen a eredeti fényezés volt, úgyhogy ahhoz a legközelebb álló VW szín lett végülis

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #35137 Dátum: 2009 Március 18, 20:04:12 »

alakul a vas Wink
talán két hét múlva el tudjuk hozni, addigra talán meg lesz az ülések kárpitozása is
lassan,de biztosan készül Smiley
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
szép Smiley
ez gyári szín?
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #35136 Dátum: 2009 Március 18, 19:59:17 »

alakul a vas Wink
talán két hét múlva el tudjuk hozni, addigra talán meg lesz az ülések kárpitozása is
a motor még darabokban van
lassan,de biztosan készül Smiley

« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 18, 20:04:09 írta LovasBotond »

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #35135 Dátum: 2009 Március 18, 18:42:14 »

hol tudok olyan kis rugót szerezni ami a duda félkörét tartja el az after kormánytól, a duda csavar és a kormány között van
bakáts téren van ilyen?

és aftereken ('71) hol van a duda gyárilag? mer nekem most az elős lökösre van csavarozva
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 18, 18:44:18 írta Micka »
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #35134 Dátum: 2009 Március 18, 18:36:57 »

Köszi a válaszokat! Smiley
Most ideiglenes megoldásként maradt a régi rugó, csináltam rá egy hurkot, és ha midnenigaz, akkor már ladás barátom holnapra hozza a rugóját:)
Minden megoldódik!! Grin

Nem elérhető Caca
Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #35133 Dátum: 2009 Március 18, 16:39:07 »

Köszi a válaszokat! Smiley
Most ideiglenes megoldásként maradt a régi rugó, csináltam rá egy hurkot, és ha midnenigaz, akkor már ladás barátom holnapra hozza a rugóját:)

>>1302<< GOZ-555
xoyox
« Hozzászólás #35132 Dátum: 2009 Március 18, 14:28:03 »

legalább belefinghattál volna az ülésbe, ha már a tied :-))
majd ha mellemülsz ! es jOOO gyorsan bezarlak Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35131 Dátum: 2009 Március 18, 12:25:32 »

Eddig emelön volt, es belül meg semmit nem csinaltam

legalább belefinghattál volna az ülésbe, ha már a tied :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
xoyox
« Hozzászólás #35130 Dátum: 2009 Március 18, 08:19:38 »

ne bassz, hogy erre adnak typescheint? (<--emlékeimben az él, hogy így kell írni)
itthon a leglágyabb szívű vizsgáztató is úgy kibaszna, mint a gerelyt, amivel egyet is értek.
milyen terhelést kap már az a kerékcsapágy ilyen szélesítésnél (+pogácsák)
Nemet Forumon  lattam egy 9,5 Jottos fellnit hatul, . . .ami meg 12mm-el szelesebb Smiley
hamarosan kijövök a garagebol, es lövök kepet.
 en sem latam meg igazibol a kocsit. Eddig emelön volt, es belül meg semmit nem csinaltam


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #35129 Dátum: 2009 Március 18, 07:56:34 »

Szerintem szedd ki a maradékot, és szerezz egy hasonlót - bármibe való is - és jó lesz Smiley

Hali!
Szeretném a segítségeteket kérni. Ma este elindultam Bogcival, minden oké volt. (még benzin is volt benne.. Evil)
Egyszercsak egy gázadásnál beesett a gázpedál, brutális fordulatszámon megindult az egész gépezet alattam. Sikeresen megálltam, és megkerestem a hibát. Szerencsére, a nagy ijedség ellenére (szerintem) nem nagy a baj.
Hátul a motornál a gázkar-visszahúzó-rugó egyszerűen kettészakadt. Embarrassed Valószínűleg már öreg volt, rozsdás is egy picit, várható volt.
Gondolom veletek is fordult már elő hasonló, és ez a kis bizgentyű "fogyóeszköz".
Tudtok nekem segíteni? Hol, mennyiért, és ..milyet kell bele venni.  Huh
Előre is köszönöm! Smiley
Caca
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #35128 Dátum: 2009 Március 17, 23:03:03 »

Hali!
Szeretném a segítségeteket kérni. Ma este elindultam Bogcival, minden oké volt. (még benzin is volt benne.. Evil)
Egyszercsak egy gázadásnál beesett a gázpedál, brutális fordulatszámon megindult az egész gépezet alattam. Sikeresen megálltam, és megkerestem a hibát. Szerencsére, a nagy ijedség ellenére (szerintem) nem nagy a baj.
Hátul a motornál a gázkar-visszahúzó-rugó egyszerűen kettészakadt. Embarrassed Valószínűleg már öreg volt, rozsdás is egy picit, várható volt.
Gondolom veletek is fordult már elő hasonló, és ez a kis bizgentyű "fogyóeszköz".
Tudtok nekem segíteni? Hol, mennyiért, és ..milyet kell bele venni.  Huh
Előre is köszönöm! Smiley
Caca
Szia
Lehet, hogy valaki pestinek van.Írj be az alkatrészes topicba!
Ha nincs, akkor a bogárboltokat keresd.Gondolom, hogy nem lehet egy drága dolog.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 17, 23:08:09 írta sparkafer »

Nem elérhető Caca
Hozzászólások: 14


« Hozzászólás #35127 Dátum: 2009 Március 17, 22:37:01 »

Hali!
Szeretném a segítségeteket kérni. Ma este elindultam Bogcival, minden oké volt. (még benzin is volt benne.. Evil)
Egyszercsak egy gázadásnál beesett a gázpedál, brutális fordulatszámon megindult az egész gépezet alattam. Sikeresen megálltam, és megkerestem a hibát. Szerencsére, a nagy ijedség ellenére (szerintem) nem nagy a baj.
Hátul a motornál a gázkar-visszahúzó-rugó egyszerűen kettészakadt. Embarrassed Valószínűleg már öreg volt, rozsdás is egy picit, várható volt.
Gondolom veletek is fordult már elő hasonló, és ez a kis bizgentyű "fogyóeszköz".
Tudtok nekem segíteni? Hol, mennyiért, és ..milyet kell bele venni.  Huh
Előre is köszönöm! Smiley
Caca

>>1302<< GOZ-555
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #35126 Dátum: 2009 Március 17, 21:43:31 »

A porsche kerékagyban nagyobb és erősebb csapágyak vannak. Max. a lengőkar szakadhat ki az alvázfej nyakából. SZVSZ ez az egyetlen gyenge pont a 303-nál. Legalábbis a Posche-hoz képest.

ne bassz, hogy erre adnak typescheint? (<--emlékeimben az él, hogy így kell írni)
itthon a leglágyabb szívű vizsgáztató is úgy kibaszna, mint a gerelyt, amivel egyet is értek.
milyen terhelést kap már az a kerékcsapágy ilyen szélesítésnél (+pogácsák)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #35125 Dátum: 2009 Március 17, 18:00:10 »

a fellnik 8 es 9 "-osak
a nyomtav-szelesitök 30-50 mm-esek Smiley

ne bassz, hogy erre adnak typescheint? (<--emlékeimben az él, hogy így kell írni)
itthon a leglágyabb szívű vizsgáztató is úgy kibaszna, mint a gerelyt, amivel egyet is értek.
milyen terhelést kap már az a kerékcsapágy ilyen szélesítésnél (+pogácsák)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
xoyox
« Hozzászólás #35124 Dátum: 2009 Március 17, 15:32:31 »

majd kíváncsi vagyok h beíratod-e forgalmiba "bölényke" széles felnijeit Roll Eyes
Bölenyke uj nevet kapott = BALNA az uj neve Smiley
Balnacska vasarlasanal, kriterium volt a beepitett cuccok hivatalos bejegyzettsege Smiley)
M i n d e n  letypisalt !

 a Kerscher Faltdach is !
az elsö Spiral "ültetö" Rugok
a fellnik 8 es 9 "-osak
a nyomtav-szelesitök 30-50 mm-esek Smiley

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 17, 15:37:33 írta xoyox »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #35123 Dátum: 2009 Március 17, 14:59:16 »

Állítólag már be van.

majd kíváncsi vagyok h beíratod-e forgalmiba "bölényke" széles felnijeit Roll Eyes
Oldalak: 1 ... 1132 1133 1134 1135 1136 [1137] 1138 1139 1140 1141 1142 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.