www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 21:25:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1890 1891 1892 1893 1894 [1895] 1896 1897 1898 1899 1900 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14779816 alkalommal)
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4851 Dátum: 2006 Június 27, 21:37:24 »

A lényege, hogy szabályozott falslevegőt ad a motónak, így kompenzálja a fordulaton történő dúsulást, javítja a keveredeést, és a légáramot.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4850 Dátum: 2006 Június 27, 21:35:56 »

ILyen:

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4849 Dátum: 2006 Június 27, 19:09:59 »

Hát nem vágom hogy milyen a szerkezet hova megy s gondoltam ha valmi csöre szerelhető akkor lehet hogy a csövek elágazása után kell s akkor már kettő kell. Na de valami infót please róla
karburátor alá kell tenni, rajzok lentebb, már nemtudom hol volt

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4848 Dátum: 2006 Június 27, 18:24:10 »

Hát nem vágom hogy milyen a szerkezet hova megy s gondoltam ha valmi csöre szerelhető akkor lehet hogy a csövek elágazása után kell s akkor már kettő kell. Na de valami infót please róla
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4847 Dátum: 2006 Június 27, 18:15:41 »


Ára (kb) Dupla karbihoz kettő kell?


ezt gondold végig szerintem Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4846 Dátum: 2006 Június 27, 18:07:37 »

Van valakinek typ 4 hez előgyújtás jelleggörbéje adatostúl???

Kellene elektronikus vezérléshez, kiindulásnak!


Köszi Greg
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4845 Dátum: 2006 Június 27, 18:06:42 »

Mi ez a fogyasztás csökkentő bigyó, ?? van róla valahol kép   vagy valami, mondjatok róla kérlek pár szót !
Ára (kb) Dupla karbihoz kettő kell?

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4844 Dátum: 2006 Június 27, 17:34:55 »

Nekem F 1300. Arra jó?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4843 Dátum: 2006 Június 27, 14:55:12 »

nekem is 1200esre lesz majd!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4842 Dátum: 2006 Június 27, 14:07:04 »

AB 200000 km. kiscit nyomja már kifelel az olajat. ja meg nem jó az előmelegítő sem, pityubáét még mindígenm tettem be Smiley

És hány litért evett? konkrétan?
(Nekem 1200 van, és amúgy sem eszik, ha nem nyomom (6,5l), ha taposom, akkor meg igen(7,5-8l). Szóval engem sajna nem érint, de kíváncsi vagyok nagyon!)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4841 Dátum: 2006 Június 27, 13:32:21 »

Konkrétan milyen motorral mennyi lett a fogyi?

AB 200000 km. kiscit nyomja már kifelel az olajat. ja meg nem jó az előmelegítő sem, pityubáét még mindígenm tettem be Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4840 Dátum: 2006 Június 27, 13:31:27 »

ja !

jelzzétek, ha nem 1300 as a motorotok kérlek!  ugye a 20-30-34 es karbikhoz való szívócsövek csak a szívócsatorna méretben különböznek? szóval a geometria ugyanaz, csak lyuknak a közepén más a mérete.

mert akkor át kell tervezni a dolgot, ha nem így van.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4839 Dátum: 2006 Június 27, 09:08:06 »

már nem is tudom Smiley

TESSÉK JELENTKEZNI ! Smiley

ja, a fogyi olyan 10 % al csökkent nekem. 2/3 rész város, 1/3 országút(70-80)és autópálya (100).

Konkrétan milyen motorral mennyi lett a fogyi?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4838 Dátum: 2006 Június 27, 07:46:14 »

Akkor indítom.

Mákos-féle fogyasztáscsökkentőt kér:

BlackP - 1db
Slavia 919 - 1 db (esetleg 2?)
gyuszkó - 1 db

itt folytasd!
Nekem egy kell, mert a buszban van hasonló? azaz:

Mákos-féle fogyasztáscsökkentőt kér:

BlackP - 1db
Slavia 919 - 1 db
gyuszkó - 1 db

itt folytasd!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #4837 Dátum: 2006 Június 27, 07:15:36 »

Vagy szimplaszivosra milyen dupla karbi van meg ezen kivul?

en 34 ICT-t vettem, ez az 1500/1600-os hengerfejekre megy fel.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #4836 Dátum: 2006 Június 27, 07:08:35 »

Akkor indítom.

Mákos-féle fogyasztáscsökkentőt kér:

BlackP - 1db
Slavia 919 - 1 db (esetleg 2?)
gyuszkó - 1 db

itt folytasd!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #4835 Dátum: 2006 Június 27, 07:06:06 »

már nem is tudom Smiley

TESSÉK JELENTKEZNI ! Smiley

ja, a fogyi olyan 10 % al csökkent nekem. 2/3 rész város, 1/3 országút(70-80)és autópálya (100).

1 db nekem is ! Kösz!
Szerintem egy listát meg köllene indítani, arra iratkozzon fel mindenki - mint a pólóknál.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4834 Dátum: 2006 Június 27, 06:53:24 »

Szintén én is fenntartom az igényemet, de lehet, hogy 2 db kell! Cheesy Egy biztosan.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4833 Dátum: 2006 Június 26, 23:23:06 »

már nem is tudom Smiley

TESSÉK JELENTKEZNI ! Smiley

ja, a fogyi olyan 10 % al csökkent nekem. 2/3 rész város, 1/3 országút(70-80)és autópálya (100).
én már jelentkeztem korábban, ha összejön a 10 és emberi áron van, jöhet Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4832 Dátum: 2006 Június 26, 22:36:00 »

Dual kadron 40MM karburator a mostani depoban!
Errol velemeny? Valakinek van ilyen?
Vagy szimplaszivosra milyen dupla karbi van meg ezen kivul?

túl keveset fogyaszt a gép ? Smiley))

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #4831 Dátum: 2006 Június 26, 22:30:55 »

Dual kadron 40MM karburator a mostani depoban!
Errol velemeny? Valakinek van ilyen?
Vagy szimplaszivosra milyen dupla karbi van meg ezen kivul?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4830 Dátum: 2006 Június 26, 21:11:09 »

Mákos mi a helyzet a karbi alá valóval? Eddig hányan jelentkeztek rá?

már nem is tudom Smiley

TESSÉK JELENTKEZNI ! Smiley

ja, a fogyi olyan 10 % al csökkent nekem. 2/3 rész város, 1/3 országút(70-80)és autópálya (100).

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4829 Dátum: 2006 Június 26, 21:08:55 »

Ez miből van?

suliból kölcsönöztem. valami szakkönyv Smiley

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #4828 Dátum: 2006 Június 26, 12:59:01 »

ha vártok pár percet, felteszem a pict kapbik részletes működési leírását valahova.

pci ről meg pdsit ről is van, ha érdekel valakit!
Mákos mi a helyzet a karbi alá valóval? Eddig hányan jelentkeztek rá?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4827 Dátum: 2006 Június 26, 11:04:11 »

Ez miből van?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4826 Dátum: 2006 Június 23, 21:49:57 »

ha vártok pár percet, felteszem a pict kapbik részletes működési leírását valahova.

pci ről meg pdsit ről is van, ha érdekel valakit!

http://kep.tar.hu/mmakoska/50310577

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #4825 Dátum: 2006 Június 23, 21:35:35 »

ha vártok pár percet, felteszem a pict kapbik részletes működési leírását valahova.

pci ről meg pdsit ről is van, ha érdekel valakit!

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #4824 Dátum: 2006 Június 23, 20:14:07 »

mivel pucoltad?

Én igazából higítóval ahol nagyon koszos volt, ugye nálam kint van s így eléggé mocskolódik, fúvókákat átforgat benne átfújogatva szájjal majd megtöröl. mind a kettőnél ezért nem értem hogy miért fullad le az egyik oldali szivatótóol (ja közben enyhén kormolódik a kipuff gáz is)


ha sok az olaj, nyilván le kell engedni

Azért tettem bele 4,3at mert a Baditz Laci azt mondta ennyi kell bele.(ill 4,5), s a 4,3 ra még tudok öntögetni


mit mondtok mennyi lenne az ideális? (Typ 4 2000 CU)

Amikor szűrőt cseréltem hát egy jó adag kis forgács volt a legalján (annak a kerek lapnak) mondjuk dugattyú marás ota most vot az első olaj csere. (de nem mentem vele sok km ert)

Sokkal szebb lett a hangja a kocsinak, még azt a centrufuga bigyót is jó alaposan kitisztítottam :-)


Szerintem a szájjal átfujjuk a fuvókát nem a legjobb módszer mert akaratlanul is belemehet egy kis nyálcsepp ami nagy dugulásokat tud okozni ugy hogy észre sem veszed!
Én a Simsonnál szivtam meg egyszer igy bár ott kissebb a fuvókán a luk!
Fujd inkább át egy pumpával a fuvókákat!

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4823 Dátum: 2006 Június 23, 11:44:01 »

Greg:
Mennyivel van nívó felett? Ha csak kicsit, nem biztos, hogy érdemes bántani.
A karbinál szerintem túl dúsat kap, lehet hogy a pucolásnál kitisztult pl. a főfúvóka, stb. Be kell lőni.
Szerintem a két karbinak nem kell szimmetrikusnak lennie (merthogy nem tökéletesen egyformák), de be kéne lőni őket  - szinkronban. Erről a Stunt tud szerintem sokat beszélni. Csak úgy én nem tekergetném...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4822 Dátum: 2006 Június 23, 00:27:04 »

A weberekben van középen két nagy szelep, azok az alapjáratért felelnek???

S mindegy hogy teljesen betolom (tekerem) vagy a résfejeknek (tekerő rész, nút..) pl szimetrikusnak kell lennie?
Most én betekertem amiíg ment
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4821 Dátum: 2006 Június 23, 00:14:41 »

Ja +1 kérdés! (az előző kérdések még mindig állnak)

Ha erőset fékezem vagy lejtőn lefelé állok meg akkor hajlamos a kocsi lefulladni (pucolás előtt is megvolt ez a problémám), mi lehet????

Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4820 Dátum: 2006 Június 22, 22:44:19 »

mivel pucoltad?

Én igazából higítóval ahol nagyon koszos volt, ugye nálam kint van s így eléggé mocskolódik, fúvókákat átforgat benne átfújogatva szájjal majd megtöröl. mind a kettőnél ezért nem értem hogy miért fullad le az egyik oldali szivatótóol (ja közben enyhén kormolódik a kipuff gáz is)


ha sok az olaj, nyilván le kell engedni

Azért tettem bele 4,3at mert a Baditz Laci azt mondta ennyi kell bele.(ill 4,5), s a 4,3 ra még tudok öntögetni


mit mondtok mennyi lenne az ideális? (Typ 4 2000 CU)

Amikor szűrőt cseréltem hát egy jó adag kis forgács volt a legalján (annak a kerek lapnak) mondjuk dugattyú marás ota most vot az első olaj csere. (de nem mentem vele sok km ert)

Sokkal szebb lett a hangja a kocsinak, még azt a centrufuga bigyót is jó alaposan kitisztítottam :-)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4819 Dátum: 2006 Június 22, 22:21:17 »

mivel pucoltad?

ha sok az olaj, nyilván le kell engedni Wink

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4818 Dátum: 2006 Június 22, 21:52:09 »

Másik, a karbijaimat kipucoltam sokkal jobb lett  hangra a gáz adás, de az egyik oldalon ha megnyitom a szivatót akkor lefullad tőle, mi lehet  a baja??( a másik oldal teljesen jó)
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #4817 Dátum: 2006 Június 22, 21:50:30 »

SOS

Typ 4 nél 4,3 L olajat töltöttem de ez a nívó szint felett van. Most akkor leengedjek belőle??? Huh Huh

Mennyi lenne a gyári mérték???
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4816 Dátum: 2006 Június 22, 20:52:30 »

Hajlítsál te is drótból konzolt, amit valahova felraksz rája. Ideiglenesen. Áttenni nem lehet a másikról a konzolt?
sajna nem, másképp van kialakítva

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4815 Dátum: 2006 Június 22, 17:06:25 »

hozzá sem nyúltam, nemhinném, hogy le lenne törve, bár nem néztem őszintén szólva. ha lesz egy kis időm, elkezdem szétszedni, oszt hátha kiderül mi a nyűgje, de addigis járni akartam valamivel, de nem ezzel a 28assal fogok ahogy nézem :S

Hajlítsál te is drótból konzolt, amit valahova felraksz rája. Ideiglenesen. Áttenni nem lehet a másikról a konzolt?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27169


« Hozzászólás #4814 Dátum: 2006 Június 22, 16:27:35 »

Vízköves? Nem vettétek ki, vége nem tört le? (Gondolom a kisebb csavarról van szó, a keverékállítóról).
hozzá sem nyúltam, nemhinném, hogy le lenne törve, bár nem néztem őszintén szólva. ha lesz egy kis időm, elkezdem szétszedni, oszt hátha kiderül mi a nyűgje, de addigis járni akartam valamivel, de nem ezzel a 28assal fogok ahogy nézem :S

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #4813 Dátum: 2006 Június 22, 16:23:51 »

Maresz tudná elmondani, ami tuti, hogy laapjáratot nem lehet állítani, mert a scavar ki akar esni(7-8 fordulatnyira van kitekerve), picit tekerek rajta befelé és már le is fulladt. aztán, ha megvolnék ennek a szelepnek a cseréjével, derülne ki, hogy ő volt e a hibás, vagy vlaami egészen más baja van

Vízköves? Nem vettétek ki, vége nem tört le? (Gondolom a kisebb csavarról van szó, a keverékállítóról).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #4812 Dátum: 2006 Június 22, 16:23:15 »

Az a lényeg, h. nyomórugóként funkcionál, felül a turbinaháznál az átvezetőcsőre, meg a gázkar aljára. Húzod (nyomod) a gázd, összemegy a rugó. NA. Smiley
hogy értsem, azért az tényleg nem ártott hozzá hogy összenyomós Smiley
Oldalak: 1 ... 1890 1891 1892 1893 1894 [1895] 1896 1897 1898 1899 1900 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.