www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 11:21:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1881 1882 1883 1884 1885 [1886] 1887 1888 1889 1890 1891 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14791082 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #5211 Dátum: 2006 Július 19, 10:07:05 »

Sziasztok!


Benzinnel kapcsolatos kérdésem lenne: olvastam a váci bogarasok oldalán, hogy 95-ös benzinnel is el lehet járni, ólompótló adalék nélkül az újabb típusú bogarakkal. Állítólag a 98-as benzinben benne van ez az ólompótló adalék, ahhoz nem kell semmi, ami jobban megérné, mert így az ólompótlós 95-ös, és a 98-as ára kb. ugyanannyira jön ki, és talán a motornak is jobb a 98-as. Van még egy alternatíva, mivel Esztergomban lakom, tudok Párkányban ólmozott 91-est tankolni, ami annyiba kerül, mint a 95-ös, előző 1200-as bogaramba ezt tankoltam.
Most van egy AD-s 1600-as bogaram, 73’-as a motorja, szerintetek milyen benzint érdemes beletenni, ami a motornak a legkedvezőbb?
Kösz!

szia!

én úgy tudom, a bogárba még a 95ös is fölösleges és ólompótlót is csak az "öreg" (pre67, pre60) auótkba szoktak esetleg tenni. 73as autóval szerintem nyugodtan tankolj sima 95öst ólompótló nélkül.

az hogy a 98asban benne van az ólompótló adalék szerintem kizárt. de halgass valaki nálam tapasztaltabbra..

az én autóm 69es, és sima 95össel járok.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #5210 Dátum: 2006 Július 19, 09:52:13 »

Sziasztok!


Benzinnel kapcsolatos kérdésem lenne: olvastam a váci bogarasok oldalán, hogy 95-ös benzinnel is el lehet járni, ólompótló adalék nélkül az újabb típusú bogarakkal. Állítólag a 98-as benzinben benne van ez az ólompótló adalék, ahhoz nem kell semmi, ami jobban megérné, mert így az ólompótlós 95-ös, és a 98-as ára kb. ugyanannyira jön ki, és talán a motornak is jobb a 98-as. Van még egy alternatíva, mivel Esztergomban lakom, tudok Párkányban ólmozott 91-est tankolni, ami annyiba kerül, mint a 95-ös, előző 1200-as bogaramba ezt tankoltam.
Most van egy AD-s 1600-as bogaram, 73’-as a motorja, szerintetek milyen benzint érdemes beletenni, ami a motornak a legkedvezőbb?
Kösz!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #5209 Dátum: 2006 Július 19, 09:31:27 »

Vagy kék kalapácslakk..... 

Fekete lett??? mééé nem piros???  Cry


 Evil Grin Evil Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #5208 Dátum: 2006 Július 19, 09:18:23 »

Fekete lett??? mééé nem piros???  Cry


 Evil Grin Evil Grin

Vagy sárga, vagy krómozva, vagy......  Grin Evil Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #5207 Dátum: 2006 Július 19, 09:16:07 »

egy kis svédasztal jó étvágyat hozzá Grin   lassan elkezdhetem összeépiteni az alját

Fekete lett??? mééé nem piros???  Cry


 Evil Grin Evil Grin
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #5206 Dátum: 2006 Július 19, 09:02:31 »

csak azt nem értem hogy ezt mér tartja 120-ra?  az ilyen állapotuak a szememben 20-30 ezret érnek,=totál felújitandó amit most csinálok azt 50-ért vettük jobb állapotban volt 100x,és mégis teljes felújitást igényelt, sztem nincsenek tisztában sokan az árakkal, a szar bogár az legyen nagyon olcsó, a jó állapotunak meg úgy is ára van, de annak azért.   http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=693722&command=ugras&screenwidth=1280

Egy év műszaki.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5205 Dátum: 2006 Július 19, 08:43:51 »

csak azt nem értem hogy ezt mér tartja 120-ra?  az ilyen állapotuak a szememben 20-30 ezret érnek,=totál felújitandó amit most csinálok azt 50-ért vettük jobb állapotban volt 100x,és mégis teljes felújitást igényelt, sztem nincsenek tisztában sokan az árakkal, a szar bogár az legyen nagyon olcsó, a jó állapotunak meg úgy is ára van, de annak azért.   http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=693722&command=ugras&screenwidth=1280

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5204 Dátum: 2006 Július 19, 08:20:48 »

wooow, és feketére festetted.
ez igen :-))
látod hallgattam rátok, amikor már többen mondják hogy fekete legyen az már meggyőző érvnek számít Grin

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5203 Dátum: 2006 Július 19, 08:18:41 »

egy kis svédasztal jó étvágyat hozzá Grin   lassan elkezdhetem összeépiteni az alját

wooow, és feketére festetted.
ez igen :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #5202 Dátum: 2006 Július 19, 07:45:43 »

egy kis svédasztal jó étvágyat hozzá Grin   lassan elkezdhetem összeépiteni az alját

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #5201 Dátum: 2006 Július 18, 23:21:57 »

Összehasonlítottam egy iveco kerekével és a 6.50 diagonalba szerintem 205-225 radial méretnek lehet a megfelelője.De az is jó lenne ha meg tudnád mondani hogy a stomil D100 abroncsot ki gyártja ma és mi a mai méretjelölése és akkor meg is van a méret!


utánna nézek és jelzem.
mennyire sürgös?

multkor vettél rá gumát?
vagy váltani akarsz radiálra?

szeda_1970
« Hozzászólás #5200 Dátum: 2006 Július 18, 23:20:24 »

Összehasonlítottam egy iveco kerekével és a 6.50 diagonalba szerintem 205-225 radial méretnek lehet a megfelelője.De az is jó lenne ha meg tudnád mondani hogy a stomil D100 abroncsot ki gyártja ma és mi a mai méretjelölése és akkor meg is van a méret!


nekem van a mühelyben ,de a 7en nem dolgozom....

azt viszont nem tudom hogy ez a méret szerepel-e benne.

üdvw
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #5199 Dátum: 2006 Július 18, 22:25:56 »

Tudnátok segíteni valami gumi váltóméret táblázattal?
Adott egy 6.50-16C gumi aminek kéne a mai nem radial megfelelője. Sehol nem találok ilyen táblázatot...
nekem van a mühelyben ,de a 7en nem dolgozom....

azt viszont nem tudom hogy ez a méret szerepel-e benne.

üdvw

szeda_1970
« Hozzászólás #5198 Dátum: 2006 Július 18, 21:19:45 »

Tudnátok segíteni valami gumi váltóméret táblázattal?
Adott egy 6.50-16C gumi aminek kéne a mai nem diagonal megfelelője. Sehol nem találok ilyen táblázatot...
« Utoljára szerkesztve: 2006 Július 18, 23:13:14 írta szeda_1970 »
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #5197 Dátum: 2006 Július 17, 21:25:25 »

Ilyet mar csinalt mas is, (en meg nem) multkor olvastam a thesamba-n. Pont ott csatlakoznak ra, felnyomjak olajjal, majd utana inditoznak csak.
Mellesleg uj (ujracsapagyazott, uj dugok, stb) motor bejaratasat ti hogy csinaltatok-csinalnatok?
Azért nem vagyok reménytelen eset, nem gondolkodtam rossz irányba.

Bácsi Győző
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #5196 Dátum: 2006 Július 17, 20:58:38 »

Köszönöm a linket, meg Balage-nak is a sok képet, nagyon tanulságos volt!
Azért az ledöbbentő volt számomra hogy milyen jó állapotban volt pl a '63-as alvázfeje+padlólemeze. Újabb bizonyítéka annak hogy akkoriban valamiért még "belerakták az anyagot" a vasba Smiley

Ime egy '81-esé:

http://web.axelero.hu/aptom/ramen1.jpg
http://web.axelero.hu/aptom/ramen2.jpg
http://web.axelero.hu/aptom/ramen3.jpg

+ a mellsőtengely (a bűnös csavarral)

http://web.axelero.hu/aptom/kiszakadtcs.jpg
http://web.axelero.hu/aptom/mtengely1.jpg
http://web.axelero.hu/aptom/mtengely2.jpg

ez igy van 74 után szar futómüfejet gyártanak sajna

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #5195 Dátum: 2006 Július 17, 20:55:05 »

Ajánlom magamat (azaz a 63-as autóm alakulásáról készült sorozatot):
....

Köszönöm a linket, meg Balage-nak is a sok képet, nagyon tanulságos volt!
Azért az ledöbbentő volt számomra hogy milyen jó állapotban volt pl a '63-as alvázfeje+padlólemeze. Újabb bizonyítéka annak hogy akkoriban valamiért még "belerakták az anyagot" a vasba Smiley

Ime egy '81-esé:

http://web.axelero.hu/aptom/ramen1.jpg
http://web.axelero.hu/aptom/ramen2.jpg
http://web.axelero.hu/aptom/ramen3.jpg

+ a mellsőtengely (a bűnös csavarral)

http://web.axelero.hu/aptom/kiszakadtcs.jpg
http://web.axelero.hu/aptom/mtengely1.jpg
http://web.axelero.hu/aptom/mtengely2.jpg
http://web.axelero.hu/aptom/mtengely4.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2006 Július 17, 21:00:10 írta aptom »

'81 Hecho en México
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5194 Dátum: 2006 Július 17, 19:45:45 »

úgy érzem, nem értékelitek munkásságomat 



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #5193 Dátum: 2006 Július 17, 15:55:00 »

motort cseréltem a bogimba, igaz voltak némi prodlémák azzal a szemét kuplunggal de most minden jo Grin
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #5192 Dátum: 2006 Július 17, 10:54:44 »

Mindenesetre egy jó nagy seggberúgással kell kezdeni, hogy tudja van apja!   Smiley

Meg kéne jeletetni: Pityubácsi tanácsai c. könyvet.
Különösen kíváncsi lennék a gyereknevelésről szóló részre. Smiley)))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #5191 Dátum: 2006 Július 17, 10:48:43 »

indítás, padlógáááááz!! :-))

Meg kéne jeletetni: Pityubácsi tanácsai c. könyvet.
Különösen kíváncsi lennék a gyereknevelésről szóló részre. Smiley)))

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #5190 Dátum: 2006 Július 17, 07:20:52 »

indítás, padlógáááááz!! :-))

Aztán meg flexelés és egyebek....  Grin Wink Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #5189 Dátum: 2006 Július 16, 22:24:43 »

Mellesleg uj (ujracsapagyazott, uj dugok, stb) motor bejaratasat ti hogy csinaltatok-csinalnatok?

indítás, padlógáááááz!! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5188 Dátum: 2006 Július 16, 22:16:40 »

Ilyet mar csinalt mas is, (en meg nem) multkor olvastam a thesamba-n. Pont ott csatlakoznak ra, felnyomjak olajjal, majd utana inditoznak csak.
Mellesleg uj (ujracsapagyazott, uj dugok, stb) motor bejaratasat ti hogy csinaltatok-csinalnatok?

fokozódó terheléssel menni 500 km t, akkor olajat cserélni, majd 1000 nél 2000 nél is.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #5187 Dátum: 2006 Július 16, 22:15:43 »

Ajánlom magamat (azaz a 63-as autóm alakulásáról készült sorozatot):
http://vwbug.hu/1963_3.html
<beszúrt kép törölve>


a váltó mivel lett újrakenve?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #5186 Dátum: 2006 Július 16, 22:12:48 »

A henger falát. A gyertya helyén pl. Kicsit nehézkes, de megéri. Lehetne másképp is, azon gondolkoztam, hogyan lehetne rácsatlakozni az olajgomba helyére, hogy utána valami AC-vel fel lehetne-e tölteni a motort olajjal?

Ilyet mar csinalt mas is, (en meg nem) multkor olvastam a thesamba-n. Pont ott csatlakoznak ra, felnyomjak olajjal, majd utana inditoznak csak.
Mellesleg uj (ujracsapagyazott, uj dugok, stb) motor bejaratasat ti hogy csinaltatok-csinalnatok?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #5185 Dátum: 2006 Július 16, 21:26:51 »

Üdv!

Tudtok segíteni olyan képek/linkek/leírások küldésében ahol a kaszni lekerül az alvázról? Az se hátrány ha tartalmaz "küszöbcsere: igy kell csinálni" tipusú útmutatót...

Ajánlom magamat (azaz a 63-as autóm alakulásáról készült sorozatot):
http://vwbug.hu/1963_3.html

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #5184 Dátum: 2006 Július 16, 21:14:52 »

Üdv!

Tudtok segíteni olyan képek/linkek/leírások küldésében ahol a kaszni lekerül az alvázról? Az se hátrány ha tartalmaz "küszöbcsere: igy kell csinálni" tipusú útmutatót...

'81 Hecho en México
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #5183 Dátum: 2006 Július 16, 11:29:25 »

Motoros boltokban lehet kapni nagyon szép, krómozott hátú indexeket, általában csopperekre meg mindenféle custom-bike-okra szokták szerelni. Én valahol itt nézelődnék.
Mielőtt megkérdezed, most hirtelen konkrét boltot nem tudok mondani, talán itt: www.rmcmotor.hu
Nekik biztos van.

Nagyon szépen köszönöm!  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5182 Dátum: 2006 Július 16, 11:22:07 »

Aha, de ha vendégindexet akarok feltenni akkor általában miknek az indexeit szokták feltenni?  Smiley

Motoros boltokban lehet kapni nagyon szép, krómozott hátú indexeket, általában csopperekre meg mindenféle custom-bike-okra szokták szerelni. Én valahol itt nézelődnék.
Mielőtt megkérdezed, most hirtelen konkrét boltot nem tudok mondani, talán itt: www.rmcmotor.hu
Nekik biztos van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető t2fan
Hozzászólások: 630


lassan és bizonytalanul,sosem készül el...

« Hozzászólás #5181 Dátum: 2006 Július 16, 11:15:09 »

sikerült beinditanom a motort
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #5180 Dátum: 2006 Július 16, 11:02:25 »

Én nem. Ez az index (ha motoré) akkor valami öreg gép.
Aha, de ha vendégindexet akarok feltenni akkor általában miknek az indexeit szokták feltenni?  Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5179 Dátum: 2006 Július 16, 10:57:41 »

Alkatrészek-ben tud nekem segiteni vki?

Én nem. Ez az index (ha motoré) akkor valami öreg gép.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5178 Dátum: 2006 Július 16, 10:56:35 »

a karbiba? az olyan hatású mint a "hidegindító" vagy "start hilfe"?


Igen, arra jó, hogy megindul a motor, ha rendben van a gyújtás. Akkor pedig már "csak" a benzinellátást kell ellenőrizni.
És azért óvatosan, mert detonáció szerűen ég és ha sokat fújtok vissza is durran. Szóvel nem egy palackot kell belefújni...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5177 Dátum: 2006 Július 16, 10:54:04 »

Ha valaki tud egy linket WEBER karbik fúvókázásáról, különösen a DCNF-ekről, szivesen vennék linket privátban, mert most 4-5 napig nem tudok fórumot olvasni.

Köszönöm!

(Úgy néz ki, hogy sikerült szereznem egy pár DCNF-t, ami azért különleges, mert az egyetlen dupla WEBER karbi, ami egy megfelelő szűrővel befér a typ3 motorterébe, és vissza lehet tenni a fedelet. A tippért köszönet Ratronak!  Wink )

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #5176 Dátum: 2006 Július 16, 10:51:51 »

Alkatrészek-ben tud nekem segiteni vki?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #5175 Dátum: 2006 Július 16, 10:48:27 »

Valaki indítózik és fektisztítót kell belefújni. Óvatosan!
a karbiba? az olyan hatású mint a "hidegindító" vagy "start hilfe"?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5174 Dátum: 2006 Július 16, 10:46:17 »

Meg a karbitorokba injekciós fecskendővel nyomass egy kis benyát.. Roll Eyes

Valaki indítózik és fektisztítót kell belefújni. Óvatosan!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #5173 Dátum: 2006 Július 16, 10:45:27 »

A hengerfalra nem az olajszivattyú juttatja az olajat, hanem a főtengely szóróolajozással hordja fel.
Egyébként igaz, ha lassan forgat az indító akkor száraz marad a hengerfal.

Még azt is elmondom, hogy ezért (is ) fontos, hogy a hajtórudak amikor felkerülnek a hajtókarokra akkor megnézzük, hogy van-e elegendő oldalirányú mozgása, mert ez az a hézag, ahol a forattyúcsapról a főtengely forgása közben a kenőolaj eltávozik. Így biztosítja a csap hűtését és nem utolsósorban a szóróolajozást. Ennek a hézegnak legalább 0.7 mm-nek kell lenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #5172 Dátum: 2006 Július 16, 10:08:55 »

Meg a karbitorokba injekciós fecskendővel nyomass egy kis benyát.. Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 1881 1882 1883 1884 1885 [1886] 1887 1888 1889 1890 1891 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.122 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.