www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 08, 19:43:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921279 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 602 603 604 605 606 [607] 608 609 610 611 612 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13955391 alkalommal)
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #56362 Dátum: 2011 Augusztus 20, 14:42:03 »

Rosszul raktad be az O-gyűrűt.


Pontosabban? Nem én raktam össze.

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #56361 Dátum: 2011 Augusztus 20, 14:40:28 »

Rosszul raktad be az O-gyűrűt.

Mi lehet a gond?
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #56360 Dátum: 2011 Augusztus 20, 12:59:10 »

A hátsó fékeimet állítottam be miközben észrevettem, hogy ha forgatom a dobot majd leveszem, hogy ellenőrizni tudjam hol ér hozzá és hol nem a pofa akkor egyre több válltóolaj "jön" ki a féltengely végén, a bordákon rémisztően sok van. A csapágyak, szimeringek és úgy általában a környéken minden új. Mi lehet a gond?

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #56359 Dátum: 2011 Augusztus 20, 10:43:37 »

felnit darabonként 3000-ért
porfestés homokolás vagy csak homok?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #56358 Dátum: 2011 Augusztus 20, 09:31:59 »

köszi. Mennyiért csináltak és mit?
felnit darabonként 3000-ért

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56357 Dátum: 2011 Augusztus 20, 05:55:39 »

Tel: (1) 227 5915        most fuvattam náluk. Smiley
köszi. Mennyiért csináltak és mit?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #56356 Dátum: 2011 Augusztus 19, 21:07:37 »

igen ott még mindig lehet
hétfön tudok telszámot adni ha jó neked

sziasztok! Homokfújó műhelyt tud valaki a 11.kerületben, v környékén? Info is kellene, hogy nagyságrendileg mennyibe kerülhet most az összes motorburkoló lemez homokfujása? Rég csináltattam a gépész u-ban, nem tudom, ott lehet-e még. Előre is kösz!

Tel: (1) 227 5915        most fuvattam náluk. Smiley

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56355 Dátum: 2011 Augusztus 19, 20:41:56 »

igen ott még mindig lehet
hétfön tudok telszámot adni ha jó neked
ok, nagyon kösz elöre is, ugyis atfutok Hozzad egy motyoval.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #56354 Dátum: 2011 Augusztus 19, 20:05:36 »

sziasztok! Homokfújó műhelyt tud valaki a 11.kerületben, v környékén? Info is kellene, hogy nagyságrendileg mennyibe kerülhet most az összes motorburkoló lemez homokfujása? Rég csináltattam a gépész u-ban, nem tudom, ott lehet-e még. Előre is kösz!
igen ott még mindig lehet
hétfön tudok telszámot adni ha jó neked

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56353 Dátum: 2011 Augusztus 19, 19:38:50 »

sziasztok! Homokfújó műhelyt tud valaki a 11.kerületben, v környékén? Info is kellene, hogy nagyságrendileg mennyibe kerülhet most az összes motorburkoló lemez homokfujása? Rég csináltattam a gépész u-ban, nem tudom, ott lehet-e még. Előre is kösz!
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 19, 19:40:28 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56352 Dátum: 2011 Augusztus 19, 08:08:40 »

baszki,én úgy sajnálom hogy nincs annyi pénzem hogy csinálj egy Gt40-et nekem Undecided
mondjuk ezt a  gyári 356-A kupét nem én csinálom Undecided

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56351 Dátum: 2011 Augusztus 19, 08:06:42 »

Igazából kiderült,hogy nincs nagy gáz, DE nem tudom jól tettem-e, a hátsó torzió házánál, ahol felfekszik, a perem kitartotta, én kivágtam. mindjárt rajzolok...

A kék a padlólemez, a pirossel lehúzottat vágtam ki. Teccikérteni.
szerintem így jó a torzióház kilógó öntvényére rá kell fektetni ahogy rajzoltad és ott is jól körbehegeszteni

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56350 Dátum: 2011 Augusztus 19, 00:39:13 »

hátul és belül igazítod vágás nélkül  elöl vágsz ha a napóleon nem gyári és a fütéscsatornát igazítod a bodé és padlólemez között.... nekem még nem volt baj a padlólemez méreteivel  Undecided
Igazából kiderült,hogy nincs nagy gáz, DE nem tudom jól tettem-e, a hátsó torzió házánál, ahol felfekszik, a perem kitartotta, én kivágtam. mindjárt rajzolok...

A kék a padlólemez, a pirossel lehúzottat vágtam ki. Teccikérteni.

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 19, 00:44:28 írta Zoli »

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #56349 Dátum: 2011 Augusztus 18, 23:28:23 »


Emeld fel az alapjáratot  Grin
az már megvolt  Grin


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #56348 Dátum: 2011 Augusztus 18, 21:43:52 »

Tanácsokat várunk:
Adott 1.2 motor. Szépen jár, csöndes, jól húzz. Bemelegedés után olajnyomás lámpa világít (alapjáraton). Kapott új nagynyomású olajpumpát és új fedelet. Helyzet változatlan. 20W-50 olaj van benne. 500 km után az olaj úgy néz ki mintha dízel autóból eresztettük volna le.

Van egy elképzelésünk: motor belül csupa olajsár és eddig a kopásokat ez szépen elfedte. Most, hogy rendszeresen megy az autó előjönnek a hibák...


Emeld fel az alapjáratot  Grin

Viccen kívül:
Nekem is hasonló tüneteket produkál a bogaram...   UndecidedRoll Eyes De nekem melegen még a fordulatszám is leesik. Sajna szerintem kopott csapágyak lehetnek ludasok, bár a szép a hangja a motorodnak, akkor talán mégsem...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #56347 Dátum: 2011 Augusztus 18, 19:33:33 »

Nyomáskapcsoló belevaló?
Érdemes lenne valós olajnyomást mérni nem a lámpát figyelni.  A fekete olaj nem baj. A fedél alatt megfelelő tömítés van? Nem a vastag fajta?
Igen. 0,15-0,45atm feliratú... Tömítés vékony, nagyon...

Vagy erős elő-utógyújtással megy, és túlmelegszik, plusz szar olaj?
Agip.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #56346 Dátum: 2011 Augusztus 18, 18:24:44 »

Tanácsokat várunk:
Adott 1.2 motor. Szépen jár, csöndes, jól húzz. Bemelegedés után olajnyomás lámpa világít (alapjáraton). Kapott új nagynyomású olajpumpát és új fedelet. Helyzet változatlan. 20W-50 olaj van benne. 500 km után az olaj úgy néz ki mintha dízel autóból eresztettük volna le.

Van egy elképzelésünk: motor belül csupa olajsár és eddig a kopásokat ez szépen elfedte. Most, hogy rendszeresen megy az autó előjönnek a hibák...
Olajnyomást nem a lámpával jelezni, hanem megmérni.

Bácsi Győző
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #56345 Dátum: 2011 Augusztus 18, 17:04:18 »

Tanácsokat várunk:
Adott 1.2 motor. Szépen jár, csöndes, jól húzz. Bemelegedés után olajnyomás lámpa világít (alapjáraton). Kapott új nagynyomású olajpumpát és új fedelet. Helyzet változatlan. 20W-50 olaj van benne. 500 km után az olaj úgy néz ki mintha dízel autóból eresztettük volna le.

Van egy elképzelésünk: motor belül csupa olajsár és eddig a kopásokat ez szépen elfedte. Most, hogy rendszeresen megy az autó előjönnek a hibák...

Nekem meg ilyen melegben ami pl. ma van, rendszeresen elhígul a 15w-40 tartós fordulat, jellemzően pályázás és 40 km után. Utána alapjáraton parázslik az olajnyomás lámpa. Ezzel mondjuk nem foglalkozom.  Grin Tavaly nyáron vettem észre balatonra tekervén'.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 18, 17:11:47 írta tazoli49 »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #56344 Dátum: 2011 Augusztus 18, 16:54:10 »

Tanácsokat várunk:
Adott 1.2 motor. Szépen jár, csöndes, jól húzz. Bemelegedés után olajnyomás lámpa világít (alapjáraton). Kapott új nagynyomású olajpumpát és új fedelet. Helyzet változatlan. 20W-50 olaj van benne. 500 km után az olaj úgy néz ki mintha dízel autóból eresztettük volna le.

Van egy elképzelésünk: motor belül csupa olajsár és eddig a kopásokat ez szépen elfedte. Most, hogy rendszeresen megy az autó előjönnek a hibák...

Nyomáskapcsoló belevaló?
Érdemes lenne valós olajnyomást mérni nem a lámpát figyelni.  A fekete olaj nem baj. A fedél alatt megfelelő tömítés van? Nem a vastag fajta?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #56343 Dátum: 2011 Augusztus 18, 16:52:38 »

Tanácsokat várunk
A Mester majd mond okosat, ha akar. Azt mindenesetre ma' megtanultam tole, hogy teljesen mindegy, hogy milyen gyorsan lesz ritka gusztustalan fekete az olaj, attol az meg jo ... :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56342 Dátum: 2011 Augusztus 18, 16:51:53 »

Tanácsokat várunk:
Adott 1.2 motor. Szépen jár, csöndes, jól húzz. Bemelegedés után olajnyomás lámpa világít (alapjáraton). Kapott új nagynyomású olajpumpát és új fedelet. Helyzet változatlan. 20W-50 olaj van benne. 500 km után az olaj úgy néz ki mintha dízel autóból eresztettük volna le.

Van egy elképzelésünk: motor belül csupa olajsár és eddig a kopásokat ez szépen elfedte. Most, hogy rendszeresen megy az autó előjönnek a hibák...
Vagy erős elő-utógyújtással megy, és túlmelegszik, plusz szar olaj?

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #56341 Dátum: 2011 Augusztus 18, 16:48:09 »

Tanácsokat várunk:
Adott 1.2 motor. Szépen jár, csöndes, jól húzz. Bemelegedés után olajnyomás lámpa világít (alapjáraton). Kapott új nagynyomású olajpumpát és új fedelet. Helyzet változatlan. 20W-50 olaj van benne. 500 km után az olaj úgy néz ki mintha dízel autóból eresztettük volna le.

Van egy elképzelésünk: motor belül csupa olajsár és eddig a kopásokat ez szépen elfedte. Most, hogy rendszeresen megy az autó előjönnek a hibák...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #56340 Dátum: 2011 Augusztus 18, 16:44:01 »

Ja, Brisk.
Az Y -ra utaltam, merthogy az a "projected nose" jele, azaz a túlnyúló középelektróda. A lényeg, h. ne érjen bele a dugattyúba, de mint említettem, annyi hely bőven van a bogárnál.

A használt elektródáról lősz nekem egy jó képet?

RNIE
« Hozzászólás #56339 Dátum: 2011 Augusztus 18, 13:16:26 »

a kispályásoknak csináltam a hétvégén egy képet Kiss
baszki,én úgy sajnálom hogy nincs annyi pénzem hogy csinálj egy Gt40-et nekem Undecided
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56338 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:38:49 »

boxter?
356

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #56337 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:32:00 »

Inkább azt mondd meg, gíakorlatiasan hol kell mérni és mennyit a padlólemez befaragásnál, mivel a kasznim is szar, nem tudok mihez mérni...
Egy ilyenem van, eléggé pontatlan rajz.
<beszúrt kép törölve>

Ja és a hátsó torzió-házhoz hogy van hozzáfogatva a padló gyárilag?
hátul és belül igazítod vágás nélkül  elöl vágsz ha a napóleon nem gyári és a fütéscsatornát igazítod a bodé és padlólemez között.... nekem még nem volt baj a padlólemez méreteivel  Undecided

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #56336 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:13:45 »

Ilyen, az egyenes végének a lapítását csekkoljad, nálam nem fért át az alagútban a csövön...
Azt úgy nézem, hogy nem lesz vele baj, mert kisebb mint a gömbölyű rész. De azért majd megnézem előtte.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #56335 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:11:22 »

Ja, Brisk.
Az Y -ra utaltam, merthogy az a "projected nose" jele, azaz a túlnyúló középelektróda. A lényeg, h. ne érjen bele a dugattyúba, de mint említettem, annyi hely bőven van a bogárnál.

A használt elektródáról lősz nekem egy jó képet?
Ha Zsolt nem dobta ki és lesz nálam egy fényképelő nem csak telefon akkor: igen.


Hátha mást is érdekel...  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2011 Augusztus 18, 11:13:02 írta abes »
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56334 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:07:08 »

Ma reggel megkaptam a gázbowdent, de közel sem úgy néz ki mint ami benne van. Ilyennek kell lennie, ami a képen látszik?

Ilyen, az egyenes végének a lapítását csekkoljad, nálam nem fért át az alagútban a csövön...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56333 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:06:16 »

Brisk N15YC. Tudom N17YC kéne bele, de jól látható, hogy a gyertya öntisztulása nem indult meg. 1.2 motorba került.
A gyertyák lötyögtek a hengerfejben. Nem akartuk cserélni, de meglátva az állapotát...
Középső elektróda teljesen gömbölyű és a test elektróda is inkább már befelé hajlik.
Csere után jobban húzott, alapjárat szebb lett, 90-100-as tempót szereti.
Ja, Brisk.
Az Y -ra utaltam, merthogy az a "projected nose" jele, azaz a túlnyúló középelektróda. A lényeg, h. ne érjen bele a dugattyúba, de mint említettem, annyi hely bőven van a bogárnál.

A használt elektródáról lősz nekem egy jó képet?

VW Beetle - the original since 1938
1303LS
« Hozzászólás #56332 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:04:02 »

Ma reggel megkaptam a gázbowdent, de közel sem úgy néz ki mint ami benne van. Ilyennek kell lennie, ami a képen látszik?

A két végének igen, de a hosszát nem tudom megállapítani a képről.  Grin
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #56331 Dátum: 2011 Augusztus 18, 11:02:49 »

Ma reggel megkaptam a gázbowdent, de közel sem úgy néz ki mint ami benne van. Ilyennek kell lennie, ami a képen látszik?


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #56330 Dátum: 2011 Augusztus 18, 10:45:58 »

A cseregyertya milyen? (Amúgy az kiemelt elektródás, a gyári nem, szerencsére van elég hely a dugattyú felett)
Brisk N15YC. Tudom N17YC kéne bele, de jól látható, hogy a gyertya öntisztulása nem indult meg. 1.2 motorba került.
A gyertyák lötyögtek a hengerfejben. Nem akartuk cserélni, de meglátva az állapotát...
Középső elektróda teljesen gömbölyű és a test elektróda is inkább már befelé hajlik.
Csere után jobban húzott, alapjárat szebb lett, 90-100-as tempót szereti.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56329 Dátum: 2011 Augusztus 18, 10:38:17 »

Cool 

meg a sört  Cool
Annak eddig is volt helye  Cool

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #56328 Dátum: 2011 Augusztus 18, 10:25:14 »

Mi is reszeltünk egy kicsit.
Olajpumpa csere és ha már a kezünkben maradt a gyertya akkor azt is.
A cseregyertya milyen? (Amúgy az kiemelt elektródás, a gyári nem, szerencsére van elég hely a dugattyú felett)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #56327 Dátum: 2011 Augusztus 18, 07:20:16 »

Végre van hova tenni a szerszámokat.... Roll Eyes

<beszúrt kép törölve>
Cool 

meg a sört  Cool


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #56326 Dátum: 2011 Augusztus 18, 00:42:23 »

Mi is reszeltünk egy kicsit.
Olajpumpa csere és ha már a kezünkben maradt a gyertya akkor azt is.



Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56325 Dátum: 2011 Augusztus 17, 21:28:17 »

Végre van hova tenni a szerszámokat.... Roll Eyes


Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #56324 Dátum: 2011 Augusztus 17, 21:27:29 »

az lesz,köszi.a kipuffrendszer komplett lehomokolva,lefújom cinkkel,a takarólemezek meg már a szinterezőnél
Fémszórni is szokták a kipuffot. Alumíniummal úgy tudom...

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #56323 Dátum: 2011 Augusztus 17, 21:22:01 »

Ott ahol van most a kocsi, szerintem ott csináld meg.Vagy trélerrel a szerelöig.
4 csavart kell ki és becsavarni, nem nagy meló, csak ha be vannak rohadva. Egy tárcsa 1800 Hudáknál, (a német 4200)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 602 603 604 605 606 [607] 608 609 610 611 612 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.