www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 08, 23:05:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921279 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 550 551 552 553 554 [555] 556 557 558 559 560 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13957577 alkalommal)
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58442 Dátum: 2011 November 25, 11:21:21 »

miért van az, hogy nagyon hidegben nehéz sebességbe tenni a kocsit néha?  Huh vagyis nehezebben mozog az egész váltás egyikből a másik fokozatba. ( neem nem a kezem fázott   Grin )
Az olaj sűrűbbé vállik a hidegben.
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #58441 Dátum: 2011 November 25, 11:16:40 »

miért van az, hogy nagyon hidegben nehéz sebességbe tenni a kocsit néha?  Huh vagyis nehezebben mozog az egész váltás egyikből a másik fokozatba. ( neem nem a kezem fázott   Grin )

1303LS
« Hozzászólás #58440 Dátum: 2011 November 25, 10:51:12 »

homasitás féle, meg egy teszkós üléshuzat és meg van oldva
Most már én is ezt mondom. Jó hülye voltam, hogy eddig reflexből elutasítottam a kínai szart.  Grin
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #58439 Dátum: 2011 November 25, 10:11:04 »

Kétoldali ragasztó szalag.

Egyben betéve a huzat alá nem volt túl aktív a fűtés, sok rajta az anyag. Emiatt pár éve szétbontottam kettőt és úgy tettem be az üléshuzat alá. Nem volt hosszúéletű. Ráadásul a huzat alatt el is mozdult, helyenként meggyűrődött, gondolom ez is jelentősen hozzájárult az élettartam csökkenéshez. Valami komolyabb megoldás kell, az is eszembe jutott, hogy a fűtőszálas részt rögzíteni kéne az üléshez, de hogyan. Mert ugyebár a ragasztó nem használ az ülésnek.  Undecided
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #58438 Dátum: 2011 November 25, 09:56:54 »

Egyben betéve a huzat alá nem volt túl aktív a fűtés, sok rajta az anyag. Emiatt pár éve szétbontottam kettőt és úgy tettem be az üléshuzat alá. Nem volt hosszúéletű. Ráadásul a huzat alatt el is mozdult, helyenként meggyűrődött, gondolom ez is jelentősen hozzájárult az élettartam csökkenéshez. Valami komolyabb megoldás kell, az is eszembe jutott, hogy a fűtőszálas részt rögzíteni kéne az üléshez, de hogyan. Mert ugyebár a ragasztó nem használ az ülésnek.  Undecided
homasitás féle, meg egy teszkós üléshuzat és meg van oldva

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #58437 Dátum: 2011 November 25, 09:53:40 »

http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=853140

De én vennék egy olcsó ilyet: http://homasita.hu/product/11808 Szétbontanám és beépíteném.
Egyben betéve a huzat alá nem volt túl aktív a fűtés, sok rajta az anyag. Emiatt pár éve szétbontottam kettőt és úgy tettem be az üléshuzat alá. Nem volt hosszúéletű. Ráadásul a huzat alatt el is mozdult, helyenként meggyűrődött, gondolom ez is jelentősen hozzájárult az élettartam csökkenéshez. Valami komolyabb megoldás kell, az is eszembe jutott, hogy a fűtőszálas részt rögzíteni kéne az üléshez, de hogyan. Mert ugyebár a ragasztó nem használ az ülésnek.  Undecided

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58436 Dátum: 2011 November 25, 09:06:28 »

EGyébként ha már itt tartunk megint egy ilyennel szerintem simán kiszedem az oldalablakot úgy, hogy a kéderhez hozzá sem érek.  Grin
Cégnél van ilyen és brutálisan fog sima titániumlemezen.
<beszúrt kép törölve>

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
1303LS
« Hozzászólás #58435 Dátum: 2011 November 25, 08:59:58 »

EGyébként ha már itt tartunk megint egy ilyennel szerintem simán kiszedem az oldalablakot úgy, hogy a kéderhez hozzá sem érek.  Grin
Cégnél van ilyen és brutálisan fog sima titániumlemezen.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58434 Dátum: 2011 November 25, 08:58:09 »

Meg tudná valaki mondani, hogy ékszíjból mire kell 900mm hosszú és mire 905? konkrétan 1303-nál mindkettőt felhozza a katalógus... ?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58433 Dátum: 2011 November 25, 08:51:40 »

SZVSZ már egy hete nyitva van az a kocsi.  Roll Eyes

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #58432 Dátum: 2011 November 25, 08:48:20 »

Egyébként meg beszéltem akkusokkal. Olyanok akik többszáz nagyon komoly akksit tartanak karban nap mint nap (töltés, kisütés, szintentartás, javítás, minősítve, stb, stb). Tudod repülőgép.
Na, teljesen igazat adtak nekem, a teljes élettartam alatti 90-100% közötti állapotban tartás mind a hosszú időn át résztöltésen üzemelés hatásairól.
Mondjuk ehhez elég volt a józan paraszti eszem is.  Tongue
szerintem nem is ezt vitatta senki, hanem hogy nem csak ez lehet a gazdaságos hozáállás
1303LS
« Hozzászólás #58431 Dátum: 2011 November 25, 08:15:57 »

Csak bírja a dinamó és vagy generátor. Ja neked kicsi akksid van ezért bírni fogja. ROTFL
Egyébként meg beszéltem akkusokkal. Olyanok akik többszáz nagyon komoly akksit tartanak karban nap mint nap (töltés, kisütés, szintentartás, javítás, minősítve, stb, stb). Tudod repülőgép.
Na, teljesen igazat adtak nekem, a teljes élettartam alatti 90-100% közötti állapotban tartás mind a hosszú időn át résztöltésen üzemelés hatásairól.
Mondjuk ehhez elég volt a józan paraszti eszem is.  Tongue
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #58430 Dátum: 2011 November 25, 08:03:38 »

SZVSZ már egy hete nyitva van az a kocsi.  Roll Eyes
Más és ez sem szmb.
Kipróbáltam a sima egyszerű ülésfűtést, ilyen szivargyújtós félét.
Hát nagyon nagy hülye voltam, hogy eddig nem tettem bele, merthogy kínaifosáramzabálószar, hát a világ legjobb dolga.
Esküszöm a gyári cuccok nem fűtenek így.
Mire kiállok az udvarból már érzem, hogy melegszik, a sarkon meg már rendesen forró.  Cheesy
Kaptam a hugomtól elfekvő készletből. Anyáméba tettem először és mivel halába dícsérte, már van az enyémbe is. Teszek a hátsó ülésekre is valami huzatba bevarrva az ülőlapra meg a háttámlára is.  Cheesy
nekem is bent van, én is élveztem télen. dinamóval is bírta

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #58429 Dátum: 2011 November 24, 21:22:27 »

http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=853140

De én vennék egy olcsó ilyet: http://homasita.hu/product/11808 Szétbontanám és beépíteném.
A homasitásnál az enyém sokkal jobban néz ki és a praktikaerben is olyan forma van 2500-ért.
1303LS
« Hozzászólás #58428 Dátum: 2011 November 24, 21:18:53 »

Hol vetted? Mennyiért? Milyen?
Nem vettem, a hugomnak maradt valami kocsikból. Az újakban meg már mindben van gyárilag úgyhogy neki nem kell.. A praktikerben viszont láttam hasonlót 2500Ft-ért. A leghátsó soron volt, nem ott ahol értelemszerűen kellene lennie a huzatoknál.
Viva la Ázsia.  Grin
Bár azt hozzá kell tegyem, hogy ez Német cucc és lehet, hogy a praktikeres ezeknek a selejtje, úgyhogy próba és ha nem süt 2 perc alatt pirosra akkor vissza nekik.
« Utoljára szerkesztve: 2011 November 24, 21:20:59 írta 1303LS »
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #58427 Dátum: 2011 November 24, 21:14:42 »

SZVSZ már egy hete nyitva van az a kocsi.  Roll Eyes
Más és ez sem szmb.
Kipróbáltam a sima egyszerű ülésfűtést, ilyen szivargyújtós félét.
Hát nagyon nagy hülye voltam, hogy eddig nem tettem bele, merthogy kínaifosáramzabálószar, hát a világ legjobb dolga.
Esküszöm a gyári cuccok nem fűtenek így.
Mire kiállok az udvarból már érzem, hogy melegszik, a sarkon meg már rendesen forró.  Cheesy
Kaptam a hugomtól elfekvő készletből. Anyáméba tettem először és mivel halába dícsérte, már van az enyémbe is. Teszek a hátsó ülésekre is valami huzatba bevarrva az ülőlapra meg a háttámlára is.  Cheesy

melegíti a zacsit, aztán baszhatod (szó szerint :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #58426 Dátum: 2011 November 24, 20:53:52 »

hol lehet venni fixen beepithetot?
http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=853140

De én vennék egy olcsó ilyet: http://homasita.hu/product/11808 Szétbontanám és beépíteném.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #58425 Dátum: 2011 November 24, 20:38:00 »

Jó dolog az ülésfűtés. Ha egyszer oda kerülök, hogy kárpitozás akkor kerül bele fixre.
hol lehet venni fixen beepithetot?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #58424 Dátum: 2011 November 24, 20:36:56 »

SZVSZ már egy hete nyitva van az a kocsi.  Roll Eyes
Más és ez sem szmb.
Kipróbáltam a sima egyszerű ülésfűtést, ilyen szivargyújtós félét.
Hát nagyon nagy hülye voltam, hogy eddig nem tettem bele, merthogy kínaifosáramzabálószar,
Hol vetted? Mennyiért? Milyen?

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #58423 Dátum: 2011 November 24, 20:17:01 »

Nekem bármi bírná.  Tongue Még a nagy akksit is. Generátor, vaze. Cheesy Egyébként darabonként vesz fel kevesebb mint 4A-t
4 db az 16A. Az egy óra alatt álló helyzetben is csak 16Ah-t vesz ki az akksiból, persze így nem használom.
Menet közben pedig a generátor már alapjárat felett picivel lead több10A-t.  Cheesy Dinamó csak arra jó, hogy nyomja a hátsó rugókat.  Evil
Jó dolog az ülésfűtés. Ha egyszer oda kerülök, hogy kárpitozás akkor kerül bele fixre.
1303LS
« Hozzászólás #58422 Dátum: 2011 November 24, 20:15:19 »

Csak bírja a dinamó és vagy generátor. Ja neked kicsi akksid van ezért bírni fogja. ROTFL
Nekem bármi bírná.  Tongue Még a nagy akksit is. Generátor, vaze. Cheesy Egyébként darabonként vesz fel kevesebb mint 4A-t
4 db az 16A. Az egy óra alatt álló helyzetben is csak 16Ah-t vesz ki az akksiból, persze így nem használom.
Menet közben pedig a generátor már alapjárat felett picivel lead több10A-t.  Cheesy Dinamó csak arra jó, hogy nyomja a hátsó rugókat.  Evil
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #58421 Dátum: 2011 November 24, 20:10:24 »

SZVSZ már egy hete nyitva van az a kocsi.  Roll Eyes
Más és ez sem szmb.
Kipróbáltam a sima egyszerű ülésfűtést, ilyen szivargyújtós félét.
Hát nagyon nagy hülye voltam, hogy eddig nem tettem bele, merthogy kínaifosáramzabálószar, hát a világ legjobb dolga.
Esküszöm a gyári cuccok nem fűtenek így.
Mire kiállok az udvarból már érzem, hogy melegszik, a sarkon meg már rendesen forró.  Cheesy
Kaptam a hugomtól elfekvő készletből. Anyáméba tettem először és mivel halába dícsérte, már van az enyémbe is. Teszek a hátsó ülésekre is valami huzatba bevarrva az ülőlapra meg a háttámlára is.  Cheesy
Csak bírja a dinamó és vagy generátor. Ja neked kicsi akksid van ezért bírni fogja. ROTFL
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58420 Dátum: 2011 November 24, 20:01:28 »

Én eccer labanciában úgy nyitottam, hogy csomtető nem volt zárva szerszám volt kesztyűtartózseb leszerel benyúl kar meghúz.(nyitva volt csak nem volt kilincs az ajtón.)

 Evil

A kilóméterórát a legegyszerűbb kiszerelni. Majd legközelebb. Evil
1303LS
« Hozzászólás #58419 Dátum: 2011 November 24, 19:49:46 »

SZVSZ már egy hete nyitva van az a kocsi.  Roll Eyes
Más és ez sem szmb.
Kipróbáltam a sima egyszerű ülésfűtést, ilyen szivargyújtós félét.
Hát nagyon nagy hülye voltam, hogy eddig nem tettem bele, merthogy kínaifosáramzabálószar, hát a világ legjobb dolga.
Esküszöm a gyári cuccok nem fűtenek így.
Mire kiállok az udvarból már érzem, hogy melegszik, a sarkon meg már rendesen forró.  Cheesy
Kaptam a hugomtól elfekvő készletből. Anyáméba tettem először és mivel halába dícsérte, már van az enyémbe is. Teszek a hátsó ülésekre is valami huzatba bevarrva az ülőlapra meg a háttámlára is.  Cheesy
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #58418 Dátum: 2011 November 24, 19:45:19 »

Én eccer labanciában úgy nyitottam, hogy csomtető nem volt zárva szerszám volt kesztyűtartózseb leszerel benyúl kar meghúz.(nyitva volt csak nem volt kilincs az ajtón.)

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #58417 Dátum: 2011 November 24, 19:41:32 »

Egy másik ajtón le kell modellezni a drót hajlítását és begyakorólni a nyitást. Amúgy a bogaras legversenyeken lehetne egy szám ez is. Ez legalább hasznos, nem úgy mint a motorblokk hajítás.

Mondjuk egy olyanon amin nincs díszléc. Grin

 Evil

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58416 Dátum: 2011 November 24, 18:33:39 »

1997-ben,mikor még a feleségemnek még csak udvaroltam,kétszer is voltam olyan balek,hogy belezártam a kulcsot a Narancsba.Mind a kétszer taxist hívtunk,akinél voltak is hozzá "célszerszámok",és pár másodperc alatt nyitotta a bogarat.Csavarhúzóra rongyot tekert,hogy ne sértse a fényezést,megfeszítette vele az ajtó felső sarkát annyira,hogy a kampós-hurkos drótot le tudja dugni,felrántotta vele a gombot,és rendesen kilinccsel nyilott az ajtó.Mindezt pár másodperc alatt,mindenféle roncsolás nélkül.
Akkoriban még olyan árak voltak,hogy bőséges jattal,500-Ft-ból megvolt egy ilyen nyitás,úgy,hogy a taxis külön ezért jött oda.

Később én is megpróbáltam egyszer,és totál amatőrként könnyen kinyitottam,bárki meg tudja csinálni.
28 éve van nálam a bogár, és én is bezártam a kulcsot egyszer. Nekem egy csavarhúzóval, vagy akár körömmel is el lehetett fordítani a zárat. Persze most új zárat kap, de a faldack tetőnél benyúlva annak a zárát elérem, és be lehet mászni fentről, vagy benyúlni a kilicsig.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #58415 Dátum: 2011 November 24, 09:22:23 »


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29090


Road Force One

« Hozzászólás #58414 Dátum: 2011 November 24, 09:02:16 »

ha lenne pöcök, de nincs


Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #58413 Dátum: 2011 November 24, 08:44:53 »

ha lenne pöcök, de nincs

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #58412 Dátum: 2011 November 24, 01:50:40 »

1997-ben,mikor még a feleségemnek még csak udvaroltam,kétszer is voltam olyan balek,hogy belezártam a kulcsot a Narancsba.Mind a kétszer taxist hívtunk,akinél voltak is hozzá "célszerszámok",és pár másodperc alatt nyitotta a bogarat.Csavarhúzóra rongyot tekert,hogy ne sértse a fényezést,megfeszítette vele az ajtó felső sarkát annyira,hogy a kampós-hurkos drótot le tudja dugni,felrántotta vele a gombot,és rendesen kilinccsel nyilott az ajtó.Mindezt pár másodperc alatt,mindenféle roncsolás nélkül.
Akkoriban még olyan árak voltak,hogy bőséges jattal,500-Ft-ból megvolt egy ilyen nyitás,úgy,hogy a taxis külön ezért jött oda.

Később én is megpróbáltam egyszer,és totál amatőrként könnyen kinyitottam,bárki meg tudja csinálni.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #58411 Dátum: 2011 November 23, 20:47:35 »

Egy másik ajtón le kell modellezni a drót hajlítását és begyakorólni a nyitást. Amúgy a bogaras legversenyeken lehetne egy szám ez is. Ez legalább hasznos, nem úgy mint a motorblokk hajítás.
Megjegyeztem!

Bácsi Győző
Nem elérhető zsolt
Hozzászólások: 833


« Hozzászólás #58410 Dátum: 2011 November 23, 09:47:32 »

Itt egy szakblog a zárnyitáshoz: http://lockpick.blog.hu/2009/10/02/hogyan_kezdjunk_el_lockpickelni
Lehet gyakorolni! Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58409 Dátum: 2011 November 23, 09:30:33 »

kell gyorsan-olcsón venni egy sibedatetőt........
 rátenni, körberajzolni, kiflexelni, bemászni, ajtót kinyitni, tetőablakot beszerelni.... Evil
Ha elrontaná, még faldack tetősre is alakítható. Ha ezt is elrontaná a kivágásnál, még mindig ott a kabrió lehetősége. Grin
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #58408 Dátum: 2011 November 23, 09:19:58 »

Elég rohadtak ezek a szar bogarak. Szépen alámész és bemászol az alján, vagy ha kicsi a lyuk és nem férsz be, akkor felnyulsz a kulcsért és kiveszed a gyújtáskapcsolóból. Grin Előtte nézd meg nincs e sebességbe, mert, ha piszkálod a kulcsot nehogy ráindítsál, mert az előre meginduló autó rozsdás fenéklemeze megvág és vérmérgezést kapsz.
kell gyorsan-olcsón venni egy sibedatetőt........
 rátenni, körberajzolni, kiflexelni, bemászni, ajtót kinyitni, tetőablakot beszerelni.... Evil
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #58407 Dátum: 2011 November 23, 06:24:22 »

Ezek ilyen "rendszergazda fortélyok".

Már van egy teljes generáció, aki neten tanulta a "szakmát" és osztja az észt. Ezt most nem kimondottan Pityubácsira írom, hanem mint korjellemzőt.

igen, csináltam, azért mertem megszólalni.
elmész te a picsába, okostojás!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #58406 Dátum: 2011 November 23, 00:20:23 »

Már van egy teljes generáció, aki neten tanulta a "szakmát" és osztja az észt. Ezt most nem kimondottan Pityubácsira írom, hanem mint korjellemzőt.

Bármelyik üveget a gumi kéder sérülése nélkül kívülről igen nehéz kivenni, pláne öregebb autónál. Rugalmas kéder esetén is problémás, talán valóban az oldalablak a legesélyesebb, de nehéz aláfeszíteni sérülés nélkül, egyszerre meg kihúzni mondjuk WC pumpával...hát nem is tudom.
Egyik oldalon kellene elkezdeni és akkor ki lehet billenteni, de akkor meg törhet.


Amit mondtam az  nekem a citromnál működött törés nélkül Tongue

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #58405 Dátum: 2011 November 22, 23:06:05 »

köszi!  Kiss
Csak vicceltem. Grin
Mi azért majd óvatosan csináljuk. Wink

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #58404 Dátum: 2011 November 22, 22:39:36 »

Nekem sem sokáig. Grin

Hajoljon el Forestnél  Grin
köszi!  Kiss

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #58403 Dátum: 2011 November 22, 22:37:56 »

Egy másik ajtón le kell modellezni a drót hajlítását és begyakorólni a nyitást. Amúgy a bogaras legversenyeken lehetne egy szám ez is. Ez legalább hasznos, nem úgy mint a motorblokk hajítás.
Oldalak: 1 ... 550 551 552 553 554 [555] 556 557 558 559 560 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.151 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.