www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 22:23:06

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921273 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 471 472 473 474 475 [476] 477 478 479 480 481 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13921313 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #61602 Dátum: 2012 április 01, 15:33:13 »

Mire jók a Bogaras túrák...
Mivel - sokadszorra - megint szar volt az Ovál kuplungja, lekaptuk a kereket, hogy állítunk rajta. Előtte a szpájki gépével befotóztunk, aztán indult a szenvedés.
Később a fotót nézegetve kiderült, hogy fordítva van fent a kar, és a csavar, amit tekerni kell, nem tud felfeküdni rendesen, emiatt szorul, sokszor valószínűleg átugrik.
Az egyetlen kérdés, hogy ez miért nem derült ki a kocsi összerakásánál... Mindegy, Húsvétkor szétkapom, és összerakom rendesen, szárnyas anyával, ahogy kell.
A kipuff is valahol kifúj, valószínűleg a tavalyi kapkodva összerakás miatt (én voltam). Összerakom új tömítésekkel, remélhetőleg sokáig nem kell szétkapni. :-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61601 Dátum: 2012 április 01, 15:22:09 »

mitől lehetséges, hogy ha jár a motor akkor morgó hang hallik hátulról. ha kinyomom a kuplungot elhallgat.
kinyomócsapágy



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #61600 Dátum: 2012 április 01, 13:15:32 »

Ezek a VW-k egy nagy perselyek, csak a busz még nagyobb. Grin
Cheesy Így van! És csak mosolyog az ember rá!

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető vaughan
Hozzászólások: 433


« Hozzászólás #61599 Dátum: 2012 április 01, 13:07:16 »

mitől lehetséges, hogy ha jár a motor akkor morgó hang hallik hátulról. ha kinyomom a kuplungot elhallgat.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61598 Dátum: 2012 április 01, 12:41:11 »

Nekem is többe lesz a busz, de hát az nagyobb is. Már többször megfordult a fejemben, hogy hagyom az egészet és nem ölök bele több pénzt, de most már végig csinálom és már örülök, hogy nem hagytam abba. Most már nem a pénzről szól az egész. Smiley
Jó ez a hobby! Nagy élményt ad!
Ezek a VW-k egy nagy perselyek, csak a busz még nagyobb. Grin
Nem elérhető bszoki
Hozzászólások: 492


Szoki

« Hozzászólás #61597 Dátum: 2012 április 01, 12:17:58 »

Ez 7 havi keresetnek felel meg. (Átlag munkás) Ha csak belegondolok abba, hogy 10 000 forintért vettem a kocsit, és 2000 forint volt az átíratás, ez régen 3 havi keresetem volt. Akkoriban műszaki nélkül vettem egy roncsot, mert autó kellett. Na ez így már drága volt. Nagyságrendekkel más volt a pénz értéke. 1 forint volt a fagyi, most meg 130 egy gömb. 360 forintért teli tankoltam a kocsit, most meg 450 forint 1 liter benzin. Motor, kaszni, vezetékek, kárpitok, mind fel lettek újítva. Szinte minden új a kocsimban. Soknak hat a 900 000 forint, de szinte mindent én csináltam. Aki kevesebből renbevág egy kocsit a mai áraknál az elött meghajolok.( Bár ez nehezen megy) 800 000 forintért hírdettem meg a kocsit, de nem vitték el. Én nekem is ennyibe került most ez az érdekes egybeesés. Most már biztos nem adom el a kocsim.
Nekem is többe lesz a busz, de hát az nagyobb is. Már többször megfordult a fejemben, hogy hagyom az egészet és nem ölök bele több pénzt, de most már végig csinálom és már örülök, hogy nem hagytam abba. Most már nem a pénzről szól az egész. Smiley
Jó ez a hobby! Nagy élményt ad!

Saját felújítás képekben: http://picasaweb.google.com/szokimuhely
Saját felújításom blogban: http://szokibuszo.blogspot.hu/
1975 - VW T2b
1995 - MB W124
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61596 Dátum: 2012 Március 31, 22:11:05 »

Leveszi az alvázat a kocsiról.
  Jezusom ...

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61595 Dátum: 2012 Március 31, 22:00:13 »

3perc után meguntam. mi a faszt csinál egyébként?
Leveszi az alvázat a kocsiról.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61594 Dátum: 2012 Március 31, 21:57:39 »

http://www.youtube.com/watch?v=Va6A68yiimE&feature=related

Szép új kaszni. Faszom emelgetné így! Szerintetek a bakok legyártása hány napot vett igénybe?
3perc után meguntam. mi a faszt csinál egyébként?

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #61593 Dátum: 2012 Március 31, 18:32:55 »

Hátsó torzió lengőkarját csak simán le lehet húzni a ricnis tengelyről?
Igen, de lehet, hogy belülről jön ki.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #61592 Dátum: 2012 Március 31, 18:32:44 »

Hátsó torzió lengőkarját csak simán le lehet húzni a ricnis tengelyről?
Annyira nem szokott símán menni, mert senkinek sincs új autója. Arról könnyen lejön.
De ha nem vagy érzékeny lelkű, kikapod a lengőkart kompletten, tengelyestől, aztán kint már könnyen boldogulsz vele.
Persze, ha éppen csak egy ricnit szeretnél állítani a korábbihoz képest, magadra vess! Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61591 Dátum: 2012 Március 31, 18:27:46 »

Hátsó torzió lengőkarját csak simán le lehet húzni a ricnis tengelyről?
elvileg igen.
gyakorlatilag hosszantartó kalapálásra és anyázásra számíts.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Jano
Hozzászólások: 29


« Hozzászólás #61590 Dátum: 2012 Március 31, 16:38:32 »

Hátsó torzió lengőkarját csak simán le lehet húzni a ricnis tengelyről?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #61589 Dátum: 2012 Március 31, 11:22:54 »

Most nem rólad van szó Smiley

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #61588 Dátum: 2012 Március 31, 02:18:23 »

Ma összeadtam a kiadásokat és 850 000 forintnál tartok. 900 000 fölé nem fog menni a maradék a vizsga, és okmányok.
Nekem egy miller fölött lesz Sad

« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 31, 02:20:20 írta Narancs »
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61587 Dátum: 2012 Március 30, 22:52:40 »

http://www.youtube.com/watch?v=Va6A68yiimE&feature=related

Szép új kaszni. Faszom emelgetné így! Szerintetek a bakok legyártása hány napot vett igénybe?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #61586 Dátum: 2012 Március 30, 22:42:30 »

Seicento-é.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61585 Dátum: 2012 Március 30, 22:36:23 »

http://www.youtube.com/watch?v=QttN3yegADk

Elektromos tető bogárba.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #61584 Dátum: 2012 Március 30, 21:00:12 »

Nekem egy miller fölött lesz Sad

Én nem merek számolni. Ja, beltér marad patina (=ótvar, szakadt, ócska, de gyári kárpit... Ülések megjavítva, de az eredeti szövetborítással, ami szakadt...). De eddig a festés-kasztni munkadíj egy 300ezer körüli tétel.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #61583 Dátum: 2012 Március 30, 19:24:52 »

Bénák.
 
+1

 Grin

1303LS
« Hozzászólás #61582 Dátum: 2012 Március 30, 18:32:54 »

Bénák.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61581 Dátum: 2012 Március 30, 18:17:10 »

Újabb bizonyítékok, hogy mennyibe fáj egy felújított bogár.

Ez 7 havi keresetnek felel meg. (Átlag munkás) Ha csak belegondolok abba, hogy 10 000 forintért vettem a kocsit, és 2000 forint volt az átíratás, ez régen 3 havi keresetem volt. Akkoriban műszaki nélkül vettem egy roncsot, mert autó kellett. Na ez így már drága volt. Nagyságrendekkel más volt a pénz értéke. 1 forint volt a fagyi, most meg 130 egy gömb. 360 forintért teli tankoltam a kocsit, most meg 450 forint 1 liter benzin. Motor, kaszni, vezetékek, kárpitok, mind fel lettek újítva. Szinte minden új a kocsimban. Soknak hat a 900 000 forint, de szinte mindent én csináltam. Aki kevesebből renbevág egy kocsit a mai áraknál az elött meghajolok.( Bár ez nehezen megy) 800 000 forintért hírdettem meg a kocsit, de nem vitték el. Én nekem is ennyibe került most ez az érdekes egybeesés. Most már biztos nem adom el a kocsim.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #61580 Dátum: 2012 Március 30, 18:13:11 »

Nem fájt, lassan véreztem el, mint Seneca.

Persze, nem fáj. Csak meglepődik az ember, hogy na nézd már, mennyi pénzem volt? Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #61579 Dátum: 2012 Március 30, 18:03:53 »

Nem fájt, lassan véreztem el, mint Seneca.

Újabb bizonyítékok, hogy mennyibe fáj egy felújított bogár.

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #61578 Dátum: 2012 Március 30, 17:36:31 »

Nekem egy miller fölött lesz Sad

Újabb bizonyítékok, hogy mennyibe fáj egy felújított bogár.

Bácsi Győző
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #61577 Dátum: 2012 Március 30, 17:33:42 »

Nekem egy miller fölött lesz Sad

Ma összeadtam a kiadásokat és 850 000 forintnál tartok. 900 000 fölé nem fog menni a maradék a vizsga, és okmányok.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61576 Dátum: 2012 Március 30, 17:12:15 »

A saját munkám nincs benne, csak amit meg kellett, hogy vegyek. (Szinte ponyva sem kell. Grin )

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61575 Dátum: 2012 Március 30, 17:09:51 »

Ma összeadtam a kiadásokat és 850 000 forintnál tartok. 900 000 fölé nem fog menni a maradék a vizsga, és okmányok.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #61574 Dátum: 2012 Március 30, 15:26:17 »

Szétszedés-megnézés nélkül nehéz bármit is mondani.
Koszonom, az hamarosan eljon, addig kitepem a tetokarpitot, mer' kivancsi vagyok ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #61573 Dátum: 2012 Március 30, 15:24:24 »

Az normalis, hogy esoben a hatso kopoltyun befolyik a viz es szanaszet aztatja a karpitot es megjelenik a viz a kalaptartonal ? :-/
Ezt komolyan kérdezed? Shocked Shocked Persze, hogy nem normális. Szerintem kell valami kifolyónak lennie a kopoltyúnál. Lehet, az dugult el? VAgy csak egyszerűen kilukadt ott a lemez. Kopoltyúsoknál a kopoltyú alatti rész is rozsdagóc. De tényleg lehet akár a hátsó ablak beázása is.
Szétszedés-megnézés nélkül nehéz bármit is mondani.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #61572 Dátum: 2012 Március 30, 14:15:56 »

Az normalis, hogy esoben a hatso kopoltyun befolyik a viz es szanaszet aztatja a karpitot es megjelenik a viz a kalaptartonal ? :-/

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #61571 Dátum: 2012 Március 30, 14:12:52 »

Az normalis, hogy esoben a hatso kopoltyun befolyik a viz es szanaszet aztatja a karpitot es megjelenik a viz a kalaptartonal ? :-/
Undecided nem hinném..
menet közben, vagy állóhelyben is?
esetleg nem a hátsó szélvédő kédere alatt megy be?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #61570 Dátum: 2012 Március 30, 14:09:56 »

Az normalis, hogy esoben a hatso kopoltyun befolyik a viz es szanaszet aztatja a karpitot es megjelenik a viz a kalaptartonal ? :-/


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #61569 Dátum: 2012 Március 30, 12:19:06 »

Szia Peti!

Igen emlékszem,az még 62-es volt,és már az új tetőkárpitos (és tök gyári autó). Wink Grin
Beszéltük is,hogy ez nem modellévvel történő vátoztatás volt,hanem csak úgy spontán bevezették a 62-es évben.
Ez az! Emblém a a csomitetőn,régi típusú fűtésrendszer stb.
 Wink

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #61568 Dátum: 2012 Március 30, 12:16:26 »

Szerintem már a '62-es modellév vége felé megjelent a műbőr tetőkárpit. Biztos emlékszel még a tök gyári, németországi Golfbalu '62-esre, amire két éve ilyentájt rá voltál izgulva és árultad is miatta a zöldet.. Az '62 tavaszi volt és már műanyag tetőkárpitos...
Szia Peti!

Igen emlékszem,az még 62-es volt,és már az új tetőkárpitos (és tök gyári autó). Wink Grin
Beszéltük is,hogy ez nem modellévvel történő vátoztatás volt,hanem csak úgy spontán bevezették a 62-es évben.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #61567 Dátum: 2012 Március 30, 11:57:38 »

1962-ben még anyagból volt a tetőkárpit.Színe ahogy mondod,olyan bézses,barnás.

Az 1963-as modellévvel jött a fehér tetőkárpit.A zöldem 1963-as,az volt az első műbőr tetőkárpitos modell.
És az a fajta tetőkárpit csak egy évig volt (átmenet),mert még úgy van kárpitozva mint a régi anyagosak,a tetőkárpit kétoldalt be van gyűrve,fogatva  a tetőereszbe,de már fehér műbőr.(És ezt is szívtuk meg a kárpitozásnál,mert a 63-asnak vett kész tetőkárpit már az újfajta,1964.utáni volt).
Szerintem már a '62-es modellév vége felé megjelent a műbőr tetőkárpit. Biztos emlékszel még a tök gyári, németországi Golfbalu '62-esre, amire két éve ilyentájt rá voltál izgulva és árultad is miatta a zöldet.. Az '62 tavaszi volt és már műanyag tetőkárpitos...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #61566 Dátum: 2012 Március 30, 11:43:45 »

Nem, egy fajta volt, ez a barnás függetlenül a kárpittól vagy a külső színtől.
Ez egy restaurált autó belső tere, eredetileg ilyesmi színű lehetett:
<beszúrt kép törölve>

Azt hiszem igen, elég érdekes az anyaga is meg ahogy fel van rakva az is.
Ez gyári.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #61565 Dátum: 2012 Március 30, 11:40:04 »

Oválokon nem fehér volt, hanem világos barnás, bézses, nem is tudom pontosan milyen. A fehér lyukacsos az csak később jött a 60-as évek elején.

1962-ben még anyagból volt a tetőkárpit.Színe ahogy mondod,olyan bézses,barnás.

Az 1963-as modellévvel jött a fehér tetőkárpit.A zöldem 1963-as,az volt az első műbőr tetőkárpitos modell.
És az a fajta tetőkárpit csak egy évig volt (átmenet),mert még úgy van kárpitozva mint a régi anyagosak,a tetőkárpit kétoldalt be van gyűrve,fogatva  a tetőereszbe,de már fehér műbőr.(És ezt is szívtuk meg a kárpitozásnál,mert a 63-asnak vett kész tetőkárpit már az újfajta,1964.utáni volt).
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61564 Dátum: 2012 Március 30, 10:57:15 »

Vagy belül piros, kívül fekete Grin
az a pornkönig felszereltségi csomag része :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #61563 Dátum: 2012 Március 30, 10:44:13 »

Vagy belül piros, kívül fekete Grin
Ja, úgy is jó! Cheesy

Bácsi Győző
Oldalak: 1 ... 471 472 473 474 475 [476] 477 478 479 480 481 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.134 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.