www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 00:23:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 401 402 403 404 405 [406] 407 408 409 410 411 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13903906 alkalommal)
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #64402 Dátum: 2012 November 05, 14:41:47 »

Tegnap elkészültem az első, belső indexes fényszóróval. Kívülről állítható, H4-es betéttel.
szép munka, nekem tetszik! jó lett  Wink
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64401 Dátum: 2012 November 05, 13:54:47 »

Tegnap elkészültem az első, belső indexes fényszóróval. Kívülről állítható, H4-es betéttel.
szép lett, Béla! Smiley

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #64400 Dátum: 2012 November 05, 12:48:32 »

Tegnap elkészültem az első, belső indexes fényszóróval. Kívülről állítható, H4-es betéttel.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #64399 Dátum: 2012 November 05, 10:37:24 »

Tegnap elkészültem az első, belső indexes fényszóróval. Kívülről állítható, H4-es betéttel.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64398 Dátum: 2012 November 05, 10:02:37 »

Tudja valaki, hogy van-e különbség az 1303-as és az 1300-as első gumifékcső méretében? Tehát simán be tudom-e szerelni a 03-asét az 1300-ba?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64397 Dátum: 2012 November 05, 09:25:26 »

Wink
kösz a választ Cool
mint amateur azon "bánkódom" miért nem tervezték hosszabb élettartamra a kipuffrendszert.....
pl az erősebb igénybevételnek-hőnek kitett részeknél nagyobb csavar, dupla fal, erősítés stb....
na majd ezt is feltalálom Grin
egy adonyi vagy bozál kipufogó élettartama hosszabb egy dévumatizénál, vagy 5dbkipufogót veszel bogárra egy mostani bitli vezérműszíj cseréjének az árán ,vagy 6dbadonyi dobot veszel 1db olajbeöntő árán (tuningos topicban épp erről van szó. szerintem nincs baj a bogarak kipufogójával 911re ezer euró egy pár hőcserélő és még több egy rozsdamentes sport dobhttp://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/popup_image.php/pID/10940

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #64396 Dátum: 2012 November 04, 22:32:37 »

buzik
Wink
kösz a választ Cool
mint amateur azon "bánkódom" miért nem tervezték hosszabb élettartamra a kipuffrendszert.....
pl az erősebb igénybevételnek-hőnek kitett részeknél nagyobb csavar, dupla fal, erősítés stb....
na majd ezt is feltalálom Grin
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64395 Dátum: 2012 November 04, 21:29:50 »

Ha kurblival lehetett régen, akkor ez ugyan az, csak könnyebb tekerni a kereket.
A világ eggyorsabb indiánja c. filmben az öreg így indítja a motort, csak gépesítve. Mint egy fékpad.

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64394 Dátum: 2012 November 04, 19:38:30 »

En inditottam mar be tobbszor igy a bogaramat, eloszor csak kivancsisagbol (xoyox utmutatasai alapjan), majd tobbszor, mikor nem volt oninditom es a kis domb nem bizonyult elegendonek es egyedul voltam. Siman indithato. Ebben persze benne van, hogy az enyem negyedfordulat utan szepen pofog.
Ha kurblival lehetett régen, akkor ez ugyan az, csak könnyebb tekerni a kereket.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #64393 Dátum: 2012 November 04, 19:26:36 »

http://www.youtube.com/watch?v=zcBE8HEAyi4&feature=related

Szerintem a bogarat is be lehet így indítani.
En inditottam mar be tobbszor igy a bogaramat, eloszor csak kivancsisagbol (xoyox utmutatasai alapjan), majd tobbszor, mikor nem volt oninditom es a kis domb nem bizonyult elegendonek es egyedul voltam. Siman indithato. Ebben persze benne van, hogy az enyem negyedfordulat utan szepen pofog.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #64392 Dátum: 2012 November 04, 18:58:30 »

nem tudja valaki kb milyen hosszú 1-1 cső az empi csőkígyóból?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64391 Dátum: 2012 November 04, 18:54:17 »

http://www.youtube.com/watch?v=zcBE8HEAyi4&feature=related

Szerintem a bogarat is be lehet így indítani.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64390 Dátum: 2012 November 04, 14:46:08 »

Miért jó neki hogy így nyílnak az ajtók???  Roll Eyes Roll Eyes

mert ilyen nincs másnak.
pozőr!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #64389 Dátum: 2012 November 04, 14:43:07 »

http://www.youtube.com/watch?v=YAu4WBrh03Y&feature=related

Tessék tanulni Brazil barátunktól. Szó szerint a ház elött szerel.

Miért jó neki hogy így nyílnak az ajtók???  Roll Eyes Roll Eyes

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64388 Dátum: 2012 November 04, 11:11:40 »

http://www.youtube.com/watch?v=YAu4WBrh03Y&feature=related

Tessék tanulni Brazil barátunktól. Szó szerint a ház elött szerel.
gratulálok neki Jezusom ...

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64387 Dátum: 2012 November 04, 11:09:09 »

http://www.youtube.com/watch?v=YAu4WBrh03Y&feature=related

Tessék tanulni Brazil barátunktól. Szó szerint a ház elött szerel.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64386 Dátum: 2012 November 04, 10:58:59 »

pl Wink
 utángyártott kipuf.dob esetén érdemes kérni rozsdamentes anyagból a palástot?
azaz bír-e annyival többet mint amennyivel többe kerül(számítva a "ritkábban kell foglalkozni vele" szempontot is)
nem tudom hogyan kell több hozzászólást beidézni úgyhogy minden ehhez a témához szólónak szól a mindenbe hozzáértés és tapasztalat nélkül beleugatóknak is .
az adonyi ember nem csinál rozsdamentes palástot mert azt autogén-dissous, lánghegesztővel nem lehet rendesen hegeszteni.
másrészt amivel mégjobban el vagytok tévedve főként szojoksz ,hogy amit a boltban kaptok 17-20ezer ft/ db áron új fűtődob abban semmilyen bordázat nincs egy üres dob egy J csővel és kész ....
buzik

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #64385 Dátum: 2012 November 04, 09:26:31 »

kész a kübel futómü



WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #64384 Dátum: 2012 November 03, 23:50:20 »

Nem találtam olyan képet, de semmi bonyolult, egy lapot nyit-zár.

viszont találtam ezt:
(gyári vs. utángyártott)

<beszúrt kép törölve>

Nemcsak az utángyártott ritkán lamellázott, hanem a gyári, trópusi országokra méretezett típusoké is ilyen, pl. a mexikói vagy brazil bogaraké.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #64383 Dátum: 2012 November 03, 22:02:51 »

nem igazán.
legutóbbi tudomásom szerint valami 6 pénz környéke a hőcserélő.
lényeg hogy csinál.... majd kinyomozom Wink
1303LS
« Hozzászólás #64382 Dátum: 2012 November 03, 22:01:29 »

pl Wink
 utángyártott kipuf.dob esetén érdemes kérni rozsdamentes anyagból a palástot?
nem igazán.
legutóbbi tudomásom szerint valami 6 pénz környéke a hőcserélő.
Bántsalak?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64381 Dátum: 2012 November 03, 22:00:05 »

tudol árat ?
nem igazán.
legutóbbi tudomásom szerint valami 6 pénz környéke a hőcserélő.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #64380 Dátum: 2012 November 03, 21:56:59 »

igen.
és láss csodát, működik
tehát létező dologról beszélünk Tongue
tudol árat ?
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64379 Dátum: 2012 November 03, 21:52:29 »

Bocs csak idéztem egyet, amúgy csak a vakvilágba lőttem.  Cheesy
Akkor nem szóltam  Lips Sealed Grin
1303LS
« Hozzászólás #64378 Dátum: 2012 November 03, 21:51:20 »

Nem engem kell meggyőzni, nem én voltam aki szóvá tette, hogy milyen. Én megvagyok elégedve vele.  Wink
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64377 Dátum: 2012 November 03, 21:49:22 »

Ennyi meló pont elég a hőcserélőnek.
Ez az alkatrész sose belülről rohad kifelé, mert mindig meleg, száraz szellőztetett. De csak pont annyira meleg, hogy lángot nem kap, így nem ég szét sem.
Ahol tönkremegy az a cső, amit cserél az ember, meg ha hagyjuk szétrohadni kívülről akkor azt kell javítani és normálisan festeni. Ennél több már művészkedés.
A kipufogódob, az teljesen más történet, semmi köze a hőcserélőhöz, az belülről ég szanaszét, plusz kívülről eszia s ó víz rozsda, mert nincs olyan festék ami rajtamaradna. Hőcserélőn rajtamarad.
Nem engem kell meggyőzni, nem én voltam aki szóvá tette, hogy milyen. Én megvagyok elégedve vele.  Wink
1303LS
« Hozzászólás #64376 Dátum: 2012 November 03, 21:48:43 »

Nekem egész jól tartja magát. maesto 700 fokig.
Jó festéknek azt nevezném ami rendszerben hőálló. Passzivátor/festék/lakk. ?aesto ettől mesze van, bár nem rossz.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64375 Dátum: 2012 November 03, 21:47:43 »

Ezt nem értem. Adonyi ember csinál ilyen öszvért?
igen.
és láss csodát, működik



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #64374 Dátum: 2012 November 03, 21:45:08 »

mert nincs olyan festék ami rajtamaradna.
Nekem egész jól tartja magát. maesto 700 fokig.
1303LS
« Hozzászólás #64373 Dátum: 2012 November 03, 21:44:17 »

pl Wink
 utángyártott kipuf.dob esetén érdemes kérni rozsdamentes anyagból a palástot?
azaz bír-e annyival többet mint amennyivel többe kerül(számítva a "ritkábban kell foglalkozni vele" szempontot is)
Ezt nem értem. Adonyi ember csinál ilyen öszvért?
1303LS
« Hozzászólás #64372 Dátum: 2012 November 03, 21:43:07 »

Sajnos ilyen. De szerintem 4900 ft-ért nem kell csodát várni. Ezek is a régi szarokból készülnek.  Undecided
Ennyi meló pont elég a hőcserélőnek.
Ez az alkatrész sose belülről rohad kifelé, mert mindig meleg, száraz szellőztetett. De csak pont annyira meleg, hogy lángot nem kap, így nem ég szét sem.
Ahol tönkremegy az a cső, amit cserél az ember, meg ha hagyjuk szétrohadni kívülről akkor azt kell javítani és normálisan festeni. Ennél több már művészkedés.
A kipufogódob, az teljesen más történet, semmi köze a hőcserélőhöz, az belülről ég szanaszét, plusz kívülről eszia s ó víz rozsda, mert nincs olyan festék ami rajtamaradna. Hőcserélőn rajtamarad.
1303LS
« Hozzászólás #64371 Dátum: 2012 November 03, 21:38:53 »

en meg mast gondolok:

bemegyek a boltba es veszek egy ujat  Grin Grin Grin
es 20 evig semmi gondom Grin Grin Grin
ti meg csiszoljatok a szart fenyesre, aztan eladjatok egymasnak aranyert  .  Grin Grin Grin
Láttad lejjebb a képet a két metszett hőcserélőről?
Na abból a szarabbikat kapod "újonan" utángyártottban.
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1178


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #64370 Dátum: 2012 November 03, 21:25:26 »

Pont ezt gondolom én is. 
en meg mast gondolok:

bemegyek a boltba es veszek egy ujat  Grin Grin Grin
es 20 evig semmi gondom Grin Grin Grin
ti meg csiszoljatok a szart fenyesre, aztan eladjatok egymasnak aranyert  .  Grin Grin Grin

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #64369 Dátum: 2012 November 03, 21:21:07 »

pl Wink
 utángyártott kipuf.dob esetén érdemes kérni rozsdamentes anyagból a palástot?
azaz bír-e annyival többet mint amennyivel többe kerül(számítva a "ritkábban kell foglalkozni vele" szempontot is)
Felesleges, a dobok belülről rohadnak ki.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #64368 Dátum: 2012 November 03, 19:46:48 »

én kb 4900ft-ért szedném szét és raknám össze,3ezerért lehomokolnám ,1ezerért kicserélném a csővéget  2-3ezerért kilakatolnám a szar részt, és 2ezerért lefesteném kandallófestékkel . aki még saját keze álltal nem újított fel fűtődobot az nem tuggya miről beszél  Kiss
pl Wink
 utángyártott kipuf.dob esetén érdemes kérni rozsdamentes anyagból a palástot?
azaz bír-e annyival többet mint amennyivel többe kerül(számítva a "ritkábban kell foglalkozni vele" szempontot is)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64367 Dátum: 2012 November 03, 19:43:25 »

Pont ezt gondolom én is. 
Kezfogas

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64366 Dátum: 2012 November 03, 19:42:20 »

én kb 4900ft-ért szedném szét és raknám össze,3ezerért lehomokolnám ,1ezerért kicserélném a csővéget  2-3ezerért kilakatolnám a szar részt, és 2ezerért lefesteném kandallófestékkel . aki még saját keze álltal nem újított fel fűtődobot az nem tuggya miről beszél  Kiss
Pont ezt gondolom én is. 

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64365 Dátum: 2012 November 03, 19:36:31 »

nem szedik szét,a hőcserélő alján lévő lerohadt lemezt lecserélik (ha kell ) levágják a kipufogó dobba menő 6-7cm-es részt és azt kicserélik  4900ft-ból 2,5-3eft lenne a homokszórás   Undecided
én kb 4900ft-ért szedném szét és raknám össze,3ezerért lehomokolnám ,1ezerért kicserélném a csővéget  2-3ezerért kilakatolnám a szar részt, és 2ezerért lefesteném kandallófestékkel . aki még saját keze álltal nem újított fel fűtődobot az nem tuggya miről beszél  Kiss

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #64364 Dátum: 2012 November 03, 19:31:54 »

Csak akkor felvetődik a kérdés bennem:
Ha szétszedjük, akkor miért hagyjuk rozsdásan, vagy ha nem szedjük szét, akkor mi a felújítás? Kívülről kályhaezüst?
Egy hőcserélő felújítása nálam azt jelentené, hogy (leg)belül korom ki, a levegő útban rozsda ki, kívülről meg lyukak be és lefest.  Huh
nem szedik szét,a hőcserélő alján lévő lerohadt lemezt lecserélik ill. csak befoltozzák  (ha kell ) levágják a kipufogó dobba menő 6-7cm-es részt és azt kicserélik  4900ft-ból 2,5-3eft lenne a homokszórás   Undecided
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 03, 19:37:04 írta tati »

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #64363 Dátum: 2012 November 03, 19:31:33 »

Csak akkor felvetődik a kérdés bennem:
Ha szétszedjük, akkor miért hagyjuk rozsdásan, vagy ha nem szedjük szét, akkor mi a felújítás? Kívülről kályhaezüst?
Egy hőcserélő felújítása nálam azt jelentené, hogy (leg)belül korom ki, a levegő útban rozsda ki, kívülről meg lyukak be és lefest.  Huh
Ebből ahogy néztem a korom ki és a lyukak be valósult meg.
Oldalak: 1 ... 401 402 403 404 405 [406] 407 408 409 410 411 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.5 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.