www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 05, 20:35:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 393 394 395 396 397 [398] 399 400 401 402 403 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13899954 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #64722 Dátum: 2012 December 10, 11:36:54 »

1967-70 között szerelt buszmotorok, tulajdonképpen F blokkra szimplaszívós hengerfejjel 1600-as hengerek. Én is tegnap tudtam meg öcsémtől, ő nézett utána. Szóval lesz egy kókányolt bogaram F blokkal, kb + 5-7 lóerővel.
Ha nem vettem volna meg az 1.3-as h-d szetet, akkor az enyém is olyan lenne... Mármint kókányolt.  Cool
Mondjál csak valamit a gépmunká(s)ról! Ő ilyennel foglalkozik?

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64721 Dátum: 2012 December 10, 11:35:10 »

1967-70 között szerelt buszmotorok, tulajdonképpen F blokkra szimplaszívós hengerfejjel 1600-as hengerek. Én is tegnap tudtam meg öcsémtől, ő nézett utána. Szóval lesz egy kókányolt bogaram F blokkal, kb + 5-7 lóerővel.
meg némi nyomaték is költözik a motortérbe :-)

köszi.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64720 Dátum: 2012 December 10, 11:22:20 »

milyen az a B motorkód?
tudok D, F, H, AB, AD-ről, de a sima B kimaradt az életemből.
1967-70 között szerelt buszmotorok, tulajdonképpen F blokkra szimplaszívós hengerfejjel 1600-as hengerek. Én is tegnap tudtam meg öcsémtől, ő nézett utána. Szóval lesz egy kókányolt bogaram F blokkal, kb + 5-7 lóerővel.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #64719 Dátum: 2012 December 10, 11:05:54 »

A Pestszentlőrinci Baumax-ban 4500 Huf:

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64718 Dátum: 2012 December 10, 10:33:57 »

B motorkódú motorhoz kellene karbi fúvókázás + előgyújtás adatai! Öcsémmel konzultálva az F motoromra költségkímélés címen 1.6 hengerek ugranak fel, a gyári hengerfejek kimarásával. Azt mondja, anno a B kódú motorok voltak ilyenek... Az eredetiségre szarok akkor, amikor az új 1.3 szett 100ezer körül lenne meg, az 1.6-ot meg megkapom annyiért, amennyiért itt árulják. A gépmunkát meg szinte anyagáron csinálja nagynéném férje.
milyen az a B motorkód?
tudok D, F, H, AB, AD-ről, de a sima B kimaradt az életemből.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64717 Dátum: 2012 December 09, 22:51:33 »

Előgyújtás szűk 7 fok, mert kicsit nagyobb lesz a kompresszióviszonya a gyári 1.6-ostól, karburálást meg (31-es kabival) hagyhatod úgy, ahogy az 1.3-ason volt, talán a főfúvókából vissza lehet venni 5-öt, mert nagyobb lesz a légsebesség a torokban.
Ha majd használod, akkor derül ki.
Azon kívül, hogy az 1.6 hengerhez a szimplaszívós hengerfejet felmarjuk/kimarjuk/mittomén, szóval hozzáigazítjuk, más meló nincs vele?
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 09, 22:56:42 írta gyuszkó »

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64716 Dátum: 2012 December 09, 22:43:05 »

B motorkódú motorhoz kellene karbi fúvókázás + előgyújtás adatai! Öcsémmel konzultálva az F motoromra költségkímélés címen 1.6 hengerek ugranak fel, a gyári hengerfejek kimarásával. Azt mondja, anno a B kódú motorok voltak ilyenek... Az eredetiségre szarok akkor, amikor az új 1.3 szett 100ezer körül lenne meg, az 1.6-ot meg megkapom annyiért, amennyiért itt árulják. A gépmunkát meg szinte anyagáron csinálja nagynéném férje.

Előgyújtás szűk 7 fok, mert kicsit nagyobb lesz a kompresszióviszonya a gyári 1.6-ostól, karburálást meg (31-es kabival) hagyhatod úgy, ahogy az 1.3-ason volt, talán a főfúvókából vissza lehet venni 5-öt, mert nagyobb lesz a légsebesség a torokban.
Ha majd használod, akkor derül ki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #64715 Dátum: 2012 December 09, 22:39:13 »

szilikont nem akarok (fényezéskor bajt okozhat)
ez a glicerin vizet vesz föl... ez nem fagyhat össze?
Létezik szilikoneltávolító. Érdekes, de nem.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #64714 Dátum: 2012 December 09, 22:20:10 »

B motorkódú motorhoz kellene karbi fúvókázás + előgyújtás adatai! Öcsémmel konzultálva az F motoromra költségkímélés címen 1.6 hengerek ugranak fel, a gyári hengerfejek kimarásával. Azt mondja, anno a B kódú motorok voltak ilyenek... Az eredetiségre szarok akkor, amikor az új 1.3 szett 100ezer körül lenne meg, az 1.6-ot meg megkapom annyiért, amennyiért itt árulják. A gépmunkát meg szinte anyagáron csinálja nagynéném férje.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #64713 Dátum: 2012 December 09, 22:02:39 »



Gumikéderre: Glicerines ápolót, ha nincs csak szilikon spray akkor rongyra ráfúj és beken.

szilikont nem akarok (fényezéskor bajt okozhat)
ez a glicerin vizet vesz föl... ez nem fagyhat össze?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #64712 Dátum: 2012 December 09, 21:25:23 »

(autóajtó)zárakba mit érdemes fújni fagyás ellen?(és mit nem Tongue)
ua.. kédereket mivel kell befújni-kenni, hogy ne fagyjon össze a bódéval?
http://www.hevederzar.hu/jotudni/html/karbantartas.html

"

A szer amit mi magunk zárak tisztítására és egyben kenésére használunk, és merek is ajánlani, WD-40 nevű általános kenőanyag kontaktspray. Az olajoknál hígabb, remekül oldja a zsíros, olajs lerakódásokat,alkalmas arra hogy a zárból az összes szennyeződést kimossa, és egyben keni is annak kopó felületeit. Ezen kívül még további, közel kétezer célra alkalmas.
Érdemes a bejárati ajtó zárait egy-két évente meglocsolni ezzel vagy ehhez hasonló ápoló és tisztító sprayvel, kimossa a lerakódott szennyeződéseket,megkönnyíti a zár működését és jelentősen kitolja annak élettartamát.
Bevésőzárakhoz, hevederzárakhoz, biztonsági ajtó vasalatainak olajzásához tökéletesen megfelel,hajtógázas kütyü, mindenhova bejut, remekül terül, egyszerű minden apró nyílásba bejuttatni. Érdemes a bármely irányban mozgó zárnyelvekre fújni, könnyebbé teszi a működést és leoldja a zsíros-olajos szennyeződéseket."

Annyit tennék még hozzá, hogy a vizet is faszán kiszorítja, így a fagyás veszélye is elmúlik.

Gumikéderre: Glicerines ápolót, ha nincs csak szilikon spray akkor rongyra ráfúj és beken.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #64711 Dátum: 2012 December 09, 21:17:00 »

Én sima zárolajzó-jégoldót használok a zárba, vagy néha WD40-et... az ajtó szigetelő gumihoz meg vettem a Homasitában egy erre a célra való kenőfejes cuccot... eddig bevált... (olyasmi, mint amivel a cipőt is lehet pucálni...)

http://www.homasita.hu/product/38775
Glicerines jobb lenne. Aldiban volt 200 pénzért. Roll Eyes
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #64710 Dátum: 2012 December 09, 21:00:42 »

Én sima zárolajzó-jégoldót használok a zárba, vagy néha WD40-et... az ajtó szigetelő gumihoz meg vettem a Homasitában egy erre a célra való kenőfejes cuccot... eddig bevált... (olyasmi, mint amivel a cipőt is lehet pucálni...)

http://www.homasita.hu/product/38775
Nekem is befagyott a zsiguli zárja. Szintén zárolajzó segített, de ezt a zsebben kell horani. Kézzel is felmelegíthető a zár, és 2 perc és nyilik.
1303LS
« Hozzászólás #64709 Dátum: 2012 December 09, 20:44:31 »

(autóajtó)zárakba mit érdemes fújni fagyás ellen?(és mit nem Tongue)
ua.. kédereket mivel kell befújni-kenni, hogy ne fagyjon össze a bódéval?
Ajtózárba csakis kimondottan zárolajozót fújj. Abban nincs olajos kenóanyag, csak PTFE alapú ZÁRAZ kenő.
Bármi olajos cuccba beleragad a por és tönkremegy a zár. WD40 sem való zárba!!
Ajtókédert valami szilikonos cuccal úgy, hogy a fémrészekre minél kevesebb jusson. Szilikonzsír a legjobb.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #64708 Dátum: 2012 December 09, 20:40:08 »

köszönöm.
 téliesítem a bogarat Grin

SzíVWesen! Enyém szerencsére garázsban telel... Roll Eyes De a szolgálatinél használom őket... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #64707 Dátum: 2012 December 09, 20:38:58 »

Én sima zárolajzó-jégoldót használok a zárba, vagy néha WD40-et... az ajtó szigetelő gumihoz meg vettem a Homasitában egy erre a célra való kenőfejes cuccot... eddig bevált... (olyasmi, mint amivel a cipőt is lehet pucálni...)
köszönöm.
 téliesítem a bogarat Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #64706 Dátum: 2012 December 09, 20:37:10 »

(autóajtó)zárakba mit érdemes fújni fagyás ellen?(és mit nem Tongue)
ua.. kédereket mivel kell befújni-kenni, hogy ne fagyjon össze a bódéval?

Én sima zárolajzó-jégoldót használok a zárba, vagy néha WD40-et... az ajtó szigetelő gumihoz meg vettem a Homasitában egy erre a célra való kenőfejes cuccot... eddig bevált... (olyasmi, mint amivel a cipőt is lehet pucálni...)

http://www.homasita.hu/product/38775
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 09, 20:38:42 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #64705 Dátum: 2012 December 09, 20:34:17 »

(autóajtó)zárakba mit érdemes fújni fagyás ellen?(és mit nem Tongue)
ua.. kédereket mivel kell befújni-kenni, hogy ne fagyjon össze a bódéval?
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #64704 Dátum: 2012 December 09, 13:37:16 »

Amerikából ideszállítással együtt is a legolcsóbb az általad is ismert helyről! Wink én is rendeltem..
Köszönöm a kimerítő válaszokat!!
 Wink Cheesy Cheesy

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64703 Dátum: 2012 December 09, 13:30:53 »

mielőtt alkatrészt keresnék,tisztázni szeretném,hogy mit is és milyet is keressek.... Cheesy

Korlátos lököshöz,ami a (ha jól tudom) exportokon volt azok a pálcák,amik pluszban kitámasztanak,vagy hogy mondjam.....azok hány van?hogy kell kinézniük?és hogy kell keresni,mi a nevük?
de alapvetően az van nekem,csak az a gyanúm,hogy nem elég és össze van hajtogatva.... Undecided Undecided
Amerikából ideszállítással együtt is a legolcsóbb az általad is ismert helyről! Wink én is rendeltem..

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64702 Dátum: 2012 December 09, 10:27:37 »

Van itthon is:

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/0014-2/elso-lokharito-kitamaszto-kar-bal-jobb-usa-12-08-52-07-7313--

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/0015-2/hatso-lokharito-kitamaszto-kar-bal-jobb-usa-1.2-08-52-07-731.3-1.5-08-64-07-67



Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #64701 Dátum: 2012 December 09, 10:25:50 »

Magyarul korlátos lökhárító kitámasztónak szokták hívni. 4 db van belőle, 2 elől és 2 hátul. Az elsők és a hátsók máshogy néznek ki. Az egyik végük a lökhárítótartó egyik csavarjához, a másik végük a babákat a korláttal összefogó csavarhoz kapcsolódik.

Hátsó:
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=29178059578&rub1=Aufbau&rub2=Sto%DFstangen%20und%20Zubeh%F6r%2CSto%DFstangenzubeh%F6r%2CK%E4fer%20%2D%2767&artnr=23377a&pn=0&sort=0&all=

vagy

http://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/product_info.php/cPath/395_1506_1514/products_id/2244

Első:
http://www.csp-shop.de/cgi-bin/cshop/front/shop_main.cgi?func=det&wkid=29178059578&rub1=Aufbau&rub2=Sto%DFstangen%20und%20Zubeh%F6r%2CSto%DFstangenzubeh%F6r%2CK%E4fer%20%2D%2767&artnr=22376a&pn=0&sort=0&all=

vagy

http://shop.hoffmann-speedster.com/catalog/product_info.php/cPath/395_1506_1514/products_id/2243

mielőtt alkatrészt keresnék,tisztázni szeretném,hogy mit is és milyet is keressek.... Cheesy

Korlátos lököshöz,ami a (ha jól tudom) exportokon volt azok a pálcák,amik pluszban kitámasztanak,vagy hogy mondjam.....azok hány van?hogy kell kinézniük?és hogy kell keresni,mi a nevük?
de alapvetően az van nekem,csak az a gyanúm,hogy nem elég és össze van hajtogatva.... Undecided Undecided

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #64700 Dátum: 2012 December 09, 09:53:47 »

mielőtt alkatrészt keresnék,tisztázni szeretném,hogy mit is és milyet is keressek.... Cheesy

Korlátos lököshöz,ami a (ha jól tudom) exportokon volt azok a pálcák,amik pluszban kitámasztanak,vagy hogy mondjam.....azok hány van?hogy kell kinézniük?és hogy kell keresni,mi a nevük?
de alapvetően az van nekem,csak az a gyanúm,hogy nem elég és össze van hajtogatva.... Undecided Undecided

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #64699 Dátum: 2012 December 06, 20:34:35 »

A kerepesi emelkedőn még felballag egy szolid 90-es tempóban (kb 60-ról indulva), úgyhogy nagyon kopott nem lehet, Bár az gondolom nem túl biztató, hogy a főtengely axiális holtjátékának a méréséhez nem kell mérőóra, jó a tolómérő is.
Inkább olajfogyás nyomja meg a "CO" -t, annak mindegy a lógás.
De csekkold a fúvókákat azért karbitípushoz, az számít sokat, ha mókolták.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #64698 Dátum: 2012 December 06, 19:52:02 »

A kerepesi emelkedőn még felballag egy szolid 90-es tempóban (kb 60-ról indulva), úgyhogy nagyon kopott nem lehet, Bár az gondolom nem túl biztató, hogy a főtengely axiális holtjátékának a méréséhez nem kell mérőóra, jó a tolómérő is.
attól még a hézaglás is lehet rossz nem csak a csapágy.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #64697 Dátum: 2012 December 06, 19:49:41 »

Karbitól függ inkább, nem motormérettől. Féklevegő fúvóka környékét is érdemes megnézni (féklevegő+főfúvóka együtt) , de pl. a fehér vagy a sárga könyv minden karbira megadja a méreteket. Ha meg kopott nagyon a motor, akkor mindegy lesz...

A kerepesi emelkedőn még felballag egy szolid 90-es tempóban (kb 60-ról indulva), úgyhogy nagyon kopott nem lehet, Bár az gondolom nem túl biztató, hogy a főtengely axiális holtjátékának a méréséhez nem kell mérőóra, jó a tolómérő is.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #64696 Dátum: 2012 December 05, 20:24:12 »

Természetesen a fordulati CO-ról van szó. (Az alapjárati CO csavart ismerem.)
1300-as motornál mekkora fúvóka az optimális?
Karbitól függ inkább, nem motormérettől. Féklevegő fúvóka környékét is érdemes megnézni (féklevegő+főfúvóka együtt) , de pl. a fehér vagy a sárga könyv minden karbira megadja a méreteket. Ha meg kopott nagyon a motor, akkor mindegy lesz...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #64695 Dátum: 2012 December 03, 14:27:21 »

Kaposváron Janek újít föl, én is nála csináltattam az ovál kormányát. Ügyesnek kell lenni hogy ne essen le fél év kormányráncigálás után amit felkennek rá. Ő fogtechnikai anyagokat használ.

Kérdés: újított már fel valaki bakelit kormányt? Miből áll?
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #64694 Dátum: 2012 December 03, 13:51:18 »

Kérdés: újított már fel valaki bakelit kormányt? Miből áll?
én már csináltam. Üvegszálas gitt, lecsiszol, lefest.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #64693 Dátum: 2012 December 03, 12:54:04 »

Kérdés: újított már fel valaki bakelit kormányt? Miből áll?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #64692 Dátum: 2012 December 01, 01:07:37 »

Természetesen a fordulati CO-ról van szó. (Az alapjárati CO csavart ismerem.)
1300-as motornál mekkora fúvóka az optimális?
Holnap megnézem..

Bácsi Győző
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #64691 Dátum: 2012 November 30, 21:30:56 »

A henger-dugó is 1,3-as? Szimpla, vagy dupla?
Pillanatnyilag még 1.3. Dupla szívó, dupla előfűtő.  Klasszikus AR-s  Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64690 Dátum: 2012 November 30, 21:03:16 »

1300-as motornál mekkora fúvóka az optimális?
fasztudja.
itt az előbb linkeltek mindenféle karbi rajzot, azokon nincs rajta? (nem néztem meg őket)

ja, a gyújtás és a szelephézagok is beledumálhatnak az emelt fordulatszámi CO-ba.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #64689 Dátum: 2012 November 30, 21:01:03 »

az alapjáratit a keverék szegényítésével (egyes esetekben dúsításával).
az emelt fordulatszámi CO-t a főfúvóka kisebbre cserélésével.

kéne tudni a többi összetevő (HC, O2, NOx) értékeket is, mert a CO szint önmagában értelmezhetetlen.
Természetesen a fordulati CO-ról van szó. (Az alapjárati CO csavart ismerem.)
1300-as motornál mekkora fúvóka az optimális?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #64688 Dátum: 2012 November 30, 20:33:56 »

CO-t hogyan lehet csökkenteni?
(Műszakin kicsit csóválták a fejüket .)
az alapjáratit a keverék szegényítésével (egyes esetekben dúsításával).
az emelt fordulatszámi CO-t a főfúvóka kisebbre cserélésével.

kéne tudni a többi összetevő (HC, O2, NOx) értékeket is, mert a CO szint önmagában értelmezhetetlen.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #64687 Dátum: 2012 November 30, 20:19:24 »

CO-t hogyan lehet csökkenteni?
(Műszakin kicsit csóválták a fejüket .)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #64686 Dátum: 2012 November 30, 20:15:50 »

Nekem is 1.3-as AR-s motorom van.
A henger-dugó is 1,3-as? Szimpla, vagy dupla?

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #64685 Dátum: 2012 November 30, 19:03:01 »

Nekem van egy hasonló jeleket produkáló 31PICT-4 es karbim. Ami jó lenne ha lehetne hozzá felújító készletet kapni. Huh Én úgy tudom, hogy nincs hozzá.
Ha kell odaadom. Nekem is 1.3-as AR-s motorom van.
Most 31 PICT-3  van rajta beállítva szuper párosítás.


Nem vagyok orvos, de szerintem ez jo minden 31-es karbihoz: http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=439048

1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #64684 Dátum: 2012 November 30, 17:20:03 »

Nekem van egy hasonló jeleket produkáló 31PICT-4 es karbim. Ami jó lenne ha lehetne hozzá felújító készletet kapni. Huh Én úgy tudom, hogy nincs hozzá.
Ha kell odaadom. Nekem is 1.3-as AR-s motorom van.
Most 31 PICT-3  van rajta beállítva szuper párosítás.


Köszi a lehetőséget, pü megy.
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #64683 Dátum: 2012 November 30, 13:43:04 »

Következő gondban kérem a tanácsokat:
Adott egy 1.3 AR motor, új gyertyák, 31 PICT4 karbi, 009 gyújtás. Alapjárat jó, 750-800, CO is belőve (váci bogároldal alapján).

A gond:
Nagyobb gázadásnál a bogár megtorpan, indulásnál is hideg motorral, gyorsításnál is meleg motorral. A gázt finoman adagolva OK.

Mi legyen:
-megpróbáljam szétszedni és felújítókészlettel feljavítani a karbit (még nem csináltam ilyet  Roll Eyes)
-van egy 34 PICT3 karbim, szükítővel hogy fel lehessen rakni a kisebb szívócsőre is - van értelme?
-keressek egy bontott 31 PICT4-t
-esetleg lecseréljem egy másik típusú karbira?

Nekem van egy hasonló jeleket produkáló 31PICT-4 es karbim. Ami jó lenne ha lehetne hozzá felújító készletet kapni. Huh Én úgy tudom, hogy nincs hozzá.
Ha kell odaadom. Nekem is 1.3-as AR-s motorom van.
Most 31 PICT-3  van rajta beállítva szuper párosítás.
Oldalak: 1 ... 393 394 395 396 397 [398] 399 400 401 402 403 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.