www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 04, 08:11:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921265 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 352 353 354 355 356 [357] 358 359 360 361 362 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13875743 alkalommal)
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #66362 Dátum: 2013 Március 07, 21:24:16 »

Eddig úgy tudtam, hogy a bogaraknak a hátsó rugózásuk megegyezik.
Most meg olvasom, hogy  van a "Schräglenker-Hinterachse" és a "Pendelachse".
A "Schräglenkerachse" -val szerelték az 1302, 1303 és az Automatik-Käfer-t.

De mi a különbség? Roll Eyes


Van egy segédlengőkar felszerelve, plusz a féltengelyen két csuklórész, így a kerekek rugózása tökéletesen függőleges irányban történik. ha terheled, nem terpeszt, ha emeled, nem tart össze...
A régebbi megoldásnál viszont (nincs segédkar, és csak egy csukló van a kihajtásnál) a kerékagy egy enyhe körívet ír le (nagy súlynál terpeszt, emeléskor összetart a két kerék).

Javítson ki valaki, ha eget rengető hülyeséget írtam! Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66361 Dátum: 2013 Március 07, 20:49:38 »

az umlaut :-))

erősen gugliztam 2 percet.
ránézésre a száraz és a nedves féltengelyes a különbség.
a száraznál két csuklópont van a kihajtásnál, az olajosnál csak egy.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66360 Dátum: 2013 Március 07, 20:45:17 »

De mi a különbség? Roll Eyes

az umlaut :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66359 Dátum: 2013 Március 07, 20:40:49 »

Eddig úgy tudtam, hogy a bogaraknak a hátsó rugózásuk megegyezik.
Most meg olvasom, hogy  van a "Schräglenker-Hinterachse" és a "Pendelachse".
A "Schräglenkerachse" -val szerelték az 1302, 1303 és az Automatik-Käfer-t.

De mi a különbség? Roll Eyes

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #66358 Dátum: 2013 Március 07, 19:52:36 »

Ha már ez felhozatalra került. A hátsó takaró lemezt le lehet simán fúrni ponthegesztéseknél? Vagy van vele más is?
Az utólag leszedhető hátfal miként rögzül ezek után? ( csavar belül??? )

Köszönettel!! Mert tényleg hasznos megoldás!!


Érdemes így megcsinálni. Tudom nem eredeti, és kókány megoldás. Pedig az évszázad találmánya. A Pityubá polóingein az autós ábra után ez következne. Grin

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #66357 Dátum: 2013 Március 07, 18:55:25 »

Elég lehet a tömítéseket megigazítgatni, megnézni hol fúj ki. De előbb el kell dönteni, hogy mit érzel.
Lehet akár egy olajfolyás is ami rácsorog a kipufogóra valahol és azt a büdöset szívja be eleve a turbina.
Ja nekem is volt ilyen amikor szar volt a deklitömítés azt nyomta az olajat számlálatlanul a hőcserélőre. (igaz az is lyukas volt, de az már egy másik történet ahogy Kipling mondaná...)

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #66356 Dátum: 2013 Március 07, 18:52:16 »

Az lehetséges, hogy a buflák bogarakban használt hycomat váltó  hossz mérete nagyobb mint a rendes váltóé? Máshogy feltéve a kérdést, az lehet, hogy a hyco váltós bogárban pár centivel hátrébb van a motor?
Én a kuplung harangban látok némi eltérést.

sima
<beszúrt kép törölve>

hyco
<beszúrt kép törölve>
Nem lehet.
Az önindító van előrébb, illetve más kicsit.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66355 Dátum: 2013 Március 07, 18:47:13 »

Az lehetséges, hogy a buflák bogarakban használt hycomat váltó  hossz mérete nagyobb mint a rendes váltóé? Máshogy feltéve a kérdést, az lehet, hogy a hyco váltós bogárban pár centivel hátrébb van a motor?
Én a kuplung harangban látok némi eltérést.

sima


hyco
« Utoljára szerkesztve: 2013 Március 07, 18:49:06 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #66354 Dátum: 2013 Március 07, 18:39:35 »

Személy szerint köszönöm, hogy leírtad, én nem mertem, mert engem leugatnak az okosok. Téged nem mernek.  Grin
Kiszedni meg így kell:


1303LS
« Hozzászólás #66353 Dátum: 2013 Március 07, 18:35:46 »

Azért ez egy kurva nagy túlzás,
Személy szerint köszönöm, hogy leírtad, én nem mertem, mert engem leugatnak az okosok. Téged nem mernek.  Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66352 Dátum: 2013 Március 07, 18:13:51 »

Erről beszéltem.  Undecided
Érdemes így megcsinálni. Tudom nem eredeti, és kókány megoldás. Pedig az évszázad találmánya. A Pityubá polóingein az autós ábra után ez következne. Grin

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66351 Dátum: 2013 Március 07, 18:07:53 »

hát az a helyzet hogy kivettem az összes gyertyát és ha a fhp körül mozgatom ide-oda a tárcsánál, akkor szabályosan olyan mintha a dugattyút valaki kopogtatná belül :S viszont így hogy minden gyertya kivan szedve, a másik motorhoz képest kicsit nehézkesen forog. Nem mondom hogy beszarok, de olyan mintha ragadna néha vagy nem is tudom... igyaz a másik motor meg eszi az olajat  de ott még nem tartok Cheesy

Ha ide-oda mozgatod, akkor a főtengely hézagolása is kopoghat, mert a vezkerék ferde fogazása tolja előre, hátra...

Olajnyomás nélkül meg minden siklócsapágy lóg, ez nem mérvadó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66350 Dátum: 2013 Március 07, 18:06:18 »

No,ma nekiláttam holnap folyt köv, Eddig easy volt, rem ki tudom majd rángatni...

Erről beszéltem.  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66349 Dátum: 2013 Március 07, 18:05:28 »

Motorkivetel nelkul meg tomiteseket cserelni, meg turbinahazat es olajhutot levenni hatalmas szivas. En kivennem a motrot, ha az egyik kezedet a fenekedbe dugod, akkor 10 perc, ha nincs ilyen nehezites, akkor 5.

Azért ez egy kurva nagy túlzás, ezeket a Pityubácsitól szoktuk olvasni.

A motor kivétel, ha egy mindennel felszerelt széria bogarat nézünk akkor azért nem ennyire egyszerű.
Le kell kötni a fűtéscsöveket, normálisan lekötni, ledugózni a benzint, az elektromos szarokat, a gázbowdent,  a kipufogó fölötti hátsó motorlemezt (csavar berohadva?) aztán a négy nagy csavar, ahol azért a kuplungbowden melletti nem kettő perc ha nincs emelőd vagy aknád és rövid hosszabbítós racsnis hajtószárad.

Aztán ha kicibálod és a kocsit az eggyel nagyobb krokodillal meg tudod emelni annyira, hogy ki tudod húzni a motort oldalra (mert csúszik a talaj) akkor is csak a földön szerelheted, mert egyedül fel nem emeled asztalra.

Ha van egy asztalod és csápos emelőd, akkor okés, utcán simán inkább a motor kivétele nélkül cserélném...és igen, F-es motoron meg lehet csinálni.

Ha pedig mindenki ennyire okos akkor azt is mondjátok meg, hogy egyedül hogy tegye vissza a motort. Tudom, hogy meg lehet csinálni, én is egyedül csinálom, de nem az utcán, meg nem egy sima garázsban.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #66348 Dátum: 2013 Március 07, 17:20:30 »

Köszönöm az infót mindkettőtöknek!

Ha nem szerszámeldobós káromkodós annyira lehet inkább megpróbálnám úgy h bennt van; különben kicsit nyűgös a motorkivétel, emelő, plusz a rászervezés, h ne egyedül kelljen csinálni..

No,ma nekiláttam holnap folyt köv, Eddig easy volt, rem ki tudom majd rángatni...

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #66347 Dátum: 2013 Március 07, 14:37:02 »

Hogy nézed azt a kottyanást?
HA a gyertyalikon keresztül akkor simán lehet, hogy csak a dugattyú billegését érezted.
Javaslat: Ne dugdoss bele dolgokat, hagyd a fenébe.
Ha kopogni fog a motor azt hallani fogod, ne aggódj, ha a főtengely csapágy adja meg magát akkor először (jó sokáig alapjáraton nem nagyon lezs olajnyomás, majd kopog és annyi.
Ha most nemkopog, megy és nem produkál komolyabb hibákat akkor hagyd a fenébe.

hát az a helyzet hogy kivettem az összes gyertyát és ha a fhp körül mozgatom ide-oda a tárcsánál, akkor szabályosan olyan mintha a dugattyút valaki kopogtatná belül :S viszont így hogy minden gyertya kivan szedve, a másik motorhoz képest kicsit nehézkesen forog. Nem mondom hogy beszarok, de olyan mintha ragadna néha vagy nem is tudom... igyaz a másik motor meg eszi az olajat  de ott még nem tartok Cheesy
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #66346 Dátum: 2013 Március 07, 01:07:16 »

Sziasztok!

Honnan tud bejönni az utastérbe kipufogó v kartergáz? A hőcserélőket (lehet azok se jók??) ma kicseréltük, de mintha nem változott volna a helyzet.
Vkinek vmi ötlet?

Köszi! Smiley
hőcserélőt át kell nézni .
meg a dobot is a rozsdmentes is ki tud lukadni ...
ja és ha már lekaptatok mindent ezzel a takonyal bekenni minden csatlakozást új tömítésekkel bilincsekkel visszarakni ... és boldogság Cool

ez a bosal kipufogótömítővel én már 6cmes repedést is tömítettem széthasadt dobon és konkrétan 6hónapig bírta is szépen Smiley


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #66345 Dátum: 2013 Március 07, 00:59:56 »

Pilisvörösvár, Romel Kft.
ok beszélünk .


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #66344 Dátum: 2013 Március 07, 00:55:59 »

nekem konkrétan generatorszervüz lesz hamarosan ... lámpák vibrálnak dugóban képes lerohadni ha nem pörgetem meg néha .... tölt is meg nem is gondolom egy jeladócseremegoldja most nem hiányzik egy komplett general generálozása Smiley ....fányezni akarok 
Pilisvörösvár, Romel Kft.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #66343 Dátum: 2013 Március 07, 00:52:29 »

Karburátortalpnál falsot szívott és megszakítóhézag 0,2 mm volt. Hibák elhárítva, sőt még az alapjáratot is visszább kellett vennem.

Éjjel viszont kiszúrtam, hogy parázslik a generátor visszajelző. Holnap töltés ellenőrzés.
nekem konkrétan generatorszervüz lesz hamarosan ... lámpák vibrálnak dugóban képes lerohadni ha nem pörgetem meg néha .... tölt is meg nem is gondolom egy jeladócseremegoldja most nem hiányzik egy komplett general generálozása Smiley ....fányezni akarok 


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #66342 Dátum: 2013 Március 07, 00:49:23 »

Karburátortalpnál falsot szívott és megszakítóhézag 0,2 mm volt. Hibák elhárítva, sőt még az alapjáratot is visszább kellett vennem.

Éjjel viszont kiszúrtam, hogy parázslik a generátor visszajelző. Holnap töltés ellenőrzés.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #66341 Dátum: 2013 Március 06, 21:09:31 »

Hétvégén ismét megpróbáltuk beindítani a Bogarat, de kannából sem szívott az AC-ja.
Levettük az AC-t, és teljesen be volt állva a membrán, a belseje meg tök száraz volt.
Gondoltam rendelek hozzá felújító szettet, de 7.200 ft-ért hozott az alkatrészes emberem komplett pumpát.
Ettől függetlenül a régit felújítanám, mert csak egy tömítés szett - membrán kéne bele, de állítólag ilyen már nincs alkatrészkatalógusban.
Lehet ilyet még valahol venni?
1,6-os motoron van, AD motorkódos 1973-as.
https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1685-12-1/felujito-keszlet-ac-pumpahoz-t1-1.6-08-70-07-73t2-1.6-08-69-07-71-%28egyszerubb-szett%29

https://bugparts.hu/vw-bogar-transporter-alkatresz-termek-leiras/adatlap/megtekintese/c/1685-05/benzinpumpa-generatoroshoz-%28100mm%29
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66340 Dátum: 2013 Március 06, 20:54:52 »

Hétvégén ismét megpróbáltuk beindítani a Bogarat, de kannából sem szívott az AC-ja.
Levettük az AC-t, és teljesen be volt állva a membrán, a belseje meg tök száraz volt.
Gondoltam rendelek hozzá felújító szettet, de 7.200 ft-ért hozott az alkatrészes emberem komplett pumpát.
Ettől függetlenül a régit felújítanám, mert csak egy tömítés szett - membrán kéne bele, de állítólag ilyen már nincs alkatrészkatalógusban.
Lehet ilyet még valahol venni?
1,6-os motoron van, AD motorkódos 1973-as.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66339 Dátum: 2013 Március 06, 19:23:19 »

Lehet akár egy olajfolyás is ami rácsorog a kipufogóra valahol és azt a büdöset szívja be eleve a turbina.

drága vilmosom megelőzött



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #66338 Dátum: 2013 Március 06, 18:46:19 »

Szia!
A dob saválló, nincs szét rohadva. A hőcserélők Andris autóján voltak régen (5 éve), neki akkor nem volt vele ilyen gondja.
Elég lehet a tömítéseket megigazítgatni, megnézni hol fúj ki. De előbb el kell dönteni, hogy mit érzel.
Lehet akár egy olajfolyás is ami rácsorog a kipufogóra valahol és azt a büdöset szívja be eleve a turbina.
Nem elérhető Niki
Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #66337 Dátum: 2013 Március 06, 18:25:28 »

Valószínű, hogy kifúj valahol a kipufogó. Vagy szét van rohadva, vagy az illesztések nem jók. Nekem is ugyan ez volt, majd egy komplett rendszer csere történt, azóta tökéletes minden  Wink
Szia!
A dob saválló, nincs szét rohadva. A hőcserélők Andris autóján voltak régen (5 éve), neki akkor nem volt vele ilyen gondja.

elitevwclub.hu
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #66336 Dátum: 2013 Március 06, 18:13:37 »

Sziasztok!

Honnan tud bejönni az utastérbe kipufogó v kartergáz? A hőcserélőket (lehet azok se jók??) ma kicseréltük, de mintha nem változott volna a helyzet.
Vkinek vmi ötlet?

Köszi! Smiley
Valószínű, hogy kifúj valahol a kipufogó. Vagy szét van rohadva, vagy az illesztések nem jók. Nekem is ugyan ez volt, majd egy komplett rendszer csere történt, azóta tökéletes minden  Wink
Nem elérhető Niki
Hozzászólások: 5


« Hozzászólás #66335 Dátum: 2013 Március 06, 18:08:28 »

Sziasztok!

Honnan tud bejönni az utastérbe kipufogó v kartergáz? A hőcserélőket (lehet azok se jók??) ma kicseréltük, de mintha nem változott volna a helyzet.
Vkinek vmi ötlet?

Köszi! Smiley

elitevwclub.hu
1303LS
« Hozzászólás #66334 Dátum: 2013 Március 05, 14:46:04 »

de én nem azt akartam kihozni hogy szar a trabi isten ments !  Cool  Grin Grin Grin
csak , a tengelycsonk kell mert az jó  Wink
Tengelycsonknak van műbizonylata? Meg szakműhely építi be átalakítási engedéllyel?
Értem én, hogy mit akarsz a trabigátló ellen mondani.
Egyébként csak kötözködöm.  Grin Grin Grin
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #66333 Dátum: 2013 Március 05, 11:44:52 »

ez ostobaság amit írsz  Undecided
de én nem azt akartam kihozni hogy szar a trabi isten ments !  Cool  Grin Grin Grin
csak , a tengelycsonk kell mert az jó  Wink


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66332 Dátum: 2013 Március 05, 11:16:29 »

lehet venni trabi lengéscsillapítót 10ezerért és megpusztulni egy jó kis kanyarban egy lejtősebb úton vagy spórolsz még mellé 30pénzt és növelted az életben maradási esélyeidet  Cool plussz számolj a kanyarba három kisgyereket is hátha  Undecided ...
ez ostobaság amit írsz  Undecided

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #66331 Dátum: 2013 Március 05, 10:46:08 »

köszi a válaszokat Smiley akkor ebből trabant lengéscsillapító lesz Cheesy
lehet venni trabi lengéscsillapítót 10ezerért és megpusztulni egy jó kis kanyarban egy lejtősebb úton vagy spórolsz még mellé 30pénzt és növelted az életben maradási esélyeidet  Cool plussz számolj a kanyarba három kisgyereket is hátha  Undecided ...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető aladar
Hozzászólások: 139


« Hozzászólás #66330 Dátum: 2013 Március 05, 10:14:11 »

köszi a válaszokat Smiley akkor ebből trabant lengéscsillapító lesz Cheesy
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #66329 Dátum: 2013 Március 05, 09:26:29 »

alapméret 55mm -0.25mm egy köszörülés ,blokkfúrás 0,5mm-enként van( mondjuk én nem vagyok hozzáértő)
Én a "nemhozzáértő" választ is nagyon köszönöm!  Kezfogas

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66328 Dátum: 2013 Március 05, 09:02:33 »

Hozzáértő szakiktól kérdezem: azt honnan lehet megtudni, hogy a bogár (vagy busz) motor főtengelye alapméretes, vagy esetleg már volt vele gépmunka? Tudom, meg kell mérni, de mihez viszonyítsak? A csapágyazásnál mekkora a főtengely átmérője? Ehhez van-e valami táblázat, leírás?  Huh
alapméret 55mm -0.25mm egy köszörülés ,blokkfúrás 0,5mm-enként van( mondjuk én nem vagyok hozzáértő)

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #66327 Dátum: 2013 Március 05, 08:59:57 »

Hozzáértő szakiktól kérdezem: azt honnan lehet megtudni, hogy a bogár (vagy busz) motor főtengelye alapméretes, vagy esetleg már volt vele gépmunka? Tudom, meg kell mérni, de mihez viszonyítsak? A csapágyazásnál mekkora a főtengely átmérője? Ehhez van-e valami táblázat, leírás?  Huh

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66326 Dátum: 2013 Március 04, 22:55:22 »

olyan kérdésem van, hogy most a gyári első lengéscsillapítón ül már az autó, egy dekat nem mozdul meg, és lejebb szeretném tenni, melyik autó lengéscsillapítója rövidebb a gyári bogárénál? A cél az még -2 centi, és nem lenne baj ha kicsit tudna mozogni a kerék. nem sokat, olyan 2-3 centit. Ja, és nem akarok venni rövidebb lengéscsillapítót darabjat 17-20 ezerért, de ha nincs alternativa akkor marad az. Smiley

6-7centis ültetésig 100% jó a trabant csillapító

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14981

« Hozzászólás #66325 Dátum: 2013 Március 04, 21:33:58 »

Szerintem ha a bogár gyári gátlójánál rövidebb Trabant gátló is összeül, akkor már befeszülnek a gömbfejek. Trabant gátlóval már le lehet annyira tekerni, hogy befeszüljön a gömbfej. Szóval ha lejjebb akarod rakni, akkor vegyél tengelycsonkot, mert ott már nem a gátló, hanem a gömbfej miatt nem fog lejjebb menni. Meg nem túl jó, ha egy kanyarban kifordul a gömbfejed.  Undecided

Nem akarjátok az ültetési hogyant megírni? Engem annyira hidegen hagy a dolog... ezért én kihagynám a megírást.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #66324 Dátum: 2013 Március 04, 21:27:45 »

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66323 Dátum: 2013 Március 04, 20:22:48 »

Szerintem ha a bogár gyári gátlójánál rövidebb Trabant gátló is összeül, akkor már befeszülnek a gömbfejek. Trabant gátlóval már le lehet annyira tekerni, hogy befeszüljön a gömbfej. Szóval ha lejjebb akarod rakni, akkor vegyél tengelycsonkot, mert ott már nem a gátló, hanem a gömbfej miatt nem fog lejjebb menni. Meg nem túl jó, ha egy kanyarban kifordul a gömbfejed.  Undecided

olyan kérdésem van, hogy most a gyári első lengéscsillapítón ül már az autó, egy dekat nem mozdul meg, és lejebb szeretném tenni, melyik autó lengéscsillapítója rövidebb a gyári bogárénál? A cél az még -2 centi, és nem lenne baj ha kicsit tudna mozogni a kerék. nem sokat, olyan 2-3 centit. Ja, és nem akarok venni rövidebb lengéscsillapítót darabjat 17-20 ezerért, de ha nincs alternativa akkor marad az. Smiley


Oldalak: 1 ... 352 353 354 355 356 [357] 358 359 360 361 362 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.16 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.