www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 05, 21:13:36

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 342 343 344 345 346 [347] 348 349 350 351 352 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13900459 alkalommal)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29089


Road Force One

« Hozzászólás #66762 Dátum: 2013 április 03, 21:02:34 »

Egy néhány ötlet biztosan volna. Ha nem hadititok, elárulhatnád merrefelé tanyázol, mert gondolom nem mindegy, hogy Zalaegerszegről Debrecenbe kéne átvinni a kocsit, vagy Újpestről Angyalföldre. Én speciel Gyöngyösön tudok.

Sorry, de BP szerepel az adatlaján... Gondolom: Budapest... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #66761 Dátum: 2013 április 03, 20:59:41 »

Sziasztok!
Bogár kaszni homokszórásában tudna valaki segíteni? Elsősorban olyan céget/műhelyt keresnék akik vállalnak ilyet, ésszerű áron.Smiley Neten kerestem de 20.000-től 200.000-ig sokminden van. Esetleg ha valaki csinált ilyet akkor egy körülbelüli árat ha tudna adni, hogy mégis mennyivel számoljak, annak nagyon örülnék.Smiley

Köszönöm!

Üdv: Laci
Egy néhány ötlet biztosan volna. Ha nem hadititok, elárulhatnád merrefelé tanyázol, mert gondolom nem mindegy, hogy Zalaegerszegről Debrecenbe kéne átvinni a kocsit, vagy Újpestről Angyalföldre. Én speciel Gyöngyösön tudok.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #66760 Dátum: 2013 április 03, 20:58:06 »


60 ezer ft volt nekem, hívd fel Bristyán Gábort ő intézte http://www.bogarjavitas.hu/cimunk/

1303LS
« Hozzászólás #66759 Dátum: 2013 április 03, 20:55:37 »

Sziasztok!
Bogár kaszni homokszórásában tudna valaki segíteni? Elsősorban olyan céget/műhelyt keresnék akik vállalnak ilyet, ésszerű áron.Smiley Neten kerestem de 20.000-től 200.000-ig sokminden van. Esetleg ha valaki csinált ilyet akkor egy körülbelüli árat ha tudna adni, hogy mégis mennyivel számoljak, annak nagyon örülnék.Smiley

Köszönöm!

Üdv: Laci
Nem tudok ilyen embert, sem árat, de
Mielőtt belefognál, néhány dolgot át kellene gondolnod.
Ha teljesen lehomokfújóztatod, meg tudod-e oldani, hogy néhány órán belül szárazon el tudod szállítani, a homoktól maradéktalanul kipucolni és ugyanezen néhány órán belül felületkezelni. Értsd lefújni, kifújni valamilyen alapozóval.
Ha ez nem megy akkor több kárt okoztál, mint hasznot.
Ahol 40 éve rajta van a gyári alapozó, festék, minden ott miért is kellene leszedni?
A gyári rétegeket még leszedni is nehéz, az alatt tökélestes a felület, elhiheted.
A tisztára homokolt, csiszolt kasztni pedig tényleg órák alatt elkezd munkálkodni a környezet párájának hatására. EZ tuti.
Lazlow
« Hozzászólás #66758 Dátum: 2013 április 03, 20:15:34 »

Sziasztok!
Bogár kaszni homokszórásában tudna valaki segíteni? Elsősorban olyan céget/műhelyt keresnék akik vállalnak ilyet, ésszerű áron.Smiley Neten kerestem de 20.000-től 200.000-ig sokminden van. Esetleg ha valaki csinált ilyet akkor egy körülbelüli árat ha tudna adni, hogy mégis mennyivel számoljak, annak nagyon örülnék.Smiley

Köszönöm!

Üdv: Laci
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #66757 Dátum: 2013 április 02, 18:56:46 »

ez elég jó szerintem

http://www.tunacan.net/t4/

konkrétan a kérdésedre:
http://www.tunacan.net/t4/reference/case.htm

THX SleepAIR, Typ117  Cheesy
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #66756 Dátum: 2013 április 02, 17:47:09 »

Ma gumibogi műhelyében kicseréltük az Oválban a varesz szerkezetet sacs-ra. A beállítás még hátravan, de sürgősen át kellett vinni a fényezőhöz. Megcsinálja a lehorzsolt hátsó sárvédőt, és akkor már a többi fényezési apróságot, amit körbejárva találtunk. Rajzáson már ott leszünk, sőt, a krúzon is. :-)
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #66755 Dátum: 2013 április 02, 15:30:20 »

Sziasztok,

a typ4 motoroknál is hasonló széles paletta volt mint a typ1-nél?
 Huh
Van valakinek egy linkje vagy doksi typ4 mocik beazonosításához (motorkód, évjárat, mibe épült, milyen teljesítmény adatokkal rendelkezett.....)

THX Wink

ez elég jó szerintem

http://www.tunacan.net/t4/

konkrétan a kérdésedre:
http://www.tunacan.net/t4/reference/case.htm
« Utoljára szerkesztve: 2013 április 02, 15:35:52 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #66754 Dátum: 2013 április 02, 13:48:50 »

Sziasztok,

a typ4 motoroknál is hasonló széles paletta volt mint a typ1-nél?
 Huh
Van valakinek egy linkje vagy doksi typ4 mocik beazonosításához (motorkód, évjárat, mibe épült, milyen teljesítmény adatokkal rendelkezett.....)

THX Wink
a thesmba.com-on talán találsz ilyet.
úgy tudom a typ4-ekben, és buszokban volt ilyen motor. meg talán egy hasonló a porsche 914 egyes modelljeiben?
Nem elérhető picichris
Hozzászólások: 80


« Hozzászólás #66753 Dátum: 2013 április 02, 13:34:15 »

Sziasztok,

a typ4 motoroknál is hasonló széles paletta volt mint a typ1-nél?
 Huh
Van valakinek egy linkje vagy doksi typ4 mocik beazonosításához (motorkód, évjárat, mibe épült, milyen teljesítmény adatokkal rendelkezett.....)

THX Wink
Lazlow
« Hozzászólás #66752 Dátum: 2013 április 02, 12:42:54 »

Köszönöm! Smiley Írtam Neki.WinkSmiley

vedd fel a kapcsolatot http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?action=profile;u=750 TéZsé-vel ő segíteni fog korrekt szép és jó munkát fog kiadni a kezéből , lelkiismeretesen dolgozik és tudja mi fán terem egy bogár , nem csak megheftöli mint a lakatosok nagyrésze .
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #66751 Dátum: 2013 április 02, 10:56:39 »

Köszönöm szépen!:)Smiley sokat segítettél! Smiley Wink Uhh szegényke.SadSad Jobbulást Neki.


üdv.

vedd fel a kapcsolatot http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?action=profile;u=750 TéZsé-vel ő segíteni fog korrekt szép és jó munkát fog kiadni a kezéből , lelkiismeretesen dolgozik és tudja mi fán terem egy bogár , nem csak megheftöli mint a lakatosok nagyrésze .


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66750 Dátum: 2013 április 02, 10:36:35 »

Köszönöm szépen!:)Smiley sokat segítettél! Smiley Wink Uhh szegényke.SadSad Jobbulást Neki.
üdv.

a lényeg, hogy valami olyan emberhez menj, aki már hallott mérési pontokról, meg ilyenekről.
sok szaki szemre lövi be a cuccot, aztán baxhatod, mert soha nem fog egyenesen futni a bódé.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Lazlow
« Hozzászólás #66749 Dátum: 2013 április 02, 10:33:42 »

Erden csinaltak, de a Mester most beteg, nem dolgozik.
Fuggetlen lakatostol 65kHUF-os ajanlatot kaptam, huzatopaddal, mindennel. Vegul ugy, hogy csomo minden mast is megcsinalt a kocsin, Erden 45bol megvolt az egesz.

Köszönöm szépen!:)Smiley sokat segítettél! Smiley Wink Uhh szegényke.SadSad Jobbulást Neki.


üdv.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #66748 Dátum: 2013 április 02, 08:48:29 »

Erden csinaltak, de a Mester most beteg, nem dolgozik.
Fuggetlen lakatostol 65kHUF-os ajanlatot kaptam, huzatopaddal, mindennel. Vegul ugy, hogy csomo minden mast is megcsinalt a kocsin, Erden 45bol megvolt az egesz.
azt tegyük hozzá, hogy ez a lakatolás, vagyis alapozásig.
a fényezés más tészta, simán lehet még egyszer ennyi, de az kevésbé befolyásolja a használhatóságot Smiley
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66747 Dátum: 2013 április 01, 23:27:49 »

Szabad tudni, hogy merre csinálták?
Olcsón?  Shocked Nagyjából mennyi lehet az elejét kihúzatni? Smiley Szerencsére a hátulja az "patika", ott soha nem volt törve.Smiley
Erden csinaltak, de a Mester most beteg, nem dolgozik.
Fuggetlen lakatostol 65kHUF-os ajanlatot kaptam, huzatopaddal, mindennel. Vegul ugy, hogy csomo minden mast is megcsinalt a kocsin, Erden 45bol megvolt az egesz.


Buzi, aki fékez! :-)))
Lazlow
« Hozzászólás #66746 Dátum: 2013 április 01, 22:54:47 »

Kihuzzak, helyrerakjak, megvarrjak. En vittem mar elol-hatul torott, elol-hatul kihuzasra varo bogit lakatoshoz, olcson megusztam.

Szabad tudni, hogy merre csinálták?
Olcsón?  Shocked Nagyjából mennyi lehet az elejét kihúzatni? Smiley Szerencsére a hátulja az "patika", ott soha nem volt törve.Smiley
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66745 Dátum: 2013 április 01, 22:50:49 »

Az okot azt tudom. Egy nagy csatt volt
Kihuzzak, helyrerakjak, megvarrjak. En vittem mar elol-hatul torott, elol-hatul kihuzasra varo bogit lakatoshoz, olcson megusztam.


Buzi, aki fékez! :-)))
Lazlow
« Hozzászólás #66744 Dátum: 2013 április 01, 22:41:26 »

szerintem alaptalan. Nem egy brutálpontos szupersport autóról beszélünk, bár lefikázni nem szeretném, de ez "csak" egy bogár.
mod: persze nem tudom, milyen célra használod a bogit, ez befolyásolhatja a megoldást.
mod2: szerintem a futóműnek semmi köze ehhez a réshez, mivel a bogár alváz külön áll a bódétól...

Kezdek megnyugodni.SmileySmiley Hát csak és kizárólag sétakocsikázásra használom (nyáron, jó időben. Ha esőt jósolnak akkor elő sem veszem.xD). Smiley Semmi vadulás;)Smiley
A futóművet azért kevertem bele mert nagy pofont kapott és az első futómű kuka. Csak a szent lélek tartja a helyén. És félek, hogy elhúzódott az alváz és a kaszni is, hisz hiába csak csavarozva van de az első lökös + futómű fogta fel az ütközést. És három méteren belül megállított a Bogár egy 1600kg-os autót ami legalább 70-el ment...Így érte pár Newton Cheesy

De akkor megnyugszom.SmileySmiley
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #66743 Dátum: 2013 április 01, 22:24:17 »

Ha van valakinek gyári adata, rajza arról, hogy az after index pontosan hova kell essen az első sárvédőn, azt kérem szépen! Kösz!
tudna valaki ebben segíteni?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #66742 Dátum: 2013 április 01, 22:18:52 »

Szia!:)
Köszönöm!:)SmileySmiley
Az okot azt tudom. Egy nagy csatt volt még pár éve és a Bogár egyik pillanatról a másikra 2 métert ment arrébb és a nem várt autós "mini találkozót" az autó bal eleje fogta fel.
Komplett első futóművet kell, hogy cseréljek, de félek, hogy nem fog sehogysem egyenesen futni. Jogos (lehet) vagy alaptalan a félelmem?
szerintem alaptalan. Nem egy brutálpontos szupersport autóról beszélünk, bár lefikázni nem szeretném, de ez "csak" egy bogár.
mod: persze nem tudom, milyen célra használod a bogit, ez befolyásolhatja a megoldást.
mod2: szerintem a futóműnek semmi köze ehhez a réshez, mivel a bogár alváz külön áll a bódétól...
« Utoljára szerkesztve: 2013 április 01, 22:21:33 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Lazlow
« Hozzászólás #66741 Dátum: 2013 április 01, 22:16:18 »

Szia, ne aggodj!
Ez a kis res semmi ahhoz kepest, amiket mi lattunk az evek soran. Volt, ahol kifert egy teniszlabda, volt ahol kiesett egy akkumulator ... Grin (es akkor az egyeb karambolos-nemvigyazos toresekrol es serulesekrol nem is beszeltunk)
Egy lakatos megnezi, megmondja az okat es se perc alatt kijavitja neked azt a picurka rest!

Szia!:)
Köszönöm!:)SmileySmiley
Az okot azt tudom. Egy nagy csatt volt még pár éve és a Bogár egyik pillanatról a másikra 2 métert ment arrébb és a nem várt autós "mini találkozót" az autó bal eleje fogta fel.
Komplett első futóművet kell, hogy cseréljek, de félek, hogy nem fog sehogysem egyenesen futni. Jogos (lehet) vagy alaptalan a félelmem?
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #66740 Dátum: 2013 április 01, 22:01:36 »

További variáció, elöl smart gumi...

További variáció 2: elöl lapos gumi...

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66739 Dátum: 2013 április 01, 21:53:22 »

Ha valaki tudna adni valami hasznos tanácsot akkor nagyon hálás lennék! Embarrassed Embarrassed
Szia, ne aggodj!
Ez a kis res semmi ahhoz kepest, amiket mi lattunk az evek soran. Volt, ahol kifert egy teniszlabda, volt ahol kiesett egy akkumulator ... Grin (es akkor az egyeb karambolos-nemvigyazos toresekrol es serulesekrol nem is beszeltunk)
Egy lakatos megnezi, megmondja az okat es se perc alatt kijavitja neked azt a picurka rest!


Buzi, aki fékez! :-)))
Lazlow
« Hozzászólás #66738 Dátum: 2013 április 01, 21:43:33 »

Sziasztok!
Remélem, hogy jó helyre írok. Embarrassed
Lenne egy "kis" problémám: ma végeztem a Bogaram belsejének a szétszedésével. És az első kárpit levételénél sokk ért. Jobb oldalt szét van nyílva a kaszni. Kb. 10cm-es lehet a repedés és olyan széles, hogy átlátok rajta simán. Kérdés: mennyire nagy probléma ez a szétnyílt kaszni? Mármint helyrehozható valahogy (húzatópad, vagy bármi)? Mellékelek egy képet is a repedésről (pirossal bekarikáztam). A kép sajnos nem adja vissza a repedés nagyságát.

Ha valaki tudna adni valami hasznos tanácsot akkor nagyon hálás lennék! Embarrassed Embarrassed


A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

Üdv: Laci
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66737 Dátum: 2013 április 01, 11:16:52 »

Elöl skoda felni hátul bogár.
További variáció, elöl smart gumi...

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #66736 Dátum: 2013 április 01, 11:15:39 »

Ha magas az eleje.HOgy néz ki,hogy a hátulja pár ricnit lejebb lenne,aztán az eleje maradna?Kicsit magas az enyém,azért kérdem


Elöl skoda felni hátul bogár.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66735 Dátum: 2013 április 01, 11:14:36 »

Ha magas az eleje.HOgy néz ki,hogy a hátulja pár ricnit lejebb lenne,aztán az eleje maradna?Kicsit magas az enyém,azért kérdem


Egészen eddig erről volt szó!  Grin

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66734 Dátum: 2013 április 01, 11:09:48 »

Puma híd, behegeszthető ültetőmag, megvágott híd, ültető tengelycsonk. Ezek a lehetőségek, máshogy nem tudsz elől ültetni.

elöl minikúper kerék  Wink

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66733 Dátum: 2013 április 01, 11:07:29 »

Puma híd, behegeszthető ültetőmag, megvágott híd, ültető tengelycsonk. Ezek a lehetőségek, máshogy nem tudsz elől ültetni.

Ha magas az eleje.HOgy néz ki,hogy a hátulja pár ricnit lejebb lenne,aztán az eleje maradna?Kicsit magas az enyém,azért kérdem



Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #66732 Dátum: 2013 Március 31, 18:02:48 »

???

Ha magas az eleje.HOgy néz ki,hogy a hátulja pár ricnit lejebb lenne,aztán az eleje maradna?Kicsit magas az enyém,azért kérdem


Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #66731 Dátum: 2013 Március 31, 18:01:26 »

Ha már itt tartunk a torziós gyári első hidon lehet valamit lejebb tenni,vagy azon neem?
???

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #66730 Dátum: 2013 Március 31, 17:49:14 »

Ha már itt tartunk a torziós gyári első hidon lehet valamit lejebb tenni,vagy azon neem?

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66729 Dátum: 2013 Március 31, 15:09:43 »

Akkor a legjobb megoldás az ültetett tengelycsonk?
Azt ilyen 50eft körül láttam a bugparts-on.

A híd sem olcsóbb. Mondjuk nekem egyelőre bent van mindkettő, majd, ha egysze ráteszem a kasznit, kiderül, hogyan tovább...

Bácsi Győző
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66728 Dátum: 2013 Március 31, 15:05:22 »

A Pumában ilyen van, egyetlen előnye a hátrány, ha beleakad valamibe, símán átugrik, és máris a földön találod magad.

Akkor a legjobb megoldás az ültetett tengelycsonk?
Azt ilyen 50eft körül láttam a bugparts-on.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #66727 Dátum: 2013 Március 31, 12:29:03 »

Ez, ami a képen van, ez akkor melyik megoldás?
(én azt gondoltam, hogy ez az állítómag)


A Pumában ilyen van, egyetlen előnye a hátrány, ha beleakad valamibe, símán átugrik, és máris a földön találod magad.

Bácsi Győző
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66726 Dátum: 2013 Március 31, 11:45:32 »

Ez, ami a képen van, ez akkor melyik megoldás?
(én azt gondoltam, hogy ez az állítómag)


ilyen van a pumába de szerintem ez nem mindegyik fajta futóműbe jó mert van amelyikbe a "mag" pici süllyesztéssel van megfogva és van amibe egy nagy horpasztással ....

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66725 Dátum: 2013 Március 31, 11:19:26 »

Én láttam már mindkettőt, raktunk is be. A ricnis szerintem stabilabb, komolyabb, az ára is ezt tükrözi. A magos megoldás sem rossz, de a csövek átmérője között van eltérés. Inkább a ricnis magot tenném be.

Ez, ami a képen van, ez akkor melyik megoldás?
(én azt gondoltam, hogy ez az állítómag)



[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #66724 Dátum: 2013 Március 31, 09:36:39 »

Én láttam már mindkettőt, raktunk is be. A ricnis szerintem stabilabb, komolyabb, az ára is ezt tükrözi. A magos megoldás sem rossz, de a csövek átmérője között van eltérés. Inkább a ricnis magot tenném be.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66723 Dátum: 2013 Március 30, 19:44:24 »

Valaki épített már be állítómagot hídtestbe?
Van valami tapasztalat ezzel kapcsolatosan?
Egy ügyes lakatos be tudja ezt építeni?

Azt olvastam egy német hirdetésben, hogy aki látott már napjainkban készített "Puma" hídtestet, az inkább a régi gyári jó minőségű hídtest átépítése mellett dönt.
Ez igaz lehet?
 
erre azt tudom mondani hogy ez olyan mint a lyuk és a furat  az egyik csak úgy van a másikat meg csinálni kell , jó a puma is meg szar lehet a beépítős is ha fosul rakják be és nagy gumókat hegesztenek a hídra aztán a rahmenkopf-ot összeverik nagykalapáccsal mert nem fér el a varrat Undecided
arról nem is beszélve hogy egy minőségi ültetett tengelycsonk klasszisokkal jobb.....
na ezt hámozd ki Kiss

Oldalak: 1 ... 342 343 344 345 346 [347] 348 349 350 351 352 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.215 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.