www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 00:42:30

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 337 338 339 340 341 [342] 343 344 345 346 347 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13904244 alkalommal)
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #66962 Dátum: 2013 április 18, 15:53:21 »

tegnapi szmb
ez rám is vár még asszem. milyen cikkszámú csapágyat kell venni a generátorhoz? és hol érdemes?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66961 Dátum: 2013 április 18, 15:07:37 »

Ha 31ből  lesz 34, akkor igen.


ha meglenne érdekel?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66960 Dátum: 2013 április 18, 14:11:27 »

talán sikerül megtalálnom szombaton. akkor kitalálok egy árat is
Nehogy kavarodás legyen, Bazsinak foglalnám.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66959 Dátum: 2013 április 18, 13:55:18 »





flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #66958 Dátum: 2013 április 18, 13:54:11 »


ésezmost mire is jó?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66957 Dátum: 2013 április 18, 13:52:41 »

Ilyen készséget használ valaki?

<beszúrt kép törölve>

ésezmost mire is jó?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66956 Dátum: 2013 április 18, 13:44:00 »

mindkét oldalt van ilyen az összes mexikóin,autómata meg már nincs ezekben az évjáratokban  Undecided
Egyszer láttam autómatát és mind a két oldalon volt tartálya. Persze lehet, hogy a szerelősoron való mozgatáshoz van a tartó.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #66955 Dátum: 2013 április 18, 13:43:32 »

Igen.Ha nem használod fel akkor találj ki rá egy árat is kérlek.
talán sikerül megtalálnom szombaton. akkor kitalálok egy árat is
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66954 Dátum: 2013 április 18, 13:27:06 »

én vettem egyet, de már nem is tudom hol van. talán kölcsönadtam, vagy valahol a polcon. mégsem tettem fel
ha meglenne érdekel?
Igen.Ha nem használod fel akkor találj ki rá egy árat is kérlek.
« Utoljára szerkesztve: 2013 április 18, 13:28:40 írta Mr.Horsepower »

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #66953 Dátum: 2013 április 18, 13:22:11 »

Ilyen készséget használ valaki?

<beszúrt kép törölve>
én vettem egyet, de már nem is tudom hol van. talán kölcsönadtam, vagy valahol a polcon. mégsem tettem fel
ha meglenne érdekel?
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66952 Dátum: 2013 április 18, 12:06:16 »

Ilyen készséget használ valaki?


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #66951 Dátum: 2013 április 18, 11:54:33 »

A lököstartó alatt látható konzol mi a lófütty? Ami a kasztni lököstartó nyúlványára van hegesztve?
mexikoi gyári emelési pont

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66950 Dátum: 2013 április 18, 11:37:40 »

Talán az autómata váltósnak az olajtartája van oda rögzítve.
mindkét oldalt van ilyen az összes mexikóin,autómata meg már nincs ezekben az évjáratokban  Undecided

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66949 Dátum: 2013 április 18, 11:34:10 »

nem tudom,  eddig csak vonóhorgot láttam odacsavarozva  Undecided
Talán az autómata váltósnak az olajtartája van oda rögzítve.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #66948 Dátum: 2013 április 18, 08:55:01 »

4 szálas ford.mérőt hogy kell bekötni?
piros, sárga, kék, zöld derót van.

http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/VDO_műszerek_beépítése


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #66947 Dátum: 2013 április 18, 08:01:05 »

gondolom hogy nem lesz olyan....
 de javítgatok ezt azt(magam, mert nincs "kedvem"
restaurálóhoz menni)

viszont ha valaki csinált már ilyet, és megbánta.... átgondolnám Wink

aszondta a bótos hogy a 2 ks is levegőn szárad, azaz zárt spray-ben nem döglik be 1 óra alatt.... meg tesznek a flakkonba valami "szárítót"ami """"szárít"""" Grin

szóval személyes tapasztalatokat kerestem volna..
Én már kevertettem sokszor. Nem tudom milyen 2K-ra sikerült keverni őket, de a benzin mindig feloldotta....
2700 Ft körül kevernek itt egy flakonnal.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #66946 Dátum: 2013 április 18, 07:33:51 »

3-4 éve a buszom alatt a váltórudazat kapcsoló szilent tört el, ami gyakorlatilag ugyan ezt a hibajelenséget hozta elő, csak nálam az egyes és kettes fokozat működött, meg a tolatás, bár arra akkor és ott nem igazán volt szükség. Az biztos,  hogy nagy élmény volt vagy 40 km-t kettesben autózni talira menet a családdal. Lips Sealed. Szóval szerintem ott lesz a hiba és azért csak 3. és 4. fokozatod van, mert akkor tört el a szerkezet, amikor e két fokozat valamelyikében volt a váltód. Nálam meg 1. vagy 2.-ban volt, amikor eltört. A váltórudazatot ettől függetlenül lehet előre/hátra mozgatni, de az oldalirányú mozgatásra nem reagál. Akkoriban nekem egy öreg szaki segített oly módon, hogy a házuk előtt hosszában a vizesárok fölé gurultam, ő meg összehegesztette ott a busz alatt a beszerelési helyén a sérült lemezszakaszt. Nem volt egyszerű ilyen módon a hozzáférés, de otthonról távol ez a lehetőség adódott. Később kapott a busz új alkatrészt, de addig is hibátlanul lehetett váltani.
Erre gondoltam.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #66945 Dátum: 2013 április 18, 07:31:26 »

Szevasztok!
Nekem olyan kérdésem lenne a hozzáértők felé, hogy:
Én voltam a ponyvás dokával a rajzáson és hazafele jövet már nehezen tudtam 1, 2 sebességi fokozatba kapcsolni ( nem mozdult a sebességvátó kar ezkbe az állásokba). Néha bevette a kettest. 3-4 rüki fasza.
Tegnap már 3.-4. et sem vette, nagy nehezen aztán belejátszottam, de lámpánál indulásnál halál.
Nem recseg, meg ilyenek, kuplung fasza. Az összes jívíópersely cserélve, váltómű és a rudazat közti csukló zsírúj. Kb 1000 km-et gond nélkül tettem meg.
De tegnap az küzdős volt. Egyenlőre letámaszottam a vasat amiíg nem tudom mi a probléma. Tiszaörsre kész kell legyen, mert mennék.

Hátha, valaki talalákozott ezzel a jelnséggel, azért is érdeklődöm.
3-4 éve a buszom alatt a váltórudazat kapcsoló szilent tört el, ami gyakorlatilag ugyan ezt a hibajelenséget hozta elő, csak nálam az egyes és kettes fokozat működött, meg a tolatás, bár arra akkor és ott nem igazán volt szükség. Az biztos,  hogy nagy élmény volt vagy 40 km-t kettesben autózni talira menet a családdal. Lips Sealed. Szóval szerintem ott lesz a hiba és azért csak 3. és 4. fokozatod van, mert akkor tört el a szerkezet, amikor e két fokozat valamelyikében volt a váltód. Nálam meg 1. vagy 2.-ban volt, amikor eltört. A váltórudazatot ettől függetlenül lehet előre/hátra mozgatni, de az oldalirányú mozgatásra nem reagál. Akkoriban nekem egy öreg szaki segített oly módon, hogy a házuk előtt hosszában a vizesárok fölé gurultam, ő meg összehegesztette ott a busz alatt a beszerelési helyén a sérült lemezszakaszt. Nem volt egyszerű ilyen módon a hozzáférés, de otthonról távol ez a lehetőség adódott. Később kapott a busz új alkatrészt, de addig is hibátlanul lehetett váltani.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #66944 Dátum: 2013 április 17, 23:19:06 »

vaterán nézz körül, szoktak lenni gyári, német használtak.
jah,az lesz köszi..

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #66943 Dátum: 2013 április 17, 23:17:34 »

Énekem ezek vannak,ezekkel vettem,de nem tudom,ezek rendes bogár dísztárcsák,vagy golfé?

Mit lehet ezekkel kezdeni?
Egy ami használható,a többi rozsdásodik,meg hullámos.Van valakinek eladó,vagy inkább váljak meg tőle én is.
Szerettem volna feltenni szépeket,de gondolom ez már ritkaság...
vaterán nézz körül, szoktak lenni gyári, német használtak.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66942 Dátum: 2013 április 17, 23:16:46 »

A lököstartó alatt látható konzol mi a lófütty? Ami a kasztni lököstartó nyúlványára van hegesztve?
nem tudom,  eddig csak vonóhorgot láttam odacsavarozva  Undecided

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #66941 Dátum: 2013 április 17, 23:14:40 »

mai szmb
A lököstartó alatt látható konzol mi a lófütty? Ami a kasztni lököstartó nyúlványára van hegesztve?

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #66940 Dátum: 2013 április 17, 23:10:47 »

Énekem ezek vannak,ezekkel vettem,de nem tudom,ezek rendes bogár dísztárcsák,vagy golfé?

Mit lehet ezekkel kezdeni?

Én kivágnám az emblémákat a dísztárcsákból.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #66939 Dátum: 2013 április 17, 23:00:38 »

nem tudom busznál hogy van, de bogárban megnézném, nem-e lazult fel egy csavar a váltóbot aljánál, és így el tud mozdulni az ott lévő lemez. ettől szokott olyan tünet lenni, hogy valamelyik síkba nem lehet a váltót betenni.

vagy ugye az új alkatrészek is lehetnek gyenge anyagból, úgyhogy ezzel ne zárj ki semmit, hogy új
így van! Feltétlen nézd meg,hogy mikor a váltókart mozgatod jobbra balra,akkor a csuklónál is mozgatja e a váltóra rámenö tengelyt is. Ellenőrízd,hogy a csavarok nem e lazultak meg minden toltásnál lemeznél. Nekem szétesett volna az újra összerakott bogaram,ha nem húzok utánna a csavaroknak idönként.

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66938 Dátum: 2013 április 17, 22:47:42 »

tegnapi szmb

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66937 Dátum: 2013 április 17, 22:44:55 »

mai szmb

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66936 Dátum: 2013 április 17, 22:37:08 »

spray-be töltött 2k-s festékkel van valakinek tapasztalata?
miben rosszabb a kikevert, pisztollyal fújtnál?

az idők hajnalán ulrich sárvédőjét emígyen javítottam az ominózus virágládás affér után.
tökre nem látszott a javítás helye, csak ha direkt megmondtam, hogy ott volt.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66935 Dátum: 2013 április 17, 22:35:51 »

4 szálas ford.mérőt hogy kell bekötni?
piros, sárga, kék, zöld derót van.
piros - fix plusz (vagy inkább kapcsolt plusz)
sárga - jel a trafó izgágábbik lábáról
kék - test
zöld - műszerfal villágítás
(legalábbis az enyimé így mén)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66934 Dátum: 2013 április 17, 21:50:14 »

Sajnos nagyon úgy néz ki, hogy az 1303-as bontásra kerül, és a Mexikói marad meg.
Még nem 100%, de elég nagy a valószínűsége.
Az lenne az elképzelésem, hogy a tárcsafékek átkerülnének a 03-asról a Mexikóira.
Ma beszéltem egy sráccal, aki szerint csak tárcsafékhez való tengelycsonkok kellenek a Mexikóira, és átszerelhető a komplett tárcsafék szett.
Gondolom ültetett tengelycsonknál akkor ugyanez a helyzet.
Valaki meg tudja ezt erősíteni?

igen

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #66933 Dátum: 2013 április 17, 21:48:22 »

Sajnos nagyon úgy néz ki, hogy az 1303-as bontásra kerül, és a Mexikói marad meg.
Még nem 100%, de elég nagy a valószínűsége.
Az lenne az elképzelésem, hogy a tárcsafékek átkerülnének a 03-asról a Mexikóira.
Ma beszéltem egy sráccal, aki szerint csak tárcsafékhez való tengelycsonkok kellenek a Mexikóira, és átszerelhető a komplett tárcsafék szett.
Gondolom ültetett tengelycsonknál akkor ugyanez a helyzet.
Valaki meg tudja ezt erősíteni?

Így van.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66932 Dátum: 2013 április 17, 21:40:03 »

Sajnos nagyon úgy néz ki, hogy az 1303-as bontásra kerül, és a Mexikói marad meg.
Még nem 100%, de elég nagy a valószínűsége.
Az lenne az elképzelésem, hogy a tárcsafékek átkerülnének a 03-asról a Mexikóira.
Ma beszéltem egy sráccal, aki szerint csak tárcsafékhez való tengelycsonkok kellenek a Mexikóira, és átszerelhető a komplett tárcsafék szett.
Gondolom ültetett tengelycsonknál akkor ugyanez a helyzet.
Valaki meg tudja ezt erősíteni?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #66931 Dátum: 2013 április 17, 21:00:40 »

Szevasztok!
Nekem olyan kérdésem lenne a hozzáértők felé, hogy:
Én voltam a ponyvás dokával a rajzáson és hazafele jövet már nehezen tudtam 1, 2 sebességi fokozatba kapcsolni ( nem mozdult a sebességvátó kar ezkbe az állásokba). Néha bevette a kettest. 3-4 rüki fasza.
Tegnap már 3.-4. et sem vette, nagy nehezen aztán belejátszottam, de lámpánál indulásnál halál.
Nem recseg, meg ilyenek, kuplung fasza. Az összes jívíópersely cserélve, váltómű és a rudazat közti csukló zsírúj. Kb 1000 km-et gond nélkül tettem meg.
De tegnap az küzdős volt. Egyenlőre letámaszottam a vasat amiíg nem tudom mi a probléma. Tiszaörsre kész kell legyen, mert mennék.

Hátha, valaki talalákozott ezzel a jelnséggel, azért is érdeklődöm.
nem tudom busznál hogy van, de bogárban megnézném, nem-e lazult fel egy csavar a váltóbot aljánál, és így el tud mozdulni az ott lévő lemez. ettől szokott olyan tünet lenni, hogy valamelyik síkba nem lehet a váltót betenni.

vagy ugye az új alkatrészek is lehetnek gyenge anyagból, úgyhogy ezzel ne zárj ki semmit, hogy új
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #66930 Dátum: 2013 április 17, 20:46:13 »

gondolom semmi különbség sprésdoboz 200ft sata pisztoly 100ezer  Undecided
gondolom hogy nem lesz olyan....
 de javítgatok ezt azt(magam, mert nincs "kedvem"
restaurálóhoz menni)

viszont ha valaki csinált már ilyet, és megbánta.... átgondolnám Wink

aszondta a bótos hogy a 2 ks is levegőn szárad, azaz zárt spray-ben nem döglik be 1 óra alatt.... meg tesznek a flakkonba valami "szárítót"ami """"szárít"""" Grin

szóval személyes tapasztalatokat kerestem volna..
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66929 Dátum: 2013 április 17, 20:36:11 »

spray-be töltött 2k-s festékkel van valakinek tapasztalata?

miben rosszabb a kikevert, pisztollyal fújtnál?
gondolom semmi különbség sprésdoboz 200ft sata pisztoly 100ezer  Undecided

Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #66928 Dátum: 2013 április 17, 20:34:43 »

Szevasztok!
Nekem olyan kérdésem lenne a hozzáértők felé, hogy:
Én voltam a ponyvás dokával a rajzáson és hazafele jövet már nehezen tudtam 1, 2 sebességi fokozatba kapcsolni ( nem mozdult a sebességvátó kar ezkbe az állásokba). Néha bevette a kettest. 3-4 rüki fasza.
Tegnap már 3.-4. et sem vette, nagy nehezen aztán belejátszottam, de lámpánál indulásnál halál.
Nem recseg, meg ilyenek, kuplung fasza. Az összes jívíópersely cserélve, váltómű és a rudazat közti csukló zsírúj. Kb 1000 km-et gond nélkül tettem meg.
De tegnap az küzdős volt. Egyenlőre letámaszottam a vasat amiíg nem tudom mi a probléma. Tiszaörsre kész kell legyen, mert mennék.

Hátha, valaki talalákozott ezzel a jelnséggel, azért is érdeklődöm.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #66927 Dátum: 2013 április 17, 20:20:30 »

4 szálas ford.mérőt hogy kell bekötni?
piros, sárga, kék, zöld derót van.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #66926 Dátum: 2013 április 17, 20:13:31 »

spray-be töltött 2k-s festékkel van valakinek tapasztalata?

miben rosszabb a kikevert, pisztollyal fújtnál?
Na erre kíváncsi leszek én is....

Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #66925 Dátum: 2013 április 17, 20:11:51 »

spray-be töltött 2k-s festékkel van valakinek tapasztalata?

miben rosszabb a kikevert, pisztollyal fújtnál?
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #66924 Dátum: 2013 április 17, 20:10:38 »

a golfé kisebb.
jók lesznek ezek télire


vagy próbálj szerezni egy nem huplis és nem kráteres garnitúrát, amin még rendes króm van, és fel lehet polírozni
INkább ezt az utat választom.Eredeti felnim van homokszórva,alapozva matt feketére fújva és matt lakkal 3 rétegben átfújva. Gondoltam jól nézne ki a dísztárcsa,de ezekkel nem rontom el már 3 éve nem láttam őket,ma megmostam és csodálkoztam azthittem,csak egyet kell vennem,de tévedtem  Undecided

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #66923 Dátum: 2013 április 17, 20:02:48 »

Énekem ezek vannak,ezekkel vettem,de nem tudom,ezek rendes bogár dísztárcsák,vagy golfé?

Mit lehet ezekkel kezdeni?
Egy ami használható,a többi rozsdásodik,meg hullámos.Van valakinek eladó,vagy inkább váljak meg tőle én is.
Szerettem volna feltenni szépeket,de gondolom ez már ritkaság...
a golfé kisebb.
jók lesznek ezek télire

amit most kapsz, az akár nyáron is berozsdásodik, nemhogy ősszel vagy télen. ráadásul nincs rajtuk dísztárcsaleszedő lyuk sem oldalt, és felrakásnál mindenképp közvetlenül a peremnél üsd tenyérrel, különben egyből horpadt lesz.
vagy próbálj szerezni egy nem huplis és nem kráteres garnitúrát, amin még rendes króm van, és fel lehet polírozni
Oldalak: 1 ... 337 338 339 340 341 [342] 343 344 345 346 347 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.136 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.