www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 02:27:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3226 3227 3228 3229 3230 [3231] 3232 3233 3234 3235 3236 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 28098839 alkalommal)
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #12582 Dátum: 2006 Augusztus 30, 08:33:53 »

Kicsi Nelly in action!
Sompi
« Hozzászólás #12581 Dátum: 2006 Augusztus 30, 00:27:59 »

Azt szeretném kérni, hogy valaki mérje le az autóján az általam is lemért adatokat, hogy tudjunk viszonyítani. Én azért mértem, mert lassan rákerülnek a weber-ek és így látom mit hozott a konyhára. Az én km órám pontos, de nincs jelentősége nagyon, pont 60-nál kell indítani és amikor a mutató ráért a 100-ra pontosan akkor megállítani. Egyszerű.
60-100 km/h 3. fokozat 13 sec
60-100 km/h 4 fokozat  17 sec
80-100 km/h 4. fokozat 11 sec
80-120 km/h 4 fokozat 24 sec (egy örökkévalóság!!)

0-100 km/h  19 sec


Nagyon kíváncsi vagyok. Szerintem ez elég fos.   Sad Shocked  Pedig rendben van az autó, de ez jóindulattal sincs 60 lóerő felett, szvsz.

No méricskéltem én is ma este kicsikét. Nem tom mennyire pontos az órám, és nem is mértem le mindent.
Szerintem valamikor mérek újra, de  gondoltam ezt közkinccsé teszem:

60-100-ig 3.fokozat- 9.44 sec
60-100-ig 4.fokozat- 10.43 sec
80-120-ig 4.fokozat- 15.55 sec

1.6 moci, AO hosszúváltó, 1db Dellorto karbi.  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 30, 00:43:35 írta Sompi »
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #12580 Dátum: 2006 Augusztus 29, 22:15:08 »

KERESZT KÉRDÉS:

mennyiért políroznak le 4 alufelnit fullra, ami le van szinterezve?
jövő 7re megmondom.....ha nagyon sürgös.

akkortól dolgozik a felnis emberem.

nem ócsó az biztos,mire a szinterezést lecsiszolják.

üdvw

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #12579 Dátum: 2006 Augusztus 29, 22:00:39 »

KERESZT KÉRDÉS:

mennyiért políroznak le 4 alufelnit fullra, ami le van szinterezve?
szerintem, ha le van szinterezve, akkor az elég gáz...
azt csak szemcseszórással vagy esztergával szedik le róla

1963 VW1200 DeLuxe
Holló
« Hozzászólás #12578 Dátum: 2006 Augusztus 29, 21:35:05 »

ment
köszi
csevegtünj
üdv
 Grin
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #12577 Dátum: 2006 Augusztus 29, 21:08:55 »

hehe a nitrós palackot jól eldugta TBK Grin

1303LS
« Hozzászólás #12576 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:44:01 »

Ha már itt tartunk.

Van egy bogár. Aminek elfújta a szél az alvázszámát (kivágták), de adattáblája hibátlan.

Szerintetek le lehet eredetvizsgáztatni? Eladó azt állítja, hogy igen ja és kézben hozta a jó alvázszámot egy tenyérnél alig nagyobb lemezdarabon.

Szerintem ha egy adattáblát szépen felszegecselek, és viszem az új alvázszámot akkor azt is lekéne eredetvizsgázni.
SZóval szerintem nem.
Lezs belőle max AF
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12575 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:43:43 »

Ha már itt tartunk.

Van egy bogár. Aminek elfújta a szél az alvázszámát (kivágták), de adattáblája hibátlan.

Szerintetek le lehet eredetvizsgáztatni? Eladó azt állítja, hogy igen ja és kézben hozta a jó alvázszámot egy tenyérnél alig nagyobb lemezdarabon.

persze, le lehet, jónéhány hónap múlva, egy vödör pénzért... de addig rádhívják a rendőrséget, akik azonnal lefoglalják a gépet, és jobb esetben még 72 órán át az alagsorban a vendégszeretetüket is élvezheted...

úgyhogy ha az eladó ezt állítja, akkor tegye már meg azt a szívességet, hogy ő viszi el az eredetvizsgára ;-)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #12574 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:42:34 »

Ha már itt tartunk.

Van egy bogár. Aminek elfújta a szél az alvázszámát (kivágták), de adattáblája hibátlan.

Szerintetek le lehet eredetvizsgáztatni? Eladó azt állítja, hogy igen ja és kézben hozta a jó alvázszámot egy tenyérnél alig nagyobb lemezdarabon.
Azért ez elég meredek, nem?
az az adattábla bármelyik autóra átszegecselhető..

ja, még szerencse hogy az alvázszámot épp a pasi kezébe fújta  Grin
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12573 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:40:13 »

Ha már itt tartunk.

Van egy bogár. Aminek elfújta a szél az alvázszámát (kivágták), de adattáblája hibátlan.

Szerintetek le lehet eredetvizsgáztatni? Eladó azt állítja, hogy igen ja és kézben hozta a jó alvázszámot egy tenyérnél alig nagyobb lemezdarabon.
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #12572 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:38:22 »

Én is így gondolom- hiszem , de nem voltam benne biztos.
Köszönöm!


A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
1303LS
« Hozzászólás #12571 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:35:55 »

Ok. Persze, rosszul kérdeztem Cool
Más?
Adattáblán és "alvázba" ütött számon kívül nem hiszem hogy lenne valami egy 70-es évekbeli autón.
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #12570 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:32:48 »

Ok. Persze, rosszul kérdeztem Cool
Más?

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
1303LS
« Hozzászólás #12569 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:30:28 »

Hol?
Mi?
Részletesebben?

Motortérben.
Lemezen.
Alvázszám.
Részletezve a forgalmiban. Grin
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #12568 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:27:59 »

Üdv.
Nem.
Van.
Hol?
Mi?
Részletesebben?

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #12567 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:22:37 »

partybá számát adja meg nekem valaki légyszi
sos
ment
1303LS
« Hozzászólás #12566 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:16:41 »

Üdv!
Helyes az a feltételezésem hogy a T2-b busznál -azonos évjárat- az ülés mögötti adattábla cseréjével megtörténik az alvázszámcsere? Van esetleg valami ami alapján  eredetvizsgálatnál beazonosítják a kocsiszekrényt?- Motorszám egyértelmű.- Nem mintha cserélni akarnám..... Wink

Üdv.
Nem.
Van.
Leon 1303
« Hozzászólás #12565 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:13:59 »

aircult?
bealudt...
Holló
« Hozzászólás #12564 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:12:28 »

KERESZT KÉRDÉS:

mennyiért políroznak le 4 alufelnit fullra, ami le van szinterezve?
aircult?
Holló
« Hozzászólás #12563 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:11:43 »

partybá számát adja meg nekem valaki légyszi
sos
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #12562 Dátum: 2006 Augusztus 29, 20:08:33 »

Üdv!
Helyes az a feltételezésem hogy a T2-b busznál -azonos évjárat- az ülés mögötti adattábla cseréjével megtörténik az alvázszámcsere? Van esetleg valami ami alapján  eredetvizsgálatnál beazonosítják a kocsiszekrényt?- Motorszám egyértelmű.- Nem mintha cserélni akarnám..... Wink

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Leon 1303
« Hozzászólás #12561 Dátum: 2006 Augusztus 29, 19:58:09 »

KERESZT KÉRDÉS:

mennyiért políroznak le 4 alufelnit fullra, ami le van szinterezve?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #12560 Dátum: 2006 Augusztus 29, 19:08:24 »

én tudom....... Grin

ja már meg van,akkor bocs... Cheesy

Neked is megadta??????  Grin Wink Evil Evil Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12559 Dátum: 2006 Augusztus 29, 18:17:06 »

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=289406

Itt az alapja az ütős motornak. Egy Steve Timms hengerfej.

Nézzétek meg, hogy ki van szélesítve a beömlő, annyira hozzá van igazítva a szívócső, hogy az oldalára rá kellett erősíteni szép alu varratokat...
Nagy szelepek, kipunyílás is megnyitva.

Ez lehet egy 6000-et forgó typ1-es motornak az alapja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #12558 Dátum: 2006 Augusztus 29, 17:39:52 »

én tudom....... Grin

ja már meg van,akkor bocs... Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #12557 Dátum: 2006 Augusztus 29, 16:57:20 »

HELP URAIM.
Ha tudja valaki Gumibogi telszámát,sugja meg S.O.S.
Köszzzzz! Cheesy
én tudom....... Grin

ja már meg van,akkor bocs... Cheesy

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #12556 Dátum: 2006 Augusztus 29, 16:45:11 »

20/9111661
Igaz, hogy én nem voltam a megszólítottak között.... Smiley
Akkor mindenkinek,és Neked külön köszönöm!! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #12555 Dátum: 2006 Augusztus 29, 16:22:44 »

HELP URAIM.
Ha tudja valaki Gumibogi telszámát,sugja meg S.O.S.
Köszzzzz! Cheesy
20/9111661
Igaz, hogy én nem voltam a megszólítottak között.... Smiley
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #12554 Dátum: 2006 Augusztus 29, 15:39:37 »

HELP URAIM.
Ha tudja valaki Gumibogi telszámát,sugja meg S.O.S.
Köszzzzz! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #12553 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:48:38 »

Typ 117 elszámolta magát, én is onnan veszem az adatokat.
A rövid váltó 4,375 én nem 3,875
Ő nem rövid váltóval számolt
igen, igazad van.
és olyan váltó nincs is amit irtam
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12552 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:48:31 »

Miért is? Ha csak a területet nézem akkor min. dupla akkora mint a gyári karbi (teljes gáznál). Akkor hogy is van ez? Most mi korlátoz be tulajdonképpen nagy fordulaton (hiszen a hengerfejben lévő szívócsatorna meg 30-as (vagy 32-es?...nememlékszem Sad )

A gyárinál talán jobb, légtömegáram szempontjából, a kérdés, hogy be lehet-e úgy állítani, hogy a teljes fordulatszám tartományban jó keveréket adjon, mert fordulaton nagy lesz a légsebesség a venturiban. A széria ezt tudja, de ezek nem szokták. Ezért kell sokkal nagyobb belőlük, mint a széria, hogy ne legyen akkora légsebesség.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12551 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:45:27 »


THX
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12550 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:45:15 »


A typ3-asom is 4500-öt forog ki a középhosszú (0.88 és 4.125 vég) váltóval ez 145 km/h, összetenném a kezem egy 5500-as fordulatért 4.-ben.

Nem ezen dolgozol?  Grin Grin

És én is.  Grin Grin
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 29, 14:58:45 írta Bill »
Leon 1303
« Hozzászólás #12549 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:44:50 »

Köszi de nem erre gondoltam, hanem hofferére
www.volkswagentuning.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12548 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:44:14 »

Ez viszont odabasz!  Shocked
<beszúrt kép törölve>

Ilyesmik voltak Spaban is Shocked



www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29087


Road Force One

« Hozzászólás #12547 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:44:08 »

Tuti rossz az a km/h mérés!
Ha valaki megnézi a videót, vagy ottvolt, az tudja, hogy végig egymás mellett mentünk, a 3/4-e körül egy fél hajszállal előrébb kerültem, aztán lasan kezdett feljönni a sanyi, de csak csak nekem mért jobb eredmény!
Az nagy élmény volt, mikor egymásra néztünk a cél után!
Ő egy "afenéba majdnem megvolt"
én megy egy "jeee na végre már egyet nyertem"
Már akkor hirtelen így döntöttünk ketten ott a célban.
Aztán a monitoron is láttuk!

JA, és akkor még a 31-es karbim volt fent!  Wink

Ez pontyosan így történt.....  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12546 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:43:48 »

Meddig?
rövid váltónál kb 6000-et kell forogni a motornak a 177 km/h-hoz. Attól, hogy álló helyzetben leforog a motor 6000-et, az még nem jelenti azt, hogy 4. fokozatban is leforogja. Nem nem szoktuk 4-ben 5000-ig forgatni, hanem nem tudjuk. Egy padlógáz esetén nem pörög ennyit. A légellenállás miatt max 4500-at kb


A typ3-asom is 4500-öt forog ki a középhosszú (0.88 és 4.125 vég) váltóval ez 145 km/h, összetenném a kezem egy 5500-as fordulatért 4.-ben.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12545 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:43:37 »


Köszi de nem erre gondoltam, hanem hofferére
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #12544 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:43:17 »

Ezzel a karbival nem nagyon lehet pörgős motort csinálni, ezzel lehet egy takarékos, nyomatékost, mert a 32/36-os torokméretek nem nagyok, még akkor sem, amikor együtt megy a kettő, nagygáznál. Ehhez jól illik a hosszúváltó.

Gondolj bele, amikor az első torok van nyitva akkor egy 32-es torkon lélegzik, amiben van egy 26-os venturi. A gyári karbija 34-es és 24-es venturival, alig kisebb a venturi, a torok még nagyobb is....

Miért is? Ha csak a területet nézem akkor min. dupla akkora mint a gyári karbi (teljes gáznál). Akkor hogy is van ez? Most mi korlátoz be tulajdonképpen nagy fordulaton (hiszen a hengerfejben lévő szívócsatorna meg 30-as (vagy 32-es?...nememlékszem Sad )

'81 Hecho en México
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12543 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:42:38 »

mi is a címe (honlap)

http://www.customspeedparts.de/content/en/technic/getriebeberechnung3.php
Oldalak: 1 ... 3226 3227 3228 3229 3230 [3231] 3232 3233 3234 3235 3236 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.149 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.