www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 04:31:53

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3224 3225 3226 3227 3228 [3229] 3230 3231 3232 3233 3234 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 28101892 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12662 Dátum: 2006 Augusztus 30, 18:43:50 »

nahh, végre lekonvertálta a tárhu a képeimet.
prágai kirándulás

http://kep.tar.hu/pityubacsi/50357123#2



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #12661 Dátum: 2006 Augusztus 30, 18:32:29 »

ez dísztárcsa, vagy felni?
szerintem 4.5-ös vagy 5.5-ös fuchs

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #12660 Dátum: 2006 Augusztus 30, 18:29:06 »

ez dísztárcsa, vagy felni?

biztos felni, csak elöl nagyon kilógott..
http://img.tar.hu/vw1966/img/25338627.jpg#3
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #12659 Dátum: 2006 Augusztus 30, 18:26:12 »

ez dísztárcsa, vagy felni?

http://img.tar.hu/vw1966/img/25338600.jpg
Holló
« Hozzászólás #12658 Dátum: 2006 Augusztus 30, 18:24:41 »

Süni: nekem itt van
neked?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #12657 Dátum: 2006 Augusztus 30, 17:23:08 »

Ez Qrvwajoóóó!

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #12656 Dátum: 2006 Augusztus 30, 16:44:14 »

http://origo.hu/auto/ujdonsag/20060830feltamadhat.html
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12655 Dátum: 2006 Augusztus 30, 16:13:31 »

"ügyes helyről,nem ott ahol a legdrágább..
(ebay,thesamba stb stb)"

Itt oktattál éppen, hogy túl drága az általam vásárolt karbi. Pár órával ezelőtt.
Persze még most sem tudod mennyiért vettem, de te tudsz jobbat.


ott is a cb-s linkedre válaszoltam...
Fingom nincs,hogy hol és mennyiért vásároltad a karbidat és nem is érdekel,de mivel itt a cb-nek a honlapját futtatod,ezért mertem jelezni,hogy aki vásárolni szándékozik,ne az egyik legdrágább helyet(amit te itt hirdetsz) válassza..ennyi..
remélem mostmár megértetted és túllépsz eme magasröptű témán...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12654 Dátum: 2006 Augusztus 30, 16:09:02 »

ki mondta,hogy vett onnan valaki??

"ügyes helyről,nem ott ahol a legdrágább..
(ebay,thesamba stb stb)"

Itt oktattál éppen, hogy túl drága az általam vásárolt karbi. Pár órával ezelőtt.
Persze még most sem tudod mennyiért vettem, de te tudsz jobbat.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 30, 16:10:44 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12653 Dátum: 2006 Augusztus 30, 16:07:28 »

az általad állandóan belinkelt cb performance oldalon a 40 idf drágább,mint ahonnan én szereztem a 48 IDA-kat a szekinek..

Azért linkelem be a CB oldalát mert jók a képek, mert van hozzá (jó marketing) magyarázat, mert sok minden van, mert elég jól lefedi a kapható dolgokat. Bizonyos területeken tökéletesen.

De soha semmit nem vettem onnan, csak tájékoztatónak használom, szeretem nézegetni is, mert jó az oldal.

Ebayről vásárolok legfőképpen és a CSP-től, mert azok (bár szintúgy nem olcsók) de profi katalógusuk van, gyorsak és korrektek. És most két dolgot vettem a Samba-ról, meg ezeket a karbikat.


Ámen.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12652 Dátum: 2006 Augusztus 30, 16:05:49 »

És ki vett a legdrágább helyről? 

ki mondta,hogy vett onnan valaki??

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12651 Dátum: 2006 Augusztus 30, 16:02:54 »

az általad állandóan belinkelt cb performance oldalon a 40 idf drágább,mint ahonnan én szereztem a 48 IDA-kat a szekinek..

És ki vett a legdrágább helyről? 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12650 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:53:45 »

És ki vett a legdrágább helyről? 

az általad állandóan belinkelt cb performance oldalon a 40 idf drágább,mint ahonnan én szereztem a 48 IDA-kat a szekinek..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12649 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:50:09 »

Nem okosabb,csak próbált rávilágítani,hogy nem kötelező mindig a legdrágább helyről vásárolni..
De tőlem aztán mindenki ott és arra költi a pénzét,ahol akarja.. Cool

És ki vett a legdrágább helyről? 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12648 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:49:16 »


Kérdezd Aircultot, ő mindig okosabb.  Evil



Nem okosabb,csak próbált rávilágítani,hogy nem kötelező mindig a legdrágább helyről vásárolni..
De tőlem aztán mindenki ott és arra költi a pénzét,ahol akarja.. Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12647 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:45:05 »


Kérdezd Aircultot, ő mindig okosabb.  Evil

Én csak ezt tudom.
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=532

De itt sincs DCNF...

Akkor csináltatok rozsdamentes csövekből.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12646 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:41:32 »


Mer csak kiderült, hogy nekem valami 44 DCNF van, állítólag Ducati-ról. Találok én ehhez szívó csonkot TypIV motorra?


Kérdezd Aircultot, ő mindig okosabb.  Evil

Én csak ezt tudom.
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=532

De itt sincs DCNF...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12645 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:37:51 »

Na azért nem értem ezt mert pl. vegyünk egy 48 Webert 37-es venturival. A légsebesség ugye a keresztmetszettől függ: Tventuri=1075 mm2
Ugyanez a progressive karbinál: Tventuri1=530 mm2 Tventuri2=572mm2 Tössz=1102 mm2
Hogy jó keveréket ad-e kis fordulaton arról pont a progressive működés gondoskodik. Egy 48-as Weber 37-es venturival jó keveréket ad kis fordulaton?? Tudom ekkora karbit nem ott illik használni hanem 4000-8000-ig akkor is csak 12 másodpericig  Evil

Értem amit mondasz, de nem igazán tudom a magyarázatot. Az azonban tisztán látszik, hogy ha külön venturit használsz hengerenként, akkor a torokátmérőt nagyobbra lehet venni, nem lesz baj az üresjárattal sem. Szerintem azért, mert a légáram nem változik akkorát, nem lesz olyan szélsőséges.

Egyszer olvastam valami légtömeg áram változásról (pulzálás) amit a nagyobb torok jobban tűr ezért nem lehet hengrerenként kis torkú karbit használni, de a venturit viszont jól kell megválasztani, stb. Az az igazság, hogy ez egy külön szakma, és nagyon sok megtapasztalás kell hozzá, én magam részéről inkább a könyvekre haygatkozom, ezért is vannak az alapján befúvókázva a DCNF-jeim.


Pár nap múlva okosabb leszek, mert felteszem, megnézem, megtapasztalom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12644 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:31:24 »


Tök más karbik, egyik nyúl a másik meg görény, mindkettő állat, kb egyformák, de mégse, nagyon nem. Az IDA sorozat a legsportosabb, az IDF kevésbé, a DCNF meg inkább valamiféle utcai sportkocsikra való.

Na azért nem értem ezt mert pl. vegyünk egy 48 Webert 37-es venturival. A légsebesség ugye a keresztmetszettől függ: Tventuri=1075 mm2
Ugyanez a progressive karbinál: Tventuri1=530 mm2 Tventuri2=572mm2 Tössz=1102 mm2
Hogy jó keveréket ad-e kis fordulaton arról pont a progressive működés gondoskodik. Egy 48-as Weber 37-es venturival jó keveréket ad kis fordulaton?? Tudom ekkora karbit nem ott illik használni hanem 4000-8000-ig akkor is csak 12 másodpericig  Evil


Mer csak kiderült, hogy nekem valami 44 DCNF van, állítólag Ducati-ról. Találok én ehhez szívó csonkot TypIV motorra?
1303LS
« Hozzászólás #12643 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:21:34 »

Mire gondolsz, úszó, úszóház? Levett fedél?

Majd talán otthon, itt az irodában nem szedem szét. Igy is benzinszag van, mert lövöldöztem a gyorsítószivattyúval. 2 m-re ellő.  Cheesy
Torok, venturi és környéke, pillangószelep.
Makrós az fényképelő?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12642 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:21:10 »

Akkor lesz valami kézzelfogható eredmény végre, hiteles forrásból.  Cheesy
Mindezt még tetőzve a luxuslimousin kasztniddal, lehet majd következtetéseket levonni.

De előtte még stopperrel is mérek!
És lehet, hogy valamit azért módosítani kell a főfúvókán. Nagyobbat neki!!  Evil Grin



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12641 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:19:10 »

Csinálhatnál egy-két képet a a belsejéről is.

Mire gondolsz, úszó, úszóház? Levett fedél?

Majd talán otthon, itt az irodában nem szedem szét. Igy is benzinszag van, mert lövöldöztem a gyorsítószivattyúval. 2 m-re ellő.  Cheesy

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #12640 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:18:38 »

Igen,

Akkor lesz valami kézzelfogható eredmény végre, hiteles forrásból.  Cheesy
Mindezt még tetőzve a luxuslimousin kasztniddal, lehet majd következtetéseket levonni.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12639 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:15:41 »

És mindezt hol?

 Evil


Nem tudom, csak odatalálok.  Grin  A Kerepesi útról kell lemenni...de lehet, hogy az már ott nem is Kerepesi, keress rá Guglival.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12638 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:14:27 »

Igazán szép lett!! Gratula!
Ezt a karbimunkát Golgotán csináltattad?


Nem Martonvásáron Auto Prima Bt.

Most ahogy elhoztam a karbikat egy Lamborghini Espada-t állítottak be. 6 db Weber 40 DCOE a 12 hengeres motoron.

Könnybe lábadt a szemem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12637 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:14:03 »

Igen, de én egy helyre esküszöm, az pedig  Csonka János MSzKi fékpaja. Egyrészt mert olcsó  Wink 6000 Ft/mérés, másrészt mert a tanárember, aki kezeli a padot az ért hozzá tudja, hogy mit csinál és miért csinálja. Nem cukorkaárusból lett tuningművész a kársztájlingról, hanem műszaki tanárember.

És mindezt hol?

 Evil

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12636 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:12:45 »

Gratulálok.
Jól néz ki nagyon. Cheesy
Most már csak be kell tenni aztán hagy etesse a nehézbombázód erőművét. Cheesy
Lesz pados mérés ezekkel már?

Igen, de én egy helyre esküszöm, az pedig  Csonka János MSzKi fékpaja. Egyrészt mert olcsó  Wink 6000 Ft/mérés, másrészt mert a tanárember, aki kezeli a padot az ért hozzá tudja, hogy mit csinál és miért csinálja. Nem cukorkaárusból lett tuningművész a kársztájlingról, hanem műszaki tanárember.

Vagy pedig a Havassy Motorsport műhelye, de az nincs egy 20-as alatt. Viszont azok karburálnak is. Egy nap, egy tank benzin.  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #12635 Dátum: 2006 Augusztus 30, 15:09:37 »

A részleteken látszik, hogy a tisztítás nem gyenge, minden egyes részlet gyönyörű.

A benzincső banjo csavarjának anyája...a munka magáért beszél.  Wink
Igazán szép lett!! Gratula!
Ezt a karbimunkát Golgotán csináltattad?
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #12634 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:59:54 »

A gyárinál talán jobb, légtömegáram szempontjából, a kérdés, hogy be lehet-e úgy állítani, hogy a teljes fordulatszám tartományban jó keveréket adjon, mert fordulaton nagy lesz a légsebesség a venturiban. A széria ezt tudja, de ezek nem szokták. Ezért kell sokkal nagyobb belőlük, mint a széria, hogy ne legyen akkora légsebesség.

Na azért nem értem ezt mert pl. vegyünk egy 48 Webert 37-es venturival. A légsebesség ugye a keresztmetszettől függ: Tventuri=1075 mm2
Ugyanez a progressive karbinál: Tventuri1=530 mm2 Tventuri2=572mm2 Tössz=1102 mm2
Hogy jó keveréket ad-e kis fordulaton arról pont a progressive működés gondoskodik. Egy 48-as Weber 37-es venturival jó keveréket ad kis fordulaton?? Tudom ekkora karbit nem ott illik használni hanem 4000-8000-ig akkor is csak 12 másodpericig  Evil

'81 Hecho en México
1303LS
« Hozzászólás #12633 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:59:28 »

Beépítésre várva...
Csinálhatnál egy-két képet a a belsejéről is.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12632 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:59:06 »

Klassz!!
Na ha ezen optikai tyúningólni akarsz, akkor javaslom a réz cuccok ciffel való polírozását. Akkor tényleg úgy fog csillogni mintha új lenne. Saját tapasztalatból mondom.

Azért nem szinezem túl a dolgot, így is szép, nekem tetszik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #12631 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:56:59 »

Beépítésre várva...
Klassz!!
Na ha ezen optikai tyúningólni akarsz, akkor javaslom a réz cuccok ciffel való polírozását. Akkor tényleg úgy fog csillogni mintha új lenne. Saját tapasztalatból mondom.

Petyó
1303LS
« Hozzászólás #12630 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:55:47 »

Beépítésre várva...
Gratulálok.
Jól néz ki nagyon. Cheesy
Most már csak be kell tenni aztán hagy etesse a nehézbombázód erőművét. Cheesy
Lesz pados mérés ezekkel már?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12629 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:32:31 »

Beépítésre várva...

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12628 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:31:25 »

A részleteken látszik, hogy a tisztítás nem gyenge, minden egyes részlet gyönyörű.

A benzincső banjo csavarjának anyája...a munka magáért beszél.  Wink

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12627 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:29:47 »

A kicserélt alkatrészek, gyakorlatilag minden, ami kophat. Az állítócsavarok kúpja is tisztítva, ellenőrizve!

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12626 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:28:41 »

Itt a két karbi, becsomagolva, dobozolva kaptam vissza. Full korrekt!!

[melléklet törölve a rendszer által]

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12625 Dátum: 2006 Augusztus 30, 14:27:23 »

Akkor miben különbözhetnek egymástól ezek?


Tök más karbik, egyik nyúl a másik meg görény, mindkettő állat, kb egyformák, de mégse, nagyon nem. Az IDA sorozat a legsportosabb, az IDF kevésbé, a DCNF meg inkább valamiféle utcai sportkocsikra való.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12624 Dátum: 2006 Augusztus 30, 13:45:11 »

Na látod, vannak még normális cégek... :-)

Véletlen. Biztos nem figyelt a diszpécser és véletlenül rendes volt.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #12623 Dátum: 2006 Augusztus 30, 13:36:14 »

Na látod, vannak még normális cégek... :-)

Beszéltem a DPD diszpécserével és megbeszéltük, hogy holnap idehozzák a céghez a cuccot.
Oldalak: 1 ... 3224 3225 3226 3227 3228 [3229] 3230 3231 3232 3233 3234 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.