www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 25, 17:53:57

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3227 3228 3229 3230 3231 [3232] 3233 3234 3235 3236 3237 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 28090461 alkalommal)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12542 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:42:20 »

Amúgy szerintem Typ117 a CSP honlapján számolt, mert ott van egy ilyen kalkulátor, bár ez korántsem biztos

amúgy nem azt mondtam, hogy a Leon vagy a TBK bogara ennyit forog, hanem azt, hogy lehetséges ez, amit Typ 117 leírt szvsz
Typ 117 elszámolta magát, én is onnan veszem az adatokat.
A rövid váltó 4,375 én nem 3,875
Ő nem rövid váltóval számolt
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12541 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:41:42 »

a hoffer oldalán van egy videó az ő gyorsulásáról,
és a másodiknál ott ugrándozik türelmetlenül, mint egy megvadult bika a bogim mögötte  Evil

mi is a címe (honlap)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #12540 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:41:40 »

Amúgy szerintem Typ117 a CSP honlapján számolt, mert ott van egy ilyen kalkulátor, bár ez korántsem biztos

amúgy nem azt mondtam, hogy a Leon vagy a TBK bogara ennyit forog, hanem azt, hogy lehetséges ez, amit Typ 117 leírt szvsz
igen onnan írtam
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12539 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:41:34 »


Az egyes GTi 100-on van 8 sec alatt. 850 Kg!  Nekem volt.


A gyári GTI 1,6 az 9,8 alatt van százon. Nekem is volt :-)
Leon 1303
« Hozzászólás #12538 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:41:01 »

Ez viszont odabasz!  Shocked

icipici turbó  Grin
erről van videó is a neten.
elég beteg hangja van...
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #12537 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:40:44 »


De valami tényleg nem stimmel, széria 1.6-os bogár 18-19 mp alatt van százon.

ezt nem értem én sem. ezek sokkal erősebb autóra utalnak mint egy 50 lovas
Leonnak igaza lesz, az a sebesség mérő rossz volt. (de lehet h csak az egyik oldali)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12536 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:40:38 »

Meddig?
rövid váltónál kb 6000-et kell forogni a motornak a 177 km/h-hoz. Attól, hogy álló helyzetben leforog a motor 6000-et, az még nem jelenti azt, hogy 4. fokozatban is leforogja. Nem nem szoktuk 4-ben 5000-ig forgatni, hanem nem tudjuk. Egy padlógáz esetén nem pörög ennyit. A légellenállás miatt max 4500-at kb

Amúgy szerintem Typ117 a CSP honlapján számolt, mert ott van egy ilyen kalkulátor, bár ez korántsem biztos

amúgy nem azt mondtam, hogy a Leon vagy a TBK bogara ennyit forog, hanem azt, hogy lehetséges ez, amit Typ 117 leírt szvsz
Leon 1303
« Hozzászólás #12535 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:39:57 »

a hoffer oldalán van egy videó az ő gyorsulásáról,
és a másodiknál ott ugrándozik türelmetlenül, mint egy megvadult bika a bogim mögötte  Evil
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12534 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:39:32 »

Ez viszont odabasz!  Shocked

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12533 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:37:28 »


Az egyes GTi 100-on van 8 sec alatt. 850 Kg!  Nekem volt.

De valami tényleg nem stimmel, széria 1.6-os bogár 18-19 mp alatt van százon.

Na most derül ki, hogy manipulálták az eredményeket!

Amúgy nekem nagyon szimpatikusan gyorsult a barack színű bogi is, kár, hogy nem láthattuk együtt a hoffer csodával
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12532 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:37:20 »

milyen bogárral mész te negyedikben 5000-es fordulaton? ;-)

Tuning bogárral!  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12531 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:37:15 »

szerintem nem vicc, csak nem szoktuk 5000-ig pörgetni és különben a légellenállás miatt a nagyobb sebességnél, nagyobb fokozatban már nem lehet ezeket az eredményeket elérni, ezek elméleti számok vagy fogalmazzunk úgy egy bivaly erős motor produkálhatja szvsz

Meddig?
rövid váltónál kb 6000-et kell forogni a motornak a 177 km/h-hoz. Attól, hogy álló helyzetben leforog a motor 6000-et, az még nem jelenti azt, hogy 4. fokozatban is leforogja. Nem nem szoktuk 4-ben 5000-ig forgatni, hanem nem tudjuk. Egy padlógáz esetén nem pörög ennyit. A légellenállás miatt max 4500-at kb
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #12530 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:36:44 »

Milyen bogárral mész te 177-et negyedikben?
azt nem is mondtam, csak hogy az 5000es fordulathoz ez a sebesség tartozna, ha képes lenne minden sebességben annyit forogni.

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12529 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:36:41 »

A Gusztiéval!  Grin

Milyen bogárral mész te 177-et negyedikben?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12528 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:35:28 »

Még valamit nem értek. Ha nem TBK nyert, akkor nem gyorsult annyira, amennyire maximálisan lehetséges lenne. Akkor azt nem értem, hogy ha maximálisan gyorsul, akkor 100 km/h-ra 13sec-nél jobb időt ér el? Azért nem értem, mert a Golf 1 GTI 1,6-os 110 LE-s motorral, amit ki lehet forgatni 7-8000-ig gyorsul fel 10 mp alatt 100-ra. Ezek alapján viszonyitva akkor ez a motor kb 80-90 LE-s?


Az egyes GTi 100-on van 8 sec alatt. 850 Kg!  Nekem volt.

De valami tényleg nem stimmel, széria 1.6-os bogár 18-19 mp alatt van százon.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12527 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:35:22 »

Milyen bogárral mész te 177-et negyedikben?

milyen bogárral mész te negyedikben 5000-es fordulaton? ;-)
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12526 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:34:21 »

Ez most valami vicc?

szerintem nem vicc, csak nem szoktuk 5000-ig pörgetni és különben a légellenállás miatt a nagyobb sebességnél, nagyobb fokozatban már nem lehet ezeket az eredményeket elérni, ezek elméleti számok vagy fogalmazzunk úgy egy bivaly erős motor produkálhatja szvsz
Leon 1303
« Hozzászólás #12525 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:34:10 »

gumim:

165 R 15  86 T  OR 34
Barum méd in cseszká republika
a kódok alapján, anno 1994-ben készült és téli gumi!
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12524 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:32:46 »

nem akart az lenni.. mit néztem rosszul?

Milyen bogárral mész te 177-et negyedikben?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #12523 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:31:45 »

Ez most valami vicc?
nem akart az lenni.. mit néztem rosszul?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12522 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:31:25 »

mondom tuti rossz az az eredmény...

Értem én :-)

Az enyém kb 30 mp alatt éri el a 100-at :-) A hosszúváltó nem hazudik :-)
Igaz a végsebességem is csak 125 km/h kb :-) A motor nem birja jobban tolni a kasznit
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12521 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:30:47 »

rövid váltónál és 165/80as gumikon az 5000es fordulatnál:
1: 41km/h
2: 76
3: 125
4: 177 Evil
és hosszúban csak a negyedik különbözik

Ez most valami vicc?
Leon 1303
« Hozzászólás #12520 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:30:40 »

Még valamit nem értek. Ha nem TBK nyert, akkor nem gyorsult annyira, amennyire maximálisan lehetséges lenne. Akkor azt nem értem, hogy ha maximálisan gyorsul, akkor 100 km/h-ra 13sec-nél jobb időt ér el? Azért nem értem, mert a Golf 1 GTI 1,6-os 110 LE-s motorral, amit ki lehet forgatni 7-8000-ig gyorsul fel 10 mp alatt 100-ra. Ezek alapján viszonyitva akkor ez a motor kb 80-90 LE-s?
mondom tuti rossz az az eredmény...
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12519 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:30:18 »

Segítek.

de az is lehet, hogy átküldöm neked emilen, persze nem kizárt, hogy megmosolygod majd, de nekem túl profi  Roll Eyes
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12518 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:29:25 »

Még valamit nem értek. Ha nem TBK nyert, akkor nem gyorsult annyira, amennyire maximálisan lehetséges lenne. Akkor azt nem értem, hogy ha maximálisan gyorsul, akkor 100 km/h-ra 13sec-nél jobb időt ér el? Azért nem értem, mert a Golf 1 GTI 1,6-os 110 LE-s motorral, amit ki lehet forgatni 7-8000-ig gyorsul fel 10 mp alatt 100-ra. Ezek alapján viszonyitva akkor ez a motor kb 80-90 LE-s?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #12517 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:29:02 »

neeem?

1: 40
2: 80
3: 110
4: 145 eddig... Evil
rövid váltónál és 165/80as gumikon az 5000es fordulatnál:
1: 41km/h
2: 76
3: 125
4: 177 Evil
és hosszúban csak a negyedik különbözik
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12516 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:28:12 »

Stunt!

Letöltöttem tegnap valami programot, ami a motorok adatait igényli, lőerőt lehet vele számolni, valami free progi, de nem is ez a lényeg, hanem, hogy vannak benne olyan rövítések amiket nem tudok, tudnál esetleg majd segíteni?

most a munkahelyen vagyok, de a progi meg otthon, majd este többet írok róla.

Segítek.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #12515 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:26:40 »

Stunt!

Letöltöttem tegnap valami programot, ami a motorok adatait igényli, lőerőt lehet vele számolni, valami free progi, de nem is ez a lényeg, hanem, hogy vannak benne olyan rövítések amiket nem tudok, tudnál esetleg majd segíteni?

most a munkahelyen vagyok, de a progi meg otthon, majd este többet írok róla.
Leon 1303
« Hozzászólás #12514 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:25:24 »

Kettesben 80 az necces. Azt még nem próbáltam...
neeem?

1: 40
2: 80
3: 110
4: 145 eddig... Evil
Leon 1303
« Hozzászólás #12513 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:24:31 »

Ezt én értem. De annyira rövid a táv, hogy 25%-os sebességkülönbség az gondolom elég sok.
tuti rossz volt a sebesség mérő, mert nézd meg,
nekem nem mért 1 szer, meg a hoffernak se, pedig idő meg van...
szal tuti félremért, VAGY egy sas berepült a képbe!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12512 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:23:26 »

kettesben 80? az már 5000es fordulat környékén lehet.. (de nem tudom mekkora gumid van)

Kettesben 80 az necces. Azt még nem próbáltam...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12511 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:22:33 »

NGA, a sebesség-idő görbe alatti terület azonos (megtett út 200m) de az egyik (Leon) nagyot gyorsult kis tempónál, alacsony fokozatokban, jól forgott a gép, TBK meg már nem tudta behozni, hiába volt gyorsabb. A két terület alakja Leoné egy merdekebb ellaposodó görbe (által határolt), TBK-é meg egy kezdetben lassan emelkedő, de magasabb görbe...

Erősebb autóknál akkor van ez, amikor nem tud indulásnál megtapadni, lefüstöl a kerék, aztán megtapad....de már nem éri utol a jól rajtolót, hiába gyorsabb.

Füstölt TBK kereke?  Grin Evil

Ezt én értem. De annyira rövid a táv, hogy 25%-os sebességkülönbség az gondolom elég sok, annak látszani kellett volna erősen.
Leon 1303
« Hozzászólás #12510 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:19:54 »

van már fordmérőm a műszerfalba, csak nincs még bevezetékelve....
Leon 1303
« Hozzászólás #12509 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:18:53 »

kettesben 80? az már 5000es fordulat környékén lehet.. (de nem tudom mekkora gumid van)
most is megy a 2-be 80!
naagy profilú gumik, jó magasak!
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #12508 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:17:29 »

tisztán emléxek, hogy mikor kiszáltunk a gépekből, egyből egymás felé indultunk, és a gratulálatás után első kérdésem az volt, hogy hanyadikig kapcsolt fel:
erre sanyi: "3"
én: "2"
váltó?
mindkettőnknek hosszú.
levolt szedve a kipuff furulyám és olyan hangosak voltunk ketten, hogy nem hallottam , hogy melyik a saját motorhangom, így nem nyomtam fel 3 ba, őmeg igen
lehet ott rontotta el, vagy én , mert már nem pörgött 3 ba többet
kettesben 80? az már 5000es fordulat környékén lehet.. (de nem tudom mekkora gumid van)
Leon 1303
« Hozzászólás #12507 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:16:15 »

Erősebb autóknál akkor van ez, amikor nem tud indulásnál megtapadni, lefüstöl a kerék, aztán megtapad....de már nem éri utol a jól rajtolót, hiába gyorsabb.

Füstölt TBK kereke?  Grin Evil

Jah,
nekem téli ""körmös"" gummák, tapadtak mint a fene!  Grin
Leon 1303
« Hozzászólás #12506 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:14:40 »

tisztán emléxek, hogy mikor kiszáltunk a gépekből, egyből egymás felé indultunk, és a gratulálatás után első kérdésem az volt, hogy hanyadikig kapcsolt fel:
erre sanyi: "3"
én: "2"
váltó?
mindkettőnknek hosszú.
levolt szedve a kipuff furulyám és olyan hangosak voltunk ketten, hogy nem hallottam , hogy melyik a saját motorhangom, így nem nyomtam fel 3 ba, őmeg igen
lehet ott rontotta el, vagy én , mert már nem pörgött 3 ba többet
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12505 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:11:57 »

Hát ezaz. Késöbb indultál, lassabban mentél, és elöbb értél be. Na ezt most akkor magyarázzátok meg nekem :-)

NGA, a sebesség-idő görbe alatti terület azonos (megtett út 200m) de az egyik (Leon) nagyot gyorsult kis tempónál, alacsony fokozatokban, jól forgott a gép, TBK meg már nem tudta behozni, hiába volt gyorsabb. A két terület alakja Leoné egy merdekebb ellaposodó görbe (által határolt), TBK-é meg egy kezdetben lassan emelkedő, de magasabb görbe...

Erősebb autóknál akkor van ez, amikor nem tud indulásnál megtapadni, lefüstöl a kerék, aztán megtapad....de már nem éri utol a jól rajtolót, hiába gyorsabb.

Füstölt TBK kereke?  Grin Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #12504 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:10:38 »

Igazad van, bocsánat!!

Valami neked nagyon nem stimmel azon az autón, a rugalmassági adataid drámaiak, viszont forogni meg jól forog.
Mondjuk a célsebességed sem egy villám.. de alsó fokozatokban jól tol, az biztos...

Na lessz rá alkalom, majd megmutatom, meg kipróbálva megvéleményeztetlek róla! jó?
Leon 1303
« Hozzászólás #12503 Dátum: 2006 Augusztus 29, 14:09:18 »

Tuti rossz az a km/h mérés!
Ha valaki megnézi a videót, vagy ottvolt, az tudja, hogy végig egymás mellett mentünk, a 3/4-e körül egy fél hajszállal előrébb kerültem, aztán lasan kezdett feljönni a sanyi, de csak csak nekem mért jobb eredmény!
Az nagy élmény volt, mikor egymásra néztünk a cél után!
Ő egy "afenéba majdnem megvolt"
én megy egy "jeee na végre már egyet nyertem"
Már akkor hirtelen így döntöttünk ketten ott a célban.
Aztán a monitoron is láttuk!

JA, és akkor még a 31-es karbim volt fent!  Wink
Oldalak: 1 ... 3227 3228 3229 3230 3231 [3232] 3233 3234 3235 3236 3237 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.157 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.