www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 02:55:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3221 3222 3223 3224 3225 [3226] 3227 3228 3229 3230 3231 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 28128466 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12782 Dátum: 2006 Szeptember 02, 21:00:29 »

Miért is nem tartom jó újságnak a VW Depo-t?

;-))))))))))))))
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12781 Dátum: 2006 Szeptember 02, 21:00:02 »

Porke szuperhosszú.  Grin
5 gang

http://www.flat4.de/getriebe.htm

Itt eléggé világosan leirja:

Kombiniert man das lange Porsche Getriebe mit dem 1.6l-Motor, dann sinkt die Höchstgeschwindigkeit auf 129 km/h ab. Die Motorleistung reicht bei Drehzahlen über 4000 1/min nicht aus, um im langen 5. Gang die Fahrwiderstände zu überwinden. Man spricht von einer "unterdrehenden Auslegung". Diese Art des Tunings bringt keine Verbesserung der Fahrleistungen - das Fahrzeug reagiert träge und erfordert mehr Schaltarbeit.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #12780 Dátum: 2006 Szeptember 02, 20:57:33 »

Miért is nem tartom jó újságnak a VW Depo-t?

Hát lássuk a szeptemberi számot:

Mindjárt az első oldalon közlik, ha megszünne Gárdony, akkor az a hazai bogaras élet halálát jelentené. Ennyire nem kellene magasztalni ezt a hattyúdalát járó valaha szinvonalas pénzlehúzást.

Aztán haladjunk tovább:

na most köpni nyelni nem tudok Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12779 Dátum: 2006 Szeptember 02, 20:53:44 »

Miért is nem tartom jó újságnak a VW Depo-t?

Hát lássuk a szeptemberi számot:

Mindjárt az első oldalon közlik, ha megszünne Gárdony, akkor az a hazai bogaras élet halálát jelentené. Ennyire nem kellene magasztalni ezt a hattyúdalát járó valaha szinvonalas pénzlehúzást.

Aztán haladjunk tovább:

A Jani. A tökéletességéről:
- 1968-ban:
1. nem ilyen volt a km óra
2. a műanyag műszerfalas bogárnak nem króm volt a km óra kerete
3. Nem volt generátor akkoriban
4. A 44 lovas motort miért 40 lovasnak állitja be? Ez a motor nem volt 1968-ban
5. A kabriók gyárilag 1500-as és 1600-as motorral jöttek ki, csak külön kérésre volt 1300-as belőle
6. Ki az az elmebeteg, aki mert nem kap egy szaros féktakarólemezt, ezért a kabrió gyári tárcsafékét lecseréli dobfékre? És ezt még el is mondja?
7. Mi ez a szutyok rendszám az elején?
8. Ha ennyire gyári kabriót csinálok, akkor nem rakok rá 4 db BARUM diagonál gumit. Ez röhejes.
9. A VW soha nem gyártott se a kanrióhoz, sem a csukott bogárhoz bőr üléseket. Főleg nem ilyen gagyi utángyártottat.
10. 1968-ban a műszerfalon diszléc volt.
11. az 1968-as bogárnak nem az üléseknél jött ki a fűtés, hanem elöl a pedáloknál, mint 1967-ben
12. 1968-ban nem fekete volt az ablaktekerő, és nem ez a késöbbi ajtófogodzó volt benne. Annak még piros volt a fogója
13. A Blaupunkt rádióra miért van ráirva, hogy UNIVERSUM?????????
14. Ez a légszűrő az 1971-es bogarakon volt. 1968-ban nem ilyen volt még.
15. 1968-ban nem a hengerfej alól szivta a karbi az előmelegitett levegőt, hanem a fűtésdobről, mint 1967-ben.
16. A váltó soha nem volt piros
17. A bogárnál nem kell 19-es kulcs ahhoz, hogy levegyük a kerékanyát, mert kerékcsavarja van.
18. A kabriót nem Wolfsburgban gyártották, hanem Osnabruck-ben
19. Az, hogy Wolfsburgból rendel valamit, még nem azt jelenti hogy a gyárból jön. Wolfsburgban van egypár alkatrészkereskedő. Egyébként a gyár csak a Classic part center-en keresztül árul alkatrészeket, de kérésre nem gyártanak semmit. Érdekes is lenne 2 Golf között 4 bogár sárvédő. Főleg, hogy a  présformák nincsenek Wolfsburgban 1980 óta, azt Puebla kapta meg.
20. 1968-ban az ablaktörlő karok oldalról rögzültek csavarral, nem igy, mint 1971-ben.
21. A kapcsológombok gombjai, nem 1968-asok, hanem 1971-esek.
22. Ez a rádió kb 1978-as évjárat lehet, azaz majdnem 10 évvel későbbi.
23. Ha egy autóba beleépitették a 3 pontos biztonsági öv pontjait, abba kötelező az övet beszerelni. 1967 óta mindegyik bogárban benne van. Hogy műszakizott le ez akkor?
24. EU-s rendszám van a kocsin, de nincs a szélvédőn matrica
25. Miért nincs zöldkártya  a kocsin?
26. A fellépőn miért nincs diszléc?

Ez az autó nem véletlenül 1969-es?

Na idáig jutottam el mielött felkaptam a vizet.

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #12778 Dátum: 2006 Szeptember 02, 20:44:35 »

eddig összehoztunk magunknak két gólt! irány az anyázós  
0:3

Kikapcsoltam a TV-t Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12777 Dátum: 2006 Szeptember 02, 20:41:52 »

csak abban nem cserélgeted a vasat, meg nem installálod szarrá mindenféle programokkal(bár ez nem kizárt)

igaz,
netről letöltött minden fiszfaszt ritkán installálok.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #12776 Dátum: 2006 Szeptember 02, 20:38:49 »

Az. Grin

Ja , és a magyar válogatott első fontos mérközése a tavalyi bukta után!

eddig összehoztunk magunknak két gólt! irány az anyázós  
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #12775 Dátum: 2006 Szeptember 02, 20:33:26 »

nekem 2.5 éve megy a nótbúkom a gyárilag telepített ikszpével.
csak abban nem cserélgeted a vasat, meg nem installálod szarrá mindenféle programokkal(bár ez nem kizárt)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #12774 Dátum: 2006 Szeptember 02, 20:29:45 »

nekem már többé éve megy egy xp sp2 és még nem feküdt ki

nekem 2.5 éve megy a nótbúkom a gyárilag telepített ikszpével.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #12773 Dátum: 2006 Szeptember 02, 20:00:20 »

Szerintem azt se tudom miez.
FOci?
Az. Grin

Ja , és a magyar válogatott első fontos mérközése a tavalyi bukta után!

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #12772 Dátum: 2006 Szeptember 02, 19:57:32 »

hogylehet ráfaragni? Grin
ha eddig nem hallottál szoftverrendőrségről, akkor ezután hallhatsz Smiley

Nekem pont attól halt be az előző winem hogy sp2-t akartam tenni rá.
Félúton nem volt képes újra indulni a frissítés sem meg a régi win sem. halál. Undecided

És mindezt egy rohadt pcsuite nevű köcsög nokia program miatt akartam megcsinálni mert annak a súgója erősenajánlotta az sp2vel frissített wint.

nekem már többé éve megy egy xp sp2 és még nem feküdt ki

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #12771 Dátum: 2006 Szeptember 02, 19:57:19 »

No, minnyá kezdödik a magyar-norvég meccs!!
Tippek?

Szerintem 1:1 Smiley
Szerintem azt se tudom miez.
FOci?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #12770 Dátum: 2006 Szeptember 02, 19:55:30 »

No, minnyá kezdödik a magyar-norvég meccs!!
Tippek?

Szerintem 1:1 Smiley

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #12769 Dátum: 2006 Szeptember 02, 19:30:56 »

hogylehet ráfaragni? Grin
Nekem pont attól halt be az előző winem hogy sp2-t akartam tenni rá.
Félúton nem volt képes újra indulni a frissítés sem meg a régi win sem. halál. Undecided

És mindezt egy rohadt pcsuite nevű köcsög nokia program miatt akartam megcsinálni mert annak a súgója erősenajánlotta az sp2vel frissített wint.
1303LS
« Hozzászólás #12768 Dátum: 2006 Szeptember 02, 19:27:24 »

adjak másik wint? bár akár a progi hibája is lehet...
Elvesztettem a sima (SP2 nélküli) XPmet, erre díszíről leszedtem ezt a SP2vel integráltat és ezt tettem fel.
Nem fogok újat telepíteni csak ha nagyon muszályj lesz.
Akkor meg már Vista, az most egyébként ingyenes is.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12767 Dátum: 2006 Szeptember 02, 19:18:54 »

vezérlőpult, automatikus frissítés. ha átlag user vagy, érdemes, mert foltozza a hibákat. elvleg a szériaszám is mindegy, de azért rá lehet faragni
hogylehet ráfaragni? Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #12766 Dátum: 2006 Szeptember 02, 18:37:50 »

Ja azt nem mondtam hogy a lányom gépén is ugyanaz a jelenség ugyanezzel a SP2-es winnel
adjak másik wint? bár akár a progi hibája is lehet...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #12765 Dátum: 2006 Szeptember 02, 18:31:48 »

lehet, hogy megfagy a program.nálam a dc kikapcsolása után is ott figyel a feldatkezelőben

Ja azt nem mondtam hogy a lányom gépén is ugyanaz a jelenség ugyanezzel a SP2-es winnel
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #12764 Dátum: 2006 Szeptember 02, 18:29:33 »

nem, nem az.

lehet, hogy megfagy a program.nálam a dc kikapcsolása után is ott figyel a feldatkezelőben

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #12763 Dátum: 2006 Szeptember 02, 18:26:42 »

vn egy olyan opció, hogy a nem használt ikonok elrejtése ezt kapcsold ki. jobbegér a tálcán és ott megtalálod.
nem, nem az.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #12762 Dátum: 2006 Szeptember 02, 18:25:01 »

Én otthon SP2  es telepítőről telepítettem és gondok vannak a tálcán a jobb oldali ikonokat nem mutatja mindet.PL a zonealarm ikon eltűnik én meg befosok hogy mi van de feladatkezelőben látom hogy minden OK.
vn egy olyan opció, hogy a nem használt ikonok elrejtése ezt kapcsold ki. jobbegér a tálcán és ott megtalálod.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #12761 Dátum: 2006 Szeptember 02, 18:20:46 »

Egyébként meg most kaptam zsír új gépet itt a cégnél.  Cheesy
3giga stb lCD (ez nem tetszik mert gagyi a képe) királyság.
Eddig nem tudtam dolgozni.
1303LS
« Hozzászólás #12760 Dátum: 2006 Szeptember 02, 18:19:39 »

ki mit ajánl érdemes az Xp frisssiteni?? és ha ogen honann lehet???
fontos köszi
Én otthon SP2  es telepítőről telepítettem és gondok vannak a tálcán a jobb oldali ikonokat nem mutatja mindet.PL a zonealarm ikon eltűnik én meg befosok hogy mi van de feladatkezelőben látom hogy minden OK.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #12759 Dátum: 2006 Szeptember 02, 18:17:20 »

ki mit ajánl érdemes az Xp frisssiteni?? és ha ogen honann lehet???
fontos köszi
vezérlőpult, automatikus frissítés. ha átlag user vagy, érdemes, mert foltozza a hibákat. elvleg a szériaszám is mindegy, de azért rá lehet faragni

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12758 Dátum: 2006 Szeptember 02, 18:14:21 »

ki mit ajánl érdemes az Xp frisssiteni?? és ha ogen honann lehet???
fontos köszi

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #12757 Dátum: 2006 Szeptember 02, 17:45:41 »

Na megvolt az idei első bogarazásom: beindítottam a sógorom 1 éve álló typ3-asát. Mókás volt, mert egy éve állt. Az AC pumpa membránja szépen kiszáradt és tűszúrás szerűen lyukacsos lett. Ezért aztán nem szívta fel a benzint. Ezt gumiragasztóval megragasztottam (jó-jó gány de mit csináljak, ha semmi nincs, egy rohadt 13-as kulcs volt a teljes műszaki háttér). A sógorom feltöltötte az akksit majd visszakötötte fordítva. aztán persze nem indult így aztán otthagyta. Szerencsére semmi sem károsodott. Feltöltöttem az akksit és bekötöttem rendesen.
Na mindegy, beindult és szépen jár. Elvittük lemosatni, kapott olajat, benzint, felpumpáltuk a kerekeit. Nagyon szépen néz ki. Az emberek megfordulnak utána az utcán meg odajönnek megnézni.
Próbálom rábeszélni, hogy jöjjön el TBányára.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #12756 Dátum: 2006 Szeptember 02, 16:15:23 »

A teljesítmény cudar dolog!  Most levelezgetek egy Samba-n hirdető motorépítővel és az 1835-ös motort elemezzük. Ő azt mondja, hogy 80-130 ló között tud belőle építeni és 100 lóig jól használható, felette nem annnnyira, ugyanis a  magas teljesítményt úgy érik el, hogy hegyes tengelyt tesznek bele, kitisztított hengerfejek, jó kipufogó, 48-as karbik és a motor teljesítménycsúcsa 6000-nél van. Viszont a 80 lóerősnek 2500-4000 fordulatig mindvégig 120 Nm felett van a nyomatéka és jól használható, rugalmas a motor. maximális fordulata meg 5000 vagy alatta. Tartós "daily driver" motor, mindössze 40-es karbi kell rá és 276-os tengely. Engle W100-ast preferálja.
És milyen kompressziót javasol? (Most keresgélek a Samba fórumán. Az egyik topikban "dinamikus kompresszióról" is szó van, hogy pl. az FK89-es tengely meg 9.5:1 CR mellett nagyon kicsi lesz,ezért javasolják nek a 10.1-10.5 CR-t. Ez mit jelent?

'81 Hecho en México
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #12755 Dátum: 2006 Szeptember 02, 14:21:32 »

jajajajaj!
de izgulok!
Wink Wink Wink

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12754 Dátum: 2006 Szeptember 02, 12:14:01 »

jajajajaj!
de izgulok!

Azt elhiszem Cheesy Wink
1 óra és indulunk

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
1303LS
« Hozzászólás #12753 Dátum: 2006 Szeptember 02, 11:50:58 »

ment az itteni címedre

Igen igen 

 Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12752 Dátum: 2006 Szeptember 02, 11:48:25 »

Megtenné valaki aki nagyon ráér, hogy ezt
http://www.mszp.hu/download/kampany/kampanydal(48kbps).mp3
letöltené és elküldené nekem emailben mert a szerver nálunk letiltja a letöltését.
Köszike. Cheesy

ment az itteni címedre
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #12751 Dátum: 2006 Szeptember 02, 11:44:51 »

Megtenné valaki aki nagyon ráér, hogy ezt
http://www.mszp.hu/download/kampany/kampanydal(48kbps).mp3
letöltené és elküldené nekem emailben mert a szerver nálunk letiltja a letöltését.
Köszike. Cheesy

perverz állat ;-)
1303LS
« Hozzászólás #12750 Dátum: 2006 Szeptember 02, 11:41:12 »

Megtenné valaki aki nagyon ráér, hogy ezt
http://www.mszp.hu/download/kampany/kampanydal(48kbps).mp3
letöltené és elküldené nekem emailben mert a szerver nálunk letiltja a letöltését.
Köszike. Cheesy
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #12749 Dátum: 2006 Szeptember 02, 11:38:18 »

jajajajaj!
de izgulok!
1303LS
« Hozzászólás #12748 Dátum: 2006 Szeptember 02, 08:46:30 »


Főleg, ha igazán ütőset akarsz csinálni, mert tudsz venni aluminium motortömböt ahová a 82-es löketű főtengely is befér, millió tengely és hajtórúd közül választhatsz, bármit ki tudsz legózni.

Egy 2 literes 914-esből származó motoron már nem tudsz sokat okosítani a könnyedén fellelhető alkatrészekből. Minden aranyárban van!

Én a typ1 komolyabb alkatrészeit is aranyárúnak érzem.
Én is szeretnék majd egyszer egy szintén másik blokkba egy nagyobb lökettérfogatú motort, de - mint már régebben is mondtam - alacsony fordulaton szeretnék több erőt belőle kihozni.És messze nem a tervem, hogy 100LE legyen.SZVSZ ez anyagiakban is jobban fog kijönni, mert ha nem forgatom a motort arra bőven elég lesz az AS41 és a gyári főtengely, esetleg egy 76-os, komolyabb hengerfej alakításra sem lesz szükség.
Tudom ez egy kifordult ötlet, de a csökött elméletem szerint egy kis lökettérfogat emelés tud annyi pluszt tenni a motorba mint a fordulatszám emeléssel elért töblet erő.Kisebb dinamikus és hő terheléssel, ami SZVSZ egy használhatóbb és kevesebb hibával tovább futó motort eredményezhet.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 02, 08:48:51 írta 1303LS »
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12747 Dátum: 2006 Szeptember 02, 08:37:46 »

Fényképezhettél volna több motorteret a hasalós, rozsdás vasak helyett !

 Grin Grin Grin

Nézd meg rendesen a képeket,vannak ott motorterek is szép számmal Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12746 Dátum: 2006 Szeptember 02, 08:26:16 »

Kint Spaban majdnem csak typ1es motorok voltak,főleg a komolyabb autókban

Fényképezhettél volna több motorteret a hasalós, rozsdás vasak helyett !

 Grin Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12745 Dátum: 2006 Szeptember 02, 08:25:21 »

Kint Spaban majdnem csak typ1es motorok voltak,főleg a komolyabb autókban


Főleg, ha igazán ütőset akarsz csinálni, mert tudsz venni aluminium motortömböt ahová a 82-es löketű főtengely is befér, millió tengely és hajtórúd közül választhatsz, bármit ki tudsz legózni.

Egy 2 literes 914-esből származó motoron már nem tudsz sokat okosítani a könnyedén fellelhető alkatrészekből. Minden aranyárban van!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #12744 Dátum: 2006 Szeptember 02, 08:17:06 »


Ez a most benne lévő ez a gyári motorom, gyári számmal. Ezt nem akarom szétfúrni, de majd építek egy nagyobb lökettérfogatút, ez tervben van.
A typ4 motort csak úgy lehetne betenni, hogy egy-két typ3 jellemvonást megszüntetek, pl. a kívülről olajszint ellenőrzést és ezt sem akarom. Meg igen, a typ4 erősebb, de ha azt még tovább akarod erősíteni az nagyon nagy pénz...és kevesebb okosság van hozzá. Typ1 motorhoz minden van relatíve olcsóért. (ja, és a typ4-es motorhoz nem értek!  Wink )


Télen szerintem lecserélem a 4.125 véglehajtást 3.88-ra, mintegy előkészülve a nagyobb, erősebb motorra.

Kint Spaban majdnem csak typ1es motorok voltak,főleg a komolyabb autókban

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12743 Dátum: 2006 Szeptember 02, 08:14:10 »

Irigyellek, én nem beszélni inglis. Az orosz tanításával kiölték belőlem a nyelvek iránti érdeklődést. Cry
Akartam már kérdezni, miért is nem vágsz bele egy kis ccm növelésbe?
Tegnap beszélgettünk valakivel aki szintén bogár mágus igaz motor téren Ő inkább a Typ4-t preferálja, viszont az övében is csak 1.6 van de a bika hosszú (asszem G50) váltót nem tudja kiforgatni.Szóval szerinte sincs más megoldás csak a köbcenti, vagy akkor oda a normál üzemi használat.


Ez a most benne lévő ez a gyári motorom, gyári számmal. Ezt nem akarom szétfúrni, de majd építek egy nagyobb lökettérfogatút, ez tervben van.
A typ4 motort csak úgy lehetne betenni, hogy egy-két typ3 jellemvonást megszüntetek, pl. a kívülről olajszint ellenőrzést és ezt sem akarom. Meg igen, a typ4 erősebb, de ha azt még tovább akarod erősíteni az nagyon nagy pénz...és kevesebb okosság van hozzá. Typ1 motorhoz minden van relatíve olcsóért. (ja, és a typ4-es motorhoz nem értek!  Wink )


Télen szerintem lecserélem a 4.125 véglehajtást 3.88-ra, mintegy előkészülve a nagyobb, erősebb motorra.

(Az angollal meg szerencsém is volt, mert már középiskolában megvolt a középfokúm, aztán olyan cégnél dolgoztam, ahol Angliában gyakorolhattam a nyelvet és kiegészíttettem a tudásomat, meg a papírjaimat is szakmai vizsgákkal. )
« Utoljára szerkesztve: 2006 Szeptember 02, 08:22:15 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 3221 3222 3223 3224 3225 [3226] 3227 3228 3229 3230 3231 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.138 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.