www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 01:39:54
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Oldalak:
1
...
3230
3231
3232
3233
3234
[
3235
]
3236
3237
3238
3239
3240
...
3545
Szerző
Téma: Szóljatok ide (Megtekintve 28097786 alkalommal)
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: mérés
«
Hozzászólás #12422 Dátum:
2006 Augusztus 28, 21:53:25 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 Augusztus 28, 21:47:54
miért?
híres lett a csávó :-))
Na pl ezért sem és még az autóját is szétvágtk!
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: mérés
«
Hozzászólás #12421 Dátum:
2006 Augusztus 28, 21:47:54 »
Idézetet írta: Bill - 2006 Augusztus 28, 21:42:31
Olvastam!
Nem lennék annak az autónak a tulaja!
miért?
híres lett a csávó :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: mérés
«
Hozzászólás #12420 Dátum:
2006 Augusztus 28, 21:42:31 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 Augusztus 28, 21:35:08
volt valahol egy oldal, ahol hasonló módszerrel javítottak egy autó gyorsulásán.
simán sok másodpercet javítottak az eredményén 200 m-en.
de az már nagyon durva volt, mindent ledobáltak róla, sőt a hátsó tengely mögötti részt is leflexelték :-))
Olvastam!
Nem lennék annak az autónak a tulaja!
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: mérés
«
Hozzászólás #12419 Dátum:
2006 Augusztus 28, 21:35:08 »
Idézetet írta: gsattila - 2006 Augusztus 28, 18:55:55
Léghajó módszer: üléseket kidobni, kárpitot leszedni, festéket/gittet lecsiszolni, mindent kifurkálni, stb. mondjam még?
Mínusz 150 kg!
volt valahol egy oldal, ahol hasonló módszerrel javítottak egy autó gyorsulásán.
simán sok másodpercet javítottak az eredményén 200 m-en.
de az már nagyon durva volt, mindent ledobáltak róla, sőt a hátsó tengely mögötti részt is leflexelték :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12418 Dátum:
2006 Augusztus 28, 21:31:30 »
Szombaton még ott volt (Rum mellet egy kis falúban)!
Ha Pécsre került, akkor még nem tudok róla.
Idézetet írta: aptom - 2006 Augusztus 28, 20:38:34
Egy ideig itt (Szombathely) tanyázott egy USA-ból behozott piros Karmann Ghia. Hátulja törött volt. Sajnos nem sikerült megnéznem mert már meg is vették,elvitték. Ha minden igaz Pécsre került. Kérdezném a pécsi szekciót,hogy lehet-e tudni hogy ki vette meg?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Holló
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12417 Dátum:
2006 Augusztus 28, 21:04:03 »
ezt a topicot nem tudod
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12416 Dátum:
2006 Augusztus 28, 21:03:38 »
na ezt csúnyán szétoffoltam
boccs
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12415 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:57:38 »
Idézetet írta: KIZS - 2006 Augusztus 28, 20:48:36
milyen gyorsan nyomod harmadik után a negyediket?
ja és nekem van ötödikem sőt hatodikom de volt már rá eset hogy huszadikom is
na de kb onnantól nememlészemedikem is van ám
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12414 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:52:07 »
Idézetet írta: KIZS - 2006 Augusztus 28, 20:48:36
milyen gyorsan nyomod harmadik után a negyediket?
te már láttad
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12413 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:51:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 20:49:43
Az a baj, hogy bár a typ4-es blokk erős, a nagy dugók (100mm körül, felett) olyan nehezek, hogy az 5000 fordulat körül már esélyes, hogy beszarik az a blokk is, mint a typ1-es. A 2.4-est én egy lapos tengellyel (276?) párosítanám, a 44-es weberekkel olyan nyomatéka lenne, hogy csak fel kellene kapcsolgatni és egy hosszú váltóval vidáman utazni, csendben, kis fordulaton. nem nyernél vele dragversenyt, de nem kellene folyton váltogatni...és tankolni!
Mondasz valamit!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12412 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:49:43 »
Idézetet írta: Bill - 2006 Augusztus 28, 20:45:51
Az mindegy, hogy nem építettél!
Egy a lényeg, hogy a költségeket akarom optimalizálni és a motort. Nem akarok egy agyon nyomott gépett, de ha nyomom akkor menjen.
Az a baj, hogy bár a typ4-es blokk erős, a nagy dugók (100mm körül, felett) olyan nehezek, hogy az 5000 fordulat körül már esélyes, hogy beszarik az a blokk is, mint a typ1-es. A 2.4-est én egy lapos tengellyel (276?) párosítanám, a 44-es weberekkel olyan nyomatéka lenne, hogy csak fel kellene kapcsolgatni és egy hosszú váltóval vidáman utazni, csendben, kis fordulaton. nem nyernél vele dragversenyt, de nem kellene folyton váltogatni...és tankolni!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12411 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:48:36 »
Idézetet írta: BigBug - 2006 Augusztus 28, 20:47:38
apuskáim itt olyan számok mennek hogy a bogimmal meg a buszommal max sereghajtó lehetnék
de ki iszik meg annyi viszkit mint én ? annyi idő alatt mint én ?
az sem kevésbé költséges ám
milyen gyorsan nyomod harmadik után a negyediket?
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12410 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:47:38 »
apuskáim itt olyan számok mennek hogy a bogimmal meg a buszommal max sereghajtó lehetnék
de ki iszik meg annyi viszkit mint én ? annyi idő alatt mint én ?
az sem kevésbé költséges ám
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12409 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:45:51 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 20:42:26
Akkor ehhez a karbihoz semmiképpen nem lesz jó a 300-as tengely, mert nem tudod kihasználni, amit a tengely nyújt. 2.4-es motorhoz és 300-as tengelyhez, ha ki akarod használni a tengelyt akkor fordulat kell, ahhoz meg bazi nagy karbi. 48-as legalább 37-es venturival.
Ezt szokták ajánlani, de hangsúlyozom, nem építettem iylen motort, én is csak könyvekre tudok hagyatkozni.
Az mindegy, hogy nem építettél!
Egy a lényeg, hogy a költségeket akarom optimalizálni és a motort. Nem akarok egy agyon nyomott gépett, de ha nyomom akkor menjen.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12408 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:44:57 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Augusztus 28, 20:43:21
CW alaktényezőt még szorozni kell a felfekvő felülettel is.( vagy a négyzetével? de rég volt)
felfekbvő felület???
Merőleges homlokfelület!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12407 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:43:21 »
Idézetet írta: NGA - 2006 Augusztus 28, 20:33:33
A CW érték nem azt fejezi ki, hogy adott erősségű szél mekkora erővel nyomja hátra a szélkamrában az autót? Mert akkor mindegy a felület.
CW alaktényezőt még szorozni kell a felfekvő felülettel is.( vagy a négyzetével? de rég volt)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12406 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:42:26 »
Idézetet írta: Bill - 2006 Augusztus 28, 20:35:40
És ha mindez egy 2,4L szett-re lesz rátéve?
Akkor ehhez a karbihoz semmiképpen nem lesz jó a 300-as tengely, mert nem tudod kihasználni, amit a tengely nyújt. 2.4-es motorhoz és 300-as tengelyhez, ha ki akarod használni a tengelyt akkor fordulat kell, ahhoz meg bazi nagy karbi. 48-as legalább 37-es venturival.
Ezt szokták ajánlani, de hangsúlyozom, nem építettem iylen motort, én is csak könyvekre tudok hagyatkozni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12405 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:42:20 »
Idézetet írta: aptom - 2006 Augusztus 28, 20:38:34
Egy ideig itt (Szombathely) tanyázott egy USA-ból behozott piros Karmann Ghia. Hátulja törött volt. Sajnos nem sikerült megnéznem mert már meg is vették,elvitték. Ha minden igaz Pécsre került. Kérdezném a pécsi szekciót,hogy lehet-e tudni hogy ki vette meg?
Pécsre nem került, mert szét van rohadva, nincs egy normális része.
Sompi
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12404 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:41:25 »
Idézetet írta: aptom - 2006 Augusztus 28, 20:38:34
Egy ideig itt (Szombathely) tanyázott egy USA-ból behozott piros Karmann Ghia. Hátulja törött volt. Sajnos nem sikerült megnéznem mert már meg is vették,elvitték. Ha minden igaz Pécsre került. Kérdezném a pécsi szekciót,hogy lehet-e tudni hogy ki vette meg?
NGA gondolkodott rajta! .......de aszondta, hogy mégsem kell neki........ most akkó ki vásárolt KG-t???
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12403 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:39:42 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Augusztus 28, 20:30:13
Nekem a bogárra egyébként kisebb érték sejlik, de a felület ugye jóval nagyobb egy Typ3 esetében mint egy bogár ha a CW hasonló is.
Szóval én fenttartom hogy a Typ3 adat nem könnyű tolni az úton mondjuk 120 felett.
Igazatok van, a Cw csak az alaktényező, ha a merőleges homlokfelület nagyobb (biztos, hogy nagyobb?) akkor nagyobb erő kell a mozgatáshoz.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12402 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:38:34 »
Egy ideig itt (Szombathely) tanyázott egy USA-ból behozott piros Karmann Ghia. Hátulja törött volt. Sajnos nem sikerült megnéznem mert már meg is vették,elvitték. Ha minden igaz Pécsre került. Kérdezném a pécsi szekciót,hogy lehet-e tudni hogy ki vette meg?
'81 Hecho en México
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12401 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:35:40 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 20:30:56
Hát ez határeset. A 300 fok körüli tengely az elég sportos, forgós, de ahhoz egy 2000-es motor esetében nem lenne baj a 48-as torok és legalább 36-os venturi.
A 44-es torok és 32-34-es venturi egy 286-os tengelyhez okés párosítás az általam olvasottak, de még nem tapasztaltak szerint.
Hogy teljesítményben mire számíthatsz...ha forog 5000 körül a 300-as tengellyel akkor tudni fogja a 120-140 lovat, szerintem, de alul nem lesz erőművész, 3500-tól indul el majd.
És ha mindez egy 2,4L szett-re lesz rátéve?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12400 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:35:33 »
Idézetet írta: NGA - 2006 Augusztus 28, 20:27:35
A Typ3 légellenállása jobb mint a bogár, bármennyire is meglepő.
A súlya viszont sokkal több, 1035 kg viszonyul a 780 kg-hoz.
Igen, a kis autóknak soha nincs jó alaktényezőjük, ez érdekes, de tény.
Szerintem a 1600 TL 960 kg. Néhol 940...
Sajnos nehéz...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12399 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:33:33 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Augusztus 28, 20:30:13
Nekem a bogárra egyébként kisebb érték sejlik, de a felület ugye jóval nagyobb egy Typ3 esetében mint egy bogár ha a CW hasonló is.
Szóval én fenttartom hogy a Typ3 adat nem könnyű tolni az úton mondjuk 120 felett.
A CW érték nem azt fejezi ki, hogy adott erősségű szél mekkora erővel nyomja hátra a szélkamrában az autót? Mert akkor mindegy a felület.
Süni
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12398 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:32:01 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Augusztus 28, 20:30:13
Nekem a bogárra egyébként kisebb érték sejlik, de a felület ugye jóval nagyobb egy Typ3 esetében mint egy bogár ha a CW hasonló is.
Szóval én fenttartom hogy a Typ3 adat nem könnyű tolni az úton mondjuk 120 felett.
Ezt akartam mondani. Hiába jobb az együttható, ha a felület nagyobb. Asszem van egy Cd érték, az a mérvadó.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12397 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:30:56 »
Idézetet írta: Bill - 2006 Augusztus 28, 20:15:29
Egy 44IDF-re mondjatok már valamit (Stunt kimondottan rád gondoltam) TypIV-re akarom tenni párban.
Mire számíthatok? (min 2000ccm, 300 fok körüli vezért.)
(szerintem a felni, de nem biztos C2)
Hát ez határeset. A 300 fok körüli tengely az elég sportos, forgós, de ahhoz egy 2000-es motor esetében nem lenne baj a 48-as torok és legalább 36-os venturi.
A 44-es torok és 32-34-es venturi egy 286-os tengelyhez okés párosítás az általam olvasottak, de még nem tapasztaltak szerint.
Hogy teljesítményben mire számíthatsz...ha forog 5000 körül a 300-as tengellyel akkor tudni fogja a 120-140 lovat, szerintem, de alul nem lesz erőművész, 3500-tól indul el majd.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12396 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:30:13 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 20:26:02
Az autóm légellenállása jobb, mint egy bogáré, (Cw bogár 0.44 typ3 0.43 egy Liener Gy könyv alapján) a végsebességben az számít. A gyorsulás az oké, ott a tömeg az elsődleges, a volt bogim, (amato bogara) rövid váltóval nagyot ment, csak úgy kúszott fel a mutató...
A teljesítmény megítéléséhez a végsebesség egy elég korrekt adat, tekintetbe véve, hogy nagyon nincsenek az autók leáttételezve és nincs nagy overdrive-juk (túlfokozat) sem.
Egy 60 lóerős bogár lazán megy 140-et, végsebessége 150 körül van, kicsit talán felette. 170 km/h-hoz már kell 80 lóerő. Kábé.
Ezek valós sebességek, nem óra áltam mutatott értékek.
Nekem a bogárra egyébként kisebb érték sejlik, de a felület ugye jóval nagyobb egy Typ3 esetében mint egy bogár ha a CW hasonló is.
Szóval én fenttartom hogy a Typ3 adat nem könnyű tolni az úton mondjuk 120 felett.
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12395 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:29:53 »
Egy 44IDF-re mondjatok már valamit (Stunt kimondottan rád gondoltam) TypIV-re akarom tenni párban.
Mire számíthatok? (min 2000ccm, 300 fok körüli vezért.)
Vagy inkább nem vállalkozol rá, Stunt?
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12394 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:27:35 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Augusztus 28, 20:14:42
Szerintem azt egy kicist könnyen kezeled, hogy egy k"icsit nehezebb az autód mint egy bogár" szerintem meg sokkal nehezebb, talán a légellenállása sem kisebb.
Arra kíváncsi lennék mit tudna a motorod egy bogárban.
Szerintem a hosszú váltóva is simán túlpörögné magát negyedikben.
Viszont ha most fékpadra tennéd sem mutatna rossz értéket, ahhoz képest amit vártál tőle, csak hát ugye a TYP3 egy nagy hajó.
A Typ3 légellenállása jobb mint a bogár, bármennyire is meglepő.
A súlya viszont sokkal több, 1035 kg viszonyul a 780 kg-hoz.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12393 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:26:49 »
Idézetet írta: Maresz - 2006 Augusztus 28, 20:16:22
c2 porke felni!
Jaaa...
Nem vagyok annyira jártas ezekben a cult kerekekben...
(nem is tetszik)
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12392 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:26:02 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Augusztus 28, 20:14:42
Szerintem azt egy kicist könnyen kezeled, hogy egy k"icsit nehezebb az autód mint egy bogár" szerintem meg sokkal nehezebb, talán a légellenállása sem kisebb.
Arra kíváncsi lennék mit tudna a motorod egy bogárban.
Szerintem a hosszú váltóva is simán túlpörögné magát negyedikben.
Viszont ha most fékpadra tennéd sem mutatna rossz értéket, ahhoz képest amit vártál tőle, csak hát ugye a TYP3 egy nagy hajó.
Az autóm légellenállása jobb, mint egy bogáré, (Cw bogár 0.44 typ3 0.43 egy Liener Gy könyv alapján) a végsebességben az számít. A gyorsulás az oké, ott a tömeg az elsődleges, a volt bogim, (amato bogara) rövid váltóval nagyot ment, csak úgy kúszott fel a mutató...
A teljesítmény megítéléséhez a végsebesség egy elég korrekt adat, tekintetbe véve, hogy nagyon nincsenek az autók leáttételezve és nincs nagy overdrive-juk (túlfokozat) sem.
Egy 60 lóerős bogár lazán megy 140-et, végsebessége 150 körül van, kicsit talán felette. 170 km/h-hoz már kell 80 lóerő. Kábé.
Ezek valós sebességek, nem óra áltam mutatott értékek.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12391 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:16:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 20:14:22
Bazeg, Maresz mi a f*sz az a C2? Azt már értem, hogy az arany bogár, az Elite VW Clubos, de C2?
c2 porke felni!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12390 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:15:29 »
Egy 44IDF-re mondjatok már valamit (Stunt kimondottan rád gondoltam) TypIV-re akarom tenni párban.
Mire számíthatok? (min 2000ccm, 300 fok körüli vezért.)
(szerintem a felni, de nem biztos C2)
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12389 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:14:42 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 19:49:29
Nekem több van levéve, mint 1 mm, a hengerfej felöntéseire ráült a heger felső bordája, szelepek becsiszolva, égéstér kiköbölve, dugattyúkiállás beállítva, Scat C25-ös tengely könnyített Scat szelepemelőkkel, szívócső összedolgozva a hengerfejjel (nem lóg bele a tömítés
) pontosan bekarburálva a 2 db 34 PDSIT, 009-es gyújtás 8 fok alapelőgyújtásról indul és 31 fokig szabályoz, gyári DC váltó, csőkígyó és Empi Thunderbird Quite kipufogó és - bár igaz, hogy nehezebb, mint egy bogár - 100-on 19 alatt van fent, végsebessége meg GPS-szel mérve 152, de az is nagynehezen. De ezt tudja hétfőn, kedden, bármikor.
Persze mondhatjuk, hogy béna vagyok, szar motort csináltam, de én mégis azt gyanítom, hogy túl sok urban leged kering a levegőben.
(Megjegyzem nekem volt 2000-es Mitsubishi Galantom 1988-as GLXi, a 109 lóerős. 11 mp alatt százon van és majdnem elkocogta a 200-at. Kíváncsi vagyok melyik bogár nyomná le.............. )
Szerintem azt egy kicist könnyen kezeled, hogy egy k"icsit nehezebb az autód mint egy bogár" szerintem meg sokkal nehezebb, talán a légellenállása sem kisebb.
Arra kíváncsi lennék mit tudna a motorod egy bogárban.
Szerintem a hosszú váltóva is simán túlpörögné magát negyedikben.
Viszont ha most fékpadra tennéd sem mutatna rossz értéket, ahhoz képest amit vártál tőle, csak hát ugye a TYP3 egy nagy hajó.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12388 Dátum:
2006 Augusztus 28, 20:14:22 »
Idézetet írta: Maresz - 2006 Augusztus 28, 19:59:04
arany-narancs elite bogár c2 ön
Bazeg, Maresz mi a f*sz az a C2? Azt már értem, hogy az arany bogár, az Elite VW Clubos, de C2?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12387 Dátum:
2006 Augusztus 28, 19:59:04 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Augusztus 28, 19:55:06
Milyen Peti?
Nekem is lesz most két 40-es weber, a tengelyem valahol a W100-as és a W110-es között van, de nagyobbat emel, növelt kompresszió, meglátjuk.
Le fogom méretni.
De már előre tudom, hogy az lesz, hogy "ááá, csak n (pozitív egész szám, nagyobb mint 60) lóerő, a Nagyotszóló Misinek 120 lovas az egyhatosa...!"
"És mérte már a teljesítményét? Hát azt még nem, de..." és itt bizonyításképpen elhangzik egy urban legend.
Mivel Doxáé egy széria, szép hangú és jó állapotú motor én azt veszem etalon 80 lóerősnek.
ha valaki lenyomja, akkor vagy jobban rajtol, vagy erősebb a gépe.
Nyolcadmérföld az smafu, komolytalan, negyedmérföld számít, ott már kell motorerő.
arany-narancs elite bogár c2 ön
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12386 Dátum:
2006 Augusztus 28, 19:55:06 »
Idézetet írta: Maresz - 2006 Augusztus 28, 19:42:05
soki gyorsuláson
kb együt megy a doxa és peti akinek 1,6 110es tenegyl 2db 40s weber van!
Milyen Peti?
Nekem is lesz most két 40-es weber, a tengelyem valahol a W100-as és a W110-es között van, de nagyobbat emel, növelt kompresszió, meglátjuk.
Le fogom méretni.
De már előre tudom, hogy az lesz, hogy "ááá, csak n (pozitív egész szám, nagyobb mint 60) lóerő, a Nagyotszóló Misinek 120 lovas az egyhatosa...!"
"És mérte már a teljesítményét? Hát azt még nem, de..." és itt bizonyításképpen elhangzik egy urban legend.
Mivel Doxáé egy széria, szép hangú és jó állapotú motor én azt veszem etalon 80 lóerősnek.
ha valaki lenyomja, akkor vagy jobban rajtol, vagy erősebb a gépe.
Nyolcadmérföld az smafu, komolytalan, negyedmérföld számít, ott már kell motorerő.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12385 Dátum:
2006 Augusztus 28, 19:49:29 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 Augusztus 28, 18:29:02
SZVSZ egy 1.6-os motor aminek a kompressziója (max1mm a hengerfejből) picit meg van bolondítva, két PDSIT karbival gyári kicist jobban szelelő kipuffal hosszú váltóval simán veszi a 160-at sőt.
100-ig gyorsulva lenyom egy 80-as évekbeli Mitsu Galantot ami 2000-es.Ezt nem én nyomtam hanem egy haverom az én autómmal de csak sokára merte elmondani.
A 160-at én mentem.
Nekem több van levéve, mint 1 mm, a hengerfej felöntéseire ráült a heger felső bordája, szelepek becsiszolva, égéstér kiköbölve, dugattyúkiállás beállítva, Scat C25-ös tengely könnyített Scat szelepemelőkkel, szívócső összedolgozva a hengerfejjel (nem lóg bele a tömítés
) pontosan bekarburálva a 2 db 34 PDSIT, 009-es gyújtás 8 fok alapelőgyújtásról indul és 31 fokig szabályoz, gyári DC váltó, csőkígyó és Empi Thunderbird Quite kipufogó és - bár igaz, hogy nehezebb, mint egy bogár - 100-on 19 alatt van fent, végsebessége meg GPS-szel mérve 152, de az is nagynehezen. De ezt tudja hétfőn, kedden, bármikor.
Persze mondhatjuk, hogy béna vagyok, szar motort csináltam, de én mégis azt gyanítom, hogy túl sok urban leged kering a levegőben.
(Megjegyzem nekem volt 2000-es Mitsubishi Galantom 1988-as GLXi, a 109 lóerős. 11 mp alatt százon van és majdnem elkocogta a 200-at. Kíváncsi vagyok melyik bogár nyomná le.............. )
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12384 Dátum:
2006 Augusztus 28, 19:42:05 »
soki gyorsuláson
kb együt megy a doxa és peti akinek 1,6 110es tenegyl 2db 40s weber van!
«
Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 28, 19:45:11 írta Maresz
»
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #12383 Dátum:
2006 Augusztus 28, 19:34:19 »
Idézetet írta: Gyöngyi - 2006 Augusztus 28, 19:02:25
Hajó, én Döndi pasija vok, nagyon kéne egy praktikus jótanács, víz került a benzinbe, lecsapoltuk, de hogy tunnám különválasztani, hopgy hasznosítsam a 30 liteer benzint?
mármost mér kéne különválasztani? a víz nehezebb, mint a benzin, no meg nem is igazán keveredik vele, ezért a tárolóedény alján gyűlik össze.
Oldalak:
1
...
3230
3231
3232
3233
3234
[
3235
]
3236
3237
3238
3239
3240
...
3545
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...