www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 19, 09:21:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921394 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3233 3234 3235 3236 3237 [3238] 3239 3240 3241 3242 3243 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31795434 alkalommal)
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #12367 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:46:58 »

A rángatás mindig előjele annak, hogy már valami nem jó. És az is egy jel, amikor kezd keményedni a kuplung.

Én nagyon utálom, amikor rángat, főleg dugóban (nagyon ritkán megyek dugóban, szerencsére) ezért egy teljes új szerkezetet vettem és a lendkerék felületén vettem (vetettem) egy fogást, kb 2 tizedes mélységgel. A kuplungom vajpuha, egyáltalán nem rángat, csúszásnak nyoma sincs.

Perfetto!  Wink

És mennyibe került mindez, kedves barátom?  Evil
Leon 1303
« Hozzászólás #12366 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:44:18 »

Mé nem elég?

Azé még magát állva hagyom.


 Evil

Találkozunk Tbányán!
(VICCCCC)
 Evil
Leon 1303
« Hozzászólás #12365 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:43:02 »

Ezzel a karbival nem nagyon lehet pörgős motort csinálni, ezzel lehet egy takarékos, nyomatékost, mert a 32/36-os torokméretek nem nagyok, még akkor sem, amikor együtt megy a kettő, nagygáznál. Ehhez jól illik a hosszúváltó.

Gondolj bele, amikor az első torok van nyitva akkor egy 32-es torkon lélegzik, amiben van egy 26-os venturi. A gyári karbija 34-es és 24-es venturival, alig kisebb a venturi, a torok még nagyobb is....
nekem ráadásul 31-es karbi volt rajta, és azzal is legjobb esetben 8 litert evett.
Lehet nekem rossz a veeztés technikám!
Szeretem üveg hangig pörgetni!
Imádom mikor a Kadron úgy üvölt, hogy megfagy az élet az utcán  Evil Evil Evil

Mikor nyílik a 36-os torok, akkor aztán vrááááááááááááááááááááááááááá
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12364 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:39:34 »

CSAAAK?
 Evil

Mé nem elég?

Azé még magát állva hagyom.


 Evil

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12363 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:38:29 »

WEBER DFEV 32/36 progressive

Ezzel a karbival nem nagyon lehet pörgős motort csinálni, ezzel lehet egy takarékos, nyomatékost, mert a 32/36-os torokméretek nem nagyok, még akkor sem, amikor együtt megy a kettő, nagygáznál. Ehhez jól illik a hosszúváltó.

Gondolj bele, amikor az első torok van nyitva akkor egy 32-es torkon lélegzik, amiben van egy 26-os venturi. A gyári karbija 34-es és 24-es venturival, alig kisebb a venturi, a torok még nagyobb is....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #12362 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:38:19 »

Nekem meg:

WEBER 34 ICT

csak 2 db.


 Evil

CSAAAK?
 Evil
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12361 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:37:29 »

Nekem is!

Nekem meg:

WEBER 34 ICT

csak 2 db.


szivató nincs, a fuvókákat meg má nemtom miről mire cseréltük.

 Evil

Leon 1303
« Hozzászólás #12360 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:35:16 »

WEBER DFEV 32/36 progressive
amúgy DFAV van beleütve, de az vizes aktivitású szivatós volt (ez tuti!!), és átalakították elektronyossá, ami meg DFEV!
Az értékeik ugyan azok, csaka szivató különbözik!
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12359 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:34:13 »

Dili! Most lett kész a kandallónk, akkor mivel fűtűnk télen?  Tongue  Grin

Jut is marad is.

 Evil

Leon 1303
« Hozzászólás #12358 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:29:25 »

100-as folyamatos tempónál 8 körül kell lenni, de inkább alatta. 120-nál kb. 9, de nem tiz felett.

Biztos vagyok benne, hogy kicsit sokat kap. Én valahol az alapjárati fúvókánál vagy a levegő fúvókánál keresgélnék. Vagy kehelycső.

Mi a karbid tipusa? Megpróbálok utánanézni.

WEBER DFEV 32/36 progressive
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12357 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:26:35 »

szinte pontosan 10 lici, de legutóbb 120-al utazva egy kortynyival több  Grin
gyertyát azóta nem néztük, de alig van még benne pár 100 km a karbi csere óta.

100-as folyamatos tempónál 8 körül kell lenni, de inkább alatta. 120-nál kb. 9, de nem tiz felett.

Biztos vagyok benne, hogy kicsit sokat kap. Én valahol az alapjárati fúvókánál vagy a levegő fúvókánál keresgélnék. Vagy kehelycső.

Mi a karbid tipusa? Megpróbálok utánanézni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #12356 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:25:48 »


Okoskodni kell a jettinggel, szinte biztos vagyok benne.



Ha megcsinálják neked a weber guruk, és beszámolsz, akkor nagyvalószínűséggel mennék én is hozzájuk!
De előtte jólenne mégeccer szétkapni a blokkot... meg egy nag ykuplung is dukál, mert az 1300 as van benne...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12355 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:23:39 »

Holtjáték rendben van. Régebben (közvetlenül a motorcsere után) csinálta azt az autó, hogy induláskor rángatott. Na ez most szépen megszünt, ehelyett van a lentebb leírt anti-gyorsulás.

A rángatás mindig előjele annak, hogy már valami nem jó. És az is egy jel, amikor kezd keményedni a kuplung.

Én nagyon utálom, amikor rángat, főleg dugóban (nagyon ritkán megyek dugóban, szerencsére) ezért egy teljes új szerkezetet vettem és a lendkerék felületén vettem (vetettem) egy fogást, kb 2 tizedes mélységgel. A kuplungom vajpuha, egyáltalán nem rángat, csúszásnak nyoma sincs.

Perfetto!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #12354 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:22:01 »


Okoskodni kell a jettinggel, szinte biztos vagyok benne.

Fogyasztás? Gyertya szín?

szinte pontosan 10 lici, de legutóbb 120-al utazva egy kortynyival több  Grin
gyertyát azóta nem néztük, de alig van még benne pár 100 km a karbi csere óta.
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #12353 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:19:53 »


Ha van holtjátékod (pedálon 1-1.5 cm) akkor nem, sajnos akkor szerkezet és/vagy betét csere.

Holtjáték rendben van. Régebben (közvetlenül a motorcsere után) csinálta azt az autó, hogy induláskor rángatott. Na ez most szépen megszünt, ehelyett van a lentebb leírt anti-gyorsulás.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12352 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:18:19 »




Okoskodni kell a jettinggel, szinte biztos vagyok benne.

Fogyasztás? Gyertya szín?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12351 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:17:31 »

Na ezek a gyári fúvóka adatok, és leméresgettük, és pont ezek is vannak benne!
<beszúrt kép törölve>

A 26/27-es venturi nagyon kicsi egy központi webernél, szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #12350 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:17:11 »


gyári tengely és kadron
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 28, 16:20:18 írta Leon 1303 »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12349 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:16:07 »

Aha  Wink.

SZMB-s topic: lehet-e valamilyen utánállítással a csúszást csökkenteni?


Ha van holtjátékod (pedálon 1-1.5 cm) akkor nem, sajnos akkor szerkezet és/vagy betét csere.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #12348 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:15:41 »

Aztán valaki ezt írta:

Ezzel nem dolgozott neki olyan jól:
Idle Jets:
        Primary - 60
        Secondary - 50

    Main Jets:        This set-up is too lean.
       Primary - 137
       Secondary - 140


Aztán ha jól vettem ki, akkor így már jobb lett...
Idle Jets:
        Primary - 60
        Secondary - 50

    Main Jets:
       Primary - 140
       Secondary - 137

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12347 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:14:54 »

1.6 hosszúváltó  Cry  Cry  Cry
na majd újramérem ...

A hosszúváltó lerontja a 60-100 adatot negyedikben, mert ott combos(abb) motor kell, hogy 60-ról meginduljon. Ha meg még sportkipufogód is van és sport (hegyesebb) tengelyed, akkor meg pláne, mert ezek felfelé tolják a fordulatszámon a nyomatékcsúcsot.

Nem az én eredményemet magyarázom, meg nem is téged vigasztallak, csak úgy mondom.

Én addig nem hagyon abba a variálást (ezzel a motorral), amig 15 alá nem megy a 0-100-ig gyorsulásom.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #12346 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:12:22 »

Ne felejtsd el a tikokat meg most már az erdőből is vihetsz.

 Evil
Dili! Most lett kész a kandallónk, akkor mivel fűtűnk télen?  Tongue  Grin
Leon 1303
« Hozzászólás #12345 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:11:28 »

Na ezek a gyári fúvóka adatok, és leméresgettük, és pont ezek is vannak benne!
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #12344 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:06:44 »


A kuplung csúszása mindig magasabb fokozatokban jelentkezik, ott tudod rátenni a teljes erőt (nyomatékot.). Egyesben nem adsz neki annyi erőt, a váltó az, ami megsokszorozza a nyomatékot. (t.i. nyomatékváltó :-) )

Aha  Wink.

SZMB-s topic: lehet-e valamilyen utánállítással a csúszást csökkenteni?
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #12343 Dátum: 2006 Augusztus 28, 16:01:44 »

Ne felejtsd el a tikokat meg most már az erdőből is vihetsz.

 Evil

Leon 1303
« Hozzászólás #12342 Dátum: 2006 Augusztus 28, 15:58:23 »

Tekintetbe véve, hogy a bogár könnyebb, mint a typ3-as...és rövid váltód van(?) nem túl nagy nyomatékról (és erőről) árulkodnak a mérések, ezért bátorkodtam arra gondolni, hogy alsóbb fordulaton a karburálással gond van.

Kíváncsi lennék pl. amato bogarának adataira, ugyanis az rövidváltós és erős 1.6-os motor van benne, szerintem az 4.-ben 80-100-at megcsinálja 8-9 s alatt, ami viszont elég jó.

1.6 hosszúváltó  Cry  Cry  Cry
na majd újramérem ...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12341 Dátum: 2006 Augusztus 28, 15:57:37 »

Érdekesek ezek az adatok. Én ha 3-asban 60-nál rálépek, csak a motor bőg fel de gyorsulást nem nagyon (vagy inkább nagyon mem) érzek  Cry.

Kuplungtárcsa kopásra gyanakodtam, de egy pancser teszttel (behúzott kézifék, 1-esben felengedve szép lassan a kuplungot) szépen huzigálni akarta előre a kocsit, szóval ott nem tünt csúszósnak.




A kuplung csúszása mindig magasabb fokozatokban jelentkezik, ott tudod rátenni a teljes erőt (nyomatékot.). Egyesben nem adsz neki annyi erőt, a váltó az, ami megsokszorozza a nyomatékot. (t.i. nyomatékváltó :-) )

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12340 Dátum: 2006 Augusztus 28, 15:55:57 »

melegen is szoktam gyújtás után egy picit rápöccinteni, de olyan pöccre indul, hogy alig lehet hallani az indítómotor hangját, már jár is a motor!
Amúgy most a weberrel egész jó kis nyomatéka lett, szépen elhet vele előzgetni, még akkor is, ha beszorulok 90-nél valaki mögé, hipphopp előzi megfele.
Szerintem nem volt elég meleg a mocim. Majd ha megyek valamerre, és már jó meleg, majd újraméresgetem.
Na ezaz, hoyg 4.-be 60-nál megáll az élet szinte...
Mikor csináltuk pedig direkt megnéztük, hogy 4.-ben hogy bírja az 50-et, és szépen ment, nem rángatott semmi nem volt, és lassan el is indul onnan, szal most csak a nem elég meleg motorra tudom fogni, meg hogy naaaagy szél volt a 4-esen  Grin

Tekintetbe véve, hogy a bogár könnyebb, mint a typ3-as...és rövid váltód van(?) nem túl nagy nyomatékról (és erőről) árulkodnak a mérések, ezért bátorkodtam arra gondolni, hogy alsóbb fordulaton a karburálással gond van.

Kíváncsi lennék pl. amato bogarának adataira, ugyanis az rövidváltós és erős 1.6-os motor van benne, szerintem az 4.-ben 80-100-at megcsinálja 8-9 s alatt, ami viszont elég jó.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető bokonon
Hozzászólások: 1558


« Hozzászólás #12339 Dátum: 2006 Augusztus 28, 15:53:10 »

Érdekesek ezek az adatok. Én ha 3-asban 60-nál rálépek, csak a motor bőg fel de gyorsulást nem nagyon (vagy inkább nagyon mem) érzek  Cry.

Kuplungtárcsa kopásra gyanakodtam, de egy pancser teszttel (behúzott kézifék, 1-esben felengedve szép lassan a kuplungot) szépen huzigálni akarta előre a kocsit, szóval ott nem tünt csúszósnak.

Leon 1303
« Hozzászólás #12338 Dátum: 2006 Augusztus 28, 15:48:45 »

Köszönöm szépen a méréseket!

Ha ennyire nem megy kis fordulaton, akkor én azért jobban megnézném a fúvókázást: ha meleg, indul gáz nélkül? Jól veszi a fordulatot lentről? Nem dúsul be?

Amikor átfúvókáztam az enyémet, mert valami amerikai barom azt javasolta (a kipuhoz és a tengelyhez) akkor 4.-ben 60-ról szinte nem tudtam felgyorsítani... Most legalább, - ha szerényen is  -  megy.


melegen is szoktam gyújtás után egy picit rápöccinteni, de olyan pöccre indul, hogy alig lehet hallani az indítómotor hangját, már jár is a motor!
Amúgy most a weberrel egész jó kis nyomatéka lett, szépen elhet vele előzgetni, még akkor is, ha beszorulok 90-nél valaki mögé, hipphopp előzi megfele.
Szerintem nem volt elég meleg a mocim. Majd ha megyek valamerre, és már jó meleg, majd újraméresgetem.
Na ezaz, hoyg 4.-be 60-nál megáll az élet szinte...
Mikor csináltuk pedig direkt megnéztük, hogy 4.-ben hogy bírja az 50-et, és szépen ment, nem rángatott semmi nem volt, és lassan el is indul onnan, szal most csak a nem elég meleg motorra tudom fogni, meg hogy naaaagy szél volt a 4-esen  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12337 Dátum: 2006 Augusztus 28, 15:43:19 »

Enyim meglepően sz*ar értékeket produkált szerintem:

60-100 km/h 3. fokozat 23 s
60-100 km/h 4 fokozat  44 s
80-100 km/h 4. fokozat 34 s (majd 26)
80-120 km/h 4 fokozat  1 perc 15 s

0-100 km/h  26 s


Köszönöm szépen a méréseket!

Ha ennyire nem megy kis fordulaton, akkor én azért jobban megnézném a fúvókázást: ha meleg, indul gáz nélkül? Jól veszi a fordulatot lentről? Nem dúsul be?

Amikor átfúvókáztam az enyémet, mert valami amerikai barom azt javasolta (a kipuhoz és a tengelyhez) akkor 4.-ben 60-ról szinte nem tudtam felgyorsítani... Most legalább, - ha szerényen is  -  megy.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon 1303
« Hozzászólás #12336 Dátum: 2006 Augusztus 28, 15:29:56 »

60-100 km/h 3. fokozat 13 sec
60-100 km/h 4 fokozat  17 sec
80-100 km/h 4. fokozat 11 sec
80-120 km/h 4 fokozat 24 sec (egy örökkévalóság!!)

0-100 km/h  19 sec


Enyim meglepően sz*ar értékeket produkált szerintem:

60-100 km/h 3. fokozat 23 s
60-100 km/h 4 fokozat  44 s
80-100 km/h 4. fokozat 34 s (majd 26)
80-120 km/h 4 fokozat  1 perc 15 s

0-100 km/h  26 s

Ezek annyira lehetetlen értékek!
Most vagy tesóm a béna, mert nem tud stopperezni,
vagy én nyomom neki szarul,
vagy a gép...
nem volt még igazán meleg, vagy 5 km-ert kocsikáztam előtte.

Majd a 0-100-ra mérés után kifogyott a benyám a 4-esen, szerencsére pont elgurultunk a gyümölcsöskertünkig, ahol volt még vagy 2 liter egy kannába. Na ezek után nem volt kedvem megint méresgetni...

Érdekes, hogy 0-100 és 80-100 4.-ben ugyan annyi...

A 4.-es méréseknél szar volt. Mikor elérte a 60-at vagy 80-at kénytelen voltam 4-be tolni, de akkor meg semmi ereje nem volt...
Egyszerűen ilyen alacsony sebességnél 4.-ben megáll az élet, meg a mutató is egy helyben...
100-110-nél váltva a 4.-et megy szépen!
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 28, 15:31:31 írta Leon 1303 »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12335 Dátum: 2006 Augusztus 28, 14:45:10 »

Azaz a keletnémetek gyártmánya. Ettől még lehetett bogárban, mivel volt pl Videoton világitáskapcsoló is benne. A Golf2-őt is szerelték FER lámpákkal.

Nem mondtam, hogy nem, márcsak azért sem, mert nekem is volt FER ködlámpám...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #12334 Dátum: 2006 Augusztus 28, 14:28:06 »

Made in GDR vagy DDR ha úgy jobban tetszik.

Azaz a keletnémetek gyártmánya. Ettől még lehetett bogárban, mivel volt pl Videoton világitáskapcsoló is benne. A Golf2-őt is szerelték FER lámpákkal.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12333 Dátum: 2006 Augusztus 28, 14:08:49 »

a FER az milyen gyártmány?
egyenértékű a Bosch-al meg Hellával?


Made in GDR vagy DDR ha úgy jobban tetszik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #12332 Dátum: 2006 Augusztus 28, 14:07:10 »

Smiley
és az a szám a lámpabúrában mond valamit hogy G22001?
(honnan tudni hogy szimmetrikus vagy sima?)

Nézz rá! Ha van az üveg vetítő-barázdáin kb 15 fokos ferde vonal, akkor a szabvány európai aszimmetrikus, ha csak függőleges és vizszintes vetítőbordák vannak akkor szimmetrikus.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #12331 Dátum: 2006 Augusztus 28, 13:50:20 »

ja, tényleg a PAL a csehszlovák  Grin
Smiley
és az a szám a lámpabúrában mond valamit hogy G22001?
(honnan tudni hogy szimmetrikus vagy sima?)
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #12330 Dátum: 2006 Augusztus 28, 13:47:51 »

Made in Germany
ja, tényleg a PAL a csehszlovák  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18509


1969

« Hozzászólás #12329 Dátum: 2006 Augusztus 28, 13:45:15 »

Csehszlovák?
Made in Germany
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #12328 Dátum: 2006 Augusztus 28, 13:45:02 »

Írtam a Csángó Topikba, akit érint, kérem nézzen oda!
Kösz: GSA
Oldalak: 1 ... 3233 3234 3235 3236 3237 [3238] 3239 3240 3241 3242 3243 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.