www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 22:15:03

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3177 3178 3179 3180 3181 [3182] 3183 3184 3185 3186 3187 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30622699 alkalommal)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14599 Dátum: 2006 Október 15, 23:16:32 »

nanemááá
barmok!!
Csinálnak egy korekt gépet, és szétbasszák az alját.
Kutya se venné észre, ha egy koptató szikrázna alatta...

persze,hogy barmok..de ez a jó Evil Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon 1303
« Hozzászólás #14598 Dátum: 2006 Október 15, 23:14:54 »

jaja.
úgy hívják hogy futóműtest és padlólemez
nanemááá
barmok!!
Csinálnak egy korekt gépet, és szétbasszák az alját.
Kutya se venné észre, ha egy koptató szikrázna alatta...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14597 Dátum: 2006 Október 15, 23:13:01 »

ezeken tuti van valami koptató, ami szikrázik

jaja.
úgy hívják hogy futóműtest és padlólemez

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon 1303
« Hozzászólás #14596 Dátum: 2006 Október 15, 23:11:54 »

keméyn..
tavasszal jó lenne nekem is így közlekedni Cheesy Wink
ezeken tuti van valami koptató, ami szikrázik
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14595 Dátum: 2006 Október 15, 23:07:43 »

<a href="http://www.dailymotion.com/swf/xhgj9" target="_blank">http://www.dailymotion.com/swf/xhgj9</a>
láttuk már?


keméyn..
tavasszal jó lenne nekem is így közlekedni Cheesy Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
1303LS
« Hozzászólás #14594 Dátum: 2006 Október 15, 22:19:07 »

a gyárban nekem is így megy.
be van állítva nálatok egy proxy, ami azt eredményezi, hogy a gépeden állíthatsz akármit, akkor is a proxy szabályai szerint netezhetsz.
hívd meg sörözni a rendszergizdát, oszt beszéld rá az okosságra :-))

Aha köszi.
A régi NT-s gépemen simán ment, akkor biztos most basztattak valamit.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14593 Dátum: 2006 Október 15, 20:53:19 »

€...Télleg! Cheesy
€ Tényleg... Shocked
Tucc vaze

örvendek, hogy segítehttem :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14592 Dátum: 2006 Október 15, 20:48:45 »

€ Tényleg... Shocked
Tucc vaze

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14591 Dátum: 2006 Október 15, 20:48:37 »

€...Télleg! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14590 Dátum: 2006 Október 15, 20:44:29 »

Az euro jelet hogyan csalom elő  a gépemből?

jobb oldali alt gomb + U betű




flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #14589 Dátum: 2006 Október 15, 20:34:36 »

Az euro jelet hogyan csalom elő  a gépemből?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14588 Dátum: 2006 Október 15, 20:07:20 »

Hol lehet a hiba ha az elolvasott üzeneteimnél miután az olvasásból a "friss" gombra nyomok nem frissíti az IE az oldalt.Még a perc,másodperc is az előbbit mutatja.Hiába frissítek nem tölti le újra.
Majd pár perc múlva frissít ha rányomok.
Az eszk/beáll/általános fülén a beállításoknál bármit állítok(aut, mindig) ugyanez.
Ez csak azóta van hogy megkaptuk az új gépeket, ja és munkahelyi szarrá tiltott szerver mögül.

a gyárban nekem is így megy.
be van állítva nálatok egy proxy, ami azt eredményezi, hogy a gépeden állíthatsz akármit, akkor is a proxy szabályai szerint netezhetsz.
hívd meg sörözni a rendszergizdát, oszt beszéld rá az okosságra :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14587 Dátum: 2006 Október 15, 18:47:29 »

ezért kételkedtem én is, csak nem tudok ilyen szépen írni meg nem tudom számokkal alátámasztani az állításomat

Akkor gyakorold a köbölést, az legalább megy!  Evil Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #14586 Dátum: 2006 Október 15, 17:56:58 »

Hol lehet a hiba ha az elolvasott üzeneteimnél miután az olvasásból a "friss" gombra nyomok nem frissíti az IE az oldalt.Még a perc,másodperc is az előbbit mutatja.Hiába frissítek nem tölti le újra.
Majd pár perc múlva frissít ha rányomok.
Az eszk/beáll/általános fülén a beállításoknál bármit állítok(aut, mindig) ugyanez.
Ez csak azóta van hogy megkaptuk az új gépeket, ja és munkahelyi szarrá tiltott szerver mögül.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14585 Dátum: 2006 Október 15, 17:48:24 »

Akkor valszeg nem széria motoros bogit vettem annak idején az én bogim 5200-ig hajlandó pörögni tulzott erölködés nélkül.

Jó reggelt mindenkinek!

Maresz neked nincs Engle W120-ad??
én is most rendeltem magamnak

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #14584 Dátum: 2006 Október 15, 15:27:25 »

Egyiptomi utcaképek 2.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #14583 Dátum: 2006 Október 15, 15:26:38 »

Még nem bírtam rájönni, hogy ide milyen beszólások illenek.
Egyiptomi utcaképek:
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #14582 Dátum: 2006 Október 15, 11:25:49 »

Pityubá hol köszörülnék meg nekem faszányosan szerinted a vezműtengelyemet ha nem kapok 297fokos????
jah meg nincs egy kis lemezed feleslegbe foltozni a kasztnit?????

Az meg minek?

 Evil

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14581 Dátum: 2006 Október 15, 11:05:28 »

metro

praktikerben vóóót.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14580 Dátum: 2006 Október 15, 09:35:50 »

2-ben 75-ig tudom huzatni a bogit barmikor az 5000fordulat es D-s 1200-es Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14579 Dátum: 2006 Október 15, 09:19:32 »

...
Maresz neked nincs Engle W120-ad??

Szerintem az a tengely kicsit erős már (bel)városi araszolgatáshoz. A W110-es elegendő.
Nekem anno a W110-zel 5500-ig pörgött ki a motor üzemszerűen (4-ben 5000-ig).

...

Ja, azt se felejtsük el, hogy ha te 5000-es fordulaton lenyomsz egy BP-Bécs távot és vissza, akkor már dobhatod is ki a motorodat. Egy Suzukinak ez szinte üzemszerű. 5000-nél te már a nyomatékcsúcs után vagy kétszer, ő meg még csak akkor fut bele a csúcsba.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Holló
« Hozzászólás #14578 Dátum: 2006 Október 15, 09:17:02 »

valaki monnya meg, hogy hol a 'csában lehet bakot venni ilyenkor?

voltam ósanban, tecsóban, baumaxban, de nem van.
metro
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14577 Dátum: 2006 Október 15, 09:09:41 »

valaki monnya meg, hogy hol a 'csában lehet bakot venni ilyenkor?

voltam ósanban, tecsóban, baumaxban, de nem van.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14576 Dátum: 2006 Október 15, 09:07:10 »

Jah és még valami hátul 195/70 15 semperit.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14575 Dátum: 2006 Október 15, 09:06:53 »

Pityubá hol köszörülnék meg nekem faszányosan szerinted a vezműtengelyemet ha nem kapok 297fokos????
jah meg nincs egy kis lemezed feleslegbe foltozni a kasztnit?????

ne legyél már fasz.
jó az a széria 1.6, ami neked van.

a kérdéseidre a válaszok:
nemtudom
sajnos nincs (azaz fel tudom ajánlani a balelső sárvédőmet, ami úgyis össze van gyűrve)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Holló
« Hozzászólás #14574 Dátum: 2006 Október 15, 09:05:40 »

Ez totálisan így van. Nagyon, nagyon sokat számít, hogy ő közel 7000-ig tudja pörgetni a motort, míg a bogár 4500 után ledadog (na jó ha széttuningoltad, akkor 5000-nél). Ezért (is) jó a WBX annál a 4000-es fordulat nem a vég, hanem a megszokott utazó és simán felpörög 6500-ig, mint egy mai motor. Da az Alfa motoros bogarakkal is ez a helyzet. Nem az számít feltétlenül, hogy az a motor erősebb (persze ez is jó dolog Smiley ) hanem az, hogy az 4000-nél feléled és nem behal.
ezért kételkedtem én is, csak nem tudok ilyen szépen írni meg nem tudom számokkal alátámasztani az állításomat
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14573 Dátum: 2006 Október 15, 09:04:30 »

Ez totálisan így van. Nagyon, nagyon sokat számít, hogy ő közel 7000-ig tudja pörgetni a motort, míg a bogár 4500 után ledadog (na jó ha széttuningoltad, akkor 5000-nél). Ezért (is) jó a WBX annál a 4000-es fordulat nem a vég, hanem a megszokott utazó és simán felpörög 6500-ig, mint egy mai motor. Da az Alfa motoros bogarakkal is ez a helyzet. Nem az számít feltétlenül, hogy az a motor erősebb (persze ez is jó dolog Smiley ) hanem az, hogy az 4000-nél feléled és nem behal.

Akkor valszeg nem széria motoros bogit vettem annak idején az én bogim 5200-ig hajlandó pörögni tulzott erölködés nélkül.

Jó reggelt mindenkinek!

Maresz neked nincs Engle W120-ad??
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14572 Dátum: 2006 Október 15, 08:53:39 »

...
A gyorsulásról meg csak annyit, hogy egy 1.0 Swift odaveri az 1.6-os széria bogarat, mert a bogárnak nagyot ejt a négyfokozatú váltója, a swift 5 fokozatú, de így is 50-60-nál elég eltenni az egyest, ha a bogarat (akár 3.88-as váltóval) egyesbe 50 ig forgatod hátbaver a boxermotor a lendkerék meg elrepül az Univerzumba.
Az 1.3-as Swift meg a komolyabb 1.6-os bogarakat is leveri, erősebb (vagy legalább annyi lóerős), de könnyebb és szélesebb fordulatszámot tudsz használni, váltója 5-ös, kevesebbet ejt, de még így is eggyel kevesebbet kell váltania százig.
...

Ez totálisan így van. Nagyon, nagyon sokat számít, hogy ő közel 7000-ig tudja pörgetni a motort, míg a bogár 4500 után ledadog (na jó ha széttuningoltad, akkor 5000-nél). Ezért (is) jó a WBX annál a 4000-es fordulat nem a vég, hanem a megszokott utazó és simán felpörög 6500-ig, mint egy mai motor. Da az Alfa motoros bogarakkal is ez a helyzet. Nem az számít feltétlenül, hogy az a motor erősebb (persze ez is jó dolog Smiley ) hanem az, hogy az 4000-nél feléled és nem behal.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #14571 Dátum: 2006 Október 15, 08:30:01 »

Jó reggelt Magyarország!   Wink

Jól sikerült az éjszaka, volt egy kis iszi-iszi, de nem volt filmszakadásom.
1303LS
« Hozzászólás #14570 Dátum: 2006 Október 15, 07:34:28 »


Jó reggelt Magyarország!   Wink

Tegnap egy 205 PUG olajkályha lenyomott, de úgy ám hogy :
Vagy a nagyihoz mentek, vagy béna volt, vagy -10LE-re volt tuningolva.
Ja vagy lehet hogy köcsög volt.Viszont a következő lámpánál büntettem, kifékeztem a buzit. Evil
Na mindegy állva hagyta a kis 60-al krúzoló 1.2-es erőgépemet.
Most veszek dobókockát a tükörre, hátha.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14569 Dátum: 2006 Október 15, 07:32:24 »

Igen, de a tömítése kicsit más. Kell valami plusz (talán O) gyűrű.
OK, keresem.

typ1 sima bogár/busz lendkerékbe is van "o"gyürü Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14568 Dátum: 2006 Október 15, 07:27:16 »

Az engle W120-as pont 297 fokos (0.4" körüli emeléssel). 79 Euroért szokott lenni sűrűn az ebay-en, de szerintem itthon is lehet venni valamelyik ismert boltban.
Persze ez lehet, hogy neked nem "faszányos".


A gyorsulásról meg csak annyit, hogy egy 1.0 Swift odaveri az 1.6-os széria bogarat, mert a bogárnak nagyot ejt a négyfokozatú váltója, a swift 5 fokozatú, de így is 50-60-nál elég eltenni az egyest, ha a bogarat (akár 3.88-as váltóval) egyesbe 50 ig forgatod hátbaver a boxermotor a lendkerék meg elrepül az Univerzumba.
Az 1.3-as Swift meg a komolyabb 1.6-os bogarakat is leveri, erősebb (vagy legalább annyi lóerős), de könnyebb és szélesebb fordulatszámot tudsz használni, váltója 5-ös, kevesebbet ejt, de még így is eggyel kevesebbet kell váltania százig.

Aki nem hiszi járjon utána.

Ha a Hungária körúton lehagysz egy swiftet a ratyi-rambó városi hülyék lámpaversenyén, az nem azt jelenti, hogy gyorsabb az autód, hanem:
1, a másik leszarta a versenyt, pont nagyihoz utazott
2, faláb
3, kársztájlingon (BONTEX) tuningolta a gépet ami - 10 lóerő.



Gondolom mindenki azt hiszi, hogy a bogár gyári adat gyorsulását 0_100-ig a németek elmérték, direkt rosszabbat írtak, a japcsik meg direkt jobbat a swift esetében.

Jó reggelt Magyarország!   Wink
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14567 Dátum: 2006 Október 15, 07:06:58 »

Pityubá hol köszörülnék meg nekem faszányosan szerinted a vezműtengelyemet ha nem kapok 297fokos????
jah meg nincs egy kis lemezed feleslegbe foltozni a kasztnit?????

Az engle W120-as pont 297 fokos (0.4" körüli emeléssel). 79 Euroért szokott lenni sűrűn az ebay-en, de szerintem itthon is lehet venni valamelyik ismert boltban.
Persze ez lehet, hogy neked nem "faszányos".


A gyorsulásról meg csak annyit, hogy egy 1.0 Swift odaveri az 1.6-os széria bogarat, mert a bogárnak nagyot ejt a négyfokozatú váltója, a swift 5 fokozatú, de így is 50-60-nál elég eltenni az egyest, ha a bogarat (akár 3.88-as váltóval) egyesbe 50 ig forgatod hátbaver a boxermotor a lendkerék meg elrepül az Univerzumba.
Az 1.3-as Swift meg a komolyabb 1.6-os bogarakat is leveri, erősebb (vagy legalább annyi lóerős), de könnyebb és szélesebb fordulatszámot tudsz használni, váltója 5-ös, kevesebbet ejt, de még így is eggyel kevesebbet kell váltania százig.

Aki nem hiszi járjon utána.

Ha a Hungária körúton lehagysz egy swiftet a ratyi-rambó városi hülyék lámpaversenyén, az nem azt jelenti, hogy gyorsabb az autód, hanem:
1, a másik leszarta a versenyt, pont nagyihoz utazott
2, faláb
3, kársztájlingon (BONTEX) tuningolta a gépet ami - 10 lóerő.



Gondolom mindenki azt hiszi, hogy a bogár gyári adat gyorsulását 0_100-ig a németek elmérték, direkt rosszabbat írtak, a japcsik meg direkt jobbat a swift esetében.

Jó reggelt Magyarország!   Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14566 Dátum: 2006 Október 14, 23:00:18 »

Pityubá hol köszörülnék meg nekem faszányosan szerinted a vezműtengelyemet ha nem kapok 297fokos????
jah meg nincs egy kis lemezed feleslegbe foltozni a kasztnit?????
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14565 Dátum: 2006 Október 14, 22:57:13 »

Nincs CO-m baszod! Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14564 Dátum: 2006 Október 14, 22:56:04 »

Pityúbá holnap kijüssz megnézni az alvázat ????
Györgyék telkén csinálom tudod.

holnap motorkiszedés + sallangok (sárvédő, lökös, stb) leszedés lesz, mert a héten tolom lákátoshoz a cuccot.
szerintem varrjad végig, abból baj nem lehet.
csak CO-val csináljad, mert rondán kiég az acélból a szén, aztán baszhatod.

f@szomat, fejlődnöm kell. és?
neszójjábe kötsög
 Wink
fákk,
pont TE nem tudsz ilyet? csalódtam benned



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14563 Dátum: 2006 Október 14, 22:51:33 »

Pityubá legalább ketten kiokoskodjuk hogy végigvarjam vagy ne? Smiley))
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14562 Dátum: 2006 Október 14, 22:51:01 »

Pityúbá holnap kijüssz megnézni az alvázat ????
Györgyék telkén csinálom tudod.
Holló
« Hozzászólás #14561 Dátum: 2006 Október 14, 22:48:40 »

de dugattyúkiállást nem tudsz mérni, kutya! :-))
f@szomat, fejlődnöm kell. és?
neszójjábe kötsög
 Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14560 Dátum: 2006 Október 14, 22:46:59 »

köbölni azért tudok  Grin
azt minden hülye tud

de dugattyúkiállást nem tudsz mérni, kutya! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 3177 3178 3179 3180 3181 [3182] 3183 3184 3185 3186 3187 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.12 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.