www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:36:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3169 3170 3171 3172 3173 [3174] 3175 3176 3177 3178 3179 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 28038653 alkalommal)
Holló
« Hozzászólás #14862 Dátum: 2006 Október 17, 18:54:32 »

ja, és miattam még nem várt senki egy lejtőn felfele sem, se ausztriában, se itthon, se máshol...
ezt hívják emelkedőnek  Evil
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14861 Dátum: 2006 Október 17, 18:54:11 »

Egyébként egy ilyen versenyben én is benne lennék. Mondjuk hóesés után az Aatesékhez menjünk fel. BMW tavaly ott már bizonytott, de a buszra is kíváncsi vagyok.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14860 Dátum: 2006 Október 17, 18:52:54 »

jaja,a 4 évszakos szerintem semmire nem jó..se nyáron,se télen
4 évszakos gumi: kihúzhatós fotelágy esete - vagy nem fotel, vagy nem ágy.
Nekem vam téligumim, és van összehasonlítási alapom is, hiszen egy téli szezont nyárival nyomtam le.
Amit itt a kedves kollégák lejjebb írnak, hát hogy is fogalmazzak...
...nem túl okos. Persze, hogy lehet nyári gumival télen menni, hát lehet tövig kopott tükörradiállal is nyáron autózni. Hogyne. Csak az a nem mindegy, hogy hogyan állsz meg, vagy vészhelyzetben hogyan viselkedik az autód. Azért annyiban maradjunk, hogy a legjobb megoldás egy garnitúra nyári, + egy garnitúra téli. Hosszabb távon költségben ugyanott vagy (bocs, 4+felni...), de nyugodtabb is lehetsz: a téli gumi hidegben jobban fogja a kocsit az úton.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14859 Dátum: 2006 Október 17, 18:51:58 »

...
Már tavaly is vita volt ebből, mert szerinted a hátsókerekesek jobbak a csúszos úton, a másik 99% szerint meg nem.

persze hogy jobb!
de legalábbis élvezetesebb Smiley

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #14858 Dátum: 2006 Október 17, 18:43:47 »

Szóval szerintem:
1. Normál figyelemmel a bogár télen használható nyári gumival. Megcsináltam nem volt gond.
2. Másik autóba (orrmotoros), be nem ülnék, ha nem lenne rajta téli gumi. A lanciával egyszer próbáltam úgy játszani, minta a bogárral. Az lett a vége, hogy egy négykerekes alumínum kuka 10et pördült, én csak egyet.
3. Egy télen volt hátul négyévszakos gumi, a nyári kipukkanása után. Nos, annál nem sok szarabb volt ezidáig. A McDonalds parkolóból nem tudtam kiállni.

Szóval az emberek vegyenek csak téli gumit, mert orrkerekes autóra kell. A bogár azonban más. Nagyon jó a súlyelosztása. A hátsóhajtásnak köszönhetően csúszáskor is lehet játszani szépen. Persze nem árt, ha az első hó leeste alkalmával kimegy az ember a felvonulási térre, hogy megszokja mikor mit kell tenni.

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #14857 Dátum: 2006 Október 17, 18:19:29 »


AZtán jól elbaszod az éppen hirtelen elédlépő nagymamát , vagyakárkit.


Aztán halálralincselnek  a cigók...


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14856 Dátum: 2006 Október 17, 18:04:37 »

Én pl leszarom a mászást, de próbáljatok már megállni nyári gumival -10 fokban.
Tökmindegy mennyivel mész, kurva sokkal hosszabb lesz a fékút mint téligumival ami -10ben nem fagy betonkeményre.
AZtán jól elbaszod az éppen hirtelen elédlépő nagymamát , vagyakárkit.
Az egy más kérdés, mikor a polgár azt hiszi mert téli gumija van akkor már száguldozhat is 100-al a havas úton, de erről a téligumi nem tehet.
Téli gumival is be kell tartani a körülményeknek megfelelő sebességet.

az utolsó tíz télen biztos nyárigumival közlekedtem (előtte volt valami négyévszakosom)

az első lökhárítóim is, meg a homlokfalaim is abszolút sérülésmentesek, a hátsó lökhárítóimon van gyűrődés (ja, és vonóhorog rulez)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14855 Dátum: 2006 Október 17, 18:01:42 »

Kihívlak az elsőkerekes fosládámmal télen bármilyen úton (te választasz) egy kis bólyakerülgetésre vagy mászásra felfelé a stopper ellen, oké?

Sima Barum Polaris 2-esem van, kb. 70%-os, egy telet ment, az nekem kb 30e km.


Már tavaly is vita volt ebből, mert szerinted a hátsókerekesek jobbak a csúszos úton, a másik 99% szerint meg nem.

bármikor.

de én nem vitatkozom, mert nincs min. én tudom, hogy engem zavar a sok elsőkerekes fosláda, amelyik nem bír felmenni a szentendrein a felüljáróra, vagy a mészáros utcában a hegyalja kereszteződésénél nem bír elindulni a lámpától, ha leesik 3 centi hó, és nem tudok miattuk normálisan közlekedni.

ja, és miattam még nem várt senki egy lejtőn felfele sem, se ausztriában, se itthon, se máshol...
1303LS
« Hozzászólás #14854 Dátum: 2006 Október 17, 17:50:47 »

Én pl leszarom a mászást, de próbáljatok már megállni nyári gumival -10 fokban.
Tökmindegy mennyivel mész, kurva sokkal hosszabb lesz a fékút mint téligumival ami -10ben nem fagy betonkeményre.
AZtán jól elbaszod az éppen hirtelen elédlépő nagymamát , vagyakárkit.
Az egy más kérdés, mikor a polgár azt hiszi mert téli gumija van akkor már száguldozhat is 100-al a havas úton, de erről a téligumi nem tehet.
Téli gumival is be kell tartani a körülményeknek megfelelő sebességet.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14853 Dátum: 2006 Október 17, 17:43:31 »

akkor itthon meg télen be kéne tiltani minden elsőkerékhajtású fosládát, mert elzárják előlem az utat

Kihívlak az elsőkerekes fosládámmal télen bármilyen úton (te választasz) egy kis bólyakerülgetésre vagy mászásra felfelé a stopper ellen, oké?

Sima Barum Polaris 2-esem van, kb. 70%-os, egy telet ment, az nekem kb 30e km.


Már tavaly is vita volt ebből, mert szerinted a hátsókerekesek jobbak a csúszos úton, a másik 99% szerint meg nem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #14852 Dátum: 2006 Október 17, 17:26:05 »

ááá,dehogyis,csak MEGFELELŐEN KELL FÉKEZNI Cheesy
naugye, érted te, csak kötözködsz. ugyanúgy nem mész 90el nyárigumival hóban, mint ahogy nem állsz ki egy új ferrarival gyorsulni annak reményében, hogy 100on 200at versz rá.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14851 Dátum: 2006 Október 17, 17:17:45 »

naszóval biztos, hogy a téligumi jobb télen, a nyárigumi meg jobb nyáron, valamivel.
meg biztos, hogy az ABS-szel is hamarabb meg lehet állni, mint anélkül, valamivel.
satöbbi.

de az biztos, hogy a dolgok néphülyítés meg lenyúlás része sokkal komolyabb, mint a valódi mögöttes tartalom...

vagy szóljon, aki ABS nélkül nem tud megállni, feltéve, hogy - ahogy BlackP már párszor mondta - úgy vezet, ahogy kell...
semmi másról nincs szó, mint hogy sokszázezer forintot le lehet nyúlni (fejenként) a lúzerekről, az ezért kapott többlet meg köszönőviszonyban sincs az általa kifizetett árral.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14850 Dátum: 2006 Október 17, 17:09:51 »

a kipörgésgátlós bmw-vel voltál, vagy a syncroval?

bmwvel voltam, de a többi autó sem swift volt, hanem nagyobbacska opel meg ilyesmi
sanszos, hogy volt azokban is valami elektricska modula

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14849 Dátum: 2006 Október 17, 17:09:05 »


Ez nem azért van, mert hülyék, hanem azért, mert oktondi nyárigumisok elzárják az utat azok elől, akiknek van téligumijuk és egyébként tudnának menni.


akkor itthon meg télen be kéne tiltani minden elsőkerékhajtású fosládát, mert elzárják előlem az utat
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14848 Dátum: 2006 Október 17, 17:06:39 »


tavaly télen egy 4 autós sorban mentem 3-ként, mikor elértünk egy emelkedőhöz (itt BP-n belül)
az előttem levő két autó elkezdett bénázni, mire nekem elfogyott a türelmem és szépen kikerültem őket és felhajtottam a domb tetejére
ott direkt megálltam és néztem mit csinál a másik három és hát igen komolyan bénáztak
négyünk közül csak én jutottam fel, ők a táv harmadát nem tudták megtenni és nem azért, mert nekem olyan nagyon különleges kocsim van vagy az övéké volt szar hanem azért, mert nekem téli gumim volt, nekik meg nem


a kipörgésgátlós bmw-vel voltál, vagy a syncroval?
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #14847 Dátum: 2006 Október 17, 17:06:13 »

én is értem ezt a propaganda dolgot, meg hogy régen nem volt téli meg nyári. csakhogy régen nem ilyen sebességgel közlekedtek az emberek. a forgalom ritmusát meg fel kell venned a városban. persze, vezess a gumidnak megfelelően.. de inkább válassz másik útvonalat a gumidnak megfelelően, mert egy mai nyárival nem mész fel egy lejárt havas dombra.
 én télen vettem egy garnitúra téli gumit használtan, különben nem tudnék hazajutni. egész nyáron azt használtam, mert "nem volt kedvem" másikat venni, meg ezeket sosem használnám el ha csak télire teszem fel..
ja, és amíg a téligumis felnik felújításon estek át, feltettem a diagonált hogy lemenjek Gumibogihoz. Ha régen az emberek ilyen nyári diagonállal közlekedtek télen, nem tudom hogy maradt egyáltalán ép autó meg ember..
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 17, 17:09:19 írta Typ117 »
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #14846 Dátum: 2006 Október 17, 16:56:59 »

A négyévszakos nekem se jött be esőben, amikor még nyálkás az út..de a virsli az visítozik így is-úgy is, lesz*rom...
de ha meg télivel nyomulsz nyáron, akkor megnő a fogysztásod nem? ( már a nyárigumis nyomuláshoz képest  Grin )

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14845 Dátum: 2006 Október 17, 16:53:36 »

Próbáljatok ki egy téli vagy négyévszakos gumit nyáron, ESŐBEN. Nem túl jó. Főleg fékezéskor eléggé hamar elveszíti a betont...

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #14844 Dátum: 2006 Október 17, 16:49:37 »

jaja,a 4 évszakos szerintem semmire nem jó..se nyáron,se télen
Nekem a piros bogin ilyen gumi van, és szinte mindenhol elmentem vele télen-nyáron

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14843 Dátum: 2006 Október 17, 16:46:46 »

Szerintem ami télre jó, az nem jó nyárra, és fordítva. Hogy is van ez a 4 évszakos dolog ???
Majd Gumibogi megmondja !

jaja,a 4 évszakos szerintem semmire nem jó..se nyáron,se télen

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #14842 Dátum: 2006 Október 17, 16:46:23 »

Vagy hegylakó Grin

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #14841 Dátum: 2006 Október 17, 16:45:15 »

Szerintem a 4 évszakos gumi az átlag magyar időjárási viszonyokhoz megfelel, kivéve, ha az ember vadász, vagy erdész Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Süni
« Hozzászólás #14840 Dátum: 2006 Október 17, 16:39:51 »


vagy vegyen 4 évszakosat

Szerintem ami télre jó, az nem jó nyárra, és fordítva. Hogy is van ez a 4 évszakos dolog ???
Majd Gumibogi megmondja !
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #14839 Dátum: 2006 Október 17, 16:36:20 »

manapság már élesen szétvált a két irányvonal

és vajon miért vált szét a két irányvonal?
az előbb említettem: profit, piac, propaganda...
egy vonallal is meg lehetne oldani, pláne ennyi kutatási pénzből, de akkor nem vennél két garnitúra gumit. Juniornak van igaza: lassacskán jönnek az esőgumik is  Wink Cheesy
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #14838 Dátum: 2006 Október 17, 16:35:32 »

Én akkor már azt mondom,hogy inkább téli gumi télen-nyáron,mint télen nyári..
én is mentem már télen nyári gumival,nem történt egy horpadás sem,de ne mondja senki,hogy nincs különbség a 2 között..mert van..
Télen jobb a téli
"Nem kicsit,nagyon"
 Cheesy Cool
én pölö kezdtem ráérezni a driftre téligumival a busz alatt 40 fokban  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14837 Dátum: 2006 Október 17, 16:35:29 »

a régi gumik (zsigulis, skodás időkben) inkább 4 évszakosak voltak, mint téli/nyárik, manapság már élesen szétvált a két irányvonal és akárki akármit mond ez érezhető is
a BMW-t nyáron téli gumival megfogni egy kanyarban lehetetlen, míg nyári gumival gyerekjárék
télen fordítva

bogárnál nem ilyen nagy az eltérés, mert kicsi, könnyű és gyenge az autó, de azért egy fékpróbát lehet megérne a dolog, mert tuti egy nyálkás téli úton vészfékezéskor a téli gumi ráver a nyárira vagy 4-5 métert

ááá,dehogyis,csak MEGFELELŐEN KELL FÉKEZNI Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14836 Dátum: 2006 Október 17, 16:35:08 »

igen
ha nem akar/tud erre költeni az ember, akkor járjon állandóan télivel, abból kevesebb baj származik
vagy vegyen 4 évszakosat

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #14835 Dátum: 2006 Október 17, 16:34:58 »

mindegy. akkoris, ha úgy vezetsz, ahogy oa illik és tudsz is, működik a nyári gumi. vagy a négyévszakos. nem mondom, hogyn incs különbség, de nem bénul meg az ember nyárui gumival sem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14834 Dátum: 2006 Október 17, 16:33:35 »

Én akkor már azt mondom,hogy inkább téli gumi télen-nyáron,mint télen nyári..
én is mentem már télen nyári gumival,nem történt egy horpadás sem,de ne mondja senki,hogy nincs különbség a 2 között..mert van..
Télen jobb a téli
"Nem kicsit,nagyon"
 Cheesy Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14833 Dátum: 2006 Október 17, 16:31:29 »

Ez a téligumi kérdés pl. Ausztriában nem ilyen éles, ott ugyanis pl. FelsőAusztria egyes tartományaiba nem is engednek az útra téli gumi nélkül.

Ez nem azért van, mert hülyék, hanem azért, mert oktondi nyárigumisok elzárják az utat azok elől, akiknek van téligumijuk és egyébként tudnának menni.

Értem egyesek érvelését a marketing és propaganda terén, de ez szvsz kurvára nem ebbe a kategóriába esik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14832 Dátum: 2006 Október 17, 16:30:16 »

...
kb. 10 évig vezettem 120-as skodát (farmotor!) télen-nyáron, napmintnap. soha nem voltt semmi gond, téligumiról még csak nem is álmodtam.
...

a régi gumik (zsigulis, skodás időkben) inkább 4 évszakosak voltak, mint téli/nyárik, manapság már élesen szétvált a két irányvonal és akárki akármit mond ez érezhető is
a BMW-t nyáron téli gumival megfogni egy kanyarban lehetetlen, míg nyári gumival gyerekjárék
télen fordítva

bogárnál nem ilyen nagy az eltérés, mert kicsi, könnyű és gyenge az autó, de azért egy fékpróbát lehet megérne a dolog, mert tuti egy nyálkás téli úton vészfékezéskor a téli gumi ráver a nyárira vagy 4-5 métert

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #14831 Dátum: 2006 Október 17, 16:27:34 »

ez azért nem teljesen van így
tavaly télen egy 4 autós sorban mentem 3-ként, mikor elértünk egy emelkedőhöz (itt BP-n belül)
az előttem levő két autó elkezdett bénázni, mire nekem elfogyott a türelmem és szépen kikerültem őket és felhajtottam a domb tetejére
ott direkt megálltam és néztem mit csinál a másik három és hát igen komolyan bénáztak
négyünk közül csak én jutottam fel, ők a táv harmadát nem tudták megtenni és nem azért, mert nekem olyan nagyon különleges kocsim van vagy az övéké volt szar hanem azért, mert nekem téli gumim volt, nekik meg nem

de egyébként 5 fok körüli hidegben ha nyári gumival nagyot fékezek, akkor már érezhetően csúszik a kocsi (tök száraz aszfalton is napsütéses időben)
annyira csúszik, hogy képes vagyok kicsúszni körforgalomból (persze mehetnék 5-tel a körforgalomban, de akkor mehetnék gyalog is a kocsit tolva)
mondom, egy nagy emelkedőn havas úton biztos számít. száraz úton fel lehet menni, nem szarrákopott gumit kell használni. nem kétlem, hogy csúszik, tudom, hogy így van, ezért mondom, hogy A KÖRÜLMÉNYEKNEK MEGFELELŐEN KELL vezetni.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14830 Dátum: 2006 Október 17, 16:25:35 »

mondtam, sztem elég érthetően, hogy úgy kell vezetni, amilyenek a viszonyok. és egy lefagyott úton max söges gumival mész fel az emelkedőn....

ez azért nem teljesen van így
tavaly télen egy 4 autós sorban mentem 3-ként, mikor elértünk egy emelkedőhöz (itt BP-n belül)
az előttem levő két autó elkezdett bénázni, mire nekem elfogyott a türelmem és szépen kikerültem őket és felhajtottam a domb tetejére
ott direkt megálltam és néztem mit csinál a másik három és hát igen komolyan bénáztak
négyünk közül csak én jutottam fel, ők a táv harmadát nem tudták megtenni és nem azért, mert nekem olyan nagyon különleges kocsim van vagy az övéké volt szar hanem azért, mert nekem téli gumim volt, nekik meg nem

de egyébként 5 fok körüli hidegben ha nyári gumival nagyot fékezek, akkor már érezhetően csúszik a kocsi (tök száraz aszfalton is napsütéses időben)
annyira csúszik, hogy képes vagyok kicsúszni körforgalomból (persze mehetnék 5-tel a körforgalomban, de akkor mehetnék gyalog is a kocsit tolva)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #14829 Dátum: 2006 Október 17, 16:25:24 »

úgy látszik nem vezettél még télen téli gumis autót..
amiket itt leírsz,egy qrvanagy faszság...ne haragudj

faszság.

kb. 10 évig vezettem 120-as skodát (farmotor!) télen-nyáron, napmintnap. soha nem voltt semmi gond, téligumiról még csak nem is álmodtam.
most a céges opelt vezetem (abs, téligumi, mittoménmi).
téligumi: jobban csúszik, még szárazon is. abs: talán lefagyott úton ér valamit, padlóféknél.

tudni kell, hogy mire vagy képes és mire képes az, ami alattad van. ennyi.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #14828 Dátum: 2006 Október 17, 16:25:06 »

úgy látszik nem vezettél még télen téli gumis autót..
amiket itt leírsz,egy qrvanagy faszság...ne haragudj
de, vezettem télen téligumis autót. és ha jégen fel tud mászni az autód egy nagyobb emelkedőn, akkor vagy hóláncod van, vagy hazudsz. és érdekes, 4 évet végigvezettem nyárigumival baleset nélkül, köztük volt pár pécsi út is hóesésben. most vagy kurvára mázlista vagyok, vagy tényleg lehet vezetni nyári gumival. nem mondom, hogy nem keményebb, nem kell lassabban kanyarodni, odafigyelve fékezni, de egy évszázada mennek téligumi nélkül és működött, ennyi

ja, nem haragszom  Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #14827 Dátum: 2006 Október 17, 16:23:33 »

Jó, az tuti, hogy van külömnbség. Én csak azt mondtam, hogy a nyárival is el lehet menni, és ha valaki vezeti az autót, uralja, ahogy mondani szokás, és nem fordítva, akkor nem para. ésszel kell csinálni.bár ez mostanában nem jellemző, mármint az ésszel vezetés.
pláne, amikor 100-nál letolnak egy olyan úton ahol 80 a plafon papíron. Ésatöbbi. Sad

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14826 Dátum: 2006 Október 17, 16:20:43 »

mondtam, sztem elég érthetően, hogy úgy kell vezetni, amilyenek a viszonyok. és egy lefagyott úton max söges gumival mész fel az emelkedőn. nem hobbi, de ne akarjanak kötelezni 40-50-100ezres kiadásokra, holott tökéletesen lehet nyárival is vezetni, csak ügyesen. a bénáknak ott a téligumi, a fedélzeti számítógép, az automata, stb

úgy látszik nem vezettél még télen téli gumis autót..
amiket itt leírsz,egy qrvanagy faszság...ne haragudj

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #14825 Dátum: 2006 Október 17, 16:11:51 »

és a sok f@sz aki az emelkedőn nem tud felmenni a szaros nyárigumival és akadályozza a forgalmat az nem para?
mondtam, sztem elég érthetően, hogy úgy kell vezetni, amilyenek a viszonyok. és egy lefagyott úton max söges gumival mész fel az emelkedőn. nem hobbi, de ne akarjanak kötelezni 40-50-100ezres kiadásokra, holott tökéletesen lehet nyárival is vezetni, csak ügyesen. a bénáknak ott a téligumi, a fedélzeti számítógép, az automata, stb

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14824 Dátum: 2006 Október 17, 16:11:36 »

ez a téligumi őrület kizárólag am édiának köszönhető. tudni kell vezetni az adott körülményekhez mérten és nem lesz baj. a sok fasz azt hiszi a téligumitól ajd meg tud állni városban lanyakon 90ről, ezért döglenek meg sokan. én sosem jártam téli gumival és sosem volt gondom, odafigyelve vezettem, ha éreztem, hogy gyors a tempó, lassítottam.
mikor találják ki az esőgumit? elvégre az f1-ben is az van, akkor nekünk is kell...

Tény, hogy sokszor hamis biztonságérzetet ad (vizes felületen pl. nekem rosszabbak a tapasztalataim a tapadására vonatkozóan), de alapvetően nem hülyeség. Száraz hidegben összehasonlíthatatlanul jobb, és tiszta hóban is.
A nagytudásúak meg... menjél ki a városba, nézzél körül, kik és hogyan vezetnek. Sokan alapvető dolgokat képtelenek az autóval végrehajtani (pl. adott távolságra egyszerre megállni, rugalmasan besorolni, felvenni a forgalom ritmusát, lámpára normálisan elindulni, egyáltalán felismerni a közlekedési szituációkat és a többi közlekedő szándékát).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #14823 Dátum: 2006 Október 17, 16:09:15 »

nem értem miért teszel kérdőjelet a téligumi után. szerintem nem hobbyból kutatnak a gyártók, és költenek milliárdokat, hogy más szerkezetű anyaghoz jussanak, ami nem keményedik fel hidegben, stb. és szerintem a minta sem a mérnök kisfiának délutáni rajza.
de ez csak az én véleményem Wink

vajon negyven éve miért gyártottak farkasvárban olyan gépjárműveket, amik még most is mennek, amiket meg most csinálnak, az négy év után magától szétesik?
miért reklámoznak annyiféle mondjuk mosóport, amikor az ultránál nincs jobb?

piac, profit, propaganda...
Oldalak: 1 ... 3169 3170 3171 3172 3173 [3174] 3175 3176 3177 3178 3179 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.389 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.