www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 14:17:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 29352659 alkalommal)
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135307 Dátum: 2016 Február 15, 19:10:56 »

Dávid egy csomó más dolognál is van díszkéder,a bogár sárvédőjén kívül,pl a bútorgyártásban.
Kárpitosoknál,bútorkárpitosoknál,teljesen alap,vagy elfogadott dolog,hogy kédert csinálnak.Fognak vagy egy huzalt,vagy egy zsinórt,spárgát,madzagot,és szép kédert varrnak belőle.
Lehet simán szép sárvédőkédert varrni házilag,nem kel hozzá nagy varrászati,szabászati,vagy kárpitozási tudás.
És ha szépen meg van csinálva,miért lenne rosszabb,mint egy taiwanban vagy kínában gyárott műanyag gagyi.

Ha egy olyan autóról lenne szó, ami annyira ritka és egyedi, hogy gyakorlatilag nem kapni új alaktrészt, és még bontottat is alig, és az ember kénytelen otthon házilag megoldani/legyártani ezt-azt, vagy netán nagyon hasonló, de más autó alkatrészét felhasználni, az elfogadható. De egy bogárnál? Egy sárvédőkédert, ami kapható? Minek? Ha nincs színes, akkor nincs, a fekete bőven jó. Ezeket festegetni nem lehet, külföldi fórumokat végignyálaztam és sehol sem tudnak olyan festési megoldást, ami ki is néz valahogy és fél év múlva is elfogadhatóan néz ki, s nem potyog le róla. Tök fölösleges ezzel foglalkozni, mert nem lesz úgysem olyan az eredmény.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #135306 Dátum: 2016 Február 15, 19:10:44 »

A kínai ,taiwani bírja az UV-t? Gondolom......

Tóth Zoltán
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #135305 Dátum: 2016 Február 15, 19:07:59 »

Mert lehet hogy igényes lesz de az alapanyag amiből készül nem birja az UV-t.
A kínai ,taiwani bírja az UV-t? Gondolom......

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #135304 Dátum: 2016 Február 15, 18:57:07 »

És ha szépen meg van csinálva,miért lenne rosszabb,mint egy taiwanban vagy kínában gyárott műanyag gagyi.
+1
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #135303 Dátum: 2016 Február 15, 18:47:00 »

Dávid egy csomó más dolognál is van díszkéder,a bogár sárvédőjén kívül,pl a bútorgyártásban.
Kárpitosoknál,bútorkárpitosoknál,teljesen alap,vagy elfogadott dolog,hogy kédert csinálnak.Fognak vagy egy huzalt,vagy egy zsinórt,spárgát,madzagot,és szép kédert varrnak belőle.
Lehet simán szép sárvédőkédert varrni házilag,nem kel hozzá nagy varrászati,szabászati,vagy kárpitozási tudás.
És ha szépen meg van csinálva,miért lenne rosszabb,mint egy taiwanban vagy kínában gyárott műanyag gagyi.
Mert lehet hogy igényes lesz de az alapanyag amiből készül nem birja az UV-t.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135302 Dátum: 2016 Február 15, 18:34:18 »

1:Nem szeretném eladni a bogit 2millióért sem 3millióért sem 4millióért sem 5millióért Wink
2: Csipkebokor vessző Grin
3:A műbőrbe varrt zsinórral is ugyan olyan jól élvezzük a bogizást Cheesy Mert mi használjuk és élvezzük Wink
Tegnap ahogy kisütött a nap egy édes kis helyre repített a bogink Wink Cheesy

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #135301 Dátum: 2016 Február 15, 18:04:52 »

1:Nem szeretném eladni a bogit 2millióért sem 3millióért sem 4millióért sem 5millióért Wink
2: Csipkebokor vessző Grin
3:A műbőrbe varrt zsinórral is ugyan olyan jól élvezzük a bogizást Cheesy Mert mi használjuk és élvezzük Wink
Tegnap ahogy kisütött a nap egy édes kis helyre repített a bogink Wink Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 15, 18:07:40 írta zsozsy »

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135300 Dátum: 2016 Február 15, 17:51:18 »


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135299 Dátum: 2016 Február 15, 17:48:32 »

Dávid egy csomó más dolognál is van díszkéder,a bogár sárvédőjén kívül,pl a bútorgyártásban.
Kárpitosoknál,bútorkárpitosoknál,teljesen alap,vagy elfogadott dolog,hogy kédert csinálnak.Fognak vagy egy huzalt,vagy egy zsinórt,spárgát,madzagot,és szép kédert varrnak belőle.
Lehet simán szép sárvédőkédert varrni házilag,nem kel hozzá nagy varrászati,szabászati,vagy kárpitozási tudás.
És ha szépen meg van csinálva,miért lenne rosszabb,mint egy taiwanban vagy kínában gyárott műanyag gagyi.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #135298 Dátum: 2016 Február 15, 17:26:27 »


Tóth Zoltán
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135297 Dátum: 2016 Február 15, 17:15:22 »



1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #135296 Dátum: 2016 Február 15, 17:03:49 »


Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #135295 Dátum: 2016 Február 15, 16:52:04 »

Még mindig van lejjebb És már hetente 2X is megtehetik.
http://index.hu/gazdasag/energia/2016/02/15/megint_csokken_kicsit_az_uzemanyag_ara/
Gyorsan el is kocsikázom a szombati teletankomat, mert már az is drága.  Shocked
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135294 Dátum: 2016 Február 15, 16:17:25 »



1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #135293 Dátum: 2016 Február 15, 16:15:51 »

https://sg.hu/cikkek/117468/megtervezik-a-gyartok-a-termekeik-elettartamat
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #135292 Dátum: 2016 Február 15, 16:15:21 »

A Toyo marha jó. Nem gondoltam, hogy kicsit erősebb bordás öreg nyári gumiként mennyire jól teljesített havon és latyakon.

Hú ezt az infót köszönöm.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #135291 Dátum: 2016 Február 15, 12:37:17 »

A Toyo marha jó. Nem gondoltam, hogy kicsit erősebb bordás öreg nyári gumiként mennyire jól teljesített havon és latyakon.

Toyo, 21000ft/db pl....nem olcsó Undecided

165/80-15 hankook 15900ft/db....nálam Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #135290 Dátum: 2016 Február 15, 10:32:08 »

Toyo, 21000ft/db pl....nem olcsó Undecided

165/80-15 hankook 15900ft/db....nálam Wink
Vredestein Sprint Classic 16900-ért akkor elég jó.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #135289 Dátum: 2016 Február 15, 08:44:35 »

155/80R15 is kapható. Roll Eyes
Toyo, 21000ft/db pl....nem olcsó Undecided

165/80-15 hankook 15900ft/db....nálam Wink

1303LS
« Hozzászólás #135288 Dátum: 2016 Február 15, 07:27:55 »

http://totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/2016/02/12/meretvaltas_a_bogaron/

Faszért nem lehet kiírni, hogy a 165/80R15 a legközelebbi méret ami kapható.
155/80R15 is kapható. Roll Eyes
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #135287 Dátum: 2016 Február 15, 06:38:24 »

Esetleg utána kellene nézni ennek is:
Metallux Aqua 2K Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #135286 Dátum: 2016 Február 15, 06:27:32 »

Próbálta már valaki?
Ja. Érdekes, mert olyan rugalmas a bevonat, mint a bőr. Ha minden be van tartva- ami nem sok- olcsó megoldás, a fényezés mai áraihoz képest, és otthon is elvégezhető.

Bácsi Győző
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #135285 Dátum: 2016 Február 14, 23:30:06 »

Próbálta már valaki?
Fogalmam sincs, én is csak kíváncsiságból kerestem rá, aztán gugli barátunk többek közt ezt dobta ki.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135284 Dátum: 2016 Február 14, 22:32:35 »

OK, de nekem ilyen "uszályos" alvázfejem van, azért írtam.

Van nekem is ilyen alvázfejem,meg külön hozzá,az a belevaló,energiaelnyelő,vagy gyűrődési zóna.

Csak arról nincs most képem.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #135283 Dátum: 2016 Február 14, 21:27:22 »


Próbálta már valaki?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #135282 Dátum: 2016 Február 14, 20:59:50 »

OK, de nekem ilyen "uszályos" alvázfejem van, azért írtam.

Levágott,jó állapotú alvázfejem nekem is van.

De ez nincs is ráhegesztve,hanem valami oldható kötéssel odaszerelhető dolog.Csak nem tudom,hogy mi volt a funkciója.És ha korábban volt,később miért hagyták el?Valami funkciója csak volt?

És köszönöm az előbbi válaszodat is! Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #135281 Dátum: 2016 Február 14, 20:15:10 »

http://totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/2016/02/12/meretvaltas_a_bogaron/

Faszért nem lehet kiírni, hogy a 165/80R15 a legközelebbi méret ami kapható.
1303LS
« Hozzászólás #135280 Dátum: 2016 Február 14, 17:54:50 »

De így legalább már tudom,hogy akkor csak addig volt,míg az első futómű,öntöttvas lengőkaros volt.Tehát a lemezlengőkar megjelenésel egyidejűleg hagyták el.

Szerintem ez simán csak egy "gyűrődő zóna" pluszban, mondjuk amerikába, mert azok félősek.
Az, hogy az alvázfejet elnyomja nem szempont balesetkor. Az embert kell védeni, a vas pótolható.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135279 Dátum: 2016 Február 14, 17:37:45 »

A 74-es évjáratban már elhagyták. Utólag semmiképpen ne tedd be. Ha kell van egy ilyen alvázfejem levágva.

De így legalább már tudom,hogy akkor csak addig volt,míg az első futómű,öntöttvas lengőkaros volt.Tehát a lemezlengőkar megjelenésel egyidejűleg hagyták el.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135278 Dátum: 2016 Február 14, 17:34:19 »

A 74-es évjáratban már elhagyták. Utólag semmiképpen ne tedd be. Ha kell van egy ilyen alvázfejem levágva.

Levágott,jó állapotú alvázfejem nekem is van.

De ez nincs is ráhegesztve,hanem valami oldható kötéssel odaszerelhető dolog.Csak nem tudom,hogy mi volt a funkciója.És ha korábban volt,később miért hagyták el?Valami funkciója csak volt?

És köszönöm az előbbi válaszodat is! Wink
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #135277 Dátum: 2016 Február 14, 17:21:04 »

A 74-es évjáratban már elhagyták. Utólag semmiképpen ne tedd be. Ha kell van egy ilyen alvázfejem levágva.

Valaki meg tudja mondani,hogy ennek a "fordított tepsinek" az 1302-1303-as bogarak alvázában mi a feladata,jelentősége?
Arra a valamire gondolok,ott elől az alvázfejen középen.

Ez volt amúgy minden 1302-1303-as bogárban gyárilag?

Hasznos azt oda betenni,vagy épp ellenkezőleg,pl egy ütközésnél,csak mégjobban elnyomja,elüti az alvázfejet?


Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135276 Dátum: 2016 Február 14, 16:16:08 »

Valaki meg tudja mondani,hogy ennek a "fordított tepsinek" az 1302-1303-as bogarak alvázában mi a feladata,jelentősége?
Arra a valamire gondolok,ott elől az alvázfejen középen.

Ez volt amúgy minden 1302-1303-as bogárban gyárilag?

Hasznos azt oda betenni,vagy épp ellenkezőleg,pl egy ütközésnél,csak mégjobban elnyomja,elüti az alvázfejet?


Ezt nem tudja senki?
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #135275 Dátum: 2016 Február 14, 07:12:48 »


1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #135274 Dátum: 2016 Február 14, 06:52:43 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135273 Dátum: 2016 Február 14, 00:09:44 »

Valaki meg tudja mondani,hogy ennek a "fordított tepsinek" az 1302-1303-as bogarak alvázában mi a feladata,jelentősége?
Arra a valamire gondolok,ott elől az alvázfejen középen.

Ez volt amúgy minden 1302-1303-as bogárban gyárilag?

Hasznos azt oda betenni,vagy épp ellenkezőleg,pl egy ütközésnél,csak mégjobban elnyomja,elüti az alvázfejet?



[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #135272 Dátum: 2016 Február 13, 22:35:10 »

Sajna nincs náluk (se) világosabb.
Pl: http://www.egrokorr.hu/termekeink/ipari-termekek3/zomancok-festekek-bevonoanyagok/dunaplaszt-pvc-es-gumi-festek

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #135271 Dátum: 2016 Február 13, 22:33:15 »

Mindegy. Ez nem jó. Had' ne a kínálathoz igazítsam az autóm színét.... Még az is lehet, hogy fehér lesz...
Azért nagyon köszönöm!
Sajna nincs náluk (se) világosabb.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #135270 Dátum: 2016 Február 13, 22:28:24 »

Mindegy. Ez nem jó. Had' ne a kínálathoz igazítsam az autóm színét.... Még az is lehet, hogy fehér lesz...
Azért nagyon köszönöm!

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135269 Dátum: 2016 Február 13, 22:19:32 »

A Gulf Blue vagy németül Golf Blau,az egy 1960-1963 közötti kisablakos szín.Szerintem elég messze van a Marinablautól.A Schlosser Zoli 1960-asa ilyen színű autó.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #135268 Dátum: 2016 Február 13, 22:13:33 »

Ilyen van nekik szerinted?

<beszúrt kép törölve>
Cip-éknél ilyet találni: http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=VWC-111-821-707-BGB

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Oldalak: 1 ... 158 159 160 161 162 [163] 164 165 166 167 168 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.