www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 16:17:58

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30642821 alkalommal)
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135319 Dátum: 2016 Február 16, 13:24:30 »

kössz.
tehát a legtöbb itt is jelenlévő kocsin mind színes volt gyárilag. ha tehetném én is olyat tennék fel, nem feketét

igen, színes volt, ráadásul sok esetben még a fellépőgumi is színes volt, igaz ez a 60-as években volt nagyon jellemző, később már kevésbé...szerintem előbb-utóbb utángyártottban is egyre több színt fognak csinálni.


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #135318 Dátum: 2016 Február 16, 13:18:55 »

pontos dátumot hónapra nem tudok most mondani, de az első kisablakos bogaraknál kezdték el a színes kérdert használni és a mexikói bogarak megjelenéséig tartott.
kössz.
tehát a legtöbb itt is jelenlévő kocsin mind színes volt gyárilag. ha tehetném én is olyat tennék fel, nem feketét
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135317 Dátum: 2016 Február 16, 13:00:44 »

67 előtt én úgy tudom minden kocsinak fényezéssel megegyező színű volt a kédere. sőt szerintem utána is egy darabig.. nem tudok linkelni korabeli prospektust, valami történt a thesamba.com-mal, nálam nem működik

pontos dátumot hónapra nem tudok most mondani, de az első kisablakos bogaraknál kezdték el a színes kérdert használni és a mexikói bogarak megjelenéséig tartott.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #135316 Dátum: 2016 Február 16, 10:03:29 »



így igaz ,alapszinekbe volt szines kéder  /fehér,piros,kék stb/általában feketét használtak de hogy fényezzék olyat nem láttam.
67 előtt én úgy tudom minden kocsinak fényezéssel megegyező színű volt a kédere. sőt szerintem utána is egy darabig.. nem tudok linkelni korabeli prospektust, valami történt a thesamba.com-mal, nálam nem működik
pecek
« Hozzászólás #135315 Dátum: 2016 Február 16, 09:13:44 »

Lám, lám, az osztrák márkaszervízben már közel 50 éve is csináltak fércmunkát. maradjunk abban, hogy ez egy marhaság.


így igaz ,alapszinekbe volt szines kéder  /fehér,piros,kék stb/általában feketét használtak de hogy fényezzék olyat nem láttam.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #135314 Dátum: 2016 Február 15, 21:38:37 »

Osztrák autószerelő ismerős,aki 1967-ben kezdett mint Automechaniker tanuló,Eisenstadtban a VW Kamper márkakereskedésben és szakszervízben,pedig ekkor még csak ugye kizárólag a Käfer&Co autók léteztek,és ő mindig azt mondta nekem,hogy ők a kédereket,mindig az autóval együtt fényezték,mindig mondta,hogy a "Keder immer mitlackiert".És ez nem odahaza vagy fuschban volt,hanem cégnél,Volkswagen márkakereskedésben.
Mikor én többször említettem neki,hogy a beryllgrün bogaramhoz keresek,szintén beryllgrün színű kéderekeket,vagy legalább színben közelállót,ő mindig ezt magyarázta,hogy fényezzem le,ők is mindig ezt csinálták.
Lám, lám, az osztrák márkaszervízben már közel 50 éve is csináltak fércmunkát. maradjunk abban, hogy ez egy marhaság.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #135313 Dátum: 2016 Február 15, 21:13:23 »

Mert lehet hogy igényes lesz de az alapanyag amiből készül nem birja az UV-t.
Van már UV és vízálló bőr és műbőr alapanyag is. A motorülések se hamar mennek tönkre, kivéve ha nem oda való alapanyagot használtak.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135312 Dátum: 2016 Február 15, 20:58:23 »

Osztrák autószerelő ismerős,aki 1967-ben kezdett mint Automechaniker tanuló,Eisenstadtban a VW Kamper márkakereskedésben és szakszervízben,pedig ekkor még csak ugye kizárólag a Käfer&Co autók léteztek,és ő mindig azt mondta nekem,hogy ők a kédereket,mindig az autóval együtt fényezték,mindig mondta,hogy a "Keder immer mitlackiert".És ez nem odahaza vagy fuschban volt,hanem cégnél,Volkswagen márkakereskedésben.
Mikor én többször említettem neki,hogy a beryllgrün bogaramhoz keresek,szintén beryllgrün színű kéderekeket,vagy legalább színben közelállót,ő mindig ezt magyarázta,hogy fényezzem le,ők is mindig ezt csinálták.

és hogy csiszolták ki a kéder mentén? nem pergett le ott az új festék?

ez eléggé elképzelhetetlen nekem

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135311 Dátum: 2016 Február 15, 20:28:56 »

Mert lehet hogy igényes lesz de az alapanyag amiből készül nem birja az UV-t.
Húsz évet kibírt,napi használatban,a Józsi írta,aki saját tapasztalatból beszélt.
Hobbijárműnél akkor meddig bírná szerinted?
Lehet,hogy túlélne minket is.

20 éven át jó. Kipróbáltam onnan tudom.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135310 Dátum: 2016 Február 15, 20:25:06 »

Osztrák autószerelő ismerős,aki 1967-ben kezdett mint Automechaniker tanuló,Eisenstadtban a VW Kamper márkakereskedésben és szakszervízben,pedig ekkor még csak ugye kizárólag a Käfer&Co autók léteztek,és ő mindig azt mondta nekem,hogy ők a kédereket,mindig az autóval együtt fényezték,mindig mondta,hogy a "Keder immer mitlackiert".És ez nem odahaza vagy fuschban volt,hanem cégnél,Volkswagen márkakereskedésben.
Mikor én többször említettem neki,hogy a beryllgrün bogaramhoz keresek,szintén beryllgrün színű kéderekeket,vagy legalább színben közelállót,ő mindig ezt magyarázta,hogy fényezzem le,ők is mindig ezt csinálták.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #135309 Dátum: 2016 Február 15, 19:51:08 »

Ha egy olyan autóról lenne szó, ami annyira ritka és egyedi, hogy gyakorlatilag nem kapni új alaktrészt, és még bontottat is alig, és az ember kénytelen otthon házilag megoldani/legyártani ezt-azt, vagy netán nagyon hasonló, de más autó alkatrészét felhasználni, az elfogadható. De egy bogárnál? Egy sárvédőkédert, ami kapható? Minek? Ha nincs színes, akkor nincs, a fekete bőven jó. Ezeket festegetni nem lehet, külföldi fórumokat végignyálaztam és sehol sem tudnak olyan festési megoldást, ami ki is néz valahogy és fél év múlva is elfogadhatóan néz ki, s nem potyog le róla. Tök fölösleges ezzel foglalkozni, mert nem lesz úgysem olyan az eredmény.

Anno, mikor Öcsisajtom felújítottam, akkor ajánlotta fel a kárpitos, hogy varr nekem bőrből sárvédőkédert olyat, amilyet csak szeretnék...
Azt mondta, jobb lenne, mint amit vettem, műanyagot...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #135308 Dátum: 2016 Február 15, 19:14:29 »


1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135307 Dátum: 2016 Február 15, 19:10:56 »

Dávid egy csomó más dolognál is van díszkéder,a bogár sárvédőjén kívül,pl a bútorgyártásban.
Kárpitosoknál,bútorkárpitosoknál,teljesen alap,vagy elfogadott dolog,hogy kédert csinálnak.Fognak vagy egy huzalt,vagy egy zsinórt,spárgát,madzagot,és szép kédert varrnak belőle.
Lehet simán szép sárvédőkédert varrni házilag,nem kel hozzá nagy varrászati,szabászati,vagy kárpitozási tudás.
És ha szépen meg van csinálva,miért lenne rosszabb,mint egy taiwanban vagy kínában gyárott műanyag gagyi.

Ha egy olyan autóról lenne szó, ami annyira ritka és egyedi, hogy gyakorlatilag nem kapni új alaktrészt, és még bontottat is alig, és az ember kénytelen otthon házilag megoldani/legyártani ezt-azt, vagy netán nagyon hasonló, de más autó alkatrészét felhasználni, az elfogadható. De egy bogárnál? Egy sárvédőkédert, ami kapható? Minek? Ha nincs színes, akkor nincs, a fekete bőven jó. Ezeket festegetni nem lehet, külföldi fórumokat végignyálaztam és sehol sem tudnak olyan festési megoldást, ami ki is néz valahogy és fél év múlva is elfogadhatóan néz ki, s nem potyog le róla. Tök fölösleges ezzel foglalkozni, mert nem lesz úgysem olyan az eredmény.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #135306 Dátum: 2016 Február 15, 19:10:44 »

A kínai ,taiwani bírja az UV-t? Gondolom......

Tóth Zoltán
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #135305 Dátum: 2016 Február 15, 19:07:59 »

Mert lehet hogy igényes lesz de az alapanyag amiből készül nem birja az UV-t.
A kínai ,taiwani bírja az UV-t? Gondolom......

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #135304 Dátum: 2016 Február 15, 18:57:07 »

És ha szépen meg van csinálva,miért lenne rosszabb,mint egy taiwanban vagy kínában gyárott műanyag gagyi.
+1
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #135303 Dátum: 2016 Február 15, 18:47:00 »

Dávid egy csomó más dolognál is van díszkéder,a bogár sárvédőjén kívül,pl a bútorgyártásban.
Kárpitosoknál,bútorkárpitosoknál,teljesen alap,vagy elfogadott dolog,hogy kédert csinálnak.Fognak vagy egy huzalt,vagy egy zsinórt,spárgát,madzagot,és szép kédert varrnak belőle.
Lehet simán szép sárvédőkédert varrni házilag,nem kel hozzá nagy varrászati,szabászati,vagy kárpitozási tudás.
És ha szépen meg van csinálva,miért lenne rosszabb,mint egy taiwanban vagy kínában gyárott műanyag gagyi.
Mert lehet hogy igényes lesz de az alapanyag amiből készül nem birja az UV-t.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135302 Dátum: 2016 Február 15, 18:34:18 »

1:Nem szeretném eladni a bogit 2millióért sem 3millióért sem 4millióért sem 5millióért Wink
2: Csipkebokor vessző Grin
3:A műbőrbe varrt zsinórral is ugyan olyan jól élvezzük a bogizást Cheesy Mert mi használjuk és élvezzük Wink
Tegnap ahogy kisütött a nap egy édes kis helyre repített a bogink Wink Cheesy

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #135301 Dátum: 2016 Február 15, 18:04:52 »

1:Nem szeretném eladni a bogit 2millióért sem 3millióért sem 4millióért sem 5millióért Wink
2: Csipkebokor vessző Grin
3:A műbőrbe varrt zsinórral is ugyan olyan jól élvezzük a bogizást Cheesy Mert mi használjuk és élvezzük Wink
Tegnap ahogy kisütött a nap egy édes kis helyre repített a bogink Wink Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 15, 18:07:40 írta zsozsy »

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135300 Dátum: 2016 Február 15, 17:51:18 »


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135299 Dátum: 2016 Február 15, 17:48:32 »

Dávid egy csomó más dolognál is van díszkéder,a bogár sárvédőjén kívül,pl a bútorgyártásban.
Kárpitosoknál,bútorkárpitosoknál,teljesen alap,vagy elfogadott dolog,hogy kédert csinálnak.Fognak vagy egy huzalt,vagy egy zsinórt,spárgát,madzagot,és szép kédert varrnak belőle.
Lehet simán szép sárvédőkédert varrni házilag,nem kel hozzá nagy varrászati,szabászati,vagy kárpitozási tudás.
És ha szépen meg van csinálva,miért lenne rosszabb,mint egy taiwanban vagy kínában gyárott műanyag gagyi.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #135298 Dátum: 2016 Február 15, 17:26:27 »


Tóth Zoltán
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135297 Dátum: 2016 Február 15, 17:15:22 »



1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #135296 Dátum: 2016 Február 15, 17:03:49 »


Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #135295 Dátum: 2016 Február 15, 16:52:04 »

Még mindig van lejjebb És már hetente 2X is megtehetik.
http://index.hu/gazdasag/energia/2016/02/15/megint_csokken_kicsit_az_uzemanyag_ara/
Gyorsan el is kocsikázom a szombati teletankomat, mert már az is drága.  Shocked
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135294 Dátum: 2016 Február 15, 16:17:25 »



1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #135293 Dátum: 2016 Február 15, 16:15:51 »

https://sg.hu/cikkek/117468/megtervezik-a-gyartok-a-termekeik-elettartamat
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #135292 Dátum: 2016 Február 15, 16:15:21 »

A Toyo marha jó. Nem gondoltam, hogy kicsit erősebb bordás öreg nyári gumiként mennyire jól teljesített havon és latyakon.

Hú ezt az infót köszönöm.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #135291 Dátum: 2016 Február 15, 12:37:17 »

A Toyo marha jó. Nem gondoltam, hogy kicsit erősebb bordás öreg nyári gumiként mennyire jól teljesített havon és latyakon.

Toyo, 21000ft/db pl....nem olcsó Undecided

165/80-15 hankook 15900ft/db....nálam Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #135290 Dátum: 2016 Február 15, 10:32:08 »

Toyo, 21000ft/db pl....nem olcsó Undecided

165/80-15 hankook 15900ft/db....nálam Wink
Vredestein Sprint Classic 16900-ért akkor elég jó.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #135289 Dátum: 2016 Február 15, 08:44:35 »

155/80R15 is kapható. Roll Eyes
Toyo, 21000ft/db pl....nem olcsó Undecided

165/80-15 hankook 15900ft/db....nálam Wink

1303LS
« Hozzászólás #135288 Dátum: 2016 Február 15, 07:27:55 »

http://totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/2016/02/12/meretvaltas_a_bogaron/

Faszért nem lehet kiírni, hogy a 165/80R15 a legközelebbi méret ami kapható.
155/80R15 is kapható. Roll Eyes
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #135287 Dátum: 2016 Február 15, 06:38:24 »

Esetleg utána kellene nézni ennek is:
Metallux Aqua 2K Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #135286 Dátum: 2016 Február 15, 06:27:32 »

Próbálta már valaki?
Ja. Érdekes, mert olyan rugalmas a bevonat, mint a bőr. Ha minden be van tartva- ami nem sok- olcsó megoldás, a fényezés mai áraihoz képest, és otthon is elvégezhető.

Bácsi Győző
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #135285 Dátum: 2016 Február 14, 23:30:06 »

Próbálta már valaki?
Fogalmam sincs, én is csak kíváncsiságból kerestem rá, aztán gugli barátunk többek közt ezt dobta ki.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135284 Dátum: 2016 Február 14, 22:32:35 »

OK, de nekem ilyen "uszályos" alvázfejem van, azért írtam.

Van nekem is ilyen alvázfejem,meg külön hozzá,az a belevaló,energiaelnyelő,vagy gyűrődési zóna.

Csak arról nincs most képem.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #135283 Dátum: 2016 Február 14, 21:27:22 »


Próbálta már valaki?

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #135282 Dátum: 2016 Február 14, 20:59:50 »

OK, de nekem ilyen "uszályos" alvázfejem van, azért írtam.

Levágott,jó állapotú alvázfejem nekem is van.

De ez nincs is ráhegesztve,hanem valami oldható kötéssel odaszerelhető dolog.Csak nem tudom,hogy mi volt a funkciója.És ha korábban volt,később miért hagyták el?Valami funkciója csak volt?

És köszönöm az előbbi válaszodat is! Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #135281 Dátum: 2016 Február 14, 20:15:10 »

http://totalcar.hu/tanacsok/gumidoktor/2016/02/12/meretvaltas_a_bogaron/

Faszért nem lehet kiírni, hogy a 165/80R15 a legközelebbi méret ami kapható.
1303LS
« Hozzászólás #135280 Dátum: 2016 Február 14, 17:54:50 »

De így legalább már tudom,hogy akkor csak addig volt,míg az első futómű,öntöttvas lengőkaros volt.Tehát a lemezlengőkar megjelenésel egyidejűleg hagyták el.

Szerintem ez simán csak egy "gyűrődő zóna" pluszban, mondjuk amerikába, mert azok félősek.
Az, hogy az alvázfejet elnyomja nem szempont balesetkor. Az embert kell védeni, a vas pótolható.
Oldalak: 1 ... 159 160 161 162 163 [164] 165 166 167 168 169 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.176 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.