www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 12, 19:01:14

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 29360519 alkalommal)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #135547 Dátum: 2016 Március 01, 23:32:35 »

Mennnnyi markazi jófélét ittatok??? Grin
Az szolgálati titok.  Cool

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #135546 Dátum: 2016 Március 01, 22:37:15 »

Igen, az ülőlap dőléssel már foglalkoztunk, lemodelleztük. Grin Ma jöhet a fúrás-faragás, vágás-hegesztés.  Wink

 Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #135545 Dátum: 2016 Március 01, 21:58:44 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #135544 Dátum: 2016 Március 01, 21:14:56 »

Van egy másik mondás is: " Ne lopj, ne csalj, ne hazudj!  A kormány nem szereti a konkurenciát! "
 Tongue
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #135543 Dátum: 2016 Március 01, 21:07:39 »

Van egy másik mondás is: " Ne lopj, ne csalj, ne hazudj!  A kormány nem szereti a konkurenciát! "
 Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #135542 Dátum: 2016 Március 01, 19:03:57 »

Minden évben elővesznek ilyen rémhírnek beállítható féligazságos firkálmányokat. Erre éhes a nép, ezek az újságírócskák meg ebből élnek.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #135541 Dátum: 2016 Március 01, 17:40:15 »

ahogy a Sanyi mondá: "Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)"

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #135540 Dátum: 2016 Március 01, 17:38:20 »

Ezt én is benéztem.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #135539 Dátum: 2016 Március 01, 17:36:26 »

lapozz vissza 2013ba, hátha akkor kiderült:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=2.msg851302;topicseen#msg851302
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #135538 Dátum: 2016 Március 01, 17:33:09 »

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/11/15/az_allam_kolcsonveheti_az_autojat/
Ismerjük a buszt!?

Tóth Zoltán
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #135537 Dátum: 2016 Március 01, 17:20:39 »

Spike ez egy 2013as cikk.
ez viszont friss, mai:
http://index.hu/belfold/2016/03/01/rekviralas_honvedseg_szemelygepjarmu/
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #135536 Dátum: 2016 Március 01, 11:15:23 »

 Cool

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/11/15/az_allam_kolcsonveheti_az_autojat/


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #135535 Dátum: 2016 Március 01, 10:54:45 »

Lebuktam.
Tudtam! , a qrva életbe Baz+!  Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #135534 Dátum: 2016 Március 01, 10:53:17 »

Igen, az ülőlap dőléssel már foglalkoztunk
Mennnnyi markazi jófélét ittatok??? Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #135533 Dátum: 2016 Március 01, 07:58:34 »

És ha jól emlékszem, az ülés keretről fém fülekkel leszerelhető a rugózat,  a 3 lábúról le kell vágni az állító részt és hátul a lábat is amennyire lehet. és a lemez pont passzol a keretbe, még a dőlése is állítható, ezt érdemes a padló tálcán beállítani a fixre hegesztés elött, mert különben könnyen előre lejtős kényelmetlen ülés lesz
Igen, az ülőlap dőléssel már foglalkoztunk, lemodelleztük. Grin Ma jöhet a fúrás-faragás, vágás-hegesztés.  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #135532 Dátum: 2016 Március 01, 07:47:57 »

Lebuktam.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #135531 Dátum: 2016 Február 29, 16:44:09 »

Laci!

Vagy bárki más. Láttatok már ilyet?
Barlangrajzon.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #135530 Dátum: 2016 Február 29, 13:12:35 »

Köztünk van?

http://mno.hu/penzugyekpiacok/ennyit-tesz-zsebre-a-leggazdagabb-magyar-nyugdijas-1330966

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #135529 Dátum: 2016 Február 29, 08:44:29 »

Köszi!
És ha jól emlékszem, az ülés keretről fém fülekkel leszerelhető a rugózat,  a 3 lábúról le kell vágni az állító részt és hátul a lábat is amennyire lehet. és a lemez pont passzol a keretbe, még a dőlése is állítható, ezt érdemes a padló tálcán beállítani a fixre hegesztés elött, mert különben könnyen előre lejtős kényelmetlen ülés lesz

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #135528 Dátum: 2016 Február 29, 08:31:45 »

<beszúrt kép törölve>Nincs jobb képem de a "T" sínesnek az alsó ülés keret simán használható, rálehet ültetni a 3 lábú G1 vagy mexikó bogár ülést ülés, nekem is így volt
<beszúrt kép törölve>
Köszi!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #135527 Dátum: 2016 Február 28, 21:53:16 »

Akkor ezek szerint a Tied "S". Na az meg már nem a 6-8ezres kategória.

Nezegetni jo a nem S is  Wink
Aki autos, az mind sirva ker , hogy S-t vegyel. El is indult az aruk kicsit felfele. Ugy gondolim Varazslo is jokor vette, olcsobb mar nem lesz.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135526 Dátum: 2016 Február 28, 21:47:33 »

Véletlenül sem, de tudom jól fogsz te még bogár motort faragni.
Ahogy a Novoth Tibi írta tünetmentes vagy.  Wink

Most is van egy az asztalomon. 1776-os lesz.

A Boxster és a Bogár két teljesen különböző kávéház.
Ma is a Bogárral autóztam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135525 Dátum: 2016 Február 28, 21:46:28 »

Mondjuk a cikkben megemlíthetted volna, hogy "S".
És akkor most a nem"S" az pudli, felejtenivaló? 

A cikk nem teszt, amiről írtam az mindegy, hogy S vagy sima.

A sima modell nem felejtenivaló, minden attól függ, hogy ki mit vár el az autótól. A sima is mechanikus, kemény autó, amit nem adnak az újabb modellek és azzal is tudnak a Hungaroringen utcai gumival 2:19 körüli időket menni. Stabil, jó balanszú autó....de ha azt várod el, hogy esőben ne merd kikapcsolni a kipörgésgátlót vagy a menetstabilizálót és azt akarod, hogy száraz úton gázra tegye magát keresztbe, akkor az S kell. Az S minden tekintetben keményebb autó, rugózás és kezelőszervek (kuplung és fék) tekintetében is. De még az S-hez képest is a Bogaram keményebb volt, jobban mechanikus, jobban kellett nyomni a féket és jól is lassult, jó gumival majdnem így. És igazi motorzaja volt, nem hangolt kipufogó és rezonátoros szívócső.

A tuning Bogárhoz képest mindkettő kifinomult és túl mai autó, ezt most is tartom. Hiába gyorsabbak, a Bogarat keményen kellett vezetni, mert ott hamar árok és megpördülés volt, a Boxsternek ehhez több kell, nagyobb sebesség.

Én a sima Boxsternél azt érzem, hogy a futómű, a kocsi balansza nem egy 2.5-ös 204 lovas motorhoz van csinálva, hanem egy 300 lovashoz.
De a sima is gyors és jó, de hiányzik belőle pont az a kis agresszivitás, ami az S-ben már benne van. És ami minden 911-esben benne van.

Ennyi. Mindenki úgy értelmezi, ahogy akarja. Bogaram most is van, megyek is vele teljesítmény mérésre...de kicsit csalódott vagyok, mert pont tegnap mértem meg, hogy GPS-szel csak 157-et megy sík úton. Ez meg így nem több 70-75 lónál.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #135524 Dátum: 2016 Február 28, 20:58:39 »

Laci!

Vagy bárki más. Láttatok már ilyet?

Várj csak, én mintha a fácsén láttam volna ilyet...  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135523 Dátum: 2016 Február 28, 18:57:20 »

Laci!

Vagy bárki más. Láttatok már ilyet?
Én még sosem láttam ilyent.
1303LS
« Hozzászólás #135522 Dátum: 2016 Február 28, 17:22:35 »


Hiába savaztok, sok energiát tesztek bele, de nincs igazatok.

A Boxster és a Boxster S nagyon más autó.
Mondjuk a cikkben megemlíthetted volna, hogy "S".
És akkor most a nem"S" az pudli, felejtenivaló? 
Elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #135521 Dátum: 2016 Február 28, 17:03:34 »

Hiába savaztok...
Véletlenül sem, de tudom jól fogsz te még bogár motort faragni.
Ahogy a Novoth Tibi írta tünetmentes vagy.  Wink
1303LS
« Hozzászólás #135520 Dátum: 2016 Február 28, 16:57:52 »

Ezt a mű-porsche dolgot azok szokták írni, akik azt szokták mondani, hogy a 924-esben Audi motor van.
Meg a Zaporozsecben tank indító/kompresszor motor.


Ja, és majdnem elfelejtettem a 956-os Porschében pedig Bogár motor van.
Akkor ezek szerint a Tied "S". Na az meg már nem a 6-8ezres kategória.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135519 Dátum: 2016 Február 28, 16:33:57 »

Ezek a 6-8ezres műporsék pedig már nem fognak koptatni az árukból a poros garázsban ácsorogva, úgy gondolom. Szóval alternatívának nem rossz.

Ezt a mű-porsche dolgot azok szokták írni, akik azt szokták mondani, hogy a 924-esben Audi motor van.
Meg a Zaporozsecben tank indító/kompresszor motor.


Ja, és majdnem elfelejtettem a 956-os Porschében pedig Bogár motor van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135518 Dátum: 2016 Február 28, 16:29:01 »

Ezt a cikk alá a hozzászólásokhoz is be kéne tenni. :-D


Hiába savaztok, sok energiát tesztek bele, de nincs igazatok.

A Boxster és a Boxster S nagyon más autó.
A Boxster 2.5-ös, 204 lóerős, alapvetően fordulatra hangolt motorral, a Boxster S pedig egy 3.2-es 265 lóerős és nagyon nyomatékos motorral van szerelve.
Továbbá a Boxster S sperrdifis, futóműve (kerékagyak) és féke teljesen a 911-es (996) modellből származik. A kanyarstabilizátorai vastagabbak, a rugói keményebbek és erre a 16-os felni rá sem megy.

Az S változat egy másodperccel hamarabb van százon, ami ebben a 6 körüli magasságban nagyon érezhető, az S modellnek 6 fokozatú a váltója és sokkal kisebbet ejt ( a hatodik megegyezik a sima ötödikével) de ez azt is jelenti, hogy hatodikban is nyomaték rugalmasabb, mert ugye 2.5 vs 3.2.

Az S modell Variocamja megegyezik a 3.6-os Carrera Variocamjával ÉS vezérműtengelyeivel, ami nagyon érezhető. A motor nem 6900-nél szabályoz, hanem 7400-nál és 5000 felett indul meg igazán.

 A Boxster S negyedmérföldön is (minimális különbséggel) azonos időt tud, mint a 996 Carrera, ehhez képest a sima Boxster bő egy másodperccel elmarad az átlépője meg 15 km/h-val.
 
Úgyhogy értem, hogy mindenképpen belém akartok kötni, nem baj, de próbáljátok ki a két autót. Nagyobb a különbség, mint a 911 turbo és a turbo S között.

Ég és Föld    

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #135517 Dátum: 2016 Február 28, 16:20:16 »

ez hol?
Bogár motoron, motorszám helyére felszegecselt kis táblán.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135516 Dátum: 2016 Február 28, 16:17:57 »

Valamikor még Varázsló is ezt írta a Boxsterről.

http://totalcar.hu/belsoseg/2016/02/28/az_elso_8000_kilometer/


Boxster VS Boxster S

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #135515 Dátum: 2016 Február 28, 16:04:17 »

Laci!

Vagy bárki más. Láttatok már ilyet?
ez hol?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #135514 Dátum: 2016 Február 28, 16:00:39 »

Laci!

Vagy bárki más. Láttatok már ilyet?

[a csatolmányt egy admin törölte]
Elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #135513 Dátum: 2016 Február 28, 15:53:13 »

Valamikor még Varázsló is ezt írta a Boxsterről.

http://totalcar.hu/belsoseg/2016/02/28/az_elso_8000_kilometer/
Ezt a cikk alá a hozzászólásokhoz is be kéne tenni. :-D
1303LS
« Hozzászólás #135512 Dátum: 2016 Február 28, 12:46:02 »

Mert nekem nem hiszel, 3 hónapja ezt mondtam. :-)
Vegyél porsét és rájössz, hogy fényévnyivel jobb minőségben is lehet autót gyártani, mint a VW.

Ezek a 6-8ezres műporsék pedig már nem fognak koptatni az árukból a poros garázsban ácsorogva, úgy gondolom. Szóval alternatívának nem rossz.
1303LS
« Hozzászólás #135511 Dátum: 2016 Február 28, 12:44:49 »

rájössz, hogy fényévnyivel jobb minőségben is lehet autót gyártani, mint a VW.

Ehhez elég egy karikás, vagy propelleres.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #135510 Dátum: 2016 Február 28, 12:26:52 »

Mert nekem nem hiszel, 3 hónapja ezt mondtam. :-)
Vegyél porsét és rájössz, hogy fényévnyivel jobb minőségben is lehet autót gyártani, mint a VW.

Már megfordult a fejemben, hogy a typ3-ast lecserélném......
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135509 Dátum: 2016 Február 28, 11:46:54 »

Basszus, most nézem ezek milyen olcsók. Be lehet ezt hobbikategóriás biztibe vinni?
Már megfordult a fejemben, hogy a typ3-ast lecserélném......
Hobbikategóriás biztosításba simán.

Hobbikategóriás biztibe,bármit be lehet vinni.
1303LS
« Hozzászólás #135508 Dátum: 2016 Február 28, 11:45:49 »

Valamikor még Varázsló is ezt írta a Boxsterről.

http://totalcar.hu/belsoseg/2016/02/28/az_elso_8000_kilometer/
Basszus, most nézem ezek milyen olcsók. Be lehet ezt hobbikategóriás biztibe vinni?
Már megfordult a fejemben, hogy a typ3-ast lecserélném......
Oldalak: 1 ... 152 153 154 155 156 [157] 158 159 160 161 162 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.191 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.