www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 31, 07:44:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921354 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30633202 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #135559 Dátum: 2016 Március 04, 15:24:47 »

Csak kényelmi díj, 100 Ft. Vagy ilyesmi.
látszik, hogy nem használom, csak beledumáltam Smiley
igen, most rákeresve látom, hogy 50-120ft volt parkolásonként tavaly nyáron, attól függ hogy fizetsz
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #135558 Dátum: 2016 Március 04, 14:56:46 »

ha rendszeresen ez a helyzet, akkor parkolhatsz mobillal. ott annyi percet fizetsz amennyi kell, tudtommal nincs minimum.
Csak kényelmi díj, 100 Ft. Vagy ilyesmi.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #135557 Dátum: 2016 Március 04, 14:49:12 »

Én azt sem értem, hogy miért kell 20 percet kifizetni akkor is, ha csak beadok egy szatyrot az ablakon és odébbállok, és itt Nyíregyházán leszedték az automatákról az ártáblát. Csak akkor tudod meg, hogy mennyiért parkolsz, ha már bedobtad a pénzt. gratulálok.
ha rendszeresen ez a helyzet, akkor parkolhatsz mobillal. ott annyi percet fizetsz amennyi kell, tudtommal nincs minimum.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #135556 Dátum: 2016 Március 04, 14:45:33 »

Én azt sem értem, hogy miért kell 20 percet kifizetni akkor is, ha csak beadok egy szatyrot az ablakon és odébbállok, és itt Nyíregyházán leszedték az automatákról az ártáblát. Csak akkor tudod meg, hogy mennyiért parkolsz, ha már bedobtad a pénzt. gratulálok.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #135555 Dátum: 2016 Március 04, 14:26:35 »

Már nem lehet utólag bemutatni a parkolójegyet Budapesten

http://www.origo.hu/auto/20160304-mar-nem-lehet-utolag-bemutatni-a-parkolojegyet-budapesten.html

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #135554 Dátum: 2016 Március 03, 06:49:50 »

Hehe! Már órák óta kész a "jobb1". Cheesy
Cool

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #135553 Dátum: 2016 Március 02, 22:58:53 »

Gyors vagy. Smiley
Hehe! Már órák óta kész a "jobb1". Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte]

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #135552 Dátum: 2016 Március 02, 09:51:33 »


az alfa ülések legalább illenek a képbe

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135551 Dátum: 2016 Március 02, 09:30:49 »


Tati ismét munkában.  Grin Grin

https://chromjuwelen.com/de/network/228-blog-hemmings/200397-the-rich-and-long-legacy-of-the-volkswagen-bugatti-collaboration

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #135550 Dátum: 2016 Március 02, 08:41:09 »

Nem röhög! 1 szék már be van faragva. 
Gyors vagy. Smiley
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #135549 Dátum: 2016 Március 02, 07:32:30 »

Nem röhög! 1 szék már be van faragva. 
+ én még azt a cselt is elkövettem, hogy kb 2.5 cm előbbre raktam a csúszókat a kereten, mivel 19x cm voltam, így többnyire 1-2 személlyel volt használva nekem kényelmesebb volt...., és később a gyerek ülés is elfért

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #135548 Dátum: 2016 Március 01, 23:38:29 »

Grin
Nem röhög! 1 szék már be van faragva. 

[a csatolmányt egy admin törölte]

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #135547 Dátum: 2016 Március 01, 23:32:35 »

Mennnnyi markazi jófélét ittatok??? Grin
Az szolgálati titok.  Cool

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2990


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #135546 Dátum: 2016 Március 01, 22:37:15 »

Igen, az ülőlap dőléssel már foglalkoztunk, lemodelleztük. Grin Ma jöhet a fúrás-faragás, vágás-hegesztés.  Wink

 Grin

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #135545 Dátum: 2016 Március 01, 21:58:44 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #135544 Dátum: 2016 Március 01, 21:14:56 »

Van egy másik mondás is: " Ne lopj, ne csalj, ne hazudj!  A kormány nem szereti a konkurenciát! "
 Tongue
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #135543 Dátum: 2016 Március 01, 21:07:39 »

Van egy másik mondás is: " Ne lopj, ne csalj, ne hazudj!  A kormány nem szereti a konkurenciát! "
 Tongue

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #135542 Dátum: 2016 Március 01, 19:03:57 »

Minden évben elővesznek ilyen rémhírnek beállítható féligazságos firkálmányokat. Erre éhes a nép, ezek az újságírócskák meg ebből élnek.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #135541 Dátum: 2016 Március 01, 17:40:15 »

ahogy a Sanyi mondá: "Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)"

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #135540 Dátum: 2016 Március 01, 17:38:20 »

Ezt én is benéztem.

Tóth Zoltán
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #135539 Dátum: 2016 Március 01, 17:36:26 »

lapozz vissza 2013ba, hátha akkor kiderült:
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=2.msg851302;topicseen#msg851302
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #135538 Dátum: 2016 Március 01, 17:33:09 »

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/11/15/az_allam_kolcsonveheti_az_autojat/
Ismerjük a buszt!?

Tóth Zoltán
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #135537 Dátum: 2016 Március 01, 17:20:39 »

Spike ez egy 2013as cikk.
ez viszont friss, mai:
http://index.hu/belfold/2016/03/01/rekviralas_honvedseg_szemelygepjarmu/
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #135536 Dátum: 2016 Március 01, 11:15:23 »

 Cool

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/11/15/az_allam_kolcsonveheti_az_autojat/


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #135535 Dátum: 2016 Március 01, 10:54:45 »

Lebuktam.
Tudtam! , a qrva életbe Baz+!  Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #135534 Dátum: 2016 Március 01, 10:53:17 »

Igen, az ülőlap dőléssel már foglalkoztunk
Mennnnyi markazi jófélét ittatok??? Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #135533 Dátum: 2016 Március 01, 07:58:34 »

És ha jól emlékszem, az ülés keretről fém fülekkel leszerelhető a rugózat,  a 3 lábúról le kell vágni az állító részt és hátul a lábat is amennyire lehet. és a lemez pont passzol a keretbe, még a dőlése is állítható, ezt érdemes a padló tálcán beállítani a fixre hegesztés elött, mert különben könnyen előre lejtős kényelmetlen ülés lesz
Igen, az ülőlap dőléssel már foglalkoztunk, lemodelleztük. Grin Ma jöhet a fúrás-faragás, vágás-hegesztés.  Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #135532 Dátum: 2016 Március 01, 07:47:57 »

Lebuktam.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Funk
Hozzászólások: 2451


« Hozzászólás #135531 Dátum: 2016 Február 29, 16:44:09 »

Laci!

Vagy bárki más. Láttatok már ilyet?
Barlangrajzon.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3645


« Hozzászólás #135530 Dátum: 2016 Február 29, 13:12:35 »

Köztünk van?

http://mno.hu/penzugyekpiacok/ennyit-tesz-zsebre-a-leggazdagabb-magyar-nyugdijas-1330966

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #135529 Dátum: 2016 Február 29, 08:44:29 »

Köszi!
És ha jól emlékszem, az ülés keretről fém fülekkel leszerelhető a rugózat,  a 3 lábúról le kell vágni az állító részt és hátul a lábat is amennyire lehet. és a lemez pont passzol a keretbe, még a dőlése is állítható, ezt érdemes a padló tálcán beállítani a fixre hegesztés elött, mert különben könnyen előre lejtős kényelmetlen ülés lesz

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #135528 Dátum: 2016 Február 29, 08:31:45 »

<beszúrt kép törölve>Nincs jobb képem de a "T" sínesnek az alsó ülés keret simán használható, rálehet ültetni a 3 lábú G1 vagy mexikó bogár ülést ülés, nekem is így volt
<beszúrt kép törölve>
Köszi!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #135527 Dátum: 2016 Február 28, 21:53:16 »

Akkor ezek szerint a Tied "S". Na az meg már nem a 6-8ezres kategória.

Nezegetni jo a nem S is  Wink
Aki autos, az mind sirva ker , hogy S-t vegyel. El is indult az aruk kicsit felfele. Ugy gondolim Varazslo is jokor vette, olcsobb mar nem lesz.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135526 Dátum: 2016 Február 28, 21:47:33 »

Véletlenül sem, de tudom jól fogsz te még bogár motort faragni.
Ahogy a Novoth Tibi írta tünetmentes vagy.  Wink

Most is van egy az asztalomon. 1776-os lesz.

A Boxster és a Bogár két teljesen különböző kávéház.
Ma is a Bogárral autóztam.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135525 Dátum: 2016 Február 28, 21:46:28 »

Mondjuk a cikkben megemlíthetted volna, hogy "S".
És akkor most a nem"S" az pudli, felejtenivaló? 

A cikk nem teszt, amiről írtam az mindegy, hogy S vagy sima.

A sima modell nem felejtenivaló, minden attól függ, hogy ki mit vár el az autótól. A sima is mechanikus, kemény autó, amit nem adnak az újabb modellek és azzal is tudnak a Hungaroringen utcai gumival 2:19 körüli időket menni. Stabil, jó balanszú autó....de ha azt várod el, hogy esőben ne merd kikapcsolni a kipörgésgátlót vagy a menetstabilizálót és azt akarod, hogy száraz úton gázra tegye magát keresztbe, akkor az S kell. Az S minden tekintetben keményebb autó, rugózás és kezelőszervek (kuplung és fék) tekintetében is. De még az S-hez képest is a Bogaram keményebb volt, jobban mechanikus, jobban kellett nyomni a féket és jól is lassult, jó gumival majdnem így. És igazi motorzaja volt, nem hangolt kipufogó és rezonátoros szívócső.

A tuning Bogárhoz képest mindkettő kifinomult és túl mai autó, ezt most is tartom. Hiába gyorsabbak, a Bogarat keményen kellett vezetni, mert ott hamar árok és megpördülés volt, a Boxsternek ehhez több kell, nagyobb sebesség.

Én a sima Boxsternél azt érzem, hogy a futómű, a kocsi balansza nem egy 2.5-ös 204 lovas motorhoz van csinálva, hanem egy 300 lovashoz.
De a sima is gyors és jó, de hiányzik belőle pont az a kis agresszivitás, ami az S-ben már benne van. És ami minden 911-esben benne van.

Ennyi. Mindenki úgy értelmezi, ahogy akarja. Bogaram most is van, megyek is vele teljesítmény mérésre...de kicsit csalódott vagyok, mert pont tegnap mértem meg, hogy GPS-szel csak 157-et megy sík úton. Ez meg így nem több 70-75 lónál.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #135524 Dátum: 2016 Február 28, 20:58:39 »

Laci!

Vagy bárki más. Láttatok már ilyet?

Várj csak, én mintha a fácsén láttam volna ilyet...  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #135523 Dátum: 2016 Február 28, 18:57:20 »

Laci!

Vagy bárki más. Láttatok már ilyet?
Én még sosem láttam ilyent.
1303LS
« Hozzászólás #135522 Dátum: 2016 Február 28, 17:22:35 »


Hiába savaztok, sok energiát tesztek bele, de nincs igazatok.

A Boxster és a Boxster S nagyon más autó.
Mondjuk a cikkben megemlíthetted volna, hogy "S".
És akkor most a nem"S" az pudli, felejtenivaló? 
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #135521 Dátum: 2016 Február 28, 17:03:34 »

Hiába savaztok...
Véletlenül sem, de tudom jól fogsz te még bogár motort faragni.
Ahogy a Novoth Tibi írta tünetmentes vagy.  Wink
1303LS
« Hozzászólás #135520 Dátum: 2016 Február 28, 16:57:52 »

Ezt a mű-porsche dolgot azok szokták írni, akik azt szokták mondani, hogy a 924-esben Audi motor van.
Meg a Zaporozsecben tank indító/kompresszor motor.


Ja, és majdnem elfelejtettem a 956-os Porschében pedig Bogár motor van.
Akkor ezek szerint a Tied "S". Na az meg már nem a 6-8ezres kategória.
Oldalak: 1 ... 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.