www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 21, 22:47:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921401 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3154 3155 3156 3157 3158 [3159] 3160 3161 3162 3163 3164 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31878643 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15527 Dátum: 2006 Október 27, 09:22:53 »

1470 ccm pontosan.
Eredeti terveim nekem is ezek voltak.
SZVSZ a szimplaszívós HF miatt az alsó fordulatszámtartományban megmaradna a jó kis nyomaték, a rövid löket miatt pedig egy kis fordulatot is ki lehetne csikarni belőle.Szóval elméletileg egy nagyon jól használható motornak kellene lennie, olyannak amiből nem fogy el az erő 3000/min után.
Viszont egyenlőre úgy néz ki hogy az állapota miatt nem lesz szívem szétborítani a motort, pedig már a henger/dugó készletet is megvizsgáltam csak egy gyűrű garnitúra kellene rá.


Közben én is kiszámoltam.
A nyomaték nem a szimplaszívós hengerfej miatt van, ez egy tévedés. Két okból érezzük a szimplaszívóst nyomatékosabbnak alul, az egyik az, hogy olyan tengellyel társították ( a régi D-s és az F-es más vezérműtengelyt kapott gyárilag, mint az AB-s), másrészt meg felül jobban elfogy és így relatíve alul erősebbnek érezzük.

Ma reggel ahogy jöttem eldöntöttem, hogy nem maradhat ez a motor az autóban, bár GPS szerint 123 km/h-t megy (óra 130-at mutat), de gyenge, diósdi emelkedőn küzd, 80-ról betegen gyorsul, autópálya életveszély.

Egyébként 445 km-re 33 litert tankoltam...ez 7.4 l/100 km folyamatos 100-110-zel, hosszú út, nagyon kevés város.  Egy jó egyhatos, negyedgázzal megy 100-110-et és nem is nagyon fogyaszt többet. Gyári motorral a typ3 is tudta (hosszabb váltó, de nehezebb, nagyobb kasztni).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27175


« Hozzászólás #15526 Dátum: 2006 Október 27, 09:16:44 »

az ezerféle más dologtól lehet, de leginkább a:
gyújtás, karbi, falsot szív
trióból valamelyik
hát akkor ezt is megvizualizálom. stoboszkóp lámpám nincs, az ékszíjtárcsámon egyetlen jelölés van, szóval a gyújtás állítás nem épp könnyű. múlt hétvégén a megszakító hézagot beállítottam, a gyújtás maradt fülre. karburátorból van mindenféle már, 28, 30 pict1, 30 pict3. falsot szerintem nem szív. átjössz megnézni? úgyis le akarom kapni az előmelegítő csövet, hátha ott is figyel valami mocsok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #15525 Dátum: 2006 Október 27, 08:48:19 »

Télleg! Hogy állnak velemost?

Mi van? Már kitört az őszi szünet???
Sajna ugyanúgy darabokban van még...
Nagyon sajnálom, szegényt Bogit, nem ezt érdemelné...  Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #15524 Dátum: 2006 Október 27, 08:44:18 »

Az én régi 1,2-es Spar Kaferem is ilyen volt
Télleg! Hogy állnak velemost?

1969 VW 1300
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #15523 Dátum: 2006 Október 27, 08:43:35 »

Az öcséd csak rendes ember lehet.

 Evil

Akkor én is csak voltam???  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #15522 Dátum: 2006 Október 27, 08:42:11 »



Az 1.4-es verzió 8.0 körüli kompresszióviszonnyal szerintem 48-50 ló lenne, de az érdekessége a rövid löket miatti más karakter lenne. Jobban forogna. Talán.

Valaki már csinált ilyen motort, talán a Kereszthidiék?
1470 ccm pontosan.
Eredeti terveim nekem is ezek voltak.
SZVSZ a szimplaszívós HF miatt az alsó fordulatszámtartományban megmaradna a jó kis nyomaték, a rövid löket miatt pedig egy kis fordulatot is ki lehetne csikarni belőle.Szóval elméletileg egy nagyon jól használható motornak kellene lennie, olyannak amiből nem fogy el az erő 3000/min után.
Viszont egyenlőre úgy néz ki hogy az állapota miatt nem lesz szívem szétborítani a motort, pedig már a henger/dugó készletet is megvizsgáltam csak egy gyűrű garnitúra kellene rá.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #15521 Dátum: 2006 Október 27, 08:23:03 »

Öcsémé német Sparkäfer, azon sincs rács a csomifedélen, nincs fekete doboz, nincs díszléc a csomitartón, nincs légszabályzó tekerentyű a műszerfalon, nincs oldalkárpit, csak a tetőlemezen van kárpit.

Az öcséd csak rendes ember lehet.

 Evil

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #15520 Dátum: 2006 Október 27, 08:21:55 »

Kinek van még olyan autója, aminek nincs légbelépő a szélvédő előtt? Nekem nincs rács, nincs az a műanyag baszás a csomagtartóban és nincs tekerőgomb sem.

Én még ilyen bogárban nem is ültem!

Az én régi 1,2-es Spar Kaferem is ilyen volt: a szélvédő két "sarkánál" volt légbefúvó nyílás, meg középen egy.
Tekerőgomb sem volt... meg üzemanyag szintjelző...de volt, valamikor talán benzincsap, de azt már előttem kioperálták belőle...csak a helye volt meg...
És csak a tetején volt kárpit, az oszlopokon nem...
Nekem nagyon tetszett!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #15519 Dátum: 2006 Október 27, 08:19:07 »

Kinek van még olyan autója, aminek nincs légbelépő a szélvédő előtt? Nekem nincs rács, nincs az a műanyag baszás a csomagtartóban és nincs tekerőgomb sem.

Én még ilyen bogárban nem is ültem!

Nekem, echte német 74-es sparkäfer.

 Evil

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15518 Dátum: 2006 Október 27, 07:38:45 »

ja, szépen megy, viszont 13 felett eszik, igaz, napi 12km melóba és 12 vissza, ennek fele araszolás. de országúton is 10 körül van. ez baszottul sok

az ezerféle más dologtól lehet, de leginkább a:
gyújtás, karbi, falsot szív
trióból valamelyik



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #15517 Dátum: 2006 Október 27, 07:10:52 »

Ma kaptam MBK-s csekket a tagdij befizetésére.
Mi a hátam az a pártolo tag?
Mert oda lettem sorolva,holott eddig hosszu évek ota fizettem a rendes tagdijat.
Tud valaki,valamit? Huh

Valami tévedés lehet...
Pártoló lehet, akinek nincs Bogara, például, de közénk szeretne tartozni...
Én rendeset kaptam, 10 ezres összeggel...
Szerintem szólj nekik!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15516 Dátum: 2006 Október 27, 06:12:17 »

stunt csaknem nga bogarát veted meg????téli kocsizni Grin Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15515 Dátum: 2006 Október 26, 23:39:32 »

mehikóóóóóó :-))
Öcsémé német Sparkäfer, azon sincs rács a csomifedélen, nincs fekete doboz, nincs díszléc a csomitartón, nincs légszabályzó tekerentyű a műszerfalon, nincs oldalkárpit, csak a tetőlemezen van kárpit.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15514 Dátum: 2006 Október 26, 23:12:16 »

az enyémben német blokk van

jahhh télleg
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27175


« Hozzászólás #15513 Dátum: 2006 Október 26, 23:06:20 »

te blackp,
miért basztatod azt a motort?
olyan szépen kussban megy 110-et, mint az álom.
szükségtelen szétbombázni.
ja, szépen megy, viszont 13 felett eszik, igaz, napi 12km melóba és 12 vissza, ennek fele araszolás. de országúton is 10 körül van. ez baszottul sok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27175


« Hozzászólás #15512 Dátum: 2006 Október 26, 23:05:24 »

mehikóóóóóó :-))
mifasz? ott van légbelépő, meg minden. az az uccsó szériás német, ami a Stuntnak van


hmmmm. nacsakmerthogy mintha az nem ugyanaz az 1,2-es blokk lenne, hanem valami "lebutított" 1,6-os
az enyémben német blokk van

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #15511 Dátum: 2006 Október 26, 23:04:08 »

nem nagy rá a 32-es karbi? nekem 30-3 volt rajta.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13426


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #15510 Dátum: 2006 Október 26, 22:57:59 »

Kinek van még olyan autója, aminek nincs légbelépő a szélvédő előtt? Nekem nincs rács, nincs az a műanyag baszás a csomagtartóban és nincs tekerőgomb sem.

Én még ilyen bogárban nem is ültem!
akkor tavasszal viszlek egy kört az enyémmel ,hogy ezt az élményt is átéld.... Grin

az enyém 75-ös és pont ilyen amit leirtál
DE LUX verzió,két tükör,
füthetőhátsó ablak,
fekete müsz.fal boritás,
3 lábas ülés(majdnem góf),
ja és 1200-es D-s moci,azthiszem 32-s karbival.

és német vas.
üdvw

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #15509 Dátum: 2006 Október 26, 22:52:53 »

az én emlékeimben sokkal nyomatékosabb a D-s 1200-es, érzésre olyasmi, mint egy AB-s. pl. kettesben sokkal könnyebb elindulni vele, mint a régi 1200-essel, de ez lehet sok mindentől....

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15508 Dátum: 2006 Október 26, 22:45:28 »

hmmmm. nacsakmerthogy mintha az nem ugyanaz az 1,2-es blokk lenne, hanem valami "lebutított" 1,6-os

Igen, mert az olajfuratok, olajszívó stb. már nagyok, de a löket kicsi, kompreszió kicsi és 34 lóerő. A blokk az tényleg szinte teljesen az 1.6-os AS öntvényű blokkja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15507 Dátum: 2006 Október 26, 22:43:40 »


Mindegyik 1.2-es csak 34 lóerő.

hmmmm. nacsakmerthogy mintha az nem ugyanaz az 1,2-es blokk lenne, hanem valami "lebutított" 1,6-os
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #15506 Dátum: 2006 Október 26, 22:42:43 »

mehikóóóóóó :-))
az én mexikóimon pl. volt rács

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15505 Dátum: 2006 Október 26, 22:42:23 »

a mehikói 1,2-es is csak 34 lóerő???


Mindegyik 1.2-es csak 34 lóerő.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15504 Dátum: 2006 Október 26, 22:41:55 »

mehikóóóóóó :-))


Ez 1975-ös német!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15503 Dátum: 2006 Október 26, 22:40:48 »

nemtudom mennyivel változtatna a költségeken és érdemes lenne e. bár a 48 ló a 34-hez képest nem hangzik rosszul, de a 34es karbival gondolom nem 6 literrel pöcögne, mint az 1.2 28assal

a mehikói 1,2-es is csak 34 lóerő???
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15502 Dátum: 2006 Október 26, 22:40:26 »

Kinek van még olyan autója, aminek nincs légbelépő a szélvédő előtt? Nekem nincs rács, nincs az a műanyag baszás a csomagtartóban és nincs tekerőgomb sem.

Én még ilyen bogárban nem is ültem!

mehikóóóóóó :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15501 Dátum: 2006 Október 26, 22:38:52 »

Kinek van még olyan autója, aminek nincs légbelépő a szélvédő előtt? Nekem nincs rács, nincs az a műanyag baszás a csomagtartóban és nincs tekerőgomb sem.

Én még ilyen bogárban nem is ültem!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15500 Dátum: 2006 Október 26, 22:37:16 »

áh, nekem városi motor kell mindenképp, a verseny nem az én asztalom. ismét arra jutottam, hogy simán 1.2 felújítás trükközés nélkül

te blackp,
miért basztatod azt a motort?
olyan szépen kussban megy 110-et, mint az álom.
szükségtelen szétbombázni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15499 Dátum: 2006 Október 26, 22:36:11 »

áh, nekem városi motor kell mindenképp, a verseny nem az én asztalom. ismét arra jutottam, hogy simán 1.2 felújítás trükközés nélkül


Ott szokott ez elbukni, ha kopott a henger. Az 1.2-es nagyon jó motor, de a hengere dupla annyi, mint az 1.6-os...

Úgy értem dupla annyiba kerül.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15498 Dátum: 2006 Október 26, 22:33:59 »

nemtudom mennyivel változtatna a költségeken és érdemes lenne e. bár a 48 ló a 34-hez képest nem hangzik rosszul, de a 34es karbival gondolom nem 6 literrel pöcögne, mint az 1.2 28assal


Ezek a motorok ki vannak találva. A D-s, az F-es az AB-s, mind. Ha hozzányúlsz, biztos, hogy többet fog enni.

Az a forgósabb 1.4 körüli 85x64-es motor inkább 10 lenne, mint 8, szerintem átlagfogyiban.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27175


« Hozzászólás #15497 Dátum: 2006 Október 26, 22:33:11 »

A gyári karbik arra jók, hgy nem tud elszállni a fogyasztás, jól indul és városban barátságos.

A weberek esznek, városban ugrándoznak, bedúsulnak, hidegindítás nem kóser, de csak azokkal lehet teljesítményt csinálni.
áh, nekem városi motor kell mindenképp, a verseny nem az én asztalom. ismét arra jutottam, hogy simán 1.2 felújítás trükközés nélkül

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15496 Dátum: 2006 Október 26, 22:31:52 »

A gyári karbik arra jók, hgy nem tud elszállni a fogyasztás, jól indul és városban barátságos.

A weberek esznek, városban ugrándoznak, bedúsulnak, hidegindítás nem kóser, de csak azokkal lehet teljesítményt csinálni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27175


« Hozzászólás #15495 Dátum: 2006 Október 26, 22:31:10 »


Gyári karbival egyik sem tudna semmit, csak kicsit nyomatékosabb lenne. Lóerőre szerintem a 34 PICT-vel a növelt kompressziójú 1.6-os blokkom 55-58 körül lenne, azzal haladna a kisbogár.

Az 1.4-es verzió 8.0 körüli kompresszióviszonnyal szerintem 48-50 ló lenne, de az érdekessége a rövid löket miatti más karakter lenne. Jobban forogna. Talán.

Valaki már csinált ilyen motort, talán a Kereszthidiék?
nemtudom mennyivel változtatna a költségeken és érdemes lenne e. bár a 48 ló a 34-hez képest nem hangzik rosszul, de a 34es karbival gondolom nem 6 literrel pöcögne, mint az 1.2 28assal

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15494 Dátum: 2006 Október 26, 22:29:19 »


ez az 1.4 mit tudna?


Gyári karbival egyik sem tudna semmit, csak kicsit nyomatékosabb lenne. Lóerőre szerintem a 34 PICT-vel a növelt kompressziójú 1.6-os blokkom 55-58 körül lenne, azzal haladna a kisbogár.

Az 1.4-es verzió 8.0 körüli kompresszióviszonnyal szerintem 48-50 ló lenne, de az érdekessége a rövid löket miatti más karakter lenne. Jobban forogna. Talán.

Valaki már csinált ilyen motort, talán a Kereszthidiék?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27175


« Hozzászólás #15493 Dátum: 2006 Október 26, 22:25:07 »

A mexikói ülés azt hiszem szivacsos, nem? Ez még rugós.

Az 1.2-es motort nem újítom fel, biztos nem választom szét a blokkot. Három variáció van:
- olajfolyásokat megszüntetem, rendbeteszem és így visszarakom
- kiveszem és a typ3-as 1.6-os blokkját kapja meg 34 pict-vel (abba úgyis majd készül az 1915-ös)
- a 64 mm lüketű motorra ráillesztek 85-ös (1.6-os) hengereket így egy rövid löketű 1400-as motorom lesz.

Nagy tuningot nem akarok, itt biztos, hogy gyári karbi lesz. DE egy 1.6-os nem lenne rossz...
hát az enyémben rugó meg valami szalma féleség van.

ez az 1.4 mit tudna?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15492 Dátum: 2006 Október 26, 22:22:26 »

ha belekezdesz egy 1.2 felújításba, informálj mindenről, tudni szeretném mi vár rám Smiley mexikói ülésről nem tudok nyilatkozni, nekem csak a saját van. én is ültem abban a gépben, de nemtudom milyen ülés volt benne. lehet, hogy akkor már a németek is azt tettek bele? végülis az egész autó olyan, mint a mexikóiak

A mexikói ülés azt hiszem szivacsos, nem? Ez még rugós.

Az 1.2-es motort nem újítom fel, biztos nem választom szét a blokkot. Három variáció van:
- olajfolyásokat megszüntetem, rendbeteszem és így visszarakom
- kiveszem és a typ3-as 1.6-os blokkját kapja meg 34 pict-vel (abba úgyis majd készül az 1915-ös)
- a 64 mm lüketű motorra ráillesztek 85-ös (1.6-os) hengereket így egy rövid löketű 1400-as motorom lesz.

Nagy tuningot nem akarok, itt biztos, hogy gyári karbi lesz. DE egy 1.6-os nem lenne rossz...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #15491 Dátum: 2006 Október 26, 22:15:36 »

Miért, nem tudsz utántölteni?  Evil

Mindegy nem akarok belebonyolódni, van amúgy is mit tennem, folyik az olajhűtő alól az olaj, meg a hengertalpak alól is, szerintem ez a motor hamarosan kiugrik...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27175


« Hozzászólás #15490 Dátum: 2006 Október 26, 22:15:24 »


Gondolom jó mexikói ülés nem sok van. Golf ülést könnyebb lenne találni.


Mindegy nem akarok belebonyolódni, van amúgy is mit tennem, folyik az olajhűtő alól az olaj, meg a hengertalpak alól is, szerintem ez a motor hamarosan kiugrik...
ha belekezdesz egy 1.2 felújításba, informálj mindenről, tudni szeretném mi vár rám Smiley mexikói ülésről nem tudok nyilatkozni, nekem csak a saját van. én is ültem abban a gépben, de nemtudom milyen ülés volt benne. lehet, hogy akkor már a németek is azt tettek bele? végülis az egész autó olyan, mint a mexikóiak

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15489 Dátum: 2006 Október 26, 22:13:03 »

ja, tudom, de egy mexikói ülést belepattintva gány nélkül ugyanaz az eredmény és ekkor a kérdést át kell fogalmazni úgy, hogy kinek van két eladó mexikói ülése?


Gondolom jó mexikói ülés nem sok van. Golf ülést könnyebb lenne találni.


Mindegy nem akarok belebonyolódni, van amúgy is mit tennem, folyik az olajhűtő alól az olaj, meg a hengertalpak alól is, szerintem ez a motor hamarosan kiugrik...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15488 Dátum: 2006 Október 26, 22:10:41 »

ugyanaz, csak keskenyebb a lábacskája.
tehát a góf ülés nem megy be 1:1-ben a bogárba.
ez volt a kérdés lényege.


Ja, ez volt a lényege, faragni nem akarok, kicsit helyrerázom akkor az eredeti üléseket.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 3154 3155 3156 3157 3158 [3159] 3160 3161 3162 3163 3164 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.116 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.