www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 22, 13:02:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921220 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3152 3153 3154 3155 3156 [3157] 3158 3159 3160 3161 3162 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27999349 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #15541 Dátum: 2006 Október 27, 14:00:32 »

ma láttam a körúton egy piros-fehér T2a-t vonóhoroggal, aztán találkoztam is a sráccal a Bakátson. nem innen volt valaki?

aztán hazafelé meg egy sárga-fehér-teteje megint sárga T1el a Kosztolányin Cheesy nem volt rajta első lökős.. őt ismerjük?
Holló
« Hozzászólás #15540 Dátum: 2006 Október 27, 13:57:57 »

ezt?Smiley én pécsen az árkádban láttam múlt hétvégén, messziről szép fényes, meg szörfdeszka a tetején, de közelről... nem is beszélve arról, hogy hátul müanyag lányok ültek, épp csak testfestve nem voltak, és kék neon, bizony az világított a padlóból. blöe.
a festése tetszene az ábrák nélkűl. csak a fekete - piros
az elejét meg jól elba...k azal a vendég indexel?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15539 Dátum: 2006 Október 27, 11:18:20 »

Olajat fogyasztja? Gyertya színe milyen? Főtengely axiálisan mennyit mozdul? A városi fogyaztás nem mérvadó, abba belejátszik a szivató, gyorsító pumpa, stb. Az országúti fogyasztásban pedig a 10 tényleg sok. Nekem hajtósan is alatta van. 90-nél 7 alatt kell lenni az 1200-esnek.

Nem biztos, hogy szét kell szedni.
olajat érezhetően nem eszi, de indításnál a szaga olajos a kipuffnak. sokat kínlódtam a karbikkal, valószínűleg túl dús a keverék, mert a gyertyák feketék. országutat mostanság nem tudok mérni, mert ott nagyon ritkán használom

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #15538 Dátum: 2006 Október 27, 10:57:44 »

Hamár fogyasztás, akkor a legutóbbi 2 tankolásom adatai:
34 l  450 km-re -> 7,55 l/100 km
36 l  460 km-re -> 7,82 l/100 km
Mexikói gépsárkány 1200-as motorral, kb. fele-fele arányban országút (4-es) és város (jellemzően Szolnok, egy kis Bp-vel megtoldva).
Ja, és nagy részét a párom vezette, én mostanában jóformán csak tankolni járok...
szeda_1970
« Hozzászólás #15537 Dátum: 2006 Október 27, 10:48:53 »

És városban a 13 F-es masinával? Országúton 7.5!


Ez korrekt. Nekem 100-110-nél 7.4 liter/100 km.
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #15536 Dátum: 2006 Október 27, 10:46:35 »

Vasárnap a főfaluba menet éjjel láttuk a Heavy Tools T2-es reklámbuszát, tréleren vitték a városba. Nagyon zsír!! 
ezt?Smiley én pécsen az árkádban láttam múlt hétvégén, messziről szép fényes, meg szörfdeszka a tetején, de közelről... nem is beszélve arról, hogy hátul müanyag lányok ültek, épp csak testfestve nem voltak, és kék neon, bizony az világított a padlóból. blöe.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15535 Dátum: 2006 Október 27, 10:12:20 »

Ültél már ilyenben... Smiley


Csak nem figyeltem, mert valami zajra kellett koncentrálni.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #15534 Dátum: 2006 Október 27, 09:47:12 »

Kinek van még olyan autója, aminek nincs légbelépő a szélvédő előtt? Nekem nincs rács, nincs az a műanyag baszás a csomagtartóban és nincs tekerőgomb sem.

Én még ilyen bogárban nem is ültem!

Ültél már ilyenben... Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #15533 Dátum: 2006 Október 27, 09:46:58 »

Ez korrekt. Nekem 100-110-nél 7.4 liter/100 km.

Annyit nem szoktam bogárral menni :-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15532 Dátum: 2006 Október 27, 09:45:48 »

Én amikor jöttem haza stabil 90-el, akkor volt kb 6,7 liter.

Ez korrekt. Nekem 100-110-nél 7.4 liter/100 km.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15531 Dátum: 2006 Október 27, 09:44:00 »

A mikikói "D"-sben akkor meg milyen veztengely van?


Én úgy tudom, hogy abban is a kisebb emelésű van. Minden 1200-esben. Az is 3800-ig forog, ott adja le a 34 lovat. És abban is 1:1 himbák vannak, nem pedig 1.1:1-hez, mint a többi motorban.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #15530 Dátum: 2006 Október 27, 09:43:54 »

Olajat fogyasztja? Gyertya színe milyen? Főtengely axiálisan mennyit mozdul? A városi fogyaztás nem mérvadó, abba belejátszik a szivató, gyorsító pumpa, stb. Az országúti fogyasztásban pedig a 10 tényleg sok. Nekem hajtósan is alatta van. 90-nél 7 alatt kell lenni az 1200-esnek.

Nem biztos, hogy szét kell szedni.

Én amikor jöttem haza stabil 90-el, akkor volt kb 6,7 liter.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15529 Dátum: 2006 Október 27, 09:41:42 »

ja, szépen megy, viszont 13 felett eszik, igaz, napi 12km melóba és 12 vissza, ennek fele araszolás. de országúton is 10 körül van. ez baszottul sok

Olajat fogyasztja? Gyertya színe milyen? Főtengely axiálisan mennyit mozdul? A városi fogyaztás nem mérvadó, abba belejátszik a szivató, gyorsító pumpa, stb. Az országúti fogyasztásban pedig a 10 tényleg sok. Nekem hajtósan is alatta van. 90-nél 7 alatt kell lenni az 1200-esnek.

Nem biztos, hogy szét kell szedni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #15528 Dátum: 2006 Október 27, 09:38:59 »


 a régi D-s és az F-es más vezérműtengelyt kapott gyárilag, mint az AB-s

A mikikói "D"-sben akkor meg milyen veztengely van?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15527 Dátum: 2006 Október 27, 09:22:53 »

1470 ccm pontosan.
Eredeti terveim nekem is ezek voltak.
SZVSZ a szimplaszívós HF miatt az alsó fordulatszámtartományban megmaradna a jó kis nyomaték, a rövid löket miatt pedig egy kis fordulatot is ki lehetne csikarni belőle.Szóval elméletileg egy nagyon jól használható motornak kellene lennie, olyannak amiből nem fogy el az erő 3000/min után.
Viszont egyenlőre úgy néz ki hogy az állapota miatt nem lesz szívem szétborítani a motort, pedig már a henger/dugó készletet is megvizsgáltam csak egy gyűrű garnitúra kellene rá.


Közben én is kiszámoltam.
A nyomaték nem a szimplaszívós hengerfej miatt van, ez egy tévedés. Két okból érezzük a szimplaszívóst nyomatékosabbnak alul, az egyik az, hogy olyan tengellyel társították ( a régi D-s és az F-es más vezérműtengelyt kapott gyárilag, mint az AB-s), másrészt meg felül jobban elfogy és így relatíve alul erősebbnek érezzük.

Ma reggel ahogy jöttem eldöntöttem, hogy nem maradhat ez a motor az autóban, bár GPS szerint 123 km/h-t megy (óra 130-at mutat), de gyenge, diósdi emelkedőn küzd, 80-ról betegen gyorsul, autópálya életveszély.

Egyébként 445 km-re 33 litert tankoltam...ez 7.4 l/100 km folyamatos 100-110-zel, hosszú út, nagyon kevés város.  Egy jó egyhatos, negyedgázzal megy 100-110-et és nem is nagyon fogyaszt többet. Gyári motorral a typ3 is tudta (hosszabb váltó, de nehezebb, nagyobb kasztni).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15526 Dátum: 2006 Október 27, 09:16:44 »

az ezerféle más dologtól lehet, de leginkább a:
gyújtás, karbi, falsot szív
trióból valamelyik
hát akkor ezt is megvizualizálom. stoboszkóp lámpám nincs, az ékszíjtárcsámon egyetlen jelölés van, szóval a gyújtás állítás nem épp könnyű. múlt hétvégén a megszakító hézagot beállítottam, a gyújtás maradt fülre. karburátorból van mindenféle már, 28, 30 pict1, 30 pict3. falsot szerintem nem szív. átjössz megnézni? úgyis le akarom kapni az előmelegítő csövet, hátha ott is figyel valami mocsok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #15525 Dátum: 2006 Október 27, 08:48:19 »

Télleg! Hogy állnak velemost?

Mi van? Már kitört az őszi szünet???
Sajna ugyanúgy darabokban van még...
Nagyon sajnálom, szegényt Bogit, nem ezt érdemelné...  Undecided

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #15524 Dátum: 2006 Október 27, 08:44:18 »

Az én régi 1,2-es Spar Kaferem is ilyen volt
Télleg! Hogy állnak velemost?

1969 VW 1300
Elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #15523 Dátum: 2006 Október 27, 08:43:35 »

Az öcséd csak rendes ember lehet.

 Evil

Akkor én is csak voltam???  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #15522 Dátum: 2006 Október 27, 08:42:11 »



Az 1.4-es verzió 8.0 körüli kompresszióviszonnyal szerintem 48-50 ló lenne, de az érdekessége a rövid löket miatti más karakter lenne. Jobban forogna. Talán.

Valaki már csinált ilyen motort, talán a Kereszthidiék?
1470 ccm pontosan.
Eredeti terveim nekem is ezek voltak.
SZVSZ a szimplaszívós HF miatt az alsó fordulatszámtartományban megmaradna a jó kis nyomaték, a rövid löket miatt pedig egy kis fordulatot is ki lehetne csikarni belőle.Szóval elméletileg egy nagyon jól használható motornak kellene lennie, olyannak amiből nem fogy el az erő 3000/min után.
Viszont egyenlőre úgy néz ki hogy az állapota miatt nem lesz szívem szétborítani a motort, pedig már a henger/dugó készletet is megvizsgáltam csak egy gyűrű garnitúra kellene rá.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #15521 Dátum: 2006 Október 27, 08:23:03 »

Öcsémé német Sparkäfer, azon sincs rács a csomifedélen, nincs fekete doboz, nincs díszléc a csomitartón, nincs légszabályzó tekerentyű a műszerfalon, nincs oldalkárpit, csak a tetőlemezen van kárpit.

Az öcséd csak rendes ember lehet.

 Evil

Elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #15520 Dátum: 2006 Október 27, 08:21:55 »

Kinek van még olyan autója, aminek nincs légbelépő a szélvédő előtt? Nekem nincs rács, nincs az a műanyag baszás a csomagtartóban és nincs tekerőgomb sem.

Én még ilyen bogárban nem is ültem!

Az én régi 1,2-es Spar Kaferem is ilyen volt: a szélvédő két "sarkánál" volt légbefúvó nyílás, meg középen egy.
Tekerőgomb sem volt... meg üzemanyag szintjelző...de volt, valamikor talán benzincsap, de azt már előttem kioperálták belőle...csak a helye volt meg...
És csak a tetején volt kárpit, az oszlopokon nem...
Nekem nagyon tetszett!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #15519 Dátum: 2006 Október 27, 08:19:07 »

Kinek van még olyan autója, aminek nincs légbelépő a szélvédő előtt? Nekem nincs rács, nincs az a műanyag baszás a csomagtartóban és nincs tekerőgomb sem.

Én még ilyen bogárban nem is ültem!

Nekem, echte német 74-es sparkäfer.

 Evil

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15518 Dátum: 2006 Október 27, 07:38:45 »

ja, szépen megy, viszont 13 felett eszik, igaz, napi 12km melóba és 12 vissza, ennek fele araszolás. de országúton is 10 körül van. ez baszottul sok

az ezerféle más dologtól lehet, de leginkább a:
gyújtás, karbi, falsot szív
trióból valamelyik



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Elérhető TBK001
Hozzászólások: 29086


Road Force One

« Hozzászólás #15517 Dátum: 2006 Október 27, 07:10:52 »

Ma kaptam MBK-s csekket a tagdij befizetésére.
Mi a hátam az a pártolo tag?
Mert oda lettem sorolva,holott eddig hosszu évek ota fizettem a rendes tagdijat.
Tud valaki,valamit? Huh

Valami tévedés lehet...
Pártoló lehet, akinek nincs Bogara, például, de közénk szeretne tartozni...
Én rendeset kaptam, 10 ezres összeggel...
Szerintem szólj nekik!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #15516 Dátum: 2006 Október 27, 06:12:17 »

stunt csaknem nga bogarát veted meg????téli kocsizni Grin Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #15515 Dátum: 2006 Október 26, 23:39:32 »

mehikóóóóóó :-))
Öcsémé német Sparkäfer, azon sincs rács a csomifedélen, nincs fekete doboz, nincs díszléc a csomitartón, nincs légszabályzó tekerentyű a műszerfalon, nincs oldalkárpit, csak a tetőlemezen van kárpit.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15514 Dátum: 2006 Október 26, 23:12:16 »

az enyémben német blokk van

jahhh télleg
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15513 Dátum: 2006 Október 26, 23:06:20 »

te blackp,
miért basztatod azt a motort?
olyan szépen kussban megy 110-et, mint az álom.
szükségtelen szétbombázni.
ja, szépen megy, viszont 13 felett eszik, igaz, napi 12km melóba és 12 vissza, ennek fele araszolás. de országúton is 10 körül van. ez baszottul sok

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #15512 Dátum: 2006 Október 26, 23:05:24 »

mehikóóóóóó :-))
mifasz? ott van légbelépő, meg minden. az az uccsó szériás német, ami a Stuntnak van


hmmmm. nacsakmerthogy mintha az nem ugyanaz az 1,2-es blokk lenne, hanem valami "lebutított" 1,6-os
az enyémben német blokk van

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #15511 Dátum: 2006 Október 26, 23:04:08 »

nem nagy rá a 32-es karbi? nekem 30-3 volt rajta.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #15510 Dátum: 2006 Október 26, 22:57:59 »

Kinek van még olyan autója, aminek nincs légbelépő a szélvédő előtt? Nekem nincs rács, nincs az a műanyag baszás a csomagtartóban és nincs tekerőgomb sem.

Én még ilyen bogárban nem is ültem!
akkor tavasszal viszlek egy kört az enyémmel ,hogy ezt az élményt is átéld.... Grin

az enyém 75-ös és pont ilyen amit leirtál
DE LUX verzió,két tükör,
füthetőhátsó ablak,
fekete müsz.fal boritás,
3 lábas ülés(majdnem góf),
ja és 1200-es D-s moci,azthiszem 32-s karbival.

és német vas.
üdvw

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #15509 Dátum: 2006 Október 26, 22:52:53 »

az én emlékeimben sokkal nyomatékosabb a D-s 1200-es, érzésre olyasmi, mint egy AB-s. pl. kettesben sokkal könnyebb elindulni vele, mint a régi 1200-essel, de ez lehet sok mindentől....

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15508 Dátum: 2006 Október 26, 22:45:28 »

hmmmm. nacsakmerthogy mintha az nem ugyanaz az 1,2-es blokk lenne, hanem valami "lebutított" 1,6-os

Igen, mert az olajfuratok, olajszívó stb. már nagyok, de a löket kicsi, kompreszió kicsi és 34 lóerő. A blokk az tényleg szinte teljesen az 1.6-os AS öntvényű blokkja.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15507 Dátum: 2006 Október 26, 22:43:40 »


Mindegyik 1.2-es csak 34 lóerő.

hmmmm. nacsakmerthogy mintha az nem ugyanaz az 1,2-es blokk lenne, hanem valami "lebutított" 1,6-os
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #15506 Dátum: 2006 Október 26, 22:42:43 »

mehikóóóóóó :-))
az én mexikóimon pl. volt rács

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15505 Dátum: 2006 Október 26, 22:42:23 »

a mehikói 1,2-es is csak 34 lóerő???


Mindegyik 1.2-es csak 34 lóerő.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #15504 Dátum: 2006 Október 26, 22:41:55 »

mehikóóóóóó :-))


Ez 1975-ös német!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #15503 Dátum: 2006 Október 26, 22:40:48 »

nemtudom mennyivel változtatna a költségeken és érdemes lenne e. bár a 48 ló a 34-hez képest nem hangzik rosszul, de a 34es karbival gondolom nem 6 literrel pöcögne, mint az 1.2 28assal

a mehikói 1,2-es is csak 34 lóerő???
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #15502 Dátum: 2006 Október 26, 22:40:26 »

Kinek van még olyan autója, aminek nincs légbelépő a szélvédő előtt? Nekem nincs rács, nincs az a műanyag baszás a csomagtartóban és nincs tekerőgomb sem.

Én még ilyen bogárban nem is ültem!

mehikóóóóóó :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Oldalak: 1 ... 3152 3153 3154 3155 3156 [3157] 3158 3159 3160 3161 3162 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.