www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:00:41

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 384 385 386 387 388 [389] 390 391 392 393 394 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3389892 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6764 Dátum: 2009 Szeptember 02, 10:15:57 »

ide nem olajat akartál írni?

De.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6763 Dátum: 2009 Szeptember 01, 23:17:24 »


Bizonyos kenési helyekre nem nyomásos vagy kényszerolajzással jut el a benzin, tehát nem a pumpa nyomja, hanem a különböző forgó alkatrészek, mint pl. a vezérműtengely, főtengely,  stb. forgó mozgása szórja az olajat. Pl. a hengerfalra, vagy a vezérműtengely bütykeire.

Minél magasabb az olajszint, annál jobban szórják ezek az olajat.

(röviden fogalmazva)
ahaaa
értem
köszi
Nem elérhető martonmany
Hozzászólások: 887


« Hozzászólás #6762 Dátum: 2009 Szeptember 01, 22:52:21 »

... kényszerolajzással jut el a benzin...
ide nem olajat akartál írni?
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 01, 22:58:45 írta martonmany »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6761 Dátum: 2009 Szeptember 01, 22:23:56 »

azt hittem, hogy a szintnél az a lényeges, hogy a pumpa búvárcsöve beleérjen az olajba, mert a pumpa nyomja, szállítja mindenhova az olajat.
hát akkor nem így van, de még mindig nem értem pontosan. mi az a szóró olajozás?


Bizonyos kenési helyekre nem nyomásos vagy kényszerolajzással jut el a benzin, tehát nem a pumpa nyomja, hanem a különböző forgó alkatrészek, mint pl. a vezérműtengely, főtengely,  stb. forgó mozgása szórja az olajat. Pl. a hengerfalra, vagy a vezérműtengely bütykeire.

Minél magasabb az olajszint, annál jobban szórják ezek az olajat.

(röviden fogalmazva)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6760 Dátum: 2009 Szeptember 01, 22:10:48 »

NEM . na ez legalább olyan volt ,mint a 0.09-es gyújtás Grin
ó kabbe
Akkor is nagyon fontos, mert a hengerek és a vezérműtengely bütykök kenése szóróolajzással van megoldva (bár neked a 1915-ösben Lube-a-lobe szelepemelők vannak, ami furatoltak, ez keni a vezérműtengelyt is...).
azt hittem, hogy a szintnél az a lényeges, hogy a pumpa búvárcsöve beleérjen az olajba, mert a pumpa nyomja, szállítja mindenhova az olajat.
hát akkor nem így van, de még mindig nem értem pontosan. mi az a szóró olajozás?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #6759 Dátum: 2009 Szeptember 01, 21:57:19 »

Az olajnyomás értéke azonos, nem függ a szinttől, ha a szívócső beleér az olajba.

Ha pedig nem ér bele, akkor mindig nulla.
Tudom, ezért írtam, hogy kicsivel többet öntök bele, hogy a cső jobban beérjen, tehát a nívó szint kicsit magasabbra tevődik ezáltal.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6758 Dátum: 2009 Szeptember 01, 21:07:52 »

Nem lehet, hogy a visszafolyókába belement valami paszta? Láttunk már ilyet.

Ki van zárva, figyelek erre.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6757 Dátum: 2009 Szeptember 01, 21:06:22 »

Mélykartelnél ez nem olyan lényeges dolog igaz?
Mert a karter plusz búvárcsöve lenyúlik a mélykarter aljába, így az alsó nívópálca szintet nem kell olyan szigorúan venni,
tehát azért legyen meg a minimum, de ekkor is bővel elég benne az olaj igaz?

Akkor is nagyon fontos, mert a hengerek és a vezérműtengely bütykök kenése szóróolajzással van megoldva (bár neked a 1915-ösben Lube-a-lobe szelepemelők vannak, ami furatoltak, ez keni a vezérműtengelyt is...).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6756 Dátum: 2009 Szeptember 01, 21:04:42 »

Én mindig bővel a két nívó köze fölé (vagy ilyesmi érted) szoktam tölteni, különben erős menetnél bevillan a lámpa. Hátul gyári magas, elöl ül finoman.

Az olajnyomás értéke azonos, nem függ a szinttől, ha a szívócső beleér az olajba.

Ha pedig nem ér bele, akkor mindig nulla.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6755 Dátum: 2009 Szeptember 01, 21:03:19 »

de ahhoz, hogy ott az ékszíjtárcsánál kiverje az olajat, eléggé túl kell tölteni, nem?


Azt hiszem, hogy azok a motorok hajlamosak az ékszíjtárcsánál olajverésre, amelyek hajtórúdjai mellett nincs meg a 0.7 mm-es hézag a főtengely hajtókarjához. Nem tud az olaj elmenni a csapágy mellett és az utolsó csapágy sok olajat kap...ékszíjtárcsa labirintja nem tudja elvezetni.

Ez a teóriám.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #6754 Dátum: 2009 Szeptember 01, 20:45:13 »

Akinek elöl erősebben, hátul kevésbé ültetett az autója, meddig szokta tölteni olajjal?

Én most azt tapasztaltam, hogy amig nem éri el így a minimumot, addig az ékszíjtárcsánál veri kifelé, minél magasabb a szint annál jobban.

Viszont amikor vízszintben van az autó, akkor a minimumig feltöltött szint szépen feljön kicsit fél fölé...nem gondoltam, hogy ennyit számít.




de ahhoz, hogy ott az ékszíjtárcsánál kiverje az olajat, eléggé túl kell tölteni, nem?
Nekem most véletlen jól a max fölé van töltve és nem veri.
Nem lehet, hogy a visszafolyókába belement valami paszta? Láttunk már ilyet.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #6753 Dátum: 2009 Szeptember 01, 20:36:35 »

Mélykartelnél ez nem olyan lényeges dolog igaz?
Mert a karter plusz búvárcsöve lenyúlik a mélykarter aljába, így az alsó nívópálca szintet nem kell olyan szigorúan venni,
tehát azért legyen meg a minimum, de ekkor is bővel elég benne az olaj igaz?
NEM . na ez legalább olyan volt ,mint a 0.09-es gyújtás Grin

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #6752 Dátum: 2009 Szeptember 01, 20:06:17 »

Persze! Nem is azért írtam (Nekem is verte az olajat és nem ettől). Csak azóta váltottam a hajszál pontosan felső nívóról picit kevesebbre... Meg arra akartam rámutatni, hogy tényleg mennyit csalhat olajszintben egy ilyen cal look ültetés...

nekem is volt ilyen bajom

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6751 Dátum: 2009 Szeptember 01, 19:27:20 »

Persze! Nem is azért írtam (Nekem is verte az olajat és nem ettől). Csak azóta váltottam a hajszál pontosan felső nívóról picit kevesebbre... Meg arra akartam rámutatni, hogy tényleg mennyit csalhat olajszintben egy ilyen cal look ültetés...

de ahhoz, hogy ott az ékszíjtárcsánál kiverje az olajat, eléggé túl kell tölteni, nem?

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6750 Dátum: 2009 Szeptember 01, 19:13:05 »

Mélykartelnél ez nem olyan lényeges dolog igaz?
Mert a karter plusz búvárcsöve lenyúlik a mélykarter aljába, így az alsó nívópálca szintet nem kell olyan szigorúan venni,
tehát azért legyen meg a minimum, de ekkor is bővel elég benne az olaj igaz?
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #6749 Dátum: 2009 Szeptember 01, 18:46:58 »

Akinek elöl erősebben, hátul kevésbé ültetett az autója, meddig szokta tölteni olajjal?

Én most azt tapasztaltam, hogy amig nem éri el így a minimumot, addig az ékszíjtárcsánál veri kifelé, minél magasabb a szint annál jobban.

Viszont amikor vízszintben van az autó, akkor a minimumig feltöltött szint szépen feljön kicsit fél fölé...nem gondoltam, hogy ennyit számít.




Én mindig bővel a két nívó köze fölé (vagy ilyesmi érted) szoktam tölteni, különben erős menetnél bevillan a lámpa. Hátul gyári magas, elöl ül finoman.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6748 Dátum: 2009 Szeptember 01, 18:22:51 »

Na, ez az amiről beszéltem Kaposváron... Az én autóm elől pont 1 aknadeszkányival van alacsonyabbra ültetve és nekem is valamivel nagyobb a vízszintes és a nose down állapot között a különbség, mint az alsó és felső nívó közti távolság fele... Én míg erre rá nem jöttem, addig mindig csontra felső nívóra töltöttem, azóta inkább csak a két nívó között fél-háromnegyed útig... Ez talán egy kompromisszumos megoldás, viszont így rendszeresebben ellenőrzöm...

de ahhoz, hogy ott az ékszíjtárcsánál kiverje az olajat, eléggé túl kell tölteni, nem?

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #6747 Dátum: 2009 Szeptember 01, 18:19:17 »

Na, ez az amiről beszéltem Kaposváron... Az én autóm elől pont 1 aknadeszkányival van alacsonyabbra ültetve és nekem is valamivel nagyobb a vízszintes és a nose down állapot között a különbség, mint az alsó és felső nívó közti távolság fele... Én míg erre rá nem jöttem, addig mindig csontra felső nívóra töltöttem, azóta inkább csak a két nívó között fél-háromnegyed útig... Ez talán egy kompromisszumos megoldás, viszont így rendszeresebben ellenőrzöm...


Gecc. Ültetés után ott tünt el a fél nívó! 
Néztem, tetején volt utána meg félig. Azóta ellenőrzöm nem fogy... Hát ezért.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 01, 18:23:28 írta tazoli »
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6746 Dátum: 2009 Szeptember 01, 18:03:22 »

Na, ez az amiről beszéltem Kaposváron... Az én autóm elől pont 1 aknadeszkányival van alacsonyabbra ültetve és nekem is valamivel nagyobb a vízszintes és a nose down állapot között a különbség, mint az alsó és felső nívó közti távolság fele... Én míg erre rá nem jöttem, addig mindig csontra felső nívóra töltöttem, azóta inkább csak a két nívó között fél-háromnegyed útig... Ez talán egy kompromisszumos megoldás, viszont így rendszeresebben ellenőrzöm...

Akinek elöl erősebben, hátul kevésbé ültetett az autója, meddig szokta tölteni olajjal?

Én most azt tapasztaltam, hogy amig nem éri el így a minimumot, addig az ékszíjtárcsánál veri kifelé, minél magasabb a szint annál jobban.

Viszont amikor vízszintben van az autó, akkor a minimumig feltöltött szint szépen feljön kicsit fél fölé...nem gondoltam, hogy ennyit számít.





Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #6745 Dátum: 2009 Szeptember 01, 13:49:08 »

Használj melegoldalon nagyobb olajat.
pölö 15W-50


 Evil

Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #6744 Dátum: 2009 Szeptember 01, 12:00:51 »

Viszont mostanában, ha meleg motort újraindítom, nehezebben veszi fel az olajat, indítás után még pár másodpercig villog az olajnyomás visszajelző... (?)

Az nem tudható be a nyárnak, és annak hogy melegben felhígul az olaj?
Csak azért írom mert mikor Keneséről jöttünk haza, akkor félúton egy abc-nél megálltunk. Aztán indítás után alapjáraton folyamatosan égett az olajlámpa. Be is voltam szerva hogy baj van, de ha pumpáltam a gázt ki-ki aludt, végül teljesen. Ez után nyomtuk tovább, azóta nem jött elő egyszer sem.
(15w-40)
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 01, 12:02:51 írta tazoli »
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #6743 Dátum: 2009 Szeptember 01, 10:49:34 »

Akinek elöl erősebben, hátul kevésbé ültetett az autója, meddig szokta tölteni olajjal?

Én most azt tapasztaltam, hogy amig nem éri el így a minimumot, addig az ékszíjtárcsánál veri kifelé, minél magasabb a szint annál jobban.

Viszont amikor vízszintben van az autó, akkor a minimumig feltöltött szint szépen feljön kicsit fél fölé...nem gondoltam, hogy ennyit számít.




Nekem elöl erőssen hátul nincs és fél fölött van valamivel a szint. Nem verte ki az olajat.

Viszont mostanában, ha meleg motort újraindítom, nehezebben veszi fel az olajat, indítás után még pár másodpercig villog az olajnyomás visszajelző... (?)

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6742 Dátum: 2009 Szeptember 01, 10:12:04 »

Akinek elöl erősebben, hátul kevésbé ültetett az autója, meddig szokta tölteni olajjal?

Én most azt tapasztaltam, hogy amig nem éri el így a minimumot, addig az ékszíjtárcsánál veri kifelé, minél magasabb a szint annál jobban.

Viszont amikor vízszintben van az autó, akkor a minimumig feltöltött szint szépen feljön kicsit fél fölé...nem gondoltam, hogy ennyit számít.




Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6741 Dátum: 2009 Szeptember 01, 10:07:09 »

Szerintetek mi lehet az oka, hogy a motorom nagyon kis gázállásnál, mondjuk amikor krúzolok 70-80-nal folyamatosan rángat, mintha kihagyogatna a gyújtás vagy nem kapna elég benzint... Ha gyorsítok okés, ha 100-zal megyek okés, ha 60-nal megyek akkor is okés, sőt még 70-nel is de 75-85 között rángat, idegesítően.

Arra gondoltam, hogy itt elszegényedik a karbi, mert a fogyasztása a két karbi és az új motor ellenére 7 liter 90-100-as tempónál, de ha az alapjáratot bedúsítom a CO csavarral nagyon, akkor sem változik.


Aztán azt gondoltam, hogy itt ugrál az előgyújtás, de ezt sem bizonyítja semmi, üresjáratban ezen a fordulaton tökéletes...és amikor lehúztam a vákumcsövet akkor sem változott, pedig akkor biztos más kicsit az előgyújtás szabályzás.


Most nem tudom mit csináljak, lehet, hogy feldobok egy másik osztófejet.


Szóval mégis csak az előgyújtással van a baj. Ha adok neki többet akkor rendben van, de akkor fordulaton, melegben becsörög, mert ott meg túl magas lesz. Sajnos ennek a karbinak a vákumkivezetése nem ehhez az osztófejhez van kitalálva, így vagy kell egy nagyobb vákumdob (létezik ilyen) vagy egy 009-es osztófej. De a probléma megvan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #6740 Dátum: 2009 Augusztus 31, 18:43:40 »

Ezen a weber ICT-n nincs mágnesszelep.
Hopp, ebbe bele sem gondoltam. Lips Sealed

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #6739 Dátum: 2009 Augusztus 31, 18:42:03 »

Ezen a weber ICT-n nincs mágnesszelep.
Akkor neked több kell mint egy óra. Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6738 Dátum: 2009 Augusztus 31, 18:39:36 »

Én az alapjárati mágnesszelepre is ránéznék, nekem a vezetéke meg volt törve és nagyon kis gáznál csinálta ugyenezt nekem is. Kellett egy óra mire rájöttem.

Ezen a weber ICT-n nincs mágnesszelep.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #6737 Dátum: 2009 Augusztus 31, 18:38:06 »

Szerintetek mi lehet az oka, hogy a motorom nagyon kis gázállásnál, mondjuk amikor krúzolok 70-80-nal folyamatosan rángat, mintha kihagyogatna a gyújtás vagy nem kapna elég benzint... Ha gyorsítok okés, ha 100-zal megyek okés, ha 60-nal megyek akkor is okés, sőt még 70-nel is de 75-85 között rángat, idegesítően.

Arra gondoltam, hogy itt elszegényedik a karbi, mert a fogyasztása a két karbi és az új motor ellenére 7 liter 90-100-as tempónál, de ha az alapjáratot bedúsítom a CO csavarral nagyon, akkor sem változik.


Aztán azt gondoltam, hogy itt ugrál az előgyújtás, de ezt sem bizonyítja semmi, üresjáratban ezen a fordulaton tökéletes...és amikor lehúztam a vákumcsövet akkor sem változott, pedig akkor biztos más kicsit az előgyújtás szabályzás.


Most nem tudom mit csináljak, lehet, hogy feldobok egy másik osztófejet.
Én az alapjárati mágnesszelepre is ránéznék, nekem a vezetéke meg volt törve és nagyon kis gáznál csinálta ugyenezt nekem is. Kellett egy óra mire rájöttem.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6736 Dátum: 2009 Augusztus 31, 13:55:10 »

Addig viszont 1l/500km a 6000,-/l olajból. Brávó.

anyam 2007es pdtdi passatja meg 100e km felett is eszi az olajat rendesen

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6735 Dátum: 2009 Augusztus 31, 13:33:25 »

Szerintetek mi lehet az oka, hogy a motorom nagyon kis gázállásnál, mondjuk amikor krúzolok 70-80-nal folyamatosan rángat, mintha kihagyogatna a gyújtás vagy nem kapna elég benzint... Ha gyorsítok okés, ha 100-zal megyek okés, ha 60-nal megyek akkor is okés, sőt még 70-nel is de 75-85 között rángat, idegesítően.

Arra gondoltam, hogy itt elszegényedik a karbi, mert a fogyasztása a két karbi és az új motor ellenére 7 liter 90-100-as tempónál, de ha az alapjáratot bedúsítom a CO csavarral nagyon, akkor sem változik.


Aztán azt gondoltam, hogy itt ugrál az előgyújtás, de ezt sem bizonyítja semmi, üresjáratban ezen a fordulaton tökéletes...és amikor lehúztam a vákumcsövet akkor sem változott, pedig akkor biztos más kicsit az előgyújtás szabályzás.


Most nem tudom mit csináljak, lehet, hogy feldobok egy másik osztófejet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #6734 Dátum: 2009 Augusztus 31, 13:29:55 »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6733 Dátum: 2009 Augusztus 31, 13:28:25 »

Addig viszont 1l/500km a 6000,-/l olajból. Brávó.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #6732 Dátum: 2009 Augusztus 31, 12:09:09 »

Egy Vw PDTDI oktatáson azt mondta az arc hogy nagyon durvára hónolják a hengereket hogy a motor tökéletesen bejáródjon, ez a durva hónolás 60ezer kilóméternél kopik normális mértékűre. Ez idő alatt teljesen normális és ezzel magyarázható a pd-k akár túlzott olajfogyasztása is, ami meg fog szűnni.
Addig viszont 1l/500km a 6000,-/l olajból. Brávó.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #6731 Dátum: 2009 Augusztus 31, 12:01:10 »

Akinek nem lesz eleg Tatabanyan a gyorsulas,masnap Fertoszentmiklos Wink
http://www.westdragrace.com/~gyorsula/images/stories/szeptember13.jpg

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #6730 Dátum: 2009 Augusztus 28, 23:37:59 »

hónolása nagyon durva.
Egy Vw PDTDI oktatáson azt mondta az arc hogy nagyon durvára hónolják a hengereket hogy a motor tökéletesen bejáródjon, ez a durva hónolás 60ezer kilóméternél kopik normális mértékűre. Ez idő alatt teljesen normális és ezzel magyarázható a pd-k akár túlzott olajfogyasztása is, ami meg fog szűnni.


                             GNX-967
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6729 Dátum: 2009 Augusztus 28, 20:49:13 »

Énis.
Töröltem.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #6728 Dátum: 2009 Augusztus 28, 17:50:22 »

Ezt tudom tanúsítani!  Cool


egyet értek Cool

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6727 Dátum: 2009 Augusztus 28, 13:40:30 »

Ha a fúrógép a pótkerékzsebben van,akkor értem.Üdv.
pontosan
ez közvetlen a tank kivezető alatt van
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6726 Dátum: 2009 Augusztus 28, 13:40:07 »

Ezt tudom tanúsítani!  Cool


Szerintem a 70-71-es bogárnál nincs jobb.

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6725 Dátum: 2009 Augusztus 28, 13:38:46 »

Cserében jó.
Ezen az ösvébnyen haladva a Golf I mégjobb, a Golf II mégjobb és a legjobb a Golf 6.

Szerintem a 70-71-es bogárnál nincs jobb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 384 385 386 387 388 [389] 390 391 392 393 394 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.