www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 21:00:41
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
384
385
386
387
388
[
389
]
390
391
392
393
394
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3389892 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6764 Dátum:
2009 Szeptember 02, 10:15:57 »
Idézetet írta: martonmany - 2009 Szeptember 01, 22:52:21
ide nem olajat akartál írni?
De.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6763 Dátum:
2009 Szeptember 01, 23:17:24 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 01, 22:23:56
Bizonyos kenési helyekre nem nyomásos vagy kényszerolajzással jut el a benzin, tehát nem a pumpa nyomja, hanem a különböző forgó alkatrészek, mint pl. a vezérműtengely, főtengely, stb. forgó mozgása szórja az olajat. Pl. a hengerfalra, vagy a vezérműtengely bütykeire.
Minél magasabb az olajszint, annál jobban szórják ezek az olajat.
(röviden fogalmazva)
ahaaa
értem
köszi
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6762 Dátum:
2009 Szeptember 01, 22:52:21 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 01, 22:23:56
... kényszerolajzással jut el a
benzin
...
ide nem olajat akartál írni?
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 01, 22:58:45 írta martonmany
»
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6761 Dátum:
2009 Szeptember 01, 22:23:56 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 01, 22:10:48
azt hittem, hogy a szintnél az a lényeges, hogy a pumpa búvárcsöve beleérjen az olajba, mert a pumpa nyomja, szállítja mindenhova az olajat.
hát akkor nem így van, de még mindig nem értem pontosan. mi az a szóró olajozás?
Bizonyos kenési helyekre nem nyomásos vagy kényszerolajzással jut el a benzin, tehát nem a pumpa nyomja, hanem a különböző forgó alkatrészek, mint pl. a vezérműtengely, főtengely, stb. forgó mozgása szórja az olajat. Pl. a hengerfalra, vagy a vezérműtengely bütykeire.
Minél magasabb az olajszint, annál jobban szórják ezek az olajat.
(röviden fogalmazva)
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6760 Dátum:
2009 Szeptember 01, 22:10:48 »
Idézetet írta: ESZ-764 - 2009 Szeptember 01, 20:36:35
NEM . na ez legalább olyan volt ,mint a 0.09-es gyújtás
ó kabbe
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 01, 21:06:22
Akkor is nagyon fontos, mert a hengerek és a vezérműtengely bütykök kenése szóróolajzással van megoldva (bár neked a 1915-ösben Lube-a-lobe szelepemelők vannak, ami furatoltak, ez keni a vezérműtengelyt is...).
azt hittem, hogy a szintnél az a lényeges, hogy a pumpa búvárcsöve beleérjen az olajba, mert a pumpa nyomja, szállítja mindenhova az olajat.
hát akkor nem így van, de még mindig nem értem pontosan. mi az a szóró olajozás?
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6759 Dátum:
2009 Szeptember 01, 21:57:19 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 01, 21:04:42
Az olajnyomás értéke azonos, nem függ a szinttől, ha a szívócső beleér az olajba.
Ha pedig nem ér bele, akkor mindig nulla.
Tudom, ezért írtam, hogy kicsivel többet öntök bele, hogy a cső jobban beérjen, tehát a nívó szint kicsit magasabbra tevődik ezáltal.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6758 Dátum:
2009 Szeptember 01, 21:07:52 »
Idézetet írta: 1303LS - 2009 Szeptember 01, 20:45:13
Nem lehet, hogy a visszafolyókába belement valami paszta? Láttunk már ilyet.
Ki van zárva, figyelek erre.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6757 Dátum:
2009 Szeptember 01, 21:06:22 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 01, 19:13:05
Mélykartelnél ez nem olyan lényeges dolog igaz?
Mert a karter plusz búvárcsöve lenyúlik a mélykarter aljába, így az alsó nívópálca szintet nem kell olyan szigorúan venni,
tehát azért legyen meg a minimum, de ekkor is bővel elég benne az olaj igaz?
Akkor is nagyon fontos, mert a hengerek és a vezérműtengely bütykök kenése szóróolajzással van megoldva (bár neked a 1915-ösben Lube-a-lobe szelepemelők vannak, ami furatoltak, ez keni a vezérműtengelyt is...).
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6756 Dátum:
2009 Szeptember 01, 21:04:42 »
Idézetet írta: slavia919 - 2009 Szeptember 01, 18:46:58
Én mind
i
g bővel a két nívó köze fölé (vagy ilyesmi érted) szoktam tölteni, különben erős menetnél bevillan a lámpa. Hátul gyári magas, elöl ül finoman.
Az olajnyomás értéke azonos, nem függ a szinttől, ha a szívócső beleér az olajba.
Ha pedig nem ér bele, akkor mindig nulla.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6755 Dátum:
2009 Szeptember 01, 21:03:19 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Szeptember 01, 18:22:51
de ahhoz, hogy ott az ékszíjtárcsánál kiverje az olajat, eléggé túl kell tölteni, nem?
Azt hiszem, hogy azok a motorok hajlamosak az ékszíjtárcsánál olajverésre, amelyek hajtórúdjai mellett nincs meg a 0.7 mm-es hézag a főtengely hajtókarjához. Nem tud az olaj elmenni a csapágy mellett és az utolsó csapágy sok olajat kap...ékszíjtárcsa labirintja nem tudja elvezetni.
Ez a teóriám.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6754 Dátum:
2009 Szeptember 01, 20:45:13 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 01, 10:12:04
Akinek elöl erősebben, hátul kevésbé ültetett az autója, meddig szokta tölteni olajjal?
Én most azt tapasztaltam, hogy amig nem éri el így a minimumot, addig az ékszíjtárcsánál veri kifelé, minél magasabb a szint annál jobban.
Viszont amikor vízszintben van az autó, akkor a minimumig feltöltött szint szépen feljön kicsit fél fölé...nem gondoltam, hogy ennyit számít.
Idézetet írta: SiD - 2009 Szeptember 01, 18:22:51
de ahhoz, hogy ott az ékszíjtárcsánál kiverje az olajat, eléggé túl kell tölteni, nem?
Nekem most véletlen jól a max fölé van töltve és nem veri.
Nem lehet, hogy a visszafolyókába belement valami paszta? Láttunk már ilyet.
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6753 Dátum:
2009 Szeptember 01, 20:36:35 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 01, 19:13:05
Mélykartelnél ez nem olyan lényeges dolog igaz?
Mert a karter plusz búvárcsöve lenyúlik a mélykarter aljába, így az alsó nívópálca szintet nem kell olyan szigorúan venni,
tehát azért legyen meg a minimum, de ekkor is bővel elég benne az olaj igaz?
NEM . na ez legalább olyan volt ,mint a 0.09-es gyújtás
www.talizmansport.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6752 Dátum:
2009 Szeptember 01, 20:06:17 »
Idézetet írta: callook - 2009 Szeptember 01, 19:27:20
Persze! Nem is azért írtam (Nekem is verte az olajat és nem ettől). Csak azóta váltottam a hajszál pontosan felső nívóról picit kevesebbre... Meg arra akartam rámutatni, hogy tényleg mennyit csalhat olajszintben egy ilyen cal look ültetés...
nekem is volt ilyen bajom
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6751 Dátum:
2009 Szeptember 01, 19:27:20 »
Persze! Nem is azért írtam (Nekem is verte az olajat és nem ettől). Csak azóta váltottam a hajszál pontosan felső nívóról picit kevesebbre... Meg arra akartam rámutatni, hogy tényleg mennyit csalhat olajszintben egy ilyen cal look ültetés...
Idézetet írta: SiD - 2009 Szeptember 01, 18:22:51
de ahhoz, hogy ott az ékszíjtárcsánál kiverje az olajat, eléggé túl kell tölteni, nem?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6750 Dátum:
2009 Szeptember 01, 19:13:05 »
Mélykartelnél ez nem olyan lényeges dolog igaz?
Mert a karter plusz búvárcsöve lenyúlik a mélykarter aljába, így az alsó nívópálca szintet nem kell olyan szigorúan venni,
tehát azért legyen meg a minimum, de ekkor is bővel elég benne az olaj igaz?
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6749 Dátum:
2009 Szeptember 01, 18:46:58 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 01, 10:12:04
Akinek elöl erősebben, hátul kevésbé ültetett az autója, meddig szokta tölteni olajjal?
Én most azt tapasztaltam, hogy amig nem éri el így a minimumot, addig az ékszíjtárcsánál veri kifelé, minél magasabb a szint annál jobban.
Viszont amikor vízszintben van az autó, akkor a minimumig feltöltött szint szépen feljön kicsit fél fölé...nem gondoltam, hogy ennyit számít.
Én mind
i
g bővel a két nívó köze fölé (vagy ilyesmi érted) szoktam tölteni, különben erős menetnél bevillan a lámpa. Hátul gyári magas, elöl ül finoman.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6748 Dátum:
2009 Szeptember 01, 18:22:51 »
Idézetet írta: callook - 2009 Szeptember 01, 18:03:22
Na, ez az amiről beszéltem Kaposváron... Az én autóm elől pont 1 aknadeszkányival van alacsonyabbra ültetve és nekem is valamivel nagyobb a vízszintes és a nose down állapot között a különbség, mint az alsó és felső nívó közti távolság fele... Én míg erre rá nem jöttem, addig mindig csontra felső nívóra töltöttem, azóta inkább csak a két nívó között fél-háromnegyed útig... Ez talán egy kompromisszumos megoldás, viszont így rendszeresebben ellenőrzöm...
de ahhoz, hogy ott az ékszíjtárcsánál kiverje az olajat, eléggé túl kell tölteni, nem?
1963 VW1200 DeLuxe
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6747 Dátum:
2009 Szeptember 01, 18:19:17 »
Idézetet írta: callook - 2009 Szeptember 01, 18:03:22
Na, ez az amiről beszéltem Kaposváron... Az én autóm elől pont 1 aknadeszkányival van alacsonyabbra ültetve és nekem is valamivel nagyobb a vízszintes és a nose down állapot között a különbség, mint az alsó és felső nívó közti távolság fele... Én míg erre rá nem jöttem, addig mindig csontra felső nívóra töltöttem, azóta inkább csak a két nívó között fél-háromnegyed útig... Ez talán egy kompromisszumos megoldás, viszont így rendszeresebben ellenőrzöm...
Gecc. Ültetés után ott tünt el a fél nívó!
Néztem, tetején volt utána meg félig. Azóta ellenőrzöm nem fogy... Hát ezért.
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 01, 18:23:28 írta tazoli
»
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6746 Dátum:
2009 Szeptember 01, 18:03:22 »
Na, ez az amiről beszéltem Kaposváron... Az én autóm elől pont 1 aknadeszkányival van alacsonyabbra ültetve és nekem is valamivel nagyobb a vízszintes és a nose down állapot között a különbség, mint az alsó és felső nívó közti távolság fele... Én míg erre rá nem jöttem, addig mindig csontra felső nívóra töltöttem, azóta inkább csak a két nívó között fél-háromnegyed útig... Ez talán egy kompromisszumos megoldás, viszont így rendszeresebben ellenőrzöm...
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 01, 10:12:04
Akinek elöl erősebben, hátul kevésbé ültetett az autója, meddig szokta tölteni olajjal?
Én most azt tapasztaltam, hogy amig nem éri el így a minimumot, addig az ékszíjtárcsánál veri kifelé, minél magasabb a szint annál jobban.
Viszont amikor vízszintben van az autó, akkor a minimumig feltöltött szint szépen feljön kicsit fél fölé...nem gondoltam, hogy ennyit számít.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6745 Dátum:
2009 Szeptember 01, 13:49:08 »
Használj melegoldalon nagyobb olajat.
pölö 15W-50
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6744 Dátum:
2009 Szeptember 01, 12:00:51 »
Idézetet írta: brez - 2009 Szeptember 01, 10:49:34
Viszont mostanában, ha meleg motort újraindítom, nehezebben veszi fel az olajat, indítás után még pár másodpercig villog az olajnyomás visszajelző... (?)
Az nem tudható be a nyárnak, és annak hogy melegben felhígul az olaj?
Csak azért írom mert mikor Keneséről jöttünk haza, akkor félúton egy abc-nél megálltunk. Aztán indítás után alapjáraton folyamatosan égett az olajlámpa. Be is voltam szerva hogy baj van, de ha pumpáltam a gázt ki-ki aludt, végül teljesen. Ez után nyomtuk tovább, azóta nem jött elő egyszer sem.
(15w-40)
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 01, 12:02:51 írta tazoli
»
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6743 Dátum:
2009 Szeptember 01, 10:49:34 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 01, 10:12:04
Akinek elöl erősebben, hátul kevésbé ültetett az autója, meddig szokta tölteni olajjal?
Én most azt tapasztaltam, hogy amig nem éri el így a minimumot, addig az ékszíjtárcsánál veri kifelé, minél magasabb a szint annál jobban.
Viszont amikor vízszintben van az autó, akkor a minimumig feltöltött szint szépen feljön kicsit fél fölé...nem gondoltam, hogy ennyit számít.
Nekem elöl erőssen hátul nincs és fél fölött van valamivel a szint. Nem verte ki az olajat.
Viszont mostanában, ha meleg motort újraindítom, nehezebben veszi fel az olajat, indítás után még pár másodpercig villog az olajnyomás visszajelző... (?)
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6742 Dátum:
2009 Szeptember 01, 10:12:04 »
Akinek elöl erősebben, hátul kevésbé ültetett az autója, meddig szokta tölteni olajjal?
Én most azt tapasztaltam, hogy amig nem éri el így a minimumot, addig az ékszíjtárcsánál veri kifelé, minél magasabb a szint annál jobban.
Viszont amikor vízszintben van az autó, akkor a minimumig feltöltött szint szépen feljön kicsit fél fölé...nem gondoltam, hogy ennyit számít.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6741 Dátum:
2009 Szeptember 01, 10:07:09 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 31, 13:33:25
Szerintetek mi lehet az oka, hogy a motorom nagyon kis gázállásnál, mondjuk amikor krúzolok 70-80-nal folyamatosan rángat, mintha kihagyogatna a gyújtás vagy nem kapna elég benzint... Ha gyorsítok okés, ha 100-zal megyek okés, ha 60-nal megyek akkor is okés, sőt még 70-nel is de 75-85 között rángat, idegesítően.
Arra gondoltam, hogy itt elszegényedik a karbi, mert a fogyasztása a két karbi és az új motor ellenére 7 liter 90-100-as tempónál, de ha az alapjáratot bedúsítom a CO csavarral nagyon, akkor sem változik.
Aztán azt gondoltam, hogy itt ugrál az előgyújtás, de ezt sem bizonyítja semmi, üresjáratban ezen a fordulaton tökéletes...és amikor lehúztam a vákumcsövet akkor sem változott, pedig akkor biztos más kicsit az előgyújtás szabályzás.
Most nem tudom mit csináljak, lehet, hogy feldobok egy másik osztófejet.
Szóval mégis csak az előgyújtással van a baj. Ha adok neki többet akkor rendben van, de akkor fordulaton, melegben becsörög, mert ott meg túl magas lesz. Sajnos ennek a karbinak a vákumkivezetése nem ehhez az osztófejhez van kitalálva, így vagy kell egy nagyobb vákumdob (létezik ilyen) vagy egy 009-es osztófej. De a probléma megvan.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6740 Dátum:
2009 Augusztus 31, 18:43:40 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 31, 18:39:36
Ezen a weber ICT-n nincs mágnesszelep.
Hopp, ebbe bele sem gondoltam.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6739 Dátum:
2009 Augusztus 31, 18:42:03 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 31, 18:39:36
Ezen a weber ICT-n nincs mágnesszelep.
Akkor neked több kell mint egy óra.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6738 Dátum:
2009 Augusztus 31, 18:39:36 »
Idézetet írta: slavia919 - 2009 Augusztus 31, 18:38:06
Én az alapjárati mágnesszelepre is ránéznék, nekem a vezetéke meg volt törve és nagyon kis gáznál csinálta ugyenezt nekem is. Kellett egy óra mire rájöttem.
Ezen a weber ICT-n nincs mágnesszelep.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6737 Dátum:
2009 Augusztus 31, 18:38:06 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 31, 13:33:25
Szerintetek mi lehet az oka, hogy a motorom nagyon kis gázállásnál, mondjuk amikor krúzolok 70-80-nal folyamatosan rángat, mintha kihagyogatna a gyújtás vagy nem kapna elég benzint... Ha gyorsítok okés, ha 100-zal megyek okés, ha 60-nal megyek akkor is okés, sőt még 70-nel is de 75-85 között rángat, idegesítően.
Arra gondoltam, hogy itt elszegényedik a karbi, mert a fogyasztása a két karbi és az új motor ellenére 7 liter 90-100-as tempónál, de ha az alapjáratot bedúsítom a CO csavarral nagyon, akkor sem változik.
Aztán azt gondoltam, hogy itt ugrál az előgyújtás, de ezt sem bizonyítja semmi, üresjáratban ezen a fordulaton tökéletes...és amikor lehúztam a vákumcsövet akkor sem változott, pedig akkor biztos más kicsit az előgyújtás szabályzás.
Most nem tudom mit csináljak, lehet, hogy feldobok egy másik osztófejet.
Én az alapjárati mágnesszelepre is ránéznék, nekem a vezetéke meg volt törve és nagyon kis gáznál csinálta ugyenezt nekem is. Kellett egy óra mire rájöttem.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6736 Dátum:
2009 Augusztus 31, 13:55:10 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Augusztus 31, 12:09:09
Addig viszont 1l/500km a 6000,-/l olajból. Brávó.
anyam 2007es pdtdi passatja meg 100e km felett is eszi az olajat rendesen
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6735 Dátum:
2009 Augusztus 31, 13:33:25 »
Szerintetek mi lehet az oka, hogy a motorom nagyon kis gázállásnál, mondjuk amikor krúzolok 70-80-nal folyamatosan rángat, mintha kihagyogatna a gyújtás vagy nem kapna elég benzint... Ha gyorsítok okés, ha 100-zal megyek okés, ha 60-nal megyek akkor is okés, sőt még 70-nel is de 75-85 között rángat, idegesítően.
Arra gondoltam, hogy itt elszegényedik a karbi, mert a fogyasztása a két karbi és az új motor ellenére 7 liter 90-100-as tempónál, de ha az alapjáratot bedúsítom a CO csavarral nagyon, akkor sem változik.
Aztán azt gondoltam, hogy itt ugrál az előgyújtás, de ezt sem bizonyítja semmi, üresjáratban ezen a fordulaton tökéletes...és amikor lehúztam a vákumcsövet akkor sem változott, pedig akkor biztos más kicsit az előgyújtás szabályzás.
Most nem tudom mit csináljak, lehet, hogy feldobok egy másik osztófejet.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6734 Dátum:
2009 Augusztus 31, 13:29:55 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 31, 13:28:25
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6733 Dátum:
2009 Augusztus 31, 13:28:25 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Augusztus 31, 12:09:09
Addig viszont 1l/500km a 6000,-/l olajból. Brávó.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6732 Dátum:
2009 Augusztus 31, 12:09:09 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Augusztus 28, 23:37:59
Egy Vw PDTDI oktatáson azt mondta az arc hogy nagyon durvára hónolják a hengereket hogy a motor tökéletesen bejáródjon, ez a durva hónolás 60ezer kilóméternél kopik normális mértékűre. Ez idő alatt teljesen normális és ezzel magyarázható a pd-k akár túlzott olajfogyasztása is, ami meg fog szűnni.
Addig viszont 1l/500km a 6000,-/l olajból. Brávó.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6731 Dátum:
2009 Augusztus 31, 12:01:10 »
Akinek nem lesz eleg Tatabanyan a gyorsulas,masnap Fertoszentmiklos
http://www.westdragrace.com/~gyorsula/images/stories/szeptember13.jpg
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6730 Dátum:
2009 Augusztus 28, 23:37:59 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 28, 11:18:40
hónolása nagyon durva.
Egy Vw PDTDI oktatáson azt mondta az arc hogy nagyon durvára hónolják a hengereket hogy a motor tökéletesen bejáródjon, ez a durva hónolás 60ezer kilóméternél kopik normális mértékűre. Ez idő alatt teljesen normális és ezzel magyarázható a pd-k akár túlzott olajfogyasztása is, ami meg fog szűnni.
GNX-967
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6729 Dátum:
2009 Augusztus 28, 20:49:13 »
Énis.
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2009 Augusztus 28, 20:44:18
Töröltem.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
petoki
Hozzászólások: 137
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6728 Dátum:
2009 Augusztus 28, 17:50:22 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Augusztus 28, 13:40:07
Ezt tudom tanúsítani!
egyet értek
"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6727 Dátum:
2009 Augusztus 28, 13:40:30 »
Idézetet írta: Funk - 2009 Augusztus 28, 13:38:13
Ha a fúrógép a pótkerékzsebben van,akkor értem.Üdv.
pontosan
ez közvetlen a tank kivezető alatt van
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6726 Dátum:
2009 Augusztus 28, 13:40:07 »
Ezt tudom tanúsítani!
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Augusztus 28, 13:38:46
Szerintem a 70-71-es bogárnál nincs jobb.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6725 Dátum:
2009 Augusztus 28, 13:38:46 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2009 Augusztus 28, 12:33:09
Cserében jó.
Ezen az ösvébnyen haladva a Golf I mégjobb, a Golf II mégjobb és a legjobb a Golf 6.
Szerintem a 70-71-es bogárnál nincs jobb.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
384
385
386
387
388
[
389
]
390
391
392
393
394
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...