www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 22:03:59
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
383
384
385
386
387
[
388
]
389
390
391
392
393
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3390243 alkalommal)
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6804 Dátum:
2009 Szeptember 05, 22:53:14 »
Mallory rotor Mallory megszakító Mallory kondenzátor
Anglia - London Belgium - Spa Usa - California - Santa Ana
[a csatolmányt egy admin törölte]
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6803 Dátum:
2009 Szeptember 05, 22:13:07 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 05, 00:15:16
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6802 Dátum:
2009 Szeptember 05, 14:08:42 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 05, 12:56:11
megy vissza a mallory
a 009-meg johetne vissza
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6801 Dátum:
2009 Szeptember 05, 12:56:11 »
Idézetet írta: Sompi - 2009 Szeptember 05, 11:09:32
Jocó ne akaszd fel magad,inkább tedd vissza a gyári gyujtást.
neem
most egy 009 van rajta, és ugyan azt csinálja, szóval benzinellátás baja lesz
megy vissza a mallory
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6800 Dátum:
2009 Szeptember 05, 11:09:32 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 05, 10:31:31
kötelet azért viszek...
Jocó ne akaszd fel magad,inkább tedd vissza a gyári gyujtást.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6799 Dátum:
2009 Szeptember 05, 10:55:16 »
Idézetet írta: abes - 2009 Szeptember 05, 10:35:33
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6798 Dátum:
2009 Szeptember 05, 10:54:26 »
Idézetet írta: Bill - 2009 Szeptember 05, 10:32:18
tudod a számom!
köszi
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6797 Dátum:
2009 Szeptember 05, 10:35:33 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 05, 00:18:24
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6796 Dátum:
2009 Szeptember 05, 10:32:18 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 05, 10:31:31
kac kac
most 2 nap szerelés, tesztelés
karbi levétel, pucolás-vizsgálás, benzin rendszer végigvizsgálása, új cuccok beépítése
Vasárnap már szeretnék bogival visszamenni Debrecenbe
kötelet azért viszek...
tudod a számom!
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6795 Dátum:
2009 Szeptember 05, 10:31:31 »
kac kac
most 2 nap szerelés, tesztelés
karbi levétel, pucolás-vizsgálás, benzin rendszer végigvizsgálása, új cuccok beépítése
Vasárnap már szeretnék bogival visszamenni Debrecenbe
kötelet azért viszek...
1303LS
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6794 Dátum:
2009 Szeptember 05, 08:49:25 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 Szeptember 05, 00:45:36
Nem emlékszem.
A kitűzött célok között ez is ott volt?
Bill
Hozzászólások: 8607
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6793 Dátum:
2009 Szeptember 05, 08:32:59 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 Szeptember 05, 00:45:36
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6792 Dátum:
2009 Szeptember 05, 00:45:36 »
Buzi, aki fékez! :-)))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6791 Dátum:
2009 Szeptember 05, 00:18:24 »
Ma ez várt itthon:
Eredeti bontatlan csomagolású Mallory kondenzátor, rotor, és fedél (kettő Usa-ból, egy Angliából)
Meg vwoodoo jóvoltából a bakelit hőgátak a weber-ekhez. Meg egy pár fajin napellenző.
Tiszta karácsony
[a csatolmányt egy admin törölte]
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 06, 11:19:29 írta Leon1303
»
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6790 Dátum:
2009 Szeptember 05, 00:15:16 »
Idézetet írta: wob974 - 2009 Szeptember 04, 15:10:36
Rezi várához?
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6789 Dátum:
2009 Szeptember 04, 15:10:36 »
Idézetet írta: gas - 2009 Szeptember 03, 23:03:06
üdv mindenkinek!
csináltam egy kis tesztet, nem akartam feltenni egy olyan kérdést, hogy van e külömség a vákumos és a vákumos-röpsujyos gy.elosztó hatékonysága között, ill. melyik a jobb.......
a teszt 1.3-as szimplaszívós motor 31pict-3 karbi
vákumos-röpsúlyos gy.elosztó, új kondi, új megszakító, szétszed megpucc vékonyan olajoz , jól beállít, beszerel, igaz csk próbalámpával állítottam be de a másik hasonló paraméterekkel rendelkező csak vákumos elosztóval ugyanoda állítva a gyujtást érezhetően erősebbnek tűnt a kocsi, mindkettővel mentem teszt kört kb 6-7 km-t hozzánk fel domb
(aki ismeri rezit tudja miről beszélek)
megkérdezi milyen erőben van a motorod
szóvala vákumos-röpsúlyossal könnyebben pörög fel és tovább tudom forgatni kb.3-400-al, és egyenletesebben gyorsul, a csak vákumossal pedig erösebb talán nyomatékosabb és stabilabb alacsony alapjárat
a krbi és a szelephézagok nem rég lettek állítva, és a gyujtás cseréknél nem nyúltam semmi máshoz
létezhet ez, ja mindkét esetben meleg motorral teszteltem
Rezi várához?
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6788 Dátum:
2009 Szeptember 04, 10:34:14 »
Idézetet írta: tazoli - 2009 Szeptember 04, 10:31:01
rulett kerékhez adták ajándékba
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
tazoli49
Hozzászólások: 3840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6787 Dátum:
2009 Szeptember 04, 10:31:01 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Szeptember 03, 21:11:59
talán így. (de akkor én mér látom ezen a forumon)
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6786 Dátum:
2009 Szeptember 04, 10:25:42 »
Idézetet írta: SiD - 2009 Szeptember 03, 21:54:00
mert be vagy jelentkezve a másikra is, ahonnan a képet linkelted.
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6785 Dátum:
2009 Szeptember 03, 23:03:06 »
üdv mindenkinek!
csináltam egy kis tesztet, nem akartam feltenni egy olyan kérdést, hogy van e külömség a vákumos és a vákumos-röpsujyos gy.elosztó hatékonysága között, ill. melyik a jobb.......
a teszt 1.3-as szimplaszívós motor 31pict-3 karbi
vákumos-röpsúlyos gy.elosztó, új kondi, új megszakító, szétszed megpucc vékonyan olajoz , jól beállít, beszerel, igaz csk próbalámpával állítottam be de a másik hasonló paraméterekkel rendelkező csak vákumos elosztóval ugyanoda állítva a gyujtást érezhetően erősebbnek tűnt a kocsi, mindkettővel mentem teszt kört kb 6-7 km-t hozzánk fel domb
(aki ismeri rezit tudja miről beszélek)
megkérdezi milyen erőben van a motorod
szóvala vákumos-röpsúlyossal könnyebben pörög fel és tovább tudom forgatni kb.3-400-al, és egyenletesebben gyorsul, a csak vákumossal pedig erösebb talán nyomatékosabb és stabilabb alacsony alapjárat
a krbi és a szelephézagok nem rég lettek állítva, és a gyujtás cseréknél nem nyúltam semmi máshoz
létezhet ez, ja mindkét esetben meleg motorral teszteltem
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 03, 23:06:59 írta gas
»
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6784 Dátum:
2009 Szeptember 03, 21:54:00 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Szeptember 03, 21:11:59
talán így. (de akkor én mér látom ezen a forumon)
mert be vagy jelentkezve a másikra is, ahonnan a képet linkelted.
1963 VW1200 DeLuxe
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6783 Dátum:
2009 Szeptember 03, 21:11:59 »
talán így. (de akkor én mér látom ezen a forumon)
[a csatolmányt egy admin törölte]
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6782 Dátum:
2009 Szeptember 03, 20:15:14 »
ezt bazdmeg
[a csatolmányt egy admin törölte]
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6781 Dátum:
2009 Szeptember 03, 20:12:09 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Szeptember 03, 18:43:31
<beszúrt kép törölve>
ez naggyon komoly
király a jelszavas party
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6780 Dátum:
2009 Szeptember 03, 19:27:46 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 Szeptember 03, 19:04:34
, mulkor volt a TVben is!
Akkor volt adásszünet!
Tóth Zoltán
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6779 Dátum:
2009 Szeptember 03, 19:04:34 »
Idézetet írta: BigBug - 2009 Szeptember 03, 18:59:41
sztem űber komoly !
Igen, ez a 338 loeros 1200es typ1 motor, mulkor volt a TVben is!
Buzi, aki fékez! :-)))
BigBug
Hozzászólások: 28919
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6778 Dátum:
2009 Szeptember 03, 18:59:41 »
Idézetet írta: Protheus - 2009 Szeptember 03, 18:48:23
Ezt nem fogjuk latni. Csak regisztralt tagok lathatjak, akkor sem biztos, hogy linkelheto ...
és ez ?
sztem űber komoly !
sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....
ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6777 Dátum:
2009 Szeptember 03, 18:48:23 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2009 Szeptember 03, 18:43:31
ez naggyon komoly
Ezt nem fogjuk latni. Csak regisztralt tagok lathatjak, akkor sem biztos, hogy linkelheto ...
Buzi, aki fékez! :-)))
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6776 Dátum:
2009 Szeptember 03, 18:43:31 »
ez naggyon komoly
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6775 Dátum:
2009 Szeptember 03, 15:13:23 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 03, 12:00:28
Ha a csapágyak olajosak, akkor sugárirányban (radiálisan) semmit nem szabad érezni, mert a csapágyak illesztése 4-6 század, kopáshatár 1 tized. Olajjal ezt nem érzed. Ha érzed, akkor nagy a baj.
A tengelyirányú (axiális) játék 0.07-0.5, az érezhető, de ha van 1 mm az sem nagy baj, de ne a hátsó (első? lendkerék felöli) támcsapágy mozogjon, hanem a hézagolás legyen laza...
Köszönöm!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6774 Dátum:
2009 Szeptember 03, 12:00:28 »
Idézetet írta: Sompi - 2009 Szeptember 03, 09:19:06
Egy átlag bogármotornál mekkora az a főtengely mozgás (akár függőlegesen, akár vizszintesen) ami már nagyon gáz??
Mi az ami még elfogadható??
Ha a csapágyak olajosak, akkor sugárirányban (radiálisan) semmit nem szabad érezni, mert a csapágyak illesztése 4-6 század, kopáshatár 1 tized. Olajjal ezt nem érzed. Ha érzed, akkor nagy a baj.
A tengelyirányú (axiális) játék 0.07-0.5, az érezhető, de ha van 1 mm az sem nagy baj, de ne a hátsó (első? lendkerék felöli) támcsapágy mozogjon, hanem a hézagolás legyen laza...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6773 Dátum:
2009 Szeptember 03, 09:19:06 »
Egy átlag bogármotornál mekkora az a főtengely mozgás (akár függőlegesen, akár vizszintesen) ami már nagyon gáz??
Mi az ami még elfogadható??
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6772 Dátum:
2009 Szeptember 02, 12:20:53 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Szeptember 02, 12:16:21
Jogos.
a legtöbb duplakarbisnak nincs, megy anélkül is, de ártani nem árt, sőt az én esetemben orvosolhat is.
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6771 Dátum:
2009 Szeptember 02, 12:16:21 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Szeptember 02, 11:44:07
De a ford az vizes és az lehet nem melegíti annyira meg a karbikat. Gondolom én.
Jogos.
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6770 Dátum:
2009 Szeptember 02, 11:44:07 »
De a ford az vizes és az lehet nem melegíti annyira meg a karbikat. Gondolom én.
Idézetet írta: Süni - 2009 Szeptember 02, 11:34:36
Az miért kell ? Fordokon gyárilag nincs (legalábbis ha a karbi alatti bakelitre gondolsz). Azért mert közelebb van a motorhoz a karbi ? Az én szívócsonkom ilyen :
<beszúrt kép törölve>
A fekvő karbikhoz viszont adtak ilyet, de ez szerintem csak a rezgéseket csillapítja :
<beszúrt kép törölve>
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6769 Dátum:
2009 Szeptember 02, 11:34:36 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 02, 11:12:14
hőgát bakelit miatt kérdezem, 36-osét tudnék venni.
legalább a csavar hely ott legyen, max feltágítom 40-esre.
Az miért kell ? Fordokon gyárilag nincs (legalábbis ha a karbi alatti bakelitre gondolsz). Azért mert közelebb van a motorhoz a karbi ? Az én szívócsonkom ilyen :
A fekvő karbikhoz viszont adtak ilyet, de ez szerintem csak a rezgéseket csillapítja :
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6768 Dátum:
2009 Szeptember 02, 11:12:14 »
Idézetet írta: Süni - 2009 Szeptember 02, 11:10:12
Ugyanott. Legalábbis Fordokon mindkettőhöz való szívócsonknak ugyanaz a cikkszáma.
hőgát bakelit miatt kérdezem, 36-osét tudnék venni.
legalább a csavar hely ott legyen, max feltágítom 40-esre.
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6767 Dátum:
2009 Szeptember 02, 11:10:12 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 02, 11:09:25
36-os és 40-es IDF talpcsavarjainak helye ugyanott van? Vagy kérdezem úgy, hogy ugyanolyan szívócső kell e a kettőhöz.
Nem e miatt kérdezem, és nem is akarom lecserélni, még mielőtt valaki megkérdezné.
Ugyanott. Legalábbis Fordokon mindkettőhöz való szívócsonknak ugyanaz a cikkszáma.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6766 Dátum:
2009 Szeptember 02, 11:09:25 »
36-os és 40-es IDF talpcsavarjainak helye ugyanott van? Vagy kérdezem úgy, hogy ugyanolyan szívócső kell e a kettőhöz.
Nem e miatt kérdezem, és nem is akarom lecserélni, még mielőtt valaki megkérdezné.
petoki
Hozzászólások: 137
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6765 Dátum:
2009 Szeptember 02, 11:08:26 »
Idézetet írta: slavia919 - 2009 Szeptember 01, 21:57:19
Tudom, ezért írtam, hogy kicsivel többet öntök bele, hogy a cső jobban beérjen, tehát a nívó szint kicsit magasabbra tevődik ezáltal.
hoszabb nívópálca kell
"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Oldalak:
1
...
383
384
385
386
387
[
388
]
389
390
391
392
393
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...