www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 22:03:59

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 383 384 385 386 387 [388] 389 390 391 392 393 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3390243 alkalommal)
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6804 Dátum: 2009 Szeptember 05, 22:53:14 »

            Mallory rotor                                 Mallory megszakító                     Mallory kondenzátor
          Anglia - London                                 Belgium - Spa                    Usa - California - Santa Ana


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #6803 Dátum: 2009 Szeptember 05, 22:13:07 »



 Evil

Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #6802 Dátum: 2009 Szeptember 05, 14:08:42 »


megy vissza a mallory  Grin
a 009-meg johetne vissza Tongue

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6801 Dátum: 2009 Szeptember 05, 12:56:11 »

Jocó ne akaszd fel magad,inkább tedd vissza a gyári gyujtást.  Grin Grin Evil Kiss
neem  Wink
most egy 009 van rajta, és ugyan azt csinálja, szóval benzinellátás baja lesz
megy vissza a mallory  Grin
Sompi
« Hozzászólás #6800 Dátum: 2009 Szeptember 05, 11:09:32 »


kötelet azért viszek...

Jocó ne akaszd fel magad,inkább tedd vissza a gyári gyujtást.  Grin Grin Evil Kiss
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6799 Dátum: 2009 Szeptember 05, 10:55:16 »

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6798 Dátum: 2009 Szeptember 05, 10:54:26 »

tudod a számom!  Evil Evil Evil
köszi  Wink
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #6797 Dátum: 2009 Szeptember 05, 10:35:33 »

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6796 Dátum: 2009 Szeptember 05, 10:32:18 »

kac kac
most 2 nap szerelés, tesztelés
karbi levétel, pucolás-vizsgálás, benzin rendszer végigvizsgálása, új cuccok beépítése
Vasárnap már szeretnék bogival visszamenni Debrecenbe
kötelet azért viszek...
tudod a számom!  Evil Evil Evil
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6795 Dátum: 2009 Szeptember 05, 10:31:31 »

kac kac
most 2 nap szerelés, tesztelés
karbi levétel, pucolás-vizsgálás, benzin rendszer végigvizsgálása, új cuccok beépítése
Vasárnap már szeretnék bogival visszamenni Debrecenbe
kötelet azért viszek...
1303LS
« Hozzászólás #6794 Dátum: 2009 Szeptember 05, 08:49:25 »

Nem emlékszem.  Roll Eyes A kitűzött célok között ez is ott volt?  Evil
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #6793 Dátum: 2009 Szeptember 05, 08:32:59 »

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #6792 Dátum: 2009 Szeptember 05, 00:45:36 »



Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6791 Dátum: 2009 Szeptember 05, 00:18:24 »

Ma ez várt itthon:
Eredeti bontatlan csomagolású Mallory kondenzátor, rotor, és fedél (kettő Usa-ból, egy Angliából)
Meg vwoodoo jóvoltából a bakelit hőgátak a weber-ekhez. Meg egy pár fajin napellenző.
Tiszta karácsony  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 06, 11:19:29 írta Leon1303 »
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6790 Dátum: 2009 Szeptember 05, 00:15:16 »

Rezi várához?

 Evil
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #6789 Dátum: 2009 Szeptember 04, 15:10:36 »

üdv mindenkinek!
csináltam egy kis tesztet, nem akartam feltenni egy olyan kérdést, hogy van e külömség a vákumos és a vákumos-röpsujyos gy.elosztó hatékonysága között, ill. melyik a jobb.......
a teszt 1.3-as szimplaszívós motor 31pict-3 karbi
vákumos-röpsúlyos gy.elosztó, új kondi, új megszakító, szétszed megpucc vékonyan olajoz , jól beállít, beszerel, igaz csk próbalámpával állítottam be de a másik hasonló paraméterekkel rendelkező csak vákumos elosztóval ugyanoda állítva a gyujtást érezhetően erősebbnek tűnt a kocsi, mindkettővel mentem teszt kört kb 6-7 km-t hozzánk fel  domb(aki ismeri rezit tudja miről beszélek) megkérdezi milyen erőben van a motorod
szóvala vákumos-röpsúlyossal könnyebben pörög fel és tovább tudom forgatni kb.3-400-al, és egyenletesebben gyorsul, a csak vákumossal pedig erösebb talán nyomatékosabb  és stabilabb alacsony alapjárat
a krbi és a szelephézagok nem rég lettek állítva, és a gyujtás cseréknél nem nyúltam semmi máshoz
létezhet ez, ja mindkét esetben meleg motorral teszteltem

Rezi várához?

 Evil

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #6788 Dátum: 2009 Szeptember 04, 10:34:14 »


rulett kerékhez adták ajándékba  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #6787 Dátum: 2009 Szeptember 04, 10:31:01 »

talán így. (de akkor én mér látom ezen a forumon) Huh


Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #6786 Dátum: 2009 Szeptember 04, 10:25:42 »

mert be vagy jelentkezve a másikra is, ahonnan a képet linkelted.


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #6785 Dátum: 2009 Szeptember 03, 23:03:06 »

üdv mindenkinek!
csináltam egy kis tesztet, nem akartam feltenni egy olyan kérdést, hogy van e külömség a vákumos és a vákumos-röpsujyos gy.elosztó hatékonysága között, ill. melyik a jobb.......
a teszt 1.3-as szimplaszívós motor 31pict-3 karbi
vákumos-röpsúlyos gy.elosztó, új kondi, új megszakító, szétszed megpucc vékonyan olajoz , jól beállít, beszerel, igaz csk próbalámpával állítottam be de a másik hasonló paraméterekkel rendelkező csak vákumos elosztóval ugyanoda állítva a gyujtást érezhetően erősebbnek tűnt a kocsi, mindkettővel mentem teszt kört kb 6-7 km-t hozzánk fel  domb(aki ismeri rezit tudja miről beszélek) megkérdezi milyen erőben van a motorod
szóvala vákumos-röpsúlyossal könnyebben pörög fel és tovább tudom forgatni kb.3-400-al, és egyenletesebben gyorsul, a csak vákumossal pedig erösebb talán nyomatékosabb  és stabilabb alacsony alapjárat
a krbi és a szelephézagok nem rég lettek állítva, és a gyujtás cseréknél nem nyúltam semmi máshoz
létezhet ez, ja mindkét esetben meleg motorral teszteltem
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 03, 23:06:59 írta gas »

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #6784 Dátum: 2009 Szeptember 03, 21:54:00 »

talán így. (de akkor én mér látom ezen a forumon) Huh


mert be vagy jelentkezve a másikra is, ahonnan a képet linkelted.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #6783 Dátum: 2009 Szeptember 03, 21:11:59 »

talán így. (de akkor én mér látom ezen a forumon) Huh



[a csatolmányt egy admin törölte]

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #6782 Dátum: 2009 Szeptember 03, 20:15:14 »

ezt bazdmeg


[a csatolmányt egy admin törölte]

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #6781 Dátum: 2009 Szeptember 03, 20:12:09 »

<beszúrt kép törölve>

ez naggyon komoly Grin
király a jelszavas party

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #6780 Dátum: 2009 Szeptember 03, 19:27:46 »

, mulkor volt a TVben is!
Akkor volt adásszünet! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #6779 Dátum: 2009 Szeptember 03, 19:04:34 »

sztem űber komoly !
Igen, ez a 338 loeros 1200es typ1 motor, mulkor volt a TVben is!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #6778 Dátum: 2009 Szeptember 03, 18:59:41 »

Ezt nem fogjuk latni. Csak regisztralt tagok lathatjak, akkor sem biztos, hogy linkelheto ...
és ez ?












sztem űber komoly !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #6777 Dátum: 2009 Szeptember 03, 18:48:23 »

ez naggyon komoly Grin
Ezt nem fogjuk latni. Csak regisztralt tagok lathatjak, akkor sem biztos, hogy linkelheto ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #6776 Dátum: 2009 Szeptember 03, 18:43:31 »



ez naggyon komoly Grin

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Sompi
« Hozzászólás #6775 Dátum: 2009 Szeptember 03, 15:13:23 »

Ha a csapágyak olajosak, akkor sugárirányban (radiálisan) semmit nem szabad érezni, mert a csapágyak illesztése 4-6 század, kopáshatár 1 tized. Olajjal ezt nem érzed. Ha érzed, akkor nagy a baj.

A tengelyirányú (axiális) játék 0.07-0.5, az érezhető, de ha van 1 mm az sem nagy baj, de ne a hátsó (első? lendkerék felöli) támcsapágy mozogjon, hanem a hézagolás legyen laza...

Köszönöm! Smiley
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6774 Dátum: 2009 Szeptember 03, 12:00:28 »

Egy átlag bogármotornál mekkora az a főtengely mozgás (akár függőlegesen, akár vizszintesen) ami már nagyon gáz??
Mi az ami még elfogadható??
Ha a csapágyak olajosak, akkor sugárirányban (radiálisan) semmit nem szabad érezni, mert a csapágyak illesztése 4-6 század, kopáshatár 1 tized. Olajjal ezt nem érzed. Ha érzed, akkor nagy a baj.

A tengelyirányú (axiális) játék 0.07-0.5, az érezhető, de ha van 1 mm az sem nagy baj, de ne a hátsó (első? lendkerék felöli) támcsapágy mozogjon, hanem a hézagolás legyen laza...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
« Hozzászólás #6773 Dátum: 2009 Szeptember 03, 09:19:06 »

Egy átlag bogármotornál mekkora az a főtengely mozgás (akár függőlegesen, akár vizszintesen) ami már nagyon gáz??
Mi az ami még elfogadható??
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6772 Dátum: 2009 Szeptember 02, 12:20:53 »

Jogos.
a legtöbb duplakarbisnak nincs, megy anélkül is, de ártani nem árt, sőt az én esetemben orvosolhat is.
Süni
« Hozzászólás #6771 Dátum: 2009 Szeptember 02, 12:16:21 »

De a ford az vizes és az lehet nem melegíti annyira meg a karbikat. Gondolom én.
Jogos.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6770 Dátum: 2009 Szeptember 02, 11:44:07 »

De a ford az vizes és az lehet nem melegíti annyira meg a karbikat. Gondolom én.
Az miért kell ? Fordokon gyárilag nincs (legalábbis ha a karbi alatti bakelitre gondolsz). Azért mert közelebb van a motorhoz a karbi ? Az én szívócsonkom ilyen :

<beszúrt kép törölve>

A fekvő karbikhoz viszont adtak ilyet, de ez szerintem csak a rezgéseket csillapítja :

<beszúrt kép törölve>

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Süni
« Hozzászólás #6769 Dátum: 2009 Szeptember 02, 11:34:36 »

hőgát bakelit miatt kérdezem, 36-osét tudnék venni.
legalább a csavar hely ott legyen, max feltágítom 40-esre.
Az miért kell ? Fordokon gyárilag nincs (legalábbis ha a karbi alatti bakelitre gondolsz). Azért mert közelebb van a motorhoz a karbi ? Az én szívócsonkom ilyen :



A fekvő karbikhoz viszont adtak ilyet, de ez szerintem csak a rezgéseket csillapítja :

Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6768 Dátum: 2009 Szeptember 02, 11:12:14 »

Ugyanott. Legalábbis Fordokon mindkettőhöz való szívócsonknak ugyanaz a cikkszáma.
hőgát bakelit miatt kérdezem, 36-osét tudnék venni.
legalább a csavar hely ott legyen, max feltágítom 40-esre.
Süni
« Hozzászólás #6767 Dátum: 2009 Szeptember 02, 11:10:12 »

36-os és 40-es IDF talpcsavarjainak helye ugyanott van? Vagy kérdezem úgy, hogy ugyanolyan szívócső kell e a kettőhöz.
Nem e miatt kérdezem, és nem is akarom lecserélni, még mielőtt valaki megkérdezné.
Ugyanott. Legalábbis Fordokon mindkettőhöz való szívócsonknak ugyanaz a cikkszáma.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6766 Dátum: 2009 Szeptember 02, 11:09:25 »

36-os és 40-es IDF talpcsavarjainak helye ugyanott van? Vagy kérdezem úgy, hogy ugyanolyan szívócső kell e a kettőhöz.
Nem e miatt kérdezem, és nem is akarom lecserélni, még mielőtt valaki megkérdezné.
Nem elérhető petoki
Hozzászólások: 137


« Hozzászólás #6765 Dátum: 2009 Szeptember 02, 11:08:26 »

Tudom, ezért írtam, hogy kicsivel többet öntök bele, hogy a cső jobban beérjen, tehát a nívó szint kicsit magasabbra tevődik ezáltal.

hoszabb nívópálca kell Grin Grin Grin

"Ebben a garázsban csak egy bogárnak van hely" felkiáltással lecsaptam a legyet!
Oldalak: 1 ... 383 384 385 386 387 [388] 389 390 391 392 393 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.384 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.