www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 22:06:02

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 382 383 384 385 386 [387] 388 389 390 391 392 ... 558
Nyomtatás
Szerző Téma: Tuning, teljesítmény, futómű  (Megtekintve 3390254 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6844 Dátum: 2009 Szeptember 07, 22:06:45 »

ez hengerenkénti gyújtótrafós ?
nem itt 2hengerre jut 1trafó  a hegerenkénti -nél már nincs forgórész a gyújtásban sőt ott már többnyire a gyertyapipára építik a trafót ezt hívják direktignition nak vagy minek és az el is romlik sűrűn és jó drága

Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6843 Dátum: 2009 Szeptember 07, 21:57:09 »

nincs benne rotor a kispolákba is csináltak már ilyet gyárilag

ez hengerenkénti gyújtótrafós ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #6842 Dátum: 2009 Szeptember 07, 21:56:01 »

<beszúrt kép törölve>
ez gyújtás miért jó?

jó a gázbowden  Grin

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6841 Dátum: 2009 Szeptember 07, 21:53:11 »

<beszúrt kép törölve>
ez gyújtás miért jó?
nincs benne rotor a kispolákba is csináltak már ilyet gyárilag

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6840 Dátum: 2009 Szeptember 07, 21:51:45 »

Jóvan, de a vákumdobja dupla (typ3-asé)...úgyhogy a typ3-asra teszem fel. (vissza, mert azon volt pár évet).
találtam a bontóban vákumdob nélkülit is kétféle röpsúly van benne meg is esztergáltam hogy csinálok belőle mókolt 009 szerűt aztán láttam csak hogy 5ablak van a halgenerátoron  Grin de már kicseréltem Roll Eyes

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #6839 Dátum: 2009 Szeptember 07, 21:49:03 »


ez gyújtás miért jó?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6838 Dátum: 2009 Szeptember 07, 21:47:30 »

Jóvan, de a vákumdobja dupla (typ3-asé)...úgyhogy a typ3-asra teszem fel. (vissza, mert azon volt pár évet).
megkaptad már a009 est?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6837 Dátum: 2009 Szeptember 07, 21:45:25 »

ne
 már! az elektronikát bedugod a turbinaház mögé  és a büdös életbe senki nem fogja észrevenni hogy nem megszakítós,a elektronika meg jó a lada  a trabant de a telefunken meg a bosch is kb2000 ezer forint a bontóban a lényeg hogy ha cseréled tiszta legyen az alulap és kenyedbe azzal a fehér hőátadó zsírral (szerintem a vw elektronikus gyújtása megbízhatóbb mint a megszakítós ) ráadásul nagyon jókat lehet mókolni belőle különösen a AH meg AQ jelűekből ) de a transporteré is jó és azon még a 3.henger késleltetése is rajtavan pedig a turbina már a nem is olyan a a CT vagy a typ4 motorok pl

Jóvan, de a vákumdobja dupla (typ3-asé)...úgyhogy a typ3-asra teszem fel. (vissza, mert azon volt pár évet).

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6836 Dátum: 2009 Szeptember 07, 21:42:21 »

Ja, inkább a kinézete zavar, nem annyira a tudat... Hülyén néz ki így is a kúpos sportszűrő, de az elektronika über hülyén nézne ki.
ne
 már! az elektronikát bedugod a turbinaház mögé  és a büdös életbe senki nem fogja észrevenni hogy nem megszakítós,a elektronika meg jó a lada  a trabant de a telefunken meg a bosch is kb2000 ezer forint a bontóban a lényeg hogy ha cseréled tiszta legyen az alulap és kenyedbe azzal a fehér hőátadó zsírral (szerintem a vw elektronikus gyújtása megbízhatóbb mint a megszakítós ) ráadásul nagyon jókat lehet mókolni belőle különösen a AH meg AQ jelűekből ) de a transporteré is jó és azon még a 3.henger késleltetése is rajtavan pedig a turbina már a nem is olyan a a CT vagy a typ4 motorok pl
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 07, 21:44:04 írta tati »

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6835 Dátum: 2009 Szeptember 07, 16:10:43 »

Ha ortodox szemmel nézzük akkor igazad van, de szerintem a cal-look tarsadalom is nagyon "elkurvult" már.
Ha vissza gondolsz a tavalyi ddd-re, akkor ott akinek nem msd gyújtás van az autójában az szinte nem is ember.  Grin



Ja, inkább a kinézete zavar, nem annyira a tudat... Hülyén néz ki így is a kúpos sportszűrő, de az elektronika über hülyén nézne ki.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6834 Dátum: 2009 Szeptember 07, 16:06:43 »

Ha ortodox szemmel nézzük akkor igazad van, de szerintem a cal-look tarsadalom is nagyon "elkurvult" már.
Ha vissza gondolsz a tavalyi ddd-re, akkor ott akinek nem msd gyújtás van az autójában az szinte nem is ember.  Grin



A cal-lookerbe nem való,

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6833 Dátum: 2009 Szeptember 07, 15:33:32 »

És mit csináltál a záptojással?  Smiley Nekem 050 van egy orosz LADA elektronikával. Irüs-sel beszélek majd, segítsen életet lehelni bele. Ha tényleg megszakad az a csavar, még mindig a Bernát hágón lennék.

A csavar emberi mulasztás.  Grin De amikor megyek 90-nel és az elektronika úgy csinál, mintha levenném a gyújtást...az már szar ügy.

Viszont egy ilyen elektronika azt hiszem 15e Ft, nem a világvége....lehet, hogy vissza is teszem a typ3-asba, mert stabil a gyújtásidőpont és a szikrája agyonb*sz egy lovat is.

A cal-lookerbe nem való, a mexikói meg annyira jó, hogy nem merem kinyitni a motortér fedelet, még a gyertyákat sem néztem meg benne, csak az olajat cseréltem le, meg a levegőszűrőt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #6832 Dátum: 2009 Szeptember 07, 15:24:04 »

És mit csináltál a záptojással?  Smiley Nekem 050 van egy orosz LADA elektronikával. Irüs-sel beszélek majd, segítsen életet lehelni bele. Ha tényleg megszakad az a csavar, még mindig a Bernát hágón lennék.

Az elektronika megkotlott
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6831 Dátum: 2009 Szeptember 07, 15:16:41 »

Én sem vittem csak a "kötelezőt" de az autó állta a sarat.  Cheesy Ha elektronikust tennék bele, azért lenne egy hagyományos az ülés alatt....

Igy jutottam el 3 éve Gyomára. Az elektronika megkotlott és Törökszentmiklós után tettem bele a hagyományost, komplett.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #6830 Dátum: 2009 Szeptember 07, 15:09:48 »

Én sem vittem csak a "kötelezőt" de az autó állta a sarat.  Cheesy Ha elektronikust tennék bele, azért lenne egy hagyományos az ülés alatt....

Annyi minden tönkre tud menni egy ilyen öreg autóban, hogy inkább nem is viszek semmilyen alkarészt magammal. Grin
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6829 Dátum: 2009 Szeptember 07, 15:02:39 »

Annyi minden tönkre tud menni egy ilyen öreg autóban, hogy inkább nem is viszek semmilyen alkarészt magammal. Grin
Meg ha mégis beszarna az elektronika, akkor nem olyan nehéz szerezni egy másikat szvsz, a "hagyományoshoz" meg már nem biztos.
A korhűségben meg meg nem mindenkinek szempont, aki érzékeny erre az nyilván számít.

Izlések és gyújtás rendszerek különböznek.  Wink

Ja, csak az elektronikus meg megkotlik és kész, ha nincs nálad másik elektronika (jobb esetben féktisztító, hogy lehűtsd) nem mész sehová.


Nekem is itt van a fiókomban egy elektronikus, de elsősorban ezért, másodsorban meg azért nem akarom betenni, mert nem "korhű".

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6828 Dátum: 2009 Szeptember 07, 14:51:19 »

Én is hasonló okokból cseréltem elektronikus gy.ra.


Ja, csak az elektronikus meg megkotlik és kész, ha nincs nálad másik elektronika (jobb esetben féktisztító, hogy lehűtsd) nem mész sehová.


Nekem is itt van a fiókomban egy elektronikus, de elsősorban ezért, másodsorban meg azért nem akarom betenni, mert nem "korhű".

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6827 Dátum: 2009 Szeptember 07, 14:48:25 »

Én is hasonló okokból cseréltem elektronikus gy.ra.
Kb. 5000 km volt a megszakítóban és a kondiban, mikor indultam, gyújtás beállítva. Bosch mindkettő, a megszakítónak olyan barnás textilbakelit? lába van. Kb. félúton - összesen 4700 km volt az út - éreztem, nem jó a gyújtás. Kicsi volt a hézag, és megindult a felrakódás az üllőre. A tűreszelőt elhagytam, a recés konyhakés meg nem vitte le Smiley úgyhogy kicseréltem a megszakítót. Jó lett. 6-800 km után megint jön a jelenség, csökken a hézag. Beállítom, de mintha örökhajtós lenne a csavar... na ekkor gondoltam az elektronikus gyújtásra.
u.i. a tengelyt még itthon 2000-es papírral letisztogattam.


1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6826 Dátum: 2009 Szeptember 07, 14:47:07 »

Y-nal (kikapunk) Wink Wink
meg két L-el 
és 
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #6825 Dátum: 2009 Szeptember 07, 13:50:40 »

Kb. 5000 km volt a megszakítóban és a kondiban, mikor indultam, gyújtás beállítva. Bosch mindkettő, a megszakítónak olyan barnás textilbakelit? lába van. Kb. félúton - összesen 4700 km volt az út - éreztem, nem jó a gyújtás. Kicsi volt a hézag, és megindult a felrakódás az üllőre. A tűreszelőt elhagytam, a recés konyhakés meg nem vitte le Smiley úgyhogy kicseréltem a megszakítót. Jó lett. 6-800 km után megint jön a jelenség, csökken a hézag. Beállítom, de mintha örökhajtós lenne a csavar... na ekkor gondoltam az elektronikus gyújtásra.
u.i. a tengelyt még itthon 2000-es papírral letisztogattam.

A megszakítóval mi volt a gond?

Ha jó minőségű a megszakító és a tengely sem kopott, a hézag eléggé stabilan megmarad.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6824 Dátum: 2009 Szeptember 07, 13:38:18 »

A cross-alp túrámon egyedül a megszakítóval volt gondom. Erősen foglalkoztat egy elektronikus gyújtás. Meg a kanyarokban "kirepült" az olaj, és kigyulladt az olajnyomás jelző. Felső szintre töltöttem, és csökkentettem az oldalgyorsulást ez hatott. De így jobban ette az olajat, és elfogyott 9 deci az úton. Van ez ellen valami megoldás a száraz karteresen kívül?

A megszakítóval mi volt a gond?

Ha jó minőségű a megszakító és a tengely sem kopott, a hézag eléggé stabilan megmarad.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6823 Dátum: 2009 Szeptember 07, 13:16:54 »

Y-nal (kikapunk) Wink Wink

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6822 Dátum: 2009 Szeptember 07, 13:12:08 »


Y-nal (kikapunk) Wink Wink

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6821 Dátum: 2009 Szeptember 07, 13:09:22 »


... de az elektronyos gyújtásnak nincs elenfele Roll Eyes Roll Eyes

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #6820 Dátum: 2009 Szeptember 07, 13:07:51 »

van egy fémlemez amit a karterbe szoktak tenni, hogy a "kirepülést" megakadájozza.
csak ez akkor kell beépíteni, amikor szét van szedve a motor.

"Öl-Spritzblech

Verhindert Leistungsverlust durch Spritzöl im Motor und hält das Öl bei scharfer Kurvenfahrt in der Ölwanne,

ersetzt jedoch keine Trockensumpfölpumpe"

<beszúrt kép törölve>

vagy a +olajteknő ha nincs ültetve a kocsi hátulja de az elektronyos gyújtásnak nincs elenfele Roll Eyes Roll Eyes

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #6819 Dátum: 2009 Szeptember 07, 13:01:24 »

van egy fémlemez amit a karterbe szoktak tenni, hogy a "kirepülést" megakadájozza.
csak ez akkor kell beépíteni, amikor szét van szedve a motor.

"Öl-Spritzblech

Verhindert Leistungsverlust durch Spritzöl im Motor und hält das Öl bei scharfer Kurvenfahrt in der Ölwanne,

ersetzt jedoch keine Trockensumpfölpumpe"



A cross-alp túrámon egyedül a megszakítóval volt gondom. Erősen foglalkoztat egy elektronikus gyújtás. Meg a kanyarokban "kirepült" az olaj, és kigyulladt az olajnyomás jelző. Felső szintre töltöttem, és csökkentettem az oldalgyorsulást ez hatott. De így jobban ette az olajat, és elfogyott 9 deci az úton. Van ez ellen valami megoldás a száraz karteresen kívül?
« Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 07, 13:04:14 írta Balage »

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #6818 Dátum: 2009 Szeptember 07, 12:33:49 »

A cross-alp túrámon egyedül a megszakítóval volt gondom. Erősen foglalkoztat egy elektronikus gyújtás. Meg a kanyarokban "kirepült" az olaj, és kigyulladt az olajnyomás jelző. Felső szintre töltöttem, és csökkentettem az oldalgyorsulást ez hatott. De így jobban ette az olajat, és elfogyott 9 deci az úton. Van ez ellen valami megoldás a száraz karteresen kívül?
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6817 Dátum: 2009 Szeptember 06, 12:17:50 »

szerintem az alu szívócsőbe nem fog olyan hamar elkopni
úgy legyen
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #6816 Dátum: 2009 Szeptember 06, 11:51:35 »

kb mennyi ilyen lamellás csiszolófej kell a két szívócsonkhoz, nem valami tartósak azok,
a szívócső belseje meg... ááá... majd lefényképezem, de rettenet... lehet valami komolyabb csiszolóanyag kellene neki, mint a lamellás.
szerintem az alu szívócsőbe nem fog olyan hamar elkopni


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6815 Dátum: 2009 Szeptember 06, 11:19:12 »

Ő meg ki Huh Undecided 
jolvannabocs  Wink
vwoodoo  Kiss
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #6814 Dátum: 2009 Szeptember 06, 11:08:20 »

Ma ez várt itthon:
Eredeti bontatlan csomagolású Mallory kondenzátor, rotor, és fedél (kettő Usa-ból, egy Angliából)
Meg Woodoo jóvoltából a bakelit hőgátak a weber-ekhez. Meg egy pár fajin napellenző.
Tiszta karácsony  Grin
Ő meg ki Huh Undecided 
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6813 Dátum: 2009 Szeptember 06, 10:05:07 »

Türelem, fúrógép, flexi szár, különböző erősségú lamellás csiszolófej.
kb mennyi ilyen lamellás csiszolófej kell a két szívócsonkhoz, nem valami tartósak azok,
a szívócső belseje meg... ááá... majd lefényképezem, de rettenet... lehet valami komolyabb csiszolóanyag kellene neki, mint a lamellás.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #6812 Dátum: 2009 Szeptember 06, 01:01:08 »

FONTOS!
Valaki írja le, hogy hogy kell szívócső csatornát polírozni!! Mi kell hozzá?
Rettenet "érdes" belülről...
Már úgyse tudom befejezni holnap, akkor meg nem csapom össze, ha már szét van szedve, ezt is megcsinálnám.
Türelem, fúrógép, flexi szár, különböző erősségú lamellás csiszolófej.


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6811 Dátum: 2009 Szeptember 06, 00:43:35 »

igen, van a készletben is. De a 2 ütemű wartburg kipufogó sor tömítését azt pont oda gyártották.  Cheesy
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #6810 Dátum: 2009 Szeptember 06, 00:40:07 »

azt mondta mind a két eladó, hogy már egy ideje nem forgalmaznak ilyen típusú tömítést, mert betiltották, mivel környezetkárosító vagy mi...
gondolom azért egy weber felújító készletben van ilyen is, de legyártottam, jó lett.
igen, van a készletben is. De a 2 ütemű wartburg kipufogó sor tömítését azt pont oda gyártották.  Cheesy


                             GNX-967
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6809 Dátum: 2009 Szeptember 06, 00:36:10 »

de lehet Wink
azt mondta mind a két eladó, hogy már egy ideje nem forgalmaznak ilyen típusú tömítést, mert betiltották, mivel környezetkárosító vagy mi...
gondolom azért egy weber felújító készletben van ilyen is, de legyártottam, jó lett.
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6808 Dátum: 2009 Szeptember 06, 00:34:27 »

FONTOS!
Valaki írja le, hogy hogy kell szívócső csatornát polírozni!! Mi kell hozzá?
Rettenet "érdes" belülről...
Már úgyse tudom befejezni holnap, akkor meg nem csapom össze, ha már szét van szedve, ezt is megcsinálnám.
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #6807 Dátum: 2009 Szeptember 06, 00:33:16 »

hihetetlen, hogy nem lehet már ilyen tömítéseket kapni egy mezei autósboltban
de lehet Wink


                             GNX-967
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #6806 Dátum: 2009 Szeptember 05, 23:26:10 »

Jó meló volt
Jol nez ki, ugyes vagy! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Leon1303
Hozzászólások: 5024


Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!

« Hozzászólás #6805 Dátum: 2009 Szeptember 05, 23:18:17 »

Jó meló volt a 36-os bakeliteket felmarni 40-re, még jó hogy volt célszerszám, kezem így is kivan.
A tömítések kivágása se volt kutya... hihetetlen, hogy nem lehet már ilyen tömítéseket kapni egy mezei autósboltban,
állítják, hogy betiltották... még jó, hogy volt itthon egy egész táblányi, így furkálhattam, vághattam, csiszolhattam órákig, mire kész lett a 8 db kétféle tömítés.
Sajnos most jöttem rá, hogy ha beteszem a bakelitet, meg a két tömítést a karbi meg a szívócső közé, kb 1cm-rel hosszabb tőcsavar kell a lefogatásához... szóval valaki megdobhatna 8db 40mm-es 8-as tőcsavarral, mert holnap már mennék a kocsival, csavar bolt meg nem fog kinyitni...
 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak: 1 ... 382 383 384 385 386 [387] 388 389 390 391 392 ... 558
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.366 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.