www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 23, 22:06:02
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
382
383
384
385
386
[
387
]
388
389
390
391
392
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3390254 alkalommal)
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6844 Dátum:
2009 Szeptember 07, 22:06:45 »
Idézetet írta: Mákos - 2009 Szeptember 07, 21:57:09
ez hengerenkénti gyújtótrafós ?
nem itt 2hengerre jut 1trafó a hegerenkénti -nél már nincs forgórész a gyújtásban sőt ott már többnyire a gyertyapipára építik a trafót ezt hívják direktignition nak vagy minek és az el is romlik sűrűn és jó drága
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6843 Dátum:
2009 Szeptember 07, 21:57:09 »
Idézetet írta: tati - 2009 Szeptember 07, 21:53:11
nincs benne rotor a kispolákba is csináltak már ilyet gyárilag
ez hengerenkénti gyújtótrafós ?
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6842 Dátum:
2009 Szeptember 07, 21:56:01 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Szeptember 07, 21:49:03
<beszúrt kép törölve>
ez gyújtás miért jó?
jó a gázbowden
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6841 Dátum:
2009 Szeptember 07, 21:53:11 »
Idézetet írta: vw1966 - 2009 Szeptember 07, 21:49:03
<beszúrt kép törölve>
ez gyújtás miért jó?
nincs benne rotor a kispolákba is csináltak már ilyet gyárilag
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6840 Dátum:
2009 Szeptember 07, 21:51:45 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 07, 21:45:25
Jóvan, de a vákumdobja dupla (typ3-asé)...úgyhogy a typ3-asra teszem fel. (vissza, mert azon volt pár évet).
találtam a bontóban vákumdob nélkülit is kétféle röpsúly van benne meg is esztergáltam hogy csinálok belőle mókolt 009 szerűt aztán láttam csak hogy 5ablak van a halgenerátoron
de már kicseréltem
www.tatinson.hu
www.kck.hu
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6839 Dátum:
2009 Szeptember 07, 21:49:03 »
ez gyújtás miért jó?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6838 Dátum:
2009 Szeptember 07, 21:47:30 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 07, 21:45:25
Jóvan, de a vákumdobja dupla (typ3-asé)...úgyhogy a typ3-asra teszem fel. (vissza, mert azon volt pár évet).
megkaptad már a009 est?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6837 Dátum:
2009 Szeptember 07, 21:45:25 »
Idézetet írta: tati - 2009 Szeptember 07, 21:42:21
ne
már! az elektronikát bedugod a turbinaház mögé és a büdös életbe senki nem fogja észrevenni hogy nem megszakítós,a elektronika meg jó a lada a trabant de a telefunken meg a bosch is kb2000 ezer forint a bontóban a lényeg hogy ha cseréled tiszta legyen az alulap és kenyedbe azzal a fehér hőátadó zsírral (szerintem a vw elektronikus gyújtása megbízhatóbb mint a megszakítós ) ráadásul nagyon jókat lehet mókolni belőle különösen a AH meg AQ jelűekből ) de a transporteré is jó és azon még a 3.henger késleltetése is rajtavan pedig a turbina már a nem is olyan a a CT vagy a typ4 motorok pl
Jóvan, de a vákumdobja dupla (typ3-asé)...úgyhogy a typ3-asra teszem fel. (vissza, mert azon volt pár évet).
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6836 Dátum:
2009 Szeptember 07, 21:42:21 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 07, 16:10:43
Ja, inkább a kinézete zavar, nem annyira a tudat... Hülyén néz ki így is a kúpos sportszűrő, de az elektronika über hülyén nézne ki.
ne
már! az elektronikát bedugod a turbinaház mögé és a büdös életbe senki nem fogja észrevenni hogy nem megszakítós,a elektronika meg jó a lada a trabant de a telefunken meg a bosch is kb2000 ezer forint a bontóban a lényeg hogy ha cseréled tiszta legyen az alulap és kenyedbe azzal a fehér hőátadó zsírral (szerintem a vw elektronikus gyújtása megbízhatóbb mint a megszakítós ) ráadásul nagyon jókat lehet mókolni belőle különösen a AH meg AQ jelűekből ) de a transporteré is jó és azon még a 3.henger késleltetése is rajtavan pedig a turbina már a nem is olyan a a CT vagy a typ4 motorok pl
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 07, 21:44:04 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6835 Dátum:
2009 Szeptember 07, 16:10:43 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Szeptember 07, 16:06:43
Ha ortodox szemmel nézzük akkor igazad van, de szerintem a cal-look tarsadalom is nagyon "elkurvult" már.
Ha vissza gondolsz a tavalyi ddd-re, akkor ott akinek nem msd gyújtás van az autójában az szinte nem is ember.
Ja, inkább a kinézete zavar, nem annyira a tudat... Hülyén néz ki így is a kúpos sportszűrő, de az elektronika über hülyén nézne ki.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6834 Dátum:
2009 Szeptember 07, 16:06:43 »
Ha ortodox szemmel nézzük akkor igazad van, de szerintem a cal-look tarsadalom is nagyon "elkurvult" már.
Ha vissza gondolsz a tavalyi ddd-re, akkor ott akinek nem msd gyújtás van az autójában az szinte nem is ember.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 07, 15:33:32
A cal-lookerbe nem való,
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6833 Dátum:
2009 Szeptember 07, 15:33:32 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 Szeptember 07, 15:24:04
És mit csináltál a záptojással?
Nekem 050 van egy orosz LADA elektronikával. Irüs-sel beszélek majd, segítsen életet lehelni bele. Ha tényleg megszakad az a csavar, még mindig a Bernát hágón lennék.
A csavar emberi mulasztás.
De amikor megyek 90-nel és az elektronika úgy csinál, mintha levenném a gyújtást...az már szar ügy.
Viszont egy ilyen elektronika azt hiszem 15e Ft, nem a világvége....lehet, hogy vissza is teszem a typ3-asba, mert stabil a gyújtásidőpont és a szikrája agyonb*sz egy lovat is.
A cal-lookerbe nem való, a mexikói meg annyira jó, hogy nem merem kinyitni a motortér fedelet, még a gyertyákat sem néztem meg benne, csak az olajat cseréltem le, meg a levegőszűrőt.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6832 Dátum:
2009 Szeptember 07, 15:24:04 »
És mit csináltál a záptojással?
Nekem 050 van egy orosz LADA elektronikával. Irüs-sel beszélek majd, segítsen életet lehelni bele. Ha tényleg megszakad az a csavar, még mindig a Bernát hágón lennék.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 07, 15:16:41
Az elektronika megkotlott
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6831 Dátum:
2009 Szeptember 07, 15:16:41 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 Szeptember 07, 15:09:48
Én sem vittem csak a "kötelezőt" de az autó állta a sarat.
Ha elektronikust tennék bele, azért lenne egy hagyományos az ülés alatt....
Igy jutottam el 3 éve Gyomára. Az elektronika megkotlott és Törökszentmiklós után tettem bele a hagyományost, komplett.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6830 Dátum:
2009 Szeptember 07, 15:09:48 »
Én sem vittem csak a "kötelezőt" de az autó állta a sarat.
Ha elektronikust tennék bele, azért lenne egy hagyományos az ülés alatt....
Idézetet írta: Balage - 2009 Szeptember 07, 15:02:39
Annyi minden tönkre tud menni egy ilyen öreg autóban, hogy inkább nem is viszek semmilyen alkarészt magammal.
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6829 Dátum:
2009 Szeptember 07, 15:02:39 »
Annyi minden tönkre tud menni egy ilyen öreg autóban, hogy inkább nem is viszek semmilyen alkarészt magammal.
Meg ha mégis beszarna az elektronika, akkor nem olyan nehéz szerezni egy másikat szvsz, a "hagyományoshoz" meg már nem biztos.
A korhűségben meg meg nem mindenkinek szempont, aki érzékeny erre az nyilván számít.
Izlések és gyújtás rendszerek különböznek.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 07, 14:51:19
Ja, csak az elektronikus meg megkotlik és kész, ha nincs nálad másik elektronika (jobb esetben féktisztító, hogy lehűtsd) nem mész sehová.
Nekem is itt van a fiókomban egy elektronikus, de elsősorban ezért, másodsorban meg azért nem akarom betenni, mert nem "korhű".
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6828 Dátum:
2009 Szeptember 07, 14:51:19 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Szeptember 07, 14:48:25
Én is hasonló okokból cseréltem elektronikus gy.ra.
Ja, csak az elektronikus meg megkotlik és kész, ha nincs nálad másik elektronika (jobb esetben féktisztító, hogy lehűtsd) nem mész sehová.
Nekem is itt van a fiókomban egy elektronikus, de elsősorban ezért, másodsorban meg azért nem akarom betenni, mert nem "korhű".
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6827 Dátum:
2009 Szeptember 07, 14:48:25 »
Én is hasonló okokból cseréltem elektronikus gy.ra.
Idézetet írta: gsattila - 2009 Szeptember 07, 13:50:40
Kb. 5000 km volt a megszakítóban és a kondiban, mikor indultam, gyújtás beállítva. Bosch mindkettő, a megszakítónak olyan barnás textilbakelit? lába van. Kb. félúton - összesen 4700 km volt az út - éreztem, nem jó a gyújtás. Kicsi volt a hézag, és megindult a felrakódás az üllőre. A tűreszelőt elhagytam, a recés konyhakés meg nem vitte le
úgyhogy kicseréltem a megszakítót. Jó lett. 6-800 km után megint jön a jelenség, csökken a hézag. Beállítom, de mintha örökhajtós lenne a csavar... na ekkor gondoltam az elektronikus gyújtásra.
u.i. a tengelyt még itthon 2000-es papírral letisztogattam.
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6826 Dátum:
2009 Szeptember 07, 14:47:07 »
Idézetet írta: tati - 2009 Szeptember 07, 13:12:08
Y-nal (kikapunk)
meg két L-el
és
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6825 Dátum:
2009 Szeptember 07, 13:50:40 »
Kb. 5000 km volt a megszakítóban és a kondiban, mikor indultam, gyújtás beállítva. Bosch mindkettő, a megszakítónak olyan barnás textilbakelit? lába van. Kb. félúton - összesen 4700 km volt az út - éreztem, nem jó a gyújtás. Kicsi volt a hézag, és megindult a felrakódás az üllőre. A tűreszelőt elhagytam, a recés konyhakés meg nem vitte le
úgyhogy kicseréltem a megszakítót. Jó lett. 6-800 km után megint jön a jelenség, csökken a hézag. Beállítom, de mintha örökhajtós lenne a csavar... na ekkor gondoltam az elektronikus gyújtásra.
u.i. a tengelyt még itthon 2000-es papírral letisztogattam.
Idézetet írta: Stuntmanus - 2009 Szeptember 07, 13:38:18
A megszakítóval mi volt a gond?
Ha jó minőségű a megszakító és a tengely sem kopott, a hézag eléggé stabilan megmarad.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6824 Dátum:
2009 Szeptember 07, 13:38:18 »
Idézetet írta: gsattila - 2009 Szeptember 07, 12:33:49
A cross-alp túrámon egyedül a megszakítóval volt gondom. Erősen foglalkoztat egy elektronikus gyújtás. Meg a kanyarokban "kirepült" az olaj, és kigyulladt az olajnyomás jelző. Felső szintre töltöttem, és csökkentettem az oldalgyorsulást ez hatott. De így jobban ette az olajat, és elfogyott 9 deci az úton. Van ez ellen valami megoldás a száraz karteresen kívül?
A megszakítóval mi volt a gond?
Ha jó minőségű a megszakító és a tengely sem kopott, a hézag eléggé stabilan megmarad.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6823 Dátum:
2009 Szeptember 07, 13:16:54 »
Idézetet írta: tati - 2009 Szeptember 07, 13:12:08
Y-nal (kikapunk)
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6822 Dátum:
2009 Szeptember 07, 13:12:08 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Szeptember 07, 13:09:22
Y-nal (kikapunk)
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6821 Dátum:
2009 Szeptember 07, 13:09:22 »
Idézetet írta: tati - 2009 Szeptember 07, 13:07:51
... de az elektronyos gyújtásnak nincs elenfele
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6820 Dátum:
2009 Szeptember 07, 13:07:51 »
Idézetet írta: Balage - 2009 Szeptember 07, 13:01:24
van egy fémlemez amit a karterbe szoktak tenni, hogy a "kirepülést" megakadájozza.
csak ez akkor kell beépíteni, amikor szét van szedve a motor.
"Öl-Spritzblech
Verhindert Leistungsverlust durch Spritzöl im Motor und hält das Öl bei scharfer Kurvenfahrt in der Ölwanne,
ersetzt jedoch keine Trockensumpfölpumpe"
<beszúrt kép törölve>
vagy a +olajteknő ha nincs ültetve a kocsi hátulja de az elektronyos gyújtásnak nincs elenfele
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6819 Dátum:
2009 Szeptember 07, 13:01:24 »
van egy fémlemez amit a karterbe szoktak tenni, hogy a "kirepülést" megakadájozza.
csak ez akkor kell beépíteni, amikor szét van szedve a motor.
"Öl-Spritzblech
Verhindert Leistungsverlust durch Spritzöl im Motor und hält das Öl bei scharfer Kurvenfahrt in der Ölwanne,
ersetzt jedoch keine Trockensumpfölpumpe"
Idézetet írta: gsattila - 2009 Szeptember 07, 12:33:49
A cross-alp túrámon egyedül a megszakítóval volt gondom. Erősen foglalkoztat egy elektronikus gyújtás. Meg a kanyarokban "kirepült" az olaj, és kigyulladt az olajnyomás jelző. Felső szintre töltöttem, és csökkentettem az oldalgyorsulást ez hatott. De így jobban ette az olajat, és elfogyott 9 deci az úton. Van ez ellen valami megoldás a száraz karteresen kívül?
«
Utoljára szerkesztve: 2009 Szeptember 07, 13:04:14 írta Balage
»
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6818 Dátum:
2009 Szeptember 07, 12:33:49 »
A cross-alp túrámon egyedül a megszakítóval volt gondom. Erősen foglalkoztat egy elektronikus gyújtás. Meg a kanyarokban "kirepült" az olaj, és kigyulladt az olajnyomás jelző. Felső szintre töltöttem, és csökkentettem az oldalgyorsulást ez hatott. De így jobban ette az olajat, és elfogyott 9 deci az úton. Van ez ellen valami megoldás a száraz karteresen kívül?
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6817 Dátum:
2009 Szeptember 06, 12:17:50 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Szeptember 06, 11:51:35
szerintem az alu szívócsőbe nem fog olyan hamar elkopni
úgy legyen
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6816 Dátum:
2009 Szeptember 06, 11:51:35 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 06, 10:05:07
kb mennyi ilyen lamellás csiszolófej kell a két szívócsonkhoz, nem valami tartósak azok,
a szívócső belseje meg... ááá... majd lefényképezem, de rettenet... lehet valami komolyabb csiszolóanyag kellene neki, mint a lamellás.
szerintem az alu szívócsőbe nem fog olyan hamar elkopni
GNX-967
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6815 Dátum:
2009 Szeptember 06, 11:19:12 »
Idézetet írta: vwoodoo - 2009 Szeptember 06, 11:08:20
Ő meg ki
jolvannabocs
vwoodoo
vwoodoo
Hozzászólások: 2840
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6814 Dátum:
2009 Szeptember 06, 11:08:20 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 05, 00:18:24
Ma ez várt itthon:
Eredeti bontatlan csomagolású Mallory kondenzátor, rotor, és fedél (kettő Usa-ból, egy Angliából)
Meg
Woodoo
jóvoltából a bakelit hőgátak a weber-ekhez. Meg egy pár fajin napellenző.
Tiszta karácsony
Ő meg ki
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6813 Dátum:
2009 Szeptember 06, 10:05:07 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Szeptember 06, 01:01:08
Türelem, fúrógép, flexi szár, különböző erősségú lamellás csiszolófej.
kb mennyi ilyen lamellás csiszolófej kell a két szívócsonkhoz, nem valami tartósak azok,
a szívócső belseje meg... ááá... majd lefényképezem, de rettenet... lehet valami komolyabb csiszolóanyag kellene neki, mint a lamellás.
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6812 Dátum:
2009 Szeptember 06, 01:01:08 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 06, 00:34:27
FONTOS!
Valaki írja le, hogy hogy kell szívócső csatornát polírozni!! Mi kell hozzá?
Rettenet "érdes" belülről...
Már úgyse tudom befejezni holnap, akkor meg nem csapom össze, ha már szét van szedve, ezt is megcsinálnám.
Türelem, fúrógép, flexi szár, különböző erősségú lamellás csiszolófej.
GNX-967
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6811 Dátum:
2009 Szeptember 06, 00:43:35 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Szeptember 06, 00:40:07
igen, van a készletben is. De a 2 ütemű wartburg kipufogó sor tömítését azt pont oda gyártották.
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6810 Dátum:
2009 Szeptember 06, 00:40:07 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 06, 00:36:10
azt mondta mind a két eladó, hogy már egy ideje nem forgalmaznak ilyen típusú tömítést, mert betiltották, mivel környezetkárosító vagy mi...
gondolom azért egy weber felújító készletben van ilyen is, de legyártottam, jó lett.
igen, van a készletben is. De a 2 ütemű wartburg kipufogó sor tömítését azt pont oda gyártották.
GNX-967
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6809 Dátum:
2009 Szeptember 06, 00:36:10 »
Idézetet írta: Süsü - 2009 Szeptember 06, 00:33:16
de lehet
azt mondta mind a két eladó, hogy már egy ideje nem forgalmaznak ilyen típusú tömítést, mert betiltották, mivel környezetkárosító vagy mi...
gondolom azért egy weber felújító készletben van ilyen is, de legyártottam, jó lett.
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6808 Dátum:
2009 Szeptember 06, 00:34:27 »
FONTOS!
Valaki írja le, hogy hogy kell szívócső csatornát polírozni!! Mi kell hozzá?
Rettenet "érdes" belülről...
Már úgyse tudom befejezni holnap, akkor meg nem csapom össze, ha már szét van szedve, ezt is megcsinálnám.
Süsü
Hozzászólások: 2713
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6807 Dátum:
2009 Szeptember 06, 00:33:16 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 05, 23:18:17
hihetetlen, hogy nem lehet már ilyen tömítéseket kapni egy mezei autósboltban
de lehet
GNX-967
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6806 Dátum:
2009 Szeptember 05, 23:26:10 »
Idézetet írta: Leon1303 - 2009 Szeptember 05, 23:18:17
Jó meló volt
Jol nez ki, ugyes vagy! :-)
Buzi, aki fékez! :-)))
Leon1303
Hozzászólások: 5024
Kicsi a kocsi, de nagy az önbizalma!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #6805 Dátum:
2009 Szeptember 05, 23:18:17 »
Jó meló volt a 36-os bakeliteket felmarni 40-re, még jó hogy volt célszerszám, kezem így is kivan.
A tömítések kivágása se volt kutya... hihetetlen, hogy nem lehet már ilyen tömítéseket kapni egy mezei autósboltban,
állítják, hogy betiltották... még jó, hogy volt itthon egy egész táblányi, így furkálhattam, vághattam, csiszolhattam órákig, mire kész lett a 8 db kétféle tömítés.
Sajnos most jöttem rá, hogy ha beteszem a bakelitet, meg a két tömítést a karbi meg a szívócső közé, kb 1cm-rel hosszabb tőcsavar kell a lefogatásához... szóval valaki megdobhatna 8db 40mm-es 8-as tőcsavarral, mert holnap már mennék a kocsival, csavar bolt meg nem fog kinyitni...
[a csatolmányt egy admin törölte]
Oldalak:
1
...
382
383
384
385
386
[
387
]
388
389
390
391
392
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...