www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Augusztus 21, 16:34:42
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921261
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
546
547
548
549
550
[
551
]
552
553
554
555
556
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3465372 alkalommal)
Melák
Hozzászólások: 3046
Tel:06-30-921-91-36
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #284 Dátum:
2008 Február 07, 17:02:57 »
mekkora a 34 solex karbinak a torok mérete ahova a légszürő megy ??? 34??
Farkas Andris
Ja ,du siehst es gut....das ist nicht mehr 45PS
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #283 Dátum:
2008 Február 07, 15:12:01 »
Idézetet írta: aptom - 2008 Február 04, 13:24:38
Valamelyik aircooledtech' oldalon volt róla cikk, de most nem találom, ugyhogy egyenlőre visszavonom.
A 044 előnyei röviden:
erősebb anyag
nagyobb 'csatornák'
nagyobb hűtőfelület
nagyobb szelepek
egy kis összehasonlítás:
http://www.aircooledtech.com/044_upgrade/
A kipufogócsatorna más ívben fordul, más sugáron, így a szelepek közötti gát vastagabb nem hajlamos a repedésre...legalábbis nem annyira, mint a gyári geometriájú fejen.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #282 Dátum:
2008 Február 06, 22:53:39 »
Idézetet írta: gas - 2008 Február 06, 20:48:13
"ha tudod mérd meg a csapok távolságát"
"Ez még elvileg elfér. A nagyobbaknál már faragni kell a blokkot belül, mert nem tud elforogni a hajtókar. Meg ezeknél már a veztengelyhez is majdnem hozzáér."
jó, mert kezd leesni a különbség, mert mértem ilyet a suliban, ugyan ladán, de az is valami
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #281 Dátum:
2008 Február 06, 22:47:55 »
Ez még elvileg elfér. A nagyobbaknál már faragni kell a blokkot belül, mert nem tud elforogni a hajtókar. Meg ezeknél már a veztengelyhez is majdnem hozzáér.
Ez konkrétan egy 2.1 wbx főtengelye (ami nem jó egyből a typ1 blokkba), de lehet venni újban mindenféle méretben a jobb alkatrészeseknél.
Idézetet írta: martonmany - 2008 Február 06, 22:31:16
de ha ennyivel nagyobb, akkor ezt a 7 mm-t ki kell faragni a blokkból? vagy mi a teendő ilyenkor? és hol lehet ilyet beszerezni?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #280 Dátum:
2008 Február 06, 22:45:29 »
Idézetet írta: Typ117 - 2008 Február 06, 22:39:35
ezekszerint annyi olaj lenne a motorban hogy a főtengely beleér?
múltkor hiába kérdeztem..
meddig kell tölteni ezen a rajzon?
http://index.hu/cikkepek/totalcar/magazin/hirek/vw/plus/vwboxer_ani.gif
szerintem a vez.t. körül lehet a szint, de ha kihúzod a nívópálcát és mellé teszed a blokknak látni fogod, hogy meddig kell lenni az olajnak
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Typ117
Hozzászólások: 18495
1969
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #279 Dátum:
2008 Február 06, 22:39:35 »
Idézetet írta: SixtusAngel - 2008 Január 31, 20:54:55
Azért ha nagyon nem is, de kissé talán tulzás a polírozása. Igen amikor az olajba csapódik a főtengely akkor kisebb lesz a felületi ellenállása, örvényeket meg iyleneket csökkenti ugyebár.
ezekszerint annyi olaj lenne a motorban hogy a főtengely beleér?
múltkor hiába kérdeztem..
meddig kell tölteni ezen a rajzon?
http://index.hu/cikkepek/totalcar/magazin/hirek/vw/plus/vwboxer_ani.gif
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #278 Dátum:
2008 Február 06, 22:31:16 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Február 06, 21:16:52
ez egy 76mm löketű ft. ránézésre nem különbözik a 69mm-től. talán ha egymás mellet vannak, akkor igen.
de ha ennyivel nagyobb, akkor ezt a 7 mm-t ki kell faragni a blokkból? vagy mi a teendő ilyenkor? és hol lehet ilyet beszerezni?
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #277 Dátum:
2008 Február 06, 21:16:52 »
ez egy 76mm löketű ft. ránézésre nem különbözik a 69mm-től. talán ha egymás mellet vannak, akkor igen.
Idézetet írta: martonmany - 2008 Február 06, 20:40:01
köszönöm a tartalmas információkat
, kép valakinek esetleg?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #276 Dátum:
2008 Február 06, 20:48:13 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Február 06, 20:40:01
köszönöm a tartalmas információkat
, kép valakinek esetleg?
nem hiszem, hogy kegy kép alapján avatatlan szem nem látja a löket beli különbséget egy gyári és egy adott esetben hosszabb löketű ft között, ha tudod mérd meg a csapok távolságát (pont most nem találok képet róla
)
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #275 Dátum:
2008 Február 06, 20:40:01 »
köszönöm a tartalmas információkat
, kép valakinek esetleg?
gas
Hozzászólások: 3283
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #274 Dátum:
2008 Február 06, 20:36:52 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Február 06, 18:18:54
kérdés!
kinézetben miben különbözik egy hosszú löketű főtengely monjuk egy gyáritól? vagy egy rövid löketűtől?
és nehezebb is( a több anyag miatt)de ez csak tipp
VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #273 Dátum:
2008 Február 06, 20:30:32 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Február 06, 18:18:54
kérdés!
kinézetben miben különbözik egy hosszú löketű főtengely monjuk egy gyáritól? vagy egy rövid löketűtől?
monnyuk hosszabb vagy rövidebb a lökete
www.talizmansport.hu
Bill
Hozzászólások: 8608
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #272 Dátum:
2008 Február 06, 19:44:56 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Február 06, 18:18:54
kérdés!
kinézetben miben különbözik egy hosszú löketű főtengely monjuk egy gyáritól? vagy egy rövid löketűtől?
pirosra van festve
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #271 Dátum:
2008 Február 06, 18:18:54 »
kérdés!
kinézetben miben különbözik egy hosszú löketű főtengely monjuk egy gyáritól? vagy egy rövid löketűtől?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #270 Dátum:
2008 Február 06, 14:27:06 »
Idézetet írta: bitus76 - 2008 Február 06, 13:57:25
Apró tengely.
http://cgi.ebay.de/VW-Kaefer-Schleicher-Nockenwelle-316-Typ-1_W0QQitemZ220198403264QQihZ012QQcategoryZ42835QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
1.2-be pont ideális, minden gyári cucc bírja
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
bitus76
Hozzászólások: 2024
06 30 460 2831
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #269 Dátum:
2008 Február 06, 13:57:25 »
Apró tengely.
http://cgi.ebay.de/VW-Kaefer-Schleicher-Nockenwelle-316-Typ-1_W0QQitemZ220198403264QQihZ012QQcategoryZ42835QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
VW 1200.1963.
bushi
Hozzászólások: 2415
-=BUS(H)MAN=-
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #268 Dátum:
2008 Február 05, 15:33:50 »
Befecskendezéses nehéz pálya féláron:
http://cgi.ebay.de/VW-Kaefer-Typ-4-Porsche-914-Hilborn-mechan-Injection_W0QQitemZ330209667387QQihZ014QQcategoryZ73673QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
VW Transporter T1 (1965)
VW Lupo 1.2 TDi Triptronic (2000)
http://www.facebook.com/istvan.busak
http://hu.linkedin.com/in/istvanbusak
http://foursquare.com/bushiur
http://twitter.com/bushiur
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #267 Dátum:
2008 Február 05, 08:43:52 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Február 05, 08:37:47
hát nem tudom. majd alakul, nekem ez a távtartós nem tetszik.
ha jól megvan csinálva az illesztés akkor semmiben nem külömbözik attol , mintha a hengert az alublokkba betolod
www.talizmansport.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #266 Dátum:
2008 Február 05, 08:37:47 »
hát nem tudom. majd alakul, nekem ez a távtartós nem tetszik.
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 05, 08:18:29
ezek sztem apró dolgog amiken utólag kell minimálisat változtatni oldalanként 4 mili a hűtés komoly átalakítását nem igényli, a kipu meg ucse gyári lesz
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #265 Dátum:
2008 Február 05, 08:18:29 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Február 05, 08:12:49
de akkor a hűtés, kipufogó, stb mind változik.
ezek sztem apró dolgog amiken utólag kell minimálisat változtatni oldalanként 4 mili a hűtés komoly átalakítását nem igényli, a kipu meg ucse gyári lesz
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #264 Dátum:
2008 Február 05, 08:15:03 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Február 05, 08:10:55
meg azt nem értem, hogy miért szedik le az alsó 2-3 hűtőbordát.?
http://www.rockyjennings.com/mickys_race_car.htm
ez egy WBX-böl csinált 1.6, godolom szélesebb a blokk és azért, meg a távtartó miatt kell leszedni a hengerböl
www.talizmansport.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #263 Dátum:
2008 Február 05, 08:12:49 »
de akkor a hűtés, kipufogó, stb mind változik.
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 05, 08:11:06
arra is, meg ha nagyobb löketü főtengelyt raknak bele valamivel növelni kell a henger magasságát
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #262 Dátum:
2008 Február 05, 08:11:06 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Február 05, 08:03:48
Ezt én értem, de akkor „széles” lesz a motor. Oldalanként 4 mm egy kicsit sok szerintem.
Ezt a gyűrűt meg nem a cm3 miatt használják? Pl. hogy a 90mm hd tudjanak használni.
arra is, meg ha nagyobb löketü főtengelyt raknak bele valamivel növelni kell a henger magasságát
www.talizmansport.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #261 Dátum:
2008 Február 05, 08:10:55 »
meg azt nem értem, hogy miért szedik le az alsó 2-3 hűtőbordát.?
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 05, 07:58:38
na én erre a távtartó gyűrűre gondoltam a löketbeni eltérések kiküszöbölésére, gyakorlatilag a hengert fentebb tolod, és elfér a dugó is
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #260 Dátum:
2008 Február 05, 08:08:46 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Február 05, 08:04:39
a gyári hf projekt megdőlt?
a hűtési megoldás dugába dőlt ,
pedig jobb lett volna, bár még semmi nem biztos
www.talizmansport.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #259 Dátum:
2008 Február 05, 08:04:39 »
a gyári hf projekt megdőlt?
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 05, 07:52:16
hát a WBX-hez mihez is máshoz
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #258 Dátum:
2008 Február 05, 08:03:48 »
Ezt én értem, de akkor „széles” lesz a motor. Oldalanként 4 mm egy kicsit sok szerintem.
Ezt a gyűrűt meg nem a cm3 miatt használják? Pl. hogy a 90mm hd tudjanak használni.
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 05, 07:58:38
na én erre a távtartó gyűrűre gondoltam a löketbeni eltérések kiküszöbölésére, gyakorlatilag a hengert fentebb tolod, és elfér a dugó is
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #257 Dátum:
2008 Február 05, 07:58:38 »
na én erre a távtartó gyűrűre gondoltam a löketbeni eltérések kiküszöbölésére, gyakorlatilag a hengert fentebb tolod, és elfér a dugó is
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #256 Dátum:
2008 Február 05, 07:52:16 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Február 05, 07:49:19
ezt mihez lesz?
hát a WBX-hez mihez is máshoz
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #255 Dátum:
2008 Február 05, 07:51:25 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Február 05, 07:49:19
ezt mihez lesz?
ez meg neked a tartórol
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #254 Dátum:
2008 Február 05, 07:49:19 »
ezt mihez lesz?
Idézetet írta: ESZ - 2008 Február 05, 07:45:51
előkészületek a (40-es) nagyszelepességhez
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #253 Dátum:
2008 Február 05, 07:49:07 »
és így van összefogatva
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #252 Dátum:
2008 Február 05, 07:48:09 »
akarsz nagyobb külsős olajhűtőt ? egyszerüen óccsón? tessék
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
ESZ-764
Hozzászólások: 2746
Samu 66
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #251 Dátum:
2008 Február 05, 07:45:51 »
előkészületek a (40-es) nagyszelepességhez
[a csatolmányt egy admin törölte]
www.talizmansport.hu
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #250 Dátum:
2008 Február 05, 06:05:50 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Február 04, 22:14:43
3000km
Trw szelepekkel és nem olompotlozom
pedig sztem nem rossz dolog az ólompótló adalék, nekem egy sima 1.3-asom volt (amíg le nem égett), de az ólomadaléktól hallhatóan szebben járt a motor pedig semmi tuning nem volt rajta
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #249 Dátum:
2008 Február 05, 00:29:52 »
tartós motornak kiváló
http://cgi.ebay.de/VW-Kaefer-Motor-doppel-vergaser-1-6l-1-678ccm-ca-80PS_W0QQitemZ170191400201QQihZ007QQcategoryZ42835QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #248 Dátum:
2008 Február 05, 00:27:53 »
kezdjük pl így a tuningot
http://cgi.ebay.de/Kaefer-Typ-4-Motor-2-9-L_W0QQitemZ220198607146QQihZ012QQcategoryZ61283QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #247 Dátum:
2008 Február 04, 22:20:52 »
Idézetet írta: KIZS - 2008 Február 04, 10:04:29
Ne rontsd el a hangulatát! Az apró örömöknek is tudni kell örülni!
Pontosan
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #246 Dátum:
2008 Február 04, 22:19:31 »
Idézetet írta: KIZS - 2008 Február 04, 10:32:45
amennyiben azok ötödikben indulnak
ne kergessünk álmokat, gyakorlatilag nincs olyan mai autó ami ne hagyná le akármikor és kényelmesen a bogarat
talán a leggyengébb 1.2-es Skoda Fabia az ami fej-fej mellett gyorsulna egy jó állapotban levő 1.6-os bogárral
Dacia Logan Diesel?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #245 Dátum:
2008 Február 04, 22:14:43 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Február 04, 22:08:23
és eddig mennyit mentél vele? (km)
3000km
Trw szelepekkel és nem olompotlozom
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
546
547
548
549
550
[
551
]
552
553
554
555
556
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...