www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 01, 00:03:41
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921183
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
547
548
549
550
551
[
552
]
553
554
555
556
557
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3319462 alkalommal)
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #244 Dátum:
2008 Február 04, 22:08:23 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Február 04, 19:01:59
enyim gyári 1,6os ból van csinálva
és eddig mennyit mentél vele? (km)
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #243 Dátum:
2008 Február 04, 19:03:23 »
Idézetet írta: KIZS - 2008 Február 04, 10:32:45
amennyiben azok ötödikben indulnak
ne kergessünk álmokat, gyakorlatilag nincs olyan mai autó ami ne hagyná le akármikor és kényelmesen a bogarat
talán a leggyengébb 1.2-es Skoda Fabia az ami fej-fej mellett gyorsulna egy jó állapotban levő 1.6-os bogárral
én együt megyek fej fej 1,3i poloval!
corradot oda verm 1-2be!de aztán lepicsázz
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #242 Dátum:
2008 Február 04, 19:01:59 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Február 04, 18:51:33
az rendben van hogy lehet kapni mindenféle hengerfejet, 041, 044, de a gyári mennyire bírja a kiképzést némi esztergálás után? élettartam mennyivel csökken?
enyim gyári 1,6os ból van csinálva
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #241 Dátum:
2008 Február 04, 18:51:33 »
az rendben van hogy lehet kapni mindenféle hengerfejet, 041, 044, de a gyári mennyire bírja a kiképzést némi esztergálás után? élettartam mennyivel csökken?
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #240 Dátum:
2008 Február 04, 13:24:38 »
Idézetet írta: Balage - 2008 Február 04, 12:32:27
mi a baj a 044-el?
Valamelyik aircooledtech' oldalon volt róla cikk, de most nem találom, ugyhogy egyenlőre visszavonom.
A 044 előnyei röviden:
erősebb anyag
nagyobb 'csatornák'
nagyobb hűtőfelület
nagyobb szelepek
egy kis összehasonlítás:
http://www.aircooledtech.com/044_upgrade/
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Február 04, 22:50:17 írta aptom
»
'81 Hecho en México
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #239 Dátum:
2008 Február 04, 13:00:07 »
http://www.cbperformance.com/catalog.asp?ProductID=77
aztán "Click Here"
$230-240 nem olyan sok szerintem.
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Február 04, 12:48:17
de leírhatnátok hogy miben módosított....hadd tanuljunk. 044-es arany árban megy azt én is látom de nemtom miért... ólommentes és még mit tud??
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #238 Dátum:
2008 Február 04, 12:52:58 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Február 04, 12:48:17
de leírhatnátok hogy miben módosított....hadd tanuljunk. 044-es arany árban megy azt én is látom de nemtom miért... ólommentes és még mit tud??
Egyébként ez az ólommentesség egyesek szerint hablaty, kamu. Én pl az "ólmos" hf-jeimmel 3 év alatt mentem 100e km-t adalék lés gond nélkül sőt az előző tulaj sem használt ilyet.
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #237 Dátum:
2008 Február 04, 12:48:17 »
Idézetet írta: aptom - 2008 Február 04, 12:24:39
Ez egy kicsit módositott (azér ilyen drága?). Mondjuk ennyi pénzért akkor inkább már 044 (a rossz híre ellenére)...
de leírhatnátok hogy miben módosított....hadd tanuljunk. 044-es arany árban megy azt én is látom de nemtom miért... ólommentes és még mit tud??
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #236 Dátum:
2008 Február 04, 12:32:27 »
mi a baj a 044-el?
Idézetet írta: aptom - 2008 Február 04, 12:24:39
Ez egy kicsit módositott (azér ilyen drága?). Mondjuk ennyi pénzért akkor inkább már 044 (a rossz híre ellenére)...
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #235 Dátum:
2008 Február 04, 12:24:39 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Február 03, 21:09:58
egy tipus fajta oylan mint bosch 009
041es hengerfej jó!de ugy rémlik láttam már olcsobban is
Ez egy kicsit módositott (azér ilyen drága?). Mondjuk ennyi pénzért akkor inkább már 044 (
a rossz híre ellenére
)...
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Február 04, 13:25:13 írta aptom
»
'81 Hecho en México
TBK001
Hozzászólások: 29077
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #234 Dátum:
2008 Február 04, 10:36:11 »
Idézetet írta: KIZS - 2008 Február 04, 10:32:45
amennyiben azok ötödikben indulnak
ne kergessünk álmokat, gyakorlatilag nincs olyan mai autó ami ne hagyná le akármikor és kényelmesen a bogarat
talán a leggyengébb 1.2-es Skoda Fabia az ami fej-fej mellett gyorsulna egy jó állapotban levő 1.6-os bogárral
Mint írtam már , hagytam én ott, a 34 pacis 1,2-essel, egy kb 100-150 m-es sprintben egy XR3-as Fordot...Után már nem volt sok esélyem.... Neki meg a traffival nem volt, mert lemszelték...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #233 Dátum:
2008 Február 04, 10:32:45 »
Idézetet írta: Qzma - 2008 Február 04, 10:14:18
2es sebfokozat végéig, igen sok mai autót meg tud fogni a bogár... után már jön a megmentő piros lámpa
amennyiben azok ötödikben indulnak
ne kergessünk álmokat, gyakorlatilag nincs olyan mai autó ami ne hagyná le akármikor és kényelmesen a bogarat
talán a leggyengébb 1.2-es Skoda Fabia az ami fej-fej mellett gyorsulna egy jó állapotban levő 1.6-os bogárral
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #232 Dátum:
2008 Február 04, 10:31:47 »
Kérdezzétek meg WOB-ot. Ő pl. utálja.
Idézetet írta: Maresz - 2008 Február 03, 21:09:58
egy tipus fajta oylan mint bosch 009
041es hengerfej jó!de ugy rémlik láttam már olcsobban is
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #231 Dátum:
2008 Február 04, 10:14:18 »
Idézetet írta: KIZS - 2008 Február 04, 10:04:29
Ne rontsd el a hangulatát! Az apró örömöknek is tudni kell örülni!
2es sebfokozat végéig, igen sok mai autót meg tud fogni a bogár... után már jön a megmentő piros lámpa
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #230 Dátum:
2008 Február 04, 10:04:29 »
Idézetet írta: maxi - 2008 Február 04, 07:00:57
na jolvan de a matiz 800ccm a ted meg 1600ccm. Meg johogy lenyomtad par szaz meteren
Ne rontsd el a hangulatát! Az apró örömöknek is tudni kell örülni!
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #229 Dátum:
2008 Február 04, 07:00:57 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Február 04, 00:38:13
egyszer gyorsultam egy Daewoo matiz ellen, olajcsöpögős 1.6-os motorral, és otthagytam... aztán lehet, hogy ez a relatív rövid távolság miatt volt, nemtom...
na jolvan de a matiz 800ccm a ted meg 1600ccm. Meg johogy lenyomtad par szaz meteren
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #228 Dátum:
2008 Február 04, 00:38:13 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Február 03, 19:24:35
ez valóban így van, de sztem nem olyan egetverő a különbség ha a másodperceket nézzük, az igazat megvallva nem is érdekel, meg kár is összehasonlítani egy 40 éves konstrukciót egy mai géppel, mert ....
egyszer gyorsultam egy Daewoo matiz ellen, olajcsöpögős 1.6-os motorral, és otthagytam... aztán lehet, hogy ez a relatív rövid távolság miatt volt, nemtom...
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #227 Dátum:
2008 Február 03, 21:09:58 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Február 03, 21:06:04
lehet hogy most alapvető dolgot kérdezek amit tudnom kellene de a 041 mire vonatkozik?
egy tipus fajta oylan mint bosch 009
041es hengerfej jó!de ugy rémlik láttam már olcsobban is
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #226 Dátum:
2008 Február 03, 21:06:04 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Február 03, 20:33:27
http://cgi.ebay.de/Zylinderkoepfe-RKS-Pro-041-Kaefer-Typ-1_W0QQitemZ320214721471QQihZ011QQcategoryZ42835QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
lehet számolgatni....typ1 fanok hajrá..
lehet hogy most alapvető dolgot kérdezek amit tudnom kellene de a 041 mire vonatkozik?
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #225 Dátum:
2008 Február 03, 20:46:51 »
http://cgi.ebay.de/VW-Kaefer-2-1Ltr-WBX-Motor-mit-140PS-Neuzustand-kompl_W0QQitemZ290202924128QQihZ019QQcategoryZ61291QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
WBX a helyén
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #224 Dátum:
2008 Február 03, 20:33:27 »
http://cgi.ebay.de/Zylinderkoepfe-RKS-Pro-041-Kaefer-Typ-1_W0QQitemZ320214721471QQihZ011QQcategoryZ42835QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
lehet számolgatni....typ1 fanok hajrá..
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #223 Dátum:
2008 Február 03, 19:24:35 »
Idézetet írta: KIZS - 2008 Február 03, 19:17:21
azért gyorsulnak jobban, mert ki lehet húzatni őket 6500-ig, pontosabban
vígan kipörögnek 6500-ig
(sokkal tovább is pörögnének)
ehhez képest egy bogárral már 5000-nél el kell váltani és messze nem olyan vígan pörögnek
ez valóban így van, de sztem nem olyan egetverő a különbség ha a másodperceket nézzük, az igazat megvallva nem is érdekel, meg kár is összehasonlítani egy 40 éves konstrukciót egy mai géppel, mert ....
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #222 Dátum:
2008 Február 03, 19:17:21 »
azért gyorsulnak jobban, mert ki lehet húzatni őket 6500-ig, pontosabban
vígan kipörögnek 6500-ig
(sokkal tovább is pörögnének)
ehhez képest egy bogárral már 5000-nél el kell váltani és messze nem olyan vígan pörögnek
nagyon nem mindegy, hogy az ember kettesben megy 100-at vagy 3-asban is alig-alig
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #221 Dátum:
2008 Február 03, 19:13:13 »
Idézetet írta: bogara_zo - 2008 Február 03, 15:16:56
bőven felette
valóban, pl egy régi suzuki swift 1lityis 3 hengeres mákdarálóval 16sec alatt van 100on (53LE), míg 1.3 sor4 8szeleppel (68LE) is 13sec alatt, az új swift sport változata gyorsul a 125LE-vel 8,9 alatt. és ezzel sztem mindent elmondtunk a mai fapados autók kategóriában, amúgy a nagy átlag az olyan 13-15sec, a VWpolo, Opel Corsa, Fiat Punto, Honda Jazz, Chevrolet Spark, kb ezeket néztem
«
Utoljára szerkesztve: 2008 Február 03, 19:30:40 írta martonmany
»
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #220 Dátum:
2008 Február 03, 15:16:56 »
Idézetet írta: Qzma - 2008 Február 03, 12:24:22
egy mai akármilyen fapados autó 10mp körül 100on van
bőven felette
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #219 Dátum:
2008 Február 03, 12:40:41 »
Idézetet írta: AZS - 2008 Február 03, 12:28:07
ja, 10 éves korában meg a bontóban
ez logikus, hisz ha jobban gyorsul ráadásul gyorsabban is megy, akkor sokkal hamarabb odaér, nem?
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #218 Dátum:
2008 Február 03, 12:28:07 »
Idézetet írta: Qzma - 2008 Február 03, 12:24:22
egy mai akármilyen fapados autó 10mp körül 100on van
ja, 10 éves korában meg a bontóban
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #217 Dátum:
2008 Február 03, 12:24:22 »
Idézetet írta: martonmany - 2008 Február 03, 12:22:05
1303S
0-100ra 18,3mp
Oettinger féle Gelb-Schwarzen Renner
0-100ra 13,1mp
egy mai akármilyen fapados autó 10mp körül 100on van
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #216 Dátum:
2008 Február 03, 12:22:05 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2008 Február 02, 19:47:29
És még egy kérdés, egy 1303 S hány mp alatt van százon? Ha jól tudom 18, ez helyes megállapítás?
Csak mert mintha valahonnan meg 15-re emlékeznék...
1303S
0-100ra 18,3mp
Oettinger féle Gelb-Schwarzen Renner
0-100ra 13,1mp
martonmany
Hozzászólások: 887
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #215 Dátum:
2008 Február 03, 12:08:47 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2008 Február 02, 21:59:12
így látható, hogy egy csomó idő van, amíg nyitva van mind a 2 szelep, ennek a neve "összenyitási idő".
ezzel lehet tképpen játszani.
uff, beszéltem.
A szelepösszenyitás elősegíti az égéstér kiürítését és hűtését, emellett javítja a henger feltöltését.
A szívó és kipufogó szelep nyitott és zárt állapotát a főtengely elfordulásának függvényében ábrázolva kapjuk a vezérlési diagramot.
[a csatolmányt egy admin törölte]
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #214 Dátum:
2008 Február 03, 08:02:03 »
ezek baromi tévhitek,hogy tengelyel nincs alpjárat
akkor nincs ha gyári kis szivó szál solex van fent és valóban van etngely motorba mert az akkor szelep nyitást(szivást)nme fogja tudni táplálni!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #213 Dátum:
2008 Február 02, 21:59:12 »
Idézetet írta: Qzma - 2008 Február 02, 21:01:21
csak, hogy az alapoktól kezdjük:
vezérműtengely : vezérli a szelepek nyitását, zárását, idejét. ? jól sejtem?
ha kicserélem egy tyuningosabbra, akkor pl tovább lesz nyitva a kipuff szelep ???
jobban, gyorsabban levegőzik a motor ?
mit jelölnek fokkal?
a nagyobb fokszámű "hegyesebb, bütykösebb, forgósabb"?
a speckó vezérműtengelynél miért nincs rendes alapjárat?
mitől?
miért ?
no.
az az időpont érdekes, amikor a szívószelep zár, meg az, amikor a kipu szelep nyit.
1. szívó üzemben lehet azzal játszani, hogy a befelé áramló levegőnek van némi lendülete, így a sűrítési üzem elején, amikor a dugó már felfelé közlekedik, nyitva lehet a szívószelep.
2. a munkaütem végén, amikor már lent van a faszba' a dugó, akkor már lehet nyitogatni a kipuff szelepet, mivel ilyenkor a gáz már nem sok hasznos munkát végez, azonban jobban ki lehet takarítani a hengert
3. kipuffogó ütemben ugyi a kipuff szelep nyitva van, de amikor még ennek nincs vége már lehet nyitni a szívószelepet, mert onnan egy jól hangolt rezonátoros szívórendszer áldásos tevékenysége folytán jön a friss keverék, a kipuff szelep meg még nyitva lehet a szívóütem elején, mert a beáramló friss takony nyomja kifelé még mindig az elhasznál égésterméket.
így látható, hogy egy csomó idő van, amíg nyitva van mind a 2 szelep, ennek a neve "összenyitási idő".
ezzel lehet tképpen játszani.
ha kicsi az ÖI, akkor lesz egy alacsony fordulaton szépen mocorgó motorod
ha nagy az ÖI, akkor lesz egy bikakurvaerős motorod, de alapjáratot ne várj tőle.
uff, beszéltem.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #212 Dátum:
2008 Február 02, 21:10:40 »
Idézetet írta: Qzma - 2008 Február 02, 21:05:17
tudom, hogy a tuningnál szinte mindenen kell változtatni(gyújtás, karbi, szelepek, stb), mert annélkül értelmetlen.
csak a példa kedvéért: az ezerkettes erőgépembe, ami keréken biztos lead vagy 20 lóerőt, mi történik, ha berakok egy 313 fokos vezérműtengelyt ?
tudom, hogy hülyeség, de kiváncsi vagyok, hogy mi, és miben változna... (úgy, hogy mást nem tuningolunk rajta)
gyári karbicval max 100,110 es tengely agyon reszelt fövukával
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #211 Dátum:
2008 Február 02, 21:08:03 »
Idézetet írta: Qzma - 2008 Február 02, 21:05:17
...
tudom, hogy hülyeség, de kiváncsi vagyok, hogy mi, és miben változna... (úgy, hogy mást nem tuningolunk rajta)
első körben nem indulna be
aztán hosszas küzdelem után beindulna, de nem lenne alapjárat
aztán ugyna lenne alapjárat (olyan 2000 körül), de a kocsi alig-alig menne és azt is rángatva, rendkívül szűk ford. tartományban
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #210 Dátum:
2008 Február 02, 21:07:20 »
Idézetet írta: Qzma - 2008 Február 02, 21:05:17
tudom, hogy a tuningnál szinte mindenen kell változtatni(gyújtás, karbi, szelepek, stb), mert annélkül értelmetlen.
csak a példa kedvéért: az ezerkettes erőgépembe, ami keréken biztos lead vagy 20 lóerőt, mi történik, ha berakok egy 313 fokos vezérműtengelyt ?
tudom, hogy hülyeség, de kiváncsi vagyok, hogy mi, és miben változna... (úgy, hogy mást nem tuningolunk rajta)
semmi
1karbival soha nem lesz alapjáratod,+önteni kéne benzint(de forogna mint disznó)
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #209 Dátum:
2008 Február 02, 21:05:17 »
tudom, hogy a tuningnál szinte mindenen kell változtatni(gyújtás, karbi, szelepek, stb), mert annélkül értelmetlen.
csak a példa kedvéért: az ezerkettes erőgépembe, ami keréken biztos lead vagy 20 lóerőt, mi történik, ha berakok egy 313 fokos vezérműtengelyt ?
tudom, hogy hülyeség, de kiváncsi vagyok, hogy mi, és miben változna... (úgy, hogy mást nem tuningolunk rajta)
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #208 Dátum:
2008 Február 02, 21:04:38 »
Idézetet írta: Qzma - 2008 Február 02, 21:01:21
csak, hogy az alapoktól kezdjük:
vezérműtengely : vezérli a szelepek nyitását, zárását, idejét. ? jól sejtem?
ha kicserélem egy tyuningosabbra, akkor pl tovább lesz nyitva a kipuff szelep ???
jobban, gyorsabban levegőzik a motor ?
mit jelölnek fokkal?
a nagyobb fokszámű "hegyesebb, bütykösebb, forgósabb"?
a speckó vezérműtengelynél miért nincs rendes alapjárat?
mitől?
nagyobat és más foku "bütyöktöl" gyorsabbn nyit és zár konyha nyelven!
nekm tök szépen jár motorom 900as alapjáraon
miért ?
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Qzma
Hozzászólások: 7189
http://t2ab4sale.blog.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #207 Dátum:
2008 Február 02, 21:01:21 »
Idézetet írta: Maresz - 2008 Február 02, 20:53:56
sima 250-260között ugy tudom ar motorkodú fokoltab
csak, hogy az alapoktól kezdjük:
vezérműtengely : vezérli a szelepek nyitását, zárását, idejét. ? jól sejtem?
ha kicserélem egy tyuningosabbra, akkor pl tovább lesz nyitva a kipuff szelep ???
jobban, gyorsabban levegőzik a motor ?
mit jelölnek fokkal?
a nagyobb fokszámű "hegyesebb, bütykösebb, forgósabb"?
a speckó vezérműtengelynél miért nincs rendes alapjárat?
mitől?
miért ?
http://t2ab4sale.blog.hu/
ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
sleepAIR
Hozzászólások: 3570
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #206 Dátum:
2008 Február 02, 20:54:35 »
Idézetet írta: KIZS - 2008 Február 02, 20:52:10
<beszúrt kép törölve>
pofátlanul olcsó ámerika..
ebayen jó ha ennyi euroért kapsz ilyen tengelyt és az nem boltból van hanem ebayről ami jellemzően olcsóbb
http://sleepair.blogspot.hu
Typ3 Variant ‘72
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #205 Dátum:
2008 Február 02, 20:53:56 »
Idézetet írta: Typ117 - 2008 Február 02, 20:49:15
és mennyi a gyári? az hány fokos?
sima 250-260között ugy tudom ar motorkodú fokoltab
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Oldalak:
1
...
547
548
549
550
551
[
552
]
553
554
555
556
557
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...