www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 15, 21:48:12
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921216
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
110
111
112
113
114
[
115
]
116
117
118
119
120
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3358652 alkalommal)
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17724 Dátum:
2013 Február 12, 20:03:49 »
Igazándiból szerintem értelme nincs. Ezek a Beach Formel Vau-k eleve elég igénytelenek voltak, kár őket kisminkelni, megszépíteni. Attól meg nem kell félni, hogy ronda lesz, még ha nem is csúcsrestaurált kiállítási autó lesz. Nem akarunk és nem is tudunk (anyagi korlátok miatt) túlzásokba esni. Viszont lesz benne jó futómű, amit tényleg komoly színvonalon felújítottunk. Az első hídban 1 rugóköteg van csak az autó könnyű tömege miatt. A másik rugóköteg helyén egyedileg gyártott tengely, amin a két lengőkar támcsapágyak között függetlenül mozog. A hídban CSP állító fogasív. A tengelycsonkok német perselyekkel és csapszegekkel felújítva, új fékalkatrészek. Új főfékhengerek mérlegfék mechanikával, stb, stb.. A motor pedig egy külön kihívás. Műszakilag minden toppon lesz benne, erős lesz, jót lehet majd élvezkedni vele. És igazándiból mást nem is akarunk, csak néha, ha van rá lehetőség, akkor csapatni vele 1-2 kört. De minden amolyan versenyautós lesz, ami messze nem a túlrestaurálásról szól, sőt 45 éve sem a tökéletes vonalakról, csúcsminőségben fényezett felnikről, stb. szólt. Már nagyon gurulnék vele egyet...
Idézetet írta: Narancs - 2013 Február 11, 17:54:21
Azt nem lehet csinálni,hogy a már meglévő kasznielemek alapján,és ugye maga a váz is adott,hogy gyártasz,készítesz,egy szép,passzentos és méretpontos új ruhát?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17723 Dátum:
2013 Február 12, 19:51:15 »
Idézetet írta: Typ117 - 2013 Február 12, 10:32:40
de lehet hogy jól van kiépítve a kiegészítő hűtő, akkor meg minek levenni a gyári tetőt?
sohasem hallottam olyat, hogy gyárilag építettek volna kiegészítő hűtteőt.
szóval ez nem eredeti.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17722 Dátum:
2013 Február 12, 16:24:45 »
Idézetet írta: callook - 2013 Február 11, 21:03:42
Ma is dolgoztam rajta. Laza 12 órát
az szép
gondolom te jobban várod, hogy kész legyen, mint én
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17721 Dátum:
2013 Február 12, 10:35:27 »
Idézetet írta: gyuszkó - 2013 Február 12, 10:29:26
Ismerve az eredetiség-mániádat, az egészséges kompromisszum az lenne, ha szereznél egy beáldozható tetőt használatra, arra rá lehetne tenni a plusz szellőzést, az eredetit is megcsinálni szépen gyárira, és eltenni a polcra. Nem egy ördögi nehezen cserélhető eleme az autónak...
minek a garázsban nem melegszik
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Typ117
Hozzászólások: 18492
1969
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17720 Dátum:
2013 Február 12, 10:32:40 »
Idézetet írta: gyuszkó - 2013 Február 12, 10:29:26
Ismerve az eredetiség-mániádat, az egészséges kompromisszum az lenne, ha szereznél egy beáldozható tetőt használatra, arra rá lehetne tenni a plusz szellőzést, az eredetit is megcsinálni szépen gyárira, és eltenni a polcra. Nem egy ördögi nehezen cserélhető eleme az autónak...
de lehet hogy jól van kiépítve a kiegészítő hűtő, akkor meg minek levenni a gyári tetőt?
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17719 Dátum:
2013 Február 12, 10:29:26 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Február 12, 10:19:50
Néztem az én gépháztetőmet,a lekopott kék festések alatt több helyen kikandikál a gyári Saturn Gelb szín,én ebből gondolom,hogy még az eredeti gépháztetője lehet az autómnak.Viszont ott egyik sincsen,a szellőzőrácsok száma megegyezik a széria bogár rácsaival,és ez a rendszámvilágítás alatti lyuk sincsen rajta.
Ismerve az eredetiség-mániádat, az egészséges kompromisszum az lenne, ha szereznél egy beáldozható tetőt használatra, arra rá lehetne tenni a plusz szellőzést, az eredetit is megcsinálni szépen gyárira, és eltenni a polcra. Nem egy ördögi nehezen cserélhető eleme az autónak...
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17718 Dátum:
2013 Február 12, 10:19:50 »
Idézetet írta: callook - 2013 Február 12, 09:01:53
És valóban hiányoznak a kabrió fuggőleges rácsai, viszont a motorháztetőn több rács van: A 4 rácssorból sima bogáron a 2 szélsőn 1-1 nyílással több van, viszont a kabriónál a középsőkön is ugyanannyi nyílás van mint a szélsőkön.
Ezek a gépháztetők többször változtak,évjáratfüggő.
Az 1302-es kabriók gépháztetőjén,úgy próbáltak több levegőt adni,hogy a rendszámmegvilágítás alatt,gyárilag van egy téglalap alakú lyuk,kivágás.A VWboxernél van egy ilyen gépháztető,csak lestem mikor először megláttam,hogy mi az a lyuk rajta gyárilag.Akkor mondta a Breuer,hogy azért tette rá a gyár,hogy ezzel kompenzálja a tetőbatyu miatt elveszett orgonasípokat hátul.
Aztán találkoztam már olyan gépháztetővel is amiről írtál,és emlékszem rá,hogy direkt ki volt hangsúlyozva a hírdetésben,hogy nagyon ritka.
Néztem az én gépháztetőmet,a lekopott kék festések alatt több helyen kikandikál a gyári Saturn Gelb szín,én ebből gondolom,hogy még az eredeti gépháztetője lehet az autómnak.Viszont ott egyik sincsen,a szellőzőrácsok száma megegyezik a széria bogár rácsaival,és ez a rendszámvilágítás alatti lyuk sincsen rajta.
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17717 Dátum:
2013 Február 12, 10:08:17 »
Idézetet írta: tati - 2013 Február 12, 08:26:59
999ft/óra munkadíjat számoltam
Pedig az tényleg nem sok.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17716 Dátum:
2013 Február 12, 09:01:53 »
Úgy néz ki, hogy ennyit számít a lehúzott tető miatt megváltozott áramlás a motorháztető felett. Egyrészt hiányzik a tető íve, illetve egy nagy csomag még be is lóg a fedél fölé. Ő nyáron minden nap a bogárral megy dolgozni Cenkre és egyértelműen látható a különbség a le és a felhúzott tető miatt.
És valóban hiányoznak a kabrió fuggőleges rácsai, viszont a motorháztetőn több rács van: A 4 rácssorból sima bogáron a 2 szélsőn 1-1 nyílással több van, viszont a kabriónál a középsőkön is ugyanannyi nyílás van mint a szélsőkön.
Egyébként az én autómnál is hosszútávon, nyáron az 1,6 motornál kb. 20 fok különbség volt az olajhőfokban a zárt, illetve a kibillentett fedeles változatnál.
Idézetet írta: Narancs - 2013 Február 11, 22:15:26
A lehúzott tető az olajhőfokkal,hogyan függ össze?
Nagyobb légellenállás?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17715 Dátum:
2013 Február 12, 08:28:09 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Február 11, 23:53:13
Neki amúgy megvannak a saját sablonjai,
és azok honnan vannak
www.tatinson.hu
www.kck.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17714 Dátum:
2013 Február 12, 08:26:59 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Február 11, 23:35:39
És mi kerül rajta ilyen sokba,az anyag vagy a te munkadíjad?
999ft/óra munkadíjat számoltam
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17713 Dátum:
2013 Február 11, 23:53:13 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Február 11, 23:50:33
A Kaimann Formel Vau után,most egy Super Vau van épülőben nála,typ4 motor,ATS felnik...nagyon nagy precízséggel csinálja,csak lestem.
Neki amúgy megvannak a saját sablonjai,úgy hogy ha törné vagy sérülne az autó,ő tudja bármikor pótolni az elemeket.
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17712 Dátum:
2013 Február 11, 23:50:33 »
A Kaimann Formel Vau után,most egy Super Vau van épülőben nála,typ4 motor,ATS felnik...nagyon nagy precízséggel csinálja,csak lestem.
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17711 Dátum:
2013 Február 11, 23:45:57 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Február 11, 23:44:40
Van egy osztrák haverom,mindig mérges ha jön,hogy csak hitegetem,de sosem megyek meglátogatni.
Na nekik soktízmillió Forint nagyságrendű gépparkjuk van,a fiával együtt aki meg vízhűtéses Volkswagen tuner,ilyen sokszázlóerős VR6,G60,GTI csodái vannak,amik a Wörther See talikon láthatóak.
A faszi először épített egy Kaimann Formel V-t.Majd ennek a Kaimannak épített sajátkezűleg egy külön utánfutót,ezen is tárolja,meg ezen is hordja versenyekre,mert a faszi versenyzik is vele.Félti mint az állat,tele van risztóval az épület stb.
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Február 11, 23:55:35 írta Narancs
»
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17710 Dátum:
2013 Február 11, 23:44:40 »
Idézetet írta: tati - 2013 Február 11, 21:58:18
de lehet ,a vázra fel kéne tenni az elemeket rákenni 60-100kg gitetet és szépen begyalulni forma fésűvel átmásolni a túloldalát venni róla vékony sablont majd legyártani egy garnitúra ruhát azon elkészíteni a falcokat kimerevítgetni újból felszerelni újból kigittelni és arról venni egy szétszerelhető sablongyantás térhálós tekeredés mentes gyártó sablont szerintem ketten a cimborámmal 3hónap alatt 1,2-1,5M forintból megtudnánk csinálni tökéletesre amit aztán 2hét múlva Callook szanaszét vágna mert 2centivel arrébb rakná a lengéscsillapítót és 5centivel a duplakarbit majd a sufniban rádőlne egy bogár központi gerenda mikor Zolika keresi az ellőtt zégergyűrűt
ma is gyalultam 4órát
Van egy osztrák haverom,mindig mérges ha jön,hogy csak hitegetem,de sosem megyek meglátogatni.
Na nekik soktízmillió Forint nagyságrendű gépparkjuk van,a fiával együtt aki meg vízhűtéses Volkswagen tuner,ilyen sokszázlóerős VR6,G60,GTI csodái vannak,amik a Wörther See talikon láthatóak.
A faszi először épített egy Kaimann Formel V-t.Majd ennek a Kaimannak épített sajátkezűleg egy külön utánfutót,ezen is tárolja,meg ezen is hordja versenyekre,mert a faszi versenyzik is vele.Félti mint az állat,tele van risztóval az épület stb.
[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Február 11, 23:54:54 írta Narancs
»
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17709 Dátum:
2013 Február 11, 23:35:39 »
Idézetet írta: tati - 2013 Február 11, 21:58:18
1,2-1,5M forintból megtudnánk csinálni tökéletesre
És mi kerül rajta ilyen sokba,az anyag vagy a te munkadíjad?
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17708 Dátum:
2013 Február 11, 22:57:48 »
Idézetet írta: Protheus - 2013 Február 11, 22:25:47
Az is beleszamithat, meg nyilvan az is, hogy a motor mashogy (kevesbe) sziv a motorhaztetonel a racsokon levegot, tobbet kap alulrol a meleg reszrol. Szerintem.
És a kabriókon csak a gépháztetőn vannak rácsok,a ponyva miatt,azok a függőleges rácsok (oválnál organsípoknak hívják) sincsenek.Már ezzel is kevesebb hűtőlevegőhöz jut a motor.
Protheus
Hozzászólások: 20669
Pődör Gergely
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17707 Dátum:
2013 Február 11, 22:25:47 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Február 11, 22:15:26
A lehúzott tető az olajhőfokkal,hogyan függ össze?
Nagyobb légellenállás?
Az is beleszamithat, meg nyilvan az is, hogy a motor mashogy (kevesbe) sziv a motorhaztetonel a racsokon levegot, tobbet kap alulrol a meleg reszrol. Szerintem.
Buzi, aki fékez! :-)))
kormányzoo
Hozzászólások: 5802
redgear.hu
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17706 Dátum:
2013 Február 11, 22:24:08 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Február 11, 22:15:26
A lehúzott tető az olajhőfokkal,hogyan függ össze?
Nagyobb légellenállás?
megváltozott áramláskép?
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17705 Dátum:
2013 Február 11, 22:15:26 »
Idézetet írta: callook - 2013 Február 11, 21:20:22
Egyébként a Monyó mondta még amikor az 1,8 motor volt a kabriójában, hogy azt vette észre, hogy az autójának meleg nyári napon hol 90 fok, hol 110 fok az olaja. Aztán rájött, hogy akkor melegszik fel 110 fokra, ha leereszti a tetőt... Lehet, hogy a tiednél is emiatt került rá olajhűtő pluszba.
A lehúzott tető az olajhőfokkal,hogyan függ össze?
Nagyobb légellenállás?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17704 Dátum:
2013 Február 11, 21:58:18 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Február 11, 17:54:21
Azt nem lehet csinálni,hogy a már meglévő kasznielemek alapján,és ugye maga a váz is adott,hogy gyártasz,készítesz,egy szép,passzentos és méretpontos új ruhát?
de lehet ,a vázra fel kéne tenni az elemeket rákenni 60-100kg gitetet és szépen begyalulni forma fésűvel átmásolni a túloldalát venni róla vékony sablont majd legyártani egy garnitúra ruhát azon elkészíteni a falcokat kimerevítgetni újból felszerelni újból kigittelni és arról venni egy szétszerelhető sablongyantás térhálós tekeredés mentes gyártó sablont szerintem ketten a cimborámmal 3hónap alatt 1,2-1,5M forintból megtudnánk csinálni tökéletesre amit aztán 2hét múlva Callook szanaszét vágna mert 2centivel arrébb rakná a lengéscsillapítót és 5centivel a duplakarbit majd a sufniban rádőlne egy bogár központi gerenda mikor Zolika keresi az ellőtt zégergyűrűt
ma is gyalultam 4órát
«
Utoljára szerkesztve: 2013 Február 11, 22:01:20 írta tati
»
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17703 Dátum:
2013 Február 11, 21:20:22 »
A gyári olajhűtőt bent hagyták és pluszban van ez felszerelve, vagy csak ez a külső van rajta? Termosztátot raktak be? ezek fontos dolgok, egy külső olajhűtő tud káros is lenni.
Egyébként a Monyó mondta még amikor az 1,8 motor volt a kabriójában, hogy azt vette észre, hogy az autójának meleg nyári napon hol 90 fok, hol 110 fok az olaja. Aztán rájött, hogy akkor melegszik fel 110 fokra, ha leereszti a tetőt... Lehet, hogy a tiednél is emiatt került rá olajhűtő pluszba.
Idézetet írta: Narancs - 2013 Február 11, 18:45:39
Na kimentem a garázsba,aláfeküdtem és végigkövettem.Az olajhűtés van kivezetve.
Előlről a vezető oldalán vezetik végig,a kabrió küszöbmerevítő tövébe betéve.A küszöb végén felviszik a hátsó kerákjárat mögött,és utána látszódik,hogy hátul a kutyaháznál egy adapterre rámegy a két cső.
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17702 Dátum:
2013 Február 11, 21:03:42 »
Ma is dolgoztam rajta. Laza 12 órát
Idézetet írta: BlackP - 2013 Február 11, 20:01:49
vááááá, kínzás!!
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17701 Dátum:
2013 Február 11, 20:01:49 »
Idézetet írta: callook - 2013 Február 10, 21:45:09
Forumos motor készül:
http://callook.freeblog.hu/
vááááá, kínzás!!
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17700 Dátum:
2013 Február 11, 18:45:39 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2013 Február 11, 17:55:34
Kiderült mi az a hütő?
Na kimentem a garázsba,aláfeküdtem és végigkövettem.Az olajhűtés van kivezetve.
Előlről a vezető oldalán vezetik végig,a kabrió küszöbmerevítő tövébe betéve.A küszöb végén felviszik a hátsó kerákjárat mögött,és utána látszódik,hogy hátul a kutyaháznál egy adapterre rámegy a két cső.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17699 Dátum:
2013 Február 11, 17:58:06 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Február 11, 17:56:19
Még nem,nem volt időm vele foglalkozni.
Majd holnap csinálok képeket.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17698 Dátum:
2013 Február 11, 17:56:19 »
Idézetet írta: Mr.Horsepower - 2013 Február 11, 17:55:34
Kiderült mi az a hütő?
Még nem,nem volt időm vele foglalkozni.
Majd holnap csinálok képeket.
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17697 Dátum:
2013 Február 11, 17:55:34 »
Idézetet írta: Narancs - 2013 Február 11, 17:54:21
Azt nem lehet csinálni,hogy a már meglévő kasznielemek alapján,és ugye maga a váz is adott,hogy gyártasz,készítesz,egy szép,passzentos és mértepontos új ruhát?
Kiderült mi az a hütő?
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Narancs
Hozzászólások: 8923
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17696 Dátum:
2013 Február 11, 17:54:21 »
Idézetet írta: tati - 2013 Február 10, 22:37:53
ami azt illeti általában addig/annyira csiszolok vagy csinálok valamit amennyire tőlem telik és akkor legalább az én lelkiismeretem nyugodt mert én már nem tehetek többet az ügyért .
Ha már itt tartunk így is lesz bőven szopni valótok vele mert biztos nem egy autóról valók az elemek sajnos nem követik egymást az alkatrész végek/szélek de szerintem elég erősek és rugalmasak lesznek ahhoz hogy egymás mellé erőltessétek ,másrészt valószínűleg ezek a verseny autók direkt nem olyan pontossággal készültek mint a mostani forma 1-es csodák amiknek nagyon fontos hogy tökéletes legyen a kinézetük. Esetleg aki látott már közvetlen közelről nem forma1-es versenyautót mondjuk túrakocsi tGT1-2 vagy24órás lömani prototipus versenykocsit na ott is centis rések 2-3centis fúg eltérések popszegecselések powertape-s megoldások vannak 30-40milliós kocsikon pózolni kevlár grafit szárnyakkal szoktak versenyen meg szaros üvegszálas orr és spoiler van rajtuk amiből egy versenyen 3mat összetörnek ... na kicsit eltértem a témától....
Azt nem lehet csinálni,hogy a már meglévő kasznielemek alapján,és ugye maga a váz is adott,hogy gyártasz,készítesz,egy szép,passzentos és méretpontos új ruhát?
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17695 Dátum:
2013 Február 10, 23:19:31 »
Idézetet írta: tati - 2013 Február 10, 22:16:16
kell ha rozsdás ,de ezeken az öntvény dolgokon az a vékony felületi barnaság az olyan mint a pixalámin vagy a kamamber sajton a nemespenész természetes velejáró normális ember nem szedi le csak az aberráltabbak mint én
Idézetet írta: callook - 2013 Február 10, 22:18:12
Nem. Sőt, igazándiból nem is rozsdás, csak az intenzív mosás (zsírtalanítás miatt), így nagyon szárazon tűnik annak. Míg nem mosod el és rajta van a leheletnyi olajréteg, addig nem is barnás a színe.
Értem. Köszönöm.
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17694 Dátum:
2013 Február 10, 22:59:42 »
Idézetet írta: tati - 2013 Február 10, 22:37:53
ami azt illeti általában addig/annyira csiszolok vagy csinálok valamit amennyire tőlem telik és akkor legalább az én lelkiismeretem nyugodt mert én már nem tehetek többet az ügyért .
Ha már itt tartunk így is lesz bőven szopni valótok vele mert biztos nem egy autóról valók az elemek sajnos nem követik egymást az alkatrész végek/szélek de szerintem elég erősek és rugalmasak lesznek ahhoz hogy egymás mellé erőltessétek ,másrészt valószínűleg ezek a verseny autók direkt nem olyan pontossággal készültek mint a mostani forma 1-es csodák amiknek nagyon fontos hogy tökéletes legyen a kinézetük. Esetleg aki látott már közvetlen közelről nem forma1-es versenyautót mondjuk túrakocsi tGT1-2 vagy24órás lömani prototipus versenykocsit na ott is centis rések 2-3centis fúg eltérések popszegecselések powertape-s megoldások vannak 30-40milliós kocsikon pózolni kevlár grafit szárnyakkal szoktak versenyen meg szaros üvegszálas orr és spoiler van rajtuk amiből egy versenyen 3mat összetörnek ... na kicsit eltértem a témától....
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17693 Dátum:
2013 Február 10, 22:37:53 »
Idézetet írta: callook - 2013 Február 10, 22:22:30
ami azt illeti általában addig/annyira csiszolok vagy csinálok valamit amennyire tőlem telik és akkor legalább az én lelkiismeretem nyugodt mert én már nem tehetek többet az ügyért .
Ha már itt tartunk így is lesz bőven szopni valótok vele mert biztos nem egy autóról valók az elemek sajnos nem követik egymást az alkatrész végek/szélek de szerintem elég erősek és rugalmasak lesznek ahhoz hogy egymás mellé erőltessétek ,másrészt valószínűleg ezek a verseny autók direkt nem olyan pontossággal készültek mint a mostani forma 1-es csodák amiknek nagyon fontos hogy tökéletes legyen a kinézetük. Esetleg aki látott már közvetlen közelről nem forma1-es versenyautót mondjuk túrakocsi tGT1-2 vagy24órás lömani prototipus versenykocsit na ott is centis rések 2-3centis fúg eltérések popszegecselések powertape-s megoldások vannak 30-40milliós kocsikon pózolni kevlár grafit szárnyakkal szoktak versenyen meg szaros üvegszálas orr és spoiler van rajtuk amiből egy versenyen 3mat összetörnek ... na kicsit eltértem a témától....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17692 Dátum:
2013 Február 10, 22:22:30 »
Idézetet írta: tati - 2013 Február 10, 22:16:16
normális ember nem szedi le csak az aberráltabbak mint én
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17691 Dátum:
2013 Február 10, 22:18:12 »
Nem. Sőt, igazándiból nem is rozsdás, csak az intenzív mosás (zsírtalanítás miatt), így nagyon szárazon tűnik annak. Míg nem mosod el és rajta van a leheletnyi olajréteg, addig nem is barnás a színe.
Idézetet írta: abes - 2013 Február 10, 22:08:06
Teljesen hozzá nem értőként kérdezem. Főtengelyt rozsdátlanítani nem kell?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17690 Dátum:
2013 Február 10, 22:16:16 »
Idézetet írta: abes - 2013 Február 10, 22:08:06
Teljesen hozzá nem értőként kérdezem. Főtengelyt rozsdátlanítani nem kell?
kell ha rozsdás ,de ezeken az öntvény dolgokon az a vékony felületi barnaság az olyan mint a pixalámin vagy a kamamber sajton a nemespenész természetes velejáró normális ember nem szedi le csak az aberráltabbak mint én
www.tatinson.hu
www.kck.hu
abes
Hozzászólások: 14980
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17689 Dátum:
2013 Február 10, 22:08:06 »
Idézetet írta: callook - 2013 Február 10, 21:45:09
Forumos motor készül:
http://callook.freeblog.hu/
Teljesen hozzá nem értőként kérdezem. Főtengelyt rozsdátlanítani nem kell?
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17688 Dátum:
2013 Február 10, 22:00:41 »
Vezérműtengelykeréknél szeretem ezt a tengely-agy rögzítőjét a Loctide-nak. 120 fokra melegítve "oldódik", elég meggyőzően rögzít, ha oldani akarom, akkor koncentráltan rámelegítek. (Ilyen helyeken kicsit paranoiás vagyok, máshol használom a sima menetrögzítőt)
Idézetet írta: Varázsló - 2013 Február 10, 21:48:55
Jó motor lesz. Csavarrögzítő helyett csapágyragasztót használsz?
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17687 Dátum:
2013 Február 10, 21:48:55 »
Idézetet írta: callook - 2013 Február 10, 21:45:09
Forumos motor készül:
http://callook.freeblog.hu/
Jó motor lesz. Csavarrögzítő helyett csapágyragasztót használsz?
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17686 Dátum:
2013 Február 10, 21:46:57 »
Idézetet írta: callook - 2013 Február 10, 21:45:09
Forumos motor készül:
http://callook.freeblog.hu/
Küldtem privátot! Közben Stuntot is kérdeztem erről-arról.
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
callook
Hozzászólások: 3234
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Tuning, teljesítmény, futómű
«
Hozzászólás #17685 Dátum:
2013 Február 10, 21:45:09 »
Forumos motor készül:
http://callook.freeblog.hu/
www.schlosser-boxer.blogspot.hu/
Oldalak:
1
...
110
111
112
113
114
[
115
]
116
117
118
119
120
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...