www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 09:59:41
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Oldalak:
1
...
240
241
242
243
244
[
245
]
246
247
248
249
250
...
558
Szerző
Téma: Tuning, teljesítmény, futómű (Megtekintve 3397438 alkalommal)
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12524 Dátum:
2011 Január 13, 15:11:32 »
De nem adom fel.
http://oettingertsv.blogspot.com/2011/01/sokadik-szopoalarc.html
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12523 Dátum:
2011 Január 13, 09:51:23 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Január 12, 22:39:39
a gyári vezérműtengely mit tud?
írtok itt 294 meg ilyen számokat, de nem tudom elhelyezni az univerzumban.
A gyári tengely emelése 0.334" / 0.314" (nem azonos a kipufogó és a szívó emelési magassága), az úgynevezett elméleti fokolása (nulla szelep hézaggal mérve) 250 fok, 0.050"-nél 214 fok.
Ez utóbbi nagyon kevés, magyarul azt jelenti, hogy a profil nagyon light-os, nem agresszíven felfutó, tehát nem ébrednek nagy erők.
A scat C45-ös tengely 0.390" emelésű, 298 fok elméleti és 262 fok 0.050" hézagnál. Ez már különbség. Nagyjából ez az engle w120-as is, Maresz kedvenc tengelye.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Mákos
Hozzászólások: 3423
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12522 Dátum:
2011 Január 12, 23:10:38 »
Idézetet írta: Süni - 2011 Január 12, 20:55:06
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5134125-Got-engineering
Tudom, nem levegős boxer, még csak nem is VW, de a CNC-zett alu blokktól talajt fogtam!
- Design & Rough Finite Element Calculation of rod / Crankshaft --> € 13.500
- Scanning and Measurement Effort of sample parts: € 3.700
- Titanium Conrod from 0 - 10pcs: approx. € 2.500 per,-- (final price depending on design and qty)
- Crankshaft nitrided out of a 9Ni-4Co-.20C high performance steel from 0 - 5pcs: approx. € 12.000,-- (final price depending on final design and qty).
- Crankshaft titanium Ti-6Al-4V forged bar, 0 - 5pcs: approx. € 22.000,-- (final price depending on final design and qty).
- Crankshaft titanium Ti-6A1-2Sn-4Zr-2Mo forged bar, 0 - 5pcs: approx. € 24.000,-- (final price depending on final design and qty).
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Január 12, 23:55:52 írta Mákos
»
VW 1300
BMW 525i e34 touring
...az egyik általában működik : ))
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12521 Dátum:
2011 Január 12, 23:10:08 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 12, 22:43:22
230körül
köcc
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12520 Dátum:
2011 Január 12, 22:43:22 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2011 Január 12, 22:39:39
a gyári vezérműtengely mit tud?
írtok itt 294 meg ilyen számokat, de nem tudom elhelyezni az univerzumban.
230körül
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12519 Dátum:
2011 Január 12, 22:39:39 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 12, 22:37:31
szokásos 1600 294 weber
a gyári vezérműtengely mit tud?
írtok itt 294 meg ilyen számokat, de nem tudom elhelyezni az univerzumban.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12518 Dátum:
2011 Január 12, 22:37:31 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Január 12, 22:31:12
mi lesz benne?
szokásos 1600 294 weber
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12517 Dátum:
2011 Január 12, 22:35:01 »
Idézetet írta: vw1966 - 2011 Január 12, 22:31:12
mi lesz benne?
henger, dugó, szelepek.
gondolom ártatlanul.... :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12516 Dátum:
2011 Január 12, 22:31:12 »
Idézetet írta: Maresz - 2011 Január 12, 22:19:20
hétvégén rakom össze mexikoim mociját
mi lesz benne?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12515 Dátum:
2011 Január 12, 22:19:20 »
hétvégén rakom össze mexikoim mociját
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12514 Dátum:
2011 Január 12, 21:36:56 »
Idézetet írta: Süni - 2011 Január 12, 20:55:06
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5134125-Got-engineering
Tudom, nem levegős boxer, még csak nem is VW, de a CNC-zett alu blokktól talajt fogtam!
Nem gyenge dolog ami a gépháztető alatt van ebben az autóban. Szép kis összeg lehet...
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12513 Dátum:
2011 Január 12, 21:22:50 »
esetleg nincs valakinek egy marék 8/12mm szelepvezetője ?
hoffmannspeedstertől nem akar valaki rendelni valamit?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
Süni
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12512 Dátum:
2011 Január 12, 20:55:06 »
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5134125-Got-engineering
Tudom, nem levegős boxer, még csak nem is VW, de a CNC-zett alu blokktól talajt fogtam!
TBK001
Hozzászólások: 29087
Road Force One
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12511 Dátum:
2011 Január 12, 19:00:18 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2011 Január 11, 17:12:00
Például az enyém. Évekig a kutyának sem kellett, állítólag. Olyan öblögetős V8 hangja van alapjáraton.
http://img3.tar.hu/bacsigy/size2/38610947.jpg
Rozsdamentes.
Mábocs, de ez a furulya... Ő meg a kipufogóként, a dobról kérdezett... szerintem...
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12510 Dátum:
2011 Január 12, 18:44:14 »
Idézetet írta: vetart - 2011 Január 11, 20:02:04
De hogy lesz 6 hengeres? Milyen block?
http://wbx6.com/pagina4.html
Szépen le van írva. Porschéhoz semmi köze, Volkswagen én Okrasa fejlesztette, DJ motorkódú az alapja, volt belőle 3,2-es meg 3,7-es.
brez
Hozzászólások: 2510
http://vbk.at.hu/
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12509 Dátum:
2011 Január 12, 17:00:21 »
Idézetet írta: Balage - 2011 Január 11, 20:18:03
meg hengerfejet, meg főtengelyt meg vez.tengelyt...
Nem lehet, hogy porkéból indultak ki?
http://vbk.at.hu/
http://minkabogi.blogspot.com/
Robpanzer
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12508 Dátum:
2011 Január 12, 00:12:38 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2011 Január 11, 17:12:00
Például az enyém. Évekig a kutyának sem kellett, állítólag. Olyan öblögetős V8 hangja van alapjáraton.
http://img3.tar.hu/bacsigy/size2/38610947.jpg
Rozsdamentes.
Ez egy Empi GT?
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12507 Dátum:
2011 Január 11, 20:50:10 »
Idézetet írta: ABF-932 - 2011 Január 11, 17:12:00
Például az enyém. Évekig a kutyának sem kellett, állítólag. Olyan öblögetős V8 hangja van alapjáraton.
http://img3.tar.hu/bacsigy/size2/38610947.jpg
Rozsdamentes.
Tiéd eladó? Most vagy a meglévőre kéne valahogy fűtésdobot berhelni, vagy lecserélni az egészet.
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12506 Dátum:
2011 Január 11, 20:18:03 »
meg hengerfejet, meg főtengelyt meg vez.tengelyt...
Idézetet írta: vetart - 2011 Január 11, 20:14:42
Na de blokkot öntenek kis szériában?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12505 Dátum:
2011 Január 11, 20:17:55 »
Idézetet írta: vetart - 2011 Január 11, 20:14:42
Na de blokkot öntenek kis szériában?
Tej volt, idő volt, miért ne szoptassanak.
A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12504 Dátum:
2011 Január 11, 20:14:42 »
Idézetet írta: Balage - 2011 Január 11, 20:08:56
az Oettinger-nél gondolom tágabbak a lehetőségek mint egy vidéki gépműhelyben.
Na de blokkot öntenek kis szériában?
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12503 Dátum:
2011 Január 11, 20:08:56 »
az Oettinger-nél gondolom tágabbak a lehetőségek mint egy vidéki gépműhelyben.
Idézetet írta: vetart - 2011 Január 11, 20:05:58
Kartonból hozzáragaszt?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12502 Dátum:
2011 Január 11, 20:05:58 »
Idézetet írta: Balage - 2011 Január 11, 20:04:11
olyan mint a sima wbx csak 2 hengerrel több
Kartonból hozzáragaszt?
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Balage
Hozzászólások: 6926
Low Fast - többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12501 Dátum:
2011 Január 11, 20:04:11 »
olyan mint a sima wbx csak 2 hengerrel több
Idézetet írta: vetart - 2011 Január 11, 20:02:04
De hogy lesz 6 hengeres? Milyen block?
1971 VW 1300 GT-L
1999 Piaggio Liberty 50 2T
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12500 Dátum:
2011 Január 11, 20:02:04 »
Idézetet írta: somci - 2011 Január 11, 00:47:14
http://wbx6.com/pagina5.html
De hogy lesz 6 hengeres? Milyen block?
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12499 Dátum:
2011 Január 11, 18:19:59 »
Idézetet írta: tati - 2011 Január 11, 18:16:56
slaggal vagy sterimoval?
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12498 Dátum:
2011 Január 11, 18:16:56 »
Idézetet írta: stonemen - 2011 Január 11, 17:42:50
Jaj, de jót csapattam ma is... :-)))
slaggal vagy sterimoval?
www.tatinson.hu
www.kck.hu
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12497 Dátum:
2011 Január 11, 17:42:50 »
Jaj, de jót csapattam ma is... :-)))
ABF-932
Hozzászólások: 10123
A bogaras külső buszos szívet takar
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12496 Dátum:
2011 Január 11, 17:12:00 »
Idézetet írta: Normogo - 2011 Január 10, 08:40:55
Tudnátok mondani olyan kipufogó típusokat, amiknél a fűtés megmarad, de a gyárinál mélyebb, sportosabb az orgánuma? 1,6-os AD-s motorra kéne.
Például az enyém. Évekig a kutyának sem kellett, állítólag. Olyan öblögetős V8 hangja van alapjáraton.
http://img3.tar.hu/bacsigy/size2/38610947.jpg
Rozsdamentes.
Bácsi Győző
somci
Hozzászólások: 402
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12495 Dátum:
2011 Január 11, 00:47:14 »
Idézetet írta: vetart - 2011 Január 11, 00:29:28
Ez mi a tök? WBX 6 hengeres Oettinger? Miből van ez?
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?124407
http://wbx6.com/pagina5.html
vetart
Hozzászólások: 5290
1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12494 Dátum:
2011 Január 11, 00:29:28 »
Ez mi a tök? WBX 6 hengeres Oettinger? Miből van ez?
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?124407
Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74, Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
gyuszkó
Hozzászólások: 13814
ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12493 Dátum:
2011 Január 10, 22:31:35 »
Idézetet írta: Normogo - 2011 Január 10, 08:40:55
Tudnátok mondani olyan kipufogó típusokat, amiknél a fűtés megmarad, de a gyárinál mélyebb, sportosabb az orgánuma? 1,6-os AD-s motorra kéne.
Monza furulya. Mélyül a hang nem kicsit tőle.
Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12492 Dátum:
2011 Január 10, 22:23:30 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 10, 19:33:36
Egy hengerfej átalakítása nagyobb szelepesre árban mennyi kb???
120 felett föleg ha nem gagyi megy bele.......
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12491 Dátum:
2011 Január 10, 19:33:36 »
Egy hengerfej átalakítása nagyobb szelepesre árban mennyi kb???
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
SiD
Hozzászólások: 3302
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12490 Dátum:
2011 Január 10, 16:44:18 »
Idézetet írta: Normogo - 2011 Január 10, 08:40:55
Tudnátok mondani olyan kipufogó típusokat, amiknél a fűtés megmarad, de a gyárinál mélyebb, sportosabb az orgánuma? 1,6-os AD-s motorra kéne.
szerintem az egyik legolcsóbb, ami nekem is van az 1302-esen, a JP Group "original style" sportkipufogója.
az eredetinél vastagabb, rozsdamentes acél végekkel rendelkezik.
VW-35064 a cikkszáma.
«
Utoljára szerkesztve: 2011 Január 10, 16:48:29 írta SiD
»
1963 VW1200 DeLuxe
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12489 Dátum:
2011 Január 10, 08:40:55 »
Tudnátok mondani olyan kipufogó típusokat, amiknél a fűtés megmarad, de a gyárinál mélyebb, sportosabb az orgánuma? 1,6-os AD-s motorra kéne.
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12488 Dátum:
2011 Január 09, 21:13:03 »
Idézetet írta: tati - 2011 Január 09, 11:44:59
lefordítani nem tudom de biztos az van oda írva hogy párban 650
40/35,5 szelep 12mm gyertya
szerintem ez 041 fej, jöhetnek az okosok....
Ez 044-es öntvény, ahogy a képről látom, bár elég rossz szögben áll.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12487 Dátum:
2011 Január 09, 11:52:27 »
Hol találok valami irományt arról hogy melyik fejben mekkora szelep van gyárilag?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
tati
Hozzászólások: 10785
Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12486 Dátum:
2011 Január 09, 11:44:59 »
Idézetet írta: MatroX - 2011 Január 09, 11:07:56
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-Dual-Port-performance-Cylinder-Heads_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZalgoQ3dLVIQ26ituQ3dUCIQ26otnQ3d5Q26poQ3dLVIQ26psQ3d63Q26clkidQ3d6243024333150527665QQ_trksidZp5197Q2em7QQcategoryZ33617QQitemZ270674411502
Ez a hengefej akkor most 40/35,5 szelepekkel van?
lefordítani nem tudom de biztos az van oda írva hogy párban 650
40/35,5 szelep 12mm gyertya
szerintem ez 041 fej, jöhetnek az okosok....
www.tatinson.hu
www.kck.hu
MatroX
Hozzászólások: 1248
Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu
Re: Motortuning, azaz miként tuningoljuk léghűtéses VW motorunkat!
«
Hozzászólás #12485 Dátum:
2011 Január 09, 11:07:56 »
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-Dual-Port-performance-Cylinder-Heads_W0QQcmdZViewItemQQ_trkparmsZalgoQ3dLVIQ26ituQ3dUCIQ26otnQ3d5Q26poQ3dLVIQ26psQ3d63Q26clkidQ3d6243024333150527665QQ_trksidZp5197Q2em7QQcategoryZ33617QQitemZ270674411502
Ez a hengefej akkor most 40/35,5 szelepekkel van?
Vw bogár 1303 74- évj. autóblog:
www.vwbug.blog.hu
Oldalak:
1
...
240
241
242
243
244
[
245
]
246
247
248
249
250
...
558
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Tuning, teljesítmény, futómű
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...